Σήμερα Παρασκευή θα ανακοινωθούν οι βάσεις και τα ονόματα επιτυχόντων στα ΑΕΙ
Δημοσίευση: 27/08/2021
Τελευταία Ενημέρωση: 27/08/2021, 07:39
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Οι επιτυχόντες θα λάβουν sms στο κινητό τους για το τμήμα στο οποίο πέτυχαν.
Σήμερα Παρασκευή -εκτός ακραίου απροόπτου- θα ανακοινωθούν από το υπουργείο Παιδείας, οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και τα ονόματα των επιτυχόντων, σύμφωνα με πληροφορίες του esos.
Οι υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας έχουν ολοκληρώσει όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Οι επιτυχόντες θα λάβουν sms στο κινητό τους για το τμήμα στο οποίο πέτυχαν.Παράλληλα οι υποψήφιοι μπορούν να πληροφορηθούν σε ποιο τμήμα πέτυχαν είτε στο Λύκειό τους είτε από τον ειδικό ιστότοπο του υπουργείου Παιδείας, με τους κωδικούς τους.
Εντός της ημέρας αναμένεται να εκδοθεί και σχετική ανακοίνωση από το υπουργείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του esos από τον αλγόριθμο που έχει "τρέξει , μέχρι σήμερα, το υπουργείο Παιδείας κατέληξε στις εξής διαπιστώσεις:
Α. Συνολικά η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής θα δημιουργήσει πρόβλημα σε 150 τμήματα (το 1 στα 3 τμήματα δηλαδή, καθώς συνολικά τα τμήματα είναι 450).
Β. Από αυτά:
- τα 50 τμήματα θα έχουν σοβαρό πρόβλημα , καθώς ο αριθμός των υποψηφίων που θα εισαχθεί θα είναι πολύ μικρός.
- τα υπόλοιπα 100 θα έχουν μικρό πρόβλημα , καθώς οι θέσεις που θα μείνουν κενές θα είναι λίγες.
Γ. Ένα στοιχείο που προκύπτει ακόμη είναι ότι ανάμεσα στα 50 τμήματα με σοβαρό πρόβλημα, υπάρχουν και κάποια της Αττικής.
Στα σχέδια της Ν. κεραμέων είναι να συνταχθεί νέος ακαδημαϊκός χάρτης μέχρι τα Χριστούγεννα - Στα “σκαριά” η θεσμοθέτηση τριετών ή τετραετών τμημάτων
Στο μεταξύ ο Σεπτέμβρης φέρνει “ζυμώσεις” μεταξύ της Ν. Κεραμέως και Πρυτάνεων για τα 50 τμήματα που “καίγονται” από την ΕΒΕ, την ΑΣΠΑΙΤΕ και τα 37 του “Γαβρόγλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες η υπουργός Παιδείας,μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, αναμένεται να ζητήσει από τους Πρυτάνεις εισηγήσεις για τα τμήματα που θα έχουν μικρό αριθμό πρωτοετών φοιτητών.
Προτεραιότητα της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως είναι η αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη.
Η υπουργός ζήτησε επισήμως από τους Πρυτάνεις να καταθέσουν τις προτάσεις τους για την αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη μέχρι 30 Σεπτεμβρίου.
Τμήματα δύο "ταχυτήτων" μέσα στα Πανεπιστήμια
Στα σχέδια της υπουργού Παιδείας, σύμφωνα με τις τελευταίεςπληροφορίες του esos, είναι η δημιουργία τριετών ή τετραετών τμημάτων Εφαρμοσμένων Επιστημών μέσα στα Πανεπιστήμια .
Η δημιουργία τριετών τμημάτων μέσα στα Πανεπιστήμια, περιλαμβάνεται στο τρισέλιδο κυβερνητικό προγραμματισμό για τη παιδεία για το έτος 2021.
Ακολουθεί απόσπασμα για τα τριετή τμήματα από το τρισέλιδο Σχέδιο της Κυβέρνησης:
Με τη τα τμήματα αυτά η Κυβέρνηση επιδιώκει :
Α. Αφ’ ενός μεν να εντάξει σ΄ αυτή την κατηγορία τμήματα, που λόγω της “μη ζήτησης” από τους υποψηφίους των Πανελλαδικών εξετάσεων, δεν θα έχουν φοιτητές, εξαιτίας της θεσμοθέτης κατώτατης βάσης εισαγωγής από τις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, και,
Β. Να απορροφηθεί ένα μέρος των αποφοίτων Λυκείων που λόγω της θεσμοθέτησης της βάσης δεν θα εισαχθούν στα ΑΕΙ.
