Δίδακτρα στα δημόσια σχολεία και επαναξιολόγηση ζητά Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

Δημοσίευση: 13/01/2016

Τελευταία Ενημέρωση: 13/01/2016, 19:51

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δίδακτρα στα δημόσια σχολεία και επαναξιολόγηση  ζητά Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

Την επιβολή διδάκτρων στα δημόσια σχολεία, καθώς και την ε παναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια, προτείνει ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, με άρθρο του που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ.

Ειδικότερα ο κ. Τριανταφυλλίδης προτείνει:

ΔΙΔΑΚΤΡΑ:

Τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:

Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:

Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ:

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

«Προσωπικές θέσεις» χαρακτήρισε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης  τις απόψεις περί επιβολής διδάκτρων στη δημόσια εκπαίδευση, που διατύπωσε σε άρθρο του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Α. Τριανταφυλλίδης , υπογραμμίζοντας πως « σε καμία περίπτωση δεν σχετίζονται με τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας».

Ο υπουργός Παιδείας  τονίζει   πως :

Α .Ο  Εθνικός και Κοινωνικός Διάλογος διεξάγεται ώστε να γίνει πράξη η συνταγματική επιταγή για ένα δημόσιο και δωρεάν σχολείο, στο οποίο όλοι οι μαθητές θα φοιτούν χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.

Β. Μέλημα της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας είναι η ενίσχυση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, η οποία έχει υποστεί βάναυση κακοποίηση από τις νεοφιλελεύθερες και μνημονιακές πολιτικές που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια, καθώς και η αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, ώστε τα παιδιά μας να έχουν τη μόρφωση που τους αξίζει.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Οι αναγκαίες τομές - μεταρρυθμίσεις, με έμφαση στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ακολουθούν ως προτάσεις για δημιουργική αναζήτηση κοινών τόπων περί του πρακτέου. Καρπός συλλογικής δουλειάς με πρώην συναδέλφους μου, μάχιμους Δασκάλους - Καθηγητές (με κεφαλαίο Δ), που μπορούν να εμπνέουν ακόμη τους μαθητές τους, κοιτάζοντάς τους στα μάτια, πανέτοιμοι να αντέξουν στο γόνιμο σφυροκόπημα των ερωτήσεων των παιδιών μέσα στην τάξη.

Σύμμαχοί τους η έγνοια, η έμπνευση, η ευθύνη και η κιμωλία, με στόχο να καταστήσουν τους μαθητές τους ισότιμους συνταξιδιώτες στη μεγάλη περιπέτεια στο πέλαγος των γνώσεων.

Α. Εκπαιδευτικά προγράμματα - Βιβλία

Εκπαιδευτικοί με πολυετή πείρα και αποδεδειγμένες ικανότητες, με ευρύτατη αποδοχή στην εκπαιδευτική κοινότητα θα αναλάβουν, θα μεθοδεύσουν και σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας θα αποδεσμεύσουν τα σχολικά βιβλία από όλες τις αβελτηρίες, αδυναμίες και ατέλειες. Βασικός στόχος να πετύχουν την αυστηρή λογική συνέχεια κάθε γνωστικού αντικειμένου από τάξη σε τάξη και από βαθμίδα σε βαθμίδα.

Β. Διδασκαλία ξένων γλωσσών

Τα προγράμματα της διδασκαλίας της πρώτης ξένης γλώσσας (αγγλικά) εκκινούν από την Α' Δημοτικού με καταληκτικό όριο τη Γ' Γυμνασίου. Η δεύτερη ξένη γλώσσα θα εκκινεί από την Ε' Δημοτικού με καταληκτικό σημείο την Α' Λυκείου. Κεντρικός στόχος του ξενόγλωσσου τομέα, η ικανότητα του μαθητή να χειρίζεται με επάρκεια προφορικά και γραπτά δύο ξένες γλώσσες, να επικοινωνεί και να συνεργάζεται δημιουργικά με συνομήλικους του από άλλες χώρες, αξιοποιώντας λειτουργικά τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας.

Το μεγάλο στοίχημα για το δημόσιο σχολείο είναι τα μαθήματα των ξένων γλωσσών να αποκτήσουν την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα των φροντιστηριακών μαθημάτων, έτσι ώστε, σε βάθος πενταετίας, να πειστούν οι γονείς ότι δεν χρειάζεται να αιμορραγούν οικονομικά για να μάθει το παιδί τους τις αναγκαίες ξένες γλώσσες εκτός δημόσιου σχολείου.

