Το ΙΕΠ χορηγεί στους εκπαιδευτικούς τις εκθέσεις αξιολόγησής τους

Δημοσίευση: 28/12/2017

Τελευταία Ενημέρωση: 28/12/2017, 10:53

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το ΙΕΠ χορηγεί στους εκπαιδευτικούς    τις εκθέσεις αξιολόγησής τους

Με εντολή του γραφείου του υπουργού Παιδείας και ύστερα από εισαγγελική παραγγελία

Εκπαιδευτικοί,  μετά από εισαγγελική παραγγελία και ύστερα από ανταλλαγή αλληλογραφίας με το υπουργείο Παιδείας, έλαβαν γραπτή απάντηση από το ΙΕΠ, στο αίτημά τους να τους χορηγηθούν οι εκθέσεις αξιολόγησή τους που έγινε το έτος 2014  από τους   Περιφερειακούς  Διευθυντές Εκπαίδευσης ,   Υπεύθυνους Παιδαγωγικής Καθοδήγησης,   Σχολικούς  Συμβούλους και  Διευθυντές σχολικών μονάδων .

Το Σεπτέμβριο του 2017,  υποψήφιοι Διευθυντές που δεν τοποθετήθηκαν Διευθυντές Σχολείων, στις τελευταίες κρίσεις, κατέθεσαν στο ΙΕΠ εισαγγελικές παραγγελίες για να τους δοθούν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης τους που έγινε το Νοέμβριο του 2014 όταν ασκούσαν καθήκοντα Διευθυντή σχολικής μονάδας.

Ο λόγος ήταν οι ιδιαίτερα χαμηλές βαθμολογίες που έλαβαν στην συνέντευξη.

Τα στοιχεία αυτά, σύμφωνα με πληροφορίες του esos, ζητήθηκαν για να    προσκομιστούν στις ανακριτικές αρχές , που διεξάγουν έρευνα ύστερα από καταγγελίες και ερωτήσεις στη Βουλή  καθώς και να δοθούν ως πρόσθετα στοιχεία  στον Γραμματέα της Κομισιόν.

Η εν λόγω αξιολόγηση των Διευθυντών Σχολείων πραγματοποιήθηκε το 2014 και διακόπηκε απότομα χωρίς εξηγήσεις τα Χριστούγεννα του 2014.

Έγινε σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013 20-10-2014 και με την απόφαση 10940/20-10-2014 του υπουργείου Παιδείας με αξιολογητές το Διευθυντή Εκπαίδευσης και τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης.

Πολλοί Διευθυντές Εκπαίδευσης και Σύμβουλοι είχαν καταχωρήσει στην πλατφόρμα τις βαθμολογίες στο κατατεθειμένο portfolio των διευθυντών.

Το ΙΕΠ το Σεπτέμβριο 2017 είχε απάντησει στην εισαγγελία και στους ενδιαφερόμενους ότι αδυνατεί να δώσει τα στοιχεία αυτά γιατί το υπουργείο Παιδείας έχει τους κωδικούς της βάσης δεδομένων και ότι  δεν μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτήν.

Το ΙΕΠ είχε μόνο την τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας αξιολόγησης.

Οι εκπαιδευτικοί μετά από αυτό κατέθεσαν ισάριθμες εισαγγελικές παραγγελίες στο γραφείο του υπουργού ώστε να δοθεί εντολή στο ΙΕΠ να τους δοθούν τα στοιχεία αυτά.

Στις 10 Δεκεμβρίου το γραφείο του υπουργού μετά τις νέες εισαγγελικές παραγγελίες έδωσε έγγραφη εντολή στο ΙΕΠ να δοθούν τα στοιχεία στους ενδιαφερόμενους.

