Η ΟΛΜΕ προτρέπει τους εκπαιδευτικούς να μην κάνουν τηλεκπαίδευση σε σχολεία υπό κατάληψη
Δημοσίευση: 29/09/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Περισσότερα από 200 σχολεία τελούν υπό κατάληψη
Περισσότερα από διακόσια σχολεία έχουν καταγραφεί στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με πληροφορίες του esos τα οποία τελούν υπό κατάληψη , σε διάφορες περιοχές της χώρας.
Για τα σχολεία αυτά η απόφαση του υπουργείου Παιδείας προβλέπει τηλεκπαίδευση για τους μαθητές, στην οποία αποκλείονται όσοι συμμετέχουν στη κατάληψη.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε άλλο ρεπορτάζ του esos για το τι προβλέπεται για τα υπό κατάληψη σχολεία.
Η ΟΛΜΕ με σημερινό ανακοινωθέν προτρέπει τους εκπαιδευτικούς να μην συμμετέχουν σε τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης του σχολείου.
Η ΟΛΜΕ ανακοίνωσε επίσης ότι έχει ήδη δώσει εντολή στη νομική της σύμβουλο να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την κήρυξη απεργίας - αποχής από την τηλεκπαίδευση σε σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη.
Μόλις ολοκληρωθούν οι νομικές διαδικασίες και τεθεί σε ισχύ η απεργία αποχή θα υπάρξει άμεση ενημέρωση από το ΔΣ της ΟΛΜΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ συνεχίζει στο δρόμο του αυταρχισμού και της αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς. Απέναντι στους μαθητές και τις μαθήτριες που διεκδικούν δίκαια αιτήματα για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολείων εξαπολύει ένα νέο κύμα τρομοκράτησης, εκβιασμού και καταστολής.
Το υπουργείο συνεχίζει τις απαξιωτικές και ντροπιαστικές για εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες πρακτικές αποκαλύπτοντας ποιο είναι το όραμα της πολιτικής ηγεσίας για την εκπαίδευση και το σχολείο:
Να μετατρέψει τους/τος εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων σε όργανα καταστολής και να στήσει καταδοτικό μηχανισμό στα σχολεία.
Οι απειλές για αποκλεισμούς και απουσίες σε μαθητές και μαθήτριες, μόνο ντροπή και θυμό προκαλούν.
Στην Υ.Α 111525/ΓΔ4 "Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-22" της 10-09-2021 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ τ.Β, 4188/10-09/2021, επαναλαμβάνεται η περσινή ρύθμιση σύμφωνα με την οποία: «Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας»
Αδιαφορεί για άλλη μία φορά το ΥΠΑΙΘ για τα παιδιά που δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό (30% βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχειας, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ) και όχι μόνο δεν τους τον παρείχε παρά τις ψευδείς εξαγγελίες αλλά τους τιμωρεί για τη φτώχεια τους με απουσίες.
Ταυτόχρονα, προβλέπεται, όλως παρανόμως, ο αποκλεισμός από την τηλεκπαίδευση και άρα υποχρεωτική απουσία όσων μαθητών/τριών συνεχίσουν να αγωνίζονται.
Οι εκπαιδευτικοί το προηγούμενο διάστημα στάθηκαν δίπλα στους μαθητές και τις μαθήτριες τους κάνοντας εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αποκλειστικά δικά τους μέσα, αφού το ΥΠΑΙΘ δεν παρείχε κανένα εξοπλισμό. Κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος ούτε να διαθέτει τέτοιο εξοπλισμό, ούτε να χρησιμοποιεί δικά του μέσα.
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας αντί να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, αντί να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών/τριών επιλέγουν τον απαράδεκτο δρόμο των απειλών, των εκφοβισμών και της τρομοκρατίας.
Είναι αυτονόητο ότι κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να παίξει ρόλο καταδότη.
Επαναλαμβάνουμε ότι κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν τέτοιο εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα.
Είναι απαράδεκτος ο εκβιασμός σε συναδέλφους να κάνουν μαθήματα σε κλειστά σχολεία. Να αποκλείονται και να τιμωρούνται μαθητές/τριες επειδή αγωνίζονται.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τους συναδέλφους να μην επιτρέψουν να υλοποιηθούν οι απαράδεκτες , αντιδημοκρατικές και ανάλγητες αυτές ενέργειες του ΥΠΑΙΘ.
