Κακοκαιρία (Βίντεο): Μαθητές εξέρχονται από το πλημμυρισμένο σχολείο περπατώντας σε "θρανιογέφυρα"

Δημοσίευση: 14/10/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 14/10/2021, 21:29

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κακοκαιρία (Βίντεο): Μαθητές εξέρχονται από το πλημμυρισμένο σχολείο περπατώντας σε "θρανιογέφυρα"

Βίντεο με μαθητές να  εξέρχονται από το πλημμυρισμένο σχολείο, στη Νέα Φιλαδέλφεια, περπατώντας επάνω στα θρανία, αναρτήθηκε στο διαδίκτυο.

Πατήστε στην εικόνα που ακολουθεί για να δείτε το βίντεο

 

Σχόλια (30)

Covid
|

Όπως μάθαμε και στην καραντίνα οι επόμενες δυο εβδομάδες θα είναι σε όλα Ρα επίπεδα κρίσιμες!!σημειωση εκτός από τις επιλογές στελεχων

@κ. Πλαταρο
|

Συμφωνείτε ότι η υλικοτεχνική επάρκεια των σχολείων είναι καθοριστική για το επίπεδο των παρεχόμενων σπουδών, ναι ή όχι;

Εαν όχι "i rest my case", εάν ναι πείτε μας τι έχει κάνει το υπουργείο παιδείας προς αυτή την κατεύθυνση, άσχετα εάν είναι τυπικά θέμα των ΟΤΑ.

Πως γίνεται να ασχολείται το υπουργείο παιδείας με την δήθεν αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και να τη θεωρεί κομβικό σημείο για την ποιότητα των παρεχομένων σπουδών και να μην δίνει καμμία σημασία εαν τα παιδιά κάνουν μάθημα σε κοντέινερ, αν τα εργαστηρια των σχολείων είναι απαρχαιωμένα, αν ο ενεργειακός συντελεστής των κτηρίων είναι E, αν δεν έχουν φύλακες, καθαρίστριες και επιστάτες και αν κινδυνεύουν να γκρεμιστούν με τον πρώτο κοντινό 6αρι σεισμό;

Και στο κάτω-κάτω τι στο καλό το θέλουμε ένα τέτοιο υπουργείο;

Ας βγει η υπουργός να παραδώσει όλες τις αρμοδιότητες της στους δημάρχους να το κλείσει, να αποδεσμεύσει όλους τους εκπαιδευτικούς που απασχολεί εκεί και να παραιτηθεί αυξάνοντας και το ισοζύγιο του προυπολογισμό του κράτους...

Κύριε Πλαταρε την ευθύνη για την διακυβέρνηση της χώρας, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες, τις έχει η εκάστοτε κυβέρνηση και όχι οι επιτροπές των ειδικών (που είναι της μόδας σήμερα), οι δήμαρχοι ή οι χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι κάποιου υπουργείου ή υπηρεσίας.

Εάν η κα Κεραμέως έκανε σωστά τη δουλειά της, αναλάμβανε τις ευθύνες της και έκανε αυτό που πρέπει, αντί να βάζει τους εκπαιδευτικούς απλήρωτες υπερωρίες να συμπληρώνουν τόνους χαρτούρας εκτός ωραρίου δήθεν για να τους "αξιολογήσει", θα μπορούσε να έρθει σε συννενόηση με όσα υπουργεία εσωτερικών, δημάρχους κι αιρετούς χρειαζόταν για να ανεβάσει πραγματικά το επίπεδο της δημόσιας παιδείας. Άλλά μάλλον από ό,τι φαίνεται αυτό δεν αποτελεί μέρος της στοχοθεσίας της.