Σχόλια (20)

Guest
|

@TSIFLIKAS
Πολύ σωστά τα λεγόμενά σου και ελπιδοφόρα εφόσον αντιλαμβάνομαι ότι προέρχονται από ενεργό εκπαιδευτικό. Αυτό δε που συμβαίνει στον γιο σου αποτελεί μία καθημερινή πραγματικότητα. Πλέον οι δεξιότητες είναι που μετρούν και σε μικρότερο βαθμό τα τυπικά προσόντα που έτσι κι αλλιώς πάνω κάτω πολλοί διαθέτουν. Να προσθέσω ότι για αυτούς που διατείνονται περί τυπικών προσόντων, sorry, αλλά μήπως να αρχίσουμε να μετράμε και την ποιότητα του ιδρύματος προέλευσης πτυχίου; Είμαι σίγουρος ότι πολλούς δε θα τους συνέφερε. Μεταξύ μας άλλο μάστερ από το καλό μας και μοναδικό αει που προσφέρει σπουδές distant και άλλο το μάστερ διδακτικής του oxford. Κάνω λάθος;

geo@Στρατος
|

Ή διαβαζεις βιαστικα ή δεν καταλαβαινεις αυτα που γραφονται. Και εν προκειμενω, εγραψα για ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ του καθε εκπαιδευτικου, πανω σε κριτηρια που επισης εγραψα παραπανω για τα οποια φαινεται οτι δεν πηρες ουτε μυρρωδια. Η εκθεση αυτη θα συμπληρωνεται και θα "επικυρωνεται" απο διευθυντη και απο συμβουλο. Οταν φυσικα ο εκπαιδευτικος δεν εχει να παρουσιασει τιποτε για τα δυο χρονο για τα οποια καλειται να συνταξει την εκθεση αυτοαξιολογησης, δεν θα του φταιει ουτε ο διευθυντης ουτε ο συμβουλος .

Ηλίας
|

Είναι σχεδόν απίστευτο που μερικοί εξιδανικεύουν τον ιδιωτικό τομέα όταν έρχεται η ώρα της αξιοκρατίας-αξιολόγησης! Τουλάχιστον κατά το ήμισυ ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα έχει τα ίδια και χειρότερα χάλια από το δημόσιο. Σε πολλές, μέχρι και μεγάλες επιχειρήσεις, χρειάζεσαι "μεσολάβηση γνωστού" για να σε προσλάβουν, αρκετό "γλείψιμο" για να μη βρεθείς στη "σέντρα" για απόλυση (ή μη ανανέωση σύμβασης) κτλ. Υπάρχουν και επιχειρήσεις που δεν τα κάνουν αυτά αλλά είναι κυρίως πολυεθνικές και ορισμένες ελληνικές που ξέφυγαν από την "εργασιακή υποκουλτούρα" της λογικής ότι η εκμετάλευση δημιουργεί κέρδος.

TSIFLIKAS
|

ΤΑ 52 ΣΕΝΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
1) Ο κακός Διευθυντής, ο κακός Σύμβουλος και ο κακός Προϊστάμενος θα ορμήσουν στον καλό δάσκαλο και στον καλό καθηγητή και θα τον ανακρίνουν, θα τον καταπιέσουν, θα τον εξοντώσουν, αν δεν κάνει αυτά που... κι αν τολμήσει να... Το σενάριο αυτό πουλάει καλά. Συγκεντρώνει το 50% περίπου των ψήφων στις Γενικές Συνελεύσεις. 2) Ο καλός Διευθυντής, ο καλός Σύμβουλος και ο καλός Προϊστάμενος θα ορμήσουν στον κακό δάσκαλο και στον κακό καθηγητή και θα τον τιμωρήσουν σκληρά αν δεν ... Το σενάριο αυτό είναι καθαρά θεωρητικό. Δεν υπάρχουν καλοί Διευθυντές, καλοί Σύμβουλοι κ.λ.π. Δεν υπάρχουν επίσης κακοί δάσκαλοι και καθηγητές. Σκεφτείτε τώρα κι άλλες 50 παραλλαγές των παραπάνω σεναρίων. Όπως οι 50 αποχρώσεις του γκρι. Αυτή είναι μία ''γελοιογραφία'' του προβλήματος. Ας δούμε τώρα μία άλλη του πλευρά.
Έχουν περάσει 35 περίπου χρόνια από τότε που καταργήθηκε η κακή αξιολόγηση και δεν μπορούμε, ως κλάδος, να συντάξουμε ένα κείμενο για να πείσουμε την ελληνική κοινωνία ότι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών είναι άχρηστη. Να τους πείσουμε επίσης ότι κακώς επιχειρήθηκε η κατάργηση της επετηρίδας το 1998. Τότε που βάζαμε φωτιές στους δρόμους... Γιατί σταματήσαμε αυτόν τον αγώνα συνάδελφοι;
Ας δούμε τώρα το γενικό πλαίσιο της αξιολόγησης σε κάποιες χώρες που οι λαοί τους είναι λίγο ''πιο πίσω'' από εμάς. Αυτοί αξιολογούν αρχικώς, διότι πιστεύουν ότι κανείς δεν επιτρέπεται να εκπαιδεύει ''εν λευκώ'' τα παιδιά του λαού. Θέλουν να αξιολογούν για να παρεμβαίνουν επανορθωτικά, όταν κρίνουν ότι πρέπει να γίνει. Πιστεύουν ότι μόνο μ' αυτόν τον τρόπο τα παιδιά τους θα μορφωθούν καλύτερα. Εκτιμούν τους εκπαιδευτικούς τους γιατί αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές των παρεμβάσεων. Τέλος, αυτοί οι λαοί κοιτούν συχνά τι γίνεται και στις άλλες χώρες. Παραδέχονται ότι δεν είναι αυθεντίες και καθώς θεωρούν ότι τα παιδιά τους είναι το ''μέλλον της πατρίδας'', εύκολα αποδέχονται ό,τι καλό βλέπουν στους άλλους και προσπαθούν να το ενσωματώσουν στο δικό τους εκπαιδευτικό σύστημα. Μέχρι να φτάσουν στο δικό μας επίπεδο, έχουν πολύ δρόμο ακόμη.
Εμείς τώρα προχωράμε ολοταχώς μπροστά. Προσπαθούμε να ανακαλύψουμε το 53ο σενάριο της αξιολόγησης και οι εκπρόσωποι του 50% αγωνίζονται για να αυξήσουν το ποσοστό τους. Καλή χρονιά σε όλους!

