Επταμελή Συμβουλευτική Επιτροπή για τα ΕΠΑΛ συγκρότησε το υπ. Παιδείας

Δημοσίευση: 14/11/2019

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Επταμελή Συμβουλευτική  Επιτροπή  για τα ΕΠΑΛ συγκρότησε το υπ. Παιδείας

Επταμελή Συμβουλευτική Επιτροπή συγκροτήθηκε στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης,με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Γ. Βούτσινου.

Έργο της επιτροπής είναι η υποβολή γνωμοδοτικού χαρακτήρα δεδομένων και προτάσεων προς τον Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης για θέματα που αφορούν την οργάνωση και τη λειτουργία των ΕΠΑ.Λ. και ειδικότερα:

1. Τα Πρότυπα ΕΠΑ.Λ.

2. Τα εργαστηριακά Κέντρα.

3. Τα Προγράμματα Σπουδών των ΕΠΑ.Λ.

4. Θέματα χρήζοντα νομοθετικής ρύθμισης.

Η Επιτροπή έχει ως εξής:

1) Μπαμπίλης Δημήτριος, Σύμβουλος Α, ως Συντονιστής.

2) Καπουτσής Ιωάννης, Αναπληρωτής Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

3) Κουτουλάκος Χρήστος, Διευθυντής 2ου ΕΠΑ.Λ. Σιβιτανιδείου.

4) Γεωργατζέλη Πολυξένη, Διευθύντρια 1ου ΕΠΑ.Λ. Νίκαιας.

5) Μπαμπή Κωνσταντίνα, Διευθύντρια 2ου ΕΠΑ.Λ. Πειραιά.

6) Αλεξανδρής Ανδρέας, Διευθυντής 1ου ΕΠΑ.Λ. Γαλατσίου.

7) Μαραγκού Ολυμπία, Προϊσταμένη Τμήματος Β Μαθητικής Μέριμνας και Σχολικής Ζωής.

Σχόλια (28)

ΑΛΛΕΡΓΙΚΟΣ ΣΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ
|

κ. Κεραμέως όταν κατηγορείτε τον ΣΥΡΙΖΑ στη βουλή για διορισμούς σε επιτροπές δεν μπορείς να κάνεις τα ίδια.

ΜΑΡΙΑ
|

Η ανάρτηση σύστασης μιας επιτροπής για την ΤΕΕ έδωσε τροφή για τρολαρισματα. Τα σχόλια πήραν άλλη εκτροπή. Παντως η σύσταση της επιτροπής αν δεν έγινε για τα μάτια του κόσμου, ποτέ θα προλάβουν να ασχοληθούν με προγράμματα σπουδών βιβλία κλπ διαφαίνεται ατολμία η ανικανότητα η ασχετοσύνη για τα δρωμενα

ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

@ΜΑΡΙΑ . Λυπάμαι που έχετε αυτή την άποψη για τα Ε.Κ. Κατανοώ βέβαια ότι η άποψη αυτή ενδεχομένως πηγάζει από το γεγονός ότι δεν έχετε ποτέ διατεθεί ως προσωπικό κάποιου Ε.Κ. με ολική ή έστω με μερική διάθεση. Έτσι δεν είναι;
Τυχαίνει να έχω εργαστεί για αρκετά χρόνια σε ΕΠΑΛ και για αρκετά χρόνια με μερική αλλά και με ολική διάθεση σε Ε.Κ. Στο ΕΠΑΛ μάλιστα είχα αναλάβει με κάποιον άλλο συνάδελφο τον ΕΠΑΦΟ δηλαδή το σημερινό my school, μια δύσκολη δουλειά για να πούμε την αλήθεια.
Σήμερα με την "αχρείαστη θέση ευθύνης" του υπευθύνου εργαστηρίου, το ωράριό μου έχει πάψει προ πολλού να είναι το "διδακτικό" αλλά είναι το "υποχρεωτικό" δηλαδή 8:00 - 14:00 γιατί πρέπει να μεριμνήσω ώστε το εργαστήριο να είναι πάντα έτοιμο για να υποδεχθεί τους μαθητές.
Το διδακτικό μου ωράριο είναι 18 ώρες αλλά η παρουσία μου στο σχολείο είναι τουλάχιστον 30 ώρες.
Στις 18 ώρες λοιπόν που κάνω μάθημα δεν είμαι υπεύθυνος "απλά για τη συντήρηση" των εργαλείων και μηχανημάτων αλλά και για την ορθή χρήση τους από τους μαθητές.
Τις υπόλοιπες 12 ώρες πρέπει να είμαι παρών για να διασφαλίσω όσο μπορώ τη σωστή λειτουργία και την ασφάλεια στο χώρο του εργαστηρίου, ειδικά για συναδέλφους που δεν έχουν αρκετή εμπειρία.
Επίσης πρέπει να αποκαθιστώ τις ζημιές που προκύπτουν σε εργαλεία και υλικά, οι οποίες είναι σχεδόν καθημερινές.
Τα υλικά που πρέπει να αγορασθούν διότι είναι αναλώσιμα κάποιος πρέπει να τα παραγγείλει και να πάει να τα παραλάβει. Μαντέψτε ποιος.
Τα εργαλεία που έχουν καταστραφεί κάποιος πρέπει να τα αντικαταστήσει κάνοντας έρευνα αγοράς. Μαντέψτε ποιος.
Τα μηχανήματα που επιδέχονται επιδιόρθωση, κάποιος πρέπει να τα επισκευάσει. Ποιος άραγε;
Ας μη μιλήσω για τις απογραφές εργαλείων και υλικών στο τέλος της σχολικής χρονιάς, τότε δηλαδή που εκδίδονται τα απολυτήρια και τα πτυχία.
Επειδή λοιπόν πραγματικά "δεσμεύομαι" από το Ε.Κ. όπως αναφέρατε έχω σκεφτεί να ξαναγυρίσω στη σχολική μονάδα αφού όπως σωστά είπατε εκεί είναι η οργανική μου θέση.
Υπάρχει πολύ δουλειά κι εκεί βέβαια αλλά την έχω ξανακάνει και ίσως να μη χρειάζεται να αποχωρώ πάντα από τους τελευταίους από τη σχολική μονάδα.
Το θέμα όμως είναι ότι κάποιος άλλος πρέπει να αναλάβει αυτή την "αχρείαστη θέση ευθύνης". Εσείς θα την αναλαμβάνατε όταν τα εργαστήρια λειτουργήσουν υπό τη σκέπη της σχολικής μονάδας;

Αγανακτισμένος γονέας
|

Το βασικότερο ζήτημα δεν είναι η συγκρότηση επιτροπών αλλά η κάλυψη των κενών των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων με εκπαιδευτικούς ειδικότητας.Ενδεικτικά αναφέρουμε το παράδειγμα ΕΠΑΛ στις Κυκλάδες που μέχρι σήμερα δεν υπάρχει μαθηματικός γιατί το κενό είναι μειωμένου ωραρίου και παρόλο που κλήθηκε στη γ φάση αρνήθηκε αφού είναι οικονομικά ασύμφορο (580 ε) μισθός και επιπλέον καταργήθηκε η διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα για τους αναπληρωτές.Απαιτούμε άμεση λύση.

