Απάντηση Συμβούλου Εκπαίδευσης σε καταγγελία για φερόμενη «αυταρχική» και «αντιεκπαιδευτική» συμπεριφορά
Δημοσίευση: 12/04/2025
Τελευταία Ενημέρωση: 12/04/2025, 23:10
Επιθυμία της αξιολογούμενης εκπαιδευτικού ήταν να γίνει η παρατήρηση όπως προγραμματίσθηκε και να μην μετατεθεί μετά τις διακοπές του Πάσχα.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας και όσων μονομερώς καταγγέλλονται από το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης σε δημοσίευση της καταγγελίας του στις 10-04-2025, με θέμα «Καταγγελία του Συμβούλου Εκπαίδευσης Φυσ. Αγωγής για αξιολόγηση σε ημέρα γενικής απεργίας και βίαιη συμπεριφορά απέναντι σε μέλη Δ.Σ. και απεργούς» γνωστοποιώ τα παρακάτω:
Η εν λόγω παρατήρηση της διδασκαλίας εκπαιδευτικού Φ.Α. σε σχολείο των Αμπελοκήπων είχε προγραμματιστεί πριν την κήρυξη της 24ωρης απεργίας από την ΓΕΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ στις 9-04-2025. Επιθυμία της αξιολογούμενης εκπαιδευτικού ήταν να γίνει η παρατήρηση όπως προγραμματίσθηκε και να μην μετατεθεί μετά τις διακοπές του Πάσχα.
Στις 9-04-2025, προσερχόμενος στο σχολείο για την παρατήρηση της διδασκαλίας συνάντησα στην είσοδο μέλη του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης, με τον Γραμματέα του Συλλόγου να μου εμποδίζει την είσοδο στο σχολείο, απαιτώντας να σταθώ μακριά του για να συζητήσουμε.
Σε ημέρα απεργίας, κατά την άποψή του, δεν επιτρεπόταν η αξιολόγηση. Του απάντησα, ότι την ημέρα της απεργίας έχουν το δικαίωμα οι εκπαιδευτικοί να απεργήσουν ή να μην απεργήσουν, με δική τους ελεύθερη απόφαση. Ότι σέβομαι την απόφαση της αξιολογούμενης εκπαιδευτικού αλλά δεν μπορώ να σεβαστώ τον ίδιο που εμποδίζει την εκπαιδευτικό να αξιολογηθεί και εμποδίζει επίσης την δική μου είσοδο στο σχολείο. Εισήλθα στο σχολείο παρά τις αντιρρήσεις του, ενώ το λεκτικό «επεισόδιο» δεν διήρκεσε περισσότερο από 1 λεπτό.
Η παρατήρηση της διδασκαλίας ξεκίνησε με 8 λεπτά καθυστέρηση και παρατάθηκε κατά 5 λεπτά, στο χρόνο του διαλείμματος. Η συζήτηση ανατροφοδότησης μετά την διδασκαλία έγινε κανονικά, χωρίς καμιά «προχειρότητα», ούτε στο τυπικό ούτε στο ουσιαστικό μέρος της αξιολογικής διαδικασίας.
Η ενέργεια εισόδου μου στο σχολείο, καταγγελόμενη ως «αυταρχική» και «αντιεκπαιδευτική» είναι ανυπόστατη, ενώ προφανώς οι χαρακτηρισμοί αποτελούν θέσεις και ερμηνείες του Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. κατά το δοκούν.
Αντίθετα εγείρονται εύλογες απορίες και ερωτήματα:
Σε μια μέρα πανελλαδικής εργατικής απεργίας, με συμμετοχή των εκπαιδευτικών, ο Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης, αντί της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, επέλεξε να παρευρεθεί στην είσοδο Δημοτικού Σχολείου στους Αμπελόκηπους για να εμποδίσει … την αξιολόγηση εκπαιδευτικού. Μιας εκπαιδευτικού, που παρά τις πιέσεις που της ασκήθηκαν, επέμενε οικειοθελώς να αξιολογηθεί. Ήταν τόσο σημαντικό να εμποδιστεί η αξιολόγηση της συγκεκριμένης εκπαιδευτικού, όταν καθημερινά αξιολογούνται τόσοι εκπαιδευτικοί;
Ο Γραμματέας του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. καταγγέλλει ως βίαια ενέργεια την απώθηση του κατά την είσοδό μου στο σχολείο, όταν ο ίδιος ασκούσε την ίδια ενέργεια με το σώμα του, παρεμποδίζοντας την είσοδό μου. Προφανώς αντιλαμβάνεται τον ακτιβισμό ως αποκλειστικό του προνόμιο.