Αν υπήρχαν 8.000 μαθητές σε όλη την Ελλάδα που πράγματι μαθαίνουν τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα στο δημόσιο σχολείο, θα λέγαμε ότι σε κάθε μαθητή για τον οποίο το μάθημα πετυχαίνει τον σκοπό του αντιστοιχεί ένας καθηγητής. Πιστεύει κανείς άραγε ότι υπάρχουν σήμερα έστω 8.000 μαθητές που μαθαίνουν ξένες γλώσσες στο δημόσιο σχολείο;

Γ. Εκπαιδευτικό προσωπικό

Με δεδομένο ότι οι δάσκαλοι - καθηγητές συγκροτούν ή τουλάχιστον πρέπει να συγκροτούν τη δρώσα πνοή κάθε σχολικής πράξης είναι αναγκαίο να ξαναδούμε, μέσα σε κλίμα γενναίας και ουσιαστικής επανεκκίνησης της δημόσιας παιδείας, τα παρακάτω θέματα:

 

1. Τον ρόλο και την αποτελεσματικότητα των καθηγητικών σχολών. Εκπαιδεύουν μάχιμους εκπαιδευτικούς με όνειρο και φιλοδοξία να είναι μέσα στην τάξη οι δάσκαλοι - παιδαγωγοί έτσι ώστε να κερδίζουν κάθε μέρα την αναγνώριση των μαθητών τους; (σαν την αναγνώριση με την προσφώνηση «Oh captain, my captain", που κέρδισε ο καθηγητής Τζον Κίτιγκ από τους μαθητές του, στον «Κύκλο των χαμένων ποιητών»; https://www.youtube.com/watch?v=j64SctPKmqk).

2. Την αναγκαιότητα, μέσα από ενδελεχή αξιολόγηση, περιφερειακών ειδικοτήτων για τα αναλυτικά προγράμματα (π.χ. μηχανικοί, νομικοί, γιατροί κ.λπ.).

3. Επαναξιολόγηση από μηδενική βάση του τρόπου επιλογής, μέσω ΑΣΕΠ, δασκάλων - καθηγητών που επελέγησαν πριν από 15 χρόνια. Σε καμία περίπτωση δεν εισηγούμαι επιστροφή στην επετηρίδα. Αφού συναποφασίσουμε ποιον δάσκαλο θέλουμε, μετά να βρούμε μέσα από ποια διαδικασία θα τον αναζητήσουμε.

4. Υιοθέτηση του ζεύγματος αξιολόγηση με κίνητρα. Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος. Οι καθηγητές αξιολογούν τους μαθητές, οι μαθητές τούς καθηγητές, όλοι σε όλη την ιεραρχική πυραμίδα του υπουργείου Παιδείας αξιολογούν και αξιολογούνται, χωρίς εξαίρεση.

Ίδρυση και λειτουργία 13 περιφερειακών σχολών (Π.Σ.) δημιουργίας και ανάδειξης εκπαιδευτικών, με συμμετοχή στα έξοδα λειτουργίας τους από τους ίδιους τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Το διδακτικό προσωπικό των 13 περιφερειακών σχολών ανάδειξης εκπαιδευτικών θα προέλθει από έμπειρους εν ενεργεία ή συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, εγνωσμένου κύρους των αντίστοιχων κλάδων και ειδικοτήτων, οι οποίοι στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής κοινότητας χαίρουν πλατιάς αποδοχής και αναγνώρισης και είναι ικανοί να εμπνεύσουν τους νέους συναδέλφους.

Δ. Το νέο ευέλικτο - αποτελεσματικό δημόσιο σχολείο

Κεντρικός στόχος είναι οι μαθητές να καλύπτουν όλες τις μαθησιακές τους ανάγκες, και όχι μόνο, μέσα στο σχολείο στη διάρκεια του πρωινού τους ωραρίου και να αποδεσμευτούν πλήρως από κάθε επιπλέον δράση που σχετίζεται με το σχολικό έργο και κοστίζει στους ίδιους και στην οικογένειά τους τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.

