Τι ειπώθηκε στην 60λεπτη επίσκεψη του πρωθυπουργού στο υπ. Παιδείας

Δημοσίευση: 12/07/2019

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τι ειπώθηκε στην 60λεπτη επίσκεψη του πρωθυπουργού στο υπ. Παιδείας

Επείγουσες δράσεις προς άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων   αλλά και δράσεις που εντάσσονται στον μεσο- μακροπρόθεσμο σχεδιασμό της κυβερνητικής πολιτικής για την παιδεία, συζητήθηκαν στη σημερινή συνάντηση του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, στο υπουργείο.

Ειδικότερα, σχετικά με τις  άμεσες ενέργειες:

Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Συζητήθηκε   το άνοιγμα των σχολείων με κατάλληλη στελέχωση και διδακτικό υλικό, η διενέργεια των 4500 προσλήψεων στην ειδική αγωγή, η επίλυση προβλημάτων όσον αφορά την πρακτική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής. Μεσοπρόθεσμα να υπάρξει νέο νομικό πλαίσιο λειτουργίας της Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Νέο σύστημ αεισαγωγής στα ΑΕΙ: Ως προς το εξεταστικό σύστημα αποφασίστηκε να μην  αλλάξει, όπως ισχύει σήμερα, στους βασικούς του άξονες, αλλά το υπουργείο να προχωρήσει άμεσα σε βελτιωτικές κινήσεις που στόχο θα έχουν να διορθώσουν στρεβλώσεις του, όπως η εξεταστέα ύλη.

Πανεπιστημια: Αποφασίστηκε να κατατθεί προς ωήφιση, στη Βουλή ρύθμιση για την κατάργηση του ασύλου και του νόμου ίδρυσης της Νομικής Πάτρας και η ανάκληση της απόφασης για σύσταση της Επιτροπής που θα μελετούσε τα προγράμματα σπουδών της νέας Νομικής  . Μεσοπρόθεσμα να υπάρξει νέο νομικό πλαίσιο λειτουργίας της της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Μηχανογραφικά: Αποφασίστηκε η παράταση στην υποβολή των μηχανογραφικών, προκειμένου να διαπιστωθεί αν όλα τα νέα τμήματα θα είναι σε θέση να λειτουργήσουν απρόσκοπτα τον Σεπτέμβριο,  .
 
Τι δήλωσε η Ν. Κεραμέως :