Τεχνολογική Κατεύθυνση
Τα τριετή ή τετραετή τμήματα θα έχουν τεχνολογική κατεύθυνση και η εγγραφή-εισαγωγή των αποφοίτων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ θα γίνεται με συγκεκριμένα μοριοδοτούμενα κριτήρια.
Η δημιουργία των τμημάτων θα προκύψει από δύο πηγές:
Α. Τη μετατροπή ήδη λειτουργούντων τμημάτων που δεν θα έχουν φοιτητές, λόγω της θεσμοθέτησης της βάσης
Β. Τη δημιουργία νέων τμημάτων.
Και στις δύο περιπτώσεις το υπουργείο Παιδείας:
1. Θα δώσει κίνητρα προς τα Πανεπιστήμια.
2. Θα ζητήσει τη συναίνεση των διοικήσεων των Πανεπιστημίων.
Σχόλια (43)
Με τοσα παιδια να κλαινε εξαιτιας σας, και εσεις να τους κουνατε το μαντηλι
Ειλικρινά αυτή η κυβέρνηση έβγαλε όλα τα κόμπλεξ της μέσα σε δυο χρόνια. Έχει ισοπεδώσει τα πάντα!!!! Δεν ξέρω που πάμε πια. Ας βγούμε όλοι στους δρόμους μέχρι να τους διώξουμε. Δεν τη αξίζουμε όλο αυτό το μαρτύριο…. Δέκα χρόνια οικονομικής κρίσης και συνεχίζουν να μας πνίγουν.
Κεραμέως: Οι νέοι δεν εγκλωβίζονται πλέον στα πανεπιστήμια
Η μεγαλύτερη ανοησία που μπορεί να πει κάποιος, ιδίως αν είναι Υπουργός Παιδείας!
Αποφαση κυβερνησης η καμια ενδειξη ανθρωπισμου στα παιδια φετος. Αντι να θεσπισουν την εβε σε βαθος τριετιας την επεβαλαν ενδιαμεσα της χρονιας, μιας χρονιας πρωτογνωρης με πληθωρα προβληματων. Αντιπαιδαγωγικο, αντιεκπαιδευτικο, αναξιοκρατικο, υποδηλωνει τιμωρια και εκδικηση, οταν αυτοι οι ιδιοι επεβαλαν τον εγκλεισμο και τη τηλεκπαιδευση.
Να είμαστε ειλικρινείς, ακόμα και αν δοθούν 900 θέσεις στο Μηχανογραφικό Δελτίο να δοθούν στη Νομική ΑΠΘ ή ΕΚΠΑ θα καλυφθούν όλες και πάλι δε θα καλυφθεί η ζήτηση.
Για το 2020:
Νομική Αθηνών
1η Επιλογή: 1.822
2η Επιλογή: 209
3η Επιλογή: 319
Σύνολο: 4236
Σειρά Προτίμησης
Επιτυχόντες
1η Επιλογή: 353
2η Επιλογή: 3
3η Επιλογή: 2
4η Επιλογή: 1
5η Επιλογή: 0
6η Επιλογή: 0
Υπόλοιπες: 0
Σύνολο: 359
Νομική Θεσσαλονίκης
1η Επιλογή: 858
2η Επιλογή: 1604
3η Επιλογή: 130
Νομική Θράκης
1η Επιλογή: 174
2η Επιλογή: 612
3η Επιλογή: 1553
Υπόλοιπες: 2122
Σύνολο: 4461
(Τα στοιχεία αφορούν Γενικά Λύκεια, Ημερήσια και Εσπερινά ΓΕΛ 90%)
Δεν είναι λύση ο εκβιασμός των υποψηφίων, δηλαδή η μείωση των θέσεων εισακτέων στα κεντρικά τμήματα χωρίς να προηγηθεί η αναδιάρθρωση του ακαδημαικού χάρτη των ΑΕΙ.