Στράτος
|

@TSIFLIKAS
Γράφεις: "Το δίλημμα είναι δημοκρατικό και ηθικό. Αν την νομοθετήσει η ελληνική βουλή, θα την αποδεχτούμε ή θα προσπαθήσουμε να την ακυρώσουμε με κάθε τρόπο;". Η απάντηση για πολλούς από εμάς είναι αυτονόητη και δόθηκε ήδη την προηγούμενη φορά που επιχειρήθηκε η επιβολή αξιολόγησης.

@geo
Γράφεις: "Ποιοι θα αξιολογησουν; Ευκολακι. Οι αμεσοι προισταμενοι. Για τους εκπαιδευτικους φυσικά οι διευθυντές τους και οι σύμβουλοι". Εδώ ακριβώς είναι το τρωτό σημείο της αξιολόγησης. Ποιοι θα αξιολογήσουν; Και δεν είναι "ευκολάκι" η απάντηση. Διευθυντές σχολείων και Σχολικοί Σύμβουλοι στη συντριπτική τους πλειονότητα είναι παντελώς ακατάλληλοι για τέτοιο έργο. Αν επιχειρηθεί εκ νέου τέτοια αξιολόγηση από τέτοιους αξιολογητές το έργο τους (της αξιολόγησης συναδέλφων) δεν θα είναι καθόλου "ευκολάκι". Ας προσπαθήσουν και με δεδομένη την προϊστορία του θέματος, όψονται...

Και όσοι αρνηθούν την συμμετοχή στην αξιολόγηση; Τι αλήθεια επιφυλάσσεται για αυτούς;

ΥΓ. Αδιαφορώ για προσωπικές "επιθέσεις". Τις προσπερνώ ασχολιάστες... Μόνο για να μη μείνουν κάποιοι με την απορία σημειώνω ότι το υπερπολυτελές σαλέ που κάνω διακοπές έχει τελικά διαδίκτυο παρότι βρίσκεται πολύ ψηλά στις Άλπεις!

DEEEEP
|

@ΣΤΡΑΤΟΣ-"οι επίδοξοι αξιολογητές θα ανασκουμπωθούν ? " Τώρα που καταργούνται οι "κακοί" Σχολικοί Σύμβουλοι την αξιολόγηση θα την κάνουν οι "καλοί" Περιφερειακοί Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου που τους αντικαθιστούν ;
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ παντού και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ μακριά απο ιδεολιγικές εμμονές, μπας και πάμε ένα βήμα μπροστά.

