Πολυτροπολογία στη Βουλή: Επιλογή Διευθυντών Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, ΔΟΑΤΑΠ και Επαγγελματικές Σχολές

Δημοσίευση: 12/10/2022

Τελευταία Ενημέρωση: 13/10/2022, 00:23

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πολυτροπολογία στη Βουλή: Επιλογή Διευθυντών Πρότυπων  και Πειραματικών Σχολείων, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, ΔΟΑΤΑΠ  και Επαγγελματικές Σχολές

Κατατέθηκε από την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως στη Βουλή

Πολυτροπολογία , κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, αργά απόψε, προς ψήφιση, στη Βουλή, η οποία αφορά την επιλογή Διευθυντών Πρότυπων  και Πειραματικών Σχολείων, τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου,τον  ΔΟΑΤΑΠ  και τις Επαγγελματικές Σχολές.

Ειδικότερα η πολυτροπολογία, η οποία ψηφίζεται αύριο Πέμπτη, στη Βουλή έχει ως εξής:

Επιλογή διευθυντών Πρότυπων Σχολείων και Πειραματικών Σχολείων  – Τροποποίηση περ. στ) παρ. 6 άρθρου 31 και αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 232 ν. 4823/2021

1. Η περ. στ) της παρ. 6 του άρθρου 31 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136), περί των προϋποθέσεων συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής για τις θέσεις των Διευθυντών των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και των Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.), τροποποιείται όσον αφορά στο προσόν της τετραετούς διδακτικής υπηρεσίας που απαιτείται να διαθέτουν οι υποψήφιοι για τις θέσεις αυτές και η περ. στ)  διαμορφώνεται ως εξής :

«στ) Υποψήφιοι για τις θέσεις διευθυντών των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και των Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.) μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι διαθέτουν τα προσόντα άσκησης καθηκόντων διευθυντή στα λοιπά σχολεία της αντίστοιχης βαθμίδας. Επιπλέον, οι υποψήφιοι του πρώτου εδαφίου απαιτείται, από τα τέσσερα (4) έτη διδακτικής υπηρεσίας στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης, να έχουν διανύσει τουλάχιστον δώδεκα (12) μήνες σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. με θετικά αξιολογημένη θητεία, απόσπαση ή διάθεση σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ.. Ειδικά στην περίπτωση σχολικών μονάδων που χαρακτηρίζονται και δεν έχουν συμπληρώσει δώδεκα (12) μήνες λειτουργίας ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., οι εκπαιδευτικοί ή οι διευθυντές που υπηρετούσαν σε αυτές κατά τον χρόνο χαρακτηρισμού τους ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., προκειμένου να θέσουν υποψηφιότητα για τις θέσεις του πρώτου εδαφίου, απαιτείται να έχουν διανύσει τουλάχιστον δώδεκα (12) μήνες σε αυτές τις σχολικές μονάδες με οργανική θέση ή με θητεία ως διευθυντές και, ακολούθως, με θητεία ως εκπαιδευτικοί σύμφωνα με την παρ. 15 του άρθρου 19 του ν. 4692/2020 (Α΄ 111).»

2. Η παρ. 6 του άρθρου 232 του ν. 4823/2021, περί μεταβατικών διατάξεων του Κεφαλαίου Β΄ του Μέρους Β΄ του νόμου αυτού, αντικαθίσταται ως εξής:

«6. Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος: α) στη διαδικασία επιλογής για θέσεις διευθυντών Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) ή Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.) δύνανται να θέτουν υποψηφιότητα όσοι εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της περ. στ) της παρ. 6 του άρθρου 31 ακόμη και εάν η θητεία τους και εν γένει η  υπηρεσία τους δεν έχει αξιολογηθεί, με εξαίρεση την περίπτωση μη αξιολόγησης της θητείας ή υπηρεσίας τους για τον λόγο ότι έχουν απόσχει από την αξιολογική διαδικασία και β) στους τελικούς πίνακες επιλογής των διευθυντών Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. κατατάσσονται οι υποψήφιοι που έχουν συγκεντρώσει τουλάχιστον τριάντα επτά (37) αξιολογικές μονάδες στα επιμέρους κριτήρια.».