Τα περιφερειακά τμήματα πάντοτε θα είναι δεύτερης κατηγορίας, μια «λύση ανάγκης», και θα αδυνατούν να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις τα κεντρικά.
Ανακατανομή26 Αυγ 2021 11:39
Υπάρχουν Σχολές υπερφορτωμένες. Τα ίδια τα ιδρύματα εισηγούνται λιγότερες θέσεις εισακτέων από όσες αποφασίζει το Υπουργείο.
Φέτος θα εξακολουθήσει ο συνωστισμός (με ό,τι σημαίνει σε όρους ποιότητας σπουδών) σε κάποια Ιδρύματα και υπερβολικά κενά σε άλλα.
Στον βαθμό που έχει τεθεί κατώφλι επίδοσης με συνέπεια την μείωση εισακτέων, χιάζεται και μια γενναία απόφαση ανακατανομής θέσεων.
Περιπτωσιολογία που αγνοεί ότι θα σπούδαζε το ίδιο και καλύτερα στο τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης, χωρίς να επιβαρύνει τους φορολογούμενους για ένα τμήμα που έπρεπε να συγχωνευτεί και να μεταφερθεί στο Βόλο ή την Λάρισα ή τα Τρίκαλα.
Είστε μέλος μιας κοινωνίας και πρέπει να λάβετε υπόψη σας τους υπόλοιπους πρωτοετείς συμφοιτητές που ενδεχομένως δεν έχουν αυτά που τους αξίζουν επειδή κάποιοι δεν προέβλεψαν σωστά πριν 30-40 χρόνια και τώρα τα πληρώνουν οι νέες γενιές.
Προσωπική εμπειρία
26 Αυγ 2021 13:34
Εγώ πάντως που μπήκα περυσι στο Φυσικό του Πανεπιστημίου Λαμίας (ιδρυθέν το 2019) μια χαρά είμασταν και καθηγητές είχαμε, και εργαστήρια είχαμε και μια χαρά σπουδάσαμε. Α και περάσαμε και όλα τα μαθήματα ενώ κάποιοι μας είχαν ξεγραμμένους λόγω χαμηλής βάσης εισαγωγής.
σταθερό κριτήριο οι Πανελλαδικές, όπου το επίπεδο των θεμάτων είναι ίδιο για όλους και ανάλογο της κρισιμότητας.
Απόδειξη ότι μαθητές με καλούς βαθμούς στο Λύκειο, αποτυγχάνουν οικτρά στις Πανελλαδικές...τι να λέμε τώρα.
Αλήθεια ποιος κοιτάει το επίπεδο των θεμάτων στα Πανεπιστήμια, μην βρεθούμε με άριστους αποφοίτους που θα δυσκολεύονται σε επίπεδο μαθημάτων λυκείου.
Ηθος αγνοειται.Η αδικια, η σκληροτητα, η τιμωρια εκτοξευτηκαν.Ανθρωποι που στη ζωη τα ειχαν ολα πλουσιοπαροχα δε προκειται να νιωσουν τις δυσκολιες που βιωσαν παρα παρα πολλες οικογενειες.
Όσοι θα περάσουν σε αυτά τα 50 τμήματα τι θα απογίνουν; Θα είναι παράπλευρες απώλειες της αναδιάρθρωσης;
Καμια ενσυναισθηση, καμια κατανοηση, σε μια περιοδο πρωτογνωρη. Ζησατε ποτε με 534 ψιχουλα? Ποια φροντιστηρια? Αυτα που σταματησαν αναγκαστικα πολλα παιδια? Γιατι ολα αυτα φετος? Κουρασατε με τα αυτονοητα. Προφανως θεωρω, τα συμφεροντα τους προηγουνται.
Απεχθες μετρο η εβε φετος.
Αν μπορεί η πολιτεια να κερδίσει τον σεβασμό, βοηθώντας τους άλλους, αυτό είναι υπέροχο. Επιλεγει όμως, να τον κερδίσει επιβάλλοντας τα μέσα και τις δυνάμεις της, με τη βία και τη χρήση εξουσίας. Αυτό είναι καταστροφικό και απεχθες ειδικα σε μια τοσο εξαντλητικη περιοδο.
