Στρατιωτικές Σχολές: Στο υπουργικό Συμβούλιο το Σχέδιο "Δένδια-Πιερρακάκη"

Δημοσίευση: 31/10/2024

Τελευταία Ενημέρωση: 31/10/2024, 07:53

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

υπουργικό Συμβούλιο

Νέο Πανεπιστήμιο: Θα παρουσιαστεί επίσης το Σχέδιο ίδρυσης και λειτουργίας Ιδρύματος Παραστατικών Τεχνών

Δύο σχέδια  για θέματα παιδείας θα παρουσιαστούν στο σημερινό υπουργικό Συμβούλιο από τους συναρμόδιους υπουργούς.

Πρόκειται για :

  • το Σχέδιο προσέλκυσης φοιτητών στις Στρατιωτικές Σχολές, και 
  • το Σχέδιο ίδρυσης και λειτουργίας Ιδρύματος Παραστατικών Τεχνών, το οποίο θα ορίζει τη δημιουργία ενός ακόμη Πανεπιστημίου.

Το Σχέδιο προσέλκυσης φοιτητών στις Στρατιωτικές Σχολές, προβλέπει τα εξής:

Α. Κάλυψη των κενών θέσεων εισακτέων σπουδαστών ακαδημαϊκού έτους 2024 - 2025   με την προσαρμογή του αριθμού των εισακτέων τα επόμενα έτη.

Β. Οι υποψήφιοι θα μπορούν από τις μεθεπόμενες Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2026 να εισάγονται στις Στρατιωτικές Σχολές από  τρία Επιστημονικά Πεδία:  το 2ο, 3ο και 4ο.

Γ. Το 10% των θέσεων θα δοθεί για την εισαγωγή των αποφοίτων  ΕΠΑΛ, από συγκεκριμένους - όμορους τομείς

Δ. Οι αποδοχές των φοιτητών των Ανωτάτων   Στρατιωτικών Σχολών  αυξάνονται  από 165 ευρώ σε 609 ευρώ, ενώ διπλασιάζονται οι αποδοχές των Ανώτατων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών από 124 σε 249 ευρώ.

Ε. Στους φοιτητές θα χορηγείται ακαδημαϊκή ταυτότητα- φοιτητικού πάσου

Ζ. Διπλασιασμός κονδυλίων υποστήριξης σπουδών και παροχών στους σπουδαστές.

Η. Εργα εκσυγχρονισμού και ενεργειακής αναβάθμισης €19,7 εκ. από ΕΣΠΑ και ΠΔΕ

  • Σχολή Ευελπίδων
  • Σχολή Ικάρων
  • Σχολή Ναυτικών Δοκίμων
  • Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων
  • Σχολή Αξιωματικών Νοσηλευτικής

Θ. Έργα αναβάθμισης €18,1 εκ. από δωρεές Σχολή Ευελπίδων (Αίθουσες διδασκαλίας, Κοιτώνες, Βιβλιοθήκη,
Εντευκτήριο, Αίθουσες Ψυχαγωγίας)

  • Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (Αμφιθέατρο, Κοιτώνες)
  • Σχολή Ικάρων (Εστιατόρια-Μαγειρεία)
  • Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (Αίθουσες διδασκαλίας, Εστιατόρια- Μαγειρεία

Ι. Νέες δυνατότητες για έρευνα, εξειδίκευση και εξέλιξη

  • Χορήγηση διδακτορικών τίτλων σπουδών από τα ΑΣΕΙ σε τομείς αιχμής
  • Νέες δυνατότητες για έρευνα, εξειδίκευση και εξέλιξη
  • Σύνδεση διδακτορικής έρευνας με
  • Οικοσύστημα Αμυντικής Καινοτομίας
  • Ανάδειξη των ΑΣΕΙ σε Κέντρα Αριστείας
  • Χορήγηση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών από την Σχολή Εθνικής Άμυνας και την βΑνωτάτη Διακλαδική Σχολή Πολέμου
  • Καθιέρωση του θεσμού του Στρατιωτικού Διδακτικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΔΕΠ)
  • Διασύνδεση με ΑΕΙ στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Το Σχέδιο ίδρυσης και λειτουργίας Ιδρύματος Παραστατικών Τεχνών

Το Σχέδιο ίδρυσης και λειτουργίας Ιδρύματος Παραστατικών Τεχνών, προβλέπει ουσιαστικά την ίδρυση νέου Πανεπιστημίου, με διορισμένη από τον υπουργό Παιδείας Διοικούσα Επιτροπή.

