(Έγγραφο): Με διαδραστικούς πίνακες θα “πλημμυρίσουν” όλα τα Λύκεια , Γυμνάσια και Δημοτικά

Δημοσίευση: 11/06/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 12/06/2021, 09:15

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

(Έγγραφο): Με διαδραστικούς πίνακες θα “πλημμυρίσουν” όλα τα Λύκεια , Γυμνάσια και Δημοτικά

Η υπ. Παιδείας ζητά από τους Διευθυντές Σχολείων να δηλώσουν μέχρι 18 Ιουνίου τις αίθουσες που έχουν υποδομή εγκατάστασης διαδραστικών πινάκων

Σχέδιο εξοπλισμού όλων των Λυκείων, Γυμνασίων και Δημοτικών της χώρας με διαδραστικούς πίνακες  από το νέο σχολικό έτος 2021-22,ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας, μετά τη εξασφάλιση από την υπουργό Ν. Κεραμέως με  ένα σημαντικό κονδύλι από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Η  υπουργός Παιδείας απέστειλε σήμερα έγγραφο με την ένδειξη “ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ”, προς όλους τους Διευθυντές Σχολέιων με το οποίο τους ενημερώνει ότι “οι   υπηρεσίες προμηθειών του Υ.ΠΑΙ.Θ συλλέγουν δεδομένα που είναι απαραίτητα για τον σχεδιασμό προμήθειας και εγκατάστασης διαδραστικών συστημάτων σε αίθουσες διδασκαλίας μαθημάτων γενικής παιδείας και σε εργαστήρια των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής στις σχολικές μονάδες της επικράτειας”.

Για το  σκοπό αυτό η Ν. Κεραμέως ζητά από τους Διευθυντές  να επικαιροποιήσουν στο  myschool τους  χώρους και τις αίθουσες και ειδικότερα:

  1. Ονομασία χώρου (θα χρησιμοποιηθεί για την συσχέτιση με το αντίστοιχο τμήμα διδασκαλίας)
  2. Χρήση Αίθουσας
  3. Κοινή Χρήση (σε περίπτωση συστέγασης)
  4. Τάξη (όπου χρησιμοποιείται ως αίθουσας διδασκαλίας) o Διαθέτει ηλεκτρική εγκατάσταση
  5. Ενεργή πρίζα πρόσβασης στο Διαδίκτυο (Internet)
  6. Ενεργός χώρος
  7. Έχει διαδραστικό πίνακα
  8. Λυόμενο/Isobox
  9. Πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω wi-fi

Επίσης η υπουργός ζητά από τους Διευθυντές των Σχολείων να προβούν στην επικαιροποίηση των τμημάτων διδασκαλίας της σχολικής μονάδας, καθώς και στη συσχέτιση του κάθε τμήματος, με τον χώρο/αίθουσα που χρησιμοποιείται, κατά την εκπαιδευτική διαδικασία {Σχολική Μονάδα -> Διαχείριση Τμημάτων -> Προσθήκη/Επεξεργασία τμήματος-> συμπλήρωση του πεδίου «αίθουσας διδασκαλίας»}.

Στο έγγραφο η υπουργός Παιδείας ξεκαθαρίζει  πως “για την αναβάθμιση (π.χ. προμήθεια διαδραστικών συστημάτων) του εξοπλισμού των σχολικών μονάδων θα ληφθούν υπόψη μόνο οι αίθουσες διδασκαλίας και τα εργαστήρια, τα στοιχεία των οποίων έχουν επικαιροποιηθεί και ορθά συμπληρωθεί στο myschool μέχρι 18 Ιουνίου".

Στο έγγραφο διευκρινίζεται προς τους Διευθυντές  ότι “πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην «ονοματοδοσία/ονοματολογία» των χώρων, καθώς ο χρήστης κατά την ενημέρωση της συσχέτισης του τμήματος με τον χώρο/αίθουσα, καλείται να επιλέξει από μια λίστα ονομάτων. Συγκεκριμένα, εάν χρησιμοποιηθεί το ίδιο όνομα σε όλες τις αίθουσες της σχολικής μονάδας, δεν θα είναι εφικτό να γίνουν οι σωστές συσχετίσεις χώρων/αιθουσών, με τα αντίστοιχα τμήματα διδασκαλίας”.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

Σχόλια (62)

Βασίλειος Τριανταφύλλου
|

Και επί προηγούμενης Υπουργού Παιδείας αγοράστηκαν διαδραστικοί πίνακες.
Χρησιμοποιήθηκαν και εάν ΝΑΙ πως; Γιατί οι περισσότεροι αξιοποιήθηκαν ως πίνακες μαρκαδόρου.