Αμέσως μετά τη συνάάντηση με τον Κ. Μητσοτάκη η υπουργός Παιδείας δήλωσε τα εξής :
Εδώ ολόκληρη η δήλωση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως:
“Είναι πολύ μεγάλη η τιμή που ο Πρωθυπουργός είναι σήμερα μαζί μας στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων και είναι ακόμα μεγαλύτερη τιμή γιατί, Κύριε Πρωθυπουργέ, αν δεν κάνω λάθος, είναι η πρώτη επίσκεψη που κάνετε σε Υπουργείο, και θέλω να πιστεύω ότι αυτό συμβολίζει και τη μεγάλη σημασία και βαρύτητα, που δίνει, πλέον, η Κυβέρνηση στα θέματα Παιδείας.
Είχαμε μία διεξοδική συζήτηση για τα θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση εν ευρεία έννοια, και αποφασίστηκαν μερικές άμεσες ενέργειες, θα σας αναφέρω κάποιες απ’ αυτές. Πρώτα απ΄ όλα σχετικά με την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση συζητήσαμε το ζήτημα του ανοίγματος των σχολείων. Δρομολογούνται ήδη όλες οι ενέργειες προκειμένου να ανοίξουν τα σχολεία κανονικά στην ώρα τους, και ό,τι αυτό σημαίνει σε βιβλία, και ό,τι αυτό σημαίνει σε ανθρώπινο δυναμικό. Συνεπώς όλα ήδη δρομολογούνται.
Δεύτερον, προχωράνε κανονικά οι προσλήψεις των 4.500 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και έχουμε ήδη κάνει επαφές και με το ΑΣΕΠ προκειμένου η διαδικασία να προχωρήσει όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Τρίτον, συζητήσαμε το ζήτημα της δίχρονης Προσχολικής Αγωγής. Όπως είναι γνωστό είμαστε υπέρ της δίχρονης Προσχολικής Αγωγής, πλην όμως πρέπει να βεβαιωθούμε ότι υπάρχουν και οι απαραίτητες δομές και το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό για να προωθηθεί αυτή η αλλαγή. Θα προβούμε σε όποιες ενέργειες είναι απαραίτητες με γνώμονα το να μην μείνει κανένα παιδί εκτός οποιασδήποτε δομής.
Εξεταστικό σύστημα: όπως έχουμε ήδη ανακοινώσει, δεν θέλουμε να αιφνιδιάσουμε κανέναν. Η αλήθεια είναι πως οι μαθητές δεν χρωστούν κάτι, επειδή αλλάζουν οι Κυβερνήσεις. Συνεπώς, δεν θα αλλάξει το εξεταστικό σύστημα, όπως ισχύει σήμερα, στους βασικούς του άξονες, συνεπώς τα παιδιά τα οποία εισάγονται τώρα στη Γ’ Λυκείου, θα εξεταστούν στο σύστημα το οποίο ψηφίστηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση, πλην όμως θα προβούμε άμεσα σε βελτιωτικές κινήσεις που στόχο θα έχουν να διορθώσουν στρεβλώσεις του εξεταστικού συστήματος και ειδικά θα προβούμε σε ένα εξορθολογισμό της ύλης, η κάλυψη της οποίας δεν είναι εφικτή αυτή τη στιγμή.
Όσον αφορά στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στο πρώτο Νομοσχέδιο που θα έρθει προς ψήφιση στη Βουλή θα υπάρχει ρύθμιση για την κατάργηση του ασύλου. Έχουμε ήδη ξεκινήσει διαβουλεύσεις, με εμπλεκόμενους φορείς.  Χτες συναντήθηκε η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με το Προεδρείο της Συνόδου των Πρυτάνεων και με την ΠΟΣΔΕΠ, προκειμένου να συζητήσουμε τις παραμέτρους της νέας ρύθμισης. Η νέα αυτή ρύθμιση θα περιλαμβάνεται στο πρώτο Νομοσχέδιο που θα έρθει προς ψήφιση στη Βουλή στις 23 Ιουλίου μετά την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στη νέα Κυβέρνηση.
Όσον αφορά στα Μηχανογραφικά των οποίων η προθεσμία λήγει προσεχώς θα δοθεί μικρή παράταση στην υποβολή τους, προκειμένου ακριβώς να διαπιστώσουμε όσον αφορά στα νέα Τμήματα, αν υπάρχουν οποιεσδήποτε αδυναμίες σχετικά με τη λειτουργία των νέων Τμημάτων, είτε σε ανθρώπινο δυναμικό είτε σε υποδομές. Θα δοθεί λοιπόν, μία παράταση.
Επίσης, μετά από αναλυτική συζήτηση με τον Πρωθυπουργό, όπως ξέρετε, ήταν και προεκλογική δέσμευση, να μην προχωρήσει η ίδρυση τέταρτης Νομικής στην Πάτρα. Συνεπώς, σήμερα, θα ανακληθεί η απόφαση της προηγούμενης Κυβέρνησης για σύσταση της Επιτροπής που θα μελετούσε τα προγράμματα σπουδών της νέας Νομικής Πάτρας, θα εκδοθεί λοιπόν, υπουργική απόφαση βάσει της οποίας θα ανακληθεί η επιτροπή αυτή. Διευκρινίζουμε ότι δεν είναι θέμα Πάτρας. Θα μπορούσε η νέα Νομική να έχει εγκριθεί οπουδήποτε. Είναι θέμα τέταρτης Νομικής. Η χώρα μας έχει χιλιάδες ανέργους δικηγόρους και ένα βασικό μέλημα της Κυβέρνησής μας είναι να γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει σήμερα μεταξύ, αφενός εκπαίδευσης και αφετέρου πραγματικών αναγκών της αγοράς εργασίας. Ξεκάθαρα, λοιπόν, σας λέω ότι δεν είναι θέμα Πάτρας, θα μπορούσε να ήταν στην Κρήτη, στη Ρόδο, δεν έχει σημασία, είναι ζήτημα ότι δεν χρειάζεται η χώρα μας τέταρτη Νομική.
Επίσης συζητήσαμε κάποιους άλλους στόχους πιο μακροπρόθεσμους όσον αφορά την πολιτική του Υπουργείου Παιδείας. Μέσα στο επόμενο διάστημα θα ψηφιστεί νέο θεσμικό πλαίσιο για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως επίσης και νέο θεσμικό πλαίσιο για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αν μπορούσα να πω κύριε Πρόεδρε, μία γενική κατεύθυνση για τα νέα θεσμικά πλαίσια ότι ο στόχος μας είναι να δώσουμε μεγαλύτερη ελευθερία, μεγαλύτερη αυτονομία και στα σχολεία και στα Πανεπιστήμια. Αν κάτι, νομίζω πως χαρακτηρίζει τις πρώτες κινήσεις της Κυβέρνησης όσον αφορά στα θέματα της Παιδείας, είναι ότι θέλουμε να απεμπολήσουμε αρμοδιότητες από πάνω μας και εξουσίες και να τις δώσουμε εκεί που ανήκουν, στο φυσικό τους χώρο.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ κύριε Πρόεδρε για την τιμή να είστε σήμερα μαζί μας, καθώς και για τον συμβολισμό, η πρώτη επίσκεψή σας να είναι στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.”