Θεωρεί επίσης ότι του μίλησα απαξιωτικά (είναι το μόνο μέλος του Δ.Σ. με το οποίο συνομίλησα) γιατί δεν τον σεβάστηκα, όταν ο ίδιος δεν είχε επιδείξει τον ανάλογο σεβασμό.
Τέλος, είναι κατανοητή η υποστήριξη του συνδικαλιστικού σωματείου στους εκπαιδευτικούς που αρνούνται την αξιολόγηση. Δεν είναι όμως καθόλου κατανοητή η παρεμπόδιση από αυτό της αξιολόγησης όσων την επιθυμούν, όπως στην προκειμένη περίπτωση. Η στάση αυτή οδηγεί σε σύγκρουση του συνδικαλιστικού κινήματος με τη βάση του που είναι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. Ας προβληματιστούν οι συνάδελφοί μας συνδικαλιστές που επιμένουν σε αυτή τη στάση.
Ντάνης Απόστολος
Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φυσικής Αγωγής
Δυτικής Θεσσαλονίκης
Σχόλια (27)
Ξέρουν ότι υπάρχει ατιμωρησία γι' αυτό τα κάνουν.
Ποιος είναι αυτός ο "συνδικαλιστής" που παρεμποδίζει την είσοδο σε δημόσιο σχολείο στελέχους εκπαίδευσης;Κανονικά αυτό είναι αυτόφωρο αδίκημα.Επίσης παρεμποδίζει το δικαίωμα εργαζόμενου να αξιολογηθεί και να εργαστεί! Επίσης παράνομο και αυτόφωρο αδίκημα. Καλά θα κάνει ο Σύμβουλος να τον αναφέρει στην υπηρεσία για τα περαιτέρω. Σαν μπράβος δηλαδή προτάσει το σώμα του για να εμποδίσει την είσοδο σε σχολείο; Και αυτή είναι πράξη που τιμά ένα "Εκπαιδετικό";
@Ερτ 14 Απρ 2025 12:00
*Υφυπουργός Παιδείας Κώστας Βλάσης (31/03/2025) : "15.459 εκπαιδευτικοί έχουν αξιολογηθεί".
**Υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη (12/4/2025) : "Μέχρι τώρα έχουν αξιολογηθεί πάνω από 20.000 εκπαιδευτικοί".
Στις σοβαρές χώρες που λέτε, πού θα ήταν άραγε τώρα μια κυβέρνηση,
- που εδώ και 6 χρόνια δεν έχει φέρει εις πέρας τίποτε απ' όσα η ίδια ψήφισε?
- που εφαρμόζει τη συγκεκριμένη αξιολόγηση μόνο στους εκπαιδευτικούς?
- που μετά από 3 χρόνια εφαρμογής της, Υπουργός και Υφυπουργός Παιδείας.... ή δεν γνωρίζουν πόσοι αξιολογήθηκαν.... ή νομίζουν ότι κοροϊδεύουν ένα ολόκληρο λαό?
.
"κάποιοι έχουν το θράσος να συγκρίνουν αμοιβές". Σ' αυτό έχετε απόλυτο δίκιο, αφού μόνο με τη Βουλγαρία συγκρίνονται πλέον οι αμοιβές.... και μόνο με την Ελβετία η ακρίβεια και το κόστος ζωής. Για τα δημόσια σχολεία και τη δημόσια εκπαίδευση, φοβάμαι ότι όσο και να ψάξουμε δεν θα βρούμε ευρωπαϊκή χώρα, για να συγκρίνουμε την κατάστασή μας. Ίσως πιο νότια στην υδρόγειο....
.