Με άξονα λοιπόν την ενίσχυση του κύρους του φιλόδοξου εκπαιδευτικού, εντός και εκτός σχολικής μονάδας, οι εκπαιδευτικοί αυτοί που ξεχώρισαν και αποφοίτησαν επιτυχώς από τις 13 Π.Σ. και επομένως διορίζονται στα σχολεία, ως αριστείς του κλάδου τους, θα αναλάβουν την υλοποίηση των νέων αναλυτικών προγραμμάτων.

Αναλυτικότερα τα ωρολόγια προγράμματα του σχολείου διευρύνονται στις 40 διδακτικές ώρες (5 μέρες Χ 8 ώρες για τους μαθητές) και οι εκπαιδευτικοί που τα υλοποιούν, χωρίς καμία αύξηση του ωραρίου τους, θα έχουν πλεονάζουσες αποδοχές από τη συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μέσα από μια διαδικασία δίκαιης - αναλογικής επιβάρυνσης με βάση τη φορολογική τους δήλωση.

Για παράδειγμα, κάθε τμήμα των 25 μαθητών Χ 60 ευρώ τον μήνα κατά μέσο όρο (από 0 ευρώ για την άνεργη - άπορη οικογένεια μέχρι 120 ευρώ για την εύπορη οικογένεια) αποδίδει 15.000 ευρώ τον χρόνο. Επιβάρυνση για κάθε μαθητή /οικογένεια η μέση καταβολή των 60 ευρώ Χ 10 μήνες = 600 ευρώ τον χρόνο. Οι δύο καθηγητές αριστείς που αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν τις 40 ώρες λαμβάνουν το bonus των 600 ευρώ τον μήνα ο καθένας, ήτοι 6.000 ευρώ τον χρόνο. Τα εναπομείναντα 3.000 ευρώ αξιοποιούνται για τη φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κ.λπ.

Σκοπός: Με αυτή τη διαδικασία ουσιαστικά το δημόσιο σχολείο απορροφά και υπερβαίνει τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή με εξοικονόμηση πόρων για τη μέση ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια σε γλώσσες, σε ιδιαίτερα κ.λπ.

Ε. Μαθητική κάρτα

Η συγκεκριμένη κάρτα - ταυτότητα δείχνει την τάξη, τη βαθμίδα και το είδος του Λυκείου του μαθητή (αν μιλάμε για μαθητή Λυκείου). Με τη συγκεκριμένη κάρτα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σχολική μονάδα της εκπαιδευτικής περιοχής στην οποία ανήκει.

Η διαδικασία αυτή θα αποτελέσει την έμμεση μορφή λειτουργικής αξιολόγησης της κάθε σχολικής μονάδας, τόσο από τη μεριά των γονιών των μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, όσο και των ίδιων των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου.

Σε περιπτώσεις που μια σχολική μονάδα σημειώνει πολύ περιορισμένη ζήτηση, δεν είναι δηλαδή ελκυστική, αναζητούνται συλλογικά τα αίτια που προκαλούν αυτή την κατάσταση και ακολούθως προσδιορίζονται οι τρόποι αντιμετώπισης και υπέρβασής της.

ΣΤ. Καλλιτεχνική Παιδεία: Θέατρο - Βιβλίο

Είναι αυτονόητο ότι ένα τέτοιο σχολείο δεν παρέχει στον μαθητή στείρα γνώση μέσα από μια λογική υπερεξειδίκευσης και άσκοπης συσσώρευσης πληροφοριών με μοναδικό αντάλλαγμα μια καλή θέση εργασίας.

Αντιθέτως, αντιλαμβάνεται την εκπαίδευση ως το σύνολο των εφοδίων που οφείλει να παρέχει στους νέους ανθρώπους, ώστε να συμμετέχουν στο κοινωνικό γίγνεσθαι ως ολοκληρωμένες και αυτόφωτες προσωπικότητες, ως ενεργοί, απαιτητικοί και άξιοι πολίτες, που ορίζουν οι ίδιοι τη μοίρα της κοινωνίας που συγκροτούν.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η στοχευμένη και μελετημένη ενίσχυση της λεγόμενης καλλιτεχνικής Παιδείας για όλους τους μαθητές και η επιδίωξη μέσα από αντίστοιχες εκπαιδευτικές δράσεις της στενότερης επαφής των μαθητών κάθε βαθμίδας με τους ανεξάντλητους ελληνικούς και παγκόσμιους θησαυρούς του θεάτρου, του βιβλίου, της μουσικής, της τέχνης και του πνεύματος ευρύτερα θα πρέπει να θεωρείται «εκ των ων ουκ άνευ».

