Δείτε όλα τα νέα Προγράμματα Σπουδών σε ΦΕΚ:-Αναμένονται οι διαδικασίες για τη συγγραφή των 320 νέων βιβλίων για να είναι σε όλα τα σχολεία τον Σεπτέμβρη του 2023

Δημοσίευση: 01/12/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 02/12/2021, 12:42

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δείτε όλα τα νέα Προγράμματα Σπουδών σε ΦΕΚ:-Αναμένονται οι διαδικασίες για τη συγγραφή των 320 νέων βιβλίων για να είναι σε όλα τα σχολεία τον Σεπτέμβρη  του 2023

Εκδίδονται τα ΦΕΚ με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών- Ξεκινά η πιλοτική εφαρμογή

Ξεκινά  αυτές τις ημέρες η δίχρονη πιλοτική εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών Δημοτικού , Γυμνασίου και Λυκείου στα Πρότυπα και Πειραματικά, η οποία θα συνεχιστεί και το επόμενο σχολικό έτος, ενώ από το μεθεπόμενο που θα έχουν συγγραφή και τα νέα βιβλία θα διδάσκονται και στα 13.700 σχολεία της χώρας.

Ήδη μέσα στις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η δημοσίευση των 166 νέων Προγραμμάτων Σπουδών στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
 
Μέσα στο 2022 θα έχουν ολοκληρωθεί και τα 336 Προγράμματα Σπουδών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τα οποία θα αφορούν όλους τους τομείς και όλες τις ειδικότητες των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.). Τα Νέα Προγράμματα Σπουδών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης θα εκπονηθούν από εκπαιδευτικούς σχολικού και πανεπιστημιακού επιπέδου, σε στενή συνεργασία με το Κεντρικό Συμβούλιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης που περιλαμβάνει και εκπροσώπους της αγοράς, ώστε το περιεχόμενό τους να αντανακλά και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Το ΙΕΠ αναμένεται να  “τρέξει”  το  Μητρών 600 περίπου  αξιολογητών των σχολικών βιβλίων.  Ο όρος συμμετοχής στο Μητρώο Αξιολογητών είναι να μην ανήκει κάποιος σε συγγραφική ομάδα. Η συμμετοχή τους σε συγγραφική ομάδα αυτόματα σημαίνει την εξαίρεσή του από την Επιτροπή Αξιολόγησης .

Όλα τα νέα βιβλία θα είναι έτοιμα τον Σεπτέμβριο του 2022 ,για να δοκιμαστούν στα Πρότυπα και Πειραματικά, και μετά από τις διορθώσεις που θα προταθούν από την πιλοτική εφαρμογή, να είναι σε όλα τα σχολεία τον Σεπτέμβρη  του 2023.

Στο αμέσως επόμενο διάστημα το  ΙΕΠ θα εκδώσει την  προκήρυξη   προς όλους του ενδιαφερόμενους, δηλαδή σε συγγραφικές ομάδες, Πανεπιστήμια, Ερευνητικά Κέντρα, Ινστιτούτα Εκδοτικούς Οίκους.για την συγγραφή συνολικά περίπου  320 βιβλίων.   

Πατήστε, αντίστοιχα, παρακάτω  για να ανοίξετε τα νέα Προγράμματα Σπουδών:

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

ΛΥΚΕΙΟ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Σχόλια (16)

ένας απλός εκπαιδευτικός
|

Τελικά θα εφαρμοστούν στο Λύκειο από φέτος (2023-24); Δεν βγάζω άκρη.

Εκπαιδευτικός εικαστικών
|

Τα προγράμματα των εικαστικών εξαφανίστηκαν; Λογικά θα έπρεπε να εμφανίζονται και στα μαθήματα του Δημοτικού και του Γυμνασίου.

