Παν. Δυτ. Αττικής: Ποιες από τις 1428 προτάσεις απορρίφθηκαν ή εγκρίθηκαν των 923 συμμετεχόντων στη δημόσια διαβούλευση
Δημοσίευση: 20/02/2018
Τελευταία Ενημέρωση: 20/02/2018, 16:03
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Δείτε την έκθεση του υπουργείου Παιδείας
Το esos δημοσιεύει την έκθεση του υπουργείου Παιδείας, με τις προτάσεις-σχόλια που εγκρίθηκαν ή απορρίφθηκαν , των 923 ατόμων που συμμετείχαν στη δημόσια διαβούλευση για την τελική διαμόρφωση του Σχεδίου Νόμου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.
Την Επιτροπή έγκρισης των Σχολείων αποτελούσαν οι: Πέτρος Κουλούρης, Μαρία Σαριδάκη και Αλεξάνδρα Τομαρά.
Σχόλια (15)
Από το κείμενο λείπουν παντελώς όσες προτάσεις αναφέρουν ότι το τμήμα επισκεπτριών δεν αναγνωρίζεται πουθενά παγκοσμίως διότι οι επισκέπτριες υγείας είναι νοσηλεύτριες και μόνο ως νοσηλευτική κατεύθυνση ή ως μεταπτυχιακές σπουδές μπορούν να αιτιολογήσουν την ύπαρξή τους.
Νομίζω ότι τα προβλήματα δε θα υπήρχαν αν τα ΤΕΙ είχαν μετονομαστεί από το 2001 σε "Τεχνολογικά πανεπιστήμια". Έτσι αναγνωρίζεται και ο τεχνολογικός τους χαρακτήρας και η ανώτατη βαθμίδα εκπαίδευσης. Με τη σημερινή "σούπα" δημιουργείται ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΕΙ και δημιουργούνται παράδοξα. Γιατί η Φυσικοθεραπεία του νέου ΑΕΙ να είναι στο νέο μηχανογραφικό στα ΑΕΙ ενώ η φυσικοθεραπεία του ΤΕΙ Πάτρας να είναι στα ΤΕΙ , δηλαδή σε άλλο "μπλοκ" σχολών τη στιγμή που οι απόφοιτοι των 2 σχολών θα έχουν τα ΙΔΙΑ δικαιώματα; Δημιουργούνται ή όχι απόφοιτοι 2 ταχυτήτων;
Πάμε σε ανωμαλία ολκής που τη βρουν μπροστά τους οι νέοι απόφοιτοι. Το κακό είναι ότι η κυβέρνηση άρον άρον προχωρά στο νέο ΑΕΙ για να χαϊδέψει τα αυτιά ημετέρων και να μοιράσει τίτλους αράδα , πετώντας ουσιαστικά την πατάτα των επαγγελματικών δικαιωμάτων στο απώτερο μέλλον με μόνο στόχο να εξασφαλίσει πολιτικούς φίλους. Κλασσική πολιτικάντικη τακτική πρόκλησης πρόσκαιρης ευφορίας με ταυτόχρονη όμως δημιουργία προβλήματος, η γιγάντωση του οποίου θα είναι δύσκολο ως αδύνατο να επιλυθεί σε μερικά χρόνια.
Θα μπορούσε το Υπουργείο να μας ενημερώσει επισήμως τι σημαίνει πρακτικά ότι κάποια πρόταση "εγκρίθηκε"; Σημαίνει ότι η πρόταση αυτή θα συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο ή κάτι άλλο;
Για παράδειγμα, στη σχετική δημοσίευση φαίνεται ότι έχει εγκριθεί η πρόταση των Τμημάτων Κοινωνικής Εργασίας και Προσχολικής Αγωγής για ίδρυση ξεχωριστής Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, αλλά στο νομοσχέδιο που συζητείται αυτές τις μέρες και θα ψηφιστεί τη Δευτέρα 26/02 δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο.
