κε υπουργέ
Με την αριθμ. πρωτ. 67791/Γ2/5-5-2914Υ.Α. ΥΠ.ΠΑΙ.Θ.- Δ/νσης Σπουδών B/θμιας Εκπ/σης, Τμήμα Δ – τροποποιητική αναθέσεων - εξαιρούνται από την Α ανάθεση του μαθήματος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ)μόνο οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 από την Α΄ ανάθεση του ΣΕΠ- οι οποίοι μπορεί να έχουν επιμορφωθεί στο ΣΕΠ και να κατέχουν ακόμη και μεταπτυχιακούς τίτλους στη Συμβουλευτική. Αντ΄ αυτού,εκπαιδευτικοί άλλων κλάδων – χωρίς καμία επιμόρφωση- θεωρούνται κατάλληλοι για τη διδασκαλία του και το έχουν ως Α ανάθεση.
Παρακαλούμε να επανεξετάσετε το θέμα και οι επιμορφωμένοι στο ΣΕΠ εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 να συνεχίσουν να έχουν τη δυνατότητα Α΄ ανάθεσης ΣΕΠ- γιατί η ερμηνεία που δίνεται είναι άδικη, δεν προστατεύει τους ανωτέρω επιμορφωμένους καθηγητές σε σχέση με τους επιμορφωμένους συναδέλφους τους άλλων κλάδων και γιατί υπάρχει υποχρεωτική ανάθεση των επιμορφωμένων στο αντικείμενο για το οποίο επιλέχτηκαν, κόπιασαν να το φέρουν σε πέρας και γιατί για τις επιμορφώσεις μας σπαταλώνται χρήματα από Εθνικούς Πόρους και την Ευρωπαϊκή Ένωση προς όφελος των μαθητών μας.
Με εκτίμηση
Πανταζή Αναστασία
1οΕΠΑ.Λ. Πρέβεζας
Σύνδεσμοι
[1] https://www.esos.gr/katigories/mhnyma-ston-ypoyrgo
[2] https://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/pinakes-anaplhrvtvn
[3] https://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/eidikh-agvgh
[4] https://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/eidikes-kathgories-ekpaideytikvn-asueneia-idivn-teknvn-kai-yphresiakes-metaboles
[5] https://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/nomosxedio-eidikhs-agvghs
[6] https://www.esos.gr/arthra/tritovathmia/eidisis-tritovathmia-ekpaidefsi/kauhghtes-toy-emp-kaloyn-ton-prytanh-na-efarmosei-to-nomo-gia-na-anoijei-h-pylh-toy-polytexneioy
[7] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/antiproedros-iep-na-katarghuei-h-symmetoxh-tvn-syndikalistvn-apo-ta-symboylia-epiloghs-stelexvn-htan-oi-pio-sklhroi-ajiologhtes-kai-shmera-xrhsimopoioyn-ayth-thn-idiothta
[8] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ektinaxthke-o-ariumos-metejetastevn-mauhtvn-ths-a-lykeioy-stis-laikes-perioxes-logv-trapezas-uematvn
[9] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ti-eipe-o-yfypoyrgos-paideias-gia-thn-eidikh-agvgh-sto-ds-toy-seepea
[10] https://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/ervthsh-sth-boylh-gia-ta-ptyxia-tvn-kollegivn
[11] https://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/dyo-synexomenes-anaboles-syzhthshs-sth-boylh-gia-to-tei-stereas-elladas
[12] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/to-fek-gia-thn-paratash-toy-didaktikoy-etoys
[13] https://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/ervthsh-sth-boylh-gia-tis-odhgies-kinhtikothtas-ypallhlvn-sta-aei
[14] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-plhroforikh-vs-mauhma-ejetazomeno-stis-panellhnies-ejetaseis
[15] https://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/ervthsh-sth-boylh-gia-tis-epanalambanomenes-ejetaseis-pistopoihshs-stoys-ypologistes
[16] https://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/pvs-prepei-na-einai-domhmenh-mia-trapeza-uematvn-kai-giati-prepei-na-yparxei