Εγώ πάντως που μπήκα περυσι στο Φυσικό του Πανεπιστημίου Λαμίας (ιδρυθέν το 2019) μια χαρά είμασταν και καθηγητές είχαμε, και εργαστήρια είχαμε και μια χαρά σπουδάσαμε. Α και περάσαμε και όλα τα μαθήματα ενώ κάποιοι μας είχαν ξεγραμμένους λόγω χαμηλής βάσης εισαγωγής.
σε όλα τα ΑΕΙ 3ετή προγράμματα, μπροστά ΕΚΠΑ, ΑΠΘ, ΕΜΠ και μετά οι υπόλοιποι, όχι να πάμε τώρα τα ΤΕΙ στην περιφέρεια επειδή αποφασίσαμε να φουσκώσουμε τους εισακτέους ώστε να εμφανιστεί έλλειψη ενδιαφέροντος. Άλλωστε στα 3ετή ποιος θα πάει??? Κανείς, όλοι θα πάνε στα κολλέγια κοντά στο σπίτι τους, είναι γνωστό, όχι άλλους πειραματισμούς που γνωρίζουμε το αποτέλεσμα.
Πολυ σωστο το μετρο της ΕΒΕ, δεν πρεπει να υπαναχωρησει η κ. Υπουργος. Ο φορολογουμενος δεν μπορει να πληρωνει για τμηματα ΑΕΙ αμφιβολου ποιοτητας, χωρις ζητηση απο την κοινωνια και για αποφοιτους χωρις επαγγελματικες προοπτικες. Θα εχουν μεγαλο ενδιαφερον τα αποτελεσματα αυριο.
Έχω μια απορία. Τα 100 Τμήματα που θα έχουν κενές θέσεις πόσους φοιτητές ζήτησαν και πόσους τελικά αποφάσισε το Υπουργείο;
Αν για παράδειγμα ένα Τμήμα ζήτησε 100 νέους φοιτητές και το Υπουργείο αποφάσισε 150 και μείνουν 30 θέσεις κενές γιατί το Τμήμα αυτό έχει πρόβλημα;
Υπάρχουν περιπτώσεις που Τμήματα ζήτησαν 80 φοιτητές και το Υπουργείο αποφάσισε 160 ή και 200.
Αν αυτά πάρουν 80 φοιτητές γιατί έχουν πρόβλημα;
Η ίδρυση περιττών τμημάτων σε κέντρο (Αττική, Θεσσαλονίκη) και σε διάφορες πόλεις της περιφέρειας είναι η ρίζα του προβλήματος.
Μην έχουμε αυταπάτες: Τα σημερινά παιδιά της Α' Λυκείου δε θα έχουν κανένα πρόβλημα να σπουδάσουν στο Πανεπιστήμιο Κρήτης ή το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ή το Πανεπιστήμιο Θράκης, αρκεί αυτά τα ΑΕΙ να έχουν τις υποδομές και το διδακτικό προσωπικό να υποστηρίξουν τους πρωτοετείς. Γι'αυτό είναι αναγκαία η άμεση αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη, ανεξαρτήτως από τις βάσεις εισαγωγής - τμήματα των πρώην ΤΕΙ πρέπει να συγχωνευτούν με τα πανεπιστημιακά ακόμα κι αν έχουν βάση 12-13/20.
Ας μη ζητούν θαύματα όσοι έχτισαν παλάτια στην αμμουδιά.
Υπάρχουν Σχολές υπερφορτωμένες. Τα ίδια τα ιδρύματα εισηγούνται λιγότερες θέσεις εισακτέων από όσες αποφασίζει το Υπουργείο.
Φέτος θα εξακολουθήσει ο συνωστισμός (με ό,τι σημαίνει σε όρους ποιότητας σπουδών) σε κάποια Ιδρύματα και υπερβολικά κενά σε άλλα.
Στον βαθμό που έχει τεθεί κατώφλι επίδοσης με συνέπεια την μείωση εισακτέων, χιάζεται και μια γενναία απόφαση ανακατανομής θέσεων.