Μεταβατικές διατάξεις για τους Οργανωτικούς Συντονιστές και τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου –Τροποποιήσεις άρθρου 231 ν. 4823/2021

Στο άρθρο 231 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136), περί μεταβατικών διατάξεων του Κεφαλαίου Α΄ του Μέρους Β΄ του νόμου αυτού, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις:

α) Μετά από την παρ. 1 προστίθεται παρ. 1Α ως εξής:

«1Α. Κατά το χρονικό διάστημα του πρώτου εδαφίου της παρ. 1, αν για οποιονδήποτε λόγο ελλείπει Οργανωτικός Συντονιστής ή υπάρχει αδυναμία νόμιμης αναπλήρωσής του, καθήκοντα Οργανωτικού Συντονιστή ασκεί παράλληλα ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου, ο οποίος υπηρετεί στην έδρα του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και διαθέτει τη μεγαλύτερη συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία και, αν υπάρχουν περισσότεροι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου που διαθέτουν την ίδια συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία, αυτός που του ανατίθενται τα εν λόγω παράλληλα καθήκοντα από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Η ανάθεση των παράλληλων καθηκόντων στον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του πρώτου εδαφίου γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια άσκησης των παράλληλων καθηκόντων καταβάλλεται στον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ως επίδομα θέσης ευθύνης μόνο το επίδομα που λαμβάνουν οι Οργανωτικοί Συντονιστές των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. σύμφωνα με την παρ. 6. Αν δεν καταστεί δυνατή η ανάθεση παράλληλων καθηκόντων σύμφωνα με τα δύο πρώτα εδάφια, τα καθήκοντα Οργανωτικού Συντονιστή ασκεί ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.»

β) Μετά από την παρ. 7 προστίθεται παρ. 7Α ως εξής:

«7Α. Αν Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου για την Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Εκπαίδευση εντός μίας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ελλείπει για οποιονδήποτε λόγο ή απουσιάζει ή αδυνατεί ή κωλύεται να ασκήσει καθήκοντα προέδρου σε Δ.Ε.Δ.Α. που λειτουργεί κατά την παρ. 7, καθήκοντα προέδρου αυτής ασκεί παράλληλα ο  Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου για την Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Εκπαίδευση, ο οποίος υπηρετεί σε όμορη Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και διαθέτει τη μεγαλύτερη συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία και, αν περισσότεροι Συντονιστές  διαθέτουν την ίδια συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία, αυτός που διαθέτει τη μεγαλύτερη συνολική υπηρεσία ασκώντας τα περισσότερο συναφή καθήκοντα προς τις αρμοδιότητες της εν λόγω επιτροπής. Η ανάθεση των παράλληλων καθηκόντων στον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για την Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Εκπαίδευση γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης προέλευσής του, στην οποία ασκεί τα κύρια καθήκοντά του, κατόπιν αιτήματος του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης υποδοχής του, στη Δ.Ε.Δ.Α. της οποίας ο Συντονιστής θα ασκήσει παράλληλα καθήκοντα προέδρου. Δαπάνες μετακίνησης και διανυκτέρευσης του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για την Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Εκπαίδευση που προκαλούνται  κατά την άσκηση των παράλληλων καθηκόντων του πρώτου εδαφίου βαρύνουν την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης προέλευσης του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για την Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Εκπαίδευση, η οποία εκδίδει και τη σχετική απόφαση μετακίνησης σύμφωνα με τους όρους που διέπουν τις αποζημιώσεις λόγω μετακίνησης.

Αν δεν καταστεί δυνατή η ανάθεση παράλληλων καθηκόντων σύμφωνα με τα δύο πρώτα εδάφια, καθήκοντα προέδρου της Δ.Ε.Δ.Α. ασκεί ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στην οποία η επιτροπή αυτή λειτουργεί.»