Κανείς συνάδελφος να μην συμμετέχει σε τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης του σχολείου.
Η ΟΛΜΕ σε υλοποίηση της απόφασης της Συνέλευσης Προέδρων στις 25/9/2021, έχει ήδη δώσει εντολή στη νομική της σύμβουλο να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την κήρυξη απεργίας - αποχής από την τηλεκπαίδευση σε σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη. Μόλις ολοκληρωθούν οι νομικές διαδικασίες και τεθεί σε ισχύ η απεργία αποχή θα υπάρξει άμεση ενημέρωση από το ΔΣ της ΟΛΜΕ.
Καμία τηλεκπαίδευση σε σχολεία υπό κατάληψη!
Σχόλια (42)
η ολμε ειναι υπερ των καταληψεων ουσιαστικα...
εξαιρει βεβαια το επαλ σταυρουπολης οπου εκει λεει να αναλαβουν την ευθυνη οι εκπαιδευτικοι μαζι με το συλλογο γονεων για να ανοιξει το σχολειο....
γιατι αραγε δεν λεει το ιδιο και για τα υπολοιπα υπο καταληψη σχολεια ωστε οι καθηγητες να κανουν το μαθημα τους;;
Η διαμαρτυρία δεν περνάει απο πειθαρχικό. Το να μη δουλεύεις, να θεωρείς ότι μπορείς να κάνει όποιο μέρος της εργασίας σου γουστάρεις, ότι αν δε συμφωνείς με αυτό που ζητά ο εργοδότης σου μπορείς να το σαμποτάρεις, αυτά είναι κάτι άλλο.
Τα σχολεία είναι ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ. Δεν είναι ιδιοκτησία όσων εργάζονται εκεί. Δε θα μας πάτε 50 χρόνια πίσω.
1.Ο δντης καλεί την αστυνομία
2. η αστυνομία "γράφει" τα ονόματα των καταληψιών
3.προσάγονται οι γονείς
4. πέφτει "καμπάνα"
τώρα η τηλεκπαίδευση είναι φαρσοκωμωδία φυσικά οι εκπαιδευτικοί έρχονται το πρωι στις 8 στο σχολείο όπως και τα παιδιά γίνονται διαβουλεύσεις με τους καταληψίες ...δεν ανοίγει το σχολείο....έχει πάει 8.30 μετά διακτινίζονται όλοι σπίτι παιδιά και εκπαιδευτικοί οι οποίοι μπορεί να μένουν μακριά....πάει κοντά 10.30 ωρα για να ξεκινήσει το τηλεμάθημα (υπόθεση ότι ολοι έχουν έτοιμο τον εξοπλισμό....) ...οι πρώτες ώρες χάνονται.....έχουν μπει τα παιδιά μέσα στο σχολείο στις 8 ....πως διακρίνεις ποιοι είναι οι αρχηγοί στην κατάληψη ώστε να αποκλειστούν από τα τηλεμαθήματα? Γελοιότητες......
Ερωτώ λοιπόν, αν στείλω ένα email σε όλα τα σχολεία παροτρύνοντας τους π.χ. να μην διδάσκεται το τάδε μάθημα ή να μην εφαρμόσουν την τάδε εγκύκλιο ή τον τάδε νόμο, θα περάσω πειθαρχικό ναι ή όχι Στέλιο; Διαμαρτυρήσου όσο θες, αλλά ο νόμος πρέπει να εφαρμόζεται.
