Νέος πρόεδρος ΙΕΠ: Τέρμα οι επιμορφώσεις στυλ «γουέμπλεϊ»

Δημοσίευση: 12/11/2019

Τελευταία Ενημέρωση: 13/11/2019, 09:45

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Νέος πρόεδρος ΙΕΠ:  Τέρμα οι επιμορφώσεις  στυλ «γουέμπλεϊ»

Εμένα η προσωπική μου άποψη δεν είναι να πάμε σε επιμορφωτικές δράσεις στυλ «γουέμπλεϊ», δηλαδή μαζεύουμε πέντε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ένα σαββατοκύριακο, καφέδες, κουλουράκια, σηκώνεται ο καθένας λέει το δικό του, το μακρύ του, το κοντό του, «γεια σας, φύγαμε», αποτέλεσμα τίποτα.

Αυτό ξεκαθάρισε σήμερα ο νέος πρόεδρος του ΙΕΠ Γιάννης Αντωνίου, απευθυνόμενος στους Βουλευτές, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, και σημείωσε:

  • Στη δική μου αντίληψη ένα project επιμόρφωσης για να είναι αποτελεσματικό πρέπει να είναι μέσα στο σχολείο, να είναι άμεσα συναρτημένο τέλος πάντων με το σχολείο και μάλιστα χρησιμοποιώντας και το θεσμό του μέντορα, -που πρέπει να ξαναδούμε τα χαρακτηριστικά του και όλα αυτά γενικά να τα ξαναδούμε- αυτό να πάρει και τα χαρακτηριστικά του apprenticeship, δηλαδή της μαθητείας των νεότερων, στη βάση της πείρας των παλαιότερων.
  • Αυτό και λιγότερα λεφτά κοστίζει, αυτό είναι και πολύ πιο αποτελεσματικό.

Σχόλια (24)

ΑΜΑΝ
|

Ελα πια με την αλληλοφαγωμάρα σας. Ο νέος και ο παλιός και τα πτυχία και τα μέσα. Αφορισμοί και γενικεύσεις από ''εκπαιδευτικούς''; Καλά μας κάνουν λοιπόν τόσα χρόνια κι άλλα τόσα. Το κακό είναι ότι κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά.

@Σχετικά με τη Διευκρινηση
|

Εντύπωση θα μου έκανε....

Αποτέλεσμα
|

Η ενδοσχολική παρατήρηση θα αποκαλύψει το χάος μεταξύ των θεωρητικών προγραμμάτων και της πραγματικής σχολικής τάξης. Δεν είναι θέμα ηλικίας, μάλιστα πολύ νεότεροι συνάδελφοι είναι πολύ πιο δραστήριοι και ενεργοί, αλλά στο ασφυκτικό πλαίσιο ενός υποχρηματοδοτούμενου σχολείου ελάχιστο όφελος υπάρχει για τα παιδιά.

Στην ουσία ο μόνος τρόπος για κάθε παιδί να προοδεύσει είναι να υπάρχει οικογενειακή στήριξη, αλλιώς το σχολικό περιβάλλον από μόνο του δεν παρέχει ισότιμα εφόδια - τεράστιες διαφορές στον τρόπο λειτουργίας των σχολικών μονάδων, ακόμα και στον ίδιο δήμο.

Σχετικά με τη Διευκρινηση
|

Αδυνατώ να σας απαντήσω. Ρωτήστε καλύτερα τα κόμματα. Αυτοί θα ξέρουν σίγουρα.

Συγγνώμη!!!!
|

Διαβάζοντας τα σχόλια μου δημιουργήθηκαν διάφορες σκέψεις και συναισθήματα! Είναι λυπηρή η κατάσταση στην εκπαίδευση! Δεν θέλω να αξιολογήσω - δεν μου αναλογεί ο ρόλος - τις απόψεις που αναρτώνται.
Θέλω ειλικρινά να ζητήσω μία βαθιά συγγνώμη από τα παιδιά που φοιτούν στην ελληνική εκπαίδευση σήμερα!
Δεν μπορούμε!
Είμαστε "αλλού"!
Των οικιών ημών εμπιμπραμένων...

ΙΕΠ
|

Η τοποθέτηση για επαναφορά στο 2014 δείχνει έλλειψη οράματος, όπως και οι διχαστικές δηλώσεις: η εκπαίδευση εδώ και δεκαετίες έχει προβλήματα, δεν ξεκίνησαν όλα το 2015.

Μανος
|

Ενδοσχολική επιμορφωση. Έτεροπαρατηρηση, αναστοχασμός, διάλογος και επιμορφώσεις ουσιαστικές ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε σχολείου και εκπαιδευτικού. Συνεχίστε Κε Αντωνιου. Θα Ξε βολέψετε πολλούς.

