Σήμερα στις 2 το μεσημέρι το νέο Σχέδιο εισαγωγής στα ΑΕΙ και οι αλλαγές στο Λύκειο

Δημοσίευση: 14/03/2019

Τελευταία Ενημέρωση: 14/03/2019, 13:04

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σήμερα στις 2 το μεσημέρι το νέο Σχέδιο  εισαγωγής στα ΑΕΙ και οι αλλαγές στο Λύκειο

Άτυπη ενημέρωση υπουργού στους εκπαιδευτικούς συντάκτες

Κι επίσημα το Γραφείο του υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου ανακοίνωσε στους εκπαιδευτικούς συντάκτες ότι σήμερα, Πέμπτη, στις 2 το μεσημέρι ,θα παραδώσει στο ΔΣ της ΟΛΜΕ το Σχέδιο Νόμου  για την εισαγωγή των υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τις αλλαγές στο Λύκειο.

Μετά τη συνάντηση ο Κ. Γαβρόγλου  θα κάνει δηλώσεις.

Ο υπουργός κάλεσε τους εκπαιδευτικούς συντάκτες στη συνέχεια σε άτυπη ενημέρωση  για το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το esos θα είναι στην  άτυπη συνάντηση του υπουργού με τους δημοσιογράφους,  οπου θα σας μεταφέρει ρεπορτάζ, και θα δημοσιεύσει άμεσα το Σχέδιο Νόμου.
 
Ο Κ. Γαβρόγλου θα ζητήσει από το κορυφαίο συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών την άποψη  επί των διατάξεων του Σχεδίου Νόμου.

Την επόμενη ημέρα Παρασκευή ή το Σάββατο ο υπουργός Παιδείας θα μεταβεί στην Κρήτη, στη Σύνοδο Πρυτάνεων, όπου αναμένεται να έχει εκτενή συζήτηση επί του Σχεδίου Νόμου.

Στα σχέδια του υπουργού Παιδείας είναι να κλείσει το ζήτημα της όποιας διαβούλευσης με την ΟΛΜΕ, τους Πρυτάνεις, τη ερχόμενη εβδομάδα, προκειμένου, να ενταχθεί στο πολυνομοσχέδιο το οποίο προβλέπεται να κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή μέχρι τέλος του μήνα.

Το esos προκειμένου να βοηθήσει τους μαθητές της Β Λυκείου, οι οποίοι θα “εγκαινιάσουν το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, ετοίμασε 28 ερωτήσεις- απαντήσεις για το  νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τις αλλαγές στο Λύκειο, βασισμένες στις τελευταίες ανακοινώσεις που έκανε   ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.

Άλλωστε όπως διαβεβαίωσε ο Κ. Γαβρόγλου όποιες τροποποιήσεις γίνουν στο αρχικό σχέδιο η κεντρική φιλοσοφία δεν θα αλλάξει.

1. Από πότε θα ισχύσει το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ

Οι αλλαγές  θα ισχύσουν από το 2019 – 2020. Δηλαδή το νέο σύστημα  θα  το “εγκαινιάσουν  οι μαθητές που φοιτούν στη Β Λυκείου, το τρέχον σχολικό έτος  2018-19.

2. Τα Προγράμματα Σπουδών θα είναι τα σημερινά;

Το υπουργείο Παιδείας  με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής επεξεργάζονται νέα προγράμματα σπουδών για το γ]Γυμνάσιο και  για την Α’ και Β’ Λυκείου.

3. Οι εκπαιδευτικοί θα επιμορφωθούν επί των νέων δεδομένων;

 Θα θεσμοθετηθεί το Εθνικό Σχέδιο Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών, μέσα από το οποίο  θα γίνει η σχετική επιμόρφωση.

4. Ποιος ο ρόλος της Β και Γ Λυκείου;

Στη Β Λυκείου θα ολοκληρώνονται οι εγκύκλιες σπουδές και στη Γ Λυκείου ο μαθητής θα  αποκτά έναν χαρακτήρα προπαρασκευαστικής τάξης για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

5. Οι αλλαγές αυτές αφορούν και τα ΕΠΑΛ;

Οι προτάσεις αυτές θα ισχύουν για το Γενικό Λύκειο, ενώ για τα Επαγγελματικά Λύκεια τα πράγματα θα συνεχίσουν να έχουν όπως είναι σήμερα.

