Ο νόμος για τα στελέχη εκπαίδευσης μετακίνησε τον Διευθυντή του Ραλλείου Λυκείου

Δημοσίευση: 31/07/2017

Τελευταία Ενημέρωση: 31/07/2017, 13:25

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ο  νόμος για τα στελέχη εκπαίδευσης μετακίνησε τον Διευθυντή του Ραλλείου Λυκείου

Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του διευθυντή του Ραλλείου Λυκείου Θηλέων Πειραιά

Ο Διευθυντής του Ραλλείου Λυκείου Δημήτρης Καλαιτζίδης έχει αρθρογραφήσει πολλές φορές  στο esos  και λόγω αυτής της σχέσης , μας είναι γνωστή η πλούσια και “μαχητική” δραστηριότητά  του, ως Στέλεχος της εκπαίδευσης .  

Ωστόσο  μία από τις παρενέργειες του παρόντος νόμου για την επιλογή Διευθυντών σχολείων, ήταν   η απομάκρυνση του Δημήτρη Καλαϊτζίδη από το Ράλλειο Λύκειο, όπως ενδεχομένως να συμβαίνει και με άλλα στελέχη εκπαίδευσης.

Είναι αυτονόητο ότι τα σχολεία δεν είναι ιδιοκτησία κανενός, ούτε των Διευθυντών, ούτε των Συλλόγων Διδασκόντων, ούτε των γονέων, ούτε καν των μαθητών, ωστόσο, υπάρχουν ιδιαίτερες περιπτώσεις που απαιτούν διακριτικότητα.

Στην παρούσα περίπτωση ο Δημήτρης Καλαϊτζίδης, είναι αυτός που πήρε ένα   σχολείο, με τον αριθμό παιδιών να μειώνεται, το έβγαλε από τoν Πύργο του Πειραιά και από τις πολυκατοικίες της Καραΐσκου και της Μπουμπουλίνας, και το εγκατέστησε σε ένα νέο κτήριο “διαμάντι”, που με δική του εισήγηση κατασκευάστηκε ως βιοκλιματικό σχολείο.

Είναι εκείνος που (πάντα σε συνεργασία με τους καθηγητές και τους γονείς) μέσα σε ελάχιστο χρόνο το εξόπλισε  και το διακόσμησε πλήρως και το λειτούργησε σαν ένα ΕυρωπαΪκό σχολείο από την πρώτη χρονιά λειτουργίας στο νέο κτήριο.

Είναι ο άνθρωπος που λειτουργούσε εποικοδομητικά για όλη την παιδεία, που με την αρθρογραφία του έχει (αναγνωρισμένα) συμβάλλει στον διάλογο για μια καλύτερη παιδεία, είναι ο άνθρωπος που άνοιξε διάπλατα τους ορίζοντες του σχολείου  δίνοντας ποικίλες εμπειρίες και δυνατότητες σε όλους, μαθήτριες και καθηγητές.

Όμως, όπως γνωρίζουμε η κατάταξη μιας ομάδας ανθρώπων, εξαρτάται από το ποια στοιχεία του βιογραφικού τους μοριοδοτούνται. Αυτή τη φορά, με τον νέο νόμο της κυβέρνησης, ο Δ. Καλαϊτζίδης, για πρώτη φορά, βρέθηκε στην 10η θέση, η οποία έγινε 12η μετά την   βαθμολόγησή του στη συνέντευξη.

Έτσι, ενας συνυποψήφιος που βρέθηκε  ψηλότερα -σε μόρια- από τον Δ. Καλαϊτζίδη, έκανε δήλωση προτίμησης και τοποθετήθηκε ως Διευθυντής   στο Ράλλειο Λύκειο.

Ο Δ. Καλαιτζίδης μετακινείται ως Διευθυντής στο Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου και η θητεία του αυτή θα είναι   η τελευταία   αφού μετά συνταξιοδοτείται.

Η “πικρία” του Δ. Καλαιτζίδη

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα του διευθυντή του Ραλλείου Λυκείου Θηλέων Πειραιά

Παραδίδω αύριο το Ράλλειο Λύκειο και απομακρύνομαι από το Ράλλειο γενικώς, μετά από 18 χρόνια, από τα οποία τα 16,5 ήμουν υποδιευθυντής και διευθυντής.

