Απόφαση: Για τα διαγωνίσματα τετραμήνου Γυμνασίων ισχύει ότι και στα Λύκεια

Δημοσίευση: 13/01/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 15/01/2021, 09:49

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Απόφαση: Για τα διαγωνίσματα τετραμήνου Γυμνασίων  ισχύει ότι και στα Λύκεια

Εάν για λόγους αντικειμενικούς, δεν καταστεί εφικτό να πραγματοποιηθεί στο πρώτο τετράμηνο η ωριαία γραπτή δοκιμασία , αυτή μεταφέρεται στο δεύτερο τετράμηνο.

Ειδικά κατά το σχολικό έτος 2020-21, εάν για λόγους αντικειμενικούς, δεν καταστεί εφικτό να πραγματοποιηθεί στο πρώτο τετράμηνο ωριαία γραπτή δοκιμασία που προβλέπεται στην περ. Γ’ της παρ. 1 του άρθρου 3 του π.δ. 126/2016, όπως ισχύει, αυτή μεταφέρεται στο δεύτερο τετράμηνο.

Αυτό προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε η υφ. Παιδείας Ζωή Μακρή και δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ.

Τι ίσχυε

Για τα ωριαία διαγωνίσματα του Α τετραμήνου  , ενώ για τα Γυμνάσια ο σχετικός νόμος του υπουργείου Παιδείας  προέβλεπε   την υποχρεωτική πραγματοποίηση τους μέσα στο Α' τετράμηνο αντίθετα στο Λύκειο δίνει τη δυνατότητα στους καθηγητές να τα μεταφέρουν στο δεύτερο τετράμηνο αν για λόγους αντικειμενικούς δεν    πραγματοποιηθούν .

Λόγω της πανδημίας όμως η υφ. Παιδείας υπέγραψε απόφαση η οποία προβλέπει ότι  ειδικά για την τρέχουσα σχολική χρονιά θα ισχύσει και για τα Γυμνάσια ότι ισχύει για τα Λύκεια δηλαδή δίνεται η δυνατότητα στους καθηγητές να μεταφέρουν  την  ωριαία  γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου  στο δεύτερο τετράμηνο.

Ειδικότερα:

Τι ισχύει για τα Λύκεια

Σε όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου διενεργούνται στα μαθήματα όλων των Ομάδων δύο (2) υποχρεωτικές ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, μία (1) κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία (1) κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, στο οποίο δεν διενεργείται γραπτή δοκιμασία. Αν για λόγους αντικειμενικούς δεν πραγματοποιηθεί η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες.

Στο μάθημα της Πολιτικής Παιδείας οι μαθητές εκπονούν επιπλέον και ερευνητική εργασία στο β ́ τετράμηνο, η βαθμολογία της οποίας αποτελεί το 50% του βαθμού του τετραμήνου αυτού.

Στο μάθημα των Εφαρμογών Πληροφορικής και στο μάθημα της Εισαγωγής στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία στο πρώτο τετράμηνο, ενώ στο δεύερο τετράμηνο οι μαθητές εκπονούν μία (1) ερευνητική εργασία, η βαθμολογία της οποίας αποτελεί το 50% του βαθμού του τετραμήνου αυτού.

Τι ισχύει για τα Γυμνάσια

1. Διδασκόμενα μαθήματα  - Ομάδες μαθημάτων

Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις (3) ομάδες ως εξής:

α) Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α′) περιλαμβάνει μαθήματα ως εξής:

Ομάδα Α′

αα) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, ήτοι Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία.

αβ) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, ήτοι Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση.

αγ) Ιστορία.

αδ) Μαθηματικά.

αε) Φυσική.

αστ) Βιολογία.

αζ) Αγγλικά.

β) Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β′) περιλαμβάνει μαθήματα ως εξής:

Ομάδα Β′

βα) Γεωλογία-Γεωγραφία.