@ Ι.Βαλάκας, ορολογία
|

Μιας και αναδύθηκε και η ορολογία σχετικά με τα μαγνητικά πεδία, αξίζει να διευκρινιστεί:
α) Στον χώρο που περιέχει και "μόνιμους μαγνήτες"(=ορολογία, permanent magnets) με μαγνήτιση Μ(=διάνυσμα), ορίζεται από την μαγνητική δύναμη Laplace το διάνυσμα Β της "μαγνητικής επαγωγής"(=ορολογία, magnetic induction) B=μ_ο[Η+Μ], όπου το διάνυσμα Η είναι το "μαγνητικό πεδίο"(=ορολογία, magnetic field) στον κενό χώρο (το καθένα με τις δικές του μονάδες μέτρησης).
α1) Το B=μ_ο[Η+Μ] => Μ=Β-{μ_ο}Η, που σημαίνει ότι εντός του μαγνήτη τα διανύσματα Β και Η έχουν αντίθετη φορά. Από την ασυνέχεια στις συνοριακές συνθήκες που ισχύουν στην επιφάνεια εντός και εκτός του μαγνήτη, για Μ=0 => Β_ο={μ_ο}Η εκτός του μαγνήτη.
α2) Ως συνέπεια στον χώρο που δεν υπάρχουν μόνιμοι μαγνήτες η μαγνητική επαγωγή Β_ο (σε Tesla) ορίζεται ως Β_ο={μ_ο}Η, όπου Η είναι το "μαγνητικό πεδίο" στον κενό χώρο.
Όπως το έχετε διαπιστώσει, το ζήτημα της επιστημονικά καθιερωμένης ορολογίας έχει αλλοιωθεί σημαντικά στα ελληνόγλωσσα σχολικά (και όχι μόνον) βιβλία και αυτό μπορεί να αποκατασταθεί στα προς συγγραφή νέα βιβλία ΜΟΝΟΝ αν χρησιμοποιηθούν ως πηγή τα ξενόγλωσσα πανεπιστημιακά συγγράμματα και όχι οι μεταφράσεις τους στα ελληνικά. Αν επαναληφθούν πάλι τα γνωστά "πασαλείμματα" κατά την συγγραφή των νέων σχολικών βιβλίων, όπου παίρνουμε τα προηγούμενα και απλώς τα διανθίζουμε με παραδείγματα, ασκήσεις, σχήματα και "τετραχρωμίες", τότε χαμένος κόπος και χρήμα. Εξάλλου με την τράπεζα θεμάτων, καλύπτεται μεγάλο μέρος των ασκήσεων.

Ι.Βαλάκας
|

Σχετικά με τα "Λάθη στην Φυσική Λυκείου"

Λέω συχνά στους μαθητές μου ότι ο Ηλεκτρομαγνητισμός και άλλα κομμάτια της Φυσικής προχώρησαν όχι χάρις σε Ελληνες επιστήμονες και έτσι δικό μας χρέος είναι να μεταφράζουμε τους αγγλικούς όρους και όχι να φτιάχνουμε δικούς μας.
Οπως αναφέρεται στο προηγούμενο άρθρο όλα αυτά τα μεγέθη με την ένταση του ηλεκτρικού πεδίου και την ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος παρέμειναν δυστυχώς στα σχολικά βιβλία για πάρα πολλά χρόνια.
Θα συμπληρώσω όμως ότι το Β που διδάσκεται στο Λύκειο έχει περάσει ιστορικά από το "Μαγνητική Επαγωγή" και μετά στο "Μαγνητικό Πεδίο" όπως αναφέρει στην σ.392 το κορυφαίο (αγγλικό) "Berkeley Physics Course /Vol.II" .
Καλό είναι στα νέα βιβλία να αποδοθεί σαν "Μαγνητικό Πεδίο".
Ι.Βαλάκας

ΜΛ
|

Μην τρωγεστε. Με μια λέξη όλα ξεφτέρια θα γίνουν. Περιμένετε το 23 να έρθει το Άγιο φως.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
|

ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΤΑ ΠΕΡΙΒΟΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ.....!!!
ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ 1998 ΜΠΗΚΕ ΜΑΘΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΗΝ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ , ΩΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.
ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ.....ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΕ Ο Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.
ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ Η Κ. ΚΕΡΑΜΕΩΣ .....ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΝΕ ΕΚΔΟΣΗ ......ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α΄ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ .
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΛΥΚΕΙΟΥ;
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΕΞΟΒΕΛΙΖΕΤΑΙ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ;
ΔΕΙΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΟΦΟΙ .......ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ......!!!
ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ......ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ......ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΙΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.....ΕΕΕΕΕΕ.......ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΟΦΟΙ......