@Προς δύσπιστους.....
|

Δεν είπαμε ότι οι ΔΠ είναι άχρηστοι. Και το Webex καλό, και το Openboard πολύ καλό. Προσωπικά το χρησιμοποιώ από την αρχή του lock-down σε ΑΕΙ. Το ζήτημα είναι ότι στα Λύκεια τα μεγάλα προβλήματα (τα έγραψαν μερικά οι προηγούμενοι) είναι άλλα και το αν ο πίνακας είναι με κιμωλία, μαρκαδόρο ή διαδραστικός δεν συγκαταλέγεται (imho) στο τοπ-10. Είναι nice to have αλλά α) η χρήση τους έχει διαχειριστικό κόστος (υλικό, τρόπος παρουσίασης, επιμόρφωση κ.α.) και β) με δεδομένα τα χοντρα προβλήματα που οδηγούν στο να τελειώνει ο μέσος μαθητής το Λύκειο και να έχει σοβαρό έλλειμα δεξιοτήτων, δεν θα κάνουν οι ΔΠ διαφορά.

Δον Κιχώτης
|

Και για να μην ξεχνάμε τα θεμελιώδη:
Επιμόρφωση, επιμόρφωση, ε π ι μ ό ρ φ ω σ η !
Επιμόρφωση όπως αυτή που γίνεται για τα Rafale, στείλαμε δέκα από τους καλύτερους πιλότους που έχουμε στην πολεμική αεροπορία της Γαλλίας για εκπαίδευση-επιμόρφωση κι αυτοί θα γυρίσουν σε λίγους μήνες για να ετοιμάσουν και να αναλάβουν την εκπαίδευση-επιμόρφωση των υπολοίπων!...
Συμφωνείτε κυρία Υπουργέ;

Γυμνασιάρχης
|

Οι διασπαστικοί στο γυμνάσιο είναι άχρηστοι. Προβληματικοί στην τοποθέτηση σε συνδυασμό με τον προτζεκτορα, μικρή διάρκεια ζωής της λάμπας, συχνό καλιμπράρισμα, έλλειψη ήχου, δεν φαίνεται καλά στο φως της ημέρας, κλπ. Όμως επειδή η ύπαρξη προβολικού συστήματος είναι απαραίτητη η καλύτερη λύση είναι: τηλεόραση 55'' ή 65'' και laptop ή Η/Υ με θύρα hdmi και ψηφιακή γραφίδα. Κόστος 1000 έως 1500 € λιανική. Φωτεινότητα, ήχος, διάρκεια ζωής, πολλαπλές χρήσεις κ.α. Στη Τουρκία που είχαμε πάει πριν χρόνια με erasmus όλες οι αίθουσες σε δημοτικά γυμνάσια, λύκεια είχαν το ίδιο σύστημα με τηλεοράσεις 55'' touch screen τουρκικής κατασκευής (έμεινα άναυδος), το πρόγραμμα είχε ξεκινήσει το 2005.