Πλάνταξα στο κλάμα
|

Τώρα το κατάλαβα επιτέλους! Το υπουργείο δεν είναι υπεύθυνο ΓΕΝΙΚΩΣ!
- Για το κτήριο "φταίει" ο Δήμος! Αν πχ ο διευθυντής έχει κάνει 100 επιστολές στο Δήμο με κοινοποίηση και στο υπουργείο.... ΔΕΝ το ξέρουμε.... αλλά το υπουργείο ΔΕΝ ευθύνεται!
- Το υπουργείο παιδείας επίσης δεν είναι υπεύθυνο ούτε για : τις μάσκες στο σχολείο, τον εμβολιασμό μαθητών-εκπαιδευτικών, τα test covid, το wifi και τη webex, τη μετακίνηση των μαθητών, τη σίτιση των μαθητών, τις καταλήψεις, τους εξωσχολικούς, το σχολικό bullying, τις απεργίες, τα κενά σε καθηγητές, τους διευθυντές σε παράταση, τα αρχαία βιβλία, τις καθαρίστριες, τους επιστάτες, τους σχολικούς φύλακες, τα χόρτα και τα φίδια στην αυλή το καλοκαίρι κλπ κλπ κλπ.
- Το υπουργείο τελικά δεν ευθύνεται για τίποτε.... αλλά για ΟΛΑ ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί του..... γι' αυτό και είναι αυτοί, που πρέπει να αξιολογηθούν!
- Κι εγώ "αφιέρωσα" 15 χρόνια σε προπόνηση(και διατροφή), για να περάσω το 2.20 άλμα εις ύψος..... αλλά είμαι 1.75 και 100kg.....

Προς κύριο Πλαδαρό – Γιώργος
|

Αφού τα σχολεία ανήκουν στο Δήμο, για ποιο λόγο νομοθετήθηκε η αξιολόγηση σχολικών μονάδων και γιατί γίνεται τόσος "ντόρος" αφού δεν αφορά το κράτος;
Ας αποφασίσει ο εκάστοτε δήμος για το θέμα της αξιολόγησης σχολικών μονάδων!