Στόχος το σύγχρονο σχολείο να εκπαιδεύει στη συμμετοχική - συλλογική δημιουργία καλλιτεχνικών σχεδίων εργασίας (project) σε κάθε τάξη, στη χώρα που γέννησε το θέατρο, ως προέκταση της συμμετοχικής δημοκρατίας. Έτσι ο μαθητής εκπαιδεύεται σταδιακά να γίνει πολίτης - πρωταγωνιστής και όχι αδιάφορος πολίτης-παρατηρητής.

 

 Ο Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης είναι δημοσιογράφος - φιλόλογος, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α' Θεσσαλονίκης

Σχόλια (30)

τίνα
|

ποιος τριανταφυλλίδης; πολύ καλό παιχνιδι παίζει η πρωτη φορά αριστερα....μπρρρρρ, για να παραδώσει στην μεταλλαγμένη νεοδεξιά.
καλή επιτυχία σ όλους παιδιά εκεί στον κοινοβούλιο. ποτε τετοιο πραγμα.....!!!! κι όλοι "για την ελλάδα ρε γαμώ το".

Έλα Κυριάκο!
|

Αυτοί θα μας κάνουν να αγαπήσουμε τον Κυριακούλη!

(ε ρε που καταντήσαμε...)

Εκπαιδευτικός
|

"Η συγκεκριμένη κάρτα - ταυτότητα δείχνει την τάξη, τη βαθμίδα και το είδος του Λυκείου του μαθητή (αν μιλάμε για μαθητή Λυκείου). Με τη συγκεκριμένη κάρτα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σχολική μονάδα της εκπαιδευτικής περιοχής στην οποία ανήκει."
Μου αρέσει να ακούω από το στόμα βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ ιδεούλες του Φρίνταν, που με ευλάβεια εφαρμόστηκαν στις ΗΠΑ και τη θατσερική Αγγλία. Τα αποτελέσματά τους είναι πασίγνωστα:
Στις ΗΠΑ για παράδειγμα, όπου κυριάρχησαν οι ιδέες του νομπελίστα Μίλτον Φρίντμαν, λόγω της έλλειψης πόρων, υιοθετήθηκαν εναλλακτικές πολιτικές χρηματοδότησης της εκπαίδευσης, όπως η διεύρυνση ευκαιριών επιλογής σχολείου, τα κουπόνια παιδείας, τα σχολεία μαγνήτες, σπιτοσχολεία κλπ. Συγκεκριμένα ο Φρίντμαν, ως ο γκουρού του αχαλίνωτου καπιταλισμού, είδε την καταστροφή της Νέας Ορλεάνης ως ευκαιρία ριζικής μεταρρύθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος και πρότεινε τον εφοδιασμό των οικογενειών με κουπόνια, για να φοιτήσουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Εκατομμύρια δολάρια δόθηκαν σε επιδοτούμενα σχολεία αντί να αποκατασταθούν οι εκπαιδευτικές δομές της κατεστραμμένης πολιτείας της Λουϊζιάνα.
Σύμφωνα με τον Φρίντμαν άλλωστε, η έννοια του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος «βρομούσε» σοσιαλισμό. Το κράτος πρέπει να περιοριστεί μόνο στη συντήρηση του στρατού και της αστυνομίας, ενώ οτιδήποτε άλλο αποτελεί άδικη παρέμβαση στην αγορά. Έτσι το εκπαιδευτικό σύστημα της Νέας Ορλεάνης αντικαταστάθηκε από επιδοτούμενα σχολεία σε δεκαεννιά μήνες. τα μέλη του συνδικάτου των δασκάλων απολύθηκαν, νέες προσλήψεις με μειωμένους μισθούς πραγματοποιήθηκαν .
Όπως άλλωστε είχε αναφέρει κάποια χρόνια πριν η θιασώτης των ιδεών του Φρίντμαν Μ. Θάτσερ «ο Φρίντμαν είναι ένας πνευματικός μαχητής της ελευθερίας» .
Η έλλειψη χρηματοδότησης λοιπόν, θέτει επιτακτικά για τον κ. Τριανταφυλλίδη το ερώτημα: «πόσο η δημόσια εκπαίδευση μπορεί να αντιστέκεται στις πιέσεις της αγοράς, που απαιτεί τη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης και την καθιέρωση επιχειρηματικών μοντέλων εκπαιδευτικής πολιτικής;».
Με κάτι τέτοια ο Κυριάκος θα μείνει με ανοιχτό το στόμα...