ββ) Χημεία.

βγ) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή.

βδ) Θρησκευτικά.

βε) Δεύτερη ξένη γλώσσα.

βστ) Τεχνολογία – Πληροφορική.

βζ) Οικιακή Οικονομία.

γ) Η τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ′) περιλαμβάνει μαθήματα ως εξής:

γα) Μουσική-Καλλιτεχνικά.

γβ) Φυσική Αγωγή.».

2. Ωριαίες Γραπτές δοκιμασίες

(σ.σ.  με τη νέα απόφαση δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς στο δεύτερο τετράμηνο).

Στα μαθήματα της Ομάδας Α′ και της Ομάδας Β′  ( των παραπάνω περιπτώσεων α και β, αντίστοιχα),  διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία (1) κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου (σ.σ. με τη νέα απόφαση δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς στο δεύτερο τετράμηνο).

Κατά το δεύτερο τετράμηνο ο διδάσκων μάθημα της ομάδας Β′ μπορεί να επιλέξει, αντί της διεξαγωγής ωριαίας γραπτής δοκιμασίας σε κάποιο τμήμα ή κάποια τμήματα, την ανάθεση μιας συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης στους μαθητές του τμήματος ή των τμημάτων.

Ειδικά για το μάθημα της Πληροφορικής, κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου διενεργείται μία (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία και κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου δεν διενεργείται ωριαία γραπτή δοκιμασία, αλλά ανατίθεται σε κάθε μαθητή η εκπόνηση συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης.

Στα μαθήματα της Ομάδας Γ′ (Μουσική-Καλλιτεχνικά-Φυσική Αγωγή) δεν διενεργείται καμιά ωριαία γραπτή δοκιμασία.

Σχόλια (41)

Silvio
|

Pou ine ola ta diagonismata tou gimnasiou

Μαμά
|

Αυτό που πρέπει να κάνετε εσείς οι Καθηγητές είναι να μάθετε πραγματικά γράμματα στα παιδιά.Αυτο που βλέπω είναι μία μέρα παραδίδω και την άλλη πάμε παρακάτω προτιμώ να γίνεται εξάσκηση με ασκήσεις που να έχουν ενδιαφέρον στα παιδιά γιατί όσο μαθαίνουν τόσο ασχολούνται και αγαπούν το σχολείο.Απο τότε που υπάρχει νόμος στα διαγωνίσματα προκαλούν μόνο άγχος χωρίς αποτέλεσμα.Τους ενδιαφέρει να γράψουν εξετάσεις για να πουν όλα πήγαν μια χαρά.Το κόστος στα δικά μας παιδιά είναι να μην μαθουν γράμματα.Λυπαμαι χάθηκαν οι πραγματικοί λόγοι που πάνε τα παιδιά στο σχολείο......

Μαρια
|

Καλησπέρα. Το καλύτερο θα ήταν τα σχολεία, γυμνάσια και λύκεια να ανοίξουν εκ περιτροπής, να βάλουν τεστακι στο μάθημα της ημέρας μόνο, γιατί με μια απλή ερώτηση στο κάθε μάθημα, ο εκάστοτε καθηγητής μπορεί να καταλάβει ποιος διαβάζει. Ας αφήσουν τα διαγωνίσματα τετράμηνου, για να μην πω και τα τελικά και ας δώσουν τη δυνατότητα στους καθηγητές να διδάξουν και να μεταδώσουν τη γνώση στα παιδιά μας και να μην έχουν αυτή την αρρωστημένη εμμονή των διαγωνισμων. Και κάτι ακόμα, μέχρι και την γ λυκείου, για την γνώση αρμόδιοι είναι οι καθηγητές των σχολείων. Όταν τα παιδιά μας μπουν σε σχολές, αρμόδιοι είναι οι πανεπιστήμιακοι καθηγητές, το λέω γιατί κάπου έχουν μπερδευτεί οι βαθμίδες. Τα παραπάνω αφορούν το υπ. Παιδειας

