Το Σχέδιο Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης “οδεύει” για το Γενικό Λογιστήριο

Δημοσίευση: 17/05/2018

Τελευταία Ενημέρωση: 18/05/2018, 10:00

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το Σχέδιο Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης “οδεύει” για το Γενικό Λογιστήριο

Στο τέλος της άλλης εβδομάδας θα κατατεθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

Στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους "οδεύει "αύριο Παρασκευή το Σχέδιο Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας του από τη Νομοπαρασκευαστική Επιτροπής της Βουλής.

Το Σχέδιο Νόμου θα επιστρέψει στο υπουργείο Παιδείας από το Γενικό Λογιστήριο στα μέσα της ερχόμενης  εβδομάδας, οπότε θα κατατεθεί προς συζήτηση στην  Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής το αργότερο στις 25 Μαίου.

Στη συνέχεια οι πρόεδροι των Επιτροπών της Βουλής θα ορίσουν τις ημερομηνίες συζήτησης του Σχεδίου Νόμου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

 Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας  θέλοντας να αποφύγει την απασχόληση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης με τις Πανελλαδικές, έχει ήδη αποφασίσει πως η κατάθεση των αιτήσεων για την επιλογή στελεχών θα γίνει εκτός αυτών των ημερομηνιών.

Ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου δεν έχει καταλήξει  ακόμη στο χρονοδιάγραμμα επιλογής στελεχών, αν και δέχεται από στελέχη του εισηγήσεις να ξεκινήσει με την κατάργηση του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων και την επιλογή των  Συντονιστών  Εκπαιδευτικού Έργου.

Το Σχέδιο Νόμου αποτελείται από 121 άρθρα

1. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το Σχέδιο Νόμου

2. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την αιτιολογική έκθεση

 

Σχόλια (19)

Δον Κιχώτης
|

@ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Κύριε Σύμβουλε,
Τις τελευταίες μέρες στείλατε προς ανάρτηση αρκετές αξιολογήσεις. Επιλέγω:
Στις 14/5 , 22:04, σας υπέβαλα μία ερώτηση ( Σχολικοί Σύμβουλοι - Είδήσεις - Σχολι-
κοί Σύμβουλοι(ΠΕΣΣ):Πρωτόγνωρη σφοδρότητα... ) και την επόμενη μέρα (15/5 12:07)
κρίνατε ότι πρέπει να αναβαπτιστώ λίγο στη μοντέρνα ποίηση· αρκεί να μην είμαι
ατάλαντος!
Την ίδια μέρα στις 22:19 σας ανέφερα λεπτομερώς ότι η αναβάπτιση έγινε· τελείωσε
και σας υπέβαλα μία ερώτηση για την αξία των σεμιναρίων που προβάλλετε στον
Υπουργό Παιδείας.
Την επόμενη μέρα ( 16/5 , 20:16 ) είδα έκπληκτος ότι κρίθηκα εκ νέου και πως τώρα
είμαι έντιμος και άδολος! Απάντηση όμως στην ερώτηση δεν διατυπώσατε.
Χτες όμως ( 19/5 , 11:00 ) είδα επιτέλους μία απάντηση! ( ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ - Ειδήσεις -
Το σχέδιο Νόμου για τις δομές Εκπαίδευσεης ''οδεύει''... )
Σ' αυτή την απάντηση όμως, έτσι όπως είναι διατυπωμένη, οι ευχαριστίες των εκπαι-
δευτικών δεν έχουν σχέση με τα σεμινάρια. Αλήθεια, γιατί πρέπει να υπάρχει σ' ένα
επιμορφωτικό σεμινάριο νεοδιόριστων ενότητα για τα ''κομματικά φερέφωνα'';
Επίσης, ''οι ανοιχτές πόρτες και ο σεβασμός των συναδέλφων'', αποκλείεται να οφεί-
λονται και σε άλλους λόγους;
Τα επιμορφωτικά σεμινάρια στην εκπαίδευση αξιολογούνται σύμφωνα με πρωτόκ-
κολα.
Επιλέγονται τα κατάλληλα εργαλεία, δημιουργούνται κατάλληλα δείγματα και ακο-
λουθεί η στατιστική επεξεργασία τους για την εξαγωγή συμπερασμάτων, δηλαδή για
την αξιολόγησή τους. Αυτό μπορεί να σας το επιβεβαιώσει και ο Σχολικός Σύμβουλος
Γιώργος Μπαραλός.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ
|