Μαρία
|

@Συμπερασματα, λυπάμαι αλλά απομονώνετε κάποια στοιχεία για να εξάγεται αυθαίρετα συμπεράσματα .
1. Τα ΕΚ με τη σημερινή δομή και λειτουργία δημιουργούν προβλήματα συνεργασίας με τις σχολικές μονάδες, δεσμεύουν προσωπικό, έχουν αχρείαστες θέσεις ευθύνης, δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση σχολικές μονάδες.
2. Πρέπει να ενισχυθεί η αυτονομία των ΕΠΑΛ και να αποδοθούν τα εργαστήρια στα ΕΠΑΛ διοικητικά. Με Υπεύθυνους εργαστηρίου για κάθε ειδικότητα 1 ή 2 υποδιευθυντές και διοικητικό προσωπικό , τα εργαστήρια μπορούν άριστα να λειτουργήσουν υπό τη σκέπη των σχολικών μονάδων.
4. Τα ΕΠΑΛ είναι σχολικές μονάδες που διενεργούν εγγραφές, αοιλυτηριες-προαγωγικες εξετάσεις και αποδίδουν πτυχία. Επίσης στα ΕΠΑΛ υφίστανται οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών. Τα ΕΚ είναι εργαστηριακά κέντρα που απλά συντηρούν τον εργαστηριακό εξοπλισμό με προσωπικό που παίρνουν από τα ΕΠΑΛ.
Συμπερασματικά χρειάζεται δομική αλλαγή λειτουργίας των ΕΚ καθώς δεν αποτελούν σχολικές μονάδες, αναβάθμιση του εργαστηριακού εξοπλισμού που θα ανήκει στα ΕΠΑΛ ώστε να υπάρχει καλύτερη συνεργασία και αξιοποίηση ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

Συμπεράσματα
|

1.Τα ΕΠΑΛ με τόσο μεγάλο φόρτο εργασίας να έχουν και την εποπτεία των εργαστηρίων με έναν υποδιευθυντή. Πολύ δύσκολο έως και ανέφικτο.
2.@ πατέρας μαθητή. Τα ΕΠΑΛ είναι οι σχολικές αίθουσες θεωρητικών μαθημάτων και εκδίδουν πτυχία βαθμολογίες κλπ. Έχετε απόλυτο δίκιο για την ΜΑΘΗΤΕΙΑ αλλά δυστυχώς ξεκίνησε αργά και όπου δεν έγινε σωστή πρόβλεψη- οργάνωση προέκυψε το θέμα που προαναφέρατε. Εγώ πάντως πριν γράψω το παιδί μου πήγα σε 2 ΕΠΑΛ και ξεναγήθηκα στα εργαστήρια και επιλέξαμε μαζί σε ποιο θα γραφτεί. Η ΜΑΘΗΤΕΙΑ εκεί λειτουργεί χωρίς προβλήματα και μάλιστα με ιδιωτικές επιχειρήσεις που βρίσκουν οι καθηγητές
3. Οι δομές της ΤΕΕ δεν χρειάζονται κατάργηση αλλά βελτίωση.

Πατέρας μαθητή ΕΠΑΛ -2
|

Στην τάξη που πάει το παιδί μου είναι και δύο άλλοι μαθητές/τριες 32 και 45 ετών.
Στην ερώτησή μου στον Διευθυντή του ΕΠΑΛ αν μπορεί να είναι στην ίδια αίθουσα ΕΝΗΛΙΚΕΣ και μάλιστα ο ένας μεγαλύτερος από εμένα η απάντηση ήταν ότι δεν απαγορεύεται και είναι μόνο για απόκτηση πτυχίου.

Διαμαρτυρήθηκα στην ένωση γονέων αλλά μάλλον δεν ήθελαν να ασχοληθούν.

1. Παιδαγωγικά επιτρέπεται η συνεκπαίδευση ανήλικων με ενήλικες και μάλιστα με τόση διαφορά ηλικίας.;
2. Πως διασφαλίζεται η προστασία των ανήλικων ;
3. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου έχουν πιστοποίηση να διδάσκουν ενήλικες ;
4. Υπάρχει άλλος τρόπος να πάρει το πτυχίο που θέλει ο Ενήλικας ;

Ο Διευθυντής για να με καθησυχάσει προσπάθησε να μου πει πως δεν έρχονται σε όλα τα μαθήματα, χάρη σε αυτούς είναι 2 οι καθηγητές στα εργαστήρια, και άλλα τέτοια !!!!

