Το χρονοδιάγραμμα επιλογής υποψηφίων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου- Διευκρινίσεις σε ερωτήματα

Δημοσίευση: 07/07/2018

Τελευταία Ενημέρωση: 08/07/2018, 14:53

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Το χρονοδιάγραμμα επιλογής υποψηφίων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου- Διευκρινίσεις σε ερωτήματα

Στον πίνακα των μη δεκτών δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψήφιων αλλά ο αριθμός μητρώου του εκπαιδευτικού καθώς και ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης υποψηφιότητας του-Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας

Το χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας επιλογής Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου  θα πρέπει απαρέγκλιτα να τηρηθεί, με το ακόλουθο πρόγραμμα επισημαίνει το υπουργείο Παιδείας , με εγκύκλιο προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης:

2/7/2018 καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας

Από 3/7/2018 έως 20/7/2018:  Διαδικασία μοριοδότησης των υποψηφίων

12/7/2018:  Ανακοίνωση των πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία. Στον πίνακα των μη δεκτών δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψήφιων αλλά ο αριθμός μητρώου του εκπαιδευτικού καθώς και ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης υποψηφιότητας του.

Από 13/7/2018 έως 17/7/2018:  Κατάθεση ενστάσεων 18/7/2018 έως 20/7/2018 Εκδίκαση ενστάσεων

20/7/2018:  Ανακοίνωση τελικών αναμορφωμένων πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής

20/7/2018: Ανακοίνωση αξιολογικών πινάκων υποψηφίων με βάση τα αντικειμενικά μόρα κατά φθίνουσα σειρά

Από 20/7/2018 έως 25/7/2018:  Κατάθεση ενστάσεων 26/7/2018 έως 30/7/2018 Εκδίκαση ενστάσεων

30/7/2018: Ανακοίνωση τελικών αναμορφωμένων αξιολογικών πινάκων υποψηφίων με βάση τα αντικειμενικά μόρα κατά φθίνουσα σειρά

30/7/2018: Ανακοίνωση προγράμματος συνεντεύξεων 2/8/2018 Έναρξη διαδικασίας συνεντεύξεων υποψηφίων.

Διευκρινίσεις σε ερωτήματα

Με αφορμή ερωτήματα που τέθηκαν   σχετικά με τη διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, με την ίδια εγκύκλιο το υπουργείο Παιδείας διευξρινίζει τα εξής:

1. Στο χρόνο άσκησης διδακτικών καθηκόντων προσμετρώνται και τα διαστήματα βραχυχρόνιας απουσίας του εκπαιδευτικού από τα διδακτικά του καθήκοντα, ως ακολούθως:

Οι κανονικές άδειες του άρθρου 48, οι ειδικές άδειες του άρθρου 50, οι γονικές άδειες της παρ. 6 του άρθρου 53, οι βραχυχρόνιες αναρρωτικές άδειες της παρ. 2 του άρθρου 55, οι άδειες μικρής χρονικής διάρκειας του άρθρου 59 και οι άδειες εξετάσεων του άρθρου 60 του υπαλληλικού κώδικα (κυρωτικός ν. Ν. 3528/2007 Φ.Ε.Κ.26 τ.Α ́, 9-2- 2007), και των άρθρων 2 και 5 του ν.4210/2013 (ΦΕΚ 128 Α).

Οι βραχυχρόνιες συνδικαλιστικές άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 17 &18 του ν.1264/1982 ( ΦΕΚ 79 Α ́), του άρθρου 6 του ν. 2224/1994 ( ΦΕΚ 112 Α ́) και του άρθρου 11 του ν. 2336/1995 ( ΦΕΚ 189 Α ́).

Οι άδειες αιρετών Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού, οι οποίες προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 93 παρ. 5, και 182 παρ.2,3 & 4 εφόσον χορηγούνται τμηματικά, του άρθρου 183 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α’) και του άρθρου 7 παρ. 1 και 3 του ν.4071/2012 (ΦΕΚ 85/Α ),

Οι άδειες για συμμετοχή σε εθνικούς αγώνες, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 665/1977 ( ΦΕΚ 225 Α ́).

2. Σύμφωνα με την υποπ. ββ της παρ. στ του άρθρου 2 του ν.4547/2018 στο χρόνο άσκησης διδακτικών καθηκόντων προσμετρώνται και τα διαστήματα αδειών κύησης, λοχείας και ανατροφής τέκνου. Προκειμένου τα διαστήματα των ανωτέρω αδειών να ενταχθούν και στην περίπτωση της παρ. η του ίδιου άρθρου «Άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα» θα πρέπει οι άδειες να έχουν ληφθεί κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας του υποψηφίου σε μονάδες/φορείς που λαμβάνονται υπόψη στην εν λόγω παράγραφο.

3. Στην παρ. 3β του άρθρου 27 του ν. 4547/2018 ορίζεται ότι οι υποψήφιοι για τις θέσεις των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τις θέσεις ενός μόνο κλάδου Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. μίας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Σύμφωνα με τα ανωτέρω, οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση είτε για τον κλάδο της κύριας ειδικότητάς τους, είτε για τον κλάδο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, είτε για τον κλάδο Εκπαίδευσης για την Αειφορία αποκλειστικά μίας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης

4. Πτυχίο Τ.Ε.Ι. μοριοδοτείται ως δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. εφόσον αποκτήθηκε μετά την δημοσίευση του ν.2916/2001 (Α ́114).