Επιτελους! Η Ε.Β.Ε. εφαρμόστηκε στην πιο δύσκολη χρονιά μεταπολεμικά- οπου μαθητές εδωσαν έναν αγώνα σε πανδημία και ένα μεγάλο κομμάτι αντιμετωπίσε σοβαρότατα προβλήματα με την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης, -και μαλιστα στη μεση της χρονιας. Αναρωτηθηκατε γιατι αυτο δεν εχει ξανασυμβει ποτε; Ρωτησατε για τα ψυχολογικα και οικονομικα προβληματα; Πριν μιλησετε λοιπον, βαλτε τη θεση σας σε αυτη των παιδιων, τον εγκλεισμο που βιωσαν στα 17 τους χρονια, μπροστα σε μια οθονη απο το πρωι μεχρι το βραδυ. Και να μη ξεχναμε οτι ολοι οι χαρακτηρες δεν ειναι δυνατοι. Αντι το υπουργειο που ονομαζεται "Παιδειας" λοιπον να συμπαρασταθει, τους τιμωρει, υποστηριζοντας οτι τα πανεπιστημια ειναι μονο για τους αριστους. Ντροπη τους, θα επρεπε να ντρεπονται αν ειχαν σταλα ηθους και συνειδησης!
αφου τα προβληματα της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης στην ελλαδα ειναι συγκεκριμενα γιατι σε συγκεντρωνομαστε σε αυτα .
Ας παρουμε να αντιγραψουμε την φιλοσοφια, τις υποδομες και την εκπαιδευση που προσφερετε σε καποιο απο τα ευρωπακια κρατη που ολοι κοιταμε με θαυμασμο και θελουμε να φοιτησουμε
Στην ελλαδα εχουμε πολλα τμηματα , καθε χωριο και τμημα πανεπιστημιου, βεβαια στην περιφερεια υπαρχουν και πολυ καλα τμηματα που αδικουνται απο την τοποθεσια
Στην ελλαδα εχουμε πολλους εισακτεους ανα τμημα (αφηστε τα τμηματα να αποφασιζουν)
Στην ελλαδα εχουμε τις ....μεταγραφες που τιναζουν στον αερα την εκπαιδευση ειδικα στις σχολες που ειναι στα μεγαλα αστικα κεντρα και κυριως Αθηνα αλλα και ριμαζουν και τα τμηματα τις περφερειας
Στην ελλαδα δεν υπαρχουν φοιτητικες εστιες ή ενα συστημα υποστηριξεις των φοιτητων και ετσι αφηνονται ερμαια οι φοιτητες να νοικιαζουν τρυπες για 300 ευρω
Στην ελλαδα οι υποδομες ειναι τραγικες μια επισκεψη σε μεσαιας βαθμιδας πανεπιστημιο στο εξωτερικο θα σας δωσει μια ιδεα .
Στην ελλαδα ο υποψηφιος ξεκινα για μηχανικος και καταληγει φυσικος ή οτι τυχει, ευτυχως τωρα με περιορισμο επιλογης σχολων θα ληθει .
Στην ελλαδα η αξιολογηση καθηγητων δεν προσμετρατε στην εξελιξη .
αυτα τροφη για σκεψη .
Υγ σταματηστε την ιστορια με τις βασεις εχω 4 παραδειγματα 2+2 παιδιων που μπηκαν στο πανεπιστημιο με πανω απο 18000 οι 2 και με περιπου 11 και 12000 οι αλλοι 2 . Το αποτελεσμα οι 2 πρωτοι εινια δημοσιοι υπαλληλοι και παιρνουν 1200 ευρω και αλλοι 2 ο ενας καθηγητης σε πανεπιστημιο στο εξωτερικο και ο αλλος σε γνωστη εταιρια πληροφορικης και παιρνει 5000 ευρω και εξελισεται τα παιδια βρισκουν το δρομο τους
Απαράδεκτη η εφαρμογή της ΕΒΕ για πολλούς λόγους!!!!Αυτό που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι κάθε υπουργός θέλει να αφήσει έργο και το κάνει εις βάρος των παιδιών!!!! Αλίμονο μας που κάθε 4ετια γίνονται "μεταρρυθμίσεις" στη ΠΑΙΔΕΊΑ . Πρέπει να καθίσουν να τα βρουν τα κόμματα και να ορίσουν ένα ακαδημαϊκό σχέδιο.Οχι αλλαγές κάθε χρόνο.Μην παίζετε με το μέλλον των παιδιών μας.Φτανει πια!!!
