"Νέο σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών" στο νέο μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα του Κ. Πιερρακάκη
Δημοσίευση: 28/11/2024
Τελευταία Ενημέρωση: 28/11/2024, 09:50
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Τι προβλέπει το προσχέδιο νόμου το οποίο ήδη βρίσκεται στα συρτάρια της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας
Τους δύο τίτλους"Νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών" και "Νέο σύστημα προσλήψεων εκπαιδευτικών" φέρνει ένα από τα μεταρρυθμιστικά προγράμματα που έχει ενταχθεί στο νέο φάκελλο μεταρρυθμίσεις του υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη.
Δείτε την εικόνα που ακολουθεί όπως είναι αποτυπωμένη στο φάκελλο του Κυριάκου Πιερρακάκη:
Στόχος του νέου συστήματος διορισμού/προσλήψεων θα είναι η ανάπτυξη της ενδυνάμωσης της αξιοκρατικής και διαφανούς επιλογής εκπαιδευτικών.
Τι προβλέπει το προσχέδιο νόμου
Το προσχέδιο νόμου, το οποίο ήδη βρίσκεται στα συρτάρια της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, έχει ως "κορμό" τις εξετάσεις ΑΣΕΠ", και συγεκριμενα:
Α. Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Β. Συνυπολογισμός με αντίστοιχη μοριοδότηση
- προϋπηρεσίας,
- παιδαγωγικής κατάρτισης
- επιστημονικής κατάρτισης
- κοινωνικά κριτήρια
Γ. Κατάρτιση πίνακα μόνο για τους εκπαιδευτικούς που "πιάνουν" τη βάση.
Δ. Θα τίθενται εκτός πίνακα όσοι εκπαιδευτικοί δεν πιάνουν τη βάση, ανεξάρτητα πόσα μόρια συγκεντρώνουν από άλλα κριτήρια.
Πρόεδρος ΑΣΕΠ για νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών: Υπάρχουν δυο επιλογές
"Το θέμα του γραπτού διαγωνισμού στην εκπαίδευση είναι ένα θέμα ηλεκτρικά φορτισμένο και πολιτικά φορτισμένο. Προφανώς όταν κληθώ να καταθέσω τις απόψεις μου θα τις καταθέσω αρμοδίως.Αυτό που εφαρμόζουμε τώρα είναι λάθος σύστημα".
Τα παραπάνω δήλωσε ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ Θάνος Παπαϊωάννου, μιλώντας στο κανάλι της Βουλής, και πρότεινε :
- Ή θα πάμε σε ένα πιο απλό σύστημα μοριοδότησης και δεν θα μετράνε τα δεκάδες κριτήρια που υπάρχουν και σε ένα πιο απλό σύστημα καταγραφής των αιτήσεων,
- Ή υπάρχει η λύση του γραπτού διαγωνισμού.
"Δεν είναι εύκολο να σας πω ναι ή κατά του γραπτού διαγωνισμού, διότι πρέπει να απαντηθούν πολλά ερωτήματα" υπογράμμισε και σημείωσε:
- Πρώτον θα μιλάμε για τον γραπτό διαγωνισμό που ο Φιλόλογος θα εξεταστεί στα Αρχαία ;
- Μιλάμε για ένα γραπτό διαγωνισμό που ο φιλόλογος και ο Μαθηματικός να να εξεταστούν στα ίδια θέματα παιδαγωγικής;
- Μιλάμε για έναν γραπτό διαγωνισμό δεξιοτήτων;
- Έχει πολλά θέματα προς διάλογο.
- Ελπίζω ο διάλογος να μην είναι φορτισμένος
ΟΟΣΑ
Ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης ήδη έχει δηλώσει, ότι για την κατάρτιση του νέου συστήματος διορισμού θα λάβει υπόψη και τις συστάσεις του ΟΟΣΑ.
Συστάσεις ΟΟΣΑ προς υπ. Παιδείας: Τα ίδια τα σχολεία να επιλέγουν τους εκπαιδευτικούς που θα μπουν στην τάξη για να διδάξουν τους μαθητές
Πρέπει η ίδια η Ελλάδα να αποφασίσει ποιες μεταρρυθμίσεις πρέπει να κάνει στα σχολεία της τονίζει, σε παλαιότερο άρθρο του, ο Andreas Schleicher Διευθυντής Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, ο οποίος ηγείται του Προγράμματος Διεθνούς Αξιολόγησης Μαθητών (PISA), και προσθέτει ότι "ο ΟΟΣΑ έχει ήδη συνεργαστεί εκτενώς με την Ελλάδα για λύσεις".