5. Όσον αφορά στη μοριοδότηση της γνώσης ξένης γλώσσας:

  • Σε περίπτωση που υποψήφιος κατέχει τίτλους διαφορετικού επιπέδου στην ίδια ξένη γλώσσα μοριοδοτείται μόνο για τον ανώτερο.
  • Σε περίπτωση που υποψήφιος κατέχει τίτλο ξένης γλώσσας επιπέδου ανώτερου του Β2 τότε εκπληρώνεται η προϋπόθεση ένταξης στη διαδικασία επιλογής και ταυτόχρονα μοριοδοτείται για τον ανώτερο τίτλο.
  • Σε περίπτωση που υποψήφιος κατέχει τίτλο ξένης γλώσσας επιπέδου ανώτερου του Β2 και τίτλο δεύτερης ξένης γλώσσας, τότε εκπληρώνεται η προϋπόθεση ένταξης στη διαδικασία επιλογής με τον τίτλο ανώτερου επιπέδου και ταυτόχρονα μοριοδοτείται όπως προβλέπεται τόσο αυτός όσο και ο τίτλος της δεύτερης ξένης γλώσσας.

6. Στην έννοια των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.), υπάγονται τα Δημόσια Ι.Ε.Κ. εποπτείας όλων των υπουργείων και τα Ι.Ε.Κ. του Ο.Α.Ε.Δ.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σχόλια (30)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

@Αυγουστιάτικο καψόνι.Αγαπητέ αφού θα γίνουν σχεδόν όλοι οι υπάρχοντες σχολικοί σύμβουλοι γιατί προβληματίζεσαι;Ας τις κάνουν τώρα 40-40 τη μέρα να τελειώνουμε.Τυπικό είναι το θέμα.Άκουσες να διαμαρτύρονται μετά την απόσυρση του ορίου θητειών; Η σιωπή αυτή δεν σε προβληματίζει;

ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΚΑΨΟΝΙ
|

@ Εκπαιδευτικος
Αγαπητέ "συνάδελφε" εκπαιδευτικος
αν από όλο το σχόλιό μου κατανόησες ότι θα ήθελα να γίνουν οι συνεντεύξεις με κλειστά τα σχολεία δεν θα έπρεπε καν να μπω στον κόπο να σου απαντήσω.
Όμως θα σχολιάσω την απάντησή σου γιατί οι πληροφορίες που αναφέρεις είναι λανθασμένες. Θα αναφερθώ μόνο στις τελευταίες κρίσεις των σχολικών συμβούλων που λες ότι έγιναν Ιούλιο-Αύγουστο. Ρώτησε να μάθεις πως οι διαδικασίες ξεκίνησαν Μάρτιο του 2011 και ολοκληρωθηκαν μετά από εννέα μήνες, όπου έγιναν και οι τοποθετήσεις. Οι συνεντεύξεις φυσικά και δεν έγιναν Αύγουστο και φυσικά έγιναν με ανοιχτά σχολειά-γιατί άλλωστε να κλείσουν αν κάποιος υποψήφιος πήγε στο Υπουργείο και έδωσε μια συνέντευξη? δεν σε κατανοώ. Τώρα, αν εσύ ως εκπαιδευτικος σου αρέσει να σε στοιβάζουν ανά τριαντάδες καθημερινά όλον τον Αύγουστο άπλα για να προλάβουν τις ημερομηνίες χωρίς κανέναν μετέπειτα σχεδιασμό στελέχωσης-θυμίζω ακόμα δεν έχει βγει προκήρυξη για τα ΚΕΣΥ- συμφωνείς με τη μείωση των θέσεων τεχνικών ειδικοτήτων που ήταν το βασικό θέμα του σχολίου μου, και συμφωνείς στο να βγουν τα πάντα στο άρπα κόλλα, τότε απλά διαφωνούμε. Δεν πειράζει όμως, καλό καλοκαίρι σου εύχομαι.

350 υποψήφιοι στην Κεντρική Μακεδονία
|

Αύριο βέβαια θα ανακοινωθούν επίσημα οι υποψήφιοι αλλά στην Περ.Κεντρικής Μακεδονίας οι υποψήφιοι ολων των ειδικοτήτων είναι περίπου 350 με υποψήφιους όλους τους Συμβούλους.Επομένως οι μύθοι ότι δεν θα είναι πολλοί υποψήφιοι ,ότι η Β2 στη γλώσσα απέκλεισε έμπειρους ,ικανούς και λοιπές πομφόλυγες καταρίπτεται.Θα γίνει χαμός πανελληνίως.Ούτε τον Σεπτέμβριο δεν θα προλάβουν με τις συνεντεύξεις.Μπορεί να τους προλάβουν και οι εκλογές.Αφού όμως επίσημα η ΝΔ δια στόματος Μητσοτάκη,Κεραμέως και Ανδριανού είπε ότι θα τις ακυρώσει και θα κάνει νέες επιλογές άμεσα απορώ γιατί ταλαιπορούνται .