@Αγαπητέ Στέλιο, δεν περνάει πειθαρχικό η διαμαρτυρία, αλλά η κατάληψη δημοσίου χώρου θα έπρεπε επειδή είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ! Είναι σαν να θεωρείς σωστό να κάνει κανείς κατάληψη σε δημόσιο νοσοκομείο, γιατί πολλά πηγαίνουν λάθος. Και οι ασθενείς; Να κινδυνεύσουν να πεθάνουν; Και στην παιδεία το ίδιο είναι. Κάποιοι σκοτώνουν την μόρφωση του λαού, κλείνοντας τα σχολεία. Υπάρχουν παρατάξεις για τις οποίες είναι ζωτικής σημασίας η ύπαρξη αμόρφωτων ανθρώπων, ακραίες και καταδικαστέες, αλλά αυτές στηρίζουν αθέλητα ίσως όσοι στηρίζουν τις καταλήψεις. Αφήστε ήσυχα τα σχολεία!!! Αφήστε τους νέους ανθρώπους να μορφωθούν. Το ξέρετε καλά πως ΜΟΝΟ στο σχολείο διαμορφώνονται προσωπικότητες και παράγεται μορφωτικό προιόν. Όλα τα άλλα είναι συμπληρωματικά απλά και όχι αναγκαία.
Απο ποτε η διαμαρτυρια πρεπει να περναει πειθαρχικο; Αυτο σημαινει δημοκρατια; Πρεπει να τα δεχομαστε ο,τι μας σερβιρουν ασυζητητι; Ειδικα απο ενα υπουργειο που ειναι ο,τι να'ναι;
ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ σημαίνει: στέλνω τα παιδιά σε ιδιωτικό,
ενισχύω τα φροντιστήρια, πάω για ιδιαίτερα και το πρωί, δε δουλεύω και πληρώνομαι, ανεβαίνω στα μάτια του καθοδηγητή! Δημόσιο Σχολείο!
Mε ΄άλλα λόγια η ΟΛΜΕ μας λέει: Μην κάνετε τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία, αφού τα κενά στη διδακτέα ύλη θα καλυφθούν από τα φροντιστήρια ...
@καλά πάμε, ξεγράψτε τα από τα φροντιστήρια να έχουν ελύθερο χρόνο, αφού διαβάσουν για το σχολείο. Φροντίστε να μην κλείνουν κάθε λίγο και λιγάκι τα σχολεία. Εσείς είστε οι γονείς τέτοιων παιδιών! Δεν φύτρωσαν τα παιδιά. Κάποιος τα γέννησε και κάποιος τα διαπαιδαγώγησε και τα άφησε στο έλεος χωρίς όρια. Οι γονείς θα αναλάβετε τις ευθύνες σας κάποτε ή θα πληρώνετε νομίζοντας ότι προσφέρατε όσα μπορούσατε! Αγκαλιάστε το δημόσιο σχολείο, όπως κάνουν σε όλη την Ευρώπη. Αγκαλιάστε το κράτος, όπως κάνουν σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες. Προστατέψτε τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου! Οι καταλήψεις φθείρουν το λαό, αφού χτυπούν την παιδεία του.
Μήπως να καθόμαστε και να πληρωνόμαστε; Μήπως να καταργηθεί το δημόσιο λύκειο και να έχουμε μονο ιδιωτικά ; Ας δουλέψουν εκεί οι καθηγητές.
Καθηγητές υπέρ των καταλήψεων!!!
Μετά αναρωτιόμαστε γιατί μας βρίζει όλη η κοινωνία και μας περιμένουν στην γωνία.
Αυτοί οι καθηγητές τι έχουν να πουν στους μαθητές που δεν έχουν λεφτά να πάνε φροντιστήριο και περιμένουν το σχολείο να μάθουν ή να περάσουν σε κάποια σχολή?
Ρωτάω ΄΄ήρεμα γιατί αυτοί που κα΄νουν κατάληψη το απόγευμα πάνε στο φροντιστ΄ήριο και κα΄νουν μάθημα κανονικά. Εκεί για κάποιο περίεργο λόγο δεν κάνουν κατάληψη!
Θα πουν οχι στην τηλεκπαιδευση αυτοι που θελουν να υπερασπιστουν το δικαιο εκπ/κων και μαθητων.
Το έγραψα παλαιότερα, θα το ξαναγράψω.
Ο τζάμπας πέθανε.
Ας ξεκινήσει το υπουργείο να μοιράζει στους εκπαιδευτικους dell vostro όπως έκανε στους υπαλλήλους του υπουργείου, ας επιδοτήσει τις 100άρες γραμμές για το webex και εδώ είμαστε να συζητήσουμε.
Λεφτά όπως είπε και ο Σταϊκούρας υπάρχουν.
