"Τελεσίγραφο" προς Διευθυντές Εκπαίδευσης:Στείλτε μας μέχρι τη 1 μ.μ. πόσο προσωπικό εξοικονομήθηκε (άτομα και ώρες) από τις συγχωνεύσεις

Δημοσίευση: 11/09/2024

Τελευταία Ενημέρωση: 11/09/2024, 23:06

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

υπουργείο Παιδείας

Δείτε το έγγραφο

Έγγραφο- "Τελεσίγραφο" προς όλους τους Διευθυντές/ντριες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης απέστειλε η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, ζητώντας να γνωστοποιήσουν, εγγράφως, μέχρι στη 1 το μεσημέρι, σήμερα, πόσο προσωπικό εξοικονομήθηκε (άτομα και ώρες) από την συγχώνευση των τμημάτων στα σχολεία αρμοδιότητάς τους.

Ακολουθεί το έγγραφο  

 

 

Σχόλια (71)

Γιάννης
|

Όχι "άπληστου μνήμης",κύριε Πλατάρε!
Αλλά, αλήστου μνήμης!
Αν δεν ξέρεις τι σημαίνουν οι λέξεις, μην τις χρησιμοποιείς, για εντυπωσιασμό!
Γιατί εκτίθεσαι ακόμη περισσότερο, αφού έχεις διατελέσει και Προϊστάμενος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΑΠΌΣΤΡΑΤΟΣ.. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌΣ
|

ΓΙΑΤΊ ΠΡΈΠΕΙ ΚΆΘΕ ΧΡΌΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΉ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΆΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΆΜΕ ΤΑ ΊΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΊΔΙΑ; ( Αριθμός μαθητών ανά τμήμα, ελλείψεις εκπαιδευτικών, συγχωνεύσεις τμημάτων κ.λ.π.). Το μείζον κατά τη ταπεινή μου γνώμη δεν είναι ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα, αλλά η έλλειψη του σωστού προγραμματισμού από πάνω προς τα κάτω. Επειδή συμβαίνει να γνωρίζω τι συμβαίνει και σε χώρες ποιο προηγμένες από τη δική μας (π.χ στη Γαλλία όπου εργάζεται η κόρη μου ως εκπαιδευτικός τα τμήματα που διδάσκει στο Παρίσι έχουν από 28-35 μαθητές, όμως στην τελευταία συνεδρίαση της προηγούμενης σχολικής χρονιάς γίνεται ανάθεση μαθημάτων και άλλων διοικητικών εργασιών στους εκπαιδευτικούς για την επόμενη σχολική χρονιά.) Αυτά βέβαια προϋποθέτουν οργάνωση και διορισμούς εκπαιδευτικών μέχρι τέλους της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, δηλαδή πολύ καλή οργάνωση σε όλα τα επίπεδα.... Ευχαριστώ

Φιλόλογος πρώην
|

@Ουδείς μοροτερος
Αναρωτιέμαι αν σκεφτήκατε έστω για λίγο αυτό που γράψατε, το οποίο - πέρα από τον φτηνό λαϊκισμό του - πάσχει σοβαρά και από έλλειμμα στοιχειώδους λογικής:
α) Αφού αναφέρεστε σε γυμνάσιο και λύκειο, με ποιον τρόπο μπορεί να καταργηθεί ο ένας διευθυντής; Εννοείτε να έχουν τον ίδιο διευθυντή και τα δύο σχολεία; Αν ναι, τότε αγνοείτε ότι ζητάτε κάτι παράνομο, για να μην πω τίποτε χειρότερο!
β) Καταργουμένου έστω του ενός διευθυντή πώς υπολογίσατε το όφελος των €30.000; Τόσο νομίζετε ότι είναι ετησίως το διευθυντικό επίδομα που θα εξοικονομηθεί; Αν σας πω ότι είναι το 1/10 αυτού του ποσού, πώς θα σας φαινόταν; Άντε να προσθέσουμε και το κόστος μισού εκπαιδευτικού που θα εξοικονομηθεί από τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου του ως απλού καθηγητή.
γ) Αυτή η μπακαλίστικη λογιστική γιατί δε νοιάζεται για τις χοντρές σπατάλες που εξακολουθεί να κάνει το κράτος προς όφελος ιδιωτών την ώρα μάλιστα που το κυβερνών κόμμα οφείλει σε όλους μας μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια, υπεραρκετά για να καλυφθούν μεμιάς όλα τα κενά στα ελληνικά σχολεία;
Ιδού λοιπόν το συμπέρασμα που προκύπτει από τη λογική σας: Ουδείς μωρότερος του ...μορού!