Σχόλια (20)

Δρ. ΑΕΙ
|

Εσύ τι πιστεύεις δεν είναι σχετική; Μπορείς Δηλ. να διδάσκεις φυσική στο πανεπιστήμιο και όχι στη Β/θμια;
Δυστυχώς γι αυτό δεν μπορούμε ποτέ να συνεννοηθούμε και ψάχνουμε για τα αυτονόητα. Οι Εκπαιδευτικοί που έγιναν μέλη ΕΔΙΠ πως τους αναγνωριστηκε όλη η προϋπηρεσία της Α/ή και Β/θμιας σαν να την είχαν υπηρετήσει σε ΑΕΙ; Τα συμπεράσματα ας τα βγάλουν οι αναγνώστες....

@Δρ. ΑΕΙ
|

Γιατί ???? η προϋπηρεσία στα ΑΕΙ είναι σχετική με τη Α/ή+Β/θμια εκπαίδευση???? Τώρα, αν δεν υπάρχουν θέσεις ΔΕΠ, γιατί δεν ζητάς διορισμό στους δήμους???? Όταν πέρασες στη σχολή σου τάξανε διορισμό???

Δρ. ΑΕΙ
|

Η προϋπηρεσία στα ΑΕΙ(Πανεπιστήμια +ΤΕΙ) θα αρχίσει να μετράει για τους πίνακες αναπληρωτών; Δεν γίνεται επιστήμονες με Διδακτορικό, με δημοσιεύσεις να μην τους προσμετράται η προϋπηρεσία στην Α/ή+Β/θμια εκπαίδευση. Αφού δεν υπάρχουν θέσεις ΔΕΠ πρέπει να μπορούμε να διορίστουμε στα σχολεία.

καλά....
|

Εδω πάνε να βγούνε και από πάνω...Τα βιβλία έχουν παραδοθεί από πολύ πιο πριν κάτι που δεν θυμάμαι να το φρόντιζαν πιο πριν η κυβέρνηση ΝΔ...γελοίο..