Αγαπητέ" πικρόχολε"
Στα ΠΕΚ, στην επιμόρφωση, δίδαξαν όλοι σχεδόν οι σχολικοί σύμβουλοι και όχι μόνο,υποχρεωτικά από το νόμο και βάσει ειδικοτήτων.Στα ΙΕΚ διδάσκουν με καλό βιογραφικό εκατοντάδες εκπαιδευτικοί,νέοι και παλιοί,διορισμένοι και αδιόριστοι..Στην ΑΣΠΑΙΤΕ,στην ΕΚΔΔΑ, και στο ΕΑΠ που συνεχίζω να διδάσκω ακόμα και με την αρνητική βαθμολόγηση της διδακτικής προυπηρεσίας μου από τον κόφτη 20-x, όπου χ τα χρόνια διδακτικής προυπηρεσίας, δεν μπαίνεις με γνωριμίες,χρειάζεται δυνατό cv με βιβλια και δημοσιεύσεις....Για ποιές γνωριμίες μιλάς λοιπόν κατεβάζοντας το επίπεδο της συζήτησης?Οσοι δίδαξαν εκεί όπου αναφέρομαι δίδαξαν επιλεγμένοι βάσει βιογραφικού,δεν χωρούσαν γνωριμίες. Με παραξενεύει ότι για την αντισυνταγματική διάταξη του κόφτη μετά τις δυο θητείες δεν λέγεται σχεδόν τίποτα .Αν το σχέδιο νόμου έθετε μια ποσόστωση για τα νέα στελέχη της εκπαίδευσης ακόμη και της τάξεως του 50%, δίχως να αποκλείει τους παλιούς ,ποιός θα αντιδρούσε? Δεν καθαγιάζω τις πρότερες από την τρέχουσα εκπαιδευτικές πολιτικές...Όλες με έναν ανόητο και αφελή πολιτικά τρόπο βοηθούσαν,κατά πρώτον τα "δικά τους παιδιά".Αυτή είναι η λεγόμενη ευνοικρατεία η meritocrcia για την οποία έγραψε τόσα σπουδαία ο Καστοριάδης.Αυτή ταλαιπωρεί ακόμα με τις εμμονές της το ελληνικό δημόσιο,κάνοντας τελικά ζημιά ανεπανόρθωτη στο εκάστοτε κυβερνόν κόμμα.Σε κάποια παλιά στελέχη που ενοχλούνται από τον τρόπο γραφής μου ,απαντώ.Ιδού το ανοιχτό και πλουραλιστικό ESOS που επιτρέπει τα debate αλλά δίχως βρισιές.Βγείτε,επώνυμα,αν έχετε το σθένος και υπερασπιστείτε όχι τον αποδομημένο πια θεσμό των σχολικών συμβούλων αλλά το καταπατημένο,συνταγματικό σας,το δικαίωμά σας του να είστε ισότιμα υπιοψήφιοι και με δικαιοκρία ,για τις οποιεσδήποτε θέσεις ευθύνης.Αλλά γι αυτό χρειάζεται λίγη έξοδος από το μικραστικό εκπαιδευτικό καβούκι μας.Αυτό κάνω και σας απαντώ."Η σιωπή είναι ο χρυσός "*ΛΑΟ ΤΣΕ,ΤΑΟ ΤΕ ΚΙΝΓΚ..

Γιάννης
|

ΚΑΝΕΝΑΣ λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να είναι αντίθετος με τις κρίσεις (=αξιολόγηση). Ας καταλάβουν όμως κάποιοι ότι οι παρατάσεις των παρατάσεων δεν δόθηκαν από τους ήδη κριθέντες και υπηρετούντες, αλλά από αυτούς που όφειλαν να κάνουν στην ώρα τους κρίσεις και επιλογές στελεχών - με ένα πάγιο και αξιοκρατικό σύστημα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Ωστόσο, διαβάζοντας την ...πρεμούρα των "στελεχών του Υπουργού" να ξεκινήσουν οι κρίσεις στελεχών από την κατάργηση των Σχολικών Συμβούλων και την αντικατάστασή τους από τους Συντονιστές, καταλαβαίνει κανείς πολλά...
Απορία: Με ποια λογική οι κρίσεις δεν ξεκινούν από πάνω προς τα κάτω αλλά από τα μεσαία στελέχη;
Απορία 2: Πώς οι διορισθέντες με τον προηγούμενο νόμο Περιφερειακοί θα κρίνουν με τον νέο νόμο συναδέλφους για Συντονιστές;