Εμείς πήγαμε το παιδί μας σε Λύκειο για να δώσει εξετάσεις για το πανεπιστήμιο και όχι σκέφτεται να μιλήσει μη τυχόν και τον κοροϊδέψει ο Ενήλικας συμμαθητής του.
Κυρία Κεραμέως με μια εγγραφή μπαίνει όποιος ενήλικας θέλει μέσα στο σχολείο και όποτε θέλει κάνοντας ΟΤΙ θέλει.
Όποιος κατάλαβε ΚΑΤΑΛΑΒΕ.!!!!
Τι λένε οι ΕΙΔΙΚΟΙ ;

Πατέρας μαθητή ΕΠΑΛ
|

Παρακολουθώ την συζήτηση και με έκπληξη μαθαίνω πως το παιδί μου που έγραψα στο ΕΠΑΛ κάνει μαθήματα και μάλιστα εργαστηριακά στο ΕΚ - σε άλλη σχολική μονάδα.

Έχει ποινικές ευθύνες ο Διευθυντής του ΕΠΑΛ που χωρίς την έγκρισης μου στέλνει το παιδί μου σε άλλη σχολική μονάδα;;

Αν συμβεί κάτι στο παιδί από ποιον θα ζητήσω ευθύνες ;;;

Μαθαίνω ότι όταν πάει το παιδί μου στα εργαστήρια είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ!!!
1 Ο υπεύθυνος εργαστηρίου
2. Ο Τομεάρχης
3. Ο υποδιευθυντής του ΕΚ
4. Ο Διευθυντής του ΕΚ
´Οταν πάω στο σχολείο γιατί δεν βλέπω κανέναν από αυτούς.
Είναι υποχρεωμένοι να μας ενημερώνουν ;
Το πτυχίο του παιδιού μου θα το υπογράψει ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ του ΕΚ;

Ο καθηγητής που έκανε μάθημα στο παιδί μου τους παράτησε γιατί κάνει στη μαθητεία μου είπαν. Είναι δυνατόν στη μέση του τετραμήνου να αφήσει τα παιδιά!!!
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ του ΕΠΑΛ μου είπε πως ήταν απόφαση του Εργαστηριακού Κέντρου να τ αφήσει αυτός ο καθηγητής και όχι του ΕΠΑΛ.

Τι γίνεται δεν καταλαβαίνω!!!
Σε πόσα σχολεία πάει το παιδί μου κυρία ΚΕΡΑΜΈΩΣ ;;;
Πόσοι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ !!!!

Μαρία
|

@Γιάννης, μάλλον άλλο κείμενο σχολιάζεται καθότι καμία πρόταση δεν έκανα περί κλεισίματος ΕΠΑΛ ή ΕΚ. Παρά μόνο για αλλαγή της δομής λειτουργίας των ΕΚ. Επίσης, δεν αναφέρθηκα στα εργαστήρια Πληροφορικής των ΕΚ αλλά στα εργαστήρια των ΕΠΑΛ, ΣΕΠΕΗΥ και ΥΣΕΦΕ.
Φυσικά τα Διευθυντικά μόρια είναι ο κυριότερος , και ευκολότερος, λόγος για να επιλέξει κάποιος ΕΚ.
Από προγράμματα που ναι μεν βοηθάνε τις σχολικές μονάδες να εξελιχθούν αλλά προσθέτουν υπερβολικό πρόσθετο εργασιακό φόρτο από την πίσω πόρτα (φυσικά και πάλι απέχουν όσοι είναι στα ΕΚ) χορτάσαμε. Δείτε για παράδειγμα τη μαθητεία πόσες δυσκολίες, γραφειοκρατικό χάος και προσωπικό οικονομικό κόστος για όσους ενεπλάκησαν!
Τα εργαστήρια πρέπει να αποδοθούν ξανά στις σχολικές μονάδες με υπεύθυνο υποδιευθυντή (στη θέση των τομεαρχών) , το πρόγραμμα να καταρτίζεται από τις σχολικές μονάδες και οι εκπαιδευτικού υπεύθυνοι εργαστηρίων να ανήκουν στην σχολική μονάδα και να μην αποσπώνται σε ΕΚ.

