ΥΠΟΥΡΓΌΣ: Μη μπερδεύουμε τις αδιάβλήτες με τις αντικειμενικές Πανελλαδικές Εξετάσεις

Δημοσίευση: 14/02/2017

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

ΥΠΟΥΡΓΌΣ: Μη μπερδεύουμε τις αδιάβλήτες με τις αντικειμενικές Πανελλαδικές Εξετάσεις

«Αν είναι αξιοκρατικές ή όχι, ή αξιόπιστες. Αυτό ξέρουμε, ότι δεν είναι. Άρα, ουσιαστικά τι είναι; Είναι μια κοινωνία, που δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στους θεσμούς της».

Στο ερώτημα εάν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι αδάβλητες και ταυτόχρονα αντικειμενικές προσπάθησε να απαντήσει ο  υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, σήμερα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου έγινε ακρόαση 21 φορέων εκπαίδευσης για το Λύκειο και την πρόσβαση στα ΑΕΙ, λέγοντας τα εξής:

-Οι Πανελλαδικές  όντως είναι αδιάβλητες.

- Το τι ακριβώς είναι αντικειμενικές, δεν ξέρω.

-Να μην μπερδεύουμε το αδιάβλητο με το αντικειμενικό.

-Αν  είναι αξιοκρατικές ή όχι, ή αξιόπιστες. Αυτό ξέρουμε, ότι δεν είναι.

-Άρα, ουσιαστικά τι είναι; Είναι μια κοινωνία, που δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στους θεσμούς της.

-Αυτή η κοινωνία έχει αποκτήσει εμπιστοσύνη σε ένα σύστημα που λειτουργεί, που είναι πολύ λειτουργικό αυτό το σύστημα και αυτό το έχει αναγάγει ιδεολογικά σε κάτι, που είναι που είναι αξιόπιστο, που κάνει αυτά, που λέει, ότι κάνει.

Εδώ, λοιπόν, έχουμε μια συλλογικότερη εμπλοκή με το θέμα της εισαγωγής στα πανεπιστήμια.

-Άρα, το θέμα της μεταρρύθμισης «θα βάλει στο τραπέζι και τέτοιου είδους  πράγματα» και είναι τέτοιου είδους πράγματα, που κάθε οικογένεια και κάθε πολίτης, θα δει και τον εαυτό του μέσα σε αυτά τα προβλήματα.

-Το είπα και στην αρχή και τελειώνω με αυτό.

-Δεν μπορεί να γίνει τίποτα, αν δεν υπάρξει μια στοιχειώδης πολιτική και κοινωνική συναίνεση.

-Προσωπικά πιστεύω, ότι είναι κάτι πολύ δύσκολο, αλλά δεν είναι ακατόρθωτο.

- Είναι δύσκολο γιατί η πολιτική συναίνεση, έχει σχέση και με την πολιτική κουλτούρα του τόπου μας.

- Και βεβαίως, είναι εύκολο μια Κυβέρνηση να ζητά συναίνεση, τη βολεύει.

- Το μεγάλο βήμα είναι από την αντιπολίτευση.

-Και θέλω, να πω δημόσια, ότι την περασμένη Πέμπτη ψηφίσαμε ένα νομοσχέδιο, υπήρξαν και εντάσεις, υπήρξαν και διαφορετικές απόψεις, αλλά πιστεύω, ότι υπήρξαν και τοποθετήσεις και ένα κλείσιμο από πολλά κόμματα, που έδειξαν τεράστια ωριμότητα ως προς το θέμα της πολιτικής συναίνεσης.

-Και αυτό θέλω να το χαιρετίσω, να το κατοχυρώσουμε.

-Είναι ένα πρώτο βήμα και επιμένω, είναι ένα κατόρθωμα της αντιπολίτευσης αυτό, γιατί πάντα η Κυβέρνηση, η όποια κυβέρνηση ζητά συναίνεση και εγώ θέλω πραγματικά να το χαιρετίσω, δεν έγινε από όλα τα κόμματα, αλλά από εκεί που έγινε, το θεωρώ κάτι πάρα πολύ σημαντικό για το επόμενο μας βήμα μέσα στις διαφορές και τις αντιπαλότητες.

 

Σχόλια (5)

geo@εξετάσεις
|

Ξαναδιαβασε το! Βλεπεις οτι αν ησουν γιατρος, χωρις να εχεις κανει κι αλλα μαθηματα, θα δυσκολευοσουν πολυ να κατανοησεις ενα κειμενο πανω απο δεκα αραδες;

εξετάσεις
|

λίγο φυσικη, λίγο χημεια, λίγο βιολογια, λίγο θάλασσα και τ' αγορι μου,
και θα περάσει ιατρική και με τα νέα μαθήματα που θα πρεπει να κανει εκει θα σπουδαζει 7 - 8 χρονια
θα ξερει ομως ιστορία (κοινωνιολογια;) και λατινικα....
αυτό ακριβώς είναι το θέμα, ότι διαβάζουμε πίσω από τις γραμμές...περιορισμένο οριζοντα

geo@εξετασεις
|

Καλα, δεν το διαβασες και αναρωτιεσαι; Κατι εκει για συντελεστες που θα τους διαμορφωνουν οι Σχολες κατα το δοκουν, δεν το πηρε το ματι σου; Ξαναδιαβασε το αμεσως!

