ΕΔΕ σε καθηγητές που δεν έκαναν τηλεκπαίδευση τις ημέρες της κατάληψης
Δημοσίευση: 01/04/2024
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Σάμου ότι δυο καθηγητές κλήθηκαν στις 21/3/2024 για εξέταση στα πλαίσια διενέργειας Ε.Δ.Ε. επειδή δεν πραγματοποίησαν εξ αποστάσεως διδασκαλία, όταν το σχολείο τους είχε κατάληψη για δύο ημέρες.
Οι συνάδελφοι, τονίζει η ΕΛΜΕ, είχαν ενημερώσει με ψηφιακά υπογεγραμμένη δήλωση το Διευθυντή του σχολείου τους, για τον οποίο γίνεται επίσης Ε.Δ.Ε., ότι αντιμετώπιζαν τεχνικό πρόβλημα και δεν μπορούσαν να συνδεθούν.
«Παρόλα αυτά, ο Προϊστάμενος της ΔΙΔΕ Σάμου, χωρίς προηγουμένως να ζητήσει γραπτές ή προφορικές εξηγήσεις από τους συναδέλφους, προχώρησε απευθείας σε διενέργεια Ε.Δ.Ε. σε βάρος τους» υπογραμμίζεται στην καταγγελία.
Σχόλια (25)
Πλάταρε, το τερμάτισες. Άντε να σε δώσει το "κόμμα σου" κάποια θεσούλα να γλιτώσουμε εμείς οι κοινοί θνητοί από τις αρλούμπες που γράφεις.
Το να πληρωνόμαστε είναι νόμιμο αλλά όταν εργαζόμαστε. Η απεργία αποχή σημαίνει περικοπή μισθού.
@Πλατάρος Γιάννης, 1 Απρ 2024 20:20
Κύριε Πλατάρε,
Στην κατανόηση κειμένου, βασική δεξιότητα, δεν βλέπω να τα πηγαίνετε πολύ καλά, όπως άλλωστε και στη γενική φυσική (σας το έχω αποδείξει και ας μη λέτε να το κατανοήσετε) και γι' αυτό δεν πρόκειται να παρακολουθήσω σεμινάριο από εσάς.
Αν ξαναδιαβάσετε, προσεκτικά όμως το σχόλιό μου, θα δείτε ότι δεν με απασχόλησε καθόλου (πολύ δε περισσότερο 5-6 φορές όπως γράφετε) η διαχείριση του χρόνου σας γενικά, αλλά μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες για τη διαχείριση του χρόνου εργασίας σας, καθώς από όσα έχω ακούσει/διαβάσει από ΣΕ ΔΕΝ προλαβαίνουν, όπως και για τη(ν) (κατα)χρήση των υπηρεσιακών πόρων. Μην προσπαθείτε λοιπόν να αποπροσανατολίζετε την κουβέντα.
Τώρα όσον αφορά την παράθεση των επιτευγμάτων σας, από εμένα παίρνετε "συγχαρητήρια". Πάρα πολλοί συνάδελφοι θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό, όπως θα μπορούσα κι εγώ να σας παραθέσω αρκετά δικά μου δημιουργήματα, παρόμοια με τα δικά σας (εννοώ σε αποθετήρια), όπως επίσης και μεγάλο αριθμό συμμετοχών, πάντα με παιδιά βεβαίως, σε διαγωνισμούς, εκθέσεις, παρουσιάσεις κλπ. Όμως βλέπετε, δεν μου χρειάζεται η διαφήμιση πλέον, αλλά ούτε και τη χρησιμοποίησα ποτέ.
@Πλατάρος Γιάννης
Όταν ο εργοδότης μου, θέλει για τον Α ή Β δικό του λόγο, να χρησιμοποιήσω κάποια εργαλεία ώστε να κάνω τη δουλειά που θέλει, τότε είναι ο ίδιος υποχρεωμένος να μου παρέχει τα εν λόγω εργαλεία με δικά του έξοδα. Δεν θα πάω να τα αγοράσω εγώ από την δική μου τσέπη!
Από πού κι ως πού δηλαδή είναι υποχρεωμένος ένας εκπαιδευτικός να πληρώνει από την τσέπη του για να κάνει το υπουργείο παιδείας μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα;
Νεοφιλελεύθερη πολιτική με ολίγον κομμουνισμό το καταντήσατε...