Apsekastos
|

Αριστερα δεν θελατε? Λουστειτε τωρα ολους να πηγαινουν την χωρα 30 χρονια πισω επειδη δεν σας αρεσε ο ενφια.Η 13η συνταξη ποτε θα καταβληθει?

Μάνος
|

Να χαρώ εγώ κάτι αριστερούς! Πάνε και τα λίγα μαλλιά που μας είχαν απομείνει ...

Μήτσος
|

Τους μαθητές δεν θα τους ρωτήσει σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ, πως τα βγάζουν πέρα; Με τα επτάωρα; Έχουν χάσει την εφηβική τους ηλικία, από το τρέξιμο.

teos
|

Λένε τόσα πολλά εκεί στο συριζα, από πού να αρχίσεις; Μίλησε και ο δημοσιογράφος, φιλόλογος (αλήθεια πού και πότε δίδαξε;), βουλευτής . Έλεος, ένα χρόνο έχετε και μας τρελάνατε με τις φαεινές σας ιδεοληψίες. Ξεκουμπιστείτε να ηρεμήσουμε!

ANDGIAN
|

διδακτρα να πληρώνουν αυτοί που έχουν χάσει τη ταξική τους συνέιδηση .

παράκληση κρατήστε τον στην ΚΟ ! αν τον παραιτήσετε θα πάει πάλι στην ΕΤ ..έλεος!

Άκης
|

Μήπως γνωρίζει κανείς με ποια αξιοκρατική διαδικασία είχε προσληφθεί, αξιολογηθεί και επαναξιολογηθεί ο εν λόγω κύριος στην ΕΡΤ?

TEΩΣ
|

Ούτε ο Κυριάκος δεν λέει τέτοια πράγματα. Αλλά μήπως η 1η,2η φορά αριστερά είναι ποιο Δεξιά από την Δεξιά.
Ειδικά αυτό με την αξιολόγηση των μαθητών ακούγετε συχνά από κυβερνητικές πηγές. Αυτό για όσους είχαν κόλλημα να αξιολογηθούν από τον εαυτό τους (ΑΕΕ) τον "κακό" Δ/ντη και τον "κακό" σύμβουλο, για αυτούς που πανηγύριζαν όταν άκουσαν ότι θα κρίνουν του και νόμισαν ότι θα επιλέξουν τους Διευθυντές τους, τώρα ας αξιολογηθούν από τους μαθητές τους και τους γονείς τους.
Όταν χαίρεσαι όταν κρίνεις ανώτερο να μην θυμώνεις όταν σε κρίνουν υφιστάμενοι.

Ερωτήματα
|

Αγαπητές και αγαπητοί
ο αξιότιμος βουλευτής μιλά για τους εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν πριν την 15ετία. Ας τον χαίρονται οι ψηφοφόροι του και ας τον καμαρώνουν! Παρακαλώ όσοι/ες τον ψήφισαν να το δηλώσουν στην παρούσα ιστοσελίδα ώστε ΜΟΝΟ σε αυτούς να εφαρμοστούν οι προτάσεις του.

Μιχαηλ
|

Κ.Τριανταφυλιδη ειστε σε λαθος κομμα αν εχετε τετοιες ακραιες φιλελευθερες και βαλε αποψεις. Ουτε ο Μητσοτακης εχει πλεον τετοιες ιδέες. Επειδη δεν καταφερες να ασχοληθεις στην εκπαίδευση. Αν και φιλολογος , αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να διαλυσεις ολους τους εκπαιδευτικους και μαζι και το εκπαιδευτικο σύστημα. Οιαποψεις του ειναι περα για περα ασχετες με την πραγματικοτητα και περιεχουν τεραστιο κολπλεξ. Δεν εκφραζουν σε καμια περιπτωση ουτε τον συριζα ουτεκαι καμια αλλη παραταξη. Περιμενουμε να ΖΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟΤΟΝ Κ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΔΗ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΔΡΑ

Ζήτω οι κρατικοδίαιτη αριστερά!
|

Έχω πάθει σύγχυση με αυτά που ακούω κάλε λίγο από αυτούς τους μαθητευόμενους μάγους. Δίδακτρα στα δημόσια σχολεία, αξιολόγηση καθηγητών από τους μαθητές κλπ. Οι άνθρωποι ή έχουν πάθει κρίση ταυτότητας ή μας θεωρούνε πολύ...Μαθήματα από τον δημοσιογράφο της ΕΡΤ!