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

@Αυγουστάτικο καψόνι.Πάντα οι επιλογές γίνονταν τον Ιούλιο και Αύγουστο και των Διευθυντών σχολείων και των Σχολ.Συμβούλων και των Διευθυντών Εκπαίδευσης,εκτός από αυτήν του 2016.Που είδες το καψόνι αφού τότε το προβλέπουν οι νόμοι;Ήθελες να κλείσουν τα σχολεία για να γίνουν;

ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΚΑΨΟΝΙ
|

Αυτό που συμβαίνει με τις κρίσεις συντονιστών εκπαιδευτικού έργου πραγματικά μόνο ως καψόνι μπορεί να ονομαστεί. Αναδεικνύεται στο μεγαλείο της η έλλειψη σχεδιασμού αλλά και η έλλειψη σεβασμού στο πρόσωπο χιλιάδων υποψηφίων εκπαιδευτικών (αλήθεια που είναι η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ?) που μέσα στον Αύγουστο καλούνται να συμμετάσχουν σε διαδικασίες κρίσης και συνεντεύξεων.
Για να τεκμηριώσω τα περί παντελούς έλλειψης σχεδιασμού, θα αποτυπώσω ένα μόνο χαρακτηριστικό παράδειγμα που αφορά στις θέσεις των τεχνικών ειδικοτήτων Αττικής. Ως θέσεις σχολικών συμβούλων υπήρχαν –αν δεν ξεχνώ κάποια- 6 ηλεκτρολόγοι, 5 μηχανολόγοι, 3 αρχιτέκτονες-πολιτικοί-δομικοί, 1 ηλεκτρονικού και 1 ραδιοηλεκτρολόγου, σύνολο 16 θέσεις. Τώρα, αν και ο νόμος λέει σαφώς ότι οι θέσεις καθορίζονται και με βάση των αριθμό των μαθητών, οι θέσεις είναι μόνο 6! Συγκεκριμένα, 2 ηλεκτρολόγοι, 2 μηχανολόγοι, 1 αρχιτετέκτονας-πολιτικός-δομικός και 1 ηλεκτρονικός!! Από 16 πήγαμε στις 6 θέσεις. Και όχι μόνο αυτό, αλλά θα έχουν και τριπλάσια δουλειά καθώς οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου είναι με βάση τον νέο νόμο τρία σε ένα σε σχέση με τους σχολικούς συμβούλους (διαβάστε την ενσωμάτωση καθηκόντων). Άρα, ένας νέος συντονιστής εκπαιδευτικού έργου π.χ ηλεκτρολόγος, θα έχει τουλάχιστον οκταπλάσιο όγκο και φόρτο εργασίας σε σχέση με αυτόν που είχε ως σχολικός σύμβουλος!
Οι έδρες δε επικοινωνίας είναι εντελώς ξεκάρφωτες, π.χ οι 2 μηχανολόγοι ο ένας θα έχει έδρα την Αθήνα και ο άλλος την Παιανία!!
Είχα σκοπό να καταθέσω αίτηση καθώς διαθέτω αρκετά από τα κριτήρια που προβλέπει ο νόμος και θα συγκέντρωνα ικανοποιητικά μόρια (2 μεταπτυχιακά, δεύτερο πτυχίο, 25 χρόνια στην τάξη, 2 ξένες γλώσσες κ.ά.). Όμως το είδα πιο ρεαλιστικά και το συζήτησα με την οικογένειά μου και είπα πως πραγματικά δεν αξίζει η ταλαιπωρία και ο τεράστιος φόρτος εργασίας που θα επωμισθώ σε περίπτωση που γίνω, αλλά και την απόσταση της έδρας. Η τάξη, με τα όποια μειονεκτήματα, έχει και πολλά πλεονεκτήματα. Προτιμώ να πάρω τα παιδιά μου και να πάω δυο μήνες στο χωριό μας τώρα και έναν Χριστούγεννα και Πάσχα, παρά να ταλαιπωρούμαι μέσα στο καλοκαίρι για ένα μη καθορισμένο καθηκοντολόγιο εντελώς διοικητικού χαρακτήρα.

nikos mikos
|

Μπράβο στο υπουργειο για τη δικαιοσύνη!!!!!!!!!!!! Μοριοδοτεί πτυχιουχο ΤΕΙ διορισμένο στην εκπαιδευση σαν ΠΕ και με δευτερο Πτυχίο Πανεπιστημίου αλλά το αντίστροφο οχι.

nikos mikos
|

Μπράβο στο υπουργειο για τη δικαιοσύνη!!!!!!!!!!!! Μοριοδοτεί πτυχιουχο ΤΕΙ διορισμένο στην εκπαιδευση σαν ΠΕ και με δευτερο Πτυχίο Πανεπιστημίου αλλά το αντίστροφο οχι.

ΝΙΚΟΛΑΣΟΣ
|

Στους ωρομίσθιους βγαίνει εκπαιδευτική προυπηρεσία.Ποιος είναι όμως ο χρόνος άσκησης διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα;ταυτίζονται;

