Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των υποψηφίων στα Λύκεια και στο http://results.it.minedu.gov.gr.

Δημοσίευση: 28/06/2019

Τελευταία Ενημέρωση: 28/06/2019, 13:15

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των υποψηφίων στα Λύκεια και στο  http://results.it.minedu.gov.gr.

Στατιστικά στοιχεία για τις βαθμολογικές επιδόσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2019

Οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ήδη αναρτήθηκαν σε όλα τα Λύκεια της χώρας και στην ιστοσελίδα  http://results.it.minedu.gov.gr.

Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2019 ανά είδος Λυκείου και Ομάδα Προσανατολισμού/Τομέα εμφανίζονται στους παρακάτω πίνακες:


Επίσης, ανακοινώνονται στατιστικά στοιχεία για τις φετινές βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.

Για τα στατιστικά, πατήστε εδώ.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ - --ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ.-- - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ - --ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ.-- - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ - ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ - ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ - ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ - ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ - ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ - ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΕΠΑΛ - --ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ.-- - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΕΠΑΛ - --ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ.-- - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

Από την Πέμπτη 4-7-2019 και μετά, όλοι οι υποψήφιοι θα μπορούν να οριστικοποιήσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο (επιλέγοντας ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ), στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr. Η προθεσμία για την οριστική υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων λήγει την Δευτέρα 15-7-2019 και είναι αποκλειστική. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο. Όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (εκτός από την προγραμματισμένη τους εφημερία) θα λειτουργήσουν επιπλέον την Τρίτη 9-7-2019 καθώς και τη Δευτέρα 15-7-2019, για να υποστηρίξουν τους υποψηφίους στην ηλεκτρονική υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων. Προτείνεται οι υποψήφιοι να εκτυπώσουν ή/και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.

Σχόλια (5)

Πανελλαδικές 2022
|

Στην Ελλα΄δα, ακόμη και στον 21ο αιώνα, επιμένουμε στο παρωχημένο μοντέλο του επαγγελματικού Λυκείου, σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη όπου 80% των νέων κάτω των 30 ετών είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίων και δίνεται έμφαση στις ακαδημαϊκές σπουδές.

https://www.esos.gr/arthra/75761/panelladikes-2022-ola-osa-prepei-na-gn…

Ποσοστά ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ
|

Είναι απογοητευτικό ότι κάθε χρόνο συζητάμε για τις εξετάσεις: πώς θα αλλάξει η κατάληξη εάν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς κανείς δεν τολμά να θίξει τα κακώς κείμενα;

Έξι (6) χρόνια Γυμνασίου και Λυκείου χαραμίζονται και μετά όλοι απορούν γιατί τα παιδιά γράφουν 0-5 σε Έκθεση και Μαθηματικά και Χημεία και Ιστορία. Έλεος πια.

Να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους: το Υπουργείο, οι πανεπιστημιακοί, οι βουλευτές όλων των κομμάτων και οι δάσκαλοι να δράσουν άμεσα ώστε να σταματήσει η κατρακύλα.

@ Πλάταρος Γιάννης

Δεν ευθύνονται οι μαθητές και οι γονείς τους για την απαράδεκτη κατάσταση στα ΕΠΑΛ.

Είναι τόσο δύσκολο να συντονιστεί το υπουργείο με τους καθηγητές ώστε η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ των Μαθηματικών (και των υπολοίπων μαθημάτων) να εξασφαλίζει ότι οι απόφοιτοι Λυκείου, δηλαδή οι αυριανοί πολίτες, θα μπορούν να γράφουν 9 έως 11 στα 20 στις τελικές σχολικές εξετάσεις;

Σταθμισμένης δυσκολίας θέματα σημαίνει ότι πρέπει να περιορίζονται οι αριστούχοι (βαθμολογία άνω του 18 στα 20) και οι υψηλοί βαθμοί (βαθμολογία 16 έως 18 στα 20).

Απαράδεκτο απόφοιτοι Λυκείου να μην μπορούν να γράψουν έστω ένα 10/20 στην Έκθεση Ιδεών!

