Υφ. Παιδείας: Νομοσχέδιο για τις δομές εκπαίδευσης

Δημοσίευση: 30/10/2019

Τελευταία Ενημέρωση: 31/10/2019, 13:17

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Υφ. Παιδείας: Νομοσχέδιο για τις δομές εκπαίδευσης

Αυτή τη στιγμή συλλέγουμε τα κενά από τις πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες μέσω των περιφερειακών διευθύνσεων

Στο επόμενο νομοσχέδιο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας θα  δοθεί πάρα πολύς χρόνος, εξαντλητικός διάλογος για τα αντικείμενα τα οποία θα περιέχει, τις δομές, τα στελέχη, όλες, δηλαδή, τις σημαντικές διατάξεις που θα περιέχει για να μπορέσει η επόμενη σχολική χρονιά να βρει τις καινοτομίες ή τις αλλαγές τις οποίες θα θέλαμε σε έγκαιρη, αν μη τι άλλο, εγρήγορση και τοποθέτηση.

Αυτό ανακοίνωσε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και υπογράμμισε τα εξής:

Είχαμε 520 παραιτήσεις αναπληρωτών στα δυσπρόσιτα σχολεία

Ειδικά για τα δυσπρόσιτα μέρη είχαμε πλειάδα μη αναλήψεων και παραιτήσεων, γιατί πλέον οι άνθρωποι με την απαλοιφή της διπλής μοριοδότησης, την οποία φρόντισε για αυτό ο κ. Γαβρόγλου και βέβαια με το γεγονός ότι ήξεραν, ότι μη πηγαίνοντας θα είχαν μόνο μία ποινή ενός έτους.

Μαζικά, όπως βλέπετε οι αριθμοί είναι μεγάλοι, ήταν πάνω από 520 άτομα, τα οποία δεν δέχτηκαν εκείνη τη στιγμή την πρόσληψη τους.

Τα κενά

Κάναμε αμέσως, μαζεύοντας ξανά τα κενά, δεύτερη φάση αναπληρωτών στις 31/9/2019. Παρακαλώ, προσέξτε τις ημερομηνίες, δεν είναι τυχαίες, είναι αρκετά κοντά η μία με την άλλη, θα έλεγα, αρκετά εκτενή και αυτή, μεγαλύτερη έμφαση αυτή τη φορά στη δευτεροβάθμια. Προχωρήσαμε σε συμπληρωματική φάση προσλήψεων σε αυτές τις περιπτώσεις που είχαμε ανακλήσεις και παραιτήσεις.

Σε δέκα ημέρες οι προσλήψεις

Επίσης, στο άμεσο χρονικό διάστημα θα έχουμε και την επομένη ευρεία φάση πρόσληψη αναπληρωτών, νομίζω το αργότερο σε 10 μέρες.

Συλλέγουμε τα κενά

Αυτή τη στιγμή συλλέγουμε τα κενά από τις πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες μέσω των περιφερειακών διευθύνσεων, τα κατηγοριοποιούμε και σύντομα θα είμαστε έτοιμοι και με αριθμούς. Γιατί τα λέω όλα αυτά;  Γιατί θέλω να σημειώσετε την προσπάθεια και εδώ θέλω να ευχαριστήσω και τις περιφερειακές διευθύνσεις και τις διευθύνσεις. Θέλω, προφανώς να επιστήσω την προσοχή στην πολύ καλή λειτουργία, που πρέπει να υπάρχει στα ηλεκτρονικά συστήματα και αναφέρομαι στο My school. Γνωρίζω ότι όσοι ξέρετε από την εκπαίδευση συμφωνείτε μαζί μου, ότι θα πρέπει συνεχής έλεγχος και προσοχή σε αυτό και βέβαια θέλω να τους επιστήσω την προσοχή και στην άμεση τοποθέτηση των αναπληρωτών, έτσι ώστε τα σχολεία μας να έχουν την αυτονόητη υποχρέωση του κράτους, δηλαδή των εκπαιδευτικών απέναντι στο κάθε παιδί.

Προσχολική Αγωγή

Ήδη, κάναμε την πρώτη ευρεία σύσκεψη με παρουσία των συναρμόδιων Υπουργείων, της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας εχθές , έτσι ώστε να βάλουμε ένα χρονοδιάγραμμα πολύ σφιχτό για το πώς θα μπορέσουμε να πετύχουμε την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης το 2020-2021 στους εναπομείναντες 40 Δήμους.