Ν
|

@ΗΡΑ .Δεν υπάρχει κανένας υπαρκτός κίνδυνος και μεγαλοποιείς κινδύνους που δεν θα υπάρξουν.Εμένα ο γιος μου δουλεύει από τις 18.00-01.00 σε ταχυφαγείο 7 μέρες τη βδομάδα ,δεν του δίνουν ρεπό και του κολλάν δυο ένσημα για τις 7 μέρες.Το ίδιο και στα άλλα παιδιά που δουλεύουν εκεί με 20€ τη βραδιά.Το πτυχίο και τα υπόλοιπα δεν μετράν.Βιογραφικά βαρέθηκε να στέλνει και σταμάτησε.Το ίδιο και χιλιάδες άλλα παιδιά.Σκασίλα τους λοιπόν για τον υπαρκτό κίνδυνο που γράφεις.Ζούνε μέρα με τη μέρα και δεν τους νοιάζει ποιος θα κυβερνήσει.Πάντως όλα αυτά που ζει ο γιός μου και χιλιάδες γιοί και κόρες άρχισαν από τι 2010 και χειροτέρεψαν δραματικά επϊ αριστερού ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή αυτών που έλεγαν ότι δεν θα τα επιτρέψουν.Αυτή τη στιγμή όποιος δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα και παίρνει 1000€ με πλήρη ασφάλιση και με 8ωρο είναι ο άρχοντας της γειτονιάς.Εμείς στο δημόσιο αυτονόητα είμαστε
οι βασιλιάδες.Σκασίλα τους λοιπόν αν κυβερνάει ο Τσίπρας,ο Μητσοτάκης ή ο φούφουτος.Σκασίλα τους και για τον κίνδυνο που γράφεις.Έτσι και έτσι τις εκλογές και τους νικητές τους καθορίζουν οι δημόσιοι υπάλληλοι.

Περίεργος
|

Ο εκπαιδευτικος προσλαμβανεται για να κάνει μάθημα, ο χειρουργός για να χειρουργεί. Αν πάρουν άδεια η μία λογικά αναγνωρίζεται ότι κάνει μάθημα και η άλλη ότι χειρουργεί. (Το καλοκαίρι, Χριστούγεννα, Πάσχα πρέπει να αφαιρούνται γιατί δεν βαθμολογείς;) Τα πράγματα είναι τόσο απλά, αλλά κάποιοι για κάποιους λόγους τα διαστρεβλωσαν και δυστυχώς και οι σημερινοί, αντί να τα διορθώσουν, τα συνεχίζουν.

Pe19
|

@μητέρα
Σχεδόν μου απαντήσατε στα ρητορικά μου ερωτήματα. Εξηγούμαι. Άδειες κύησης, λοχείας και ανατροφής τέκνου φυσικά και πρέπει να δίνονται (όχι μαϊμού βεβαιώσεις από νοσοκομεία φυσικά) το ίδιο και υπηρεσιακής επιμόρφωσης (εκπαιδευτικές) και ποσό δε μάλλον αναρρωτικές. Πρέπει δε να μετράνε ως πραγματική υπηρεσία. Όμως αν λέμε Διδακτική υπηρεσία εντός τάξης πρέπει να είναι αυτό ακριβώς που λέει να κάνεις μάθημα και να βαθμολογείς απλά !!! Τώρα αν με τον τρόπο αυτό απεικονίζεται η υπηρεσιακή κατάσταση ενός υπαλλήλου τότε αυτό είναι λάθος και πέρα από κάθε λογική εργατικού δικαίου αλλά και πέρα από την κοινή λογική. Σεις μου δώσατε επιχειρήματα για την αξία της άδειας ανατροφής τέκνου, σας λέω και εγώ που είχα υποτροφία στην εκπαιδευτική μου άδεια ότι δίδασκα σε Παν/μιο και ο χρόνος αυτός δεν λαμβάνεται υπόψιν, θα μας πει και ο άλλος που βρίσκεται σε γραφείο μα καλά για την θέση διευθυντή που κατά βάση είναι ΚΑΙ διοικητική θέση δεν λαμβάνεται υπόψιν η διοικητική εμπειρία ? Όλοι έχουμε δίκιο. Αυτός που έχει άδικο είναι το υπουργείο αλλά και οι συνδικαλιστές μας που χαϊδεύοντας αυτιά ανθρώπων που ως μόνο προσόν έχουν την «διδακτική» υπηρεσία το προτάσσουν ως κριτήριο επιλογής στελεχών. Το έχω γράψει πάρα πολλές φορές εδώ και 3 χρόνια. Ο χρόνος στην τάξη δεν πρέπει να είναι μοριοδοτούμενο κριτήριο παρά μόνο κριτήριο συμμετοχής. Να αποφασιστεί, 5,8,10,12 15 χρόνια στην τάξη απλά, ούτε διευθυντής, ούτε σύμβουλος ούτε φοιτητής, ούτε λεχώνα, τα έχεις προχωράς για επιλογή και μετράνε τα χρόνια εκπαιδευτικής αν όχι δημόσιας υπηρεσίας σου (δεν νομίζω προϋπηρεσία σε υπουργείο να είναι αρνητικό σε ένα στέλεχος). Έντιμα και απλά ούτε περίεργοι αλγόριθμοι ούτε τίποτα. Τρία χρόνια διάφορες κατηγορίες συναδέλφων βαφτίζουν την υπηρεσία τους διδακτική και εξοστρακίζουν την υπηρεσία άλλων για να βγουν με περισσότερα μόρια. Νομίζω ότι η λογική αυτή απλά ξεφτιλίζει τον κλάδο μας. Στους 3 νόμους επιλογής στελεχών (3 στα 3 χρόνια !!!!) η διδακτική υπηρεσία ΔΕΝ είναι η ίδια άρα έχει σαφή πρόβλημα ορισμού και κάτι που έχει πρόβλημα ορισμού απλά δεν είναι κριτήριο. Πόσο ποιο απλά πρέπει να το πει κάποιος. (έτσι κ. Διευθυντά)