Οι εκπαιδευτικοί έβαλαν από την τσέπη τους τα δύο τελευταία χρόνια, ας βάλει τώρα το υπουργείο. Άδικο έχω;
συνεχίζουν ακάθεκτοι τον εξευτελισμό μας! Ποιος σοβαρός άνθρωπος θα δεχθεί να μην κάνουν τα παιδιά τηλεκπαίδευση αν μια δεκάδα μπαχαλάκηδων κλείνει το σχολείο;
Καιρος να αντισταθουν ολοι, μηπως και διορθωθει το υπουργειο "Μπαχαλο".
Η μόνη απάντηση της Υπουργού θα έπρεπε να είναι ΟΛΟΙ σας πειθαρχικό για ηθική αυτουργία σε παράνομες πράξεις. Ωχ ξέχασα, μιλάμε για υπουργείο που δεν εφαρμόζει το ΙΔΙΟ τους νόμους που εισηγήθηκε στην Βουλή....
Τι λέτε βρε παιδιά της ΟΛΜΕ; Είστε σοβαροί;; Έχετε απογειωθεί. Να αφήσουμε, δηλαδή , τα παιδιά στη μοίρα τους; ΟΧΙ σε όλα και μάλιστα χωρίς αντιπροτάσεις;;Συγκεκριμένες. Γιατί τα γενικόλογα ωραία τα λέω κι εγώ. Για πείτε συγκεκριμένες προτάσεις . Για καταλήψεις, για σπάσιμο τμημάτων λόγω covid. ( π.χ για το δεύτερο: Περιφέρεια Αττικής . διεύθυνση τάδε, σχολέιο τάδε.. Δεν έχει αίθουσες για να σπάσουν τα τμήματα στα 2..Προτείνουμε τις τάδε αίθουσες εκεί. Θέλουμε τόσους εκπαιδευτικούς, τόσο βοηθητικό προσωπικό, έτσι θα γίνεται ο έλεγχος covid κ.λ.π. Και βγάλτε και ένα κοστολόγιο!!!!) .Γενικόλογα κι εγώ τα γράφω ΤΕΛΕΙΑ!!!
Τα παιδιά που ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ (τα περισσότερα, θαρρώ) τα ρωτήσατε τι θέλουν; Τους γονείς τους; Τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να προσφέρουν; Και πότε θα μας πείτε το ποσοστό συμμετεχόντων εκπαιδευτικών σε συνελεύσεις ΕΛΜΕ; Πόσοι τελικά επικυρώνουν τις ανακοινώσεις σας; Σε απόλυτο αριθμό, απο κα΄θε ΕΛΜΕ, με αναγωγή στο σύνολο. Άσε που είναι γελοίο οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως συνελεύσεις ΕΛΜΕ/ΟΛΜΕ ( ένα σωρό έχετε κάνει τέτοιες) να είναι οκ ( θαύμα!! βρήκαν υπολογιστή!!) ενώ για να κάνουν μάθημα όχι ( θαύμα!! τον έχασαν τον υπολογιστή)
Υπάρχουν προβλήματα. Και, αλήθεια, χρειάζεται η κριτική και οι παρεμβάσεις σας. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΤΣΙ!! Κάνετε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ, όχι εκπαιδευτική.. Έλεος..
Με άλλα λόγια η ΟΛΜΕ λέει "κάτω τα χέρια από τις καταλήψεις" (οι οποίες βέβαια είναι παράνομες). Συνδικαλιστικός κλάδος άλλου επιπέδου.
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
Πόσο πιο κάτω;
Σε καθετί που δεν μας αρέσει,απεργία-αποχή.Φοβερή εφεύρεση.Θα γελάνε οι δικαστές.
Μπράβο στην ΟΛΜΕ!
Καλά η ΟΛΜΕ ζει σε άλλο πλανήτη!!!!! Δεν ξέρει ότι την κατάληψη την αποφασίζουν και την κάνουν μερικοί μπαχαλάκιδες! η απόφαση μάλιστα είναι: αποφασίσαμε και κλείσαμε το σχολείο γιατί έτσι θέλουμε, πως πάρθηκαν οι αποφάσεις κατάληψης; με δημοκρατικές αποφάσεις του τύπου είναι δίκαιος ο αγώνας μας!!! Από μια μικρή ομάδα μαθητών!! 35 χρόνια καθηγητής είμαι!!! Ας μου πείτε μια κατάληψη που μετά δεν ισοπέδωσαν το σχολείο!!!