Αρχαία σοφία ... και "σκουριά"
|

Το γλωσσολογικό ζήτημα (η ορθή χρήση της ομιλουμένης γλώσσας για την διατύπωση σκέψεων και για επικοινωνία) είναι το φλέγον ζήτημα, που επιδεινώνεται στα σχολεία με τα μαθήματα αρχαίων ελληνικών, λατινικών (νεκρές γλώσσες) και αγγλικών συν 2η ξένη γλώσσα. Το γλωσσικό αποτέλεσμα (greeklish) που επικρατεί στους μαθητές, περιγράφεται με το παράδειγμα του Ν. Καζαντζάκη για τον κόρακα και την περπατησιά του (που την έχασε από την πολύ ανάλυση της κίνησής του και έτσι πάει ... πηδώντας στο έδαφος).
Αντί για γραμματική και συντακτικό στα αρχαία και λατινικά θα πρέπει να διδάσκονται (όπως συμβαίνει στα σχολεία των άλλων ανεπτυγμένων κρατών) στο μάθημα , στην καθομιλουμένη γλώσσα, το νόημα των φιλοσοφικών και νομικών κειμένων που διαμόρφωσαν την σύγχρονη σκέψη. Αντί να εστιάζουν οι μαθητές την προσπάθειά τους στην "κίνηση του δαχτύλου που δείχνει" (γραμματική-συντακτικό) , θα πρέπει να καταλαβαίνουν αυτό που "υπάρχει" (το νόημα) ώστε να μάθουν να σκέπτονται και να εκφράζουν την σκέψη τους ορθά στην καθομιλουμένη.
Για την σωστή χρήση της καθομιλουμένης θα πρέπει να λειτουργούν "εργαστήρια ελληνικής γλώσσας", με εντατική πρακτική άσκηση υπό σωστή παρακολούθηση και καθοδήγηση στο σχολείο, δίχως να επαφίεται αυτό για "μελέτη στο σπίτι". Η γραμματική και το συντακτικό των αρχαίων ελληνικών και λατινικών να διδάσκεται στην τριτοβάθμια, σε σχολές γλωσσολογίας, αρχαιολογίας και έρευνας.
Επίσης, στο σχολείο θα πρέπει να εστιάζεται η προσπάθεια στην μάθηση της "διεθνώς επικρατούσας" γλώσσας στην επιστήμη και επικοινωνία που είναι η αγγλική (όπως ήταν στην αρχαιότητα η ελληνική και η λατινική γλώσσα). Τις υπόλοιπες γλώσσες μπορούν να τις διδάσκονται κατ' επιλογήν του ο καθένας, εκτός του υποχρεωτικού ωραρίου (ενισχυτική διδασκαλεία ή εκτός σχολείου).
Το γλωσσικό πρόβλημα είναι εμφανές πλέον στις μουσικές προτιμήσεις των νέων (ένα τζιπ-τζιπ ως μουσική με "τραγούδι" 3-4 φράσεις επαναλαμβανόμενες στα greeklish).
Οι νέοι μας δεν μπορούν να εκφραστούν σωστά ούτε προφορικά ούτε γραπτά (σαν τον κόρακα που έχασε την περπατησιά του). Από τα αρχαία ας κρατήσουμε την σοφία τους και όχι την "σκουριά" τους: "οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ, ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τὸ πολύ"=δεν έχει σημασία η ποσότητα (το πολύ) όσο η ποιότητα (το ευ). Λίγα και καλά.
Στο μάθημα της ιστορίας, να γράφονται και να διδάσκονται ιστορικά αποδεδειγμένα συμβάντα και όχι ανακρίβειες ή μυθεύματα εθνικοφροσύνης (όπως ότι η ελληνική εθνεγερσία του 1821, άρχισε την 25η Μαρτίου από την αγία Λαύρα, ενώ η ιστορική αλήθεια είναι ότι ξεκίνησε με την απελευθέρωση της Καλαμάτας στις 23ης Μαρτίου). Όποιος διδάσκεται "παραμύθια", δεν γνωρίζει (η γνώση είναι το ζητούμενο).