Επομένως, ποιο ακριβώς είναι το νόημα της έγκρισης μιας πρότασης στη διαβούλευση;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Κατερίνα Μανιαδάκη
Πρόεδρος Τμ. Κοινωνικής Εργασίας
Οι απόφοιτοι ΤΕΙ από ότι κατάλαβα θέλουν στα χαρτιά τους να γράφει την λέξη "Πανεπιστήμιο" και ας μείνουν με τα ίδια δικαιώματα και με τον διαχωρισμό ΠΕ/ΤΕ στο δημόσιο. Γι'αυτά δεν λένε τίποτα. Ούτε οι ίδιοι δεν πιστεύουν ότι είναι ισότιμοι σύμφωνα με το ΕΠΠ (επίπεδο 6), ούτε είναι ικανοποιημένοι με το γεγονός ότι οι μηχανικοί μπορούν να εγραφούν στο ΤΕΕ!
Είναι το θέμα Ψυχολογικό διότι θέλουν να αντιμετωπίσουν τον κοινωνικό ρατσισμό μόνο και όχι την ουσία, τον διαχωρισμό ΠΕ/ΤΕ δηλαδή που κακώς υπάρχει ακόμα. Μόνο αυτό μπορεί να πολεμηθεί στα ευρωπαϊκά δικαστήρια εφόσον τα πτυχία ΤΕΙ είναι επιπέδου 6 όπως και τα πτυχία των Πανεπιστημίων.
Τα υπόλοιπα περι ισοτιμίας δεν ευσταθούν και θα πρεπε πτυχίο ΠΕ να πάρουν μόνο όσοι ισαχθούν από τον Σεπτέμβριο του 18 και μετά.
Κ.Χιωτίνη,
υπάρχουν απόφοιτοι του τμήματος "Τεχνολόγων Γραφικών Τεχνών" που παρακολουθούν τις εξελίξεις και πραγματικά έχουν διαφορετική άποψη από τη σημερινή τελική πρόταση. Θα πρότεινα λοιπόν λόγω της θέσης σας, έστω και τώρα, να προβείται στις απαραίτητες εκείνες ενέργειες, έτσι ώστε το ιδρυτικό τμήμα των Τεχνολόγων Γραφικών Τεχνών να ενταχθεί στη "Σχολή Επιστημών Εφαρμοσμένων Τεχνών, Επικοινωνίας και Πολιτισμού" αυτόνομο και ισότιμο με τα υπόλοιπα τμήματα και ΟΧΙ κατεύθυνση σε ένα τμήμα που αυτόματα σημαίνει υποβάθμιση , αφού ούτε καν αναφέρεται στο τίτλο του Τμήματος.
Κ. Χιωτίνη επειδή πιστεύω ότι οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά, πέρα από προσωπικές διαφωνίες ή αντιπαλότητες να πράξετε τα δέοντα για να αποκατασταθεί η αδικία.
Με πίτα ευρωπαϊκή οδηγία να συμμορφωθεί η Ελλάδα; Ο υπουργός είναι ο πρώτος που λέει ότι πανεπιστήμιο και ΤΕΙ είναι το ίδιο πράγμα. Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί οι απόφοιτοι σκίζονται για μια υποτιθεμενη ισοτιμηση αφού αυτή υπάρχει ήδη.
Θα έπρεπε να παλεύουν για την κατάργηση του διαχωρισμού ΠΕ-ΤΕ που ισχύει για όλους τους αποφοίτους ΤΕΙ και όχι μόνο τους αποφοίτους των δύο κεντρικών ΤΕΙ
Γιατί να γκρινιάξουν; Το ΤΕΙ Αθήνας θα γίνει Πανεπιστήμιο! Καλά κάνουν και το καταργούν. Αυτό δεν θέλαμε όλοι στα ΤΕΙ;
Για τη μη ισοτίμηση των αποφοίτων αλλά και για όσους έχουν εισαχθεί μέχρι το 2013 και δε θα πάρουν πτυχίο ΠΔΑ, αλλά θα έχουν ένα πτυχίο ενός ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος που θα έχει πλέον καταργηθεί και ταυτόχρονα θα θεωρείται κατώτερο πρέπει να γίνουν δικαστήρια. Πρέπει να απευθυνθούμε στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, να πληρώσει κάποιο πρόστιμο η Ελλάδα μπας και συμμορφωθεί με καμία Ευρωπαϊκή οδηγία!