Πλατάρος Γιάννης
|

@παντησεις.
Σε κάποιο οικόπεδο που παραχωρεί ο Δήμος, χτιζεται διδακτήριο, με επιστασια του Δήμου. Ανήκει στον Δήμο. Ο Δήμος είναι υπεύθυνος για την κτηριακη συντήρηση. Για τα αναλώσιμα η Σχολική Επιτροπή του Δήμου. Κινητή και ακίνητη περιουσία, ανήκει στον Δήμο. Τα παράπονα των Διευθυντών απευθύνονται στον δήμο, στον δήμαρχο, για να σας πω το "μυστικό".
Έχω αφιερώσει 15 χρόνια σε αυτό τον θεσμό, αναλωνομενος σε καθημερινή βάση. Και 20 χρόνια σε σχ. Επιτροπές.
Τα παράπονα σας στον δήμαρχο λοιπόν....
Η Κεραμέως είναι σε άλλο υπουργείο. Οι Δήμοι υπάγονται στο Εσωτερικών.
Φυσικά το μοντέλο είναι "για όλα φταίει το ΥΠΑΙΘ."
Σας διόρθωσα το μοντέλο σκέψης, με την επισήμανση, ότι οι ίδιας ποιότητας ανακρίβειες, αναπαραγονται ΣΕ ΌΛΑ ΤΑ ΘΈΜΑΤΑ!
Για να γίνω πιο κατανοητός : Παρατηρείστε ένα γεγονός, που το ξέρετε καλά, πως το αναπαράγουν τα κανάλια. Τι στρεβλώσεις, ανακρίβειες και βλακειες λένε, για ο, τι εσείς ξέρετε ΑΠΌ ΠΡΏΤΟ ΧΈΡΙ...
Αυτό, δεν έτυχε, αλλά ισχύει για ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΏΝ.
Τα αυτά ισχύουν και για τον κλάδο μας. Δεν ξέρει την λειτουργία της εκπαιδεύσης σε πολλά επίπεδα συμπεριλαμβανομένων και των βασικών. Άποψη όμως έχει βαρυνουσα και σημαινουσα!
Πως το έλεγε ο Σπαθάρης;;;
" Σπεύσατε στις αξιολογήσεις διευθυντών με ζήλο με μανία, όμως η αξιολόγηση ήταν για σας εις την γωνία."
Μόνο το ΠΆΜΕ διαφοροποιηθηκε!...
Οι υπόλοιποι σπευσαμε στην αθλιωδεστερου τύπου αξιολόγηση, παγκοσμίως. Το "αντισυνταγματική" είναι εγκώμιο για την πραγματική της ΗΘΙΚΉ ΥΠΌΣΤΑΣΗ....
Τωρα ποιος θα πάρει τον κλαδο σοβαρά που ΔΕΝ θέλει αξιολόγηση;;; Δεν σας έδειξε κανεις το δοκανακι μαζί με το τυρί;;;; Κανείς φυσικά!... Σας ζήτησε συγγνώμη κάποιος υπέρμαχος της μυστικής ψηφοφορίας με το πολωτικο ερώτημα "δημοκρατικός" - " μη δημοκρατικός;" Συνδικαλιστής; Παράταξη;;; Απλός συνάδελφος;... ΌΧΙ!
Ακούστε τους τώρα! Προέρχονται από τα σπλάχνα μας! Θέλουν το καλό μας και μόνο το καλό μας!... Κάντε ο, τι σας λένε και η νίκη του κλάδου μας περιμένει!...
Πρώτη φορά έχουμε απεργίες χωρίς οικονομικά αιτήματα, αλλά μόνο "θεσμικά".
Οι απεργία βγαίνει παράνομη, για παραλήψεις δικές μας, (αδυναμία απαρτίας) που θεραπεύονται μέσω τηλεψηφοφοριας, την οποία έχουμε σπεύσει να δαιμονοποιήσουμε!
Αυτοεγκλωβίστηκαμε!...
Δεν σας είπαν ότι η τηλεψηψοφορια είναι Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΆΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
Αντιθέτως!
Ως αμεσοδημοκρατια, βαπτισαν την απόλυτη άσκηση αυθαιρεσίας χωρίς λογοδοσία!
Προσωπικά σας τα είπα πολλάκις...
Κάντε τώρα αγώνα του "οχι σε όλα" και ελπίζετε να δείξει κατανόηση η κοινωνία στις αντιφάσεις μας!...

Τέρμα η προπαγάνδα
|

Σαν τα παιδιά,που ψάχνουν αφορμή να αντιδράσουν,εάν κάποιος τους χαλάσει ένα χατίρι.Η αξιολόγηση θα εφαρμοστεί θέλετε δεν θέλετε.Εχουμε ορκιστεί υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους.

Πιτσιφλής
|

Να προστεθεί στο πρόγραμμα των δεξιοτήτων και η διάβαση χειμάρρου...

@Πλατάρος
|

Υποτιμάτε εκπαιδευτικούς με πολύ υψηλά προσόντα που δουλεύουν όσο μπορούν για να βελτιώσουν τα σχολεία. Μου είχε πει κάποτε ένας αυτοδιοικητικός όταν έγινε η τελευταία συνένωση δήμων το εξής: Ο Δήμαρχος θα είναι πλέον ένας κουρελης Βασιλιάς γιατί θα έχει μεγάλο Δήμο αλλά δεν θα υπάρχει χρηματοδότηση από την Κεντρική Κυβέρνηση και τα έσοδα ΔΕΝ φτάνουν. Γνωρίζετε υποθέτω ότι για να χτιστούν νέα σχολεία απαιτείται μεν μελέτη από το Δήμο, αλλά τα χρήματα έρχονται από αλλού, π.χ. από την Περιφέρεια. Αυτά λένε οι γνώσεις που αποκόμισα ως μέλος Συλλόγου Γονέων που έλιωσα τις σόλες μου το 2012 για να γυρίσει το σχολείο του παιδιού μου από διπλοβάρδια σε πρωινή λειτουργία. Και επιπλέον θα ήθελα να μου πείτε πόσα παιδιά πιστεύετε ότι μπορούν να μπουν στα κοντέινερ-κοτετσια που φαίνονται στη φωτογραφία;

Κύριε Πλαταρε
|

Όλοι γνωρίζουν ότι ότι το 90% των δημάρχων και αιρετών ανήκει άμεσα ή έμμεσα στα (κατά μέσο όρο) 2 κόμματα εξουσίας που ασκούν την εκτελεστική εξουσία στη χώρα.