*https://www.esos.gr/arthra/92680/yf-paideias-i-axiologisi-apotelei-nomi…
**https://www.esos.gr/arthra/92895/heimarros-i-s-zaharaki-tha-ginoyn-1000…
πλέον είναι ποινικό αδίκημα (και για τους συνδικαλιστές) ακόμα και το να σου κλείσει το δρόμο προς την εργασία σου, πόσο μάλλον στην είσοδο....
Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ. ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΔΡΥΜΑ, ΟΜΩΣ, ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΑΦΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΕΙ. Ή ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟΥΣ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΑΣΚΟΥΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟ ΣΤΗ ΒΑΣΗ! ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΥΔΟΛΩΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟΣ Ή ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΚΑΘΕ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΑ!
Σε σοβαρές χώρες, ξέρετε αυτές που κάποιοι έχουν το θράσος να συγκρίνουν αμοιβές, ο συνδικαλιστής ήδη θα ήταν γραμμένος στον ΟΑΕΔ με συνοπτικές ενώ θα είχε και δικάσιμο τον άλλο μήνα.
Θλιβερή εικόνα. Προφανώς και δεν επικροτώ τη συμπεριφορά των συνδικαλιστών να παρεμποδίσουν τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, η οποία μάλιστα επρόκειτο να γίνει με τη συγκατάθεσης της εκπαιδευτικού.
Συγχρόνως όμως δεν μπορώ να επιδοκιμάσω την απόφαση του Συμβούλου να επιμείνει να την πραγματοποιήσει τη συγκεκριμένη ημέρα υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες ομολογώντας μάλιστα εμμέσως ότι μετήλθε και ο ίδιος βίαιων ενεργειών, όπως προκύπτει από τη δική του περιγραφή: "Ο Γραμματέας του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. καταγγέλλει ως βίαια ενέργεια την απώθηση του κατά την είσοδό μου στο σχολείο, όταν ο ίδιος ΑΣΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ με το σώμα του, παρεμποδίζοντας την είσοδό μου. Προφανώς αντιλαμβάνεται τον ακτιβισμό ως αποκλειστικό του προνόμιο. Θεωρεί επίσης ότι του μίλησα απαξιωτικά (είναι το μόνο μέλος του Δ.Σ. με το οποίο συνομίλησα) γιατί δεν τον σεβάστηκα, όταν ο ίδιος δεν είχε επιδείξει τον ανάλογο σεβασμό...". Με λίγα λόγια: Ό,τι μου έκαναν τους έκανα κι εγώ"!
Η "αξιολόγηση" που εφαρμόζεται είναι ήδη μια παταγώδης αποτυχία κι έχει προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που υποτίθεται ότι προσπαθεί να λύσει. Με αυταρχισμούς, τιμωρίες, διαθεσιμότητες και καθαιρέσεις στελεχών είναι προφανές ότι δεν μπορεί ένας νόμος να γίνει αποδεκτός στη συνείδηση των εκπαιδευτικών, έστω κι αν οι περισσότεροι υποκύπτουν στον πειθαναγκασμό. Είμαι βέβαιος ότι σύντομα, με τη διαφαινόμενη αλλαγή της διακυβέρνησης της χώρας, αυτό το έκτρωμα θα αποσυρθεί άμεσα κι ελπίζω να δώσει τη θέση του σε κάτι πιο λειτουργικό, πιο αξιόπιστο και, ει δυνατόν, κοινά αποδεκτό.
Όλοι εξαφανίζονται μπροστά στο πρόβλημα: Δ/ντής εκπαίδευσης, Επόπτης Ποιότητας, Δ/ντής σχολείου, αξιολογούμενος.
Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης είναι απελπιστικά μόνοι: όταν διανύουν χιλιόμετρα για να φτάσουν μέρα ή νύχτα στα διάφορα είδη σχολείων, όταν εισέρχονται στον σχολικό χώρο, όταν μπαίνουν στην αίθουσα διδασκαλίας για την αξιολόγηση εκπαιδευτικού, όταν δέχονται προσβλητικά ή ειρωνικά σχόλια από εκπαιδευτικούς ή τον Δ/ντή του σχολείου, όταν τα καταγγέλλουν στις Διευθύνσεις εκπαίδευσης και ως απάντηση παίρνουν υποδείξεις όπως ότι πρέπει να είναι σχεδόν αόρατοι όταν μπαίνουν στα σχολεία...