Ο κος Νίνος, φοιτητές, καθηγητές έριξαν τόση γκρίνια για το σχέδιο "Αθηνά" και τώρα που καταργούν το ΤΕΙ Αθήνας (το τρίτο μεγαλύτερο ΑΕΙ και το πρώτο μεγαλύτερο ΤΕΙ της χώρας) ούτε φωνή ούτε ακρόαση!
Μελλοντική συζήτηση με γονείς :
-Μάνα πάω να δώσω κατατακτήριες
-Ποια ακόμα σχολή θες να βγάλεις παιδί μου;
-Α την ίδια μάνα, με ίδια ειδικότητα
-Παιδί μου χαζεψες;
-Όχι μάνα, απλά είμαι στην Ελλάδα!
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΙΑ?
Το ότι θα ληφθεί υπόψη σημαίνει πλαγίως "δεν εγκρίθηκε ";;
Η εκθεση εχει μονο 83 σχολια. Που ειναι τα υπολοιπα?
Με μια γρήγορη ανάγνωση των εγκεκριμένων προτάσεων, παρατήρησα ότι πουθενά δεν εγκρίνεται ότι: «οι απόφοιτοι ΑΤΕΙ που ήδη έχουν ολοκληρώσει κύκλο σπουδών 240 πιστωτικών μονάδων που αντιστοιχούν σε ένα τετραετές πρόγραμμα σπουδών ενός ΑΕΙ ….. ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ισότιμα στην Ευρώπη με ένα αντίστοιχο Πανεπιστημιακό Πρόγραμμα Σπουδών Επιπέδου 6», όπως αναφέρουν ο Κος Απόστολος Κοκκόσης, Πρόεδρος της ΟΣΕΠ-ΤΕΙ και η Πρύτανις ΤΕΙ Αθήνας Καθηγήτρια Μαρία Βενετίκου.
Αν μου διέφυγε ή κάνω λάθος ενημερώστε με (σε αυτό το site).
Αν πάλι ΔΕΝ κάνω λάθος, τι προσπαθούν να πετύχουν;
Άλλη μία ομάδα «μετέωρων» πτυχιούχων που δεν είναι ούτε ΤΕΙ, αλλά ούτε και ΑΕΙ !!!
Άλλο ένα μέτωπο κατά της κυβέρνησης;
Έχουμε δίκαιο. Δεν σπουδάσαμε 3 χρόνια αλλά 4, όσα τα ΑΕΙ.
Το πρόγραμμα σπουδών (+ εργαστήρια) ήταν – και παραμένει - ισάξιο και δυσκολότερο από πολλά ΑΕΙ.
Είναι καιρός επιτέλους να λήξη αυτή η εκκρεμότητα και να αποκατασταθεί το δίκαιο και αυτονόητο.
Επίσης, κάτι ακόμη σε ότι αφορά την εργασία.
Οι εργοδότες δεν ξεχωρίζουν αν είσαι ΑΤΕΙ ή ΤΕΙ, ούτε “… ναι αλλά .. 4 έτη.. κλπ”.
Γνωρίζουν μόνο ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
Αν δεν αποκατασταθεί αυτή η αδικία, θα δυσαρεστήσει εμάς ΚΑΙ τα μέλη των οικογενειών μας.
@Δημήτρης
1ον Ας ειχαν εκδωσει ΕΔ για ολων των ειδικοτητων αποφοιτους απο ΤΕΙ οπως επρεπε να κανουν εδω και δεκαετιες ετσι ωστε να μην ειχαμε μελλοντικα προβληματα.
2ον Ας ειχαν εξισωσει ΠΕ/ΤΕ στο δημοσιο απο την στιγμη που ειναι 2 παραλληλοι τομεις.
ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΧΘΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΠΟ ΤΕΙ.Και στην τελικη κυριε Δημητρη εμεις,οι αποφοιτοι ειμαστε οι τελευταιοι που φταιμε για ολο αυτο το χαος.