Ο Andreas Schleicher φέρνει ως παράδειγμα μεταρρύθμισης την παροχή αυτονομίας σε κάθε σχολείο για να επιλέγει το ίδιο τους εκπαιδευτικούς που θα μπουν στην τάξη για να διδάξουν τους μαθητές.
Λέει χαρακτηριστικά ότι στην Ελλάδα, "το 1% των μαθητών φοιτά σε σχολείο όπου οι διευθυντές έχουν την κύρια ευθύνη για την πρόσληψη εκπαιδευτικών, έναντι του μέσου όρου του ΟΟΣΑ που είναι 60%".
Σχόλια (78)
Ντροπή τους…
Αποκλειστικά διαγωνισμός ΑΣΕΠ για όσους εκπαιδευτικούς αποφοιτήσουν από τα ΑΕΙ το έτος 2025 και εφεξής! Μεικτό σύστημα διορισμών ΑΣΕΠ 40 % και προϋπηρεσία με ποσόστωση 60% ή τριετής μεταβατική περίοδος, για όσους εκπαιδευτικούς έχουν προσφέρει υπηρεσίες μέχρι και την λήξη του σχολικού έτους 2024 - 2025. Στην δεύτερη περίπτωση είναι άδικο να μην διοριστούν οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί διότι έχουν στηρίξει με το έργο τους αρκετά χρόνια την δημόσια εκπαίδευση.
Μεταβατική περίοδος 4 ετών. Μετά ΜΌΝΟ ΑΣΕΠ
Η αδιέξοδη και κορεσμένη κατάσταση στους διορισμούς των εκπαιδευτικών περιγράφεται ακριβώς στο τραγελαφικο ανέκδοτο όπου σε ένα γεμάτο λεωφορείο μαλώνουν και πιέζουν στις στάσεις οι άνθρωποι για να ανέβουν στο λεωφορείο κι αφού καταφέρουν να ανέβουν (σπρώχνοντας), μετά μαλώνουν και φωνάζουν στον οδηγό να μην σταματάει να πάρει άλλους επιβάτες στις επόμενες στάσεις ισχυριζόμενοι ότι είναι "γεμάτο"...
Έδωσα εξετάσεις ΑΣΕΠ το 2023. Μόλις χθες βγήκαν οι οριστικοί πίνακες διοριστέων (είμαι μέσα). Αν θέλω να διοριστώ θα περιμένω λοιπόν περίπου ενάμιση με δύο χρόνια από την στιγμή που έδωσα εξετάσεις για διορισμό. Πώς θα καταφέρετε να έχετε γρηγορότερα αποτελέσματα με έναν διαγωνισμό ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς; Αν μάλιστα προτίθεστε να τον κάνετε κάθε χρόνο, τότε φέξε μου και γλίστρησα.
Και εξετάσεις, με την ευγενική χορηγία των φροντιστηρίων, και μισθοί πείνας, με τσοντάρισμα γονέων. Η εκπαίδευση δεν προσφέρεται για επαγγελματική ενασχόληση οποιουδήποτε έχει άλλη εναλλακτική. Και πιστέψτε με ότι η κατάρτιση των εκπαιδευτικών είναι κατά πολύ ανώτερη πολλών άλλων επαγγελματιών. Μετά από 30 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα (όχι της εκπαίδευσης), είμαι αρκετά "ηλικιωμένος", αλλά όχι τόσο για σύνταξη, για την οποία το όριο είναι τα 67, έχω δώσει εξετάσεις ΑΣΕΠ για το δημόσιο (τις τελευταίες) και είμαι στους διοριστέους. Δεν φοβάμαι λοιπόν τις εξετάσεις, καθώς έχω συμμετάσχει σε αυτές και έχω αποδείξει την αξία μου. Ωστόσο, οι εξετάσεις αυτές είναι η χαρά του φροντιστηρίου και δεν μπορούν με κανένα τρόπο να βαθμολογήσουν την πραγματική παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια του καθενός μας.
Είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει!