Φιλόλογος πρώην
|

@Γιάννης
Οι επικρίσεις δεν είναι καθόλου εύκολες και καλό θα ήταν να εξηγείτε επακριβώς ποιες εννοείτε και σε τι ακριβώς διαφωνείτε. Μόνος σας επισημαίνετε ότι το ακραία παραδείγματα που αναφέρετε ανήκουν στο απώτερο παρελθόν, αν και αμφιβάλλω πολύ αν θα μπορούσε ποτέ να συμβεί η 2η περίπτωση. Δε μας είπατε βέβαια ποιοι κυβερνούσαν τότε και γιατί τα επέτρεπαν! Πάντως οι παθογένειες του μακρινού παρελθόντος δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται ως επιχειρήματα για το παρόν, γιατί έτσι συσκοτίζουμε την τωρινή πραγματικότητα.

ERT
|

@Ουδείς μοροτερος. Μάλλον με την αριθμητική δεν τα πάτε καλά. Το όφελος από έναν Διευθυντή είναι περίπου 8 ώρες (αν υποθέσουμε ότι έχει ωράριο ως παλιός 18 και κάνει 10). Επομένως, μιλάμε για περίπου 8/21 καθηγητές, ήτοι, χοντρικά 5.000+το επίδομα που δεν θα παίρνει=8.000. Που τα είδατε τα 30.000;

DD
|

@Γιάννης 15 Σεπ 2024 14:51

Θα ήταν ενδιαφέρον να μας πεις την χρονιά(ες) που συνέβησαν αυτά
Θα βγουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα

@ ολόκληρα παιδιά Γ Λυκείου τα οποία κλαινε
|

Αν είναι να κάνουν πολλά χλμ , να το δουν οι βουλευτές. Αν είναι λογική η απόσταση , το λάθος της διοίκησης είναι που γίνεται τώρα (έπρεπε πολύ νωρίτερα, να είναι πιο οργανωμένη, οι διευθύνσεις τι κάνουν για να διευθετήσουν λογικά τα θέματα ; )
Αν όμως κλαίνε σχεδόν ενήλικες με τόση ευκολία για μη υποχρεωτική εκπαίδευση , αλλού είναι το πρόβλημα.
Υπάρχουν αυτά που λέει ο Γιάννης, υπάρχουν και κάποια άλλα προβληματικά όμως. Θέλει κοινη λογική και προσοχή αλλά δεν φαίνεται πουθενά

@Γιάννης
|

Εύκολα μιλάτε για μετακινήσεις και εξοικονόμηση προσωπικού. Εμείς οι γονείς και οι καθηγητές όμως είμαστε αυτοί που αντιμετωπίζουμε ολόκληρα παιδιά Γ Λυκείου τα οποία κλαινε επειδή πρέπει να αλλάξουν σχολείο. Δεν είναι αριθμοί τα παιδιά μας, έχουν ονοματεπώνυμο, έχουν φίλους, έχουν συναισθήματα. Τους διώχνουν αιφνιδιαστικά από το οικείο περιβάλλον τους για να γλιτώσουν ένα ευτελές για τον κρατικό προϋπολογισμό πόσο. Οι γονείς των παιδιών που μετακινούνται δεν είναι φορολογούμενοι;