Το παραδίδω στο ψηλότερο σημείο της πρόσφατης ιστορίας του, αφού το έβγαλα από τον πύργο και από τις πολυκατοικίες του κέντρου της πόλης. Η δικαιοσύνη απέδωσε το οικόπεδο και το καράγιαπί της Πλατείας Κοραή στον Δήμο Πειραιά. Όμως, με προσωπική προσπάθεια και επιμονή, μαζί με πολλούς άλλους γνωστούς και αφανείς, κατορθώσαμε να αποκτήσουμε ένα νέο κτήριο, από τα πιο όμορφα σχολικά κτήρια της χώρας. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, (φυσικά) με τη συνεργασία καθηγητών, Δήμου, Συλλόγου Γονέων και άλλων προσώπων και φορέων (π.χ. Ολυμπιακός, Ν. Κοκκίνης), το εξοπλίσαμε και το αναβαθμίσαμε αισθητικά και λειτουργικά.

Το σχολείο το παρέλαβα με 180 μαθήτριες και φέτος θα έχει περισσότερες από 300. Το παραδίδω με δύο προγράμματα Erasmus + ΚΑ2 και ένα ΚΑ1. Το παραδίδω πλήρως λειτουργικό και (σχεδόν) 100% εξοπλισμένο, έτοιμο να δεχτεί περισσότερες από 400 μαθήτριες.

Δεν φεύγω με τη θέλησή μου. Ήθελα να συνταξιοδοτηθώ από το σχολείο αυτό, αφού αυτή είναι (πιθανότατα) η τελευταία μου θητεία. Ωστόσο, από τη μια ο τρόπος μοριοδότησης του βιογραφικού μου (σύμφωνα με τον νόμο) με έριξε στην 10η θέση πριν τη συνέντευξη και στην 12η μετά από αυτήν, από την άλλη η προσπάθειά μου να υπενθυμίσω άγραφους ηθικούς κανόνες έπεσε στο κενό, και το αποτέλεσμα είναι αυτό. Όλα είναι σύννομα, αλλά θα μπορούσε κάποιος να αναρωτηθεί (αιωνίως) αν «είναι το νόμιμο και ηθικό».

Ευχαριστώ πάρα πολύ τις μαθήτριές μου για τις οποίες αγωνίστηκα όλα αυτά τα χρόνια, τους εκλεκτούς συναδέλφους μου που μαζί συνεχίσαμε την λαμπρή ιστορία του Ραλλείου, ανεβάζοντάς το ακόμη ψηλότερα, τα μέλη των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, τους γονείς συνολικά και προσωπικά, τον Δήμο Πειραιά και κάθε άλλον φίλο και υποστηρικτή του Ραλλείου που βοήθησαν και το σχολείο και εμένα προσωπικά. Και επειδή αγαπώ τον Bob Dylan ….Goodbye is too good a word, babe, So I just say fare thee well.

Δημήτρης ΚαλαΪτζίδης

Σχόλια (30)

ανώνυμος
|

Ότι και να λέμε, όσα και να λέμε όποιος έχει την πίτα και το μαχαίρι αποφασίζει. Έχει κανείς από όλους εσάς νιώσει την απογοήτευση να κάνεις μεταπτυχιακό μετά το βασικό σου πτυχίο, παρακολουθώντας δια ζώσης δύο ολόκληρα χρόνια μαθήματα και εργαστήρια να δίνεις εξετάσεις γραπτές και προφορικές να κάνεις διπλωματική έναν ακόμη ολόκληρο χρόνο και να έρχονται αυτοί που νομοθετούν και με δυό λέξεις "προσόν διορισμού" να σε στέλνουν στον Κεάδα αφαιρώντας σου 2,5 μόρια που σε στέλνουν από τις πρώτες στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης και εν τέλει εκτός λίστας. Αν όμως "καθάριζες" ένα επί πληρωμή και σύντομο μεταπτυχιακό συναφές ή μη τότε θα ήσουν προνομιούχος και διευθυντής σήμερα και η πιάτσα είναι γεμάτη από αυτά, λεφτά να διαθέτεις.
Σημείωση για μη παρεξήγηση. Με το βασικό πτυχίο είμαι στην εκπαίδευση και όχι με τον μεταπτυχιακό τίτλο.