Τις κρυάδες σας με τις σοκολάτες και τα έξοδα μετακίνησης να τις πουλήσετε αλλού.
Η σχετική εγκύκλιος αναφέρει ρητά και κατηγορηματικά, ότι η τηλεκπαίδευση παρέχεται από τη Σχολική Μονάδα και είναι υποχρεωτική για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Άρα ένα Σχολείο, το οποίο τελεί υπό κατάληψη, εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να παρέχει τηλεκπαίδευση. Όλα τα υπόλοιπα, που γίνονται από τους Διευθυντές και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, δεν έχουν καμία βάση και αποτελούν μέτρα πίεσης προκειμένου οι συνάδελφοι να μετατρέψουν το σπίτι τους, από οικογενειακό άσυλο σε διδακτήριο.
@ομορα σχολεία για τηλεκπαιδευση. Την εντολή την δίνει ο Περιφερειακός που προίσταται Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας. Αλλιώς αν είναι δια Δευτεροβάθμια, ο ΔΔΕ.
Δεν πάνε μόνοι τους, "γειά σας ήλθα"
Το πλέον πετυχημένο πρωταπριλιάτικο στο esos τελικά είναι ότι ο κος Πλατάρος δεν χρησιμοποιεί καν τα διαλείμματα για τις ανθρώπινες ανάγκες του, προκειμένου να γράφει σχόλια "σεμιναρίου τύπου" και να επιμορφώνει εμάς τους αδαείς!
1000 ευρώπουλα/μήνα bonus πρέπει να του δίνει κανονικά η υπηρεσία για τον επαγγελματικό του ζήλο και την επιστημονική προσφορά του.
Ελπίζω τέλος να μετράει στην αξιολόγηση, ότι μελετώ όλα τα σχόλιά του με ευλαβική προσοχή.
Αν πήγαν στα όμορα σχολεία και ζήτησαν να τους παράσχουν Η/Υ για να κάνουν τηλε-εκπαίδευση και τους αρνήθηκαν και μπορούν να το αποδείξουν όλα καλά. Αν όχι, τότε ότι προβλέπει η νομοθεσία. Γι' αυτό γίνεται η ΕΔΕ.
@Ν.Ν. Έχετε γράψει 4-5 φορές πως τα καταφέρνω και διαχειρίζομαι τον χρόνο.
Η απάντηση είναι ότι όλη την ημέρα ασχολούμαι με τα μαθηματικά και φτιάχνω εφαρμογές. Σε διαλείμματα γράφω και δω. Και αυτά που γράφω είναι σεμιναρίου τύπου.
Βρείτε το εκτενές επαγγελματικό μου βιογραφικό να δείτε σε πόσα αποθετηρια εναποθέτω εκπαιδευτικό υλικό.
Ιφιγένεια, φώτο δένδρο, αισωπος, τζεοτζεμπρα. Ονλαϊν, ακαντέμια. έντζου, σκράϊμπντ. Κομ,, μελετητής ΓΚΟΥΓΚΛ, issuu, calameo, researchgate. Net, slideshare. net, αποθετήριο ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ υλικού ευδοξος, YouTube Plataros και κάποια 10-20 που δεν θυμάμαι όπως καμιά 15-ρια από μη μαθηματικά.
Ψάξτε με.... Στο Google..
Σήμερα ας πούμε έφτιαξα ένα ωραίο έργο στο geogebra. Org με τίτλο "διακρότημα ήχου" ειδικά για σας να δείτε σας το αφιερώνω που είστε υποψήφιος για Νόμπελ, αν ξέρω γενική φυσική.
Ψαξτετο στο επί γραμμης αποθετήριο του τζεοτζεμπρα μην έχω κάνει κάποιο λάθος.
Δυστυχώς δεν αφήνει συνδέσμους το ΕΣΟΣ, αλλιώς θα σας τους παρέθετα.