@Στράτο εμφανίστηκες πρόωρα.
|

@Στράτο πριν λίγες μέρες μας αποχαιρέτησες ,μέσω του εσος,γράφοντας ότι θα είσαι εκτός και μας απείλησες ότι θα επανέλθεις του ...χρόνου.Αν και είχες απαντηθεί δεόντως ,αν μπέρδεψες τις ημερομηνίες, σε πληροφορώ ότι ακόμη είμαστε το 2017 και του χρόνου θα έρθει σε 4 μέρες.Δεν τηρείς τον γραπτό σου λόγο.Θα μου πεις ότι γίνατε κυβέρνηση και κάνετε τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που τάξατε και εδώ θα κολλήσουμε;.Θα μου πεις παρακάτω ότι ο Γαβρόγλου υποσχέθηκε 10.000 διορισμούς που δεν θα γίνουν ποτέ,επιλογές σχολικών συμβούλων που θα γίνονταν σε δυο μήνες και πέρασαν 13 και βάλε,αξιοκρατικές επιλογές διευθυντών που δεν γίνανε,εκτός από την δική σου μη επιλογή που ήταν όντως αξιοκρατική,στα γραφόμενά μου κολλάς;Εμείς στο ΣΥΡΙΖΑ είμαστε συνηθισμένοι άλλα να λέμε και να κάνουμε τα αντίθετα.Φοβάμαι όμως για αυτόν τον λόγο τον Υπουργό.Είπε ότι δεν θα μας πάει στους Δήμους και άρα θα μας πάει.Πάλι γράφεις σαν μένταλιστ τι ΘΑ κάνει η ΝΔ.Το τι κάνετε εσείς τώρα δεν το σχολιάζεις. Είμαι σίγουρος ότι μέχρι το καλοκαίρι θα έχουμε απαλλαγεί από σας και θα γλυτώσουμε.

geo@Στρατος
|

Ανεκαμψες δριμύτερος ε; Ποιοι θα αξιολογησουν; Ευκολακι. Οι αμεσοι προισταμενοι. Για τους εκπαιδευτικους φυσικά οι διευθυντές τους και οι σύμβουλοι. Με στοιχεία. Με βάση πρώτα πρώτα την έκθεση αυτοαξιολογησης που θα συνταξει κάθε εκπαιδευτικος για τον εαυτό του. Τι επιμορφωσεις έκανε, ποια προγράμματα εκπονησε, πώς συνεργάστηκε με το σύλλογο διδασκοντων, πώς διαχειριστηκε μαθητές με προβλήματα μαθησιακα ή συμπεριφοράς και ένα σκασμό ακόμα θέματα στα οποία μπορεί να αναφερθεί για να δείξει την εικόνα του για τα δύο πχ τελευταία χρόνια. Την έκθεση θα συμπληρώνει ο διευθυντής και ο σύμβουλος και θα προτείνουν την τελική αξιολογικη κρίση. Ο,τι γίνεται δηλαδή εδώ και χρόνια σε χώρες του εξωτερικού. Πώς σου φαίνεται στρατουλη;