Γιάννης
|

Εφόσον ισχύει ότι η απόφαση σύστασης συμβουλευτικής επιτροπής με Α.Π. 160215/ΓΓ4/14-10-2019 ορίζει ότι η διάρκεια της θητείας της είναι ένας μήνας και λήγει την 10-11-2019 τότε όλα είναι προδιαγεγραμμένα και η επιτροπή έγινε απλά για να γίνει. Αν και εφόσον λειτούργησε γιατί δημοσιοποιείται τώρα εκ των υστέρων και πως κατάφερε να γνωμοδοτήσει σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Όπως γίνεται αντιληπτό στην ΤΕΕ δίνεται η πρέπουσα σημασία. Κατά τα άλλα μιλάμε για PISA και Φινλανδικό σύστημα εκπαίδευσης.΄Εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα στην ΤΕΕ https://www.esos.gr/arthra/41663/i-epaggelmatiki-ekpaideysi-kai-katarti…

Γιάννης
|

@Μαρία
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείται ότι τα ΕΚ αποδυναμώνουν τα ΕΠΑΛ. Μάλλον έχετε εμπειρία από κακή συνεργασία ΕΚ και ΕΠΑΛ. Η λύση δεν είναι να κλείσει το ΕΚ ή το ΕΠΑΛ αλλά να φύγουν αυτοί που προκαλούν την κακή συνεργασία. Οι δομές δεν κάνουν καλούς η κακούς συναδέλφους. Αυτός που είναι στο ΕΚ και δεν βοηθάει τον συνάδελφό του στο ΕΠΑΛ σε περιόδους πχ εγγραφών, εξετάσεων το ίδιο θα κάνει αν είναι στο ΕΠΑΛ ακόμα και αν του έχει ανατεθεί από τον Δ/ντη η συγκεκριμένη αρμοδιότητα.
Επίσης θα πρέπει να γνωρίζεται ότι τα περισσότερα εργαστήρια δεν είναι όπως αυτά της πληροφορικής που αναφέρατε όπου το PC έρχεται έτοιμο (και αυτά απαιτούν συντήρηση), αλλά δημιουργούνται με κατασκευές από τους εκπαιδευτικούς και συντηρούνται και επισκευάζονται. Δεν έρχονται δυστυχώς όλα έτοιμα.
Ούτε τα μόρια ευθύνης είναι το θέμα μην τα μπλέκουμε όλα. Το ζητούμενο είναι ότι αν καταργηθούν τα ΕΚ τα εργαστήρια σε πολύ λίγα χρόνια θα διαλυθούν και τότε τα ενισχυμένα ΕΠΑΛ θα δίνουν πτυχία χωρίς επαγγελματικές δεξιότητες που θα δημιουργούν ανέργους. Το επακόλουθο θα είναι να κλείσουν και τα ΕΠΑΛ και μετά μόνο κατάρτιση.
Η ουσιαστική ενδυνάμωση των ΕΠΑΛ θα προκύψει από δράσεις όπως ΜΝΑΕ, από νέα προγράμματα σπουδών και βιβλία, από την μαθητεία, και γενικότερα από την προσαρμογή του στις νέα δεδομένα ως προς την αγορά εργασίας.

Μαρία
|

@Στελθιος (2, κατά λάθος..) τα ΕΠΑΛ δίνουν πτυχία και απολυτήρια. Τα ΕΚ απλά συντηρούν εργαστήρια και δίνουν εύκολα μόρια ευθύνης αφού δεν έχουν σχεδόν καμία παιδαγωγική εμπλοκή με μαθητές. Λειτουργούν εν είδη ΙΕΚ....και αποδυναμώνουν τις σχολικές μονάδες αφού αρκετοί εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων αποσπώνται στα ΕΚ ως υπεύθυνοι εργαστηρίων , με ελάχιστο φόρτο εργασίας, και μένουν οι υπόλοιποι στα ΕΠΑΛ να τραβάνε το κουπί καθημερινά με τα πολλά διαφορετικά σημαντικά παιδαγωγικά και όχι μόνο προβλήματα.
Οι τομεάρχες δε είναι η πιο γραφειοκρατική και απαρχαιωμένη δομή που υπάρχει.
Τα ΕΚ δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης με τη σημερινή τους μορφή. Θα μπορούσαν να λειτουργούν με υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας, ή του μεγαλύτερου σχολείου αν πρόκειται για συγκρότημα, και να υπάρχουν υπεύθυνοι εργαστηρίων από τις σχολικές μονάδες όπως τωξ εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικής.