Ουδείς μοροτερος
|

40 μαθητές σε λύκειο και γυμνασιο με 2 διευθυντές, και τα παιδιά να παγώνουν...
Κόψε τα 30000€ από τον έναν και βάλτον δε τάξη .
Έτσι κερδίζεις πόρους

Γιάννης
|

Οι κατακρίσεις είναι εύκολες, αλλά μερικές(;) φορές η πραγματικότητα, δεν τις επικροτεί.
Παραδείγματα από το απώτερο παρελθόν.
1) Οι γονείς 5 μαθητών της 2ης Δέσμης ,αρνούνται την μετεγγραφή των παιδιών
τους, στο γειτονικό Λύκειο, σε απόσταση 50(!) μέτρων.
Το οποίο έχει 15 μαθητές στην ίδια Δέσμη.
Και δικαιώνονται!
2)Καθηγητής του ενός από τα προηγούμενα Λύκεια, αρνείται να μετακινηθεί στο άλλο(στα 50! μέτρα), για συμπλήρωση του ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ του ωραρίου(2 ώρεςακόμη).
Και δεν συμβαίνει τίποτα!
3) Λειτουργεί,όχι σε απομακρυσμένο Λύκειο,όλο
τον χρόνο, τμήμα Δέσμης με 2 παιδιά!
Και 4):
Διευθυντής Λυκείου περιμένει επι 3 ημέρες, μιά ομάδα τριών Καθηγητών,ορισμένης ειδικότητας,να του δώσουν την κατανομή των ωρών διδασκαλίας,
μεταξύ τους.
Πριν την έναρξη των μαθημάτων, για να γίνει το πρόγραμμα.
Με βάση το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΌ τους ωράριο.
Αφού "κουράστηκε" να περιμένει, τους ζήτησε να κάνουν ένα πρόγραμμα, με μειωμένο κατά 2 ώρες το εβδομαδιαίο του ωράριο διδασκαλίας, ο καθένας.
Και ω του θαύματος!
Το πρόγραμμα του δόθηκε, σχεδόν αμέσως!
Τα συμπεράσματα τα αφήνω, για τους αναγνώστες!

@ εύκολες κατακρίσεις
|

Τέτοια είναι γνωστά και δεν φωνάζουν όλοι για τέτοια θέματα, αλλά όχι και να κλάψουμε για τη διοικηση που φέρει ΕΥΘΥΝΗ για το θέμα : αφενός μην έχοντας ισχυρό και ξεκάθαρο πλαίσιο (τόσες πλατφόρμες έχει να βλέπει, ας τις ρυθμίσει κατάλληλα) και ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα κ.α . πολλά , μη γράφουμε κατεβατά, αφετέρου μη γνωρίζοντας τι θέλει να πράξει και αφήνοντας παραθυράκια χωρίς λειτουργικότητα (αναποτελεσματική σε κάθε περίπτωση , ενίοτε και παράλογη). Οι διευθυντές μια χαρά απλοί μεσαίοι υπαλληλοι που για γενναίο επίδομα -δεν λέω αξίζει- κάνουν ό,τι βαράει ο απο πάνω. Να ξαναγράψω : τις προτάσεις τους για κακώς κείμενα σε αναφορά ετήσια (σαν τις αξιολογήσεις σχολείων ένα πράμα) , γιατί δεν ανεβάζουν δημόσια να δούμε τι καταλαβαίνουν και τι αντίθετα από πρακτικές του υπαιθα προτείνουν (αντ' αυτού μαθαίνουμε ότι ζητά η ΚΥ προτάσεις με μέιλ).