TSIFLIKAS
|

Παλαιότερα είχα διατυπώσει τη γνώμη μου για την αξιολόγηση αλλά η δημοσιογραφική ομάδα του ΕSOS δεν την ανάρτησε. Θα τη διατυπώσω και πάλι δηλώνοντας κατ' αρχάς ότι:1) Δεν έχω το αλάθητο. 2) Σέβομαι όλους τους σχολιαστές. Ξεκινώ με τα γεγονότα, την πραγματικότητα. Η αξιολόγηση υπάρχει ως θεμελιώδες στοιχείο σε όλα τα προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου. Βασικός στόχος της η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Απολύσεις δε γίνονται. Υπάρχει και στην Ελλάδα αλλά είναι άτυπη. Οι καθηγητές αξιολογούν τους δασκάλους που έχουν τα παιδιά τους μαθητές. Το ίδιο κάνουν και οι δάσκαλοι. Καθηγητές και δάσκαλοι αξιολογούν συναδέλφους τους όταν συζητούν μεταξύ τους ή όταν αναλαμβάνουν τμήματα που έχουν έρθει από την προηγούμενη βαθμίδα. Το ίδιο κάνουν και οι πανεπιστημιακοί καθηγητές όταν αναλαμβάνουν πρωτοετείς φοιτητές. Το ίδιο κάνει και ο Γιάννης Πλατάρος που μιλάει για '' ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΑΡΙΣΤΟΥΣ...'' Ποιος τους αξιολόγησε συνάδελφε και πότε; Πόσες φορές αξιολογήθηκαν; Ποιο πρωτόκολλο αξιολόγησης χρησιμοποιήθηκε; Πού δημοσιεύτηκαν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης; Η μόνη άτυπη αξιολόγηση που αποδέχομαι, είναι για τους καθηγητές που είχα στα φροντιστήρια της Αθήνας όταν ήμουν μαθητής. Αντώνης Κυριακόπουλος, Βάσος Σαβαΐδης, Γιάννης Μαντάς, Γιάννης Ντάνης, Αντώνης Βολάνης και κάποιοι άλλοι. Κορυφαίοι δάσκαλοι. Χωρίς μεταπτυχιακά, πιστοποιήσεις κ.λ.π. Χιλιάδες μηχανικοί, γιατροί και οικονομολόγοι έχουν διατυπώσει στον ημερήσιο τύπο τα τελευταία 40 χρόνια την ίδια γνώμη. Η αξιολόγηση δεν είναι καραμέλα. Τα πολιτικά κόμματα την εκμεταλλεύονται δυστυχώς, για να μαζεύουν ψηφαλάκια. Όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι οι γονείς των μαθητών την θέλουν. Οι μόνες απολύσεις εκπαιδευτικών που έχουν γίνει στην Ελλάδα, είναι κάποιων κομμουνιστών που θεωρήθηκαν ως επικίνδυνοι από την ΕΡΕ και τη Χούντα. Ελάχιστοι ήσαν. Είναι βέβαια και οι εκατοντάδες που έκανε η ΝΔ και το πλήρωσε πολύ ακριβά. Αυτές όμως δεν είχαν σχέση με την αξιολόγηση. Το δίλημμα είναι δημοκρατικό και ηθικό. Αν την νομοθετήσει η ελληνική βουλή, θα την αποδεχτούμε ή θα προσπαθήσουμε να την ακυρώσουμε με κάθε τρόπο;

Αμερόληπτος
|

Επέστρεψε μετά από σύντομες διακοπές ο Στράτος ο προπαγανδιστής! Οι διακοπές δεν τον βοήθησαν καθόλου να ξεχάσει τη γνωστή του καραμέλα: "ο Μητσοτάκης θα κάνει απολύσεις".

Στράτος
|

"Επειδή ο Δημόσιος Τομέας δεν είναι το κέντρο του κόσμου, χρήσιμο θα είναι να κοιτάμε τι γίνεται, σε παρόμοιες περιπτώσεις, στον Ιδιωτικό Τομέα" γράφει ο TSIFLIKAS.

Αυτή την καραμέλα προσφέρει και η αξιωματική αντιπολίτευση. "Αξιολόγηση παντού" ακούμε και φυσικά πρωτίστως στο Δημόσιο.

Το ερώτημα είναι "ποιοι θα είναι οι αξιολογητές;" και επιπλέον "ποιος ο τελικός στόχος και σκοπός μιας αξιολόγησης;".

TSIFLIKAS
|

O ''Nίκος'' και ο Γιάννης Πλατάρος περιγράφουν άψογα το πρόβλημα. Επειδή ο Δημόσιος Τομέας δεν είναι το κέντρο του κόσμου, χρήσιμο θα είναι να κοιτάμε τι γίνεται, σε παρόμοιες περιπτώσεις, στον Ιδιωτικό Τομέα. Π.χ.1) Ο γιος μου κλήθηκε για τρίτη συνεντευξη, πριν από δύο μέρες, από μία μεγάλη εταιρεία. Προφανώς τα τυπικά προσόντα δεν αρκούν και θέλουν να βεβαιωθούν αν είναι το ικανό πρόσωπο που αναζητούν. Ο δεύτερος αξιολογητής του ήταν άλλο στέλεχος της εταιρείας. 2) Σ' ένα συνέδριο της ΕΜΕ πριν από αρκετά χρόνια, επικαλέστηκε κάποιος το πτυχίο που είχε από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, για να τοποθετηθεί επί ενός μαθηματικού θέματος. Πριν του δοθεί ο λόγος, εισέπραξε από τον Επικεφαλής Συντονιστή το εξής σχόλιο: '' Τι σχέση έχει το Πάντειο με τα Μαθηματικά και τη Διδακτική τους; ''Η συνέντευξη, συνάδελφοι, είναι στον Δημόσιο Τομέα το μέσο για να υποβαθμίζεις και να αναβαθμίζεις... Το έχω δει, πολλές φορές, στα 30 χρόνια που υπηρετώ στη Δημόσια Εκπαίδευση. Με τη συμβολή των αιρετών που ψηφίζουμε... Αυτό το Εκπαιδευτικό Σύστημα δημιουργήσαμε, αυτό θέλουμε και αυτό υποστηρίζουμε. Εύχομαι Υγεία σε όλους.