Ν
|

Έλα βρε Κατερίνα!..

KATERINA
|

Θερμη παρακληση στην κυρια Μαρια να μας διευκρινισει εαν εκτος απο νεα Διευθυντρια ειναι και ΠΕ 02... Σε οτι αφορα στο θεμα μας ολοι κοπτονται για την ΑΡΙΣΤΕΙΑ μονο που οταν την συναντησουν αρχιζουν οι " ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ" ...

Rip
|

Ουδείς αναντικατάστατος...απλα η ζωή προχωρά....

Μαρία
|

Τι να γραψω?Για το νόμο?ΜΟΥ θυμίζει το εξής :Ο Άννας χειρότερος από τον Καϊάφα! Ήμουν δυστυχος αποτύχουσα ΤΟΥ προηγούμενου νόμου _λεβητομου_της πλειονότητας των διευθυντών! Αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ επιτυχουσα του τωρινού.....Αφού πέρασα από σαράντα κύματα! Αν συνεχιστει θα διαιωνιζετσι μια κατασταση δυστυχώς με τέτοια οδυνηρά ατομικά και κατ επέκταση κοινωνικά αποτελέσματα.ΕΛΕΩΣ ΠΙΑ! ΟΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ_ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ...?
.

Αγάθη
|

Είναι βέβαιο ότι ο συντάκτης του αποχαιρετιστήριου μηνύματος θα συνεχίσει (και θα τελειώσει) την καριέρα του ως επιτυχημένος διευθυντής σε οποιοδήποτε σχολείο και αν τοποθετηθεί. Το θέμα είναι άλλο: η διαδικασία μοριοδότησης και αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών ήταν η καλύτερη για την ανάδειξη των ικανότερων; Έπρεπε να δοθεί τόση βαρύτητα στους τίτλους μεταπτυχιακών σπουδών (στην πλειοψηφία τους άσχετες με την οργάνωση και διοίκηση σχολικών μονάδων) και στις απαντήσεις των υποψηφίων στις λιγοστές ερωτήσεις της προφορικής συνέντευξης; Σε τι βαθμό αξιολογήθηκε το συνολικό έργο των υποψηφίων στη μέχρι σήμερα εκπαιδευτική τους πορεία και θητεία στα προηγούμενα σχολεία (διοικητικό έργο, διδακτικό, συγγραφικό, επιμορφώσεις, υλοποίηση σχολικών προγραμμάτων και καινοτόμων δράσεων κλπ) ;

Σεβαστή
|

Η κουμπάρα μου, υποψήφια διευθύντρια, μια μέρα πριν επιλέξει σχολείο, μάς έβαλε το θέμα: " Να πάω στο παλιό μου σχολείο που το υπηρέτησα ως δ/ντρια 10 χρόνια, έφτιαξα τη στέγη, το προαύλιο, έκανα προγράμματα κλπ κλπ είμαι αγαπητή, με πρότειναν, κλπ κλπ, οι γονείς μού τηλεφωνούν κάθε μέρα κλπ κλπ. ..." Η δική μας απάντηση ήταν:" Έδωσες ό,τι έδωσες, πήγαινε παραπέρα να δώσεις κι εκεί". Το έκανε. Πήρε ένα άλλο σχολείο και ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία και με τα εργαλεία της γνώσης και της εμπειρίας. Αυτό θα κάνει και ο Δημήτρης, είμαι βέβαιη. Και ήδη αναγνωρίζει -παρ΄όλη την πικρία- ότι τα πράγματα έγιναν σύννομα. Ίσως δεν θα πρεπε να είχε βάλει το σχολείο αυτό καθόλου, κλείνοντας τον επιτυχημένο κύκλο και ευρισκόμενος κι από πάνω.
Όσο για το να έρχεσαι δυο θέσεις πιο κάτω με τη συνέντευξη, ας θυμηθούμε ότι το 2007 στις κρίσεις των στελεχών, δεκάδες άτομα κατέβηκαν μέχρι και 30 θέσεις παρακάτω μετά τη συνέντευξη ενώ άλλα ανέβηκαν αντίστοιχα. Όμως στις κρίσεις του 2011 με τη μεθοδολογία της δομημένης και μαγνητοφωνημένης συνέντευξης τα κρούσματα όχι μόνο ελαττώθηκαν αλλά εξαλήφθησαν σε ορισμένες περιφέρειες, πχ Α ΑΘήνας.
Είναι μάλιστα ευχής έργο που η παρούσα ηγεσία του υπουργείου μετά τους περίεργους πειραματισμούς του 2015 -πιθανόν λόγω ανάγκης για ικανοποίηση συγκεκριμένης πελατείας- που κατέπεσαν κιόλας νομικά, αποφάσισε αυτή τη φορά να υιοθετήσει το επιτυχημένο σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλο του 2011. Κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Δεν χρειάζεται περισσότερα λόγια, όσοι εκπαιδευτικοί ενημερώνονται από τη φιλόξενη αυτή ιστοσελίδα μπορούν να καταλάβουν και να κρίνουν.

ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
|

Δηλαδή

Θα έπρεπε να βγάλει το συμβούλιο επιλογής τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρώτο από όλους στον πίνακα προκειμένου να εξασφαλίσει αυτός την πρώτη προτίμηση του και να πάρει το συγκεκριμένο σχολείο.

Όμως ο ίδιος στα αντικειμενικά δεν ήταν πρώτος.

Άρα:
Έτσι και αλλιώς είναι κάτω από δεύτερος.
Έτσι οι πάνω από αυτόν θα έπρεπε να του κάνουν τη χάρη να μην δηλώσουν πρώτη προτίμηση αυτό το σχολείο.

Ε, τώρα αν αυτό δεν είναι ιδιοκτησιακή αντίληψη τότε τι είναι; Και ποιος δίνει τέτοιο δικαίωμα να σκέφτονται έτσι οι διευθυντές των σχολείων;

Ο νόμος και το Σύνταγμα μας πάντως όχι. Όσοι δε σκέφτονται και ενεργούν με αυτόν τον τρόπο δεν θα έπρεπε να έχουν θέση ως εκπαιδευτικοί γιατί αυτό είναι έξω από την παιδεία που καλούνται να μάθουν στα παιδιά μας.

Anonymous
|

Ετσι ειναι τα πραγματα που παρουσιάζετε απο μια αλλη οπτικη γωνια.Δεν βρεθηκατε ποτε στο σχολικο περιβαλλον οποτε δεν μπορειτε να έχετε και ολοκληρωμενη αποψη.Ενας ανθρωπος με οραμα...ναι.Αλλα τι σκοπο ειχε αυτο;Δεν φτανει μονο να ειμαστε οραματιστές οταν βρισκόμαστε σε ενα σχολειο πρεπει να είμαστε και παιδαγωγοι.Να ακουμε και να σεβομαστε γονεις και μαθητες.Να μην ξεχωρίζουμε και κανουμε διακρισεις.Η θεση δεν κάνει τον ανθρωπο και ουτε αυτοματα αντλεί σεβασμο.Ο σεβασμος κερδιζετε δεν απαιτείτε και απο πολλες μαθήτριες αμφιβαλλω αν κερδήθηκε.

Π.ΜΑΡΚΟΣ
|

Ενα μεγαλο προβλημα θα ειναι το "κλιμα" που θα αντιμετωπισει ο νεος διευθυντης στο σχολειο.Γιατι ο διευθυντης ειναι ο ηγετης σε ενα σχολειο και η ακουσια απομακρυνση του,ανοιγει τους ασκους του αιολου για τον αντικαταστατη του

Βάκης Δάκης
|

Προς κ. Καλαϊτζίδη: Τα πολλά εγώ βλάπτουν την υγεία ! !
Προς όλους μας: Εχθρός του Καλού είναι το Καλύτερο ! ! ! !