Ας σφραγίσουν και το λύκειο για πάντα . Να δώσει voucher το υπουργείο για τα ιδιωτικά η τα φροντιστήρια. Αρχίζουμε να το σκεφτόμαστε σοβαρά τη μετεγγραφή των παιδιών μας σε ιδιωτικά σχολεία. Θα πάνε μαζικά για να έχουμε καλύτερη τιμή. Άσε τους στις καταλήψεις τους.
Μας έχει επιταξει η Κεραμέως το laptop και δεν το ξεραμε; Καλά λέει η ΟΛΜΕ. Πάει ο αστυνομικός με το δικό αυτοκίνητο περιπολία; Θα τρελαθούμε τελείως.
Ίσως, είναι η μόνη φορά που η ΟΛΜΕ έχει δίκιο.
Γιατί η Πολιτεία δεν εφαρμόζει το νόμο; Οι καταλήψεις δημοσίων κτηρίων είναι παράνομες. Η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης είναι ομολογία αδυναμίας του κράτους και αποδοχής της βούλησης μιας φασιστικής μειοψηφίας που κλείνει ένα σχολείο. Από πού και ως πού, όμως, είναι κανείς υποχρεωμένος, εκπαιδευτικός ή μαθητής, να έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό για να συνδεθεί; Η Πολιτεία, πέραν του 200ευρου για ελάχιστους μαθητές, δεν έχει συνεισφέρει το παραμικρό. Όλο το "θαύμα" της τηλεκπαίδευσης την περίοδο της πανδημίας στηρίχτηκε αποκλειστικά στις δαπάνες των εκπαιδευτικών. Γιατί δεν υπάρχει καμιά έμπρακτη (οικονομική, βέβαια) αναγνώριση της προσφοράς τους;
Το πρόβλημα είναι γενικότερο: η κυρία Κεραμέως δεν πάσχει από ιδέες. Εκεί που κολλάει είναι στην πρακτική εφαρμογή τους και στο δια ταύτα. Έτσι κάνει και στην εφαρμογή του νόμου για την επιλογή στελεχών (αέναη αναβολή) έτσι και στην περίπτωση της πανεπιστημιακής αστυνομίας (παραπέμπεται ad calendas graecas) έτσι και στον νόμο για την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών (δεν προχωράει τίποτε). Αν η αδυναμία της απηχεί τη (μη) βούληση της κυβέρνησης, έχει καλώς. Αν όμως η ή ίδια δεν μπορεί να ανταποκριθεί, καλό είναι να παραιτηθεί.
Ντροπή στην ΟΛΜΕ.
Δεν εκπληρώνει τον ρολο της ως στήριγμα των εκπαιδευτικών και θεωρεί ότι με ανεδαφικά συνθήματα θα παρασύρει τους μάχιμους εκπαιδευτικούς να την υπακούσουν. Μαθατε να δίνετε εντολές απο τις άνετες καρέκλες σας. Καιρος να εκσυγχρονιστείτε κάνοντας προτάσεις ή να παραδώσετε καρεκλες σε νεότερους
Τελικά σε αυτή τη χώρα ποιος αποφασίζει για το αν θα είναι το σχολείο μου ανοικτό ή κλειστό, αν θα κάνω μάθημα δια ζώσης ή διαδικτυακά, αν θα μορφωθώ ή όχι, αν θα σπουδάσω ή όχι? Η ΟΛΜΕ?
Ποιος πιστεύει την ΟΛΜΕ σήμερά; Κ Α Ν Ε Ν Α Σ
Σωστά τα λέτε, κανένας προλετάριος εργαζόμενος χωρίς 100άρα και Dell vostro!
Σε αντίθετη περίπτωση αντίσταση και απεργία! Εγώ θα πρόσθετα στα αιτήματα και ελικόπτερα για να μας πηγαίνουν στα σχολεία κάθε πρωί, να μην έχουμε όλο το μποτιλιάρισμα και τέτοια. Ας φτιάξει αυτά επιτέλους η κυβέρνηση και μετά συζητάμε για αξιολόγηση και άλλα τέτοια.