6. Ποιες αλλαγές θα έχουν στη Β Λυκείου κατά το νέο σχολικό έτος 2018-19;

Στη Β Λυκείου το μόνο που θα αλλάζει από φέτος είναι ότι το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας θα αντικατασταθεί από το μάθημα Πολίτης και Δημοκρατία και με το αντίστοιχο εγχειρίδιο και από του χρόνου θα υπάρχουν οι άλλες σχετικές αλλαγές.

7. Ποιες αλλαγές θα ισχύσουν από του χρόνου στη Γ Λυκείου;

Οι τρεις Ομάδες Προσανατολισμού, γίνονται τέσσερις, κάθε μία από τις οποίες αντιστοιχεί σε ένα Επιστημονικό Πεδίο.

8. Σε μαθήματα;

Αντικαθίσταται το μάθημα των Λατινικών με το μάθημα της Κοινωνιολογίας. Το μάθημα των Αρχών της Οικονομικής Θεωρίας εμπλουτίζεται το περιεχόμενό του για να αναδειχθεί και η κοινωνική διάσταση της οικονομίας.

9. Τι περιλαμβάνει η κάθε ομάδα Προσανατολισμού ;

Τα βασικά μαθήματα της κάθε ομάδας είναι τα ίδια με την αντίστοιχη σημερινή Ομάδα Προσανατολισμού, με εξαίρεση την αντικατάσταση των Λατινικών από το μάθημα της Κοινωνιολογίας.

Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας η  αντικατάσταση αυτή κρίθηκε απαραίτητη αφ' ενός γιατί από όλο το φάσμα των επιστημών του 1ου Επιστημονικού Πεδίου τα Λατινικά αφορούσαν μόνο τα Τμήματα Φιλολογίας και αφ' ετέρου γιατί με την εξαιρετικά περιορισμένη εξεταστέα ύλη τους προκαλούσαν στρεβλώσεις στην τελική βαθμολογία των υποψηφίων.

Επίσης, τα μαθήματα Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία ενοποιούνται στο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, το οποίο είναι εξεταζόμενο για όλους τους υποψηφίους.

Η σημερινή Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών διαιρείται σε δύο Ομάδες Προσανατολισμού, την Ομάδα Προσανατολισμού «Θετικές Σπουδές» και την Ομάδα Προσανατολισμού «Σπουδές Υγείας». Η πρώτη οδηγεί στο δεύτερο και η δεύτερη στο τρίτο Επιστημονικό Πεδίο.

Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού περιλαμβάνει μόνο τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι θα εξεταστούν τόσο για το απολυτήριο όσο και για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

10. Οι συντελεστές βαρύτητας;

Καταργούνται οι συντελεστές βαρύτητας. Όλα τα μαθήματα θα έχουν την ίδια ακριβώς βαρύτητα.

11. Ποια είναι τα υποχρεωτικά μαθήματα;

Για το ημερήσιο Γενικό Λύκειο προβλέπονται τρία υποχρεωτικά μαθήματα: το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας ενιαίο μάθημα για 6 ώρες, το μάθημα των Θρησκευτικών για 1 ώρα και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής για 2 ώρες, ενώ για το εσπερινό Γενικό Λύκειο προβλέπονται δύο μαθήματα Γενικής Παιδείας, Νεοελληνική Γλώσσα (6 ώρες) και Θρησκευτικά (1 ώρα).

12. Τι θα ισχύσει για τα ειδικά  μαθήματα;

Επιπλέον για το ημερήσιο Γενικό Λύκειο προβλέπονται δύο διδακτικές ώρες για ένα μάθημα επιλογής. Στις επιλογές περιλαμβάνονται ειδικά μαθήματα που οι υποψήφιοι μπορεί να χρειαστούν και για την εισαγωγή τους σε κάποια Τμήματα.

13. Η ύλη των μαθημάτων θα αυξηθεί;

Η ύλη θα αυξηθεί σε κάποια μαθήματα, αλλά σε καμία περίπτωση αναλογικά με την αύξηση ωρών.  