Θανάσης Πειραιάς
|

Συγχαρητήρια στον κ. Καλαϊτζίδη για το έργο του, αλλά και για την τοποθέτηση του ως διευθυντή στο Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου.
Εκείνο που δεν μας λέτε ούτε εσείς αλλά ούτε και αυτός είναι ότι αυτός που τοποθετήθηκε τώρα διευθυντής στο Ράλλειο Λύκειο είναι ο δεύτερος στα σταθερά μόρια 19,80 έναντι των 18 του κ. Καλαϊτζίδη και στη συνέντευξη πήρε 7,87 ο κ. Καλαϊτζίδης έναντι 7,98 του επιλεγέντος νέου διευθυντή διαφορά που δεν ανέτρεψε την μεταξύ τους σχέση.
Αλήθεια ο εξαιρετικός διευθυντής του Γυμνασίου της Ραλλείου κ. Μαραγκόζογλου δεν έχει παίξει κανένα ρόλο στο σχολείο που είναι επίσης πολλά χρόνια διευθυντής και επανεξελέγει;

Τάσος Δ
|

Αξιολόγηση δε θέτε, ψηφοφορία δε θέτε, μετρήσημα μόρια δε θέτε, συνέντευξη δε θέτε, τι θέτε;
Τα σχολεία δεν είναι ιδιοκτησία μας.
Ο συνάδελφος δεν τα πήγε κακά στην συνέντευξη , παραπονιέται γιατί δεν μαγειρέψαν τους βαθμούς των αλλων για να παραμείνει στο ίδιο σχολείο;

Τάσος Δ
|

Αξιολόγηση δε θέτε, ψηφοφορία δε θέτε, μετρήσημα μόρια δε θέτε, συνέντευξη δε θέτε, τι θέτε;
Τα σχολεία δεν είναι ιδιοκτησία μας.
Ο συνάδελφος δεν τα πήγε κακά στην συνέντευξη , παραπονιέται γιατί δεν μαγειρέψαν τους βαθμούς των αλλων για να παραμείνει στο ίδιο σχολείο;

Κομνηνός Αργυρελλης
|

Σε μια κανονική χώρα ο κ. Καλαιτζιδης θα είχε όποια θέση ήθελε λόγω των προσόντων του και της δράσης του στην περιβ εκπ.Στο αρχιμπαχαλο ομως που εχουν μετατρεψει τη χωρα καλυτερα να περιμενει λιγο στο περιθωριο για να ξαναβρεθει τουλαχιστον υφυπουργος παιδειας.Ταγοι σαν κι αυτον σπανιζουν.

GEORGIOS SALAMOURAS
|

Γνωρίζω τον κ. Καλαϊντζίδη από τις δράσεις του και τα άρθρα του στον ηλεκρονικό κυρίως τύπο.
Αν κατάλαβα καλά ο κ.Καλαϊντζίδης υποστηρίζει ότι υπήρξε στοχευμένη διαδικασία για την τοποθέτηση άλλου διευθυντή στο εν λόγω σχολείο.

Αυτό δε που είναι ιδιαίτερα σημαντικό , είναι η γενναία αποχαιρετηστήρια επιστολή του κ. Καλαϊντζίδη που μας θυμίζει ότι τα ύστερα τιμούν τα πρώτα!

Λευτέρης
|

@Ασεπίτης
Είναι καιρός και αυτοί να έχουν λόγο και όχι μονο για τους Διευθυντές!

ασεπιτης
|

@Λευτέρης
.....Γράφεις: ....αναγκάστηκαν να αλλάξουν Σχολείο, παρά τη θέλησή τους, αλλά και παρά τη θέληση της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, του Συλλόγου Γονέων και των μαθητών τους.....

Από πότε φίλε Λευτέρη ΟΛΟΙ οι παραπάνω (αν εξαιρέσουμε τους εκπαιδευτικούς για τις προ 2ετιας κρίσεις) έχουν άποψη (που πρέπει να εισακούεται κατα τη γνώμη σου) για την επιλογή ενός διευθυντή;
Ρε πάτε καλά ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

ασεπιτης
|

@παλιός ..αληριώτης
αφού ξέρεις φίλε μου τόσα μα τόσα πολλά σε βαθμό κουτσουμπολιού θα έλεγα, για πες μας πως ήταν η ΦΕΤΙΝΗ άποψη του συλλόγου για τον εν λόγω διευθυντή;;

Γιάννης Αγιάννης
|

Ο αγαπητός συνάδελφος ξέχασε να μας πει για αυτούς που είχαν θέση κοντά του στα μετρήσιμα μόρια και βρέθηκαν με τη βοήθεια της μεθόδου της συνέντευξης μετά την 120 θέση!!!