Αυτό είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, το αντιλαμβάνεστε όλοι, ένα δύσκολο εγχείρημα ανεύρεσης και αιθουσών και ανεύρεσης και χώρου, έτσι ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση.

Ειδική Αγωγή

Στην Ειδική Αγωγή, πάνω από 4.000 εγκρίσεις στην παράλληλη στήριξη πράγματι σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό χώρο ως προς εμάς που πρέπει να έχουμε όλοι ως προτεραιότητα. Το συνδέω με τη διαδικασία που τρέχει αυτή τη στιγμή για το διορισμό των 4.500 εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή, είναι συνεχής η επικοινωνία - θα έλεγα - και η παρότρυνση στον ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να ολοκληρωθούν εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος αυτοί οι διορισμοί των 4.500 εκπαιδευτικών και ειδικού βοηθητικού προσωπικού.

Επαγγελματική Εκπαίδευση

Στην επαγγελματική προχωράμε με μια πρωτοβουλία, η οποία είχε ξεκινήσει, ήδη, από την προηγούμενη κυβέρνηση, το «Μια νέα αρχή», κρατάμε τα θετικά τα οποία υπήρξαν από αυτή την πρωτοβουλία και προφανώς θα δούμε εν συνόλω και σε ένα νέο νομικό πλαίσιο ο,τιδήποτε χρειάζεται εκεί πέρα να γίνει βελτιωτικό.

Ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού

Για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού, αν και υπήρχε μια τρομερή καθυστέρηση στις αποσπάσεις από την προηγούμενη κυβέρνηση λειτουργήσαμε άμεσα, έτσι ώστε να πάνε οι εκπαιδευτικοί μας στο εξωτερικό, να λειτουργήσουν τα τμήματα και τα αμιγή, αλλά και τα τμήματα ελληνικής γλώσσας στο εξωτερικό  .

Αυτό το οποίο   για μένα είναι πάρα πολύ σημαντικό να σας αναφέρω τη δέσμευσή μας στην επίσπευση των διαδικασιών για τις υπηρεσιακές μεταβολές των μόνιμων εκπαιδευτικών για την επόμενη χρονιά, το οποίο θα επιφέρει και την πιο γρήγορη διαδικασία πρόσληψης των αναπληρωτών μια, επίσης, θεωρώ αυτονόητη υποχρέωση για έναν άνθρωπο ο οποίος θα πρέπει να αποφασίσει και να δει πού θα πάει με την οικογένειά του ή μόνη του ή μόνος του.

Σχόλια (3)

Ειρήνη
|

Ποιους αφορουν αυτές οι αιτήσεις αναπληρωτών και που γίνονται; ευχαριστώ

ΑΝΔΡΕΑΣ
|

1.Στο επόμενο νομοσχέδιο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας θα δοθεί πάρα πολύς χρόνος, εξαντλητικός διάλογος για τα αντικείμενα τα οποία θα περιέχει, τις δομές, τα στελέχη, όλες, δηλαδή, τις σημαντικές διατάξεις που θα περιέχει για να μπορέσει η επόμενη σχολική χρονιά να βρει τις καινοτομίες ή τις αλλαγές τις οποίες θα θέλαμε σε έγκαιρη, αν μη τι άλλο, εγρήγορση και τοποθέτηση.
2.Επαγγελματική Εκπαίδευση
Στην επαγγελματική προχωράμε με μια πρωτοβουλία, η οποία είχε ξεκινήσει, ήδη, από την προηγούμενη κυβέρνηση, το «Μια νέα αρχή», κρατάμε τα θετικά τα οποία υπήρξαν από αυτή την πρωτοβουλία και προφανώς θα δούμε εν συνόλω και σε ένα νέο νομικό πλαίσιο ο,τιδήποτε χρειάζεται εκεί πέρα να γίνει βελτιωτικό.
ΑΡΑ: α. Οι νέες δομές βλ. σχολικοί σύμβουλοι θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιλογής τους στην καλύτερη περίπτωση Άνοιξη.
β. Για την Επαγγελματική εκπαίδευση δεν σχεδιάζεται απολύτως τίποτα, απλά συνεχίζει το πρόγραμμα ΜΝΑΕ!!
Όλα τέλεια!!

Jumbo
|

Επειδή σύντομα τα jumbo θα βγάλουν το γνωστό διαφημιστικό σποτάκι, προτείνω το ίδιο και στο ΥΠΑΙΘ : 55 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα, που η Υπουργός θα ξέρει τα κενά στα σχολεία....


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/64806/yf-paideias-nomoshedio-gia-tis-domes-ekpaideysis