Τα ευτράπελα των Πανελλαδικών Eξετάσεων των τελευταίων ετών

Δημοσίευση: 20/05/2024

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

υπουργείο Παιδείας

Διέγραψαν δύο θέματα εν ώρα εξετάσεων με εντολή της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων -Διόρθωση επί της διόρθωσης έστειλε η ΚΕΕ στα Εξεταστικά Κέντρα-Προφορική οδηγία της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων

Πολλά ήταν τα ευτράπελα των Πανελλαδικών Eξετάσεων των τελευταίων ετών, τα οποία κατέγραψε η δημοσιογραφική ομάδα του esos.

Ξεκινάμε:

Διορθωτική οδηγία από την ΚΕΕ στους βαθμολογητές για το λάθος σε θέμα των Λατινικών (09/06/2022):  Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Έστειλαν οδηγία σε βαθμολογητές με λάθος σε θέμα των Λατινικών (08/06/2022): Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων στις οδηγίες που έστειλε σήμερα στους βαθμολογητές, στο μάθημα των Λατινικών , υπάρχει ένα λάθος,προφανώς από αβλεψία, το οποίο , ωστόσο, για τους υποψηφίους αντιστοιχεί σε μια μονάδα.

Συγκεκριμένα  στο ερώτημα Γ1, το οποίο  ζητούσε στη γραμματική το Ille στη γενική ενικού θηλυκού  στις οδηγίες βαθμολόγησης των θεμάτων   που απέστειλε η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων προς τα βαθμολογικά Κέντρα έδινε ως λύση  το "Ilius". Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ.

Διόρθωση επί της διόρθωσης έστειλε η ΚΕΕ στα Εξεταστικά Κέντρα " στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνία (04/06/2022):  "Πρεμιέρα" Πανελλαδικών Εξετάσεων  με διόρθωση επί της διόρθωσης  στα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνία, που διαγωνίστηκαν ,έκαναν οι υποψήφιοι των ΓΕΛ.

Στο Β2 (β)   «Γιατί, κύριε, να πρέπει ... μέλλον;» αρχικά το ερωτηματικό δόθηκε στους υποψηφίους μέσα στα εισαγωγικά "μέλλον;"

1η διόρθωση: Μετά από ερώτημα εάν το "ερωτηματικό"  θα πρέπει να βρίσκεται μέσα ή έξω από τα εισαγωγικά  η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας έστειλε διευκρίνιση να αφαιρεθεί  το ερωτηματικό και να μπει τελεία έξω από τα εισαγωγικά , δηλαδή να διατυπωθεί το Β2 (β)   σε: "...μέλλον".

2η διόρθωση: Μετά από  λίγο καταφθάσει στους υποψηφίους στα Εξεταστικά Κέντρα 2η διευκρινιστική  της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων με την οποία ζητά το ερωτηματικό να μπει έξω από τα εισαγωγικά και να διαμορφωθεί ως εξής: «Γιατί, κύριε, να πρέπει ... μέλλον»;

Προβλήματα στο Γραμμικό Σχέδιο, λόγω κακής ποιότητας υλικών που δόθηκαν στους υποψηφίους από το υπ. Παιδείας (22/06/2022): Διαβάστε εδώ

Σύγχυση στα Βαθμολογικά Κέντρα με θέμα των Αρχαίων Ελληνικών- Προφορική οδηγία της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (08/06/2022):   Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Πρωτοφανής καθυστέρηση λήψης θεμάτων Πανελληνίων Εξετάσεων (17/06/2021): Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Οδηγίες υπ. Παιδείας προς τα Εξεταστικά Κέντρα μετά τα  προβλήματα αποστολής θεμάτων (17/06/2021): Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Επιστολή 22 Χημικών στην Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων για τα θέματα Χημείας ( 28/06/2020): Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Της “Χημείας” έγινε σήμερα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις (26/06/2020):  Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Διέγραψαν δύο θέματα εν ώρα εξετάσεων με εντολή της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (19/06/2020): Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Οδηγίες και δύο διευκρινίσεις (17/06/2020): Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Νέα λάθη στις Πανελλαδικές Εξετάσεις (17/06/2020): Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Μετά τα λάθη με μεγάλα γράμματα το “ΝΕΟ” και “ΠΑΛΑΙΟ” (17/06/2020) : Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Λάθος θέματα σε υποψήφιους (16/06/2020):  Διαβάστε εδώ το  αναλυτικό  ρεπορτάζ

Σχόλια (4)

pakis
|

Και φέτος να δείτε πόσα ευτράπελα θα γίνουν!
Στο σχολείο μας και λογικά και σε άλλα πολλά σχολείο δε λειτουργεί η γεννήτρια OTP λόγω μπαταρίας που τέλειωσε για να ανοίξει το miniPC ΣΑΜ το τραγικό είναι ότι είχαν και το εφεδρικό το ίδιο πρόβλημα έχει και δεν μπορούμε να κάνουμε δοκιμάστηκα.