ΓΙΑΝΝΗΣ
|

Κυρία Υπουργέ,
Ο λαός και ειδικότερα οι νέοι περιμένουν από εσάς να εφαρμόσετε την αξιοκρατία που επαγγέλλεστε και την ίση μεταχείριση για όλους τους επιστήμονες, νέους και παλιούς, προκειμένου να συμμετάσχουν στους πίνακες για την πρόσληψη αναπληρωτών καθηγητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεν διανοούμαστε ότι μπορεί να σκέφτεστε να εφαρμόσετε για τις φετινές προσλήψεις την παράγραφο του νόμου Γαβρόγλου, που ούτε ο ίδιος θα εφάρμοζε, δηλαδή να ισχύσουν οι προηγούμενες λίστες υποψηφίων, με την δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνουμε για φέτος. Εκτός του ότι οι υπάρχουσες λίστες δεν είναι αξιοκρατικές, αφού δεν λαμβάνουν υπόψη τα προσόντα, επιπλέον η υιοθέτησή τους είναι μεροληπτική, αφού ευνοεί συγκεκριμένη κατηγορία πολιτών, αποκλείοντας χιλιάδες νέους που θα επιθυμούσαν να συμμετάσχουν στη διαδικασία. Πέραν των ανωτέρω, παρέχεται η δυνατότητα σε υποψηφίους με περιορισμένα προσόντα της απόκτησης και πρόσθετης προϋπηρεσίας σε βάρος συμπολιτών τους που έχουν δαπανήσει από τη ζωή τους και χρόνο και κόστος, προκειμένου να αποκτήσουν υψηλά προσόντα και να συμβάλλουν έτσι σε μια διαφορετική ποιότητα της παιδείας και της κοινωνίας.
Είναι ένα ζήτημα ύψιστης σημασίας που θα πρέπει να αξιολογήσετε, γιατί αποτελεί την αφετηρία και το στίγμα της πολιτικής σας. Θα πρέπει να γνωρίζετε όμως, ότι εκατοντάδες χιλιάδες νέοι αδικούνται, εάν έχουν δρομολογηθεί, όπως δηλώσατε, τα ήδη δρομολογηθέντα της προηγούμενης Κυβέρνησης. Γνωρίζετε ότι μία παγίωση της ταύτισης ότι “ίδιοι είστε με τους προηγούμενους” αποτελεί την απαρχή της απαξίωσης, της υποτίμησης, της ασημαντότητας των προσδοκιών και της απόρριψης.

Θανάσης
|

Θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα της συμμετοχής για πρόσληψη αναπληρωτών καθηγητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε όλους τους ενδιαφερόμενους επιστήμονες με νέες λίστες και όχι με τις παλιές. Είναι θέμα βούλησης για τη νέα Κυβέρνηση και δεν είναι καθόλου ανεφάρμοστο. Πρέπει όλοι οι Έλληνες να έχουμε τις ίδιες ευκαιρίες και ιδιαίτερα στον ευαίσθητο τομέα της εκπαίδευσης. Αυτό είναι μία βασική παράμετρος της αξιοκρατίας και της ισονομίας. Δεν είναι δυνατόν να φεύγουμε από τη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία και μεταλαμπάδευσε τον πολιτισμό σε όλο τον κόσμο, επειδή σήμερα υπάρχει η συγκεκριμένη νοοτροπία και αναξιοκρατία που όλοι γνωρίζουμε και βιώνουμε στην καθημερινότητά μας.