Μεταβατικές διατάξεις  για τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης – Τροποποιήσεις άρθρων 479 και 480 ν. 4957/2022

1. Στο άρθρο 479 του ν. 4957/2022 (Α΄ 141), περί μεταβατικών διατάξεων του Κεφαλαίου  Α΄ του Μέρους Β΄ του νόμου αυτού, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις:

α) Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 1, η ημερομηνία «30ή.9.2022» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31η.12.2022», επέρχεται νομοτεχνική βελτίωση και η παρ. 1  διαμορφώνεται ως εξής:

«1. Ο Πρόεδρος, οι Αντιπρόεδροι και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) που υπηρετούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος συνεχίζουν να ασκούν τα καθήκοντά τους το αργότερο έως την 31η.12.2022. Μέχρι το αργότερο την ημερομηνία αυτή ολοκληρώνονται οι διαδικασίες επιλογής νέου Προέδρου, Αντιπροέδρου και μελών του Δ.Σ., σύμφωνα με τον παρόντα. Με τη δημοσίευση της πράξης ορισμού των προσώπων του προηγούμενου εδαφίου λήγει αυτοδικαίως και αζημίως η θητεία των προσώπων του πρώτου εδαφίου. Έως τον διορισμό Γενικού Διευθυντή, ο Γενικός Διευθυντής ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.»

β) Προστίθεται παρ. 3 ως εξής:

«3. Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος, η ισχύς της κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον καθορισμό του ύψους του παραβόλου υπέρ του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 302, σε συνδυασμό με τις παρ. 2 και 10 του άρθρου 310, την παρ. 4 του άρθρου 312 και την παρ. 2 του άρθρου 443, ανατρέχει στον χρόνο έναρξης ισχύος του παρόντος.»

2. Η παρ. 5 του άρθρου 480 του ν. 4957/2022 καταργείται.

3. Η περ. α) της παρ. 1 ισχύει από την 30ή.9.2022. Η περ. β) της παρ. 1 και η παρ. 2 ισχύουν από την έναρξη ισχύος του ν. 4957/2022.

Ρυθμίσεις για τις Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης του ν. 4763/2020

1. Στον ν. 4763/2020 (Α΄ 254) προστίθεται άρθρο 11Α με τίτλο «Ειδικότητες των Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης», ως εξής : «Στις Ε.Σ.Κ. παρέχονται ειδικότητες, οι οποίες καθορίζονται με βάση της ανάγκες της τοπικής αγοράς εργασίας και τις αναπτυξιακές προτεραιότητες της εθνικής οικονομίας, σύμφωνα με την παρ. 19 του άρθρου 15. Με την ίδια διαδικασία, δύναται να παρέχονται πειραματικές ειδικότητες ή ειδικότητες με πιλοτικό πρόγραμμα για την ικανοποίηση εστιασμένων αναγκών της οικονομίας ή την εφαρμογή καινοτομικών μεθόδων ή πιλοτικών θεματικών ενοτήτων.».

2. Στο άρθρο 15 του ν. 4763/2020 (Α΄ 254) προστίθεται, μετά την παρ. 18, παρ. 19, ως ακολούθως : «19. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.&Ν., η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Κ.Σ.Ε.Ε.Κ., καθορίζονται, προστίθενται, τροποποιούνται, αντιστοιχίζονται, συγχωνεύονται ή καταργούνται οι ειδικότητες που παρέχονται από τις Ε.Σ.Κ..».

3. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 41 του ν. 4763/2020 (Α΄ 254), περί των οδηγών κατάρτισης των Πειραματικών και Θεματικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), καθώς και των Πειραματικών Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑ.Σ.) Μαθητείας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.), προστίθεται μετά τη φράση «καθώς και στις Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ.) Μαθητείας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.)», η φράση «και στις Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.)» και η παρ. 4 διαμορφώνεται ως εξής :

«4. Για τους οδηγούς κατάρτισης, σύμφωνα με τους οποίους παρέχονται οι πειραματικές ειδικότητες ή οι ειδικότητες με πιλοτικό πρόγραμμα στα Πειραματικά και Θεματικά Ι.Ε.Κ., καθώς και στις Πειραματικές ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.) και στις Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.), δεν είναι υποχρεωτική η εφαρμογή του δεύτερου εδαφίου της παρ. 1. Οι οδηγοί κατάρτισης της παρούσας τίθενται σε ισχύ με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας (Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ. & Ν.) για πειραματική και πιλοτική εφαρμογή. Η πιστοποίηση των οδηγών κατάρτισης της παρούσας πραγματοποιείται από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. μετά την ολοκλήρωση δύο (2) κύκλων κατάρτισης και κατόπιν αξιολόγησης της εφαρμογής τους από τα οικεία Συμβούλια Σύνδεσης με την Παραγωγή και την Αγορά Εργασίας (Σ.Σ.Π.Α.Ε.) και εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Σ.Ε.Ε.Κ.).».