Πικρόχολος@Καραγιάννη
|

Λέτε ότι διδάξατε σε τάξη προ πολλών ετών 17 χρόνια.Έχετε 38 και χρόνια υπηρεσίας και άρα εκτός τάξης πόσα είστε;Σταματήστε επιτέλους και τα κομματικά που γράφετε συνέχεια.Η μόδα της αριστεράς πέρασε.Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν νιάζετε για κανέναν πολιτικό.Ούτε αυτό καταλάβατε .Ωραίο πάντως αυτό που λέτε ότι δεν πήρατε διδακτικά μόρια από τα βαθμολογικά κέντρα.Γέλασα .Όσο ότι διδάξατε σε όσα απαριθμείτε απαιτεί και γνωριμίες.Έτσι δεν γίνονται αυτά.Αν δηλώνατε δεξιός θα διδάσκατε σε τόσα πολλά μέρη;Πάντως σε πολλά από αυτά που λέτε ήσασταν και επί δεξιάς την οποία όμως βρίζετε.Εξαιρώ εσάς αλλά το καλύτερο επάγγελμα στην μεταπολιτευτική Ελλάδα είναι αυτό του αριστερού .

ΗΡΑ*
|

Ε, τον καημένο τον ΗΡΑ*... κι αυτοί οι "αριστεριστές", βρε παιδί μου, δεν είχαν το Θεό τους ! Το RESPECT*, κ. Καραγιάννη, ούτε (απ-)αιτείται ούτε και χαρίζεται. Μονάχα καταχτιέται, εκεί έξω στην Αγορά, και δεν βγαίνουμε ΠΟΤΕ στα κεραμίδια να το απαιτήσουμε...Το εισπράττουμε απλά, διακριτικά και ταπεινά ...

* ... και γιατί RESPECT κι όχι "σεβασμός", κ. Καραγιάννη; Και μη βιαστείτε, παρακαλώ, να με τσουβαλιάσετε ενδεχομένως στην κατηγορία του συρμού
"εθνικολαϊκιστής". Απλά, απλούστατα,μέσω των ξένων γλωσσών που κουτσά στραβά κατέχω, συνειδητοποίησα την ομορφιά και το μεγαλείο της ελληνικής γλώσσας. Αυτή,ναι, απαιτεί το σεβασμό και μέσω της ορθής χρήσης την καλλιέργειά της, πολλώ δε μάλλον εκ μέρους των ..." κατά τεκμήριο πλέον προσοντούχων Εκπαιδευτικών". Για να μην πάμε στους ποιητές... Εκεί πια απαιτούνται τεκμήρια επί τεκμηρίων κι ακόμα βάλε... Πώς το λένε αυτό στα Μαθηματικά και όχι μόνο: Όπερ έδει δείξαι...

Μνημονια μεχρι να δυσει ο Ηλιος
|

Ποιος λογικος ανθρωπος δεν εξαγριωνεται με ι την παραλογη απαιτηση των Σχολικων Συμβουλων ενω εχουν 15-20 χρονια στη θεση αυτη με αδικαιολογητες παρατασεις στις παρατασεις της θητειας τους να μην κριθουν ! Ελεος....

ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ
|

Το πνεύμα του χιούμορ κάποιων πικρόχρολων συναδέλφων σαν τον ΗΡΑ δεν μπορούν να το καταλάβουν όλοι...Επίσης γατζώνονται από λέξεις και δεν κατανοούν ότι σε περιόδους κρίσεων οι υποψήφιοι για στελέχη της εκπαίδευσης προσπαθούν να προετοιμαστούν και πυκνωνουν τις αίθοιυσες των επιμορφωτικών σεμιναρίων.Στα 15 χρόνια της θητείας μου ως στελέχους υπήρξα 1.πρόεδρος βαθμολογικών κέντρων των ΕΠΑΛ.Μη διδακτικά εκπαιδευτική εμπειρία.2.Δίδαξα αμισθεί σε δεκάδες σεμινάραια και ημερίδες διδακτικής,παιδαγωγικής και ειδικότητας.Δίδαξα στην επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών εκατοντάδες ώρες.Πάντα με ευχαριστούσαν οι εκπαιδευτικοί και ειδικά οι αριστεριστές όταν αποκάλυπτα τις ιδιωτελείς προσπάθειες των κομματικών φερέφωνων.Δίδαξα στο ΕΑΠ,στην Ασπαιτε και στα ΙΕΚ νομίμως με συμβασεις νόμιμες.Σε όποια τάξη συναδέλφων επιχειρούσα να μπω οι πόρτες ήταν πάντα ανοιχτές.Δίδαξα στην ΕΚΔΔΑ στις επιμορφώσεις των στελεχών της εκπαίδευσης.Συντόνισα την επιμόρφωση των νεοδιορίστων εκπα;ιδευτικών στο Νότιο Αιγαίο ως Προιστ.ΕΠΚ τησ ΠΔΕ Νοτίου Αιγαίου.Το ίδιο ως Πρπιστ.ΕΠΚ της ΠΔΕ Αττικής όπου υπό δυο διαφορετικούς και άξιους περιφερειακούς Διευθυντές διοργάνωσα δεκάδες σεμινάρια.Για ποια τάξη μιλάμε..Δίδαξα πριν σάυτήν ως απλός τυφεκοφόρος 17 χρόνια,έχω το σεβασμό και την εκτίμηση των συναδέλφων μου,είμαι περήφανος γι αυτό και μετά χαράς θα εππιστρέψω να "ανα βαπτισθώ" στη σχολική τάξη σύμφωνα με το σχέδιο νόμου.Μην έχετε πρόβλημα μ αυτούς που ίδρωσαν τη φανέλα.Το πρόβλημα ειναι και νμ αυτούς που δεν την ιδρώνουν στη σχολική τάξη γιατί τους φταίει το σύστημα.Απαντάω με επιχειρήματα μόνο σε καλόψυχους.Επειδή παραιτήθκα,και είμαι ό μόνος,το 13 από Προιστάμενος ΕΠΚ της ΠΔΕ Αττικής διαφωνόντας με τις συγχωνεύσεις των λαικών σχολικών μονάδων,λέω στα νέα παιδιά που δεν με ξέρουν RESPECT..Σας χαιρετώ από τα κρατητήρια του ΕΑΤ ΕΣΑ,δίπλα στο άγαλμα του Βενιζέλου αν δε τα ξέρετε,επισκεφθείτε τα..όπου γράφω το σχόλιο, με Νιόνιο"Τώρα με χειρουργεί η αλοίθωρη νεολαία...!""Αχαρνείς"

ΗΡΑ*
|

@ Σχολιαστής , Στράτος

Και γιατί το παίρνετε ως δεδομένο ότι πριν από 15 χρόνια ήταν στην τάξη; Το ερώτημα θα έπρεπε να τεθεί ως εξής : Πόσα χρόνια έχετε να μπείτε στην τάξη και πόσα χρόνια διδάξατε συνολικά;

Σχολιαστής
|

Κύριε Καραγιάννη
Γράφετε: "...Από την εμπειρία μου σε διάφορες θέσεις στελέχων της εκπαίδευσης εδώ και 15 χρόνια καταλήγω στο εξής συμπέρασμα...."
Δηλαδή, έχετε 15 χρόνια να μπείτε σε τάξη.
Έχετε να πείτε κάτι γι αυτό;;
Είναι καλό, κακό, αδιάφορο;;
Με σεβασμό.

Στράτος
|

Ο τρόπος που γράφει, περιγράφει και αναλύει τα πράγματα ο Στέλιος Καραγιάννης φανερώνει και την αντίληψή του για τον τρόπο διοίκησης της εκπαίδευσης. Και να σκεφτεί κανείς ότι έκλεισε 15 χρόνια σε θέσεις ευθύνης, όπως ο ίδιος λέει, και επιζητά συνέχιση της προσφοράς του στη διοίκηση της εκπαίδευσης... Αλίμονο!

DEEEEP
|

@Πλατάρος Γιάννης. "Η νέα σχεδίαση έγινε για τον περιορισμό του κόστους της Εκπαίδευσης. Οι Σχολικοί σύμβουλοι καταργήθηκαν για λόγους κόστους.
(Κόστος Συμβούλων =Επίδομα +πλήρες ωράριο εκάστου = 500-700 αναπληρωτές, καθόλου αμελητέο!)"