Δημήτρης
|

Ας πει κάποιος στον κύριο ότι το Σύνταγνα απαγορεύει δίδακτρα και επιβάλλει δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους..
Ας μας κοινοποιήσει ο κύριος την Αξιολόγησή του στην ΕΡΤ, τον τρόπο διορισμού του και φυσικά τα νούμερα τηλεθέασης..
Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτο
ΥΓ και για να μάθουν οι απαίδευτοι: Αν κάποιος κάθεται 8 ώρες σε μια καρέκλα με μια αυθεντία να του κηρύττει.. απλά περνά από μια ΑΧΡΗΣΤΗ διαδικασία..

Λίγη ντροπή δε βλάπτει..
Αναμένω από τον κύριο Κουράκη να καταδικάσει τις δηλώσεις του Βουλευτή, δεδομένου του ότι υπήρξε θερμότατος εχθρός όλων των αναφερομένων στη ντροπιαστική για τον 21ο αιώνα πρόταση ενός πολιτικού.

kyr
|

Κύριε Τσίπρα, αν τελικά εφαρμόζατε ένα είδος συντηρητικής λογοκρισίας στα ξεφτέρια σας, κανείς δε θα σας παρεξηγούσε....

Από πού να αρχίσει κανείς; Από το συναίσθημα κατωτερότητας προς όσους διορίστηκαν με αδιάβλητες εξετάσεις; Μα κι όσοι διορίστηκαν από επετηρίδα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, μέσω διαγωνισμού διορίστηκαν, καλέ μου άνθρωπε... Θα μου πεις πού να το ξέρεις; Σωστά!
Οι παλιοί είναι καλοί, το είπαμε αυτό... Και τι κάνουν; Ό,τι κι ο Captain my captain....Θυμάμαι την προβολή της συναισθηματικής αυτής ταινίας ακολούθησε τεράστια συζήτηση για τον αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα μιας διδακτικής που οδήγησε σε αυτοκτονία ένα μαθητή.. Να με καμαρώσω να σκίζω διδακτικά βιβλία μέσα στη σχολική αίθουσα... Φευ, της εκπαιδευτικής καινοτομίας!

Συνεχίζουμε.... Κάτι πήρε το αυτί του ξώφαλτσα για charter schools κι είπε να κάνει προσαρμογή... πρότεινε δίδακτρα στο δημόσιο σχολείο....διαφορετικά για κάθε οικογένεια κι επιμίσθια.. 600 ευρώ... για δύο εκλεκτούς..... Ούτε Ελληνικό Σύνταγμα γνωρίζουμε, ούτε για ισότητα τίποτα, που είναι και πιο εύκολο...

Αναρωτιέμαι... δεν έχει δουλειά να κάνει εκεί στην ΕΡΤ, όπου διορίστηκε προφανώς με επετηρίδα, όπου αξιολογείται σκληρά ενιαυσίως... αλήθεια.. μας λέει το μισθό που εισπράττει για τέτοιες ασκήσεις επί χάρτου; Μας λέει επίσης τι προτείνει για ποσοστά τηλεθέασης κάτω του 1%; Αυτό δεν αποτελεί αξιολόγηση;

ΑΣΕΠιτης
|

Η πιο μισητή δήλωση για εκπαιδευτικούς που διατυπώθηκε ποτέ στην Ελληνική Βουλή. Ούτε λόγω άγνοιας δεν εκστομίζονται αυτά.
Persona non grata για την Εκπαιδευτική Κοινότητα το λιγότερο

ΠΤ
|

Μα αυτά δεν έλεγε το προεκλογικό πρόγραμμα του Συριζα; Τι; Όχι;

ΥΓ: Δημοσιογράφος της ΕΡΤ.

petros
|

Άλλη μια έκθεση ιδεών, εκτός πραγματικότητας... Πως μπλέξαμε ;

ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
|

Ας ενημερώσει κάποιος το βουλευτή- δημοσιογράφο-εκπαιδευτικό(η σειρά τελικά δεν έχει σημασία) ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί την τελευταία δεκαπενταετία έχουν διοριστεί μέσω γραπτών εξετάσεων ΑΣΕΠ(ίσως ο μοναδικός κλάδος δημοσίων λειτουργών - υπαλλήλων που συμβαίνει συστηματικά αυτό). Μήπως πρέπει να τους επαναξιολογήσουμε μέσω μιας συνέντευξης για παράδειγμα κύριε δημοσιογράφε;

Αριστερός
|

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και ανάξια σχολιασμού όσα διατυπώνει ένας αριστερός!