alastor
|

@Μαρία
Έτσι είναι Μαρία, δυστυχώς....
υπάρχουν στον κλάδο και οι βασιλικότεροι του βασιλέως, που τρέχουν να εφαρμόσουν οτιδήποτε εκπορεύεται άνωθεν... άλλοι από αφέλεια (το υπουργείο ξέρει καλύτερα από εμάς τι πρέπει να γίνει...), άλλοι από υπολογισμό και ιδιοτέλεια (για να πουν κάποια στιγμή στο μέλλον ότι εγώ τα εφάρμοσα....), άλλοι επειδή διακατέχονται από φοβικό σύνδρομο (μα έχουμε δικαίωμα να μην εφαρμόζουμε τις διαταγές; είμαστε υποχρεωμένοι να υπακούσουμε....).

Η κοινή λογική λέει ότι υπάρχει, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, νομοθετικό κενό, δεν προβλέπεται πουθενά στην κειμένη νομοθεσία κατάθεση βαθμολογίας με αξιολόγηση εξ αποστάσεως. Αν έχουν το θράσος να το νομοθετήσουν αργότερα, ώστε να τυπωθεί σε ΦΕΚ, θα το δούμε...

alastor
|

@κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει
Όλα καλά λοιπόν, λογικό αφού έχουμε βάλει πλάτη όλοι, χρησιμοποιούμε δικά μας λάπτοπ, δίκτυο, λογισμικά, γραφίδες, παρακολουθούμε (προαιρετικά) σεμινάρια και γενικά κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε σε αυτές τις συνθήκες, χωρίς το υπουργείο να έχει ξοδέψει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ (άντε, να πω ότι έχει αγοράσει ΜΙΑ μάσκα ανά μαθητή, έστω και για τις απόκριες....)
Κι εγώ λοιπόν είμαι περίεργος να ακούσω τι θα πείτε όταν, τη στιγμή που τα πράγματα γίνουν ζόρικα και υποχρεωθούμε να βάλουμε διαγωνίσματα και να βαθμολογήσουμε με τηλε-αξιολόγηση, παρατήσουμε τον ατομικό μας εξοπλισμό, το δίκτυό μας, τα αρχεία μας στο σπίτι και τρέξουμε μαζικά στα σχολεία, απαιτώντας να κάνουμε από εκεί τη διαδικασία.
Για πείτε, τι θα πρέπει να γίνει τότε;

συγνώμη
|

αλλά παρά το ΦΕΚ στο σχολείο μας ο προγραμματισμός διαγωνισμάτων συνεχίζεται κανονικά μόνο που τώρα ονομάστηκαν test(!) μήπως πρέπει να δοθούν διευκρινήσεις ...

Μπέρδεμα....
|

Στην απόφαση με Αριθμ. 3245/Δ2/13-1-2021 "Διαδικασία αξιολόγησης μαθητών Γυμνασίου" αναφέρεται στην περ. Γ’ της παρ. 1 του άρθρου 3 του π.δ. 126/2016, το οποίο αντικαθίσταται (?) από τον νόμο 4692/2020. Αρ. 4.
Τι ισχύει, το ΠΔ του 2016 ή ο Νόμος του 2020 (διαφορά στην κατάταξη των μαθημάτων στις ομάδες Α+Β)?

Ρε τα κακόμοιρα τα παιδια
|

Που θα γράψουν ένα διαγώνισμα παραπάνω και κουράστηκαν. Ετσι παιδιά μην κουραστείτε καθόλου αραλίκι τρελό να πάρετε και διδακτορικό.

Μετά δουλειά που θα βρείτε δεν ξέρω.