Λάθη στην Φυσική Λυκείου
|

Λάθη στην ορολογία και κατ' επέκταση αλλοίωση των αντίστοιχων φυσικών ποσοτήτων, για παράδειγμα στην Φυσική Β Λυκείου:
1) Σελ.40, 1.4 Ηλεκτρικό πεδίο, ΛΑΘΟΣ το "Ένταση" ηλεκτρικού πεδίου:
1α) Σύμφωνα με τον ορισμό των φυσικών ποσοτήτων (διεθνώς), το ηλεκτρικό πεδίο Ε είναι διάνυσμα με μονάδες V/m.
1β) Η "ένταση" (intensity) είναι μονόμετρο μέγεθος (αριθμός) με μονάδες W/m^2 (Ισχύς ανά μονάδα επιφάνειας) και αφορά την πυκνότητα ενέργειας στον χώρο που είναι ανάλογο του Ε^2 (το τετράγωνο ενός διανύσματος αντιστοιχεί σε αριθμό, όχι σε διάνυσμα).
1γ) Ο φυσικός όρος ή έννοια της "Έντασης" (intensity) είναι δόκιμος μόνον σε μετάδοση ενέργειας μέσω κυμάτων (ηλεκτρομαγνητικών, ακουστικών, μηχανικών) και είναι ανάλογη του τετραγώνου του πλάτους ταλάντωσης τους.
2) Σελ.42, 1.7 Ηλεκτρικό ρεύμα, ΛΑΘΟΣ το "Ένταση" ηλεκτρικού ρεύματος:
2α) Σύμφωνα με τον ορισμό των φυσικών ποσοτήτων (διεθνώς), το ηλεκτρικό ρεύμα ορίζει την θεμελιώδη (βασική) μονάδα που είναι το Αμπερ (1 Α), από το οποίο παράγονται όλες οι υπόλοιπες ηλεκτρικές μονάδες στο Διεθνές Σύστημα Μονάδων.
2β) Σύμφωνα με το (1β) ο φυσικός όρος "ένταση" (intensity) είναι παράγωγος ποσότητα στο Διεθνές Σύστημα Μονάδων, και δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως επίθετο ή πρόθεμα για να υποδηλώσει το μέτρο ή μέγεθος ή στάθμη του ρεύματος (δεν υφίσταται ως ορολογία).
3) Σελ.42, 1.8 Ηλεκτρική αντίσταση, ΛΑΘΟΣ το "Ένταση" ηλεκτρικού ρεύματος, όπως στα 1 &2.
4) Σελ.44, 2.1 Το μαγνητικό πεδίο, ΛΑΘΟΣ το "Ένταση" μαγνητικού πεδίου, όπως στο #1, όπου το Ε αντικαθίσταται από το Β.
Τα ίδια ισχύουν και για την Φυσική Κατεύθυνσης, και όποια άλλη Φυσική διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες.
Παραπέμπω σε συγκεκριμένα πανεπιστημιακά συγγράμματα από την βάση συγγραμμάτων Εύδοξος, τα οποία θα πρέπει να συμβουλεύονται για την δόκιμη ορολογία όσοι συγγράφουν, διδάσκουν ή καταρτίζουν προγράμματα στην Α- και Β-εκπαίδευση:
a) Το πρώτο κεφάλαιο του πανεπιστημιακού συγγράμματος "Θεωρία Κυκλωμάτων και Βασικά Ηλεκτρονικά", Κωδικός στον Εύδοξο:77112871, 1η έκδ./2018,
b) Το πανεπιστημιακό σύγγραμμα: "Πανεπιστημιακή φυσική με σύγχρονη φυσική", Κωδικός στον Εύδοξο: 86198116, Β ΤΟΜΟΣ, 3η ελληνική έκδ./2019.
Η σύγχυση στην φυσική ορολογία προκαλεί σύγχυση στην ορθή κατανόηση των φυσικών εννοιών ("χαμένοι στην μετάφραση").

Τσέτσος Σταύρος
|

Έλεος πια! Πότε θα μάθουν επιτέλους οι συγγραφείς των σχολικών εγχειριδίων αλλά και οι υπεύθυνοι της κατάρτισης των ΑΠΣ ότι το γνωστικό αντικείμενο των "Φυσικών" στην Ε και ΣΤ το Δημοτικού Σχολείου δεν είναι σωστό να ονομάζεται "Φυσικά" αλλά "Φυσικές επιστήμες". Φυσικές επιστήμες διότι το αναλυτικό πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει στοιχεία φυσικής, χημείας και βιολογίας.

elsa
|

Πλήρης αδιαφορία για τα ΕΠΑΛ. Κατά τα άλλα κόπτονται για την επαγγελματική εκπαίδευση.