Ηλίας Σ.
|

Του είπε κανείς ότι υπάρχουν οικογένειες που δυσκολεύονται σήμερα να δώσουν 20-30 ευρώ το Σεπτέμβρη για τα απαραίτητα σχολικά? Αυτοί που είναι εύποροι και μπορούν να δώσουν 120€/μήνα, μήπως βρίσκονται σε ιδιωτικά ήδη από δική τους επιλογή? Άμεση αξιολόγηση του διδάσκοντα από το μαθητή, του τροχονόμου από τον οδηγό, του τραπεζοϋπάλληλου από τον καταθέτη-δανειολήπτη... Ούτε στη Σουηδία τέτοιο πράμα!!! 40 ώρες/εβδομάδα χωρίς αύξηση ωραρίου και προφανώς χωρίς νέους διορισμούς. Τύφλα να έχει ο Χάρι Πότερ! Bonus 600€/μήνα... όταν ο νεοδιόριστος παίρνει λιγότερα από 800€. Ωραία έκθεση ιδεών μιας που είσαι και φιλόλογος. Ξύπνα φίλε, κοίτα γύρω σου και δες που είσαι...

adioristos
|

Να σε χαίρεται ο ΣΥΡΙΖΑ, εσένα και τις καινοτομίες σου.
Αξιολογήθηκες εσύ στην ΕΡΤ από τους τηλεθεατές με το 0,5%
τηλεθέαση άραγε ποτέ σου;

tam tam
|

Κάποιος να πει στον κύριο βουλευτή ότι η πρότασή του για δίδακτρα στα δημόσια σχολεία προσκρούει στο άρθρο 16 του συντάγματος. Τόσο απλά...

Σταθης
|

Γρα φει(;) για την αξιολογηση :"Συνεχής, διαρκής, συνολική αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια από όλους, με όλους, για όλους ανά έτος" Καποιος ας του εξηγησει οτι τετοιο πραγμα δεν υπαρχει και κυριως αντικειμενικα κριτηρια για την αξιολογηση. Απο αυτο το σημειο αρχιζει η επιστημη της αξιολογησης.Επειδη ειναι υποκειμενικο θεμα. Να του το εξηγησω ακομη περισσοτερο: Εχει μεγαλη σημασια ποιος ,ποτε, που ,με ποιες αρχικες συνθηκες , σε ποια κοινωνια, με ποιες αφετηριες αξιολογει . Τι θελει να πετυχει και σε ποια κοινωνικη ομαδα. Και ως γνωστον (;) στον καπιταλισμο δεν εχουν ολοι την ιδια αφετηρια και δεν εχουν ολοι ισες ευκαιριες.Και ενταξει συρραφει ενα σωρο ασυναρτητων προτασεων. Και πριν γραψει δεν ηξερε ,δεν ρωταγε;

kostas
|

Μα καλά αυτοί που έχουν δώσει ΑΣΕΠ και διάβαζαν χρόνια για να διοριστούν θα αξιολογηθούν; Είναι καλά; Αν υπήρχε αξιολόγηση στο δημόσιο αυτή έγινε μόνο για τους νέους. Ξέρεις εσύ, για αυτούς που παίρνουν 750 €!

Λευτέρης
|

Δίδακτρα, όχι! Σε όλα τα υπόλοιπα Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.
|