Νίκη Π.
|

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ:
Πτυχίο Τ.Ε.Ι. μοριοδοτείται ως δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. εφόσον αποκτήθηκε μετά την δημοσίευση του ν.2916/2001
Έχουν να γίνουν πολλές ενστάσεις που θα δικαιωθούν..........

enstasi
|

4. Πτυχίο Τ.Ε.Ι. μοριοδοτείται ως δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. εφόσον αποκτήθηκε μετά την δημοσίευση του ν.2916/2001 (Α ́114).
Πράγματι είναι αντισυνταγματική και αυθαίρετη αυτή η εγκύκλιος καθώς:
Το 2001 με την έκδοση του Ν. 2916/2001 τα ΤΕΙ αναβαθμίζονται σε Ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και αποτελούν τον Τεχνολογικό Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης της χώρας.
Με τη θέσπιση στον νόμο του άρθρου 5 παρ' 12 γ' καθώς και τη μεταβατική διάταξη του άρθρου 6 παρ' 6 β' του ιδίου νόμου θεμελιώνεται ακλόνητα το γεγονός ότι δεν μπορεί να τεθεί θέμα διαχωρισμού των πτυχίων ΤΕΙ πριν και μετά την ανωτατοποίηση τους,
Δεν επιβάλλεται καμία μετατροπή ή κατάργηση στον Ν. 1865/1989 και επομένως δεν είναι δυνατός ο διαχωρισμός των πτυχίων ΤΕΙ σε αυτά τα πριν και μετά την ανωτατοποίηση τους.
Στις μεταβατικές διατάξεις του νόμου δεν καταγράφεται με κανένα τρόπο η κατάργηση των ΤΕΙ του Ν. 1404/1983 και η ίδρυση νέων με την ίδια ονομασία με τον νέο τότε νόμο του 2001. Άλλωστε εάν συνέβαινε αυτό, ακόμη και εάν τα νέα τότε ΤΕΙ είχαν «καταργηθεί και ιδρυθεί» με τον εν λόγω νόμο Ν. 2916/2001 θα έπρεπε επειδή θα ήταν άλλη νομική οντότητα ο νομοθέτης να καθορίσει τους κανόνες μετάβασης των εκκρεμών υποχρεώσεων του καταργούμενου φορέα στον νέο όπως ακριβώς είχε γίνει το 1983 όταν καταργήθηκαν τα ΚΑΤΕΕ και ιδρύθηκαν τα νέα τότε ΤΕΙ (μεταβατικές διατάξεις Ν. 1404/83 στο ΕΝΝΑΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, Άρθρο 35 παρ. 1, 2, 3 & 4 στην σελίδα νόμου 2578). Επομένως το ότι δεν υπάρχουν οι διατάξεις αυτές τεκμηριώνει το γεγονός ότι τα ΤΕΙ δεν καταργήθηκαν και επανα-ιδρύθηκαν με τον Ν. 2916/2001 αλλά αναβαθμίστηκαν σε Ανώτατα.

ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ
|

@Στράτος
Θα προτιμούσα να ανακοινωθούν τα ονόματα των υποψηφίων και τα συνολικά μόριά τους για να δούμε αν αυτοί οι συνάδελφοι έχουν πολύ περισσότερα μόρια από αυτούς που θα επιλεγούν στο τέλος και ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του. Τι είναι πιο σημαντικό το Β2 που μοριοδοτείται με 0,8 ή τα 28 μόρια που έχουν κάποιοι λόγω υψηλών προσόντων; Ο "ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ" ΦΑΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ. Ευτυχώς που υπάρχει και η επάρατος δεξιά.

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ
|

Επειδή όποιος βιάζεται, σκοντάφτει, σας παρακαλώ να ξανά διαβάσετε την εγκύκλιο.
Δε λέει ότι δεν αναρτώνται τα ονόματα στους πίνακες.
Λέει ότι δεν αναρτώνται τα ονόματα των ΜΗ ΔΕΚΤΩΝ. Και πολύ σωστά. Το δε επιχείρημα ότι δε θα μπορείς να κάνεις ένσταση για τα μόρια του άλλου, προφανώς και δεν ισχύει, ΑΦΟΥ ΜΙΛΆΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ.
Τα ονόματα όσων γίνονται δεκτοί ως υποψήφιοι, μαζί με τα μόριά τους θα δημοσιοποιηθούν, ώστε να μπορούν όλοι να κάνουν ένσταση. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία ενός που αποκλείεται η διαδικασία, εκτός και αν κάποιοι ήθελαν να κάνουν ένσταση, με συναδελφική αγάπη, ώστε να μην αποκλειστεί κάποιος συνάδελφος. Προφανώς και κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Άρα καλά κάνει το Υπουργείο.
Όσον αφορά τους αδιάβαστους συναδέλφους: Δε φταίνε τα fake news. Ακόμα και σε site με το κύρος του esos, βλέπουμε ότι πολλοί από τη μανία τους να κατηγορήσουν ή από άγνοια ή από αδυναμία κατανόησης ενός κειμένου, σχολιάζουν πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Στράτος
|

@apanton
Έχεις δίκιο. Δεν το πρόσεξα ότι πράγματι στο Χρονοδιάγραμμα γράφει: "Στον πίνακα των μη δεκτών δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψήφιων αλλά ο αριθμός μητρώου του εκπαιδευτικού καθώς και ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης υποψηφιότητας του".