Επί της Διευκρίνησης
|

@Διευκρίνηση στο "Ας τα πούμε όλα"
Εσείς που ξέρετε ότι δεν είναι σε κανένα κόμμα? Στο βιογραφικό τους το δηλώνουν? Και επίσης, αυτούς που λέτε, θα τους επιλέξει η κα. Υπουργός όπως πχ επέλεξε και την κα. Λυτρίβη? Για την επιλογή της οποίας, καμία απάντηση δεν υπήρξε ως τώρα στα εύλογα ερωτήματα εδώ στο esos?
https://www.esos.gr/arthra/64954/dioristike-nea-dieythynoysa-symvoylos-…
https://www.esos.gr/arthra/64967/syriza-i-n-kerameos-diorise-ti-synerga…

Γουίμπλεντον
|

Τί άκουσαν χθες οι άνθρωποι στην επιτροπή!
Επιτέλους τέλος στις επιμορφώσεις Γουέμπλει! Δηλαδή πάμε τώρα σε επιμορφώσεις Γουίμπλεντον? Για λίγους, εκλεκτούς και κομματικούς..... με αξιολόγηση αξιοκρατία και διαφάνεια πάντα? Συγκρίνεται άλλωστε το τένις με το κλωτσομπαλίδι? Oh my God!

Νέα δομή Σχολείου
|

Γιατί στο υπουργείο Παιδείας δεν προσκαλούν ένα επιτελείο συμβούλων από ευρωπαϊκές χώρες για την επόμενη διετία;

Σε ποιο Σχολείο θα γίνονται οι επιμορφώσεις; Να ξεκινήσουμε από το καθημερινό πρόγραμμα και όχι από τα σεμινάρια.

Να σταματήσει το ξεχαρβάλωμα που έχει τις ρίζες τους σε αδιαφανείς διορισμούς και να έρθουν νέοι άνθρωποι με ουσιαστικά και τυπικά προσόντα.

ΑΣΕΠ
|

Αναγκαστικά πλέον υπάρχει χάσμα γενεών, μεταξύ πτυχιούχων πριν το 2008 αφού διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν έχει γίνει έκτοτε.

Αλλά ακριβώς αυτές είναι οι γενιές εκπαιδευτικών που έχουν καλύτερη επαφή με τη σημερινή νοοτροπία των παιδιών και την τεχνολογική εξέλιξη. Μιλάμε για ανθρώπους που πια θα πλησιάζουν τα 35 χρόνια και δεν έχουν καμία ελπίδα διορισμού στο σχολείο, παρόλο που τα κενά είναι υπαρκτά.

Διευκρίνηση στο "Ας τα πούμε όλα"
|

Εννοεί οτι όσοι νεώτεροι που "διοριστηκαν με ΑΣΕΠ ,εχουν μεταπτυχιακο και ΤΠΕ " θα επιμορφωθούν από έμπειρους συναδέλφους τους που έχουν διδακτορικό, αξιόλογη διδακτική εμπειρία με παραγωγή υλικού, δημοσιεύσεις, συγγραφή βιβλίων, επιμέλεια επιμορφώσεων, υλοποίηση πιστοποιημένων προγραμμάτων και άλλων διακεκριμένων δράσεων, συμμετοχή σε επιτροπές διαμόρφωσης αναλυτικών προγραμμάτων και εγχειριδίων κ.ά. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας, αλλά μιας και τους έχει "φάει" η δουλειά και επιπλέον δεν είναι και σε κανένα κόμμα, είναι άγνωστοι...

αλεκος
|

πες τα darkstar....... τα ταβανια σταζουν, οι υπολογιστες χαλανε, καινουρια θρανια εχουμε να δουμε 20 χρονια, οι μισθοι πεινας, επιδόματα μηδεν, κίνητρα ανέλιξης ανύπαρκτα, burnout στο max, παραβατικότητα επίσης στο max, καθηγητές που θα έπρεπε να είναι συνταξιούχοι .... το ποιος θα επιμορφώνει ποιον είναι το πρόβλημα ... τωρα θα μας φορέσουν και την αξιολόγηση ώστε να χουμε να συζητάμε και να μαλώνουμε

Νέοι εκπαιδευτικοί
|

Σε ποιο σχολείο θα επιμορφωθούν οι νέοι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν επί χρόνια ως αναπληρωτές;

Ένας εκπαιδευτικός ηλικίας 35 ετών θα επιμορφωθεί από έναν 55-60 ετών στις νέες παιδαγωγικές μεθόδους;

Γουίμπλεντον
|

Τί άκουσαν χθες οι άνθρωποι στην επιτροπή!
Επιτέλους τέλος στις επιμορφώσεις Γουέμπλει! Δηλαδή πάμε τώρα σε επιμορφώσεις Γουίμπλεντον? Για λίγους, εκλεκτούς και κομματικούς..... με αξιολόγηση αξιοκρατία και διαφάνεια πάντα? Συγκρίνεται άλλωστε το τένις με το κλωτσομπαλίδι? Oh my God!