ERT
|

"Ακρονεοφιλελεύθερο περιεχόμενο σπουδών"==> Παρακαλώ να μου εξηγήσει κάποιος πως μπορεί ένα πρόγραμμα σπουδ΄ών να είναι <ακρονεοφιλελεύθερο> (sic). Πάω στοίχημα ότι ο σχολιαστής δεν έχει ιδέα τι είναι καν ο φιλελευθερισμός, ο νεοφιλελευθερισμός, κλπ.

Λίγα και καλά!!!
|

Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος!!! Πιστεύω ότι οι περισσότεροι που ασχολούνται με τα αναλυτικά προγράμματα δεν έχουν επαφή με τη σχολική πραγματικότητα...

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
|

Μια κατασκευή ζητάμε όλη τη χρονιά να κάνουν οι μαθητές και αρκετοί δεν την κάνουν. Είναι δυνατόν να γίνουν όλα αυτά; Είναι εκτός πραγματικότητας οι συγγραφείς των ΠΣ. Απαιτούνται αρκετά χρήματα. 150 ευρώ ζήτησα για να εξοπλίσω με βασικά εργαλεία το εργαστήριο και αυτ΄ά με μεγάλη δυσκολία εγκρίθηκαν από τη σχολική επιτροπή. Αρκετά Γυμνάσια δεν διαθέτουν εργαστήριο. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΛΟΓΩ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑΣ. OUT OF REALITY. Γι' αυτό διδάσκουν αρχαία και άλλα προϊόντα αδρανούς γνώσης.

Εκπαιδευτικός
|

Επιμένει το Υπουργείο σε αμετάβλητο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας, παρά τη δημόσια κριτική που αυτό δε΄χεται . Απαιτούνται ευρείες διορθωτικές παρεμβάσεις, αν θέλει τα βιβλία που θα συγγραφούν βάσει αυτού να είναι διδάξιμα και παιδαγωγικά αξιοποιήσιμα. Και μη μας πουν ότι το μάθημα της Ιστορία πάντα εγείρει κριτική. Εδώ έχουμε να κάνουμε με παιδαγωγικές αστοχίες και πραγματολογικά λάθη
Δεν είναι κακό οι ιθύνοντες να ρωτήσουν και να συμβουλευτούν και άλλους που έχουν ασχοληθεί με ΠΣ Ιστορίας

Εκπαιδευτικός που είδε τα τρένα να περνούν στην εκπαίδευση
|

Άλλη μια αποτυχημένη συρραφή πεπαλαιωμένων προγραμμάτων σπουδών με μερικά σύγχρονα στοιχεία χωρίς ενιαία αντίληψη που θα διαμορφώνει τη γνώση για το αύριο.

Ακρονεοφιλελεύθερο περιεχόμενο σπουδών κι αυτό αποτυχημένο , αποσπασματικά που αποδιοργανώνει τη γνώση για τους μαθητές. Ένα έγκλημα που επαναλαμβάνεται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης όχι μονο σύμφωνα με τη Μαθηματική Εταιρία που διαμαρτυρήθηκε έντονα αλλά και σύμφωνα με πολλούς καθηγητές πανεπιστημίου και σαφώς το σύνολο των εκπαιδευτικών !!!

Φύγετε...πριν ξοδέψετε τους πολύτιμους οικονομικούς π΄όρους της Εκπαίδευσης... Φύγετε όσο είναι νωρίς τα προγράμματα σπουδών και τα ΑΠΣ δεν είναι απλώς ΕΣΠΑ !!

Πιτσιφλής
|

Στα Μαθηματικά του Δημοτικού βλέπω σημαντικές ομοιότητες με το πρόγραμμα σπουδών της Κύπρου. Αυτό δεν είναι κακό, είναι όμως βέβαιη η πανωλεθρία, αν δεν σχεδιαστεί σωστά από τους συμβούλους το κατάλληλο πρόγραμμα επιμόρφωσης!...
Είναι αυτονόητο ότι το Υπουργείο πρέπει να προσέξει ιδιαιτέρως τα κριτήρια επιλογής των συμβούλων. Αν ήμουν στο ΙΕΠ, θα πρότεινα μεταπτυχιακό σαφώς ορισμένο στη διδακτική των Μαθηματικών της ΠΕ. Με μεταπτυχιακά για τον χ φιλόσοφο που έζησε τον ψ αιώνα , δεν πρόκειται να δούμε προκοπή ποτέ.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/75574/deite-ola-ta-nea-programmata-spoydon-se-fek-anamenontai-oi-diadikasies-gia-ti-syggrafi