Εχουν ζησει στο επιτελικο κρατος του κου πρωθυπουργου με επιδοματα; Δεν ειναι ολες οι περιοδοι το ιδιο και το υπουργειο που ονομαζεται παιδειας επιβαλλεται να ειναι πιο ευαισθητο με τα παιδια! Η εβε ειναι μια ριζικη αλλαγη και οφειλαν απο ανθρωπια να μην την εφαρμοσουν αυτη τη χρονια.
Ναι στην ΕΒΕ. Αυτό θα συμβάλει τα μέγιστα στο επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημιων γιατί τουλάχιστον θα εισάγονται μαθητές του μέσου όρου κ επάνω . Καλύτερα να κλείσουν τμήματα παρά να υπάρχουν κ να λειτουργούν με φοιτητες του 3. Η Γερμανία θα δεχόταν Έλληνες φοιτητες σε πανεπιστημια της που είχαν ΜΟ στις πανελλήνιες 3:::ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Εδώ γιατί να γίνεται δεκτός; Δεν είναι πανεπιστήμιο το δικό μας; Έλεος πια με αυτή την διαρκή οπισθοδρόμηση κάποιων.
σε αυτή τη χώρα δεν κάνουμε ποτέ ομαλή μετάβαση...
πάμε συνέχεια από το άσπρο στο μαυρο χωρις να περνάμε από αποχρώσεις
σίγουρα η ΕΒΕ αποσκοπεί σε ανώτερο επίπεδο φοιτητών αλλά δεν έπρεπε να εφαρμοστεί έτσι απότομα χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη για τα παιδιά που έμειναν απέξω
του χρόνου που θα μπει ο περιορισμός στην δήλωση σχολών, εκεί να δούμε τι θα γίνει...χαμός, είναι βέβαιο ότι θα πέσουν οι βάσεις σε σχολές 2ης επιλογής, κάποιες θα είναι στα αζήτητα λόγω περιορισμών.
Πρόβλημα για δυνατούς λύτες που δεν πρέπει να σχετιστεί με διαμόρφωση νέου ακαδημαϊκού χάρτη. Οι μαθητές χρειάζονται χρόνο για να καταλάβουν το νέο σύστημα και να αποφασίζουν βάσει πραγματικής προτίμησης. Το να κλείσουν τμήματα δεν είναι λύση, ούτε τα 3ετή που ακούμε καθώς δεν υπάρχει διδακτικό προσωπικό (εκτός και αν πάμε σε 40ωρο μαθημάτων ανά καθηγητή)...ας περιοριστούν οι εισακτέοι γενικότερα, και να συγχωνευτούν τμήματα βάσει αντικειμένου. Ας σταματήσουμε να βγάζουμε καθηγητές για τα φροντιστήρια, οπότε λιγότερες καθηγητικές σχολές δεν θα έβλαπταν.
Ζουμε ο,τι χειροτερο εχουμε ζησει με την πανδημια, με τις χειροτερες καταστροφες της φυσης, με τις χειροτερες πανελληνιες εξετασεις που περασαν ποτε, με τις χειροτερες συνθηκες για τα παιδια, με τη χειροτερη κυβερνηση σε αυταρχικοτητα, αναλγησια. Τιποτα τυχαιο.
στο σχεδιο αθηνα οι περισσοτερες αλλαγες εγιναν στα ΤΕΙ
Χρειάζεται κάποια διορθωτική μεταβολή, αλλά πρέπει να συνεχιστεί!
Οπως κατεστρεψαν ονειρα παιδιων χωρις τυψεις χωρις δισταγμο, ετσι να τιμωρηθουν απο τπο λαο στις εκλογες. Επεβαλλαν κλειστα σχολεια, lockdown, εκλεισαν τα παιδια μεσα μπροστα σε μια οθονη ενω το καθε ενα βιωνε με διαφορετικο τροπο τον εγκλεισμο, και στο τελος εφαρμοσαν το πιο απεχθες μετρο για να τα αποκλεισουν. Οσοι εχουν παιδια, και σιγουρα οχι τα χρηματα των "αριστων", καταλαβαινουν.
Τέτοιο επιτελικό κράτος τέτοια αλφαδιά δεν έχουμε ξαναδεί
Τοση αδικια, σκληροτητα, αναισθησια; νομοθετειτε σκληρα διοτι ξερετε οτι ειστε απεξω. Η λεξη ντροπη φανταζει τοσο λιγη...