Με πλαταρε εγώ συμφωνώ. Φέτος για πρώτη φορά βρέθηκα στη δύσκολη θέση να μην έχω επαρκή σύνδεση για τηλεκπαίδευση. Φυσικά είχα προμηθευτεί όλες τις βεβαιώσεις από την εταιρεία μου και ήμουν αιτιολογημένη. Με έκπληξη όμως διαπίστωσα ότι τα όμορα σχολεία της περιοχής μου δεν είχαν την προθυμία να μου διαθέσουν χώρο και σύνδεση για να δουλέψω όταν απευθύνθηκα σε αυτούς προσωπικά.
Συμφωνώ με ΝΝ ΑΛΛΆ επιπλέον συμφωνώ με ΣΕ. Να το καλέσουν λοιπόν τον ΣΕ σε ΕΔΕ γιατί σε ώρα εργασίας ασχολείται με άσχετα , μόνο και μόνο γιατί η "ΕΔΕ δίνει την ευκαιρία να δηλώσει και την πραγματική του, δική του ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΑ"
@Πλατάρος Γιάννης, 1 Απρ 2024 12:33
Κύριε Πλατάρε,
Δεν θέλω να σχολιάσω τα αστήρικτα και εντελώς απλοϊκά επιχειρήματά σας αλλά θα ήθελα να επισημάνω κάτι άλλο.
Σας θαυμάζω!
Και το εξηγώ αμέσως.
Βλέπω πολύ συχνά σχόλιά σας που γράφονται πρωινές ώρες, όπως πχ αυτό στις 12:33. Σχεδόν καθημερικά και κάποιες ημέρες αρκετές φορές αυτές τις ώρες και μάλιστα με μακροσκελέστατα σχόλια.
Από όσο γνωρίζω είστε εν ενεργεία ΣΕ, άρα αυτές τις ώρες "υποτίθεται" ότι θα πρέπει να εργάζεστε για να συμβουλέψετε, να αξιολογήσετε, να επιμορφώσετε κλπ τους συναδέλφους σας. Απορώ πώς τα προλαβαίνετε όλα, και τα υπηρεσιακά σας καθήκοντα και την ανάγνωση των άρθρων και των σχολίων και τον σχολιασμό!
Εγώ όσο ήμουν ακόμη στην υπηρεσία και ειδικότερα όσο ήμουν διευθυντής δεν προλάβαινα να βγω έξω από το σχολείο, λόγο πέρα από τη γωνία, για 5' για ένα τσιγαράκι, όχι να ασχοληθώ με το τι γράφεται στο https://www.esos.gr ούτε βεβαίως μου περνούσε από το μυαλό ότι θα μπορούσα να σχολιάσω κιόλας.
Και για να το συνδέσω και λίγο με το θέμα, μήπως χρησιμοποιείτε και πόρους της υπηρεσίας (πχ διαδίκτυο), αφού τέτοιες ώρες θα πρέπει να βρίσκεστε σε κάποιο γραφείο;
Σύμφωνα με την νομοθεσία για να γίνει τηλεεργασια θα πρέπει ο προϊστάμενος να παρέχει στον εργαζόμενο :
-διαδίκτυο η πληρωμή του διαδικτύου του εργαζόμενου όσο το χρησιμοποιεί για τηλεκπαιδευση
-Η/Υ και κάμερα, ηχεία, προγραμματα όπως και να κάνει και την σύνδεση στο διαδίκτυο
- χώρο όπου θα γίνει η τηλεργασία η ενοίκιο αν η τηλεργασία γίνεται σε χώρο του εργαζόμενου η οποία προσδιορίζεται απο τον νομο σε κάποια €/ωρα
Αν δεν του παρέχει τα παρα πανω η μεν εδε ειναι Εωλη
Και υπάρχει παράβαση καθήκοντος της προισταμενης αρχης κατά αρθ 259 πκ λόγω καταχρηστικής άσκησης εξουσίας.
Πρωταπριλιά!!!! Μας τη κάνατε! Αν όμως δεν είναι αστείο τότε πρέπει τουλάχιστον να επιστρέψουν ολα τα χρήματα που έλαβαν για επιδότηση δικτύου ίντερνετ στο σπίτι τους. (τι? Δεν παίρνουν επιδότηση για υπηρεσιακό ίντερνετ? Κι άλλο πρωταπριλιάτικο???