ένας απλός εκπαιδευτικός
|

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι αποτελεσματική, για να μην αραιώσουν τα μεγάλα τμήματα (προσλήψεις) και να κλείσουν τα σχολεία, αλλά δεν είναι αποτελεσματική για να βγει η ύλη της Γ΄(της Α΄κ.λπ.).
Απαντώ σε προλαλήσαντες.

Γιωτα
|

Καλό είναι τα διαγωνίσματα του α τετραμήνου να τα ξεχάσουν υπό αυτες τος συνθήκες. Παιδιά μόνα στο σπίτι με κάμερες και ηχεία και τεχνολογία όχι πάντα σταθερή. Από το δεύτερο τετράμηνο τα διαγωνίσματα. Κανονικά και εκτός βαθμολογίας το α τετράμηνο.

Εκπαιδευτικος
|

Δεν πρέπει καν να κατατεθεί βαθμολογία! Όσοι υπηρετούμε σε πολλά σχολεία δεν προλάβαμε καν να μάθουμε τους μαθητές μας, πως να τους αξιολογησουμε; Με τη γελοιότητα της ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ως αξιολογητικου της μέτρου, δεν βγαίνει άκρη! Τόσα προβλήματα! Πως εξασφαλιζεται το αδιάβλητο της διαδικασίας; Μόνο η φυσική παρουσία του καθηγητή εξασφαλίζει τη μη αντιγραφή του μαθητή! Οι ομαδικές συνομιλίες πάνε σύννεφο!

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει
Μάλιστα! Κανένα πρόβλημα λοιπόν δεν υπάρχει, όπως πανηγυρικά δηλώνετε με το προσωνύμιό σας! Για σας η τηλεκπαίδευση λειτουργεί άριστα και κάνουμε λάθος όσοι την κακολογούμε όλο αυτόν τον καιρό, γιατί είμαστε φυγόπονοι! Συγχρόνως για σας άνετα μπορούσαν να λειτουργήσουν τα σχολεία ανά πάσα στιγμή, γιατί θεωρείτε επαρκέστατα τα μέτρα προστασίας που έλαβε το υπουργείο, ανεξαρτήτως αν φωνάζουμε μήνες τώρα για την πλήρη αδιαφορία του, αφού ούτε καν μία μάσκα της προκοπής δε στάθηκε ικανό να μοιράσει! Όχι, η μάσκα εσάς δε σας ενοχλεί και χαίρεστε που τη φοράτε. Όχι, εσείς δεν έχετε ακούσει διαμαρτυρίες γονέων για έλλειψη εξοπλισμού. Δεν ιδρώνει το αφτί σας φυσικά για ασήμαντες λεπτομέρειες, όπως τα προσωπικά δεδομένα! Για σας οι συνάδελφοι φωνάζουν αδίκως ότι δεν μπορούσαν να μπουν αδιάβλητα διαγωνίσματα εξ αποστάσεως κι ας έσπευσε ήδη σήμερα ο νέος υφυπουργός να στείλει στον εισαγγελέα μηνυτήρια αναφορά για περίπτωση δολίευσης εξ αποστάσεως εξέτασης στην τριτοβάθμια εκπ/ση! Επίσης θεωρείτε δεδομένο ότι οι συνάδελφοι αυτές τις μέρες παραβιάζουν ασύστολα τον περιορισμό των ημερησίων διαγωνισμάτων μπερδεύοντας πιθανότατα τα απεριόριστα ολιγόλεπτα τεστ με την ωριαία εξέταση, ενώ είναι βέβαιο ότι σταμάτησαν τη διαδικασία κι εκείνοι ακόμη που σκέπτονταν να την εφαρμόσουνν!
Τι να σας πω; Μπορείτε φυσικά να τα πιστεύετε όλα αυτά, αλλά μην αυταπατάστε ότι δε φαίνεται η στόχευσή σας με τέτοια προκλητικά σχόλια!

ΕΠΑΛ???
|

Τα ΕΠΑΛ χεσμενα τα έχετε?