Γιάννης
|

Οι κατακρίσεις, εναντίον του Υπουργείου Παιδείας και των Διευθυντών Εκπαίδευσης είναι εύκολες,αλλά η πραγματικότητα δεν τις επικροτεί πάντα.
Παραδείγματα από το απώτερο παρελθόν.
1)Σε ένα Λύκειο είναι γραμμένοι στην 2η Δέσμη 15 μαθητές και στο γειτονικό του,που απέχει 50 μέτρα από το προηγούμενο, 5 μαθητές.
Ήταν πολύ δύσκολο να μετακινηθούν οι 5 μαθητές στο διπλανό Λύκειο;
Και όμως δεν μετακινήθηκαν, λόγω πολλών και ποικίλων αντιδράσεων!
2)Καθηγητής αρνήθηκε να μετακινηθεί αυτα

τηλέφωνα (και αγαλματίδια) στον 3ο
|

Μα κατάλαβα το ΥΓ (γέλασα πολύ και το συνέχισα ... guess who typed qqqqqq/?????? εξαρχής και μετά, δεν είμαι τόσο αδιάκριτος να μπουκάρω σε προσωπικές-δημόσιες κουβέντες)
ΥΓ. ε, το έγραψα ("αν τυχόν δεν ..." ) , γιατί δεν είδα κανένα μήνυμα (ούτε το δικό μου) που το συνδέει με αυτό εδώ περί ενημέρωσης και μπράβο στο esos που αφουγκράζεται τα άνω δώματα και δίνει ό,τι δεν δίνουν στη δημοσιότητα.

Κατερίνα
|

Σε όλα μπορούμε να κάνουμε περικοπές στην παιδεία και στο μέλλον των παιδιών μας όχι!!!

Master chef (Βρας γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα)
|

Προς @Θα σας εξαφανίσωμεν ! not
Το ΥΓ. μου στις 14 Σεπ 2024 12:43 δεν αφορούσε στο σχολιαστή που απαντούσα (@Μανώλης 13 Σεπ 2024 20:49) αλλά στο σχολιαστή που με είχε προσκαλέσει ευγενικά να χρησιμοποιώ το ";" αντί του "?".
Επειδή δεν υπήρχε προγενέστερο σχόλιό του (έτσι ώστε να χρησιμοποιήσω τον τίτλο ή την ώρα) και επειδή υπέθετα ότι ήταν ο Βρας (λόγω της λεπτής αίσθησης του χιούμορ του), γι' αυτό και χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο ψευδώνυμο.
Στην απάντησή μου προς εσάς στις 14 Σεπ 2024 16:32 όπως και στην παρούσα, υπήρχαν τίτλοι, και όπως βλέπετε αυτούς χρησιμοποίησα χωρίς να χρειαστεί να κάνω εικασίες.
ΥΓ. Το εν λόγω βίντεο, πολλοί το είδαμε χάρη στο esos.... και πολύ το "καμαρώσαμε"....