QURIOUS
|

Με άλλο νόμο θα υπήρχε άλλη κατανομή. Δυστυχώς το πρόβλημα είναι η συνεχής μαγειρική των νόμων επιλογής. Η απαράδεκτη προσμέτρηση ΜΟΝΟ της διδακτικής υπηρεσίας ως εκπαιδευτικής, απέκλεισε δυστυχώς εμπειρα στελέχη απο την διεκδίκηση θέσης Δ/ντού. Έτσι απο την μια μεριά το κράτος καλεί εκπ/κούς να καταλάβουν θέσεις και απο την άλλη ουσιαστικά τους αποκλείει με την εκ των υστέρων μη μοριοδότησή τους γιατι ανταποκρίθηκαν σε αυτή την πρόσκληση !

palios diey
|

ΑΓΑΠΗΤΈ ΣΥΝΆΔΕΛΦΕ. ΊΔΙΑ ΑΚΡΙΒΏΣ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ Ή ΔΙΚΉ ΜΟΥ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ 29 ΧΡΌΝΙΑ ΣΤΟ ΊΔΙΟ ΣΧΟΛΕΊΟ 2 ΧΡΌΝΙΑ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΉΣ 10 ΧΡΌΝΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΉΣ. ΔΕΝ ΈΒΑΛΑ ΥΠΟΨΗΦΙΌΤΗΤΑ ΓΙΑ ΆΛΛΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ 3 ΧΡΌΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΊΑΣ ΘΑ ΤΑ ΠΕΡΆΣΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΈΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΆΠΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ

ekp/kos
|

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΑΠΟ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΠΟΥΛΩΘΟΥΝ.
ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΕΝΩ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΗΤΑΝ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ 2015 ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ; Ή ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΗΘΗ ΥΠΟΖΥΓΙΑ;
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ;
ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΜΑΣ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΒΑΛΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ.
ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ....

ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
|

"Είναι αυτονόητο ότι τα σχολεία δεν είναι ιδιοκτησία κανενός, ούτε των Διευθυντών, ούτε των Συλλόγων Διδασκόντων, ούτε των γονέων, ούτε καν των μαθητών, ωστόσο, υπάρχουν ιδιαίτερες περιπτώσεις που απαιτούν διακριτικότητα."
Νομίζω οτι εδώ τα λέτε όλα. Όχι κατά ανάγκη σωστά. Δηλαδή τι διακριτικότητα.
Κανένας και κανένα δεν είναι κανενός.
Έτσι το ότι κάποιος άλλος, αυτή τη φορά, πήρε το συγκεκριμένο σχολείο δεν είναι αδιάκριτο ούτε μεμπτό.
Ούτε σημαίνει ότι τιμωρήθηκε ή κυνηγήθηκε και έτσι απομακρύνθηκε ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός από το σχολείο αυτό.
Απλά τέλειωσε η θητεία του.
Το ότι έκανε αυτό το μεγάλο έργο σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι διαγράφεται από πουθενά και ότι δεν αναγνωρίζεται από αυτούς που το καρπώνονται.
Ο ίδιος όπου και να βρεθεί προφανώς θα προσφέρει έργο γιατί, προφανώς, αγαπά το λειτούργημά του.
Επειδή λοιπόν θεωρώ ότι είναι λάθος η τοποθέτησή σας, έχοντας υπόψη μου κάτι ανάλογο σε ΕΠΑΛ του Κορυδαλλού θεωρώ ότι μάλλον οι διευθυντές των σχολείων δεν πρέπει να διακατέχονται από συναισθήματα ιδιοκτησιακά αλλά προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο και ιδιαίτερα στην παιδεία των μαθητών με το παράδειγμά τους.