Β. Π.
|

Τρομερές οι διευκρινίσεις για τα Γ. Ε. Λ. Και τα Γυμνάσια!!!!! Κατατοπιστικοτατες!!!!
Μήπως ξεχασατε όμως κάτι;
Υπάρχουν και αλλά παιδια που αγωνιούν σε αυτή τη χώρα... Για τα ΕΠΑ.Λ. ουτε κουβέντα!!! Εκεί δεν έχει μαθητές;

Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει
|

Οι εκπαιδευτικοί που έκαναν αυτό που τους είπε το υπουργείο έχουν ήδη βάλει διαγωνίσματα πριν τις γιορτές, σίγουρα έπρεπε να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες, αλλά αυτό ισχύει για όλους. Οι λοιποί "αντιρρησίες" έχουν επιδοθεί τώρα σε αγώνα να βάλουν διαγωνίσματα, παραβαίνοντας προφανώς τα όσα ορίζονται για τον αριθμό των επιτρεπόμενων ημερησίων διαγωνισμάτων. Με το νέο ΦΕΚ δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς των διαγωνισμάτων στο δεύτερο τετράμηνο, καθόλου σίγουρος όμως δεν είμαι ότι αυτό είναι προς το συμφέρον των μαθητών, αφού ο διαθέσιμος χρόνος για διδασκαλία θα περιοριστεί και άλλο. Ενδιαφέρον θα είναι επίσης το τι θα γίνει σε περίπτωση που αργήσουν να ανοίξουν, η δεν ανοίξουν καθόλου τα σχολεία, είμαι περίεργος να ακούσω τα επιχειρήματα κατά των εξ αποστάσεως διαγωνισμάτων τότε. Να υπενθυμίσω τις απόψεις ότι η μάσκα μας πνίγει και δεν μπορεί ο καθηγητής να κάνει μάθημα, ότι η τηλεκπαίδευση δεν αποδίδει, οτι τα παιδιά δεν έχουν ιντερνετ, ότι η κάμερα στο σχολείο παραβιάζει τα δικαιώματα των μαθητών !!!, μέχρι το πρόσφατο ότι οι καθηγητές δεν πάνε στο σχολείο γιατί κινδυνεύουν και βέβαια ότι διαγωνίσματα από απόσταση δεν γίνονται.

ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΤΕΚΝΗ
|

Στο γυμνάσιο που είναι το τρίτο μου παιδάκι Α' γυμνασίου, τους έβαλαν μέσα στην εβδομάδα 4 διαγωνίσματα από τα οποία, τα δύο τα γράφει αύριο.
Τους δίνει μία φωτογραφία με τα θέματα στο webex και τους δίνει χρόνο εως την ώρα που τελειώνει η διδασκαλία να σκανάρουν και να στείλουν στο προσωπικό email της καθηγήτριας τις απαντήσεις, όλα αυτά πρέπει να γίνουν γρήγορα και μέσα σε ένα όχλο ομιλιών από καθηγήτρια και μαθητές. Και τι μπορούμε να κάνουμε για να υπάρχει μάθηση και ψυχολογική ηρεμία?
Εγώ δεν βλέπω φως στον ορίζοντα.......όταν ο καθένας κάνει την δουλειά του χωρίς ενδιαφέρον και αγάπη για τους άλλους τι περιμένεις. Ο Έλληνας θέλει μόνο να παίρνει όχι να δίνει, συγνώμη αν στενοχώρησα κάποιους.