14. Θα υπάρξουν τρίμηνα ή τετράμηνα;

θα υπάρχουν οι βαθμοί των τετραμήνων οι οποίοι θα προσδιορίζονται όπως περίπου προσδιορίζονται και σήμερα, εκτός προφανώς τη Φυσική Αγωγή, δε θα μετράει στον υπολογισμό των βαθμών των τετραμήνων.  

Οι βαθμοί των τετραμήνων θα διαμορφώνονται για όλα τα μαθήματα εκτός της Φυσικής Αγωγής, από ωριαία διαγωνίσματα και εργασίες, όπως συμβαίνει και σήμερα.

Οι γραπτές ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου θα γίνονται στα τέσσερα εξάωρα μαθήματα (βλ. παραπάνω), τα ίδια στα οποία θα εξετάζονται στη συνέχεια όσοι επιλέξουν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

15. Οι ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις κάθε πότε θα γίνονται;

 Οι γραπτές ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου θα γίνονται στα τέσσερα εξάωρα μαθήματα , τα ίδια στα οποία θα εξετάζονται στη συνέχεια όσοι επιλέξουν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

16. Από ποιους  θα επιλέγονται τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων;

Τα σχολεία θα χωριστούν σε ομάδες, ανά Δήμο στις μεγάλες πόλεις και ανά Νομό στην επαρχία. Τα θέματα σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα θα προετοιμάζονται από ομάδα διδασκόντων όλων των σχολείων ανά ομάδα και το τελικό διαγώνισμα θα προκύπτει μετά από κλήρωση ομάδας θεμάτων μέσα από ένα μεγαλύτερο πλήθος. Τα θέματα θα στέλνονται ηλεκτρονικά στους μαθητές των σχολείων της συγκεκριμένης ομάδας και η εξέταση θα είναι δίωρη.

17. Επιτηρητές ποιοι θα είναι;

Επιτηρητές θα είναι οι καθηγητές των δημόσιων σχολείων αλλά διαφορετικής ειδικότητας από την ειδικότητα των καθηγητών του εξεταζόμενου μαθήματος.

18. Στα ιδιωτικά σχολεία;

Στα ιδιωτικά σχολεία οι επιτηρητές θα είναι ένας από το δημόσιο σχολείο και ένας από το ιδιωτικό σχολείο.

19. Τα γραπτά των μαθητών από ποιους εκπαιδευτικούς θα διορθώνονται;

Τα γραπτά των μαθητών, αφού καλυφθούν τα ονόματα, θα βαθμολογούνται από καθηγητή άλλου γειτονικού σχολείου.

20. Πως θα προκύπτει ο βαθμός του Απολυτηρίου;

Ο βαθμός για κάθε γραπτώς εξεταζόμενο μάθημα θα προκύπτει με βαρύτητα 40% για την τελική ενδοσχολική εξέταση και 60% για τον βαθμό των δύο τετραμήνων. Για τα άλλα μαθήματα, ο τελικός βαθμός θα προκύπτει κατά 100% από τον βαθμό των δύο τετραμήνων. Ο βαθμός του απολυτηρίου θα προκύπτει από τον μέσο όρο όλων των μαθημάτων που θα διδάσκονται στην Γ ́ Λυκείου.

21. Πως θα γίνεται η εισαγωγή στα ΑΕΙ;

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της Β’ Λυκείου (τον Ιούλιο), όλοι οι μαθητές που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υποχρεούνται να συμπληρώσουν Α’ δήλωση προτίμησης (μηχανογραφικό) με τις 10 προτιμήσεις Τμημάτων στα οποία επιθυμούν να φοιτήσουν.

Αυτό θα το κάνουν για πρώτη φορά οι μαθητές που θα φοιτήσοουν τη νέα σχολική χρονιά στη Β Λυκείου.

22. Οι μαθητές της Β Λυκείου που δεν θα κάνουν την Α δήλωση χάνουν δικαιώματα;

Οι μαθητές που δε θα υποβάλουν την Α ́ δήλωση του Ιουλίου χάνουν το δικαίωμα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με ή χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις για τη χρονιά αυτή.

Ο αριθμός 10 είναι ενδεικτικός, αλλά τα μοντέλα τα οποία έχει επεξεργαστεί το ΥΠΠΕΘ δείχνουν ότι δεν μπορεί να είναι ούτε πολύ μικρότερος, ούτε πολύ μεγαλύτερος.