Το σύστημα εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο Παραστατικών Τεχνών θα προβλέπει  ειδικές εισαγωγικές εξετάσεις μαζί με εξέταση ενός ή περισσοτέρων μαθημάτων γενικής παιδείας.

Ο αριθμός εισακτέων θα είναι συγκεκριμένος , ανάλογα με τις διαθέσιμες υποδομές του νέου Πανεπιστημίου.

Τα κριτήρια εκλογής μελών ΔΕΠ θα είναι ακαδημαϊκά, καλλιτεχνικά και τυπικά.

Μελέτη σκοπιμότητας: Κονδύλι, ύψους 37.200,00€, για την ανάθεση παροχής υπηρεσιών σύνταξης μελέτης σκοπιμότητας, για την ίδρυση νέου Ανώτατου Ιδρύματος Παραστατικών Τεχνών (Α.Ι.Π.Τ), προβλέπει απόφαση του υπουργείου Παιδείας.

 

Σχόλια (39)

Ένα ανεφάρμοστο σχέδιο
|

Δεν γίνεται να μπαίνουν οι μαθητές σε Στρατιωτικές Σχολές από τρία Επιστημονικά Πεδία: το 2ο, 3ο και 4ο. Αυτό διότι οι μαθητές είναι ανομοιογενείς.
Τι γνώσεις για παράδειγμα θα αποκτήσει ένας μηχανικός αν είναι απο κατεύθυνση υγείας ; Οι μηχανικοί χρειάζονται να γνωρίζουν μαθηματικά. Αυτός είναι και ο λόγος που μηχανικοί συνήθως μπαίνουν στο Πολυτεχνείο απο κατευθύνσεις που έχουν μαθηματικά
για αυτό διδάσκονται ανώτερα μαθηματικά.
Επίσης το 4ο πεδίο δεν έχει Φυσική άρα πως γίνεται να μπει κάποιος αεροπορία χωρίς να γνωρίζει Φυσική;
Εγώ θα πρότεινα κάποιοι ειδικοί να αφήσουν επιτέλους τις τσιγκουνιές και να δώσουν αύξηση μισθών και καλύτερες συνθήκες ζωής στους μαθητές που θέλουν να πάνε στρατιωτικές σχολές. Τα υπόλοιπα είναι καταδικασμένα σε αποτυχία και θα δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα από τα υπάρχοντα.
Τα έγραψα τώρα και ο καθένας ας αναλάβει της ευθύνες του.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ
|

Οι σχολες υπαξιωματικων ειναι δυστυχως πολυ υποβαθμισμενες,ειναι αδιανοητο οταν παλιοτερα φοιτουσαν 2 χρονια να εχουν καταληκτικο βαθμο στα 35 χρονια συνταγματαρχη και τωρα που τα παιδια μπαινουν απο πανελληνιες και φοιτουν 3 χρονια να τελειωνουν στα 40 χρονια αντισυνταγματαρχης....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και παντελως ΑΔΙΚΟ.Επισης,ποιες δυνατοτητες δινει η πολιτεια στους νεους υπαξιωματικους να φοιτησουν σε πανεπιστημια???? ΚΑΜΙΑ!!! Ακομη και τωρα 600 ευρω οι αξιωματικοι,240 οι υπαξιωματικοι....γιατι τοση μεγαλη διαφορα?? τα παιδια των ΑΣΣΥ δεν ειναι απο πανελληνιες???τι γινεται,ειναι παιδια κατωτερου θεου???Μη ξεχνατε η βαση ΣΝΔ και ΣΜΥΝ φετος ηταν στο ιδιο επιπεδο....