Ζωη
|

Δεν νομιζω οτι ολα κρινονται σ ενα τυπικο βαθμο, δεν εχει ρωτησει κανενας καθηγητής την ψυχολογια κανενος γονεα κ μαθητή! Μην τα ισοπεδωνουμε για να βολευτουμε.. Ουτε δουλειες, ουτε εισοδηματα, δεν ειναι επομενο να προοδευσουν μονο οσοι κανουν φροντιστήριο? Προσπαθω να ξαναθυμηθω κανονες μαθηματικων, τυπους αρχαιων...κτλ. Με εκτίμηση μια μονογονεικη μητερα

ΜΑΘΗΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
|

Στο σχολείο υπάρχουν αρκετοί καθηγητές διδάσκουν με μοναδικό σκοπό τους να βάλουν ένα διαγώνισμα. όχι μόνο αυτό είναι αντιπαιδαγωγικό, αλλά επίσης αγχώνει υπερβολικά πολύ τους μαθητές (ιδιαίτερα της Γ' Λυκείου που δίνουν Πανελλήνιες και πρέπει να ανταπεξέλθουν και σε έναν επιπλέον στρεσογόνο παράγοντα)

Μπράβο
|

Μια σωστή και ισορροπημένη απόφαση.Λύνει τα χέρια. Κάποιοι που μπορούν να βάλλουν διαγώνισμα να το κάνουν και κάποιοι που για αντικειμενικούς λόγος βλέπουν ότι δεν μπορούν να βάλλουν διαγώνισμα ,είναι πλέον κατοχυρωμένοι.Δεν μπορούμε από την μια στιγμή στην άλλη να φτάσουμε στο ανώτερο επίπεδο. το ότι γίνεται όπως γίνεται το μάθημα μέσω της τηλεκπαίδευσης είναι για μπράβο σε όλους. Υπουργείο,εκπαιδευτικούς,γονείς,μαθητές.

Κάτια.
|

Είναι σοβαροί όλοι τους? Έχουν κουραστεί τα παιδιά μας έχουμε κουραστεί και οι ίδιοι από όλη αυτή την κατάσταση και θα δώσουν παιδιά γυμνασίου που έχουν ήδη πολλά κενά από την περσινή χρονιά τα μαθήματα 2 τετραμηνων?... Γιατί δεν ανοίγουν και τα γυμνάσια?Το ξέρετε ότι πρέπει να δώσουν στα παιδιά γυαλιά για τον υπολογιστή γιατί έχει δημιουργηθεί πρόβλημα?

σδ
|

όταν υπάρχει προγραμματισμός όλα θα λειτουργήσουν καλύτερα .. στη μέση της θύελλας μόνο διαχείριση απωλειών θα κάνεις

Σκέψεις
|

Γιατί τόσος πανικός με τα διαγωνίσματα δεν καταλαβαίνω. Λες και είναι ο μόνος τρόπος βαθμολόγησης του μαθητή. Ο μαθητής βαθμολογείται με βάση την συνολική απόδοσή του στο τετράμηνο. Έχουμε βάλει εργασίες και ασκήσεις στην eclass φαίνεται η συμμετοχή τους. Μόνο από ένα διαγώνισμα θα βαθμολογήσω; Και σε γενικές γραμμές όσοι συμμετείχαν στα δια ζώσης συμμετέχουν και στα διαδικτυακά μαθήματα. Οι αδιάφοροι εξακολουθούν να παραμένουν αδιάφοροι. Όσοι είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και μπορούν να βάλουν διαδικτυακά διαγωνίσματα ας τα βάλουν, όσοι δεν μπορούν ας τα βαθμολογήσουν με βάση την συμμετοχή τους. Μόνο ένα διαγώνισμα δεν είναι και δεν πρέπει να είναι η βάση της βαθμολόγησης. Μην μένουμε στο τυπικό. Το ζήτημα είναι να μάθουν όσο περισσότερα μπορούν οι μαθητές είτε δια ζώσης είτε διαδικτυακά. Και το διαγώνισμα δεν είναι αυτό που θα τα βοηθήσει να μάθουν. Στο κάτω κάτω υποτίθεται ότι τα ωριαία διαγωνίσματα είναι διαμορφωτική αξιολόγηση και όχι τελική, πράγμα που σημαίνει ότι είναι εργαλείο ανασκόπησης για εμάς και για τα παιδιά. Που βρισκόμαστε, τι καταλάβαμε, πρέπει να ξαναδιδάξω κάτι αν οι μαθητές μου δεν το εμπέδωσαν...εγώ έτσι το βλέπω και δεν θα το χρησιμοποιήσω ως μοναδικό κριτήριο αξιολόγησης. Έβαλα διαγωνίσματα εξ αποστάσεως για να αποδεσμεύσω τα παιδιά από το φόρτο των διαγωνισμάτων όταν θα γυρνούσαν στο σχολείο και θα έπρεπε να τα γράψουν όλα μαζί. Όλα κύλησαν μια χαρά, στα παιδιά άρεσε η διαδικασία και τα αποτελέσματα ήταν αναμενόμενα. Νομίζω πάντως ότι τα ωριαία διαγωνίσματα έχουν υπερεκτιμηθεί και γίνονται ο άξονας γύρω από τον οποίο κινούνται μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί...το μάθημα είναι η ουσία...όχι το διαγώνισμα...