Πάντως στην Υπουργική Απόφαση για τη "Διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου" (*) που είχα προηγηθεί δεν αναφερόταν κάτι τέτοιο αλλά ότι " Το Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής... καταρτίζει τους σχετικούς πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων ανά κλάδο και κατά αλφαβητική σειρά, παραθέτοντας την αιτιολογία περιπτώσεων υποψηφίων που δεν γίνονται δεκτοί" (Άρθρο 3, παρ. 1).

Προφανώς έχουμε μπλέξει με τα προσωπικά δεδομένα. Πάντως σε επίπεδο υπηρεσιακών μεταβολών ή διαδικασιών επιλογής στελεχών η μη δημοσιοποίηση των ονομάτων -με το πρόσχημα των Προσωπικών Δεδομένων- είναι προβληματική από πολλές απόψεις.
Σημειωτέον ότι όσοι διατηρούμε ένα στοιχειώδες αρχείο υπηρεσιακών μεταβολών (μεταθέσεων, αποσπάσεων, υποψηφίων Διευθυντών σχολείων, Σχ. Συμβούλων κλπ) με μία απλή αναζήτηση μπορούμε να βρούμε ποιος "κρύβεται" πίσω από έναν Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.) εκπαιδευτικού!

apanton
|

Η εγκύκλιος με τις οδηγίες αναφέρει: "Στον πίνακα των μη δεκτών δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψήφιων αλλά ο αριθμός μητρώου του εκπαιδευτικού καθώς και ο αριθμός πρωτοκόλλου της
αίτησης υποψηφιότητας του". Δηλαδή ανα καταλαβαίνω καλά δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο μόνον όσων δεν γίνονται δεκτές οι αιτήσεις τους για ποικίλους λόγους. Οπότε το γιατί δεν έγινε δεκτή η αίτησή του αφορά μόνο τον ενδιαφερόμενο και κανέναν άλλο. Η μοριοδότηση των προσόντων θα είναι ονομαστική

K. G.
|

Πρέπει να δεις ποιος θέσπισε τη "διδακτική" υπηρεσία και τη διαχωρισε από την εκπαιδευτική ή πραγματική.
Ποιο ήταν το σκεπτικό, αν και ο κ. Πλαταρος το έχει γράψει και το έχει παραδεχθεί πότε έγινε και με ποιο σκεπτικό. (ΝΣΚ 2005). Οι άδειες είναι δικαίωμα του εργαζόμενου και πρέπει να προσμετρουνται ως πραγματική υπηρεσία. (Με την άδεια ανατροφής πχ μπορείς να υπηρετήσει την οργανική σου, άρα τι είναι, δεν είναι διδακτική; ). Φυσικά ο διαχωρισμός είναι λάθος και αν πρέπει να διαχωριστεί η προϋπηρεσία πρέπει να είναι σε εκπαιδευτική και "διοικητική", όταν παρέχεις διοικητικό έργο.

pros pe19
|

Να σας απαντήσω εγώ ως μητέρα με διδακτορικό και μεταπτυχιακό. Ο χρόνος που έλειψα από το σχολείο ήταν 2 μήνες πριν + 3 μήνες μετά τη γέννα + 9 μήνες ανατροφή και αυτό για δύο παιδιά. Πού είδατε εσείς τους καλούς συναδέλφους; Δεν μου χαρίστηκε τίποτα παραπάνω, ενώ έτρεχα με την κοιλιά στο στόμα μέχρι τελευταία στιγμή. Όταν δε γύρισα, πολύ εύκολα προσπάθησαν με πλάγια μέσα να πάρουν την οργανική μου... Αν με ρωτάτε, ναι θεωρώ ότι παιδαγωγικά είμαι σε καλύτερη θέση από πριν, καθώς μεγάλωσα δύο παιδιά και παρακολούθησα στην πράξη τον τρόπο που ο άνθρωπος μαθαίνει μεγαλώνοντας. Επιπλέον, οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι ορμόνες της όλης αυτής διαδικασίας καθιστούν τη μητέρα πιο έξυπνη και πιο αποτελεσματική σε σχέση με πριν, παρά τη μεγάλη κούραση που βιώνει. Θέλετε να μου στερήσετε τα διδακτικά μόρια που θα αξιοποιήσω για την ανέλιξή μου; Μήπως θέλετε να μην γεννιούνται παιδιά, εφ' όσον παρεμποδίζεται η καριέρα της μητέρας τους; Έχετε καταλάβει ότι η δικιά σας μελλοντική εργασία εξαρτάται ΑΜΕΣΑ από το κατά πόσο εγώ και η κάθε μητέρα θα αποφασίσουμε να κάνουμε ένα παιδί; Επιπλέον, γνωρίζετε τα πορίσματα της ψυχολογίας για το πόσο σημαντικό είναι για ένα μωρό να είναι η μητέρα δίπλα του τουλάχιστον το πρώτο χρόνο της ζωής του; Αν δεν καταλαβαίνετε, πρόκειται ουσιαστικά για την ψυχική υγεία των αυριανών πολιτών. Στη ζυγαριά, λοιπόν, βάλτε τα 2 πλασματικά (;) διδακτικά μόρια που κερδίζω και τον αυριανό αντίκτυπο στη δουλειά σας και στην ψυχική υγεία των παιδιών σας. Πρόκειται λοιπόν για αδικία; Να διευκρινίσω ότι δεν συμφωνώ με τις περιπτώσεις που δίνονται χωρίς έλεγχο (γνωμάτευση από δημόσιο νοσοκομείο) άδειες για εγκυμοσύνες σε κίνδυνο.