@@Βιοπληροφορική
|

Ρε μάστορα κόψε κάτι. Το Νόμπελ Φυσικής δόθηκε στους συγκεκριμένους συγκυριακά και γιατί το ΑΙ είναι το κύμα της εποχής. Έχεις διαβάσει το σκεπτικό της επιτροπής; Διάβασέ το να κλάψεις. Αερολογίες. Αυτά που έκαναν οι 2 τους δεν είναι Φυσική και δεν είναι συμβολή στη Φυσική. Ναι, είναι σούπερ σημαντικά και χρήσιμα σε πολλές επιστήμες (και στη Φυσική) αλλά δεν είναι ανακάλυψη στη Φυσική. Η ιστορία με το Νόμπελ Χημείας είναι τελείως διαφορετική εκεί το ΑΙ χρησιμοποιήθηκε σε συγκεκριμένη κορυφαία ανακάλυψη στη Χημεία.
Οι "τεχνητοί νευρώνες" και τα νευρωνικά δίκτυα ΔΕΝ ανακαλύφθηκαν από τον Hinton ούτε από τον Hopfield αλλά από τον Mc Culloch πολύ νωρίτερα, ενώ ο αλγόριθμος back-propagation για την εκπαίδευση των νευρωνικών δικτύων προτάθηκε στη δεκαετία του '70 από Werbos Linnainmaa, Rumelhart και πιθανώς και άλλους. Ήταν τελείως άκυρο που το έδωσαν σε αυτούς που το έδωσαν.

@Βιοπληροφορική | 21 Νοε 2024 00:25
|

επειδή το έχετε ξαναγράψει οτι "το Νόμπελ τόσο αυτό της Φυσικής, όσο και αυτό της Χημείας δόθηκε στην ...Πληροφορική"
Να μην υπερβάλουμε. Στην Φυσική και στην Χημεία δόθηκε. Σίγουρα η Πληροφορική οπως και τα Μαθηματικά στη βάση της έπαιξε συμαντικό ρόλο, οπως και η Φυσική, η Χημεία και η Βιολογία.
Εξάλλου τα πτυχία αυτων που έλαβαν τα Νόμπελ, του Jumper ειναι στη Φυσική και Μαθηματικά, του Baker στη Βιολογία, του Hopfield στη Φυσική και του Hinton στην Ψυχολογία και μόνο του Χασσαμπη κοντα στη Πληροφορική.

Βιοπληροφορική
|

Υπάρχει μια γνωστή-άγνωστη ομάδα σχολιαστών που προσπαθεί διαρκώς να πείσει ότι από όλα τα σχολικά μαθήματα των διαφόρων επιστημών, ένα και μόνο ένα είναι δήθεν υποδεέστερο. Δεν απαιτείται ιδιαίτερα υψηλό IQ για να καταλάβει κανείς τη σκοπιμότητα αυτής της προσπάθειας, ή μάλλον την αγωνία της. Η σκληρή για κάποιους αλήθεια είναι ότι το μάθημα της Πληροφορικής των Πανελλαδικών Εξετάσεων, με μια πλήρη εισαγωγή στον Προγραμματισμό, την Αλγοριθμική, τις Δομές Δεδομένων, καθώς και σε θεμελιώδη μοντέλα της Επιστημονικής Μεθόδου όπως το Μαύρο Κουτί, αναδεικνύεται ως ένα από τα πιο προχωρημένα και σύγχρονα γνωστικά αντικείμενα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι μαθητές, μέσα από τη συστηματική μελέτη εννοιών όπως οι Πίνακες, οι Γράφοι, τα Δέντρα, οι Στοίβες και οι Ουρές, αποκτούν θεμελιώδεις γνώσεις που αποτελούν τη βάση για την σύγχρονη επιστημονική έρευνα.
Για τους υποψήφιους των Θετικών Επιστημών, η Πληροφορική ενισχύει την κατανόηση βασικών επιστημονικών αρχών και προάγει τη διεπιστημονική προσέγγιση, καθώς οι Τεχνολογίες Πληροφορικής διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε πεδία όπως η Φυσική, τα Μαθηματικά, η Χημεία και η Βιολογία. Οι μαθητές που έχουν ισχυρό υπόβαθρο στην Πληροφορική είναι καλύτερα προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τις απαιτήσεις των πανεπιστημιακών σπουδών και να συμβάλουν στην επιστημονική έρευνα και καινοτομία.
Παράλληλα, για τους υποψήφιους των Στρατιωτικών Σχολών, η Πληροφορική είναι ζωτικής σημασίας, δεδομένου ότι οι σύγχρονες ένοπλες δυνάμεις βασίζονται σε τεχνολογίες αιχμής, συστήματα πληροφοριών, καθώς και στις ψηφιακές επικοινωνίες. Η βαθιά κατανόηση των Αλγορίθμων και των Δομών Δεδομένων επιτρέπει στους μελλοντικούς αξιωματικούς να διαχειρίζονται αποτελεσματικά πληροφορίες, να λαμβάνουν στρατηγικές αποφάσεις και να ανταποκρίνονται στις τεχνολογικές προκλήσεις του σύγχρονου πεδίου μάχης. Έτσι, το μάθημα της Πληροφορικής στη Γ' Λυκείου αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας ολοκληρωμένης προετοιμασίας τόσο για τους υποψήφιους των Θετικών Σπουδών, όσο και για τους υποψήφιους των Στρατιωτικών Σχολών. Μετά την εισαγωγή των Σχολών Ευελπίδων και Ικάρων (Ιπτάμενοι) στο 4ο Πεδίο, αναμένετε και την εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο, των Θετικών Σπουδών!