Μητέρα μαθητή Α' Λυκείου
|

Λοιπόν μετά την απόφαση από τις 10/12 /2020 στο λύκειο του παιδιού μου άρχισε ο χορός των τηλεδιαγωνισματων. Έγραψαν με και χωρίς κάμερα, μέσα σε μια βδομάδα πολιτική παιδεία, ιστορία μέσα σε μια μέρα, γλώσσα, βιολογία και χημεία. Η πρεμούρα να εφαρμοστεί η εγκύκλιος συνεχίστηκε στο νέο έτος. Έχει ήδη γράψει άλγεβρα, αγγλικά, γερμανικά και συνεχίζει με αρχαία, κείμενα, φυσική και θρησκευτικά την επόμενη βδομάδα Δεν μπορώ να ξέρω τι ισχύει, τι είναι νόμιμο και τι όχι. Το άγχος έχει χτυπήσει κόκκινο, νεύρα δεν το συζητώ.. επαναλήψεις τίποτα, μάθημα μηδέν. Δεν μπορώ με τπτ να διανοηθώ όμως, ότι θα τολμήσουν να ζητήσουν πάλι να γράψουν όταν ανοίξουν. Για καμία απόφαση , κανένα διάταγμα.. το σοκ το περνάμε δεν θέλουμε άλλο. Θέλουμε την ηρεμία μας, να επιστρέψουν με το καλό να καλύψουν τα κενά τους , να τα συζητήσουν τα παιδιά, να γίνουν επαναλήψεις. Φτάνει αυτή η εμμονή στα διαγωνίσματα, δεν μαθαίνουν έτσι, τα κάνετε να μην θέλουν το σχολείο. Και όσο για την τράπεζα θεμάτων ούτε να το διανοηθούν εκεί στο υπουργείο..

Εκπαιδευτικός
|

τεστ μονο για covid.... Αφήστε τους μαθητές.... παιδακια δεν εχετε; η δεν τα βλεπετε ποτέ ωστε να σας πουν τι συμβαινει; αφηστε τις καρεκλες και ρωτηστε παιδια και γονεις....βγειτε απο τη γυαλα σας

σδ
|

είναι δυνατό η κάθε εγκύκλιος να κάνει τα πράγματα χειρότερα; δεν έχουμε τίποτα άλλο να ασχολούμαστε παρά μόνο με τα διαγωνίσματα; έπρεπε να τα αφήσει στην κρίση του διδάσκοντα για το πρώτο τετράμηνο .. έλεος τι καταναγκασμός και γραφειοκρατεία είναι αυτή; όσοι έβαλαν εξ αποστάσεως υπολογίζεται ή όχι σαν ωριαίο γραπτό; ρωτήστε ρε παιδιά κανα διευθυντή και εκπαιδευτικό πριν νομοθετήσετε ... έτσι κι αλλιως κουρέλια είναι τα φεκ όπως έχουν γίνει

Ντροπή
|

Ντροπή απλά ντροπή
Τέτοιες δύσκολες εποχές και αυτοί ψάχνουν να καταστρέψουν τους μαθητές

Φ. Κώστας
|

Περιμένω ένα υπουργό να βγάλει την ξεφτίλα του 1 διαγωνίσματος τη μερα και 3 την εβδομάδα...