Και η αξιοπρέπεια πάει περίπατο!
Τέτοιου είδους απαράδεκτες ενέργειες από συναδέλφους συνδικαλιστές δεν τιμούν ούτε τον κλάδο μας ούτε την εκπαίδευση. Αντίθετα, τη διασύρουν. Επιτρέψτε μου να επισημάνω πως ο σωστός συνδικαλισμός έχει πλέον χάσει το νόημά του. Αντί για υπεράσπιση δικαιωμάτων, τείνει να εξελιχθεί σε ωμό εκφοβισμό και τραμπουκισμό.
Αξιολόγηση της πλάκας. Συμφωνεί ο Σύμβουλος με τον εκπαιδευτικούς για το τι θα δούμε σε δύο ωριαίες διδασκαλίες που δεν πρόκειται ποτέ να ξαναγίνουν. Ακούγονται διάφορα βαθυστόχαστα με βαρύγδουπες λέξεις πχ αναστοχασμός, πολυπολιτισμικότητα κλπ. Ακολουθεί ένα φανταστικό σενάριο που μπορεί να γίνει αλλού και άλλοτε αλλά σίγουρα όχι εδώ και τώρα. Ανεβαίνουν όλα σε ψηφιακή πλατφόρμα για ξεκάρφωμα. Σχεδόν όλοι αριστεύουν και απολαμβάνουν ένα χαμόγελο συμπάθειας. Αν αποτύχεις, πράγμα απίθανο, θα υποστείς τη βάσανο κάποιων σεμιναρίων. Αυτή είναι η περίφημη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Ως διευθυντής σχολείου φτιάχνω τα χαρτιά, υπογράφω ό,τι μου φέρουν οι συνάδελφοι, φυσικά δε μπαίνω στο μάθημα του άλλου και βαθμολογώ με εξαιρετικά.
Ο διευθυντής του σχολείου πού ήταν και τι έκανε; Ο επόπτης ποιότητας πού ήταν και πού είναι; Ο ΔΠΕ πού ήταν και πού είναι; Γιατί δεν μιλούν; Η αξιολογούμενη γιατί δε μιλάει και απολογείται ο ΣΕ που έκανε τη δουλειά του;
Ο Σύμβουλος γιατί δεν αναφέρει το όνομα του συνδικαλιστή? Ας κάνει καταγγελία στη ΔΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Τα δύο χρόνια που γίνεται αξιολόγηση νεοδιόριστων, τέτοια περιστατικά έχουν συμβεί σε διάφορες εκδοχές και σε αρκετές περιπτώσεις οδήγησαν στην αναβολή αξιολογήσεων!
Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ενημερώνουν τους ανωτέρους τους αλλά η απάντηση είναι ότι "δεν προβλέπεται" παρέμβαση Διευθυντών Εκπαίδευσης.
Κάποιες φορές, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης επειδή ξέρουν ότι οι ανώτεροι δεν θέλουν να αναμειχθούν δεν μπαίνουν στην ψυχοφθόρα διαδικασία να τους ενημερώσουν γιατί μπορεί να τους χρεώσουν και ...ανικανότητα!
Αν θέλουμε να γίνεται αξιολόγηση, θα πρέπει κάθε φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο από μέρους συνδικαλιστών, να παρεμβαίνουν οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας, να στηρίζουν τους Σχολικούς Συμβούλους και να παίρνουν μέτρα.
Τώρα που οι "ανώτεροι" των Συμβούλων Εκπαίδευσης αυξήθηκαν (Επόπτες Ποιότητας, Περιφερειακοί Επόπτες ποιότητας) μήπως είναι καιρός να πάρουν θέση απέναντι σε τέτοιες συμπεριφορές που έχουν ως στόχο να εξευτελίσουν άτομα και θεσμούς;
Είναι ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΌ οι συνδικαλιστικές Ενώσεις να ασκούν κριτική σε όσα στελέχη υιοθετούν πρακτικές όχι δημοκρατικές ή/και μη σύννομες..