Διαγωνισμός σε τι; Θα εξετάσετε αυτούς που εργάζονται χρόνια ως εκπαιδευτικοί; Τα πτυχία τους; Τα μεταπτυχιακά τους; Τα σεμινάρια που τους βάλατε να κάνουν για 2 μόρια; Μετά τι θα γίνει; Θα τους στείλετε μακριά από τα σπίτια τους με αστείο μισθό, έπειτα θα τους "αξιολογήσουν" αυτοί που δεν έχουν αξιολογηθεί, για να διδάξουν σε αίθουσες παστωμένες από παιδιά λόγω των συγχωνεύσεων;
Έχουν αξιολογηθεί οι ιατροί; Οι στρατιωτικοί; Όλοι οι ΔΥ; Οι βουλευτές πέρασαν ΑΣΕΠ; Έχουν απορριφθεί οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ του 2008; Τι γίνεται με εκείνους που έτρεξαν να "εξεταστούν" στον περσινό πανελλήνιο ΑΣΕΠ;
Μη διανοηθείτε να μας γυρίσετε 18 χρόνια πίσω, γιατί θα σας στείλουμε πίσω στην αγορά εργασίας.
Μα τι συζητάμε τώρα…
Εδώ προσλαμβάνονται οι αναπληρωτές και μετά παραιτούνται , καθώς οι εκάστοτε συνθήκες διορισμού είναι δυσμενείς…
Πρόσφατα Ψήφισε το Υπουργείο διάταξη, να μπορούν να καλύπτουν τα υπάρχοντα κενά συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτικοί εκτός πίνακα ΑΣΕΠ , καθώς έχει τρομερές ελλείψεις στην εκπαίδευση ..
Ότι ναναι…
Τόσα χρόνια καλά τους βολεύουμε και εξυπηρετούμε το πλήθος των κενών…
Πολύ εύστοχο σχόλιο!
Οι "μισές αλήθειες" στοιχειώνουν αυτόν τον τόπο. Και η έλλειψη διακομματικής συναίνεσης σε βασικά πράγματα λειτουργίας του Κράτους ώστε οι κανόνες να είναι ξεκάθαροι.
Ντροπή υπουργέ.
Ντροπή. Αλλά ποιος «υπουργός» την έχασε για να τη βρεις εσύ;
Να διορίσει πρώτα όλους τους έχοντες προϋπηρεσία έστω κ ένα έτος κ μετά ας κάνει ότι θέλει. Δεν θα μας αφήσει στο δρόμο ξαφνικά. Η κυβέρνηση θα μας βρει απέναντι της αν πράξει τέτοια αδικία στους αναπληρωτές. Επίσης δεν νοείται να δίνεις ΑΣΕΠ για γραπτό για να πας αναπληρωτής. Ξεφτίλα. Όλο το πρόγραμμα είναι μια κατάφωρη αδικία προς όλους.
"Να μην επιτρέψουμε να μας κάνουν στην άκρη λες και είμαστε κατσαρίδες".
Κατανοητή η κάθε εργασιακή αγωνία (την έχουμε περάσει πολλοί) και είναι πραγματικά άδικο να μην μοριοδοτηθει μια προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με προσωπικό αγώνα. Αλλά μήπως οι συν-πτυχιουχοι σας (που δεν είναι οργανωμένοι σε συλλόγους και δεν είχαν την ευκαιρία μέσω μιας επετηρίδας προϋπηρεσίας να εργαστούν στις "βραχονησίδες") αντιμετωπίζονται από την πλευρά σας αυτοί ως "κατσαρίδες";
Για χρόνια προσπαθούσα να διοριστώ στο δημόσιο, με 5ετές δίπλωμα μηχανικού, 2 μεταπτυχιακά διπλώματα ειδίκευσης, πιστοποιήσεις 2 ξένων γλωσσών, πιστοποιήσεις υπολογιστών και προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα. Όλες μου οι προσπάθειες ήταν αποτυχημένες, μέχρι που διενεργήθηκε ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ 2Γ/2022. Πέτυχα στο διαγωνισμό χωρίς φροντιστήριο και τα κατάφερα να διοριστώ. Χωρίς το γραπτό διαγωνισμό ακόμη θα υπέβαλα αιτήσεις σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Εσείς που καταδικάζετε το γραπτό διαγωνισμό για διορισμό στο δημόσιο, καταδικάζετε ανθρώπους σαν εμένα να μη διοριστούν ποτέ ή να διοριστούν σε ηλικία μεγαλύτερη των 40 ετών. Αξίζει να καταδικαστεί ένας πτυχιούχος ΑΕΙ να μη διοριστεί επειδή δεν έχει καλό βαθμό πτυχίου ή διδακτορικό δίπλωμα ή αξίζει να του δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία; Σκεφτείτε το γιατί εδώ μιλάμε για ανθρώπους σαν εμένα που δεν έχουν λεφτά στην άκρη ή στρωμένη δουλειά από το οικογενειακό περιβάλλον. Αν με ρωτήσετε γιατί θέλω να διοριστώ στο δημόσιο θα σας απαντήσω ότι έχω ζήσει για 11 χρόνια τη ζούγκλα του ιδιωτικού τομέα τόσο ως μισθωτός όσο και ως ελεύθερος επαγγελματίας. Εκτός του ότι οι αμοιβές είναι πενιχρές, έπαθα προβλήματα με την υγεία μου από το άγχος.
