Ποιος λέει αλήθεια ο Κ. Γαβρόγλου ή το έγγραφο του Κ. Ζουράρι για τα κενά στα Λύκεια της Γερμανίας;

Δημοσίευση: 01/10/2017

Τελευταία Ενημέρωση: 02/10/2017, 08:26

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ποιος λέει αλήθεια ο Κ. Γαβρόγλου ή το έγγραφο του Κ. Ζουράρι για τα κενά στα Λύκεια της Γερμανίας;

Δείτε το έγγραφο του Κ. Ζουράρι που ανατρέπει τα όσα ισχυρίζεται ο Κ. Γαβρόγλου

Τι είναι αληθινό και τι ψεύτικο; Οι ισχυρισμοί του υπουργού Κ. Γαβρόγλου ότι τα κενά στα Λύκεια τη  Γερμανίας οφείλονται στον  σημαντικό  αριθμό ενστάσεων εκπαιδευτικών έναντι συναδέλφων τους στα Διοικητικά Δικαστήρια της Ελλάδος ή το ακόλουθο έγγραφο του υφυπουργού Παιδείας Κ. Ζουράρι  το οποίο έχει σταλεί σε όλα τα συντονιστικά , ρωτούν εκπαιδευτικοί παντρεμένοι με μόνιμο κάτοικο εξωτερικού:

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ  Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Αξιότιμοι κύριοι του υπουργείου,

στο από 29.09.2017 δελτίο τύπου αναληθώς ισχυρίζεστε ότι για την άνευ  προηγουμένου καθυστέρηση στελέχωσης των σχολείων του εξωτερικού, ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί τους οποίους εμφανίζετε ως ένα αλληλοσπαραζόμενο κλάδο.

Εμείς οι εκπαιδευτικοί παντρεμένοι με μόνιμο κάτοικο εξωτερικού, έχουμε να σας θέσουμε τα παρακάτω ερωτήματα από τα οποία μπορεί εύκολα κανείς να συμπεράνει ποιος είναι ο πραγματικός υπεύθυνος για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση:

•    Πόσο έγκαιρος ήταν ο σχεδιασμός από τη ΔΙΠΟΔΕΞΜ και τον υφυπουργό κ. Ζουράρι, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό;  Οι προκηρύξεις των παρατάσεων των αποσπάσεων, όπως και των νέων αποσπάσεων φέτος βγήκαν στο τέλος σχεδόν του Ιούνη, όταν τα προηγούμενα χρόνια έβγαιναν το πολύ το Μάρτιο;

•    Για ποιον αριθμό ενστάσεων εκπαιδευτικών προς συναδέλφους τους, μιλάτε; Η προσφυγή στο ΣτΕ αναφέρεται στη μη συνταγματικότητα των μεταβατικών διατάξεων του απαράδεκτου  νέου  νόμου που εφαρμόσατε..

•    Τι σχέση έχει η διαδικασία της προσφυγής των εκπαιδευτικών στο ΣτΕ με τις νέες αποσπάσεις;

•    Από πέρσι άρχισε η αποψίλωση των σχολείων του εξωτερικού από εκπαιδευτικούς παντρεμένους με μόνιμο κάτοικο εξωτερικού, η οποία ολοκληρώθηκε φέτος. Πολλοί εκπαιδευτικοί που είχαν θέσεις ευθύνης, που για χρόνια κρατούσαν ανοιχτά τα σχολεία και που δεν κόστιζαν στον οικονομικό προϋπολογισμό του κράτους, μια και δεν έπαιρναν επιμίσθιο, εκδιώχθηκαν από τις θέσεις τους με το πρόσχημα των μεταβατικών διατάξεων του νόμου …. Αν υπάρχουν κενά με το άνοιγμα των σχολείων, ποιος ευθύνεται γι’ αυτό;

•    Τι έχετε να πείτε για τις αμέτρητες ανακλήσεις αποσπάσεων των εκπαιδευτικών πέρσι και φέτος; Για ποιο λόγο οι εκπαιδευτικοί την τελευταία στιγμή ζητούν ανάκληση;

•    Μήπως γιατί δεν υπάρχουν χρήματα, ούτε για τα εισιτήρια της μετακίνησής τους στο εξωτερικό;

•    Μήπως γιατί μαθαίνουν ότι είναι απλήρωτοι από τον Ιούνιο οι εκπαιδευτικοί που είναι ήδη αποσπασμένοι και φοβούνται για τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν και οι ίδιοι;

•    Μήπως γιατί φεύγοντας στο εξωτερικό θα χάσουν την οργανική τους κι όταν επιστρέψουν δε γνωρίζουν σε ποιο μέρος και σε ποιο σχολείο θα βρεθούν;

•    Ας μας απαντήσει το υπουργείο, τι είναι αληθινό και τι ψεύτικο; Το δελτίο τύπου ή το έγγραφο του υφυπουργού (συνημμένο), το οποίο έχει σταλεί σε όλα τα συντονιστικά και από το οποίο φαίνεται, ότι ο μόνος υπεύθυνος και υπόλογος αυτής της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό, είναι το υπουργείο και οι λανθασμένοι χειρισμοί του και το γεγονός ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ούτε για τα έξοδα πρώτης μετάβασης των νεοαποσπασθέντων.

Πολλά τα ερωτήματα και δυστυχώς το υπουργείο με δηλώσεις και δελτία τύπου προσπαθεί να αποπροσανατολίσει μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, μεταφέροντας με ψεύδη και αναλήθειες τις δικές του ευθύνες, σε μερίδα εκπαιδευτικών που προσέφεραν στην ελληνόγλωσση εκπαίδευση και τους οποίους το υπουργείο χρησιμοποιούσε με μεγάλη άνεση όταν τους είχε ανάγκη.