Να ρωτήσετε τους Εκπαιδευτικούς
|

Να ρωτήσετε τους Εκπαιδευτικούς τι είδους επιμόρφωση θέλουν.
Αυτούς, που δουλεύουν κάθε μέρα στο σχολείο και βλέπουν το λιοντάρι φάτσα κάρτα και όχι απ΄έξω να λέμε τάδε και δείνα, από δω κι από κει και πάλι τα ίδια.
Κάντε μια έρευνα για το είδος, τον ρυθμό, τον τρόπο επιμόρφωσης που επιθυμούμε.
Έρευνα από τον μάχιμο δάσκαλο!!!

Ας τα πούμε όλα
|

Δηλ.οσοι διοριστηκαν με ΑΣΕΠ ,εχουν μεταπτυχιακο και ΤΠΕ θα επιμορφωθουν απο τον καθε παλιό απλά συναδερφο ο οποιος δεν μπορεί ουτε τα mail του να διαβάσει στον υπολογιστή του.
ΕΥΓΕ

darkstar
|

Αγαπητοί μου χωρίς χρήματα παιδεία δεν γίνεται. Αυτό το ξέρετε καλά αλλά κάνετε την πάπια. Τι θέλετε να κάνει ο κομματικός πρόεδρος του ΙΕΠ χωρίς χρήματα. Θα μας λέει αρες μαρες κουκουνάρες για να διχάζει τους εκπαιδευτικούς και να διαιωνίζεται η κατάσταση! Και στην τελική, όσο καλός και άριστος και χωρίς κομματικές καταβολές να είναι ο πρόεδρος του ΙΕΠ , χωρίς χρήματα , άντε να πει και κανά καλό λόγο για το πόσο καλούς εκπαιδευτικούς έχουμε (με μισθούς άστα να πάνε). Λίγες σκέψεις.... μόνο....

εκπαιδευτικός
|

Η έννοια του μέντορα είναι πολύ σπουδαία, δε σχετίζεται με τη συλλογή μορίων και κυρίως δεν μειώνει την αξία των μεταπτυχιακών και διδακτορικών. Έχει την έννοια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης με την αξιοποίηση της εμπειρίας των εκπαιδευτικών. Βεβαίως η εμπειρία δεν μπορεί να λειτουργήσει από μόνη της χωρίς θεωρητικό υπόβαθρο,όμως δημιουργεί στον συνάδελφο αίσθημα ασφάλειας, οικειότητας και κοινού στόχου που έχει την αξία του . Ελπίζω να τα καταφέρουν στο ΙΕΠ και να διαμορφώσουν συνθήκες επαγγελματικής ανάπτυξης αποτελεσματικές και οικονομικές.

Γ.Π.
|

Το ίδιο προσπάθησα να πω κι εγώ χθες με άλλα λόγια αλλά κόπηκε... Η αφορμή ήταν ένα σχόλιο που μιλούσε για μία «πνευματική ανταμοιβή» που θα προέλθει από τη μελέτη ενός κειμένου - απ' αυτά που ακούμε στις επιμορφώσεις τύπου «Wembley».
Επειδή αυτές οι ανταμοιβές οδηγούν συχνά στους αιθέρες - ωραίο είναι να αιθερο-βατείς και να χάνεσαι μερικές φορές στα νέφαλα - καλό είναι να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και την «πορεία προς το μέτωπο». Από το «Wembley» στην τάξη.
Εδώ χρειαζόμαστε τις «ειδικές δυνάμεις». Μπαίνω, βλέπω, σχεδιάζω, παρεμβαίνω, αξιολογώ. Το εκπαιδευτικό έργο που παράγεται φυσικά στην τάξη. Αυτό σημαίνει ότι έχεις επιλέξει τους κατάλληλους σχολικούς συμβούλους κι αυτοί με τη σειρά τους τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς ως συνεργάτες. Μιλάω για μια τοπική επανάσταση
αφού σε άλλους τόπους γελούν, όταν μαθαίνουν τα καμώματά μας εδώ και 45 χρόνια.

ΔΜ
|

Επιτέλους να ξεκολλήσου από τα κόλλυβα για τα οποία μαζευόμασταν.
Θετικές και ουσιαστικές απόψεις.

Φίλιππος
|

Από ότι φαίνεται ότι "βλέπουν" τα "μάτια" είναι το σημαντικό και όχι αυτά που καταλαβαίνουν από αυτά που "είδαν".
Επομένως, η μάθηση φαντάζει σαν μια αυτόματη μη ενεργητική διαδικασία. Super!!!

εκπαιδευτικός
|

Πολύ σωστά τα λέει

Αριστεία στα ΜΚ
|

Ο "αρχαιότερος" είναι και ικανότερος;;;
Νέα "αριστεία": Ηλικία!
Άσε τους νέους να μαζεύουν τυπικά προσόντα και μόρια στα δυσπρόσιτα.
"Ο παλιός είναι αλλιώς", δηλαδή...
Θέλουν και αξιολόγηση, τρομάρα τους.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/65024/neos-proedros-iep-terma-oi-epimorfoseis-styl-goyemplei