Πλατάρος Γιάννης
|

@Ηλία Ναι, την Θετική είδα λεπτομερώς, αυτήν αφορούν τα σχόλια. Η Οικονομίας και Πληροφορικής έχει ένα 50% μαζεμένο στην κλίμακα 0-5, του 5 μή συμπεριλαμβανομένου. Ομιλούμε για απόλυτη ξεφτίλα. Δεν φταίει η Επιτροπή θεμάτων, φταίνε οι ίδιοι οι υποψήφιοι. Επίσης ένα 25% είναι μαζεμένο στην κλίμακα 5-10 . Συνολικά 75% κάτω από 10. Το πώς θα πάει το υπόλοιπο 25% στην μισή άνω κλίμακα, λίγο ενδιαφέρει δεδομένης την πρώτης εικόνας.
Να τ ο εξηγήσω όμως ως φαινόμενο διαρκές και με παγιωμένα χαρακτηριστικά:
Ένα 20% των υποψηφίων, δεν θα έπρεπε να πηγαίνουν στα ΓΕΛ. Αυτοί, αν είχαν το γνώθι σαυτόν όπως και οι γονείς τους και ο κοινωνικός τους περίγυρος θα πήγαιναν ΕΠΑΛ. Τα ΕΠΑΛ, έχουν κάποια ζητήματα πειθαρχίας και παραβατικότητας και αποθαρρύνονται οι γονείς να τα στείλουν εκεί. Όποιο πρόβλημα και να επικαλεστούν όμως, κάποια παιδιά, έχουν μέλλον, μόνο μέσω ΕΠΑΛ. Υπάρχουν αιτίες συγκεκριμένες και γνωστές απολύτως γι αυτή την κατάσταση, αλλά το μέλλον των παιδιών τους είναι μείζον από την όποια παραβατικότητα στα ΕΠΑΛ. ΤΑ ΕΠΑΛ, έχουν επαγγελματικό δικαιώματα, άλλως ο απόφοιτος ΓΕΛ ακόμα και πολλοί πτυχιούχοι ΑΕΙ -ΤΕΙ , μέσω ΓΕΛ , στο τέλος ή θα πάνε ΙΕΚ ή θα διεκδικήσουν θέση Υ.Ε με απολυτήριο τριταταξίου Γυμνασίου. Αφορισμός: Όποιος δεν γνωρίζει αυτά που έγραψα στην προηγούμενη πρόταση, κοιμάται με τα τσαρούχια και πάρα πολλοί κοιμούνται , όχι μόνο με τα τσαρούχια, αλλά με άρβυλα, βατραχοπέδιλα, σκι, μπότες κ.ο.κ. Ξέφυγα όμως από το θέμα, αλλά πρέπει να λέμε αλήθειες, διότι μεταξύ μας μόνο ψέματα λέμε. Και επειδή η αλήθεια είναι μία μείζων έννοια εννοώ, να λέμε ό,τι θέλουμε αλλά με απόλυτη ειλικρίνεια...Θα την βρούμε και την αλήθεια... Ξαναγυρνάω στο θέμα:
Το 20% αυτό που το μετράμε ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ , ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΜΕΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ (Πανελλήνιες) είναι αυτό που γράφει <5 κατά Μ.Ο. σε όλα τα μαθήματα. Αυτό το ποσοστό, δεν φοιτά στην Θετική Κατεύθυνση , εννοείται λόγω των δυσκολιών των θετικών μαθημάτων. Προτιμά πιο ήπιας δυσκολίας κατευθύνσεις και πάει όλο εκεί. Σχεδόν όλο. Βλέπω τώρα, ότι και στην Θετική, ένα 30% είναι στο 0-5, μη συμπεριλαμβανομένου του 5. Τι νας σας πώ; Ούτε αυτοί θα έπρεπε να παρακολουθούν την Θετική. Γιατί το λέω με σιγουριά; Μπορώ να είμαι σίγουρος; Λοιπόν:
Όλα τα θέματα των Μαθηματικών Θετικής φέτος, ΔΕΝ ήταν του τύπου «Ωχ, από που να αρχίσω...» όχι του τύπου «τι να κάνω τώρα...» όχι του τύπου «τι εννοεί ο ποιητής εδώ...» Ήταν όλα (σχεδόν) του τύπου « Ξέρω πώς να αρχίσω και ξέρω πώς να το συνεχίσω....Θα με φθάσει ο χρόνος....» Οι πολλοί έμπειροι και διαβασμένοι και κυριολεκτικώς προπονημένοι σε ασκήσεις, ξεκίνησαν την κούρσα και με την λήξη του χρόνου, έφθασαν ασθμαίνοντες στο νήμα ...Σε αυτά τα θέματα, Όλοι οι αξιοπρεπείς υποψήφιοι (που είχαν παρακολουθήσει αξιοπρεπώς) έπρεπε να γράψουν το Α και από τα υπόλοιπα ένα μισό θέμα συνολικά. Κάποιο 7 -8 στην βαθμολογία. Ήδη η ΕΜΕ, έβγαλε ανακοίνωση που θίγει την γενικότερη πολιτική για τα Μαθηματικά, που ακολουθείται χρόνια πολλά και χαντακώνει και τα ίδια τα Μαθηματικά και του πολίτες που θα χρειάζονται (όλοι τα χρειάζονται) Εμείς εδώ σχολιάζομε ένα ελάχιστο κομμάτι από όλα αυτά, Σχολιάζουμε το «αν τα θέματα που μπήκαν ήταν τέτοια όπου ξεχώρισαν οι καλοί από τους καλύτερους, οι κακοί από τους χειρότερους οι μετριότεροι από τους μετριότερους , οι κάκιστοι από τους πολύ κακούς και οι άριστοι από τους πάρα πολύ καλούς. Τα θέματα, είχαν αυτά τα χαρακτηριστικά ώστε να υπάρξει ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Θα μπορούσαν να είναι όλοι καλοί στα Μαθηματικά, το πιστεύω ακράδαντα, διότι και γοητευτικά είναι και όμορφα και χρήσιμα και σε βοηθούν να κατανοείς τον κόσμο γύρω σου. Δεν γίνονται όμως σωστά με τον ενδεδειγμένο τρόπο. Φταίμε όλοι διότι δεν αντιλαμβανόμαστε το ίδιο το πρόβλημα το οποίο ακούγεται μεν πάρα πολύ απλό, αλλά εμπεριέχει βάθος και απίστευτες διαστάσεις παγκοσμίως.
Σταματώ εδώ και δεν λέω και άλλες αλήθειες, που έχω κατά νου με τα Δημοτικά, μην φάω και «ξύλο»... Έχω σιχαθεί την ζωή μου να βλέπω σεμινάρια της πλάκας με θεματολογία της πλάκας, φαιδρά και ιδεολογηματικού τύπου. Πάλι δεν αναφέρομαι σκόπιμα σε τίτλους, για να μην υποστώ λεκτική κακοποίηση. Κάποιοι άνθρωποι με μαθηματικοφοβία διαγνωσμένη, διδάσκουν Μαθηματικά. Κάποιοι που δεν έχουν Μαθηματικοφοβία, κάνουν ό,τι μπορούν για να αποκτήσουν οι συμπολίτες τους Μαθηματικοφοβία. Η τελευταία φράση περιγράφει πάρα πολύ καλά την πραγματικότητα, χωρίς να θίγει κανέναν και νομίζω περιέγραψα ευπρεπώς και δι ολίγων και το μείζον πρόβλημα των Μαθηματικών....