Μαρια
|

@Στελιος, τα ΕΠΑΛ έχουν οργανικές καθηγητων, τα ΕΠΑΛ κάνουν εγγραφές, τα ΕΠΑΛ κάνουν αναθέσεις, τα ΕΠΑΛ διενεργούν αοικυτηριες και προαγωγικες εξετάσεις, τα ΕΠΑΛ

Κατάργηση ΕΠΑΛ
|

Αδιανόητο να συνεχίζουμε στο ίδιο μοτίβο, ακριβώς όπως πριν 40 χρόνια με την αναβάθμιση των ΚΑΤΕΕ σε ΤΕΙ νομίζαμε ότι θα αναβαθμίζαμε την Τεχνική Εκπαίδευση.

Αποτέλεσμα, άπειρα προβλήματα τόσο στο εκπαιδευτικό όσο και στο επαγγελματικό σκέλος.

Ο δρόμος για Δημόσια Πανεπιστήμια και Δημόσια ΙΕΚ είναι ο μόνος τρόπος να αποδεσμευτεί το Λύκειο από την τριτοβάθμια βαθμίδα και να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της δευτεροβάθμιας ως υποχρεωτικής και ενιαίας.

Στέλιος
|

@Μαρία

Ευτυχώς τα Ε.Κ. είναι αυτοτελής διοικητικές μονάδες και έχουν σωθεί τα εργαστήρια.
Φανταστείτε συνάδελφοι τα εργαστήρια να μπαίνει όποιος να είναι χωρίς έλεγχο και διαδικασίες. Θα καταστραφούν όλα. Τα ΕΠΑΛ δεν έχουν τις δυνάμεις να διαχειριστούν τέτοια μεγάλα συγκροτήματα.
Η νομοθεσία των ΕΚ είναι σχετικά καλή, και θέλει βελτίωση για να λειτουργούν καλύτερα.

Μήπως @Μαρία να κάθονται οι καθηγητές όλες τις ώρες στο σχολείο και να δουλεύουν σοβαρά ?
Μήπως @Μαρία να μην κάνουμε μόνο 18 ώρες μάθημα και να εξαφανιζόμαστε από τα σχολεία ?
Μήπως @Μαρία να κάνουμε προγραμματισμό ασκήσεων στα εργαστήρια και στα μαθήματα μας ?
Μήπως @Μαρία να αγαπήσουμε τη δουλειά που κάνουμε ?
Μήπως @Μαρία να αλλάξουν τα ωρολόγια προγράμματα και να μην φτιάχνονται για να εξυπηρετούν συντεχνίες ?

Μήπως ...
Μήπως ...

Τα Ε.Κ. είναι μια σωστή δομή. Μην πετάμε διάφορα επειδή ίσως κάποιοι συνάδελφοι κάπου, κάποτε δεν κάνουν την δουλειά τους!

ΤΕΕ
|

γ) Η θητεία των μελών της επιτροπής είναι ένας μήνας.Το έργο της επιτροπής θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 10 Νοεμβρίου 2019.

ΔΜ
|

Οι σχολικές μονάδες κάνουν εγγραφές, οι σχολικές μονάδες αναθέτουν μαθήματα, οι σχολικές μονάδες διενεργούν εξετάσεις, οι σχολικές μονάδες αποδίδουν απολυτήρια και πτυχία. Τα ΕΚ διαχειρίζονται και συντηρούν τα εργαστήρια . Καλο θα είναι να αλλάξει η δομή τους για να ενισχυθούν οι σχολικές μονάδες και να ενισχυθεί η αυτονομία των σχολείων!