Καλά αντί να μειωθεί το ωράριο των μαθητών θα αυξηθεί. Για να κάθονται σχολείο να κάνουν τι; Αφού όλες οι δραστηριότητες (ξένες γλώσσες , προετοιμασία πανελλαδικών) γίνονται εκτός σχολείου . Ας μου βρούν ένα μαθητή ή μαθήτρια που πήρε Β2 (επίπεδο Lower) σε μια ξένη γλώσσα χωρίς να πάει έξω . Να υπενθυμίσω ότι η ξένη γλώσσα διδάσκεται από την Γ Δημοτικού . Δεν συζητώ για επίπεδο C2.
Στις πανελλαδικές ας μου βρύν ένα μαθητή που πέρασε σε μια σχολή μεσαίας ζήτησης χωρίς να κάνει φροντιστήρια ή ιδιαίτερα έξω. . Δεν συζητώ για σχολές υψηλής ζήτησης.
Η δημόσια παιδεία μπορεί να παρέχεται και με επιδότηση από το κράτος των οικογενειών (κόστος ανά μαθητή) , ώστε να εγγραφούν εάν επιθυμούν σε ιδιωτικά σχολεία όπου παρέχεται σαφώς καλύτερη εκπαίδευση . Δεν ξέρω έναν εύπορο ή ένα πολιτικό που να στέλνει πλέον το παιδί του σε δημόσιο σχολείο .
Οταν ένας καθηγητής ή ένας δάσκαλος δεν κάνει καλά την δουλειά του απομακρύνεται; Δεν μπορεί ένας ανεπαρκής εκπαιδευτικός να καταστέφει 30-35 φουρνιές μαθητών που θα περάσουν από τα χέρια του .
Τέλος ο κ. Τριανταφυλλίδης πότε έχει διάξει σε σχολείο ώστε να ξέρει τις πραγματικές ανάγκες . Προτίμησε την δημοσιογραφία και την ΕΡΤ3.

Κοντογιάννης Κωστής
|

Είδες τι κάνει καλέ μου φίλε η δημοσιογραφία στην ΕΡΤ. Ποιο σχολείο τελείωσες και έμαθες ότι αν ο άπορος δίνει 0 και ο εύπορος 120 ο μέσος όρος είναι 60; Δε σου μάθανε ότι για να ισχύει αυτό πρέπει να υπάρχει κανονική κατανομή τιμών; (σε αφήνω να ψάξεις τι σημαίνει αυτό) Δεν καταλαβαίνεις ότι αν το ποσοστό των εύπορων είναι 5% και των φτωχών 70% (το υπόλοιπο τι λες να είναι;) ο μέσος όρος είναι κοντά στα 7 € το μήνα;
Και για να το κλείσουμε μήπως πρέπει να ασχολείσαι μόνο με όσα καταλαβαίνεις και όχι με αυτά για τα οποία δεν έχεις ιδέα;
Πού βρήκες ότι το πρόβλημα της ελληνικής εκπαίδευσης είναι οι λίγες ώρες διδασκαλίας; Πού το διάβασες και σε ποια γλώσσα; Ποια σύγκριση έκανες με άλλα εκπαιδευσικά συστήματα; Διότι καλέ μου φίλε το πρόβλημα της εκπαιδευσης δεν είναι ότι τα παιδιά κάνουν λίγες ώρες μάθημα, αλλά μάλλον το τι μάθημα κάνουν. Ποια μαθήματα διδάσκονται, ποιοι τους διδάσκουν σε ποιο πλαίσιο κλπ κλπ. Θα μπορούσα να στο αναλύσω αλλά μάλον δε θα βοηθήσει. Θα πρότεινα πάντως να διακιώσεις την ψήφο των συμπολιτών σου που σε εξέλεξαν ασχολούμενος με κάτι λιγότερο επικίνδυνο και απαιτητικό από την εκπαίδευση.

Αμετανόητος ορίτζιναλ αριστερός
|

Πω, πω! Σε λίγο οι αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ θα ζητάνε να δουλεύουμε δεμένοι με αλυσίδες και ο επιστάτης να χτυπάει με το μαστίγιο στην πλάτη.

Γιώργος Πααπδόπουλος
|

Αν δεν κάνω λάθος ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν (και είναι ακόμα;) κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Τώρα βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μας λέει ότι θεωρεί καλό να μπουν δίδακτρα στα ΔΗΜΟΣΙΑ σχολεία έτσι ώστε όχι μόνο να πληρώνονται οι δάσκαλοι για τις επιπλέον ώρες που θα διδάσκουν, αλλά και για να καλύπτονται και άλλες ανάγκες (φροντίδα υλικοτεχνικής υποδομής, εποπτικού υλικού, βιβλιογραφίας κλπ).
Δηλαδή οι γονείς θα καλούνται να καλύπτουν και ένα μέρος των υποχρεώσεων του κράτους;
Μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνω εγτώ καλά.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/41816/didaktra-sta-dimosia-sholeia-kai-epanaxiologisi-zita-voyleytis-toy-syriza