@ 4ο πεδίο ή αλλιώς Βιοπληροφορική
|

Για την Ικάρων και ΣΣΕ πιο σημαντική είναι η φυσική σ αρέσει δε σ αρέσει. Η πληροφορική διδάσκεται εκ του ΜΗΔΕΝΟΣ. Η γνώση φυσικής είναι όμως προαπαιτούμενη.

4ο Πεδίο
|

Η εξέταση των υποψήφιων για τις σχολές Ευελπίδων και Ικάρων στο μάθημα της Πληροφορικής είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς η τεχνολογία και η ψηφιακή διαχείριση πληροφοριών αποτελούν βασικά εργαλεία στις σύγχρονες στρατιωτικές επιχειρήσεις. Η Πληροφορική δεν είναι μόνο απαραίτητη για την κατανόηση συστημάτων επικοινωνίας, κυβερνοασφάλειας και αυτοματοποιημένων διαδικασιών, αλλά και για την ανάπτυξη στρατηγικής σκέψης και τη λήψη αποφάσεων βασισμένων σε δεδομένα. Επιπλέον, οι σύγχρονοι αξιωματικοί καλούνται να ηγούνται ομάδων σε ένα περιβάλλον που απαιτεί εξοικείωση με την τεχνολογία, ώστε να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις του 21ου αιώνα. Η εισαγωγή των σχολών Ευελπίδων και Ικάρων στο Επιστημονικό Πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής θα εξασφαλίσει ότι οι υποψήφιοι έχουν την απαραίτητη γνώση για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του μέλλοντος, ενισχύοντας τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα των Ενόπλων Δυνάμεων.

@ Βιοπληροφορική | 21 Νοε 2024 00:25
|

Σε τμήμα Ηλεκτρολόγων για την εξέταση του εργαστηρίου στο πρώτο μάθημα του προγραμματισμού του τμήματος, δόθηκαν για εξέταση τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων και ω του θαύματος, υπήρξε τεράστια επιτυχία με μόνο 10 εργαστηριακά μαθήματα, και όχι ψευδοκώδικα αλλά σε C.
Μαθηματικά και πάλι μαθηματικά.

@ΒΑΓΓΕΛΗΣ
|

Αντιγράφω από το σχόλιο σου " ... Φυσική και τη Χημεία και άλλο στην πληροφορική και οικονομικά". Το Φυσική και Χημεία με κεφαλαία γράμματα ενώ η Πληροφορική και τα Οικονομικά με πεζά. Εγώ Ιστορικός είμαι αλλά δεν μπορώ να μην το σχολιάσω. Θλιβερό.

Σε λάθος ρότα οι Υπουργοί
|

Η εισαγωγή από 3 επιστημονικά πεδία δημιουργεί πρόβλημα κατάταξης δεδομένου ότι οι υποψήφιοι δεν εξετάζονται στα ίδια μαθήματα. Επίσης ο προτεινόμενος τρόπος εισαγωγής είναι κοστοβόρος.
Καλύτερα είναι να αξιοποιηθεί η δεξαμενή των πτυχιούχων σε ειδικότητες που ενδιαφέρουν τις ένοπλες δυνάμεις κατά τα πρότυπα των ΗΠΑ, ΗΒ και άλλων χωρών.
φιλελεύθερος