Σχόλια (11)

Πλατάρος Γιάννης
|

Έλαβα γνώση ενός πολύ λεπτού ζητήματος που αφορά τους υποψήφιους Διευθυντές Πειραματικών:
« Πρέπει να έχουν 12-μηνη προϋπηρεσία σε Πειραματικό....»
Το παραπάνω είναι λογικό ηθικό και δίκαιο;
Ας το δούμε:
Η μία πλευρά:
«Ναι, είναι λογικό ηθικό και δίκαιο, διότι όλοι εμείς που το στελεχώσαμε πήγαμε με κριτήρια και στηρίζουμε τον θεσμό και έχουμε και εμπειρία του νέου θεσμού και μπορούμε -άρα- να τον στηρίζουμε αποτελεσματικά!...»
Η άλλη πλευρά:
Εμείς, τα έμπειρα διευθυντικά στελέχη που ενδιαφερόμαστε για τον θεσμό του Πειραματικού, όταν ιδρύθηκαν είμαστε ΗΔΗ διευθυντές σε ένα Σχολείο και ΔΕΝ μπορούσαμε να φύγουμε από την θέση του Διευθυντή για να το στελεχώσουμε. Δεν είχαμε δικαίωμα παραίτησης!. Η παράταση της θητείας μας, μας επιδεινώνει το πρόβλημα, στερώντας μας ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Αναφερόμαστε σε Σχολεία της Επαρχίας, που ΔΕΝ υπήρχαν Πειραματικά , ιδρύθηκαν τον Ιούνιο του 2021 και το κανονιστικό τους πλαίσιο ρυθμίστηκε τον Αύγουστο του 2021. Δεν ξέραμε, δεν μπορούσαμε να ρυθμίσοουμε επιλογές (Αναφέρονται ΜΟΝΟ στα νεοϊδρυμένα Πειραματικά)
Τα κίνητρα διεκδίκησης της θέσης του Διευθυντή στα ήδη Πειραματικά ήδη υπάρχουν για τους ήδη υπηρετούντες (0,5 μόρια/έτος)
Και τίθεται η ερώτηση:
Είναι δίκαια τα παραπάνω;
Νομίζουμε ότι υπάρχει απάντηση ηθική, λογική, δίκαιη, δόκιμη και δεοντολογική.
Πρώτα να δούμε όμως γλαφυρά, τα επιχειρήματα:
Έχω 50 μόρια μετρήσιμα και δεν μπορώ να θέσω υποψηφιότητα στο Πειραματικό; (Προφανώς απαράδεκτο!)
Έχω 15 χρόνια ως Διευθυντής και δεν μπορώ να διεκδικήσω θέση στο Πειραματικό επειδή είχα αντικειμενικό κώλυμα στελέχωσής του για να αποκτήσω το προαπαιτούμενο 12 -μηνο;
Προτείνουμε μια ΕΥΛΟΓΗ, ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ, απολύτως αποδεκτή με τα κοινώς κρατούντα:
Να υπάρξει νεώτερη ρύθμιση που να λέει:
« Επίσης δικαίωμα διεκδίκησης θέσης Διευθυντή στα Πειραματικά -Πρότυπα έχουν και εκπαιδευτικοί που δεν έχουν 12μηνη προϋπηρεσία σε Π.Π. αλλά έχουν ΣΩΡΕΥΤΙΚΆ τα παρακάτω:
1. ΄΄17 έτη διδακτικής προϋπηρεσίας τουλάχιστον. (σ.σ. το μέγιστο της μοριοδότησης για Σ.Ε είτε ΔΔΕ. ΠΔΕ)
2. Μεταπτυχιακό τίτλο είτε Δεύτερο πτυχίο.
3. Γλωσσομάθεια τουλάχιστον Β2
4. ΤΠΕ1
5. Να συγκεντρώνουν Χ μόρια (χ= τα ανάλογα μόρια του 37 που προβλέπει ο νόμος των Π.Π. σε σχέση με τον Γενικό νόμο επιλογής)
5. Διοικητική - υποστηρικτική εμπειρία, όπως προβλέπεται στο άρθρο 33 του Ν. 4823/21 παράγραφος 3)ε, τουλάχιστον 6 μονάδες.
Νομίζω, ότι η παραπάνω ρύθμιση προάγει το Δημόσιο συμφέρον, καθώς ΤΩΡΑ, θα υπάρξουν μοναδικές υποψηφιότητες για μοναδικές θέσεις (!!!) ή το ακόμα χειρότερο, ουδεμία υποψηφιότητα για....μοναδική θέση!!! ή το -ακόμα πολύ χειρότερο- υποψήφιος με μόνο το δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας το 12μηνο και μοναδικά προσόντα τα ελάχιστα προβλεπόμενα για να υπηρετεί εκεί.
Άρα υπάρχει ανάγκη εξορθολογισμού στο ήδη ψηφισθέν νομοθέτημα...(Χρόνος υπάρχει!)