Οι υπολογισμοί αυτοί ΔΕΝ είναι σωστοί γιατί:
Σήμερα υπηρετούν απ' όσο ξέρω περίπου 600 Σ.Σ.
Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου που θα τους αντικαταστήσουν είναι 540
Οι Συντονιστές θα παίρνουν επίδομα κάτι παραπάνω από το επίδομα των Σ.Σ.
Οι Σ.Σ. θα πάνε στα Σχολεία (!) αλλά σχεδόν ίδιος αριθμός θα φύγει από τα Σχολεία για να γίνουν Συντονιστές
Πολλές ΝΕΕΣ θέσεις δημιουργήθηκαν στις Δ/νσεις που παίρνουν επίδομα όσο σχεδόν και οι Σ.Σ. που καταργούνται.
ΑΡΑ κ.Πλατάρο:
1. Με τον διωγμό κανένας νέος αναπληρωτής δεν πρόκειται λόγω αυτής της κατάργησης να προσληφθεί.
2. Το "σύστημα" θα μπαίνει μέσα οικονομικά

ΕΠΟΜΕΝΩΣ:
ΟΧΙ το ζήτημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ και είναι λάθος να αγνοούνται οι πραγματικές διαστάσεις της κατάργησής τους !

ΗΡΑ*
|

@ ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Ο κ. Καραγιάννης έγραψε ( βλέπε παραπάνω) :

"...ως προιστάμενος ΕΠΚ ΔΕ της ΠΔΕ Αττικής είχα διοργανώσει ένα βαρύγδουπο σεμινάριο ...εν όψει των κρίσεων των Διευθυντών Εκπαίδευσης.Ηχαν έρθει με τα σημειωματάρια 400 συνάδελφοι για τί είχα ανάμεσα στους εισηγητές έναν πιασάρικο πανεπιστημιακό,οι καημένοι πίστευαν ότι..."

Μάλιστα κ. Σύμβουλε, δυο τρεις ερωτησούλες μόνο :

α) Τι σόι πράμα είναι αυτό το - πώς είπατε ; - "βαρύγδουπο σεμινάριο ";

β) Δηλ., αν κατάλαβα καλά, εσείς διοργανώνατε/ διοργανώνετε σεμινάρια με κριτήριο " ο εισηγητής" - και μάλιστα πανεπιστημιακός δάσκαλος - " να είναι πιασάρικος"; Και ποια συγκεκριμένα είναι για σας τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του "πιασάρικου εισηγητή";
γ)... και δε μου λέτε, δεν κάνετε πλάκα τώρα, " οι καημένοι 400 (συνάδελφοι)" ήρθαν " γιατί ανάμεσα στους εισηγητές'' είχατε καλέσει και " έναν πιασάρικο πανεπιστημιακό;"
δ) Και κάτι τελευταίο : Εκείνο το... καημένο το "Ηχαν έρθει.." τι σας φταίει και το αλλάξατε τα φώτα;

Σημείωση: Για το επόμενο "βαρύγδουπο" σεμινάριο που θα διοργανώσετε αυτοπροτείνομαι ως εισηγητής, αφιλοκερδώς βέβαια, αλλάδεν είμαι ούτε πανεπιστημιακός ούτε "πιασάρικος"...

EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

@Στράτος.Η παράταση της θητείας των Διευθυντών Εκπαίδευσης που λες για 6 μήνες δηλ. έως τον Φεβρουάριο του 2019 μόνο αυτούς δεν ευνοεί.Γιατί αν γίνουν εκλογές Οκτώβριο ή Νοέμβριο επειδή θα είναι σε παράταση, με επιλογές θα γίνουν άλλοι και σίγουρα όχι οι ίδιοι.Αν δεν γίνουν τότε και γίνουν το 2019 θα είμαστε σε διαρκή προεκλογική περίοδο με φασαρίες και δεν θα γίνει τίποτε μέχρι τις εκλογές και αν γίνουν εγγυημένα ,ασχέτως του ότι λες,δεν θα αναγνωρισθούν ακριβώς γιατί θα είναι σε προεκλογικό χρόνο .Ως γνωστόν σε προεκλογικό χρόνο δεν γίνονται επιλογές και αν γίνουν θα καταγγελθούν ,και σωστά ,σαν κομματικές.Επομένως επειδή και οι ΔΕ το σκέφτονται έτσι θα μεταπηδήσουν ,και λόγω του ότι οι περισσότεροι έχουν δυο θητείες, για Συντονιστές.Όσο για το ότι η ΝΔ δεν φημίζεται για τις γρήγορες αλλαγές που λες θα σου θυμίσω τι έγινε το 2004 όπου αλλάχτηκαν όλοι οι ΔΕ και τοποθετήθηκαν αναπληρωτές ,με απόφαση Υπουργού, μέχρι τις επιλογές του 2007.Εξ άλλου αν η ΝΔ δεν πάρει αυτοδυναμία θα ξαναπάμε σε εκλογές το 2021 λόγω ΠΔ με απλή αναλογική.Ως εκ τούτου θα τους αλλάξει γιατί τότε θα χρειάζεται και την τελευταία ψήφο και δεν θα θέλει δυσαρεστημένους ψηφοφόρους .Επί πλέον υπάρχει και έντονη τάση ρεμβασισμού γιατί ενώ τους έστειλαν σε τάξεις με τον τρόπο που τους έστειλαν στις επιλογές του 2016 τους φέρθηκαν με αισχρό τρόπο μη σεβόμενοι το παραμικρό .Οι έννοιες του σεβασμού και της προστασίας της αξιοπρέπειας αυτών που έδιωξαν καταπατήθηκαν με τον χειρότερο τρόπο και έρχεται η ώρα της εξόφλησης αυτής της ανήκουστης συμπεριφοράς.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

" Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα..."

ΟΤΙΝΑΝΑΙ
|

Πότε επί τέλους θα γίνουν οι κρίσεις ; 3 χρόνια από παράταση στην παράταση για να προκύψουν κόφτες, καταργήσεις, αποκλεισμοί και τα σχετικά. Δημοκρατικά βέβαια! Τι άλλο περιμένουν να κάνουν για να προχωρήσουν επί τέλους στις κρίσεις για τα στελέχη ; Έχει και τρίτο ημίχρονο ;

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Αγαπητέ Γιάννη θα διαφωνήσω μαζί σου.

Το θέμα δεν είναι οικονομικό. Απόδειξη ότι πολύ πρόσφατα ορίστηκαν σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης από 5 Προιστάμενοι με 290 ευρώ επίδομα στον καθένα. Πολλοί από αυτούς είναι Προιστάμενοι του εαυτού τους. Οπότε;
Η κατάργηση των Συμβούλων γίνεται από τη μία για να χαιδέψει ο Υπουργός την πλάτη των συνδικαλιστών ικανοποιώντας αίτημα χρόνων και από την άλλη για να ανοίξει η πόρτα των εξωτερικών αξιολογητών που θα έρθουν.

Καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός τα παραπούλια

ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ
|

Τέρμα ο κόφτης των δυο θητειών.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ
|