Ας αφήσουμε στην άκρη νομικίστικα επιχείρηματα τύπου κότας και αυγού και ας δούμε την ουσία που είναι η ελεεινή κατάσταση των σχολικών υποδομών της χώρας και για την οποία, ναι, την απόλυτη ευθύνη έχει η ηγεσία της εκτελεστικής(-πολιτικής) εξουσίας της χώρας και όχι 2-3 χαμηλόβαθμα κομματικά στελέχη (βλέπε δήμαρχοι-αιρετοί) της εξουσίας αυτής.

Υ.Γ.
Και ας μην ξεχνάμε ότι μας ζητείται να "αυταξιολογηθούμε" χωρίς να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν η κατάσταση των σχολικών υποδο΄μών.

Οπισθοδρομικός
|

Είδατε τα χάλια μας? Ενας λόγος παραπάνω να μην γίνει αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας. Να μην εντοπίσουμε και καταγράψουμε τα προβληματα που υπάρχουν. Να λύσουν τα προβλήματα οι αλλοι καθε φορά, το κράτος, οι άριστοι, οι άχρηστοι και παει λέγοντας. Από τη βολή μας να μην βγούμε αυτο προέχει. Η κοινωνία μας εχει αξιολογήσει προ πολλού.

Αριστεία, όχι αστεία
|

Όλη η αριστεία σε μια εικόνα.
Αισχροί. Τίποτα άλλο.

Πλατάρος Γιάννης
|

Όλοι ξέρουν ότι εδώ και 40 χρόνια τα σχολεία τα κτιζουν με εποπτεία της εργολαβία από τους τοπικούς δήμους, ενώ ανήκουν και στους δήμους κτηριακά και από άποψη εξοπλισμού. (βιβλιοθήκες, έπιπλα, αναλώσιμα)
Το σύνολο των σχολιαστών επιτιμα το υπουργείο παιδείας, ενώ το 90% των ευθυνών έχουν οι Δήμοι και το 100% το σώμα των τοπικών ψηφοφόρων.
Τα παραπάνω τα γράφω για να αντιλαμβάνομαι όλοι την ποιότητα των σχολίων. Και όχι μόνο σε αυτό το θέμα, αλλά ΣΕ ΌΛΑ!

Αναστασία
|

Αν δεν ήταν 27σρι το τμήμα, να συμπτυχθεί άμεσα!

Άριστοι επιτελικοί*
|

@Συνάδελφοι 14 Οκτ 2021 17:38
Προφανώς "υποδομές, επιχορηγήσεις, βιβλία κτλ" είναι Άριστα..... και συνεπώς υπεράνω αξιολόγησης(και πάσης υποψίας).
(* Το πιο σύντομο διπλό ανέκδοτο σε δύο λέξεις)

Γονέας- Εκπ/κός
|

Πάντως, σύμφωνα με τις υποσχέσεις παλιών πολιτικών:
- Θα σας φτιάξουμε γεφύρια!
- Μα δεν έχουμε ποτάμια!
- Και ποτάμια θα σας φτιάξουμε!!!!
έφτιαξαν λοιπόν τα ποτάμια, αλλά για τα γεφύρια απαλλάχτηκαν από τον κόπο!

Hellas telemarketing
|

Δεν φτάνουν οι φρεγάτες Κυριάκο.... πάρε και Ζόντιακ....