εξετάσεις
|

περιγραφηκε κείμενο παραπάνω το πως θα δίνεται απολυτηριο
για την εισαγωγή στην τριτοβαθμια δεν είδαμε? εκτός κι αν η επαναφορά προτύπων κλασσικών είναι η προταση.

....αν δεν μπορεί κάποιος να ξεκολλήσει από τα λατινικά πως να ζητήσουμε άραγε να σκεφτεί αλλιώς?

Γιάννης Πλατάρος
|

Σε μια εξέταση Πρέπει να έχει τα εξής ζητούμενα χαρακτηριστικά:
* Αξιόπιστη:
Όταν οι μαθητές παρουσιάζουν σχεδόν το ίδιο ποσοστό επιτυχίας, όσες φορές κι αν εξεταστούν , στην ίδια χρονική περίοδο.
Αυτό ισχύει 97%+

*Έγκυρη :
Όταν ο διδάσκων μετράει ακριβώς αυτό που ήθελε να αξιολογήσει, καλύπτεται η διδακτέα ύλη.

Αυτό ισχύει σχεδόν 100%

*Αντικειμενική:
Δεν επηρεάζεται από την ψυχική διάθεση του εξεταστή-διορθωτή.

Με το σύστημα βαθμολογίας που έχουμε η όποια αδικία είναι της τάξης του 1% και στο σύνολο για κάποιον μαθητή σχεδόν μηδέν

* Πρακτική:
Απαιτείται λίγος χρόνος για την υλοποίηση της.
Μόνο 3 ώρες ανά μάθημα

Τα καινοφανή εν Ελλάδι:
* Αδιάβλητη:
Καινοφανής όρος που ισχύει ως απαιτούμενο εξέτασης εν Ελλάδι, αφού σε όλα τα άλλα Κράτη ουδείς το συζητά, ως αυτονόητο. Στην Ελλάδα, Ιστορικά, Θεσμικά, Πολιτισμικά, Πρακτικά, ο όρος αυτός έχει αποκτήσει μυθική σημασία στην Ελληνική Κοινωνία και καλώς την έχει σε σχέση με τα Ελληνικώς κρατούντα. Η Ελληνική Κοινωνία, γνωρίζει αυθεντικώς ότι κάτι τέτοιο κατά ΚΑΝΟΝΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ και όπου ισχύει (Στις Πανελλήνιες ισχύει) το φυλά ως κόρη οφθαλμού. Γι αυτό ο Υπουργός Δεν λέει τίποτα. Γι αυτό και μόνον γι αυτό θα έπρεπε όμως να ομιλεί, ας είναι αυτονόητο στην αλλοδαπή. Εδώ, μόνο τέτοιο δεν είναι. Οι Πανελλήνιες δημιουργήθηκαν ως ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ στο ΔΙΑΒΛΗΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ. Καταξιώθηκε, έγινε πρότυπο «αξιοκρατικού» θεσμού, ενός θεσμού που ΚΑΤ΄ΕΞΑΙΡΕΣΙΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.
Ο Λαός λοιπόν λέγοντας «αξιοκρατική» εξέταση, εννοεί κυρίως το αδιάβλητο , σχεδόν κατά 100% Αυτή είναι η έννοια στον κόσμο.
Οι φοβερές στρεβλώσεις των Πανελληνίων είναι γνωστές.
Σε αυτές πρέπει να απαντήσει το Υπουργείο.
Διαπιστώσεις κάνει.
Ηθικό πολιτικό δικαίωμα διαπιστώσεων έχουν οι πολίτες και οι πολιτικοί της Βουλής.
Οι υπουργοί πράττουν, αφού έχουν διαπιστώσει. Κρίνονται μόνο αν πράττουν καλά και όχι αν «τα λένε» καλά (=διαπιστώσεις)
Ο Υπουργός πρέπει πρώτα να διασφαλίσει το αδιάβλητον του μοναδικού παγκοίνως και καθολικώς αποδεκτού Ελληνικού θεσμού.
Άλλα πράγμα οι στρεβλώσεις που έχουν προκαλέσει οι Πανελλήνιες και άλλο το αδιάβλητο.
* Για την κατοχύρωση του αδιάβλητου δεν έχουμε εκ μέρους του Υπουργείου ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
* Για την θεραπεία των ΦΟΒΕΡΩΝ στρεβλώσεων στην γνώση, στην παιδαγωγική, και στην ωφελιμότητα του Σχολείου που έχουν επιφέρει οι Πανελλήνιες, υπάρχουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ. Με επιτυχή, ριζική , αποτελεσματική θεραπεία και δράση.

