esos.gr
Published on esos.gr (https://www.esos.gr)

Αρχική > Οι επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί στο ΣΕΠ κλάδου ΠΕ19-20 εξαιρούνται από την Α ανάθεση του μαθήματος- Στον κάλαθο των αχρήστων η επιμόρφωσή τους

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ [1]

Οι επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί στο ΣΕΠ κλάδου ΠΕ19-20 εξαιρούνται από την Α ανάθεση του μαθήματος- Στον κάλαθο των αχρήστων η επιμόρφωσή τους

Δημοσίευση: 02/07/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

κε υπουργέ

Με την αριθμ. πρωτ. 67791/Γ2/5-5-2914Υ.Α. ΥΠ.ΠΑΙ.Θ.- Δ/νσης Σπουδών B/θμιας Εκπ/σης, Τμήμα Δ – τροποποιητική αναθέσεων - εξαιρούνται από την Α ανάθεση του μαθήματος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ)μόνο οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 από την Α΄ ανάθεση του ΣΕΠ- οι οποίοι μπορεί να έχουν επιμορφωθεί στο ΣΕΠ και να κατέχουν ακόμη και μεταπτυχιακούς τίτλους στη Συμβουλευτική. Αντ΄ αυτού,εκπαιδευτικοί άλλων κλάδων – χωρίς καμία επιμόρφωση- θεωρούνται κατάλληλοι για τη διδασκαλία του και το έχουν ως Α ανάθεση.
Παρακαλούμε να επανεξετάσετε το θέμα και οι επιμορφωμένοι στο ΣΕΠ εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 να συνεχίσουν να έχουν τη δυνατότητα Α΄ ανάθεσης ΣΕΠ- γιατί η ερμηνεία που δίνεται είναι άδικη, δεν προστατεύει τους ανωτέρω επιμορφωμένους καθηγητές σε σχέση με τους επιμορφωμένους συναδέλφους τους άλλων κλάδων και γιατί υπάρχει υποχρεωτική ανάθεση των επιμορφωμένων στο αντικείμενο για το οποίο επιλέχτηκαν, κόπιασαν να το φέρουν σε πέρας και γιατί για τις επιμορφώσεις μας σπαταλώνται χρήματα από Εθνικούς Πόρους και την Ευρωπαϊκή Ένωση προς όφελος των μαθητών μας.
Με εκτίμηση

Πανταζή Αναστασία
1οΕΠΑ.Λ. Πρέβεζας

Σχετικά Άρθρα

  • Πίνακες αναπληρωτών [2]
  • Ειδική Αγωγή [3]
  • Ειδικές Κατηγορίες εκπαιδευτικών (ασθένεια ιδίων / τέκνων) και υπηρεσιακές μεταβολές [4]
  • Νομοσχέδιο Ειδικής Αγωγής [5]
  • Καθηγητές του ΕΜΠ καλούν τον Πρύτανη να εφαρμόσει το νόμο για να ανοίξει η «πύλη» του Πολυτεχνείου [6]
  • ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΙΕΠ: Να καταργηθεί η συμμετοχή των συνδικαλιστών στα Συμβούλια Επιλογής Στελεχών- Ήταν οι πιο "σκληροί" αξιολογητές [7]
  • Εκτινάχτηκε ο αριθμός μετεξεταστέων μαθητών της Α Λυκείου στις λαϊκές περιοχές, λόγω Τράπεζας θεμάτων [8]
  • Τι είπε ο υφυπουργός Παιδείας για την Ειδική Αγωγή στο ΔΣ του ΣΕΕΠΕΑ [9]
  • Ερώτηση στη Βουλή για τα πτυχία των Κολλεγίων [10]
  • Δύο συνεχόμενες αναβολές συζήτησης στη Βουλή για το ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας [11]
  • Το ΦΕΚ για την παράταση του διδακτικού έτους [12]
  • Ερώτηση στη Βουλή για τις οδηγίες κινητικότητας υπαλλήλων στα ΑΕΙ [13]
  • Η Πληροφορική ως μάθημα εξεταζόμενο στις Πανελλήνιες εξετάσεις [14]
  • Ερώτηση στη Βουλή για τις επαναλαμβανόμενες εξετάσεις πιστοποίησης στους υπολογιστές [15]
  • Πώς πρέπει να είναι δομημένη μία τράπεζα θεμάτων και γιατί πρέπει να υπάρχει [16]

Source URL: https://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/oi-epimorfvmenoi-ekpaideytikoi-sto-sep-kladoy-pe19-20-ejairoyntai-apo-thn-a-anauesh-toy-mauhmatos-ston-kalauo-tvn-axrhstvn-h-epimorfvsh-toys

Σύνδεσμοι
[1] https://www.esos.gr/katigories/mhnyma-ston-ypoyrgo
[2] https://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/pinakes-anaplhrvtvn
[3] https://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/eidikh-agvgh
[4] https://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/eidikes-kathgories-ekpaideytikvn-asueneia-idivn-teknvn-kai-yphresiakes-metaboles
[5] https://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/nomosxedio-eidikhs-agvghs
[6] https://www.esos.gr/arthra/tritovathmia/eidisis-tritovathmia-ekpaidefsi/kauhghtes-toy-emp-kaloyn-ton-prytanh-na-efarmosei-to-nomo-gia-na-anoijei-h-pylh-toy-polytexneioy
[7] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/antiproedros-iep-na-katarghuei-h-symmetoxh-tvn-syndikalistvn-apo-ta-symboylia-epiloghs-stelexvn-htan-oi-pio-sklhroi-ajiologhtes-kai-shmera-xrhsimopoioyn-ayth-thn-idiothta
[8] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ektinaxthke-o-ariumos-metejetastevn-mauhtvn-ths-a-lykeioy-stis-laikes-perioxes-logv-trapezas-uematvn
[9] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ti-eipe-o-yfypoyrgos-paideias-gia-thn-eidikh-agvgh-sto-ds-toy-seepea
[10] https://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/ervthsh-sth-boylh-gia-ta-ptyxia-tvn-kollegivn
[11] https://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/dyo-synexomenes-anaboles-syzhthshs-sth-boylh-gia-to-tei-stereas-elladas
[12] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/to-fek-gia-thn-paratash-toy-didaktikoy-etoys
[13] https://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/ervthsh-sth-boylh-gia-tis-odhgies-kinhtikothtas-ypallhlvn-sta-aei
[14] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-plhroforikh-vs-mauhma-ejetazomeno-stis-panellhnies-ejetaseis
[15] https://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/ervthsh-sth-boylh-gia-tis-epanalambanomenes-ejetaseis-pistopoihshs-stoys-ypologistes
[16] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/pvs-prepei-na-einai-domhmenh-mia-trapeza-uematvn-kai-giati-prepei-na-yparxei