23. Θα υπάρξει πρόγραμμα  Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού προς τους μαθητές της Β. Λυκείου;

Η δυνατότητα των αποφοίτων της Β’ Λυκείου να συμπληρώσουν ένα πρώτο μηχανογραφικό με περιορισμένο αριθμό προτιμήσεων αποτελεί μία εξαιρετική ευκαιρία ωρίμανσης των προβληματισμών και της στοχοθεσίας τους.

Η συμπλήρωση   της δήλωσης προτίμησης θα αποτελεί την κατάληξη προγράμματος Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, το οποίο θα πραγματοποιείται μέχρι τη λήξη των προαγωγικών εξετάσεων της Β ́ Λυκείου.

Με τον τρόπο αυτόν θα προηγείται η ενημέρωση και η συμβουλευτική και θα ακολουθεί η συμπλήρωση του μηχανογραφικού.

Σ' αυτή τη διαδικασία συμπλήρωσης του μηχανογραφικού πρωτεύοντα ρόλο θα διαδραματίσουν οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι, γνωρίζοντας τις επιδόσεις και κλίσεις των μαθητών, θα μπορούν να τους προσανατολίσουν καταλλήλως.

24. Πως θα γνωρίζει ο μαθητής τα  τμήματα που μπορεί να εγγραφεί χωρίς Πανελλαδικές και αυτά που θα πρέπει να εισαχθεί μέσω Πανελλαδικών;   

Με βάση τις προτιμήσεις των μαθητών και τον αριθμό εισακτέων που θα έχει αποφασιστεί ανά Τμήμα, θα προκύψει ένας αριθμός Τμημάτων για τα οποία ο αριθμός των προτιμήσεων θα είναι ίσος ή μικρότερος από τον αριθμό εισακτέων. Αυτά τα Τμήματα, στα οποία ο αριθμός των αιτήσεων υπολείπεται των διαθέσιμων θέσεων, ονομάζονται «Τμήματα ελεύθερης πρόσβασης» (ΤΕΠ).

Τα υπόλοιπα Τμήματα, δηλαδή εκείνα στα οποία ο αριθμός των αιτήσεων υπερβαίνει τις διαθέσιμες θέσεις, ονομάζονται «Τμήματα πρόσβασης μόνο με πανελλαδικές εξετάσεις» (ΤΠΠΕ).

25. Και πότε ενημερώνονται οι μαθητές γι αυτά τα τμηματα;

Λίγες μέρες αργότερα, ο μαθητής ενημερώνεται για το ποιες από τις προτιμήσεις του αντιστοιχούν σε ΤΠΠΕ και ποιες σε ΤΕΠ. Από το σύνολο των δηλώσεων θα προκύψουν:

(1) Αυτές στις οποίες θα συμπεριλαμβάνεται ένα τουλάχιστον ΤΕΠ και,

(2) Αυτές στις οποίες όλα τα Τμήματα είναι ΤΠΠΕ.

26. Πότε θα γίνουν οι Πανελλαδικές;

Οι μαθητές της κατηγορίας  ΤΠΠΕ, θα διαγωνιστούν στις πανελλαδικές για την εισαγωγή τους στην Ανώτατη Εκπαίδευση μιας και από τις προτιμήσεις τους στη δήλωση του Ιουλίου δεν έχει προκύψει κανένα «Τμήματα ελεύθερης πρόσβασης» (ΤΕΠ).

27. Πότε θα δηλώσουν οι μαθητές της κατηγορίας ΤΕΠ δηλώνουν αν θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές;

Τον Φεβρουάριο, οι μαθητές της κατηγορίας ΤΕΠ δηλώνουν αν θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ή αν προτιμούν να εισαχθούν σε ένα από τα ΤΕΠ που είχαν
συμπεριλάβει στην αρχική τους δήλωση.

Η δήλωση του Φεβρουαρίου είναι οριστική και δεσμευτική. Συγκεκριμένα, ένας μαθητής που είχε τουλάχιστον ένα ΤΕΠ στη δήλωση του Ιουλίου μπορεί:

(α) να επιλέξει εισαγωγή σε ΑΕΙ μέσω πανελλαδικών εξετάσεων, χάνοντας το δικαίωμα πρόσβασης σε κάποιο από τα ΤΕΠ που είχε δηλώσει ή,

(β) να επιλέξει ένα από τα ΤΕΠ που είχε συμπεριλάβει στη δήλωση του Ιουλίου, οπότε εισάγεται στο Τμήμα αυτό, με μόνη προϋπόθεση την απόκτηση του απολυτηρίου της Γ ́ Λυκείου.