Προς τους δύσπιστους του Διαδραστικου Πίνακα
|

Τελικά δεν πείστηκα και δεν είδα ένα τεκμηριωμένο επιχείρημα ότι οι Διαδραστικοί Πίνακες είναι αναχρονιστικά εργαλεία. Κάποιοι μάλλον δεν γνωρίζουν το ρόλο και την λειτουργία τους και δεν ασχοληθήκαν καν και ούτε ξέρουν τι είναι, γιατί σε πολλά σχολεία δεν υπάρχουν Διαδρατικοί Πίνακες αλλά και σε αυτά που υπάρχουν δεν ασχολείται σχεδόν κανένας είτε γιατί δεν γνωρίζει πως λειτουργεί είτε νομίζει ότι δεν προσφέρει κάτι ο διαδραστικός πίνακας. Και όμως με την εμπειρία που έχουν πολλοί εκπαιδευτικοί με τα εργαλεία της εξ αποστάσεως διδασκαλίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τον Διαδραστικό Πίνακα στη διδασκαλία του μαθήματός τους και να προσελκύσουν περισσότερο το ενδιαφέρον των μαθητών χρησιμοποιώντας οπτικοακουστικά ψηφιακά μέσα και εργαλεία για καλύτερη κατανόηση και παρουσίαση του μαθήματος, όπου δεν είναι δυνατόν να γίνει αυτό με το μαρκαδόρο και το μαυροπίνακα. Υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία και προγράμματα στα ψηφιακά αποθετήρια και βιβλία όπου κανείς μπορεί να προβάλει και να παρουσιάσει το μάθημα του για όλα τα μαθήματα(π.χ. βλέπε Φωτόδεντρο-Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία) όπου μπορεί ο εκπαιδευτικός να βρει υλικό για το μάθημά του και να το διδάξει με τη βοήθεια του Διαδραστικού Πίνακα χρησιμοποιώντας π.χ. τη πλατφόρμα Openboard . Εγώ προσωπικά χρησιμοποίησα αυτή τη πλατφόρμα για την διδασκαλία των μαθηματικών μέσω Webex χρησιμοποιώντας το Openboard στην οθόνη του Η/Υ διαμοιράζοντάς την μέσω του Webex και την έμαθα από μόνος μου. Άρα αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και έχει όρεξη μπορεί και όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες για να κάνουμε μόνο κριτική, αρκεί βέβαια όπως πολύ σωστά γράψανε εδώ αρκετοί να μας στείλουν τους Δραστικούς Πίνακες αυτούς, έστω τουλάχιστον έναν πίνακα για κάθε τάξη και δεν μιλάω για κάθε τμήμα.

@@ΔΕΠ
|

Στο τμήμα μου (Πληροφορικής) δεν έχουμε ούτε έναν ΔΠ και κανένας δεν έχει ενδιαφερθεί να χρησιμοποιήσει/αποκτήσει. Έχουμε πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από το σε τι είδους πίνακα θα γίνουν τα μαθήματα..

@ΔΕΠ
|

Ξεχάσατε να αναφέρετε πόσους διαδραστικούς πίνακες διαθέτετε στην Σχολή σας. Στα δικά μας τμήματα Φυσικής, Μαθηματικών, Βιολογίας, Χημείας και Γεωλογίας δεν διαθέτουμε (ενδέχεται να διαθέτει το Τμήμα Πληροφορικής). Αν ήσαν χρήσιμοι οι ΔΠ δεν θα είχαν προμηθευτεί μερικούς τα πανεπιστημιακά τμήματα, αν όχι για τις ανάγκες διδασκαλίας, για τις ανάγκες έστω της απονομής διδακτικής επάρκειας;

@Polar_Fish
|

"Η βαση της κριτικής είναι το πως οι αποφοιτοι των λυκείων ανταποκρίνονται στις σπουδές στα ΑΕΙ."
- Όχι - η βάση της κριτικής είναι ότι το Λύκειο δεν δίνει (στη μεγάλη μάζα των μαθητών - έστω το κεντρικό 60% της κατανομής) τις δεξιότητες που χρειάζεται για να παρακολουθήσουν ΑΕΙ.

"το λυκειο δεν μπορεί να παράγει αποφοίτους έτοιμους να φοιτήσουν σε κάθε επιστήμη".
- Προφανώς όχι, αλλά δεν είπαμε αυτό. Λέμε ότι απόφοιτοι με μεγάλους βαθμούς στο Λύκειο που εισάγονται στις σχολές έχουν συνεχώς μειούμενο επίπεδο δεξιοτήτων, ειδικά σε γλώσσα, μαθηματικά, κριτική ικανότητα.