Στράτος
|

Όταν έρθει ο Κυριάκος...

η αξιολόγηση θα ξαναρχίσει,

οι διαθεσιμότητες θα επανεμφανιστούν,

οι επίδοξοι αξιολογητές θα ανασκουμπωθούν,

και άλλα παρόμοια πολλά θα μας ξαναθυμίσουν ημέρες δόξης λαμπρές...

Η μέρα κείνη δε θ΄αργήσει...

Δημήτρης
|

@Γιάννης Πλατάρος
Αγαπητέ Ιωάννη, οι μικροί σε ηλικία συνάδελφοι προφανώς θα εντυπωσιαστούν για το θυμωμένο ύφος και την κεφαλαιοποίηση λέξεων που θεωρείς οτι έχουν αξία. Οι μεγαλύτεροι, απλά θα χαμογελάσουν με πίκρα διαβάζοντας τα αυτονόητα και που ισχύουν από γεννήσεως του ελληνικού κράτους. Σημασία όμως έχει οτι καταλήξαμε στα ίδια συμπεράσματα, οπότε ... Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά !

Γιάννης Πλατάρος
|

@Δημήτρης
Για να αποκτήσουμε Δημήτρη κουλτούρα αξιολόγησης, χρειαζόμαστε κάποιες ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. Δεν ξέρουμε αν είναι ΚΑΙ ΙΚΑΝΕΣ, αλλά σίγουρα ξέρουμε ότι είναι αναγκαίες:
Φέρεσαι να είσαι από άλλο Πλανήτη ή να έχεις άγνοια. Σχολιάζεις όμως και λες «αλίμονο δεν θα αποκτήσουμε ποτέ κουλτούρα αξιολόγησης»
Σου υπενθυμίζω:
Οι πλειονότητα των κριτών στα Συμβούλια επιλογής είναι (αιρετοί +με 15 χρόνια εκπαιδευτική εεμπειρία)= τίποτε το ποιοτικά εχέγγυο.
Οι Περιφερειακοί που διόρισαν αυτό το προσωπικό χωρίς πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και χωρίς απαίτηση τυπικών προσόντων, είναι μετακλητοί υπάλληλοι που διορίσθηκαν ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΑΝΕΚΑΘΕΝ, με πλήρως αδιαφανείς διαδικασίες .
Εσύ αυτά ΔΕΝ τα γνωρίζεις;
Είσαι εκπαιδευτικός ή μαθητής ή πολίτης απλό ή γονέας; Ακόμα κι έτσι, δεν έχεις επαρκή δικαιολογία. Είναι αλήθεια όμως, ότι η κρατούσα κουλτούρα όπως λες και συ είναι του εξυπνακισμού και του ανερυθρίαστου ψεύδους.
Εσύ προσωπικά Δημήτριε υποψιάζεσαι πόσο χυδαίο είναι να αδικείται συνάδελφος από συνάδελφο κραυγαλέα και συνειδητά; Μπορείς να σκεφθείς τι κακό δευτερογενές γίνεται στην Κοινωνία, όταν ΕΣΥ εκπροσωπείς την ακαδημαϊκή αξιοκρατία και ταυτοχρόνως την φτύνεις αντιφάσκοντας προς εαυτόν αδικώντας κόσμο; Μήπως είσαι και συ απ΄αυτούς που δεν έχουν κατανοήσει ακόμα ότι η απόκρυψη του ΠΡΟΣΩΠΟΥ σου μέσω της μυστικής ψηφοφορίας για την ανάδειξη Διευθυντών ήταν μια φασιστικού τύπου πράξη που ακύρωνε το ΣΥΝΤΑΓΜΑ και ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ; Νομίζεις ότι ΠΟΛΙΤΕΙΑ είναι μόνο η Εκτελεστική εξουσία που έχει αφομοιώσει πλήρως την Νομοθετική; Ποιά κουλτούρα αξιολόγησης Δημήτριε; Στην Ελλάδα; Πόσων ετών είσαι Δημήτριε; Ποιός ταύτισε την αναξιοκρατία με την χαμηλή βαθμολογία; Ομιλούμε για ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΑΡΙΣΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ στους οποίους κάποιοι επεφύλαξαν βαθμούς ΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΟΚΤΩ!
Δεν έχεις ακούσει εσύ τίποτα γι αυτό;
Γι αυτό δεν θα αποκτήσουμε ποτέ κουλτούρα αξιολόγησης.....