Ακόμη και μερικοί που έχουν δώσει εξετάσεις, όπως λένε, γράφουν "ο ΑΣΕΠ".
Και οι δύο κατηγορίες, οι υπέρ και οι κατά, έχουν τα δίκια τους.
Να μειωθούν και οι εισακτέοι σε δασκαλικές και καθηγητικές σχολές, που συνεχίζουν να βγάζουν μελλοντικούς άνεργους.
Μονο γραπτός διαγωνισμός; Επιπλέον κριτήρια: δουλειά δοκιμαστικά με 0€ μισθό όσο είναι κάποιος νεοδιόριστος! Χωρίς phD να μην μπορεί να δώσει και όποιος δεν πιάνει τη βάση να μην του επιτρέπεται να δώσει ποτέ ξανά στη ζωή του!
Απάνθρωπη διαδικασία ο ασεπ, απάνθρωπες οι πανελλήνιες..και πώς δηλαδή θα γίνεται η επιλογή; οι εξετάσεις είναι το πιο αξιοκρατικό σύστημα.
Κι εγώ επιτυχών του 2007 είμαι και δεν έπαθα τίποτα.
Θα πρέπει να ισχύει αυτό που θυμάμαι και δε γνωρίζω αν ισχύει ακόμα, δηλαδή 60% από ασεπ και 40% από πίνακα, με ισχυρή μοριοδότηση των μορίων των αναπληρωτών στον ασεπ.
Έτσι και οι αναπληρωτές δεν αδικούνται και οι νέοι εκπαιδευτικοί έχουν την ευκαιρία τους όπως είχα τότε εγώ.
Όλα τα υπόλοιπα εμπεριέχουν τους παράγοντες της αδικίας και του ρουσφετιού.
Το 2007 με 1 χρόνο αναπληρωτής, έδωσα ασεπ, πέτυχα και χωρίς την εξάρτηση ΚΑΝΕΝΟΣ διορίστηκα
Με γραπτό ΑΣΕΠ πας 2 μέρες γράφεις και αν πετύχεις διοριστικες (τα ευρώ του νεοδιοριστου είναι γύρω στα 750). Αν δεν πέτυχεις κοιτάς για καμία άλλη δουλειά. Με το ισχύον σύστημα τρέχεις για 10-20 χρόνια με μια βαλίτσα αναπληρωτής. Ο καθένας ας βάλει το μυαλό του και ας διαλέξει.
Μισές αλήθειες...
Πτυχιούχοι βγαίνουν από τα πανεπιστήμια όλου του κόσμου και μετά αρχίζουν οι επιλογές.
Άλλα κριτήρια έχει ο δημόσιος τομέας του κάθε τόπου άλλα ο ιδιωτικός. Αμφιβάλλει κανείς ότι όλοι οι τομείς που επιδιώκουν να διακριθούν θέλουν τους καλύτερους;
Οι επιλογές στον τόπο μας ήσαν πάντοτε νόμιμες. Άλλο το «νόμιμο» και άλλο το «νόμιμο και αξιοκρατικό». Την εποχή της Αλλαγής πρασίνισαν όλες οι υπηρεσίες, από την πιο μικρή μέχρι και την πιο μεγάλη. Πήγαινες στο πρωτόκολλο του μικρού δήμου και είχε πέντε άτομα που σε περιμένανε με αγωνία να φανείς. Δεν υπήρχε χωριό που να μην είχε υπαλλήλους διορισμένους κάπου... Όταν ήρθαν οι Τροϊκανοί δε γνωρίζαμε πόσους υπαλλήλους έχουμε στις υπηρεσίες, από πού μισθοδοτούνται ορισμένοι, τι υπηρεσίες είναι αυτές που έχουν αυτά τα περίεργα ονόματα... ποιες είναι οι συνολικές δαπάνες μισθοδοσίας!