"τα ΑΕΙ πρέπει να ασχοληθούν λιγο με τους φοιτητές τους. Καλυτερα βιβλία και καλύτερη συνδεση με τις γνώσεις του λυκείου".
- Όταν το επίπεδο των εισακτέων είναι συνεχώς χαμηλότερο (π.χ παλιά στα μαθηματικά ο εισακτέος είχε δει Άλγεβρα, θεωρία ομάδων, μιγαδικούς αριθμούς, ολοκληρώματα. Τώρα *κανένα* από αυτά), τότε και τα ΑΕΙ θα αναγκαστούν να κατεβάζουν το επίπεδο - τουλάχιστον στην αρχή - για να μη "χάνονται" οι περισσότεροι στο δρόμο. Και επειδή χρόνος και πόροι είναι περιορισμένοι, αυτό σημαίνει ότι και το επίπεδο των πτυχιούχων θα είναι χαμηλότερο. Τα βιβλία ΔΕΝ είναι το πρόβλημα και δεν ξέρω αν ήταν ποτέ στα τοπ-5 προβλήματα των ΑΕΙ στην Ελλάδα.
Η δουλειά των ΑΕΙ ΔΕΝ είναι να κάνουν "καλυτερη σύνδεση με τις γνώσεις του Λυκείου". Υπάρχει σε όλα τα επιστημονικά αντικείμενα, διεθνώς, ένα μινιμουμ επίπεδο γνώσων που χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις σπουδές. Αυτό πρέπει να το προσφέρεις στους μαθητές ΠΡΙΝ μπουν στα ΑΕΙ.

"Από την άλλη τα νούμερα είναι μεγάλα στα ΑΕΙ."
-είναι, και εδώ έχουμε την περίφημη και γελοία δήθεν "αυτονομία" των ΑΕΙ στα οποία διαχρονικά το Υπ. Παιδείας "χώνει" 2-3 φορές περισσότερους φοιτητές από αυτούς που θα έπρεπε.

Δον Κιχώτης
|

@ Ένας ακόμη κατηγορίας ΔΕΠ
Σας συγχαίρω για την εκπαιδευτική εντιμότητά σας, είναι παρήγορη η φανέρωση της πικρής αλήθειας και από τους πανεπιστημιακούς δασκάλους, μπορεί κάποτε όλες αυτές οι ατομικές αντιδράσεις να οδηγήσουν σε μια ισχυρή συλλογική αντίδραση – αφύπνιση και να δούμε και κυρίως να κατανοήσουμε και να αποδε-χτούμε τα μεγάλα μας λάθη. Μεγάλα λάθη που έχουν μπει στην πόλη, στο σπίτι μας, εδώ και σαράντα χρόνια, κι εμείς γελάμε ανέμελα στις γειτονιές όπως την πρώτη μέρα!...

@ L
Άριστα τα γράφετε, με τον διαδραστικό πίνακα ενός ξένου σχολείου, που για διαφημιστικούς λόγους είχε επιτρέψει την ελεύθερη χρήση του - ήθελε να προβάλλει το λογισμικό του, έργο ενός εκπαιδευτικού του σχολείου - μπόρεσα να διδάξω αποτελεσματικά σε μαθητές της ΣΤ τάξης, τη λύση ενός δύσκολου μαθηματικού προβλήματος στα κλάσματα.
«Τώρα είναι πανεύκολο κύριε» μου είπαν στο τέλος τα παιδιά!...

Polar Fish
|

Η βαση της κριτικής είναι το πως οι αποφοιτοι των λυκείων ανταποκρίνονται στις σπουδές στα ΑΕΙ. Τα ΑΕΙ πρέπει να καταλάβουν οτι το λυκειο δεν μπορεί να παράγει αποφοίτους έτοιμους να φοιτήσουν σε κάθε επιστήμη. Αυτό σημαίνει οτι τα ΑΕΙ πρέπει να ασχοληθούν λιγο με τους φοιτητές τους. Καλυτερα βιβλία και καλύτερη συνδεση με τις γνώσεις του λυκείου. Από την άλλη τα νούμερα είναι μεγάλα στα ΑΕΙ.

Ένας ακόμη κατηγορίας ΔΕΠ
|

@ΔΕΠ, @ εκπαιδευτικός,
και προς όλους τους γονείς

Από ότι έχω δει μέχρι τώρα ως καθηγητής σε υψηλόβαθμο τμήμα πολυτεχνικής σχολής στην Ελλάδα, και ως γονέας, ισχύει ότι:
- ένα ποσοστό περίπου 10% των φοιτητών που εισέρχονται σε Πολυτεχνικές σχολές υψηλών απαιτήσεων, είναι «αυτόφωτοι», θα επιπλεύσουν και θα πάνε μπροστά σχεδόν ότι και να γίνει
- τι ποσοστό των μαθητών που βαθμολογείται με 18.5 και πάνω σε γυμνάσια και λύκεια είναι υπερβολικά μεγάλο, και επειδή οι περισσότεροι γονείς είναι (λογικά) μακριά από θέματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δίνει το λάθος μήνυμα σε μαθητές και γονείς