Βιοπληροφορική
|

@ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Το βραβείο Νόμπελ, το γράφεις νόμπελ; Εγώ το γράφω Νόμπελ, και τόσο αυτό της Φυσικής, όσο και αυτό της Χημείας δόθηκε στην ...Πληροφορική! Το θέμα των βραβείων αυτών (Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα) το αντιλαμβάνεται πολύ καλά ένας δευτεροετής/τριτοετής φοιτητής ενός τμήματος Πληροφορικής, τη στιγμή που ακόμα και ένας πτυχιούχος ενός τμήματος Φυσικής ή Χημείας δεν έχει ιδέα. Η έννοια της Δομής Δεδομένων που ονομάζεται Γράφος, όπως και οι γνώσεις Προγραμματισμού, είναι προαπαιτούμενα για να κατανοήσει κανείς τα Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα. Οι Γράφοι, όπως και οι θεμελιώδεις γνώσεις Προγραμματισμού, είναι στην ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Πληροφορικής. Η αντίστοιχη ύλη της Φυσικής συνίσταται ως επί το πλείστον σε μια παρωχημένη θεωρία (Νευτώνεια Μηχανική) με ασκησιολόγιο του 1700 (κάθοδοι κυτίων επί κεκλιμένων επιπέδων). Περί "επιπέδου εξέτασης" ο λόγος.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
|

Το σύστημα εισαγωγής δεν θα είναι αξιοκρατικό διότι άλλο το επίπεδο της εξέτασης στη Φυσική και τη Χημεία και άλλο στην πληροφορική και οικονομικά,εκτός και αν υπάρξει ποσόστωση.

Μαρία
|

Αν δεν αναβαθμιστούν όλες οι σχολές υπαξιωματικών και τα πτυχία αυτών των σχολών τα οποία θα πρέπει επιτέλους να ισοδυναμούν με αυτά των ΤΕΙ, δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα. Αν δεν δοθούν δυνατότητες απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου και εξέλιξης όλα θα παραμείνουν ως έχουν. Ας το καταλάβει αυτό η πολιτεία και ας μη ξεγελάει τους νεοεισερχόμενους σπουδαστές των ΑΣΕΙ με δήθεν μεγαλύτερες αποδοχές μέσα στη σχολή... γιατί αυτό συνεπάγεται μεγαλύτερες κρατήσεις στο μισθό όταν θα βγούνε από τη σχολή.

Νίκος
|

Γιατί από το 2026 η εισαγωγή από τρία επιστημονικά πεδία και όχι από το 2025; Ποιος είναι ο λόγος;

Ανακιν
|

Αν δεν αυξηθούν άμεσα όλοι οι μισθοί των στρατιωτικών τουλάχιστον πεντακόσια ευρώ ανεξαρτήτως βαθμού, τότε σε λίγα χρόνια δεν θα μιλάμε για τον στρατό που ξέρουμε.....

Της Ελλάδος παιδιά
|

που σκληρά πολεμάτε
πάνω στα μισθολογικά,
Με τη νίκη στα μιστά,
σας προσμένουμε παιδιά...
- και το άλλο που λέει:
Εν-δυό, εν-δυό,
Πιερρακάκης-Δένδιας και φέσ'
καμάρι λεβεντιά περηφάνια
σωστός διπλωμένος κατηφές,
Αλλον' ζανφάν, δώ' στους να φαν
όλοι μαζί και πέρα ως πέρα ...
- Αέραααα

Γεώργιος
|

Στη ζωή είσαι πρώτα μαθητης και μετά δάσκαλος. Έπρεπε όλα τα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας να αρχίζουν από χαμηλά να μένουν μια πενταετία στο βαθμό λοχια,αστυνομικου,πυροσβεστη και όποιος επιθυμεί ας πάει αξιωματικός.