Τί να πει κανείς συνάδελφε Πλατάρε.Κάποτε έγινες διάσημος στους κύκλους μας με τις απαντήσεις όων των Μελετών Περίπτωσης που είχες φτάξει.Μας είχες σώσει κυριολεκτικά.Τότε ως προιστάμενος ΕΠΚ ΔΕ της ΠΔΕ Αττικής είχα διοργανώσει ένα βαρύγδουπο σεμινάριο στο Μαρούσι στην Ελληνογερμανική Σχολή εν όψει των κρίσεων των Διευθυντών Εκπαίδευσης.Ηχαν έρθει με τα σημειωματάρια 400 συνάδελφοι για τί είχα ανάμεσα στους εισηγητές έναν πιασάρικο πανεπιστημιακό,οι καημένοι πίστευαν ότι θα τους δώσει καμιά μελέτη περίπτωσης.Είχα πει τότε,διαβάστε κριτικά τον Πλατάρο.Αρκεί..Πράγματι άοκνε συνάδελφε το οικονομικό ζήτημα μείωσε τον αριθμό των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου αλλά η αύξηση του επιδόματος τους σε σχέση με τα 300 του σχολικού συμβούλου έφερε τα πράγματα σχεδόν στα ίσια.Ποιός νοήμων θα διαφωνήσει με όσα λες..Αντί για μελέτες περίπτωσης λοιπόν και οποιουδήποτε τύπου εξετάσεις,το "νέο αίμα" των συντονιστών θα ξεπηδήσει μετά από μια συνέντευξη ενώπιον ενός περιφερειακου"συντροφικού" συμβουλίου όπου με 4-1 η 6-1 θα εκλεγούν πρώτα "τα δικά μας παιδιά" και μετά οι όποιοι άλλοι άξιοι για να μην πάθει κάτι το μικροπελατειακό μας σύστημα.Η εκτίμησή μου για τον διασνοούμενο κ.Γαβρόγλου είναι διαρκής,αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνουν με δικαιοκρίσία οι εν λόγω κρίσεις και αν ο κ.Υπουργός θα έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στη δικαιοκρισία των περιφερειακών συμβουλίων.Αν ναι,πετάω κάτω την πένα και ειστρέφω "αναβαπτισμένος" και πιο φρέσκος στην οργανική μου θέση.Από την εμπειρία μου σε διάφορες θέσεις στελέχων της εκπαίδευσης εδώ και 15 χρόνια καταλήγω στο εξής συμπέρασμα.Το σύστημα όπως γινόταν και με τους στρατιωτικούς "αποστράτευε" πάντα μια σειρά στελέχη,όχι για να πετύχει την όποια προσδοκούμενη ανανέωση αλλά για να ελέγξει τους θεσμούς και τις δομές κυριαρχικά.Ετσι είχαν αδραννοποιηθεί χιλιάδες στελέχη που είχαν μπροστά τους ή 5 γόνιμα χρόνια προσφοράς στους δημόσιους θεσμούς ή και 10.Για την αντισυνταγματικότητα του κόφτη ήδη μίλησα.Αυτός ισχύει για σχολικούς συμβούλους και για τους προεδρους των ΗΠΑ μόνο!Δεν ισχύει για υπουργούς,για βουλευτές κλπ.Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι κάποιος μου΄έγραψε στο ESOS. ειρωνικά."μη λυπάστε κύριε σύμβουλε,σας αοδομεί τώρα εσάς τους παλιούς το Σχέδιο Νόμου με τον κόφτη και σας επαναφέρει η κυβέρνηση του κ.Μητσοτάκη σύντομα αφού θα εκλεγεί..!Δεν σκέφτηκε βέβαια ότι αυτό μπορεί και να συμβεί!Χαίρε Πλατάρε

Πλατάρος Γιάννης
|

Οικονομικό > Θεσμικού, όπως είπε και υπενθύμισε σε όλους ο παραιτηθείς Πρόεδρος του Σ.τ.Ε.
Την εποχή των μνημονίων η θεσμοθέτηση και παραγωγή πολιτικής υπακούει στους μνηνονιακούς περιορισμούς ; «Λογικό!....» θα απαντήσει ένας πολίτης που ζει στην Ελλάδα...
Ισχυρίζομαι, ότι η παραγωγή πολιτικής , μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια, σχεδιάζεται στις Βρυξέλλες που έλεγε και ο ....Ανδρέας!
Η νέα σχεδίαση έγινε για τον περιορισμό του κόστους της Εκπαίδευσης.
Οι Σχολικοί σύμβουλοι καταργήθηκαν για λόγους κόστους.
(Κόστος Συμβούλων =Επίδομα +πλήρες ωράριο εκάστου = 500-700 αναπληρωτές, καθόλου αμελητέο!)
Το ότι θα ζημιωθεί πολλαπλασίως η Εκπαίδευση από την έλλειψη άμεσης επιμόρφωσης και επιστημονικής καθοδήγησης δεν είναι πολιτικά σοβαρό, αφού αυτοί που το κατάλαβαν είναι ελάχιστοι, ενώ η συντριπτική πλειονότητα πανηγύριζε, όπως τα πιτσιρίκια στα οποία ανακοινώνουν περίπατο....
Άρα «καλά έκαναν» αντιστάσεως μη ούσης....
Θα έλθουν και πολλαπλά άλλα βήματα μέχρι να ολοκληρωθεί το πάζλ της υπαγωγής στους Δήμους...


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/56947/shedio-nomoy-gia-tis-domes-ekpaideysis-odeyei-gia-geniko-logistirio