@Πλατάρος Γιάννης
Από τη στιγμή που δεν προβλέπεται η επιχορήγηση ή η αποζημίωση των εκπ/κών για να διαθέτουν (τυχόν) υπάρχοντα προσωπικό εξοπλισμό (και τον προσωπικό τους χώρο, με ό,τι σημαίνει αυτό για την οικογενειακή ηρεμία & έμμεσα κόστη) για τη λειτουργία της υπηρεσίας ό,τι και να πούμε είναι αίολο, έστω και αν προβλέπεται από νόμο. Υπάρχει Υ.Α, νόμος ή άρθρο στο Σύνταγμα που να με υποχρεώνει για το πως θα αξιοποιήσω περιουσιακό μου στοιχείο? Προφανώς όχι!
Από τη στιγμή λοιπόν που πληρώνω ΕΓΩ, από την αμοιβή της εργασία μου, το ρεύμα, το internet τον Η/Υ κτλπ, μόνο ΕΓΩ έχω λόγω στο πως θα αξιοποιηθούν όλα αυτά. Έτσι λειτουργούν οι ελεύθερες οικονομίες και ...κοινωνίες! Αν κρίνω ότι ο Η/Υ θα χρησιμοποιείται από εμένα για Netflix και όχι για Webex, η υπηρεσία που δεν μου παρέχει τίποτα σε αυτόν τον τομέα δεν μπορεί να αξιώνει το παραμικρό.
Και μερικές επισημάνσεις :
1. Διαθέτω αριθμό ικανών Η/Υ, αγορασμένων από προσωπικούς πόρους, μέρος των οποίων βρίσκεται στο σχολείο προκειμένου να κάνω καθημερινά τη δουλειά μου ΣΩΣΤΑ αφού η τσίπικη υπηρεσία αδυνατεί να με καλύψει χρόνια τώρα.
2. Αν το σχολείο μου δε λειτουργεί (αλλά είναι προσβάσιμο) παρέχω τηλεκπαίδευση από το χώρο του σχολείου, με σύνδεση του σχολείου, θέρμανση του σχολείου κλπ.
3. Ενδεικτική είναι η αποποίηση όποιασδήποτε ευθύνης της Υπηρεσίας για την αποκατάσταση βλάβης (κατά τη διάρκεια παροχής τηλεργασίας-τηλεκπαίδευσης) παρουσιαστεί στον εξοπλισμό μου.
Αφήστε αγαπητέ τις νουθεσίες προς τους συναδέλφους σας και φροντίστε από τη θέση που είστε να επιδιώκετε την ευγνωμοσύνη και την ανθρώπινη μεταχείριση του προσωπικού από αυτούς που στο 1ο lockdown κλαψούριζαν live σαν νήπια παρακαλώντας μας να "παρέχουμε τηλεκπαίδευση με όποιον τρόπο μπορούμε"
Όταν υπάρχει σχετική νομοθεσία πρέπει να εφαρμοστεί. Δε κάνει ο καθένας ο,τι θέλει.
Ισχύει η δικαιολογία του τεχνικού προβλήματος.
Εκτός αν υπήρχε εναλλακτική σε άλλο σχολείο, ας πούμε Δημοτικό, διπλανό, στην ίδια συνοικία.
Επίσης μια ΕΔΕ, δίνει την ευκαιρία να δηλώσει και την πραγματική του, δική του δικαιολογία ο ελεγχόμενος.
Αν είναι ας πουμε αρνητικός με την εναλλακτική εκπαίδευση, να το δηλώσει και να τιμωρηθεί. Να τον θαυμάσουν και οι υπόλοιποι που διωχθηκε για ιδεολογικούς υψηλούς λόγους και όχι ταπεινούς.
Αν πει ψέματα για τεχνικούς λόγους και απαλλαγεί να τον θαυμάσουν όλοι για την επαναστατική του ευελιξία.
Αν όντως είχε προβλήματα τεχνικά, θα προσκομίσει βεβαίωση είτε Δ.Ε. Η, ειτε κοσμοτε, είτε απόδειξη πληρωμής δίσκου που "κτύπησε" και θα απαλλαγεί, χωρίς την παραμικρή σκιά.