- έχουμε ένα υπερβολικά μεγάλο αριθμό φοιτητών που, ιδιαίτερα σε Τμήματα με χαμηλές βάσεις εισαγωγής, δυσκολεύονται να περατώσουν τις σπουδές τους, ενώ ταυτόχρονα τα Τμήματα «βάζουν νερό στο κρασί τους»
- υπάρχει τεράστιο έλλειμα καταρτισμένων τεχνικών-τεχνολόγων (αλλά κανένα Τμήμα ΑΤΕΙ πλέον....), καθώς και μεγάλο ποσοστό «ημιμαθών» με πανεπιστημιακό δίπλωμα...
- η δασκάλα/δάσκαλος του δημοτικού και η καθηγήτρια/καθηγητής των επόμενων βαθμίδων ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ την πραγματική εικόνα των παιδιών αλλά ΔΕΝ την αποτυπώνουν στη βαθμολογία
- το λύκειο έχει γίνει εδώ και χρόνια στάδιο προετοιμασίας για πανελλαδικές και όχι βαθμίδα επαφής με και εμβάθυνσης σε ουσιαστικές γνώσεις
- τα παιδιά φορτώνονται με περιττά στοιχεία-πληροφορίες αλλά δεν μορφώνονται (δεν μπορούν να συζητήσουν για βασικά θέματα της ιστορίας του 20ου αιώνα διότι δεν την διδάσκονται, δεν μπορούν να λύσουν απλές εξισώσεις, σε μεγάλο βαθμό επηρεάζονται από απόψεις θρησκόληπτες και αντιεπιστημονικές, που κυριαρχούν σε μη αμελητέο μέρος της ελληνική κοινωνίας)
- κανένα δεν τολμά να αλλάξει τα παραπάνω, διότι θα χάσει πολιτικά
-τα παραπάνω επαναλαμβάνοντια από πολλούς εδώ και πολλά χρόνια, χωρίς ουσιαστική πρόοδο.

L
|

Συμφωνώ και εγώ ότι πολλά σχολικά κτίρια έχουν σοβαρά προβλήματα, ότι αρκετά δεν μοιάζουν με σχολικά κτίρια και ….και …. Το να μην θέλουμε όμως διαδραστικούς δείχνει μιζέρια, ανύπαρκτη διάθεση για να μπορέσει να εφαρμόσει κάποιος νέες ιδέες. Δεν ξέρω αν ο διαδραστικός είναι ξεπερασμένος. Ξέρω όμως ότι αυτός που θα τον χρησιμοποιεί καθημερινά απαιτείται να έχει μεγαλύτερο χρόνο προετοιμασίας στο σπίτι για το μάθημα της επόμενης ημέρας, ενώ θα μπορέσει να ανεβάσει την ποιότητα του μαθήματος σε σχέση με μια συμβατική τάξη. Χρησιμοποίησα διαδραστικό μια ολόκληρη σχολική χρονιά στο παρελθόν (καθημερινά) και έχω να πω ότι οι περισσότεροι μαθητές ήταν ενθουσιασμένοι, έμαθαν μάλιστα μετά από λίγο καιρό να τον χρησιμοποιούν και αυτοί. Απλά, θέλει ο υπολογιστής που θα χρησιμοποιηθεί να έχει τα απαραίτητα ψηφιακά εργαλεία.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Ενημερώνω τους αναγνώστες του esos ότι ούτε σήμερα, Κυριακή, 13 Ιουνίου 2021, έφτασε στα σχολεία το ...κατεπείγον έγγραφο του υπουργείου!

Iωάννης
|

Οι διαδραστικοί πίνακες είναι ένα εργαλείο δουλειάς, αν και θεωρείται πλέον ξεπερασμένο. Στα ελληνικά σχολεία, όπου το 1 στα 3 έχει ακόμη γραμμή έως 24 Mbps (Δελτίο Τύπου Υπουργείου - Μάιος 2021), να συζητήσουμε τώρα για θέματα Εξοπλισμού;
Λύσεις υπάρχουν: Aκούνε στο όνομα του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και στο επιτελείο του.
Αναβαθμίζουμε άμεσα όλα τα σχολεία σε τεχνολογίες VDSL (100 Mbps) και ταυτόχρονα ετοιμάζουμε γενναίο πρόγραμμα σύνδεσης με οπτικές ίνες όλων των σχολικών μονάδων της επικράτειας.
Ταυτόχρονα ετοιμάζουμε προκηρύξεις διαγωνισμών με εξοπλισμούς σε Η/Υ νέας τεχνολογίας (με επεξεργαστές 11ης γενιά intel ή ΑΜD ανάλογης τεχνολογίας) και με μνήμες 8-16GB και monitors 24''. Αναβαθμίζουμε τα οπτικοακουστικά μέσα των σχολικών μονάδων με projectors νέας τεχνολογίας (τουλάχιστον FHD) και με HDMI.