Ηλίας
|

Στα Μαθηματικά της Οικονομίας & Πληροφορικής δεν είναι και τόσο ομοιόμορφη εδώ που τα λέμε.

Εκτός αν μιλάτε μόνο για τη Θετική.

Πλατάρος Γιάννης
|

Είδα ότι στα Μαθηματικά οι έχοντες γράψει πάνω από 10, ακολουθούν την ομοιόμορφη κατανομή δηλ. το 5% γράφουν 10, ένα άλλο 5% για 11 , ένα άλλο 5% για 12, κ.ο.κ. μέχρι το 20!
Κατά καιρούς έχω γράψει ότι η συνολική κατανομή πρέπει να είναι η κανονική και επιχειρηματολόγησα με κρατούντα παγκοσμίως πρότυπα νόρμες για διαγωνισμούς. Στην κατανομή την ομοιόμορφη (σχεδόν) για πάνω από 10, έχει πρυτανεύσει σχεδιασμός και συγκεκριμένης λογική φιλοσοφία από την Επιτροπή Εξετάσεων. Βλέπω σε αυτή την ομοιόμορφη κατανομή να παίζει ρόλο ο χρόνος και όχι η δυσκολία αυτή καθ΄εαυτή, αλλιώς θα ήταν κανονική.
Έστω κι έτσι φαίνεται ο διαβασμένος από τον περισσότερο διαβασμένο και όχι ο χαρισματούχος από τον λιγότερο ή περισσότερο διαθέτοντα το χάρισμα.
Ας μην το ζαλίζω, γενικό συμπέρασμα, τα θέματα φέτος ήταν πολύ καλά διότι εξασφάλιζαν διακριτότητα. Διακριτικότητα σημαίνει δικαιοσύνη για τους διαγωνιζόμενους. Μπράβο στην Επιτροπή θεματοδοτών . Πιθανόν να είναι και τα καλύτερα όλων των εποχών. Καλύτερα με την έννοια της διάκρισης των υποψηφίων μεταξύ τους ανάλογα με τις ικανότητές τους . Μπράβο και πάλι, διότι πολλές γκρίνιες έχει ακούσει η Επιτροπή διαχρονικά. ...
Να συμπληρώσω, ότι έτι ήταν και τα Θέματα Φυσικής και Χημείας, περίπου. της Βιολογίας ήταν εκτός προδιαγραφών δικαιοσύνης.
Να διαβάσω και τι άλλο θα παρατηρήσουν και οι άλλοι συνάδελφοι...


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/63252/anakoinothikan-oi-vathmologies-ton-ypopsifion-sta-lykeia-kai-sto