Και ένα πιο σοβαρό για τους σχολιαστες:
Το να μην πας Σχολείο μια μέρα, εξοικονομείς τα έξοδα μεταβάσεως. Ακόμα και με τα πόδια ή με ποδήλατο να πηγαίνεις, καταναλώνεις ενέργεια που μεταφράζεται λ. Χ. σε μια σοκολάτα, ή κουλούρι ή πορτοκαλάδα.
Το ποσό αγοράς ενός καταναλωτου καταναλωτικού προϊόντος, είναι υποπολλαπλάσιο της αξίας του ηλεκτρικου ρεύματος. Η συνδρομή για διαδίκτυο είναι σταθερή και δεν κοστίζει για μια επί πλέον χρήση.
Το εναλλακτικό κόστος είναι θετικό, αφού κάνεις καθημα καθιστός, δεν ανεβαίνεις σκάλες, δεν κάνεις εφημερία, δεν σε εκνευρίζουν τα ουρλιαχτά των μικρών της Α' Γυμνασίου, δεν μπορούν να κάνουν φασαρία στην τάξη, τους κόβεις τον ήχο. Όπως και την αλληλεπικοινωνια με τσατ.
Συμφέρει και μόνον συμφέρει.
Άλλο αν δεν μαθαίνουν το ίδιο καλά.... Κάτι μαθαίνουν απ ολότελα. Άσε που δεν έχουμε και αναπλήρωση με τα μάλους ποινές με τους περιπάτους κτλ.
Λαπτοπ πήρα με το 200αρι, επί Κεραμέως, έβαλα και 70€ ακόμη, πήρα λαπτοπ "πολύ καλό" για την συλλογή στο σπίτι.
Δεν υπάρχει δικαιολογία λοιπόν και ευτυχώς που μπορούμε και γράφουμε ανώνυμα για να μην υπάρχει η παραμικρή δημόσια έκθεση...
Αν δεν είναι πρωταπριλιάτικο, τότε υπάρχει πρόβλημα δημοκρατίας
Με κάλυψε απόλυτα η Μαρία. Πάντως πολύ θα ήθελα να μου κάνουν μια τέτοια ΕΔΕ. Αλήθεια.
Φίλη μου, τότε πολύ απλά κάλεσε την Αστυνομία στην επόμενη κατάληψη, που είναι και το σωστότερο εδώ που τα λέμε, και μην πάτε για καφέ εσείς τα "φτωχαδάκια" (μιας και ανέφερες ότι μένω σε παλάτι (πώς σού 'ρθε αλήθεια;).
Μεγαλύτερο ψέμα δε θα μπορούσε να ειπωθεί.
Βέβαια δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να έχει σύνδεση στο σπίτι του και υπολογιστή και μάλιστα 2-3 υπολογιστές για να εξυπηρετούνται και τα παιδιά του.
Φίλε μου το σπίτι δεν είναι χώρος εργασίας ούτε είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε ίντερνετ όλο το χρόνο μήπως μας χρειαστεί το υπουργείο... Αυτό αφορά και καθηγητές και μαθητές!!!! Δεν ξέρεις πώς ζει ο καθένας από τον καναπέ του παλατιού σου...... Όταν το σχολείο είναι ανοιχτό οι εκπαιδευτικοί μπορούν να κάνουν τηλεκπαίδευση από το σχολείο με ίντερνετ του σχολείου και εξοπλισμό του σχολείου!!!!! Όπως πολλές φορές έκανα... αλλά δεν με σήκωνε η γραμμή του σχολείου!!!!!!!!!! Σκέψου
Το ξέρουμε το κόλπο του "τεχνικού προβλήματος"! Το επικαλούνταν μονίμως και κάποιοι μαθητές στον κορωνοϊό. Τότε όμως έπιανε απόλυτα. Τώρα τι συνέβη;
τα κάνουμε για τους μαθητές μας και μάλιστα για αυτούς που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη από τον καθηγητή και όχι για τους υπουργούς.
Στους μαθητές μας λοιπόν δίνουμε πρωτίστως λόγο.
Αν τα υπαρκτά προβλήματα είναι το μέτρο μας και όχι η ψυχή μας ατυχήσαμε σε αυτό που κάνουμε.
Ατυχέστεροι όμως είναι οι μαθητές που μας "έχουν".