Ενώ η χώρα αιμορραγεί οικονομικά, το υπουργείο διώχνει τους παντρεμένους εκπαιδευτικούς χωρίς επιμίσθιο χωρίζοντας οικογένειες, για να φέρει εκπαιδευτικούς με επιμίσθιο. Ποια είναι η λογική στο όλο εγχείρημα κύριοι του υπουργείου. Ποιος ήταν ο «εγκέφαλος» της πρότασης και της ψήφισης των μεταβατικών διατάξεων για την εκδίωξη όλων αυτών των ανθρώπων και ποιος ο πραγματικός λόγος όλων αυτών;

Η πραγματικότητα είναι πως ο άθλιος νόμος που ψηφίστηκε από αυτή την κυβέρνηση, θα είναι η ταφόπλακα της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης.

Μετά τιμής
Εκπαιδευτικοί παντρεμένοι με μόνιμο κάτοικο εξωτερικού

 

 

Σχόλια (7)

Νεφέλη
|

Γιατί μάλλον λεφτά υπάρχουν !!!

Έκπληκτη
|

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί καταργησαν τους πίνακες χωρίς επιμισθιο τοσο για συμπλήρωση πενταετιας όσο καιγια αυτους που μένουν μόνιμα στο εξωτερικο.Είναι η πιο οικονομική και ξεκάθαρη λυση.

Διερευνητής
|

Προς Vicky
«Αληθεύει ότι οι μεταβατικές διατάξεις ήταν πρόταση κατ' ευθείαν από τη ΔΙΠΟΔΕ;»

Επερώτηση:
Ποιές μεταβατικές διατάξεις (άραγε):
-οι διατάξεις περί της (αλήστου μνήμης και σύλληψης) δεκαετίας που αρχικώς αναρτήθηκαν σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση (βλέπετε Δικτυακό Τόπο Διαβουλεύσεων opengov, Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Άρθρο 26)
ή
-οι διατάξεις περί της (επί του παρόντος προσβαλλόμενης παρά του ΣτΕ) επταετίας (και άλλων τινών) που ψηφίστηκαν και ισχύουν (βλέπετε Νόμο υπ’ αριθμ. 4415, ΦΕΚ Τεύχος Πρώτο, Αρ. Φύλλου 159, Άρθρο 26) μέχρι νεωτέρας (διάταξης);

Viky
|

Αλήθεια,
ο υπουργός δε μπορεί να δει ότι αυτός που πρότεινε να ψηφιστούν οι μεταβατικές διατάξεις στο νομοσχέδιο, έχει δημιουργήσει όλο αυτό το μπάχαλο; Άνθρωποι που χώρισαν από τις οικογένειές τους και στο κάτω-κάτω ήταν η οικονομικότερη λύση και σαν επακόλουθο όλων αυτών, άδεια σχολεία και είναι Οκτώβριος...
Ας αναλάβουν κάποιοι τις ευθύνες τους και να τιμωρηθεί και κάποιος επιτέλους, ούτως ώστε σε μελλοντικές αποφάσεις να σκέφτονται σοβαρότερα...
Αληθεύει ότι οι μεταβατικές διατάξεις ήταν πρόταση κατ' ευθείαν από τη ΔΙΠΟΔΕ;

Κατερίνα
|

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ,ΣΗΜΕΡΙΝΟ:
ΘΕΜΑ: : Παράταση απόσπασης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του Εξωτερικού για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018

ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:
«Ενόψει της επανεξέτασης του θεσμικού πλαισίου της ενίσχυσης των Τμημάτων Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Εξωτερικού, για όσους από τους πιο πάνω εκπαιδευτικούς συμπληρώνουν το μέγιστο προβλεπόμενο χρόνο απόσπασης σύμφωνα με το άρθρο 3 παράγραφος 2 της ΥΑ Φ. 821.2/701Κ/54186/Ζ1/14-05-2012 ( ΦΕΚ 1672 Β΄/ 16-05-2012 ) δεν θα δοθεί καμία περαιτέρω παράταση απόσπασης»

ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ-

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΛΗΞΕ Η ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΤΟΥΣ , ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΑ ΚΑΙ ......ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ...ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΚΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ

ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

ΓΣ
|

Αυτός ο άνθρωπος δυστυχώς δεν είναι σε θέση να διαχειριστεί τίποτα. Ακόμη και αυτά που υποτυπωδώς λειτουργούσαν στην εκπαίδευση, τα καθιστούν μη-λειτουργικά, τα καταστρέφουν, χωρίς να υπάρχει σχέδιο οργανωμένο. Προκαλώ τον κάθε καλόπιστο να διαβάσει το πρόσφατο νομοσχέδιο για την παιδεία και να διαπιστώσει τις ασάφειες και την αοριστία που επικρατεί. Ήδη πριν λίγες μέρες άρχισαν οι "εγκύκλιοι" με ερμηνείες (όπως π.χ. αυτή για τα μεταπτυχιακά που ενώ ο νόμος έβαζε σοβαρούς περιορισμούς σε δίδακτρα και αμοιβές καθηγητών, η εγκύκλιος τα παίρνει ΟΛΑ πίσω - για 1 χρόνο, και βλέπουμε). Η προχειρότητα κοστίζει και αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν συναίσθηση ή δεν τους νοιάζει.

Δασκαλα
|

Επιτελους να παρει θεση το υπουργειο .


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/53072/poios-leei-alitheia-o-k-gavrogloy-i-eggrafo-toy-k-zoyrari-gia-ta-kena-sta-lykeia-tis