Η παιδεία "προνόμιο" του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος και όχι εθνική υπόθεση!
Δημοσίευση: 02/05/2024
Τελευταία Ενημέρωση: 03/05/2024, 16:11
Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω ,γιατί η παιδεία στην χώρα μας είναι "προνόμιο" του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος και όχι εθνική υπόθεση!
Πόσο μάλλον για θέματα που άπτονται την παιδαγωγική και τη διδακτική πράξη.
Αλλάζει η κυβέρνηση ;Αλλάζουν σχεδόν τα πάντα !(εξεταζόμενα μαθήματα , τρόποι εξέτασης -εδώ δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω το σκεπτικό των υποχρετικών διαγωνισμάτων και στο β τετράμηνο των μαθημάτων που θα εξεταστούν οι μαθητές και τον Ιούνιο - μέσοι όροι προαγωγής ,τράπεζα θεμάτων -ράψε ξήλωνε-, μπαίνουν βγαίνουν εξεταζόμενα μαθήματα , αλλαγές στην ύλη ,αλλαγές στα παιδαγωγικά μέτρα κλπ) .
Γιατί δεν μπορεί να υπάρξει ένα ενιαίο πρόγραμμα για την παιδεία μας, κυρίως βασιζόμενο στην εμπειρία και στην επιστημονική γνώση των άμεσα σχετιζόμενων με την εκπαίδευση ,εκπαιδευτικών, πανεπιστημιακών δασκάλων παιδαγωγικών σχολών και όχι μόνο;
Αφού αυτοί που εισηγούνται και αποφασίζουν, είναι άσχετοι με την σχολική πραγματικότητα !
Η αυστηροποίηση των ποινών κανένα πρόβλημα ενδοσχολικής και όχι μόνο βίας και παραβατικής συμπεριφοράς δεν θα λύσει !
Το πρόβλημα είναι πολύ πιο σύνθετο!Απλά το υπουργείο ,όπως πάντα εθελοτυφλεί και κωφεύει! Θέλει στήριξη ο μαθητής/τρια , ο/η εκπαιδευτικός, η οικογένεια με παρεμβάσεις ουσιαστικές .
Κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους υποχρεωτικά και μόνιμα στα σχολεία!
Αγανακτισμένη εκπαιδευτικός
Σχόλια (7)
δε μας νοιάζει αν ένας (με πολλους συμβούλους προφανώς) ή πολλοί φέρουν 5 βασικές γραμμές βελτίωσης ! δεν βλέπουμε από πουθενά κάτι τέτοιο. ας κάνει πλατφόρμα να γράψουν οι μάχιμοι προτάσεις να γίνει πανεθνική εκπαιδευτικά υποθεση . θέλει;
Ήμουν στην τρίτη Λυκείου και ο φιλόλογος μας πάντα έλεγε ότι στην Τουρκία τρία υπουργεία έχουν συνέχεια ανεξάρτητα από τις αλλαγές στις κυβερνήσεις. Αυτά ήταν το υπουργείο Παιδείας, Άμυνας και Εξωτερικών. Τώρα κατάλαβα πόσο σημαντικές ήταν οι παρατηρήσεις του.
΄Οσοι μονιμοποιήθηκαν αναδρομικά θα τους δοθεί η δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για υποδιευθυντές ή για μετάταξη;
Ο Διευθυντής της Α΄ Δ/νσης Δ. Ε Αθήνας εισηγήθηκε στη συνεδρίαση του Α΄ ΠΥΣΔΕ Αθήνας σήμερα 02-05-2024 τη μονιμοποίηση των ενενήντα (90) εκπαιδευτικών του κατωτέρω πίνακα που επικύρωσε το Υπηρεσιακό Συμβούλιο οι οποίοι έχουν συμπληρώσει 2ετία και έχουν διεκπεραιωθεί τα πεδία Α1, Α2 και Β της αξιολόγησης όπως ορίζεται στο Κεφ. Γ΄ του Μέρους Γ΄(άρθρα 66 έως 80) του Ν. 4823/2021 (ΦΕΚ136/τ.Α΄).
Ενημέρωσε τα μέλη του Συμβουλίου ότι τον Αύγουστο που θα συμπληρωθεί η 2ετία σε εκατόν είκοσι έξι (126) ακόμα εκπαιδευτικούς για τους οποίους έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγησης θα μονιμοποιηθούν.
Τριάντα δύο (32) εκπαιδευτικοί έχουν ολοκληρώσει την διαδικασία αξιολόγησης ως αποσπασμένοι στην Α΄ Δ/νση Δ.Ε Αθήνας και η μονιμοποίησή τους θα ολοκληρωθεί με απόφαση από τις Διευθύνσεις από τις οποίες προέρχονται.
Το υπόλοιπο των δόκιμων εκπαιδευτικών που δεν μονιμοποιείται με μονομερή πρακτικά ανέρχεται στον αριθμό 48. (ΠΡΑΞΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ)
Και κοινωνικούς λειτουργούς έχουν τα σχολεία, και ψυχολόγους και συμβούλους σχολικής ζωής και νοσοκόμους, και παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης και της Παναγιάς τα μάτια.
Τα παιδιά θέλουν ΟΡΙΑ.
Και οι γονείς τους δεν ξέρουν ή δεν μπορούν να τα θέσουν.
Θα το πράξει η Πολιτεία.
η χαλαρότητα και ο διάλογος ποια προβλήματα έλυσε; ή έφερε εδω τα πράγματα και έχει κι άλλο κατήφορο ; οι ψυχολόγοι τι θα λύσουν ;
Τα σχολεία δεν είναι ιδρύματα ψυχικά διαταραγμένων (παρόλο που όλη η γηγενής κοινωνία πλέον πάσχει). Όλο αυτό το μπλέξιμο ''ειδικών'' όλων των ειδικοτήτων και μη προκάλεσε το μπάχαλο που δεν διορθώνεται με μπάλωμα στο μπάλωμα, σαν το αμμοχάλικο στις λακκούβες των δρόμων στην χώρα μας (οχι στην ΕΕ).
Οι εκπαιδευτικοί στην πλειοψηφία τους έχουν και γνώσεις και δυνατότητες αλλά ποιος τους ακούει; Χρόνια προτείνουν λύσεις και προσπαθούν με ότι έχουν στη διάθεσή τους. Ποιοι εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό έχουν δύο πτυχία, δυο μάστερ, διδακτορικό, επιμορφώσεις, εξειδικέυσεις; Ποιος τα ''επέβαλε''όλα αυτά και τελικά ποιος σχεδιάζει την εκπαιδευτική πολιτική που αλλάζει κάθε έτος;
Εθνικός Σχεδιασμός Παιδείας (και Υγείας), όπως σε όλες τις σοβαρές χώρες, δεν υπήρξε και δεν θα υπάρξει μέχρι να τελειώσουμε σαν έθνος. Αυτός είναι ο σχεδιασμός.