Αμερόληπτος
|

Προς τι αυτό το ανώνυμο "λιβανωτό" άρθρο για τον εν λόγω διευθυντή;

Mark
|

Έναν Δ/ντή που έδωσε όραμα σε σχολείο που κατέρρεε και το όραμα το κάνει ζώσα πραγματικότητα δεν τον απομακρύνεις μέσω συνέντευξης. Αν ήταν από τα μετρήσιμα μόρια, τα θέμα άλλαζε. Αλλά στη συνέντευξη σε τι να υστέρησε; Σε παιδαγωγική κατάρτιση, σε καινοτομικές εμπειρίες, σε διοικητικές εμπειρίες.
Αυτοί που αξιολόγησαν τον Δ. Κ. τι προσόντα έχουν;
ΥΓ: Οι "μονιμότητες" σε μια θέση είναι εύκολο να δημιουργήσουν "καταστάσεις", αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει στην περίπτωση του Δ. Κ.

Λευτέρης
|

Είναι άδικο και σίγουρα δεν είναι η μοναδική περίπτωση! Πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι Διευθυντές με σημαντικό έργο στο Σχολείο τους αναγκάστηκαν να αλλάξουν Σχολείο, παρά τη θέλησή τους, αλλά και παρά τη θέληση της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, του Συλλόγου Γονέων και των μαθητών τους. Αυτό είναι ένα άλλο έκτρωμα της πρώτης φοράς αριστεράς!
Ευχομαι στο συνάδελφο και σε όλους που επελέγησαν με νόμιμο και ηθικό τρόπο καλή θητεία!

παλιός ..αληριώτης
|

Η αναφερθείσα περίπτωση, ουσιαστικά και τυπικά είναι νόμιμη. Έτσι είναι η ζωή. Αλλά μια περίπτωση στα μέρη μου, γ ε λ ο ι ο π ο ι ε ί την εκπαίδευση.

Υποψήφιος το 2015, με πολλά μετρήσιμα, δεν παίρνει ούτε μία ψήφο σε Σύλλογο 32 διδασκόντων!

Οι 32 διδάσκοντες, αν και τους ασκήθηκε πίεση από αυτόν, δεν του έδωσαν ούτε μια ψήφο. Δ Ε Ν Τ Ο Ν Η Θ Ε Λ Α Ν (ήταν μη κ α τ ά λ λ η λ ο ς για διοίκηση , κατά την κρίση/εκτίμησή τους. Και πάρα πολλών άλλων - όλων που τον γνωρίζουν! Όλοι το έλεγαν και το ΦΩΝΑΖΑΝ και δημόσια). Απόδειξη: Με την ψήφο τους (το 2015) όλοι οι εκπ/κοί αυτού του σχολείου τον αποδοκίμασαν παραδειγματικά. ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ από τους παλιούς τριανταδύο υφιστάμενούς του, που να τον ήθελε ξανά!

Στη διαδικασία του 2017, με την κρίση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, του έβαλαν 8, κατέλαβε τη θέση Διευθυντή του σχολείου αυτού, που τον είχαν αποδοκιμάσει το 2015, στο 100%!

Κι είναι να απορείς!

1. Πώς έλαβε υπόψη του την οδηγία του Υπουργού, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, για σεβασμό της άποψης του Σ.Δ.; Δε γνώριζε το Υπηρεσιακό Συμβούλιο την κατάσταση του σχολείου αυτού;

2. Ο ίδιος ο νεο-επανα-τοποθετηθείς, όταν γνωρίζει ότι κανένας δεν τον αποδέχεται, τι πάει να κάνει στο σχολείο αυτό; Επίδειξη πυγμής; Να δείξει και να καθαρίσει; Να αποδείξει; Αφού ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τον έκρινε , ας το πούμε κομψά "ελκυστικό" για το σχολείο αυτό!

2. Τι θα γίνει την ερχόμενη τριετία στο σχολείο αυτό; Θα υπάρξει άραγε παραγωγή ουσιαστικού εκπαιδευτικού έργου;

Θεόδωρος
|

Αυτή είναι η ανταμοιβή των ικανών ανθρώπων. Στη συνείδησή μας όμως είναι καταγεγραμμένη η ικανότητα και η προσφορά του.

aganaktismenos
|

ΕΠΡΕΠΕ να σεβαστούν τα δύο χρόνια που του έμειναν.......ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.....


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/52017/o-nomos-gia-ta-stelehi-ekpaideysis-metakinise-ton-dieythynti-toy-ralleioy-lykeioy