@ Θα σας εξαφανίσωμεν ! not
|

Δεν υπήρξε μομφή ή λογοκρισία από μέρους μου για την προσφώνηση (δικαίωμα του καθενός με παρανόμι ή χωρίς, όλα στη δημόσια κρίση και κυρίως η ουσία ), απλώς διευκρίνιση λανθασμένης εικασίας (μπορούσε να έχει ? η υπόθεση). Η σειρά των αποκλήσεων είναι αντιστρόφως ανάλογη του χιούμορ πάντως (πληροφοριακά , το ευλαμπία πχ είναι νορμάλ από πολλές απόψεις και δεν προκαλεί γέλωτα, άλλα ναι) . Αλλά πάντα στις απαντήσεις βάζεις τιτλο (έχω) και ώρα (υπάρχει), αν θες να δίνεις ονόματα , δραγάτης δεν είμαι στα κείμενα άλλων, σχολιαστής ναι (και δεν περνάνε κι όλα το πάσο της μπριγάδας , το ξέρεις).
Γράφω για λίγους και πολλές φορές για συγκεκριμένο αποδέκτη (που θεωρώ ότι πιάνει πολλά, λογικό ο συνεπτυγμένος λόγος να μην είναι πάντα σαφής – στο σχολείο λέμε να ρωτάτε : αυτό είχε πολλά όντως θέματα , δες το βίντεο έστω που λέω του προϊσταμένου του εγγράφου). Δικαίωμα του καθενός να γράφει ή να καταλαβαίνει ό,τι θέλει ή και να ρωτά διευκρινίσεις , αν τον ενδιαφέρει σχόλιο (κι εμένα λίγα με ενδιαφέρουν και γράφω ενίοτε με παιγνιώδη τρόπο πολύ σοβαρά πράγματα).
Δεν διαφωνούμε για την ανικανότητα των κρατούντων (βασικά σε λίγα και σε μια αξιολογική κρίση μόνο – με είχες σχολιάσει παλιότερα ωραία όμως, επανήλθε τελικά, ησύχασες; ) , αλλά πέρα από αυτό κάποιες αλήθειες να λέγονται (έχει υπογραμμιστεί πολλές φορές σε άλλα σχόλια).
Πιο φιλικά δεν πάει… αλλάζει λέβελ μετά.
ΥΓ. για την ουσία του εγγράφου της ανάρτησης : πολύς λόγος για το τίποτα, από μεμονωμένο έγγραφο που δεν προσφέρει τίποτα πέρα από προσωπικά στατιστικά . η στοχοθεσία των πιο πάνω είναι σαφής , εστω κι αν βάζουν νερό στο κρασί τους μετά από παρεμβάσεις βολευτών βεβαίως βεβαίως... χάλι πανταχόθεν

Master chef (θα σας εξορθολογήσουμε)
|

Προς @ο φίλος μου ο λευτεράκης
Όταν ένας "φίλος μου" δεν χρησιμοποιεί ψευδώνυμο-τίτλο στα σχόλιά του, τότε μου δίνει το "δικαίωμα" να μπερδεύομαι και να τον προσφωνώ όπως νομίζω. Και Βρας και μπάρμπα Μήτσο και μπάρμπα Γιάννη και κυρ' Παντελή και Κούλη.... ακόμα και Ευλαμπία(εάν έχει χιούμορ).
Το δικό σας χιούμορ μου θύμισε τον Βρας και γι' αυτό υπέθεσα ότι ήταν ο συγγραφέας.
Και μία φιλική επισήμανση : Εσείς καταλαβαίνετε τι γράφετε αλλά δεν είναι αυτονόητο ότι το καταλαβαίνουμε πάντα κι εμείς.
ΥΓ. Εξορθολογισμός για τους άριστους φοβάμαι ότι σημαίνει, ΟΛΑ για εμάς και ΤΙΠΟΤΑ για εσάς.... οπότε δεν κάνουμε και κρα για να μας εξορθολογήσουν....

μπάρμπα Μήτσος
|

Και επειδή το σχόλιο έφυγε ημιτελές, συμπληρώνω:
Την ειρωνική εκδοχή θαυμάζω που ταίριαξε τέλεια στο σχόλιο του Αρχιμάγειρα.

μπάρμπα Μήτσος
|

1000 καλοί χωράνε!
Μερικές φορές είναι τόσο καταλυτική η επίδραση των ολίγων λεξεων, ώστε να μη χρειάζεται τίποτε άλλο να ειπωθεί.

@ ο φίλος μου ο λευτεράκης
|

αχαχαχαχαχ, ενώ σε πιάνει ο "φίλος σου" (συ είπας) , εσύ δεύτερη φορά μπερδεύεσαι (δεν είναι ο παλιός Βρας...εμμένεις , αν και στο λένε... plot twist ! )
και σιγά μη σκάσει για τα κάτω δεξιά, που δεν βαράς πάνω αριστερά ... λάκτισε και κέντρο , ξα του
φιλιά να σκάσεις εσύ στον φίλο σου τον μπάρμπα (αυτό σε κατεβάζει δυο asterakia tapeina αντι-μισελέν, αλλά πάλι γούστο σου, πληρώνουμε οι φορολογούμενοι τον μη εξορθολογισμό και δε φτάνουν τα μιστά , μάνα μου, για γκουρμέ φαγί , άσε που δεν είμεθα vegan και πάντα θέμε και κρασά και ούτε για BYOB δεν φτάνουν ... ούτε για τα ψίχουλα , αν έχετε κουβέρ εκειά )
ΥΓ. η βιντεάρα-δηλωσάρα στο esos όλα τα λεφτά (καλά τα λεει...μεγάλα νούμερα τηλεθέασης με ευλογία να σε δίνουν ), δες το, αν δεν το είδες ήδη, εδώ αναρτημένο

