Τι συζητήθηκε στη συνάντηση των Συμβούλων Εκπαίδευσης με τη διοίκηση του ΙΕΠ

Δημοσίευση: 04/07/2024

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

ιεπ

Την Παρασκευή 28/6/2024 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Συμβούλων Εκπαίδευσης (Π.Ε.ΣΥ.Ε.) με τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) Σπυρίδωνα Δουκάκη, Επίκουρο Καθηγητή στο Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου, τον Αντιπρόεδρο κ. Κων/νο Λολίτσα, εκπαιδευτικό Π.Ε. και το Μέλος του Δ.Σ. και κ. Δημήτριο Ζυμπίδη, Σύμβουλο Α' του Ι.Ε.Π.. 

Κατά τη συνάντηση παρουσιάστηκε η μέχρι τώρα δραστηριότητα της Π.Ε.ΣΥ.Ε. και εκφράστηκε η επιθυμία να αποτελεί μόνιμο και θεσμικό συνομιλητή του Ι.Ε.Π.. 

Παρουσιάστηκαν όλα τα θέματα που τέθηκαν από τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) όπως προέκυψαν από τη διαβούλευση που προηγήθηκε, με κύριες αναφορές στο επιμορφωτικό έργο των  Σ.Ε., στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων, στην οργάνωση και διάθεση του παραγόμενου υλικού από το Ι.Ε.Π. καθώς και στα προγράμματα που υλοποιούνται από αυτό. Ενδεικτικά, μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν η αναγκαιότητα επιμορφωτικού χρόνου των Σ.Ε. στα σχολεία, η παροχή πρόσβασης των Σ.Ε. σε βιβλιοθήκες, τα κριτήρια επιλογής επιμορφωτών στα επιμορφωτικά έργα του Ι.Ε.Π., η εκπόνηση νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα ΕΠΑ.Λ., ζητήματα της Ειδικής Αγωγής κ.α..

Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. ενημέρωσαν για τις πρόσφατες δραστηριότητες του Ινστιτούτου, καθώς και για τις επιδιώξεις και προτεραιότητες για το άμεσο μέλλον. Το κλίμα της συνάντησης χαρακτηρίζεται ως θετικό και η συζήτηση παραγωγική, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη μεγάλη διάρκειά της. Ως άμεσο και θετικό αποτέλεσμα καταγράφεται η δέσμευση για συνεχή και σταθερή επικοινωνία μεταξύ Π.Ε.ΣΥ.Ε. και Ι.Ε.Π..

Σχόλια (7)

John Wick
|

Αγαπητοί συνάδελφοι, μάλλον κάποιοι δεν γνωρίζουν ότι το Ι.Ε.Π. έχει καθορισμένες αρμοδιότητες και δεν είναι το ΥΠΑΙΘΑ. Επομένως, κάποια από τα σχόλια βρίσκονται εντελώς εκτός πραγματικότητας. Από κει και πέρα καθένας/καθεμιά έχει το δικαίωμα να εκφέρει ό,τι του έρθει στην κεφαλή.

ΑΣΕΠΙΤΗΣ
|

@Ο Νέος
Μάλλον θες λίγα χρόνια για σύνταξη (έτσι δικαιολογείται η 1 θητεία) και μάλλον σου πήραν τη θέση άρα και πικραμένος.
Αφού προτείνεις αγαπητέ μου γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ για την επιλογή για εξηγησέ μας πως θα υλοποιηθεί η μία θητεία και μετ΄'α επιστροφή στην τάξη; Θα απαγορεύεται κάποιος να δίνει στο διαγωνισμό γιατί είναι ήδη Σ.Ε;

Άντε καλές βουτιές και χαλάρωση

Νέε μου
|

δυστυχώς, είστε πολύ νέος, θα μάθετε κι εσείς σιγά σιγά να μην ισοπεδώνετε θεσμούς, διαδικασίες και ιδιότητες, και βεβαίως σας διαφεύγει ότι οι σύμβουλοι για να φτάσουν ως εδώ ελέγχθηκαν ως προς τα αυξημένα προσόντα τους και αξιολογήθηκαν σε κεντρικό επίπεδο, παρακαλώ όχι άλλες προσβολές από μικροψυχία

Ο Νέος
|

Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για την επιλογή συμβούλων, άμεση αξιολόγηση των συμβούλων ως καθηγητές, μία θητεία για τους συμβούλους και μετά πάλι στην τάξη για μάθημα, οι αξιολογούμενοι εκπαιδευτικοί να αξιολογούν τους συμβούλους. Να αξιολογηθούν άμεσα όλοι οι εκπαιδευτικοί. Οι αξιολογημένοι με χαρακτηρισμό «εξαιρετικά» να μπορούν να αξιολογούν. Το Υπουργείο να αξιοποιήσει τα αποτελέσματα των γραπτών εξετάσεων σε ενδοσχολικές και πανελλαδικές εξετάσεις. Να καταγράφεται η βαθμολογία και των πρόχειρων διαγωνισμάτων των τετραμήνων, να μην ασχολούνται στο Υπουργείο μόνο με την PISA. Ο σύλλογος διδασκόντων να αξιολογεί το διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας.

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
|

Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να ζητήσουν είναι τουλάχιστον διπλασιασμός των συμβούλων,οι οποίοι είναι σήμερα οι μισοί από τους προκατόχους τους και με πολλαπλάσιο φόρτο εργασίας.Καλές οι φωτογραφίες αλλά δε λύνουν προβλήματα.

Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ02
|

Η ατομική αξιολόγηση δηλαδή δεν συζητήθηκε. Και γιατί να συζητηθεί; Μήπως είναι το 95% όσων έχουν κάνει οι Σύμβουλοι από τη μέρα που ανέλαβαν; Μήπως είναι κάτι που γίνεται για πρώτη φορά και προφανώς θα υπάρχουν λάθη στον σχεδιασμό, βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν, ανατροφοδότηση που οφείλει να ζητάει το ΙΕΠ από αυτούς που ήδη την έχουν εφαρμόσει και μπορούν από πρώτο χέρι να του πουν τι πάει καλά, τι δεν πάει, ποια είναι τα προβλήματα; Μπα, δεν βαριέσαι. Σχεδιάστηκε η καλύτερη μορφή αξιολόγησης και εφαρμόζεται με τον πλέον ιδανικό τρόπο, δεν χρειάζεται να το συζητάμε. Ας πούμε για την πρόσβαση των Σ.Ε. στις βιβλιοθήκες. Θα ‘θελα να ‘ξερα, συνάδελφοι, ποιος από όλους σας έχει προλάβει να διαβάσει ένα βιβλίο από τη μέρα που έγινε Σ.Ε. Και ποιος δεν έχει ακόμα κλάψει τις αμέτρητες ώρες δημιουργικού χρόνου που σπατάλησε για να γράφει ανούσιες εκθέσεις επί εκθέσεων, να σκανάρει, να σφραγίζει, να εκτυπώνει, να ξανασκανάρει αμέτρητες σελίδες άσκοπων εγγράφων, να ελέγχει κάθε δεκαπενθήμερο τον τραπεζικό λογαριασμό του μήπως του έβαλαν επιτέλους τα οδοιπορικά που πλήρωνε όλον τον χειμώνα από την τσέπη του (κι έχει φτάσει Ιούλιος). Μην τα συζητάτε αυτά με το ΙΕΠ και χαλάσει το κλίμα. Ας τα λέμε μόνο μεταξύ μας στο viber.

Ελένη
|

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε....


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/88881/ti-syzitithike-sti-synantisi-ton-symboylon-ekpaideysis-me-ti-dioikisi-toy-iep