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ Η/Υ, ΤΑ ΜONOTORS, ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ INTERNET ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΚΑΛΩΔΙΩΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΤΥΠΑ >1000Μbps ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΝΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ...

Αυτά είναι για τα αυτιά κάποιων γονέων (πιθανό και ψηφοφόρων). Λυπάμαι αλλά αυτή είναι η αλήθεια....

Καπετάνιος Τιτανικού
|

Διαδραστικοί πίνακες παντού. Μάλιστα. Ο Τιτανικός έχει βρει στο παγόβουνο κι εμείς λέμε να βάψουμε το κατάστρωμα....

@εκπαιδευτικός
|

ΔΕΠ εδω. Συμφωνώ με τα περισσότερα από αυτά που γράψατε. Παραγωγή αριστούχων που δεν έχουν ουσιαστικές δεξιότητες. Η Παιδεία είναι "καταδικασμένη" σε ψηφοθηρικά παιχνίδια. Αν ξαφνικά οι αριστούχοι μειωθούν; Αν δεν προβιβάζεσαι στο Δημοτικό ή το Γυμνάσιο χωρίς να έχεις κατακτήσει τους μαθησιακούς στόχους; Αν η εισαγωγή στα ΑΕΙ γίνει πιο αυστηρή, κλείσουν τμήματα στις εσχατιες της χώρας, μείνουν απ'έξω περισσότεροι υποψήφιοι και αναγκαστούν να αναζητήσουν την τύχη τους σε άλλα επαγγέλματα; Κατακραυγή, χαμός, σκίζουμε τα ρούχα μας. Το βλέπουμε τώρα ακόμα και με την ΕΒΕ. Ο Έλληνας έχει εθιστεί σε ένα nany-state που του υπόσχεται πτυχίο ΑΕΙ με την εγγραφή στο ληξιαρχείο σχεδόν. Ποιός θα τολμήσει να σπάσει αυγά εδώ;
Σε αντίθεση, αν είσαι κυβέρνηση και ιδρύεις άσχετα τμήματα δεξιά κι αριστερά, αυξάνεις θέσεις εισακτέων περισσότερες από τις καρέκλες στα αμφιθέατρα, υποβαθμίζεις την ποιότητα χάριν της ποσότητας, εκεί η μάζα είναι ευχαριστημένη. Καμία κυβέρνηση δεν έχασε "ποντους" ακολουθώντας αυτή την καταστροφική συνταγή. Κι έτσι είμαστε εδώ.

@Θυμιος
|

Με το καλό να μας έρθουν οι διαδραστικοι πίνακες και θα μάθετε.

σωσίβιο
|

ευτυχώς έχω σωσίβιο και θα σωθώ από την πλημμύρα

Μόνο γκρίνια
|

Όλα μας πειράζουν ξαφνικά. Τότε να μη γίνει τίποτε να συνεχίσουμε να γκρινιάζουμε γιατί δεν έγινε τίποτε!

Σχολεία σε προκατ και διαδραστικοί πίνακες
|

Μήπως θα έπρεπε να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή σχολείων όπου αυτά λειτουργούν σε προκάτ ή είναι ετοιμόρροπα? Τι είναι πάλι με τους διαδραστικούς πίνακες όπως και με τα ταμπλετ?
Υπάρχουν βασικές ελλείψεις τόσο σε κτιριακές υποδομές, που είναι επικίνδυνες, όσο και σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Αν όμως υπάρχουν δεσμευμένα κονδύλια για ψηφιακή αναβάθμιση, τότε ας δοθούν σε συνδέσεις των σχολείων και των διευθύνσεων εκπαίδευσης με δίκτυα οπτικών ινών.
Φτάνει αυτό το ξε-στοκάρισμα της αγοράς από αζήτητα και ξεπερασμένης τεχνολογίας gadgets, που τα ξεφορτώνονται σε δημόσιους φορείς.