σκορ
|

εκπαιδευτικοί 1 - πολιτική προστασία 0

γιατί το 112 δεν είναι αρκετό....τέρμα η άυλη βοήθεια...καιρός για αληθινή προστασία.

pakis
|

Επίσης μια καλή ιδέα είναι η πρόσληψη αναπληρω΄τη ναυαγοσώστη

pakis
|

Να μια καλή ιδέα στα κριτήρια της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων η γνώση της κολύμβησης από δασκάλους.

Μαρία
|

Θέλετε και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ε; Σαν δεν ντρέπεστε...

Συνάδελφοι ...2
|

Συγχαρητήρια.
Δεξιότητες 4c's στην πράξη.
Άριστα !!!!

Συνάδελφοι
|

Προφανώς έχετε διαπιστώσει ότι οι δείκτες που αφορούν το κράτος (υποδομές, επιχορηγήσεις, βιβλία κτλ) απλά έχουν ΠΑΡΑΛΕΙΦΘΕΙ από την, κατά Κεραμέως, αυτοαξιολόγηση των ΣΜ. !!!!! Σιγά μην την αξιολογήσουμε κιόλας.

Ήταν στα 6.100???
|

Περιμένω δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου.... εάν ήταν ανάμεσα στα 6.100 σχολεία που οι διευθυντές τους κατέθεσαν την αυτοαξιολόγηση.... και άρα "αυτό έχει σημασία", όπως δήλωσε ο ίδιος.

Anna
|

Πάλι καλά που δεν πνίγηκε κανένα παιδάκι!ελλας το μεγαλείο σου!η περιφέρεια τι κάνει;

Αξιολόγηση
|

Κοντέινερ είναι αυτό; Ποιος άραγε πρέπει να αξιολογηθεί αρνητικά για το συγκεκριμένο συμβάν; Σίγουρα όχι οι καθηγητές.

Ι.Κ.
|

Ας ξεκινήσει την αυτοαξιολόγηση σχολείων η Υπουργός από τις δικές της αδυναμίες, αυτές του Υπ. Παιδείας, της Περιφέρειας και του Δήμου.

Αλλά εκτός από αυτήν την τρικυμία, κάποιοι στο Μαρούσι έχουν τρικυμία εν κρανίω συνδυασμένη με πολλές εμμονές...

Αξιολογημένος
|

Συντονιστής Εκπαιδευτικός:
Κεραμέως Νίκη

Άξονας:
Ηγεσία-Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Δείκτης:
Εκσυγχρονισμός σχολικών υποδομών.

Αποτίμηση έργου:
Βαθμός: 4

Θετικά σημεία:
Όλα είναι τέλεια και τεκμηριωμένα με βίντεο.

Σημεία προς βελτίωση:
Μόνο ένα μικρό θεματάκι που θα λυθεί με την παρούσα δράση.

Σύντομη περιγραφή δράσης:
Στήριξη και θεμελίωση της πρόχειρης αντιπλημμυρικής θρανιογέφυρας του σχολείου της Ν. Φιλαδέλφειας (όταν και αν εγκριθούν πόροι από το ΕΣΠΑ 2034-35).

ΠΕΠΗ
|

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΛΛΩΣΤΕ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΓΕΦΥΡΑ ΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΥΟΜΕΝΟ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ 150 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΑΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΝΗΘΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γονιός
|

Κατά τα άλλα αξιολόγηση θέλει η υπουργός. Τον κτιριακό τομέα έβγαλε έξω. Δεν κοιτάει να φτιάξει αίθουσες στα σχολεία.Κινδυνευουν να πνιγούν τα παιδιά μας

της αποτίμησης...
|

Αποτίμηση έκανε το σχολείο;

Το σχέδιο δράσης που θα κάνουν θα είναι κατασκευή βάρκας για έκτακτες περιπτώσεις...

Πάντως γήπεδο για την ΑΕΚ θα έχουν...


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/75023/kakokairia-vinteo-mathites-exerhontai-apo-plimmyrismeno-sholeio-perpatontas-se