Είναι. όμως. ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΌ , ΑΝΤΙ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ οι συνδικαλιστές να '' επιβάλλουν '' τις αποφάσεις τους στους εκπαιδευτικούς, όταν αυτοί ΔΕΝ θέλουν
Αν κάποιος εκπαιδευτικός θέλει να αξιολογηθεί, όποια μέρα έχει αποφασίσει, είναι αναφαιρετο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ του δικαίωμα..ΧΟΥΝΤΑ ΈΧΟΥΜΕ;
Εύγε κ.Ντάνη που δεν διστάσατε να παρουσίασετε και την άλλη πλευρά.. Ντρόπη σας Ζ` ΣΕΠΕ Θεσαλονίκης εάν πήγατε κόντρα σε επιθυμία συναδέλφου!!
Καταγγέλλεται κάτι παράνομο. Σαφώς παράνομο ...
Παρεμποδίστηκε η εργασία κάποιου. Εδώ του Σ.Ε. και της αξιολογούμενης.
Τι γίνεται;
Γράφει ο άλλος στο σχόλιο κατά δήλωση του Σ Ε. ότι " το σέβεται " και ότι " 11 χρόνια δεν έχει πάει ποτέ σε σχολείο μέρα απεργιας"
Δηλώνει μέρος του προβλήματος δηλαδή και μάλιστα προς τιμήν του το δηλώνει ανώνυμα, διότι ξέρει ότι λέει "ανακριβεια" . Δεν λέω την σωστή λέξη που κυριολεκτει.....
Είναι θέμα γνωστικής συγκρότησης ή κουτοπόνηρος;
Ο καταγγελιών Σ.Σ. θα ζητήσει την πειθαρχική δίωξη του νταή συνδικαλιστή;
Φυσικά και όχι,....
Είμαστε στην Ελλάδα και όποιος προλαβαίνει πρώτος, κοροϊδεύει τον πλησίον του...
Ο δε "πλησιον", δεν αντιδρά με την προσδοκία να προλάβει πρώτος μια επόμενη φορά.
Όλοι ξέρουν πιο είναι το σωστό και κοροϊδευουν όσο μπορούν δια βίου.
Με ποινή ένα μεροκαματο κανείς δεν ξανακάνει . Και κάτι αιώνες, κανείς δεν τιμωρεί κανέναν , εξ ού και η ενδημούσα κουλτούρα ανομίας... .
Που αναπαράγεται από την πηγή της κάθε κοινωνίας , την Εκπαίδευση.
Ο Διευθυντής του σχολείου πού ήταν; Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, ο Επόπτης Ποιότητας πήραν θέση;
Δεν είναι κατανοητή η διφορούμενη συμπεριφορά κάποιων Διευθυντών σχολικών μονάδων οι οποίοι δείχνουν θετική στάση απέναντι στον Σύμβουλο πριν πάει στο σχολείο για αξιολόγηση
ενώ όταν φτάσει σε αυτό τον βάζουν απέναντι στον Σύλλογο των εκπαιδευτικών και ενθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς "να του τα πουν" ...
Κάποιες φορές, οι ίδιοι οι Διευθυντές σχολικών μονάδων ενημερώνουν τους συνδικαλιστές για τις επικείμενες αξιολογήσεις προκειμένου να μεταβούν στα σχολεία!
Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, συχνά, δεν παίρνουν θέση σε τέτοιες συμπεριφορές συνδικαλιστών όταν τους καταγγέλλονται από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης!
Έλεος με τις απαράδεκτες..παράλογες ενέργειες δικαιολογίες των επαγγελματιών συνδικαλιστών.φτσνουν στο σημείο.με διάφορα τερ τη οποία δικαιολογίες ,να εμποδίζουν συναδέλφους τους που επιθυμούν και θέλουν να αξιολογηθούν
...αλλά αυτοί ξέρουν καλύτερα να αποφασίζουν για όλους.οι άνθρωποι μας περνάνε όλους για...πρόβατα..είναι λυπηρό φαινόμενο.....
Αφού η συνάδελφος ήθελε να αξιολογηθεί τι σημασία έχει, αν είναι ημέρα απεργίας;
Προφανώς η ίδια εργαζόταν. Άλλωστε η αξιολόγηση ορίζεται αρκετά νωρίτερα.
Το ίδιο και άλλες διαδικασίες του σχολείου, κάποιες εκ των οποίων δεν μπορούν να αναστέλλονται, ακόμη και αν υπάρχει απεργία.