Master chef (μεγάλα "νούμερα")
|

Προς @Μανώλης 13 Σεπ 2024 20:49
- Τη δήλωση του κου. Πιερρακάκη "Προχωρούμε σε εξορθολογισμό τμημάτων για να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα" τη διαβάσατε εδώ στο esos?
Δηλαδή για τις συγχωνεύσεις τμημάτων επικαλείται ως λόγο, τη βελτίωση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων.... με περισσότερους μαθητές.
- Συνεπώς κατά τον κ. Υπουργό Παιδείας, και το 25 είναι μάλλον "εκπαιδευτικό", και όσο μεγαλύτερο είναι το νούμερο.... τόσο "εκπαιδευτικότερο" (κατά το γνωστό μας "καλυτερότερο") είναι το αποτέλεσμα. Ή αλλιώς "1000 καλοί χωράνε" που λέει κι ο λαός.
Θα μας πει κανείς μεθαύριο και ότι το 15-20 είναι "αντιεκπαιδευτικό".... και 999 περίπου χρόνια παιδαγωγικής και διδακτικής επιστήμης θα πάνε στα αζήτητα.
- Για το ότι "Όταν πληρώνουν άλλοι είμαστε όλοι λαρτζ", σας έχει εξηγηθεί 999 περίπου φορές ότι δεν πληρώνουν "άλλοι".... αλλά όλοι εμείς για να έχουν όλα τα παιδιά καλύτερη δημόσια παιδεία.
Εκτός κι αν βρεθεί πάλι κάποιος "ειδικός" και μας πει, ότι όσο πιo small είμαστε και δαπανούμε λιγότερα για την παιδεία.... τόσο καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα θα πετύχουμε.... κι αρχίσουμε να σκίζουμε και τα ρούχα μας και τα πτυχία μας.
ΥΓ. ?????? για να "σκάσει" ο φίλος μου ο Βρας....

@Μανώλης
|

Δηλαδή με 25 π.χ. είναι"εκπαιδευτικό" αλλά με 27 είναι "σαρδέλες" και "αντιεκπαιδευτικό".... Όταν πληρώνουν άλλοι είμαστε όλοι λαρτζ...

Μανώλης
|

Δεν θα πω πολλά για το τι σχέση έχει η ποιότητα του μαθήματος με τον αριθμό των μαθητών στην τάξη. Οποιοσδήποτε διαθέτει την ελάχιστη ευφυία μπορεί να δώσει την απάντηση. Το 1ο ερώτημα είναι ποιος ο ρόλος των προϊσταμένων; Να στοχεύουν σε ποιοτικότερη εκπαίδευση ως εκπαιδευτικοί ή σε οικονομικό εξορθολογισμό ως manager; Το 2ο ερώτημα είναι γιατί στη συγκρότηση του δυναμικού ενός τμήματος εφαρμόζουμε επιλεκτικά τους νόμους; Και ναι υπάρχει νόμος (αντιεκπαιδευτικός, αλλά υπάρχει) που επιτρέπει τη δημιουργία τμημάτων μέχρι και 27 ή και 29 σαρδέλ... εε μαθητές ήθελα να πω, αλλά υπάρχει και νόμος (ΠΔ του 2018) που καθορίζει τον μέγιστο αριθμό ατόμων στις αίθουσες διδασκαλίας και ορίζει 2τμ ΚΑΘΑΡΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ανά άτομο (μαθητές + εκπαιδευτικός), ενώ στα εργαστήρια είναι 4,5τμ ανά άτομο, αντίστοιχα. Και αυτά αφορούν την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών (σε περίπτωση εκκένωσης κλπ). Αυτόν τον νόμο όμως τον κάνουμε γαργάρα.