Νίκος
|

Είναι κοινό μυστικό πλέον εδώ και χρόνια και όχι μόνο τώρα, ότι όπου υπάρχει συνέντευξη δεν υπάρχει αξιοκρατία. Αλλά το παράδοξο είναι ότι όλοι διαμαρτύρεστε αλλά και ταυτόχρονα είστε προσκολλημένοι σε αυτό το σύστημα της συνέντευξης , γιατί όλοι ελπίζεται ότι κάποια στιγμή θα έρθουν στα πράγματα οι δική σας κομματικά προσκείμενοι ή γνωστοί και θα σας βαθμολογήσουν θετικά στην συνέντευξη. Κανένας δεν τολμά να πει να καταργηθεί η συνέντευξη και να αντικατασταθεί π.χ. με εξετάσεις ΑΣΕΠ ή με άλλο αδιάβλητο σύστημα που να μην επηρεάζεται από τον ανθρώπινο παράγοντα, και αυτό γιατί όλοι περιμένετε κάποια στιγμή να έρθουν στα πράγματα οι δική σας άνθρωποι. Αυτή είναι η αλήθεια και μην υποκρίνεστε!

Δημήτρης
|

Υποψιάζομαι οτι οι συνάδελφοι που αξιολογήθηκαν και οι σχολιάζοντες εδώ μέσα ταυτίζουν την αναξιοκρατία με την χαμηλή βαθμολογία. Αν δηλαδή θεωρήσουμε εκ προοιμίου οτι χαμηλή βαθμολογία σημαίνει αδικία και υψηλή σημαίνει εύνοια τότε δεν υπάρχει καμία ελπίδα να αποκτήσουμε ποτέ κουλτούρα αξιολόγησης.

Γιάννης Πλατάρος
|

Παρακολουθώ αυτό το θέμα προσεκτικά. Εικάζω, ότι η παραχώρηση, δεν έγινε λόγω της εισαγγελικής παραγγελίας, αλλά λόγω της παρέμβασης της Κομισιόν. Το ΙΕΠ, ηρνείτο σθεναρώς και επιμόνως να δώσει στοιχεία, νόμιμης κρίσης, με νόμο που είναι εν ισχύ (ΠΔ 152/2013) Πραγματικά , ήταν ακατανόητη η μη παροχή στοιχείων. Ομοίως ακατανόητο ήταν το error 404 Χριστούγεννα, τέτοιες μέρες, όταν πήγαμε να καταχωρίσουμε τις τελευταίες αξιολογήσεις.
Ο λόγος για τον οποίο διάφοροι (λίγοι) κομμένοι Διευθυντές αιτούνται τις κρίσεις του ΠΔ 152, που ήταν εξαιρετικά λεπτομερές με σαφή και συγκεκριμένα κριτήρια που περιόριζαν ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ την αυθαιρεσία, είναι για να εξηγήσουν διάφορα μέλη των διευρυμένων ΠΥΣΔΕ, το ΠΩΣ, ένας εν ενεργεία Διευθυντής αξιολογείται λχ. με 99/100 με βάση τα απολύτως διαφανή και μετρήσιμα κριτήρια του ΠΔ 152 κατά τις κρίσεις του 2014 και μετά , το 2017, λαμβάνει λ.χ. 3 στα 8 στην συνέντευξη.
Εκεί η αιτιολόγηση θα είναι πολύ δύσκολη.
Οι Εισαγγελείς είναι πρόσωπα με ιδιαίτερη κοινωνική εμπειρία και φυσιογνωμικές ικανότητες. Και ενσυναίσθηση έχουν και ευφυείς είναι.
Δεν λυπάμαι που κάποιοι λίγοι, ελάχιστοι (αλλά περισσότεροι από κάθε άλλη φορά) θα καταδικαστούν. Αδυνατώ να εξηγήσω πώς θα καταδικαστούν δημιουργώντας νέο ρεκόρ καταδικαστικών αποφάσεων σε κρίσεις που ΔΕΝ ήταν οι πιο αναξιοκρατικές που έχουν γίνει σε αυτή την Χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας και του «Πορτοκάλος.»
Πιθανόν να φταίει η γνωστή αλαζονεία της εξουσίας σε συνδυασμό με το νεοφώτιστον του πράγματος....
Τα επόμενα 6-7 χρόνια μόνο με αυτά θα ασχολούμαστε. Οι θύτες των συναδέλφων τους θα έχουν άφθονο καιρό για ενδοσκόπηση αναστοχασμό και αυτοκριτική. Κάποιοι το λένε και μετάνοια.
Και κάτι άλλο:
Στην αξιολόγηση του 2014, μπορεί να έχουν υπάρξει και τέρατα από τους τότε κρίνοντες, για την τότε αξιολόγηση. Επειδή η κρίση αυτή ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΑ (αφού είναι εν ισχύ το ΠΔ152/2013) αν κάποιος ιδεί κάποια επαχθή και άδικη κρίση εναντίον του και προκειμένου να μην συνοδεύσει τον φάκελό όταν και εάν βγει από την κατάψυξη, προλαβαίνει μέχρι το 2019 να κάνει χρήση δικονομικών μέτρων προστασίας του.
Δηλαδή, η «απόψυξη» των αξιολογήσεων του 2014, έχει ΔΥΟ αναγνώσεις....