Σας υποδεικνύω σκιαγραφικά το πρακτέο:
1) Να τις πάτε το πρώτο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου. Για τους απολυτηριούχους Ιουνίου.
* Μόνο με αυτό το μέτρο αντιμετωπίζεται η γελοιότητα της πλήρους κατάργησης του Λυκείου μετά τα μέσα Μαρτίου.
* Αντιμετωπίζεται ο πυρετός των φροντιστηρίων. Πέφτει ο πυρετός.
ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ:

2) Εξέταση γενικών γνώσεων, σε ό,τι έχουν αποκομίσει από ΟΛΟ το Λύκειο, όχι σε ειδικές γνώσεις, όχι σε κολπάκια ειδικά, αλλά σε ερωτήσεις κρίσεως, κυρίως κλειστού τύπου, με αρνητική βαθμολογία, με ανακάτωμα-εκτύπωση ανά μαθητή των σωστών ερωτήσεων, με ύπαρξη των ερωτήσεων και των απαντήσεων στο διαδίκτυο. Χωρίς «θεωρίες» .Χωρίς παπαγαλίες. Χωρίς αποστηθίσεις. Επιλογή ερωτήσεων με τυχαία επιλογή μέσω κλήρωσης. Με μικρό μέρος απαντήσεων πλήρους ανάπτυξης. Με εξεταστέα «μαθήματα» :
(i) Yποχρεωτικό, Γενικών γνώσεων (Όλες οι γενικές ΒΑΣΙΚΕΣ κριτικές γνώσεις όλων των γενικών μαθημάτων , χωρίς ερωτήσεις απόδοσης, περιγραφής, απομνημόνευσης, μόνο κρίσεως. Υπάρχουν δεξιότητες από ΟΛΑ τα μαθήματα)
(ii) Υποχρεωτικό Μάθημα Μαθηματικών (Άλγεβρα, Γεωμετρία, Τριγωνομετρία, Στατιστική, Πιθανότητες, Ανάλυση. Όχι κολπάκια. Ερωτήσεις στην κατανόηση των εννοιών. Των βασικών. Χωρίς «θεωρία»)
(iii) Υποχρεωτικό Γλωσσικό μάθημα Ελληνικών ( Εκτεταμένη εξέταση κατοχής λεξιλογίου με αυξημένη βαρύτητα, περίληψη κειμένου, κατανόηση κειμένου, ανάπτυξη θέματος με λογικά επιχειρήματα. )
(iv) ΕΠΙΛΟΓΗΣ 1 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ:
Ή
Γενική Φυσική - Γενική Χημεία- Γενική Βιολογία (Ερωτήσεις κρίσεως -ασκήσεις μόνο και από τα τρία αντικείμενα)
Ή
Αρχαία και Λατινικά σε μια εξέταση
Ή
Ιστορία-Πολιτειολογία-Οικονομία σε μια εξέταση.

Όλες οι Σχολές βάζουν συντελεστές , όποιους θέλουν, για όλες τις εξετάσεις υποχρεωτικές και 1 επιλογής . Οι συντελεστές θα έχουν για κάθε Σχολή άθροισμα 10 και τα μοιράζονται κατά πώς θέλει η Σχολή.
Κατευθύνσεις υπάρχουν μόνο στα μαθήματα εξέτασης Επιλογής.

Τα παραπάνω θα είναι και γέφυρα για μελλοντική προσαρμογή Συστήματος εξέτασης μόνο μέσω Η/Υ , παραπάνω από μια φορά τον χρόνο, όποτε θέλει ο εξεταζόμενος με ένα μικρό παράβολο.

ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ:
* Μειώνονται τα φροντιστήρια κατά 80% (Ικανός λόγος για να ΜΗΝ υιοθετηθεί ένα τέτοιο Σύστημα)
* Καταργούνται πλήρως τα παράνομα φροντιστήρια των διορισμένων εκπαιδευτικών (Και αυτός ικανός λόγος για να μην υιοθετηθεί ένα τέτοιο σύστημα)
* Μειώνεται η αιμορραγία των Ελληνικών οικογενειών (Μη ικανός λόγος, αφού θα υπάρξει φροντίδα να μην ζητήσει κάτι ανάλογο ΠΟΤΕ η Κοινωνία, μέσω των όποιων εκπροσώπων της )
* Στο Σχολείο θα μπορούμε να κάνουμε μάθημα πιο σωστό, όλων των διδακτικών αντικειμένων.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/49040/ypoyrgos-mi-mperdeyoyme-tis-adiavlites-me-tis-antikeimenikes-panelladikes-exetaseis