ΗΡΑ*
|

Το κλάταρες Πλατάρε ΚΑΙ εκείνο το ΕΙΟΘΩΤΑ και παρά λίγο να μου βγάλει το μάτι. Θα μου πεις : συνηθισμένα τα (ψηλά) βουνά απ' τα χιόνια... Άλλο όμως τα χιόνια στα (ψηλά) βουνά, Πλατάρε,κι άλλο τα ψιλά γράμματα στο "κατα τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΟΘΩΤΑ" και όχι μόνο... Και μένω ΜΟΝΟ σ' αυτό, Πλατάρε και δεν προχωρώ στην πλήρη καταγραφή της σωρείας των ορθογαφικών, εκφραστικών και και συντακτικών λαθών που δυστυχώς "κοσμούν" το σχόλιό σου. Σε ό,τι αφορά τώρα τις καινοφανείς απόψεις σου για το φασισμό επίτρεψέ μου μια καλοπροαίρετη συμβουλή: Τον υπαρκτό κίνδυνο αναβίωσης του φασισμού τόσο στην Ελλάδο όσο και στην Ευρώπη μην τον εξευτελίζεις, μην τον υποτιμάς και μην τον υποβαθμίζεις...

Pe19
|

Κ. Πλατάρο
Σας έχω αποκαλέσει ευπατρίδη της σχολικής ηγεσίας με την ευκαιρία θα ήθελα να σας ρωτήσω πως σας φαίνεται η Διδακτική υπηρεσία σε μέσω θηλασμού και μαιευτηρίου ή της ανατροφής τέκνου ? νομίζω ότι είναι η επιτομή της αντισυνταγματικότητας και στρέβλωσης του συστήματος.
Επειδή δε είσαστε από τον Άρη και επειδή έχετε δει αρκετές περιπτώσεις Αδειών Εγκυμοσύνης μπορείτε να μου πείτε πόσο χρόνο λείπει μια συνάδελφος κατά μέσο όρο από το σχολείο κατά το ευτυχές γεγονός της γέννησης του τέκνου της ? Αν πω ότι στο σχολείο βρίσκετε το πολύ 4 μήνες είμαι λάθος ?
Εξηγώ. Αφού η άδεια εγκυμοσύνης είναι5 μήνες η συνάδελφος θα λείπει λοιπόν 5 μήνες έστω Οκτώβριο – Φεβρουάριο, Μάρτιο – Ιούνιο πιθανόν να πάρει τις 10 μέρες κανονική που έχει αλλά και άλλες 8 αναρρωτική δηλαδή θα λείπει σχεδόν 1 μήνα. Επειδή είμαστε καλοί άνθρωποι τον Ιούνιο θα έρθει ελάχιστες φορές, υπάρχουν οι διακοπές του Πάσχα άρα η κοπέλα θα ήρθε συνολικά στο σχολείο της 1,5 μήνα !!!! Τον επόμενο χρόνο θα λάβει Άδεια ανατροφής τέκνου άρα θα λάβει 9 μήνες άδεια 15 Σεπτεμβρίου – 15 Ιουνίου και πάει και ο χρόνος αυτός. Άρα 1 γέννα με τις κανονικές άδειες που προβλέπονται παρουσία στο σχολείο 2.5 μήνες (να μην κάτσουν έτσι οι ημερομηνίες να πω 4 μήνες η συγκεκριμένη συνάδελφος θα λάβει 2 μόρια ενώ στο σχολείο ήταν μόνο 4 μήνες το 1/6 του χρόνου δηλαδή.
Αν δε είναι νέα και θέλει να προσφέρει στο έθνος 3 νέους Έλληνες συνολικά θα λείπει πάνω από 6 χρόνια με χρόνο παραμονής στην τάξη λιγότερο του 1 έτους συνολικά και που φυσικά για το χρόνο αυτό περισσότερο θα δημιουργεί πρόβλημα μιας και δεν θα είναι συνεχώς παρούσα !!!!!!
Δεν είναι άδικο για περιπτώσεις όπως στην προαναφερόμενη να δίδονται 6 μόρια ενώ σε περιπτώσεις Συμβούλων μόνο 2 ή σε περιπτώσεις που κάποιος έλαβε υποτροφία για την εκπόνηση της Διδακτορικής του διατριβής ή είχε αποσπαστεί σε γραφείο εκπαίδευσης να μην λαμβάνει τίποτα ?
Φυσικά τα παραπάνω είναι ρητορικά ερωτήματα και φυσικά δεν αφορούν εσάς. Πότε επιτέλους οι εκπαιδευτική κοινότητα θα ξυπνήσει και θα αλλάξει την «διδακτική» υπηρεσία από μόνο κριτήριο της υπηρεσιακής κατάστασης ενός στελέχους ?