Nick Paoulas
|

Οι προλαλλήσαντες δια του γραπτού λό-
γου κυρίες και κύριοι αυτού του ιστότοπου, έχουν απόλυτο δίκιο στις περισσότερες των περιπτώσεων.
Είναι εύλογο και απολύτως δικαιολογημένο να εκφράζουν με τα κείμενά τους τις ανησυχίες τους επί του θέματος, όπως και την τοποθέτησή τους.
Οι κυβερνώντες όμως κωφεύουν και αδιαφορούν επιδεικτικά για αυτές τις ανισότητες που δημιουργούνται μεταξύ των κατηγοριών των στρατιωτικών μας σχολών.
Παρά την προσπάθεια που καταβάλλεται τον τελευταίο καιρό, η οποία προσανατολίζεται στην επίλυση του γόρδιου δεσμού της κάλυψης κενών θέσεων, που προέκυψαν από την εφαρμογή της ΕΒΕ, πράγμα που σε συνδυασμό με την μισθολογική πενία, τόσο των σπουδαστών όσο και των αποφοίτων των στρατιωτικών μας εκπαιδευτηρίων, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα των σωμάτων ασφαλείας, οδηγεί στην πλήρη απαξίωση τους στη συνείδηση των υποψηφίων.
Με την διπλή ιδιότητα του πρώην στρατιωτικού προερχόμενου από σχολή υπαξιωματικών και του γονέα σπουδαστού σε στρατιωτική σχολή, συντάσσομαι, όπως σωστά επισημάνθηκε, με την άποψη ότι όλοι έχουν τις ίδιες ανάγκες, αλλά δεν είναι αυτός ο γνώμονας για το ύψος των μισθών των μαθητών σε αυτά τα ιδρύματα.
Υπάρχει σαφέστατος και αναγκαίος διαχωρισμός ανάμεσα σε σχολές αξιωματικών και αντίστοιχες υπαξιωματικών, πράγμα που αντικατοπτρίζεται και στο επίδομα-μισθό που λαμβάνουν μηνιαίως οι σπουδαστές.
Επομένως αντιτάσσομαι στην άποψη της συγκέντρωσης των πυρών της κοινής γνώμης στο ζήτημα του μηνιαίου επιδόματος των σπουδαστών, για το οποίο δεν θα διαφωνήσω ότι υφίσταται, εντούτοις όμως επί θεμάτων μέριμνας σπουδών, εκσυγχρονισμού εγκαταστάσεων και υποδομών, αναβάθμισης πτυχίου κλπ., δεν θα έπρεπε η κρατική αρωγή να είναι μονόπλευρη. Και σε αυτό ακριβώς το σημείο στοιχειοθετώ τις αντιρρήσεις μου.
Όλες οι προβλέψεις που συζητήθηκαν κατά την διάρκεια της πρόσφατης συνάντησης των υπουργών Εθνικής Άμυνας και Παιδείας, προκειμένου για την εξυγίανση προγραμμάτων σπουδών, εκσυγχρονισμό εγκαταστάσεων και μισθολογικών αναπροσαρμογών των οικείων στρατιωτικών σχολών, κατέληξαν να αφορούν κατά κόρον στα ΑΣΕΙ και όχι ΚΑΙ στις ΑΣΣΥ.
Προς αυτή την κατεύθυνση θα έπρεπε λοιπόν να στραφούν οι καθ'ύλην αρμόδιοι φορείς, προσπαθώντας να διατηρήσουν τις ισορροπίες και όχι να περιορίζονται σε επιδερμική προσέγγιση του θέματος.
Έπρεπε να αποφύγουν τη βαρύγδουπη ρητορική και εξαγγελίες, που προσβλέπουν στην πρόκληση δημιουργίας εντυπώσεων, αλλά να λύσουν τα θέματα που έχουν δημιουργηθεί από την εφαρμογή της ΕΒΕ (δεν είναι η κάλυψη των κενών θέσεων μόνο), να αφουγκραστούν τις ανησυχίες του στρατιωτικού προσωπικού και να προβούν άμεσα στην εκδήλωση ενεργειών, οι οποίες δεν θα επιφέρουν δυσαρέσκεια, διχασμό και δυσμενείς συνέπειες που ξεκινούν από την καταρράκωση του ηθικού και του φρονήματος των παιδιών των ΑΣΣΥ, αλλά αντιθέτως θα επιτυγχάνουν την ικανοποίηση αιτημάτων, την ενότητα και την επίλυση των θεμάτων, επενδύοντας έτσι, τόσο στο μέλλον των σπουδαστών προερχόμενων από σχολές αξιωματικών και υπαξιωματικών, όσο και στην εξέλιξη αυτών.
Ας ρυθμιστούν λοιπόν από τον κρατικό μηχανισμό, όλοι οι αναγκαίοι και ικανοί παράμετροι σε πολλαπλά επίπεδα, που θα καταστήσουν ελκυστικές στους υποψηφίους για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τις στρατιωτικές σχολές και θα εξασφαλίζουν καλύτερες προοπτικές φοίτησης, σταδιοδρομίας και εξέλιξης, καθώς και αναβάθμιση του βιοτικού επιπέδου των αποφοίτων αυτών των ιδρυμάτων.