Όσο για τους συνδικαλιστές "τη δουλειά τους κάνουν" και αυτοί.
Εντάξει, οι συνδικαλιστές δεν προβάλλουν τίποτε σημαντικό.
Η "αξιολόγηση" τι το ουσιαστικό προσφέρει;
Πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κ**** του πονεί
Ειλικρινά το λέω, δέχομαι ότι όλα έγιναν όπως εσείς τα λέτε. Ηθικά όμως, ημέρα απεργίας δεν πάμε ούτε σχολική εκδρομή, ούτε καν ζητάμε κανονική άδεια.
Καλά κάνατε και απαντήσατε κ. Ντάνη, γιατί μέχρι τώρα μόνο ακούμε μόνο τα άνευ ουσίας επιχειρήματα των συνδικαλιστών που στην ουσία έχουν απαξιωθεί από τον κλάδο προ πολλού.
Πλερια αντίσταση!! Με επιχειρήματα που στηρίζονται στο τι γίνεται στον αγγλοσαξονικό χώρο. Κουβέντα για Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ολλανδία, Ισπανία κλπ. Και " δημοκρατικότατα" απειλούν ασκώντας μπουλινγκ σε όποιον/α θελήσει να αξιολογηθεί. Έξι χρόνια τώρα εξαντλούν τον κλάδο, αδιαφορώντας για τις ασήμαντες αυξήσεις και αδυνατώντας να διαπραγματευτούν συμφωνίες με τράπεζες ή λιανέμπορους προς όφελος των μελών τους.
Επειδή παρεμποδίστηκαν αξιολογήσεις με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ενώ ο/η εκπαιδευτικός ηθελε να αξιολογηθεί είναι απαράδεκτο φαινόμενο. Όταν λες ότι είναι δικαίωμα του εκπαιδευτικού δεν την παρεμποδίζεις ούτε καν ενοχλήσεις. Κάποιοι σύλλογοι το έχουν παρακάνει. Η αξιολόγηση προχωρά. Άλλο να την κρίνεις άλλο να την εμποδίζεις. Αρκετά!
Δεν πήγα ποτέ σε σχολείο σε μέρα απεργίας στα 11 χρόνια που ήμουν σύμβουλος. Στις αξιολογήσεις που έκανα πήγαινα στο σχολείο την κατάλληλη μέρα και ώρα. Η απεργία δεν είναι κατάλληλη μέρα για αξιολόγηση.
φιλελεύθερος
Υπάρχουν, άραγε, τέτοιες αντιδράσεις όταν οι διευθυντές των σχολείων αξιολογούν και μπαίνουν στις τάξεις, ακριβώς όπως και οι σύμβουλοι; Όχι, ε; Για ποιο λόγο;
Ότι γνωρίζουμε, προέρχεται αποκλειστικά και μόνο από την πλευρά του Συμβούλου και άρα παρουσιάζει τη δική του εκδοχή για το συμβάν.
Απουσιάζει τόσο η αρχική καταγγελία (του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης) όσο και οποιαδήποτε άλλη μαρτυρία σχετικά με το περιστατικό (της αξιολογούμενης, των εκπαιδευτικών του σχολείου, του διευθυντή του σχολείου, του επόπτη ποιότητας, του διευθυντή εκπαίδευσης).
Διαβάζουμε ότι το περιστατικό συνέβη στις 9/4 και ότι η καταγγελία δημοσιεύθηκε στις 10/4, δηλαδή την αμέσως επόμενη ημέρα. Εάν τα πράγματα έγιναν όπως τα περιγράφει ο Σύμβουλος κι αν έχει σε όλα δίκιο, τότε γιατί δεν κατάγγειλε άμεσα και αρμοδίως το περιστατικό αλλά έρχεται ν' απαντήσει μετά την καταγγελία και μάλιστα μέσω των ΜΜΕ?
Έτσι προβλέπεται να ενεργούν οι Σύμβουλοι που διενεργούν την αξιολόγηση? Κι αν δεν υπήρχε η καταγγελία, θα ήταν δηλαδή όλα μέλι-γάλα στο "βασίλειο" της αξιολόγησης?