Γιώργος (χωρίς προκατάληψη)
|

Αξιοκρατία για την πρόσληψη στην εκπαίδευση θα πει ότι θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα προσόντα των υποψηφίων, αλλά και η βαρύτητα αυτών, με βάση ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης, που δεν θα μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν, όπως δεν αμφισβητείται μέχρι σήμερα ο θεσμός των πανελλαδικών εξετάσεων στα ΑΕΙ. Δηλαδή δεν μπορεί να βαθμολογείται ένα δεύτερο πτυχίο τετραετούς ή πενταετούς φοίτησης με λιγότερες μονάδες (μόρια) από ότι το βασικό πτυχίο, λες και απαιτείται μικρότερη προσπάθεια για την απόκτησή του. Ούτε ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα (master) 2,5 ετών να μοριοδοτείται το ίδιο με ένα master 12 μηνών. Θα πρέπει όλα αυτά να επανεξεταστούν και να γίνει μια σοβαρή δουλειά από αμερόληπτη επιτροπή εμπειρογνωμόνων. Ζήσαμε για παράδειγμα στο τελευταίο νομοσχέδιο για τις προσλήψεις στη δευτεροβάθμια, το παράδοξο (ένα από τα παράδοξα) φαινόμενο να προτείνεται από τον Υπουργό Παιδείας μοριοδότηση 16 μορίων για το δεύτερο πτυχίο και την τελευταία στιγμή, χωρίς καμία αιτιολόγηση, να ψηφίζεται ο νόμος με μοριοδότηση αυτού μόλις 7 μορίων. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Σημαίνει ότι το σύστημα μοριοδότησης που προτάθηκε δεν είχε κανένα επιστημονικό και λογικό συνειρμό, παρά να ικανοποιήσει πελατειακά κάποιους που είχαν τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση στον Υπουργό την τελευταία στιγμή.
Την αξιοκρατία την εφαρμόζουμε επειδή πραγματικά έχουμε τη βούληση να την εφαρμόσουμε, ώστε να υπάρχει ο ίδιος Θεός για όλα τα Ελληνόπουλα και όχι για προσχηματικούς λόγους στις τηλεοράσεις.
Ο λαός, μετά τα όσα έχει υποστεί από τις διάφορες αλλοπρόσαλλες, αντιφατικές και μεροληπτικές πολιτικές που εφαρμόσθηκαν , μετά τη μεταπολίτευση και ιδιαίτερα κατά τα τελευταία χρόνια, έχει εκπαιδευτεί και αποκτήσει την ικανότητα να διακρίνει τα πράγματα και να μην λειτουργεί κομματικά, αλλά ως πολιτικό ον, τοποθετώντας την κάθε κομματική παράταξη εκεί που της αξίζει όταν έρχεται η ώρα της κρίσης. Αυτό άλλωστε θα πει πραγματική δημοκρατία και πραγματική πατριωτική και ωφέλιμη λειτουργία των πολιτών.
Για παράδειγμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την πρόσληψη αναπληρωτών καθηγητών του έτους 2019-2020, είναι αδιανόητο από μια νέα Κυβέρνηση, η οποία επαγγέλλεται την αξιοκρατία και την ισότητα των πολιτών, να μην δίνει τη δυνατότητα να συμμετάσχουν οι χιλιάδες επιστήμονες που το επιθυμούν σε νέες λίστες, αλλά να αποκλείονται γιατί λαμβάνονται υπόψη οι παλιές λίστες. Αυτό θα μπορούσε να προβλεφθεί με μία απλή ρύθμιση στο πρώτο νομοσχέδιο. Ευχή θα ήταν οι λίστες αυτές την επόμενη χρονιά να καταρτιστούν αξιοκρατικά, με βάση ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης των υποψηφίων, που δεν θα μπορούσαν να αμφισβητήσουν ακόμα και οι πιο δύσπιστοι πολίτες.

Ούτε μια βδομάδα δεν πέρασε
|

Να καταλάβω τα σχόλια που κάνουν κριτική σε πράγματα που ήδη έκανε η νέα κυβέρνηση και τους βρίσκουν αντίθετους, όπως π.χ. η παράταση στις δηλώσεις μηχανογραφικών. Όμως μέσα στις πρώτες μέρες να γκρινιάζουμε για όσα ΔΕΝ έγιναν ακόμη και να προδικάζουμε ότι δε θα γίνουν καθόλου είναι λίγο κουλό.

ουτε ο γαβρογλου το προγραμμα του δεν θα ασκουσε καλυτερα
|

Η πολυδιαφημισμενη επαγγελματική κατάρτιση και η αναβάθμιση της..ξεχαστηκε..συνειδητη επιλογή λεγανε...με επαγγελματικα δικαιωματα λυκειου ή δικαιωματα ανωτερης σχολης..

Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
|

ν+2, βάση 10, ανάκληση συγχωνεύσεων, κλείσιμο νέων τμημάτων. Ο ηγέτης τα έκανε όλα από την πρώτη μέρα. Επιτέλους έρχεται το σ/κ να ξεσκάσει λίγο.

Φυσικά...
|

@Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ, και πολύ καλά έκανε. Ξεχάστε το δεξιό σανό που τρώγατε χρόνια...

Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
|

Η εμβληματική διακήρυξη του κυριάκου για Πρότυπο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών έφυγε μαζί με το χτεσινό μπουρίνι. Παρακαλώ όποιος τη βρει να την επιστρέψει.

