Διορθώσεις στα Μαθηματικά της Β ́ τάξης του Γενικού Λυκείου

Δημοσίευση: 19/09/2019

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Διορθώσεις  στα Μαθηματικά της Β ́ τάξης του Γενικού Λυκείου

Στο φάκελο μαθητή/τριας για τη Στατιστική της Β ́ τάξης του Γενικού Λυκείου, σελίδα 28, παρουσιάζεται ένας από τους τρόπους κατασκευής του θηκογράμματος που εμφανίζονται στη βιβλιογραφία. Ωστόσο, αυτός ο τρόπος αφενός δεν είναι ο πλέον συνήθης και αφετέρου δεν ταυτίζεται με εκείνον που χρησιμοποιούν λογισμικά στατιστικής και το geogebra.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προτείνει την αντικατάσταση της εικόνας και των επόμενων τεσσάρων παραγράφων ως εξής:

Σχόλια (4)

ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
|

Βάλθηκαν σόνι και καλά να καταστρέψουν τα μαθηματικά!

ΟΛΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ
|

Εφόσον αφαίρεσαν τα πολλά μαθήματα από τη γ λυκείου και περιορίστηκαν στα 4 εξεταζόμενα, θα έπρεπε να είχε προηγηθεί και μια αναμόρφωση των προγραμμάτων στην α και στη β λυκείου ώστε σημαντικές γνώσεις μαθημάτων γενικής παιδείας που εξαλείφθηκαν από τη γ λυκείου να διδαχθούν στην α και στη β. Μια ζωή δουλειές του ποδαριού σε τούτη τη χώρα!!!

Αλέξης
|

Πρόσθεσαν στην Άλγεβρα Β λυκείου τη Στατιστική, που είναι αδύνατο να διδαχτεί σε 8 ώρες μόνο, ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν και αφομοιώσουν επαρκώς όλες τις έννοιες. Από την άλλη, δεν αφαίρεσαν κάποιο άλλο κομμάτι της ύλης της Άλγεβρας και οι διαθέσιμες ώρες διδασκαλίας παρέμειναν οι ίδιες (3 ώρες εβδομαδιαίως). Μήπως αυτοί που εκπόνησαν τις οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος δεν έχουν μπει ποτέ σε τάξη;

Πανος
|

Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ καινούριο βιβλίο να να ταν και το μόνο πρόβλημα!Ακόμα δεν είπαν πόσες ώρες και αν θα διδαχθεί και από που θα κόψουμε ώρες!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/64221/diorthoseis-sta-mathimatika-tis-v-taxis-toy-genikoy-lykeioy