Είμαστε στο " εμείς " !!
|

Δεν μπορεί να γίνει σωστή δουλειά σε τμήματα με μεγάλο αριθμό μαθητών .... τελεία και παύλα!!!
Εγώ προσωπικά δεν θέλω άλλο να εξευτελιζω τον εαυτό μου μέσα σε σαρδελοποιημενες τάξεις και να ξελαρυγγίζομαι κάνοντας προσπάθεια να παραδώσω το μάθημα. Ούτε να εξετάσω τα παιδιά μπορώ, όπως τους οφείλω, ούτε να προλάβω να λύσω τις απορίες τους .
Είναι φανερό πως δεν θέλετε μορφωμενα άτομα.... γιατί δεν πρόκειται να μορφωθούν τα παιδιά μέσα σε τέτοιες συνθήκες.
Στις αναπτυγμένες χώρες δεν κάνουν τσιγγουνιές σε πράγματα που αφορούν την εκπαίδευση και την υγεία.

Γιατί, αλήθεια, θέλετε να ζούμε μέσα σε ένα κλίμα τραγωδίας; Αφήστε την τραγωδία για την Επίδαυρο και δώστε στον κόσμο, σε μικρούς και μεγάλους, κάτι που να τους κάνει περήφανους για το γεγονός ότι γεννήθηκαν και ανατράφηκαν στα ιερά αυτά χώματα που λέγονται Ελλάδα.
Τηρήσετε αυτά που υποσχεθήκατε !!

Δέσποινα
|

Στην Ημαθία τρία 3 ολιγομελή τμήματα των 2 5 7 μαθητών Γ Επαλ δεν εγκρίθηκαν ενώ 8 μαθητών Γ εγκρίθηκαν αντίστοιχα στον νομό

ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
|

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΥΤΟ.

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΕ ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ. ΤΩΡΑ ΑΔΕΙΑ;

Ο Αλήθειας
|

Μου αρέσει που ΔΕΝ ήταν δήθεν οικονομικοί οι λόγοι των συγχωνεύσεων.
"Προχωρούμε σε εξορθολογισμό τμημάτων για να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα" δήλωνε μόλις πριν μία εβδομάδα ο κος Πιερρακάκης.
Που και να ήταν για οικονομικούς λόγους δηλαδή.
https://www.esos.gr/arthra/89617/k-pierrakakis-apolytos-anagkaies-oi-sy…

Νίκος
|

Νάτα πάλι. Κάθε αρχή της χρονιάς αρχίζουν τα σχόλια όσων έχουν άποψη για τον κατάλληλο αριθμό μαθητών στην τάξη. Μπορεί ο καθένας να ζητήσει από το βουλευτή του να εισηγηθεί τροπολογία του νόμου, ο οποίος εδώ και χρόνια, λέει 25 μαθητες για δημοτικά και γ λυκείου και 27 μαθητές στα υπόλοιπα. Επίσης λέει ότι αν χρειαστεί μπορεί σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις ο αριθμός να φτάσει τους 29. Μέχρι να αλλάξει ο νόμος, οι απόψεις του καθενός είναι απλά απόψεις.

Διαφωνώ σε όλα
|

Στη Γερμανία ποιοτικότερο μάθημα γίνεται επειδή ο διαχωρισμός στα τμήματα γίνεται βάσει της βαθμολογικής επίδοσης των τελικών εξετάσεων ανά τάξη. Έτσι ο μαθητής του 18 δεν είναι στην ίδια τάξη με το μαθητή του 5.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/89779/telesigrafo-pros-dieythyntes-ekpaideysissteilte-mas-mehri-ti-1-mm-poso-prosopiko