ΝΙΟΒΗ
|

Καλημέρα και χρόνια πολλά! Κανονικά πρέπει να δοθεί η έκθεση αξιολόγησης σε όλους όσους είχαν περάσει τη διαδικασία το 2014. Αλλοίμονο αν χρειάζεται εισαγγελική εντολή και γι' αυτό! Τι φοβούνται; Όλα πρέπει να γίνονται εν κρυπτώ; Αφού οι βαθμολογίες και η έκθεση ήταν έτοιμες -σύμφωνα με το ΥΠ.Π.Ε.Θ γιατί τα μπλόκαραν; Ευτυχώς που μιλάμε για διαφάνεια παντού! !! Με εισαγγελέα και αν....

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
|

Φαίνεται οι συνάδελφοι που θεωρούν ότι αδικήθηκαν με τη συνέντευξη στις πρόσφατες κρίσεις και δεν έγιναν αναξιοκρατικά διευθυντές, παρότι διέθεταν σοβαρά τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, το έχουν πάρει πολύ ζεστά το θέμα. Όλα αυτά που διαβάζουμε μόνο από το ESOS είναι ιδιαίτερα σημαντικά νέα. Προσφυγές στην Ευρωπαϊκή κοινότητα, προσφυγές στη δικαιοσύνη, εισαγγελικές παραγγελίες, στο ΙΕΠ ακόμη και στον Υπουργό, επερωτήσεις στη βουλή, πληθώρα δημοσιευμάτων, αίτηση ακύρωσης του νόμου στο ΣτΕ, κ.λπ. Αυτά δεν είχαν γίνει ποτέ μα ποτέ στο παρελθόν. Έπρεπε τα συγκεκριμένα συμβούλια επιλογής να λάβουν υπόψη τους την έκταση που θα μπορούσε να πάρει το θέμα με συγκεκριμένους υποψηφίους . Θέλω να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους συναδέλφους και να τους πω να συνεχίσουν με το ίδιο θάρρος και κουράγιο κατά της αναξιοκρατίας και των αυθαιρεσιών. Η δικαιοσύνη είναι εκεί και θα κάνει το καθήκον της όπως στις περιπτώσεις Γ Αθήνας και Καρδίτσας. Αξίζει τον κόπο να ζητήσουν όσοι ήταν διευθυντές σχολικών μονάδων τα αποτελέσματα για να δουν πως αξιολογήθηκαν από τους διευθυντές εκπαίδευσης και τους συμβούλους παιδαγωγικής ευθύνης. Προφανώς κάποιοι δυσαρεστημένοι θα προσφύγουν στα δικαστήρια !!!Ευχαριστούμε πολύ το ESOS για την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση και ευχόμαστε στην δημοσιογραφική ομάδα χρόνια πολλά με υγεία.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/54773/iep-horigei-stoys-ekpaideytikoys-tis-ektheseis-axiologisis-toys