Διάταξη: Απαλλαγή μαθητών, από τη συμμετοχή στα μαθήματα Φυσικής Αγωγής,Μουσικής και Θρησκευτικών

Δημοσίευση: 30/01/2021

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Διάταξη: Απαλλαγή  μαθητών, από τη συμμετοχή στα μαθήματα Φυσικής Αγωγής,Μουσικής και Θρησκευτικών

Διάταξη  (άρθρο 37)που περιλαμβάνεται στο Σχέδιο Νόμου για τα ΑΕΙ που κατατέθηκε,προς ψήφιση,   στη Βουλή, προβλέπει ότι με υπουργική απόφαση καθορίζονται η διαδικασία και οι προϋποθέσεις απαλλαγής μαθητών, από τη συμμετοχή στα μαθήματα Φυσικής Αγωγής,Μουσικής και Θρησκευτικών.

Σχόλια (2)

AK
|

Τα Θρησκευτικά να το καταλάβω. Τη Φυσική Αγωγή και τη Μουσική γιατί; Για ποιόν λόγο να απαλλαγεί ο μαθητής από το μάθημα;

Άντε πάλι
|

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε όσοι ασκούμε διοίκηση στα δημόσια σχολεία, είναι η πολυνομία, οι συνεχής αλλαγή διατάξεων, εγκυκλίων, εφαρμοστικών κανονισμών οι οποίες εμφανίζονται συνεχώς σε άσχετα νομοσχέδια που ένα άρθρο αντικαθιστά την τάδε παράγραφο του δείνα άρθρου, με αποτέλεσμα όταν προκύπτει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα στο σχολείο και θέλεις να ψάξεις την ισχύουσα νομοθεσία να μεν είσαι σίγουρος ποια είναι αυτή.
Το μεγαλύτερο επίτευγμα της κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στο δημόσιο σχολείο είναι ότι κωδικοποίησε ένα μεγάλο μέρος ( όχι όλο ) της νομοθεσίας και έτσι ανατρέχαμε σε 2-3 νόμους και είμασταν πάντα σίγουροι τι έπρεπε να κάνουμε.
Για το θέμα της απαλλαγής από τα 3 αυτά μαθήματα υπάρχει το άρθρο 25 του ΦΕΚ 79942/ΓΔ4 /31 Μαΐου 2019. Αν δεν τους αρέσει και θέλουν να αλλάξουν την διαδικασία ας κάνουν την αλλαγή πάνω στο άρθρο , να εκδώσουν νέο ΦΕΚ, να πετάξουμε το παλιό και να έχουμε το νέο. Τώρα δίνεται το δικαίωμα στην υπουργό να αλλάζει με μια απόφαση την ισχύ ενός άρθρου, το προαναφερόμενο ΦΕΚ εξακολουθεί να είναι σε ισχύ και εμείς θα γεμίσουμε με εγκυκλίους και αποφάσεις όπως κάναμε στο παρελθόν.
Όταν λέγανε εκσυγχρονισμό του κράτους και απλοποίηση της γραφειοκρατίας. άλλα φανταζόμουνα. Θεωρώ την επαναφορά της συγκεκριμένης τακτικής του παρελθόντος, ως το χειρότερο επίτευγμα της υπουργού.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/71412/diataxi-apallagi-mathiton-apo-ti-symmetohi-sta-mathimata-fysikis-agogismoysikis-kai