΄Λες να...
|

΄Λέτε να το κατάλαβαν καλά εκεί εις το της Παιδείας Υπουργείον ότι ο καλύτερότερος νόμος όλων των εποχών δεν φαίνεται να εφαρμόζεται εύκολα και γρήγορα μετά από 950 ενστάσεις και άπειρες πρόδηλες προχειρότητες και σκοπιμότητες(!!!!) στη μοριοδότηση των υποψηφίων;;;

Ο καλυτερότερος
|

Ο καλυτερότερος νόμος στα φόρτε του...!!!
Αλλοίμονό μας...!!!

ΔΙΚΑΙΟ
|

ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΙΔΡΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ 12ΜΗΝΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ Δ/ΝΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΙΚΑΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ.

Νίκος
|

Amat Victoria Curam.
Αλλά εδώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Και να φανταστείς ότι τελείωσε και νομικά.
Αυτά μόνο.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ
|

ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΔΩ ΚΙ 1.5 ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ(ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ), ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ Δ/ΝΤΗΣ ΑΛΛΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ;ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΩΣ Δ/ΝΤΗΣ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ(Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 12ΜΗΝΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ).ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΠΛΑΤΑΡΟΣ Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

KATAΡΓΗΣΗ ΝΟΜΟΥ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ
|

Αυτοί δεν έλεγαν για κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου; Τους βολεύει και τον "βελτίωσαν". Δε θα προλάβουν να επιλεγούν ΣΕ γιατί θα τους προλάβουν εκλογές, γι'αυτό άλλαξαν τα άρθρα ενός υποτιθέμενου νόμου που καταργήθηκε. Πάντα θα μας θεωρούν ηλίθιους γιατί έτσι συμπεριφερόμαστε. Η Ισλανδία έδειξε ένα άλλο δρόμο για να πάψουμε να συμπεριφερόμαστε έτσι.

τροπολογία ;;;;;;;;;;;;;
|

στον καλυτερότερο της ενδυνάμωσης και της αναβάθμισης ; από τους άριστους; θα τρελαθώ !!!!!!!!!!!!!

Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης δεν είναι δικά σας παιδιά, ε;
|

Άντε, συνεχίστε τις παρατάσεις, για να παρεμβαίνετε στις θέσεις ευθύνης, μπράβο, μπράβο.

δασκαλος
|

Απορία...
Για τη θέση Δ/ντη τελικά μπορεί να κάνει αίτηση εκπαιδευτικός που δεν έχει εργαστεί σε Πειραματικό;

Δώρα
|

... Όλα αυτά, είναι αποτέλεσμα των παρατάσεων και των νόμων που ψηφίσατε χωρίς να λάβετε υπόψη τη γνώση και την διεπιστημονικότητα των εκπαιδευτικών της τάξης. Τόσες τροπολογίες για τους ίδιους νόμους δεν έχουμε ξαναζήσει, από την ίδια Υπουργό. Προσπαθήστε να καλύψετε τα νομικά κενά των πράξεών σας.... Καλημέρα


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/80252/polytropologia-sti-voyli-epilogi-dieythynton-protypon-kai-peiramatikon-sholeion