Για να πάμε σε ένα αξιοκρατικό σύστημα επιλογής χρειάζεται εθνική συναίνεση και διακομματική συνεργασία. Δυστυχώς, ούτε η πρώτη υπάρχει ούτε η δεύτερη. Ούτε και διαφαίνεται κάτι.
Επίσης παιδιά εμείς που θα δώσουμε τη μάχη για τη ζωή μας να προσπαθήσουμε να ακουστουμε από μια έτσι και αλλιώς ανάλγητη εξουσία!Να γραψουμε στα πόστ του υπουργού και μελών του κυβερνώντος κόμματος!Να μην επιτρέψουμε να μας κάνουν στην άκρη λες και είμαστε κατσαρίδες,αλλά να δείξουμε στη κοινωνία και στο κόσμο ότι πετάνε έξω κόσμο που έτρεξαν σε χωριά και βραχονησίδες της χώρας για να καταλάβουν όλοι τι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις για εμάς!
Φαίνεται ότι η εξουσία έχει χάσει κάθε επαφή με το κόστος της εργασίας!Ο κυριος υπουργός με την ελιτίστικη του ομάδα κοιτάει αριθμούς νούμερα προσεγγίσεις όχι όμως ανθρώπους και οικογένειες αντιπροσωπευοντας αυτό που πολλοί λένε ότι είναι μια ανάλγητη ομάδα ανθρώπων που θα έπρεπε να είναι στελέχη σε πολυεθνικές και όχι να χειρίζονται προβλήματα πραγματικών ανθρώπων...Κύριε πιερρακακη ξέρετε πως είναι κάθε καλοκαίρι να μην ξέρεις που θα πας να γυρνάς σε ξένο τόπο με μια βαλίτσα,να μπαίνεις σε μαγαζιά και καφενεία ρωτώντας για σπιτικά ζητώντας μια καλύτερη τιμή;Μάλλον όχι φυσικά! Έχετε χάσει κάθε επαφή με το κόσμο της εργασίας γιατί προφανώς ανήκετε σε άλλο κόσμο!
1.Για όσους πιστεύουν ότι ο ΑΣΕΠ είναι μια εύκολή εξέταση ως επιτυχών ΑΣΕΠ 2007 έχω να σας πώ ότι είναι μια απάνθρωπη διαδικασία για όλους τους εκπαιδευτικούς και ιδιαίτερα για αυτούς που έχουν οικογένεια και υποχρεώσεις.
2.Τα θέματα θα είναι δύσκολα προκειμένου να μην φθάνουν οι αναπληρωτές από τους πίνακες και να προκύπτουν προσλήψεις από τις ΔΔΕ ..
3.Το υπάρχον σύστημα δεν είναι το καλύτερο αλλά δεν είναι απάνθρωπο όσο ο ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών.
4.Πρέπει οι σύλλογοι αναπληρωτών και αδιόριστων να ζητήσουμε ενημέρωση για όλα αυτά το συντομότερο..
Μια κυβέρνηση που δεν τα έχει πάει καλά σε όλους τους τομείς, πάει να αποτελειώσει και τους εκπαιδευτικούς αναπληρωτές!! Μάλλον τα μηνύματα των ευρωεκλογών δεν τα πήρανε!!!
Έχει αποτύχει αυτό το σύστημα.Γιατί τρέχαμε δέκα χρόνια σε νησιά μακριά από τα σπίτια μας και τις οικογένειές μας;
Η ίδια η ΟΛΜΕ πρέπει να ζητήσει Γραπτό Διαγωνισμό με αυξημένη προσμέτρηση προϋπηρεσίας και προσόντων σε όσους περνούν τη βάση. Πρέπει ο Γραπτός να γίνει Θεσμικό Αίτημα.
Ο Ασεπ δεν καταφέρνει ποτέ να βγάλει οριστικους πίνακες μετά τις αιτήσεις με αποτέλεσμα να γίνονται προσλήψεις με προσωρινούς. Θεωρούν δηλαδή ότι θα προλάβουν να διορθώσουν χιλιάδες γραπτά και να κάνουν παράλληλα προσμέτρηση προσόντων.
ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ που για ακομα μια φορά μας παρουσιάζει την αδυναμία της κυβέρνησης να διαχειριστεί τα θέματα της παιδείας. Κράζουν προηγούμενες κυβερνήσεις αλλα έρχονται να πατήσουν πάνω σε ίδιες αποτυχημένες τακτικές.
Τί πάει να πει ότι ο ΑΣΕΠ έχει δοκιμαστεί κι έχει αποτύχει παταγωδώς; Γιατί έχει αποτύχει; Ποιος το λέει; Έχω δει πολύ άξιους συναδέλφους που τους δόθηκε η ευκαιρία μέσω του διαγωνισμού να διοριστούν. Πολύ πιο άξιους από άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών που διορίστηκαν με εφήμερες πολιτικές ρυθμίσεις που αργότερα καταργήθηκαν. Γιατί τέτοια απαξίωση σε ένα αδιάβλητο σύστημα τύπου πανελληνίων εξετάσεων;
Ο κόπος των αναπληρωτών είναι κατανοητός και πρέπει σε κάποιο βαθμό να αμειφθεί. Αλλά είναι κι επιλογή τους. Οι επόμενοι, που δεν είναι οργανωμένοι σε συλλόγους, δεν πρέπει να έχουν κι αυτοί κάποια ευκαιρία διορισμού;
Είδαμε πώς πήγε ο γραπτός του υπουργείου εσωτερικών. Ακόμα περιμένω νέα προκήρυξη για να διοριστώ αλλά βλέπω τι θα πάρω στο τέλος. Ετοιμάζει λέει δεύτερο διαγωνισμό το υπουργείο εσωτερικών και δεν έχουμε διοριστεί οι επιτυχόντες του πρώτου. Μια προκήρυξη για ΤΕ και μια για ΠΕ έβγαλαν και τέλος. Όλα τα κάνουν πρόχειρα και στο γόνατο για να βγαίνουν στα κανάλια και να μιλάνε για αξιοκρατία κι αριστεία αλλά στην ουσία απαξίωση μόνο. Το ίδιο θέλουν να κάνουν και στην εκπαίδευση.
Διαθέτετε 2 μεταπτυχιακα, σεμινάρια, επιμορφώσεις αλλά όχι γραπτό διαγωνισμό...κοινή απαίτηση από όλους βλέπω...
Προσέξτε, ότι η τοποθέτηση μου για το μεταπτυχιακό ήταν γι'αυτό τον λόγο ήπια: προσφέρει κάτι παραπάνω.
Για το διδακτορικό ήταν απόλυτη.
Σε κάθε περίπτωση πάντως πιστεύω, ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένα όριο στο τι θεωρείται προσόν για διορισμό στην εκπαίδευση και φυσικά και τι μισθοδοτειται.
Το κυνήγι των τίτλων , για διορισμό είναι εξουθενωτικό και ψυχικά και οικονομικά και σε κάθε περίπτωση δεν αποδεικνύει ότι μπορεί κάποιος να σταθεί μέσα στην τάξη η να έχει καλή επικοινωνία με τους μαθητές του.
Δεν γίνεται όμως αυτή η κατάσταση. Κάθε τρεις και λίγο να αλλάζουν το σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών! Κάποιοι απο εμάς (ως επι το πλείστον ειδικότητες δευτεροβάθμιας) κοντεύουμε τα 40 και έχουμε θυσιάσει χρόνο, κόπο, χρήμα, προσωπική ζωή για να πληρούμε τα κριτήρια του προσοντολογίου, μπας και δουλέψουμε σαν αναπληρωτές. Και τώρα; Πάλι μας τα αλλάζετε. Δηλαδή, κάπου ΕλΕΟΣ! Λυπηθείτε μας! Έχει κλονιστεί η ψυχική μας υγεία. Δεν έχω δει να περνάτε στρατιωτικούς, αστυνομικούς, γιατρούς απο γραπτό ΑΣΕΠ για να διοριστούν ή να τους ζητάτε μεταπτυχιακα,, σεμινάρια, και χιλια δυο. Μόνο εμάς τους εκπαιδευτικούς μας έχετε του κλότσου και του μπάτσου. Πιστεύετε οτι μόνο για τους εκπαιδευτικους, η κατοχή ενάς πτυχίου δεν είναι απόδειξη της επάρκειας τους. Οκ Συμφωνοι! Αποφασίστε, όμως, επιτέλους και καταστάλλάξτε σε ένα σύστημα γιατί αυτο που ζούμε το λες και ψυχολογική βία!