Πλατάρος Γιάννης
|

@ip
Σας υπενθυμίζω, ότι το απεχθέστατο πρόσωπο του φασισμού, περνά μέσα από μέτρα που φαίνονται ανθρωπιστικά, ανθρωποκεντρικά, προστατευτικά του προσώπου. Τα δήθεν προσωπικά δεδομένα που αντιστρατεύονται τις αρχές της διαφάνειας, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΟΘΩΤΑ, συνιστούν φασισμό.
Φασισμό συνιστά πάσα συζήτηση για μη καταγραφή της συνέντευξης. Το πήραν πίσω και προσωπικώς με εξαγρίωσαν που τόλμησαν να το προτείνουν. Πιο πολύ η τήρηση σιγής από τον λαλίστατο συνδικαλισμό, που έχει μηδενικούς χρόνους αντίδρασης όπου τον συμφέρει.
Φασισμός είναι η απόπειρα υποτίμησης της νοημοσύνης όλων όσων έχουν εμπειρίες διασφάλισης της διαφάνειας και του τρόπου αποκάλυψης των λαμογιών των λαμογίων. Με διακριτική καταγγελία, ανώμυμη ή επώνυμη. Που όμως για να γίνει χρειάζεται η επωνυμία στα προσόντα. Να δει ο γείτονάς του ότι τον χρόνο κτήσης του πτυχίου του δεν ήταν το Κάϊρο της Αιγύπτου, αλλά στο καφενείο και έπαιζε «δηλωτή.»

Αγαπητές ip υπάρχουν δεκάδες νομικά επιχειρήματα που διασφαλίζουν την τήρηση των δικαιωμάτων των υποψηφίων και πάντως όταν συγκρούονται δύο δικαιώματα, να υπερισχύει το μείζον. Μείζονα είναι η διαφάνεια και το Δημόσιο συμφέρον.
Αυτά θα φροντίσω προσωπικά, να αλλάξουν, καλά να είμαστε....
Να βοηθήσω να ξεβρωμίσουμε από δήθεν ανθρωπιστικές πρακτικές που ενέχουν και εκτρέφουν την απάτη και την αυθαιρεσία της εκτελεστικής εξουσίας.

Προσγειωμένος
|

@ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ.Όση σχέση έχουν οι συνδικαλιστικές άδειες με το διδακτικό έργο άλλο τόσο έχει και το....διδακτικό έργο των Σχολικών Συμβούλων.Μην κοροιδευόμαστε και μεταξύ μας.Εγώ τελικά είμαι το κορόιδο που κάνω 21 ώρες εβδομαδιαίως. Ούτε και η φοίτηση στο Διδασκαλείι παίρνει τα διδακτικά
@ip.Την καλή επιτυχία στους υποψήφιους την καταλαβαίνω.Τα μέλη όμως των Συμβουλίων είναι εθελοντικά και άμισθα και με τον φόβο των δικαστηρίων να πλανάται για τις επιλογές τους.Ας μην ήταν μέλη.

kmap
|

Σωστή ,Σωστότατη η εγκύκλιος.Μπράβο σας.

Pe19
|

Διδακτική υπηρεσία η άδεια κύησης και ανατροφής τέκνου. Δεν είναι διδακτικό έργο η εκπαιδευτική άδεια !!! Δύο μέτρα Δύο σταθμά. Πότε επιτέλους θα βγει αντισυνταγματική η «διδακτική υπηρεσία»

ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ
|

Οι βραχυχρόνιες συνδικαλιστικές άδειες προσμετρώνται ως ασκηση διδακτικού έργου, ενώ η θητεία του Σχολικού Συμβούλου όχι. Τόσο μίσος για τους ΣΣ. Ελλάς το μεγαλείο σου βασίλεμα δεν έχει.

@ ip
|

Δηλαδή αν τύχει και ξέρω ότι ο τάδε υποψήφιος δεν έχει το μοριοδοτούμενο τάδε προσόν αλλά το πήρε από το συμβούλιο ,που ξέρω ποιος είναι για να κάνω ένσταση; Ξέρετε πόσες ενστάσεις έχουν γίνει για τέτοια;Τώρα αυτό αποκλείεται.Άρα και η διαφάνεια και το αυτονόητο του να ξέρεις τα προσόντα του συνυποψηφίου σου.Μήπως έγινε και για αυτό;Σκεφτείτε το καλύτερα.

Στράτος
|

@ip
Γιατί να μην αναγράφονται τα ονοματεπώνυμα; Για λόγους προσωπικών δεδομένων; Έλεος πια...
Τα μέλη των Συμβουλίων Επιλογής γνωρίζουν τα ονόματα και τη μοριοδότηση τυπικών προσόντων αυτών που θα μοριοδοτήσουν στη συνέντευξη. Θα είχε κάποια αξία να προηγούνταν η συνέντευξη και έπειτα να υπολογίζονταν τα μόρια τυπικών προσόντων αλλά είναι διαδικαστικά δύσκολο και σίγουρα δεν προβλέπεται στον ισχύοντα νόμο επιλογής στελεχών.

K. G.
|

4. Πτυχίο Τ.Ε.Ι. μοριοδοτείται ως δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. εφόσον αποκτήθηκε μετά την δημοσίευση του ν.2916/2001 (Α ́114).
Μεγάλο φάουλ κύριε Γενικε, δεν μπορεί μια εγκύκλιος να καταργει νόμους. Τα πτυχία των ΤΕΙ είτε πριν είτε μετά το 2001 είναι ισότιμα.

ip
|

Καλη επιτυχια σε ολους -υποψηφιους κ επιτροπες
Το ορθο ειναι στους πινακες υποψηφιων να μην αναγραφεται κανενα ονοματεπωνυμο, μονο ο Αριθμος Μητρωου κ ισως ο αρ πρωτοκολου.
Στους τελικους πινακες οριστικης καταρτισης να δοθουν τα ονοματα.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/57867/hronodiagramma-epilogis-ypopsifion-syntoniston-ekpaideytikoy-ergoy-dieykriniseis-se