28. Πως θα διαμορφωθεί η τελική βαθμολογία του μαθητή που δήλωσε ότι θα συμμετάσχει στις Πανελλαδικές;

Για τους μαθητές που θα διαγωνιστούν στις πανελλαδικές, ο βαθμός των πανελλαδικών εξετάσεων θα διαμορφωθεί κατά 90% από τον μέσο όρο των βαθμών τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και κατά 10% από τον βαθμό του απολυτηρίου.

Η ποσόστωση αυτή προτείνεται να ισχύσει το πρώτο έτος εφαρμογής του νέου συστήματος, δηλ. στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2020.

Όσο το σύστημα καθιερώνεται και ενισχύεται, το ποσοστό του βαθμού του απολυτηρίου θα αυξάνεται σταδιακά.

Σχόλια (9)

φρικαρισμενος μαθητής
|

Γιατι πρέπει μαθητές να αποφασίζουν για τις πανελλήνιες ήδη από την β ; Και μην πείτε την γνωστή δικαιολογία ότι όποιος ξέρει στην γ ξέρει και στην β . Στην πραγματικότητα πολλοί πάμε σε θολά νερά και ίσως δεν έχουμε κατασταλάξει . Ελεύθερη πρόσβαση και μη; Μιλάμε για τις σπουδές μας και όχι για τις πατάτες στην λαϊκή κ Γαβρογλου . Δεν μπορούμε να υπολογίζουμε τις σπουδές μας με τακτικές ελεύθερης αγοράς και μεθόδους ζήτησης και προσφοράς . Για την αύξηση της ύλης της ιστορίας που πλέον εμπεριέχεται όλο το βιβλίο εκτός του παρευξηνιου τι έχετε να πείτε; Για την κατάργηση των λατινικών που πολλά παιδιά ξεκινησαν λατινικά φέτος στην β λυκείου και από του χρόνου αποτελεί επιλογής τι έχετε να πείτε; Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας κ Γαβρογλου .. Το σύστημα της παιδείας ήταν σάπιο ναι αλλά η λύση δεν είναι να ατροφησει μα να ενισχυθεί .. το μόνο που πρόκειται να ενισχυθεί βέβαια είναι το άγχος και τα ωράρια στα φροντιστήρια . Ενδοσχολικες εξετάσεις στα μαθήματα πανελληνίων σε περιφερειακό επίπεδο; Δεν βλέπει κανείς την ομοιότητα με τις πανελλήνιες έτσι ; Από πότε ευνοεί τους μαθητές η αύξηση του ανταγωνισμού κύριε γαβρογλου ; Παιδια της Δευτέρας λυκείου που ήδη προετοιμάζονταν για τις πανελλαδικές εξετάσεις καλούνται να εξεταστούν σε ένα νέο σύστημα με πρωτόγνωρες αλλαγές και βέβαια ας μην πει κανένας ότι δεν γνώριζε για φροντιστήρια κλπ . Ποιες εγγυήσεις θα υπάρξουν για το συμβουλευτικό πρόγραμμα κ Γαβρογλου ; Θα μας κάνει επαγγελματικό προσανατολισμό ο γυμναστής και η μουσικός όπως χρόνια συμβαίνει στα ασθενικά γυμνάσια μας ;Που πήγε η γενική παιδεία ; Όχι δεν θα το παίξω Κινέζος ναι ήταν υποβαθμισμένη και ναι πολλοί δεν ενδιαφέρονταν αλλά αυτό δεν συνέβαινε παρά μόνο γιατί το τρέξιμο στο φροντιστήριο ήταν τέτοιο και το άγχος άλλο τόσο που η γενική παιδεία ήταν ευκαιρία να χαζεψουμε ή να καλύψουμε κενά για το φροντιστήριο . Όσο η παιδεία συνεχίζει να αποτελεί κόστος για σας τόσο εσείς αποτελείτε βάρος για μας. Έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέμε .. Όταν βέβαια υπάρχουν χρήματα για ιδιωτικό ή άπειρα φροντιστήρια από μεριάς σας φυσικά ουδεμία μέριμνα θα υπάρξει για τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα που πλήττονται υπό το οικονομικό βάρος της κατά τ'αλλα δωρεάν παιδείας σας . Ας εξοπλιστούν πρώτα τα επαγγελματικά λύκεια με τα απαραίτητα εργαλεία , τα γενικά λύκεια με τα απαραίτητα όργανα για πειράματα και πρακτική εφαρμογή των γνώσεών μας , η δωρεάν μεταφορά και η κάλυψη των ξένων και ας κάνετε ύστερα τις "προοδευτικές" σας αλλαγές