ΠΑΤΕΡΑΣ
|

Από πότε η αύξηση;

Ευαγγελία
|

...και τι θα γίνει με τους μισθους;
Γι αυτό σπούδασα τα παιδιά μας νομικοί, οικονομολόγος του στρατου; για μισθούς πεινας;

Παναγιώτης
|

Επαναφέρεται το δικαίωμα αποστρατείας μετά συντάξεως στα 25 χρόνια και δεν θα χωράνε στις σχολές οι υποψήφιοι... Με όλα αυτά τα μέτρα μια τρύπα στο νερό θα κάνετε..

Βασίλης
|

Ο γιος μου Κ δύο ανήψια μου απόφοιτοι σαν από την σχολή ΙΚΑΡΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΣΜΑ είναι ΝΤΡΟΠΗ να μην τους δίνουν την ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΉΣΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΊΩΜΑΤΑ που τέτοια μυαλά με 19500 μόρια φεύγουν Κ τα εκμεταλλεύονται ΟΙ ΞΕΝΟΙ όσο για τις αμοιβές τους να φάνε Κ οι ΚΌΤΕΣ ούτε ΧΙΛΙΆΡΙΚΟ

@
|

Άρχισε η γνωστή ιστορία "αφού πήραν αυτοί γιατί να μην πάρουν κι εκείνοι". Κάπως έτσι φτάσαμε να παίρνουν ειδικό μισθολόγιο υπάλληλοι για δουλειά γραφείου. Έτσι, θα φτάσουμε να παίρνουν στα "δικά μας υπουργεία" και άλλα, και άλλα (λες και δεν παίρνουν λίγα τώρα) και να καμώνονται διαρκώς τους αδικημένους και οι γνωστοί άγνωστοι θα παραμένουν πάντα οι φτωχότεροι με τις τρεις κι εξήντα...

Κώστας
|

Η αύξηση στους μισθούς των σπουδαστών θα γίνει άμεσα ή το 2026 μαζί όλες οι αλλαγές;

Κωστας
|

Η αύξηση στους μισθούς των σπουδαστών από πότε θα ξεκινήσει;

Αντώνιος Δουλάκης
|

Από πότε ανεβαίνει ο μισθός τών σπουδαστών??

Δημητρης
|

Ποτε δεν καταλαβα γιατί δεν μπορεί κάποιος να περνάει στρατιωτικες σχολες για ΣΣΕ ΚΑΙ ΣΜΥ μιλάω απο το 1ο πεδιο....

Λαμπρακος
|

Ψήφιζα μία ζωή Ν.Δημοκρατια με την απαξίωση των σχολών Υπαξιωματικών ούτε τον πήρε το μου δεν θά τής ξαναδώσω, Κυριάκο ξύπνα, Ο Δένδιας κάνει τά πάντα για να χάσουμε, Ξυπνάτε, μέγα λάθος!!!

Ερώτηση@ ενημερωση
|

πολυ σωστη η ερωτηση και δεν θα παρεις σωστη απαντηση , οι μεν ειχαν αυξηση 2 φορες επανω οι δε μια φορα, ειναι θεμα αντισυνταγματικό και διακριση. Η Κυβερνηση μητσοτάκη ειναι γνωστη για τις διακρισεις που κανεις απεναντι σε ελληνες πολιτες αναλογα τις συντεχνιες που εξυπηρετει.. βεβαια ουτες κουβεντα να πανε 600 οι υπαξ και 900 οι Αξιωματικοι.. που λεφτα με τοσες δαπανες για διαφημιση του Πρωθυπουργου..

Ν
|

Έγιναν εξαγγελίες, αλλά από πότε θα υπάρξει αύξηση μισθών στους σπουδαστές των Στρατιωτικών Σχολών; γιατί δεν διευκρινίζεται; από 1-1-25, από 1-1-2026 ή από 1-1-2030;


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/90547/stratiotikes-sholes-sto-ypoyrgiko-symboylio-shedio-dendia-pierrakaki