Χρυσα
|

Η κόρη μου εδινε πανελληνιες το 2020 το θέμα της έκθεσης ήταν κακό διατυπωμένο δυσνοητα οι ερωτήσεις της λογοτεχνίας χαλι μαυρο τη πρωτη μερα απογοήτευση στους καλους μαθητές! Η κόρη μου άριστη μαθήτρια έγραψε 12.8 σε αναβαθμολογηση το γραπτό πανω απ τα μισά γραπτά αναβαθμολογηθηκαν! Οι διορθωτές απελπιστηκαν τα γραπτά πανω απο 18 ελάχιστα πανω απο 19 εξαφανισμένα απαράδεκτο να προσεχεουν στη κεε τι βάζουν και πως τα διατυπώνουν. Χρονια πρωτη του κορονοιου φόβος σχολεία κλειστά 2.5 μήνες τηλ εκπαίδευση δεν υπήρχε σωστή μέσω μεσεντζερ βίντεο κλήσης μέηλ τηλέφωνο επιστρατευτηκαν για να γίνει κάτι καλό ουτε λογος! Έρχεται και η κεε πρωτη μερα και η βάζει θέματα αλλα ντ άλλων έλεος δηλαδή με εφήβους έχουν να κάνουν!

Inheritor
|

Ένα ασυγχώρητο ευτράπελο, έγινε στις Πανελλήνιες του 2020 απέναντι σε όσους έδωσαν Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου με το Παλαιό Σύστημα.
Αναφέρομαι στο Θέμα Γ και ειδικότερα το ερώτημα Γ1 στα "Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου 2020 ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ" όπου έγινε και λάθος στην εκφώνηση, και η ίδια ελλιπής απάντηση που δόθηκε από τα φροντιστήρια και είχαν γράψει οι περισσότεροι υποψήφιοι πιάστηκε για σωστή και το έκαναν όλοι γαργάρα! Ούτε γάτα, ούτε ζημιά!

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Τα ευτράπελα και όχι μόνον... Έγραψα σήμερα σχετικά γι΄ αυτά σε άλλη στήλη.
Από τα παλιά σχόλια ξεχωρίζω ένα ενός ιδιαίτερα αξιόλογου σχολιαστή και το παραθέτω:

o tempora, o mores | 19 Ιουν 2020 22:14
@ Δημήτρης
Η επανάσταση δεν έγινε με ένα θέμα Γλώσσας-Λογοτεχνίας που ζητούσε από μαθητές που δεν διαβάζουν ούτε ποίηση ούτε γενικότερα λογοτεχνία να γράψουν για τις αναγνωστικές τους εμπειρίες, τον ρόλο της ποίησης στη ζωή τους και της ανάγνωσης στη διαχείριση του χρόνου τους!!! Η επανάσταση θα συνέβαινε αν το εκπαιδευτικό σύστημα προήγε την φιλαναγνωσία ανοίγοντας και όχι κλείνοντας βιβλιοθήκες, εντάσσοντάς την σοβαρά εκεί κάπου ανάμεσα στη ρομποτική και την επιχειρηματικότητα... Πολύ ωραίο θέμα, αλλά για την Φινλανδία (που τόσο αγαπούν όλοι και θαυμάζουν). Και, ναι: έχουμε φρίξει αυτές τις μέρες στα βαθμολογικά με το υποτιθέμενο ερώτημα κλειστού τύπου, τις ασάφειες, τις νοητικές ακροβασίες, και ζητούμενα όπου το κράτος θα έπρεπε να απαντά και όχι οι μαθητές, οι οποίοι συχνά απαντούν με αφοπλιστική ειλικρίνεια για τον ...ελεύθερο χρόνο τους.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/88248/ta-eytrapela-ton-panelladikon-exetaseon-ton-teleytaion-eton