Ερωτήματα
|

Δεν έχω μικρόφωνο! ( Άσε με στην ησυχία μου!)
Δεν σας ακούω, τι ρωτήσατε; ( Ωχ, πρωί-πρωί!)
Πέφτει η σύνδεση! Δεν μπορώ να συνεχίσω το διαγώνισμα! ( Δεν διάβασα, θα περάσουμε όλοι!)
Μπράβο στην υφυπουργό για τα γρήγορα ανακλαστικά! Όσοι δεν είχαν σύνδεση, όσοι δεν μπορούσαν να χειριστούν τα ηλεκτρονικά εργαλεία, όσοι βαρέθηκαν, θα έχουν την ευκαιρία της επανάληψης και του διαγωνίσματος!
Ήταν δίκαιο, το απαιτούσαμε-κάποιοι- στα social media και με αποφάσεις ΔΣ ,και, έγινε πράξη.

Αναστασία
|

Ανοίγουμε 25/1, αν ανοίξουμε, κάνουμε μάθημα 2-3 εβδομάδες γράφουμε φουλ διαγωνίσματα, ξανακλείνουμε, ανοίγουμε μετά τις Απόκριες, ξανά διαγωνίσματα, κλείνουμε για Πάσχα, ανοίγουμε για δέκα μέρες και μετά εξετάσεις, με ή χωρίς Τράπεζα. Ή στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε. Μάθημα πότε λέτε να κάνουμε; Ή μήπως μόνο τα διαγωνίσματα και οι εξετάσεις μετράνε; Η χρονιά είναι ιδιαίτερη. Ζούμε εγκλεισμό και πτώχευση.
Αφήστε τα υποχρεωτικά τεστ. Μόνο όποιος έχει το περιθώριο. Όχι εξετάσεις στο τέλος Μάθημα μέχρι 15 Ιούνη. Να καλύψουμε κενά.

Διαμαρτυρόμενος Καθηγητής
|

Συνάδελφοι έχω ένα μήνα που το λέω. Επειδή οι άνθρωποι είναι εκτός εκπαιδευτικής πραγματικότητας εγώ θα κάνω ότι προβλέπει ο νόμος και όχι ότι βλακεία αναφέρουν οι ερμηνευτικές εγκύκλιοι.
Τι λένε οι ισχύουσες διατάξεις;
Π.Δ 126/2016 όπως τροποποιήθηκε με τον νόμο 4692/2020 στο άρθρο 12 παρ.3
3. Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν κατατεθεί βαθμολογία ενός μαθήματος σε κανένα τετράμηνο και εφόσον η φοίτηση του μαθητή κριθεί επαρκής, ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί ειδική προφορική εξέταση στην ύλη του Β' τετραμήνου το αργότερο την επομένη ημέρα από τη λήξη των μαθημάτων του Β' τετραμήνου. Η βαθμολογία αυτής της εξέτασης αποτελεί τον βαθμό επίδοσης για κάθε τετράμηνο.

Στο Α' τετράμηνο επειδή δεν έχω εικόνα δεν θα καταθέσω βαθμολογία.
Αν ανοίξουν τα σχολεία για το Β' τετράμηνο (που δεν το βλέπω) θα εφαρμόσω την κείμενη νομοθεσία. Αν πάλι δεν ανοίξουν πάλι την κείμενη νομοθεσία θα εφαρμόσω.
Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/71143/apofasi-gia-ta-diagonismata-tetraminoy-gymnasion-ishyei-oti-kai-sta-lykeia