Διορθώσεις στα Μαθηματικά της Β ́ τάξης του Γενικού Λυκείου
Δημοσίευση: 19/09/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Στο φάκελο μαθητή/τριας για τη Στατιστική της Β ́ τάξης του Γενικού Λυκείου, σελίδα 28, παρουσιάζεται ένας από τους τρόπους κατασκευής του θηκογράμματος που εμφανίζονται στη βιβλιογραφία. Ωστόσο, αυτός ο τρόπος αφενός δεν είναι ο πλέον συνήθης και αφετέρου δεν ταυτίζεται με εκείνον που χρησιμοποιούν λογισμικά στατιστικής και το geogebra.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προτείνει την αντικατάσταση της εικόνας και των επόμενων τεσσάρων παραγράφων ως εξής:
Σχόλια (4)
Εφόσον αφαίρεσαν τα πολλά μαθήματα από τη γ λυκείου και περιορίστηκαν στα 4 εξεταζόμενα, θα έπρεπε να είχε προηγηθεί και μια αναμόρφωση των προγραμμάτων στην α και στη β λυκείου ώστε σημαντικές γνώσεις μαθημάτων γενικής παιδείας που εξαλείφθηκαν από τη γ λυκείου να διδαχθούν στην α και στη β. Μια ζωή δουλειές του ποδαριού σε τούτη τη χώρα!!!
Πρόσθεσαν στην Άλγεβρα Β λυκείου τη Στατιστική, που είναι αδύνατο να διδαχτεί σε 8 ώρες μόνο, ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν και αφομοιώσουν επαρκώς όλες τις έννοιες. Από την άλλη, δεν αφαίρεσαν κάποιο άλλο κομμάτι της ύλης της Άλγεβρας και οι διαθέσιμες ώρες διδασκαλίας παρέμειναν οι ίδιες (3 ώρες εβδομαδιαίως). Μήπως αυτοί που εκπόνησαν τις οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος δεν έχουν μπει ποτέ σε τάξη;
Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ καινούριο βιβλίο να να ταν και το μόνο πρόβλημα!Ακόμα δεν είπαν πόσες ώρες και αν θα διδαχθεί και από που θα κόψουμε ώρες!
Βάλθηκαν σόνι και καλά να καταστρέψουν τα μαθηματικά!