Από ένα φοιτητή ΠαΔΑ..
|

Περιμένουμε από τους θερμούς υποστηρικτές της εν λόγω μετατροπής-κυρίως απόφοιτους των πρώην ΤΕΙ, που με τόσο σθένος και σιγουριά υποστήριζαν την μετατροπή σκορπίζοντας σκέτη ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ μέχρι και σήμερα το πρωϊ, ένα συγνώμη προς τους υποψήφιους φοιτητές...
Τι έχετε να πείτε αγαπητοί σχολιαστές "εκ των έσω" που δεν εγίνε η παραμικρή νίξη για το θέμα ούτε από την κα Κεραμέως αλλά ούτε και από τον κ. Μητσοτάκη? (όπως είναι απόλυτα λογικό)

Από ένα αγανακτισμένο δευτεροετή πλέον φοιτητή της Σχολής Μηχανικών 5τους φοίτησης.

Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
|

Η μεγάλη τομή στα Πανεπιστήμια είναι η κατάργηση του ασύλου και η κατάργηση της 4ης νομικής. Όλα τα άλλα είναι εντάξει ή θα γίνουν σε βάθος 4ετίας. Θαυμάζω το έτοιμο πρόγραμμα που επεξεργάζονταν χρόνια η ομάδα της κας υπουργού. Πραγματικά εμβληματικές τομές!!

Μ.Περικλης
|

Δεν αρχίζετε καθόλου καλά... μα καθόλου καλα
βλέπω τον Συριζα να ερχεται με φόρα,τα πλακακια στα πεζοδρόμια θα γινουν σαίτες

THOMAS
|

Σειρά έχει μετά τη Νομική, η κατάργηση το GRECOMASTER , Προχώρα Κυριάκο σε στηρίζουμε............................

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Δεν βρεθηκε ενας ανθρωπος να της πει οτι τα βιβλια ειναι στα σχολεια!!!!

ΧΑΡΗΣ - ΓΟΝΕΑΣ
|

Αποτελεί ισότιμη μεταχείρηση των υποψηφίων η ανακοίνωση περί επανεξέτασης λειτουργίας τμημάτων,όταν ΗΔΗέχουν οριστοποιηθεί μηχανογραφικά; Επιτέλους, πότε σε αυτή τη χώρα αυτός που θέλει να είναι συνεπής και σέβεται τις προθεσμίες, δεν θα αισθάνεται ως πολίτης β κατηγορίας; Αν σέβεστε μαθητές και γονείς, οφείλετε να δώσετε το δικαίωμα τροποποίησης μηχανογραφικού σε όλους όσους έχουν ΗΔΗ υποβάλει.Οποιαδήποτε άλλη επιλογή υποκρύπτει σκοπιμότητες.

Αγανακτισμένος
|

Τι δεν βγαίνει ρε ύλη? Ρε σας θεωρούσαμε καλύτερους αλλά τα ίδια λέτε πάλι και σεις ακολουθώντας το δόγμα Διαμαντοπούλου. Η ύλη όχι απλά βγαίνει, είναι και μικρή. Από το 2009 η ύλη έχει μειωθεί πάρα πολύ σε σημείο που πλέον δεν έχει συνοχή. Χρειάζεται μια ισχυρή αύξηση. Ιδίως μάλιστα τρ που τα μαθήματα θα διδάσκονται 7 ώρες την βδομάδα. Έχετε σκεφτεί καθόλου τι θα κάνουμε όλες αυτές τι ώρες με τόσο λίγη ύλη?

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Από τη μια δεν θέλετε να αιφνιδιάσετε τους μαθητές και από την άλλη αιφνιδιάζετε τα παιδιά που έχουν ΗΔΗ καταθέσει μηχανογραφικο κυριολεκτικά στο παρά πέντε!Αυτό είναι ανήθικο και είναι ο ορισμός του αιφνιδιασμού!Ελπίζω να μην προβείτε σε μείωση των εισακτέων!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/63430/ti-eipothike-stin-60lepti-episkepsi-toy-prothypoyrgoy-sto-yp-paideias