Με μεγάλη αγανάκτηση και χωρίς ίχνος σεβασμού και κατανόησης ,

Μαθητής β' λυκείου , χρεωμένος εδώ και τρεις μήνες σε φροντιστήριο !

ειναι το παλιό
|

ανακοινωθηκε και ειναι ιδιο...

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Ο ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.
ΟΙ ΕΠΟΛΟΓΕΣ ΣΧΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΕΣ ΔΛΔ ΤΖΟΓΟΣ
ΚΑΛΛΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΜΑΘΗΜΑ 6ΩΡΟ ΓΙΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ
ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑΣ ΥΛΗΣ

ΝΑΤΑΛΙΑ
|

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΕΔΙΟ, ΓΙΑΤΙ?

Χημικό Αντίδοτο
|

@ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Δεν βλέπετε, δηλαδή, παθογένειες όπως
1. Εγκλωβισμός σε ένα πεδίο
2. Τζόγος με τις πράσινες και κόκκινες σχολές
3. Απολυτήριο 10% σε εν δυνάμει διαβλητές,περιφερειακές εξετάσεις
4. Βιολογικό χωρίς Βιολογία, Πληροφορικές χωρίς Πληροφορική
5. Μάθημα εξάωρο με καμία συνοχή και συνέχεια με προηγούμενες τάξεις, αλλά και με βιβλία της δεκαετίας του 90.

Μάλλον όντως θέλετε αντίδοτο για τις υδροξυλιωμένες φαινόλες!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Κε Υπουργέ ψηφίστε τις αλλαγές που έχετε εξαγγείλει. Μόνο έτσι θα αναμορφωθει η Γ λυκειου και θα επηρεαστούν θετικά οι υπόλοιπες τάξεις. Έτσι θα αντιμετωπιστει η νοοτροπία -παθογένεια της ησονος προσπάθειας. Ανακοινωστε εγκαίρως την εξεταστεα ύλη

κεντρική φιλοσοφία
|

Ναι μεν διαβεβαίωσε ο Κ. Γαβρόγλου ότι όποιες τροποποιήσεις γίνουν στο αρχικό σχέδιο η κεντρική φιλοσοφία δεν θα αλλάξει, αλλά κανείς δεν νοιάζεται για την κεντρική φιλοσοφία. Όλα τα παραπάνω λοιπόν δεν έχουν και τόση σημασία, καθώς οι αλλαγές γραμμών από τις αρχικές δεσμεύσεις έχουν γίνει καθεστώς σε αυτό το υπουργείο. Μέχρι να βγει ΦΕΚ όλα παίζονται

Αυτόματος πιλότος
|

Χωρίς πιλοτική δοκιμασία και έρευνα γίνεται μια μεγάλης κλίμακας αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σχολές ευκαιρίας...

Πώς θα γίνεται και από ποιους καθηγητές η βαθμολόγηση των γραπτών των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων στις νέες εξετάσεις (στις ενδοσχολικές) ; Γενικότερα για όλες τις ενδοσχολικές εξετάσεις σε όλα τα σχολεία, θα υπάρχουν συντονιστές βαθμολογητών και επιτροπές αξιολόγησης των θεμάτων; Θα αξιολογούνται οι βαθμολογητές και πώς θα εξασφαλίζεται ο συντονισμός στην όλη διαδικασία; Ποιες δικλείδες ασφαλείας προβλέπονται;

Μικρές εκπλήξεις
|

ποιες ειναι; αποκλειστικο δεν εχει;


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/61715/simera-stis-2-mesimeri-neo-shedio-eisagogis-sta-aei-kai-oi-allages-sto-lykeio