Διαδραστικός
|

Έχουν να παίξουν ταινίες!! Σινεφίλ θα τα κάνουν τα παιδιά

Apostolos
|

@Τρία πουλάκια κάθονταν

Ελληνικά, τι να τα κάνουν τα Ελληνικά? Αγγλικά πρέπει να ξέρουν. Δεν βλέπετε τι γίνεται τα τελευταία χρόνια με τους Αγγλικούς όρους στην καθημερινότητά μας? Lock down, click away, click inside, covid-19, αλλά και επαγγελματικούς όρους Executive Manager, Chief Information Officer, Senior Officer, Web Developer, Marketing Specialist, Logistics Consultant, κλπ.

Χμ
|

Πόσα μίζερα μηνύματα θεέ μου.... ! Εύγε από μένα στην Κεραμέως.

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ
|

Εύχομαι τα εισαγωγικά στον τίτλο σας "πλημμυρίσουν" να έχει κυριολεκτικό νόημα. Γιατί το π.χ. διαδραστικοί πίνακες και ο πληθυντικός της εγκυκλίου ¨διαδραστικών συστημάτων¨, μάλλον για πρωταπριλιάτικο ανέκδοτο μου ακούγεται. Θα σας στείλουμε 10 διαδραστικούς, αλλά τώρα πάρτε άμεσα τους 3 και σας δίνουμε τον εξής έναν...

Το κάτι άλλο
|

@τι άλλο ; (17:31)
Να φανταστώ ότι όταν χτίσατε το σπίτι σας, πρώτα κάνατε την ταράτσα, μετά βάλατε της τελευταίας μόδας ηλεκτρικές συσκευές, δορυφορικό πιάτο και τηλεόραση με γιγαντοοθόνη και τέλος βάλατε και την εξώπορτα.

Λευτέρης
|

Πολλά σχολεία έχουν σοβαρά προβλήματα ασφάλειας του εξοπλισμού. Χρειάζεται 24ωρη φύλαξη. Επίσης χρειάζεται ανακαίνιση λόγω παλαιότητας. Αυτό είναι πιο επείγον. Τέλος πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να τους αξιοποιήσουν;

Master chef
|

Κι εγώ θεωρώ τέλειο και θέλω το τελευταίο μοντέλο της Lexus. Είναι 100% ηλεκτροκίνητο, δεν έχει καν κουμπιά και όλα γίνονται μέσω υπολογιστών με οθόνες touch screen. Δεν έχω βέβαια ούτε δίπλωμα οδήγησης, ούτε από κομπιούτερ κατέχω, ούτε και πρίζα-ρεύμα για να το φορτίζω. Ε και? Μήπως θα το οδηγώ? Για να κοκορεύομαι και για να σκάσει ο γείτονας το θέλω.
Πόσο κάνει είπατε??? Ε οκ, εγώ θα το πληρώσω μήπως?.....

Εκπαιδευτικός
|

Μάλιστα, μάλιστα!!! Καλοί και άγιοι οι διαδραστικοί, αλλά με τους απαρχαιωμένους (15ετίας και βάλε) υπολογιστές και το 24άρι ίντερνετ ΚΑΙ για τις 20 αίθουσες του σχολείου, άντε να δω τι θα τους κάνουμε...

Στρ. Βούρβαχης
|

Ήρθε η ώρα να καταργηθεί και η γεωμετρία. Είναι καταδίκη για τους νέους επιστήμονες να γαλουχούνται με την απαρχαιωμένη λογική της. Μπαίνει ο υποψήφιος στο πανεπιστήμιο και δεν μπορεί να κατανοήσει ότι 2=3 συναπάγεται 6=6.

'
|

Σιγά σιγά θα γίνουν όλα τα σχολεία πρότυπα... άμα μας φέρει και την τελευταία
έκδοση των διαδραστικών, αυτή με τα 3D Ολογράμματα, ε, τότε, θα αλλάξω γνώμη, μπορεί να αφήνω την πόρτα της τάξης ξεκλείδωτη όλες τις ώρες!...


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/73278/eggrafo-me-diadrastikoys-pinakes-tha-plimmyrisoyn-ola-ta-lykeia-gymnasia-kai-dimotika