Γιάννης
|

Όταν το θέμα είναι η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση θα έπρεπε να υπάρχουν εκπρόσωποι από όλες τις εμπλεκόμενες δομές. Γιατί απουσιάζει εκπρόσωπος των Εργαστηριακών Κέντρων ;
Πιστεύεται ότι το μέλλον της ΤΕΕ είναι χωρίς ΕΚ; Έχετε αναρωτηθεί τι θα συμβεί στις υποδομές των εργαστηρίων ; Υπάρχει το παράδειγμα εργαστηρίων των ΙΕΚ που δημιουργήθηκαν παλαιότερα και πολλά εξ αυτών έχουν διαλυθεί. Τι θέλουμε τελικά ΤΕΕ χωρίς εργαστήρια ;

Σωστή η πρόταση για πρότυπα ΕΠΑΛ
|

αλλά και πειραματικά που διετύπωσε η Υφυπουργός Παιδείας. Κάποιες ειδικότητες, που δεν έχουν Πανεπιστημιακό αντίκρυσμα, θα πρέπει να μεταφερθούν από τη δευτεροβάθμια στον ΟΑΕΔ η στα ΙΕΚ

Λουκας
|

Είναι φανερό πλέον ότι δεν υπαρχει τόλμη.Προεδρος του ΙΕΠ από άλλο πολιτικό χώρο,επιτροπή εξετάσεων ελληνομάθειας παρομοίως και τώρα επταμελής επιτροπή για την ΤΕΕ-ΕΕΚ με επιστροφή σε πρόσωπα είκοσι με εικοσιπέντε χρόνια πίσω επι παιδαγωγικού ινστιτούτου με δυο ειδικότητας γεωπόνους.Απιυσιαζουν στελέχη του 70τοις100 των μεγάλων τομέων και πολλών ειδικοτήτων,δηλαδή από το χώρο της υγείας πρόνοιας αλλά και μηχανολογίας.Φαινεται δεν υπάρχουν κομματικοί γιατί άξιοι κσι ικανοί είναι γνωστό πως υπάρχουν.Ξαναζεσταμενη σούπα με ιδεοληπτικής πρακτικές που τείνουν προς κατάργηση των τομέων που δεν έχουν πληθυσμό και επαναφορά ειδικοτήτων ( μειωμένων σε σχέση με τις τωρινές) από τη Β ΕΠΑ.Λ.Επισης διαφαίνεται στροφή προς τα ΙΕΚ.Τελος εδώ και πολύ καιρό αν κσι έχει προκυτηχθρι έχει μείνει κενή. Θέση του προϊσταμένου επαγγελματικής.Το ΜΝΑΕ και η μαθητεία έχουν αρχίσει και περνούν στο περιθώριο και το μέλλον διαφαίνεται δυσοίωνο.Απο του χρόνου δεν θα υπαρχει κσι Δ Εσπερινών και θα περισσεύουν πολλές ειδικότητες.Συνεχιζεται....

@διευθυντή ΕΚ
|

αν αυτό δεν είναι ένδειξη ότι τελειώνετε ως ΕΚ και στελέχη εκει τι άλλο περιμένετε; το νομοσχέδιο;

ΣΤΕΛΙΟΣ ΟΡ.
|

Ως διευθυντής Εργαστηριακού Κέντρου δεν μπορώ να μη σχολιάσω την απουσία εκπροσώπησης των Εργαστηριακών Κέντρων. Μετά την Β τάξη οι μαθητές των ΕΠΑΛ ΙΕΚ ασκούνται στα εργαστήρια!
Άλλωστε τα ζητήματα Υγείας & Ασφάλειας αφορούν κυρίως εργαστηριακούς χώρους

Ερώτημα
|

Γιατί η επιτροπή συστάθηκε από τον Γενικό γραμματέα επαγγελματικής εκπαίδευσης; τα επαλ ανήκουν στην εν λόγω γραμματεία η στη δευτεροβαθμια εκπαίδευση;

Παναγιώτης Β
|

"Αν σκοπεύεις να μην ευδοκιμήσει ποτέ ένα έργο, ανάθεσέ το σε επιτροπή." Δεν έχει διαψευστεί το αξίωμα αυτό!

διαβούλευση
|

ανοιχτή σε δημόσια πλατφόρμα και οι "επιτροπές" να αποδελτιώνουν. με ποια κριτήρια αυτοί και όχι άλλοι; γιατί τα θέματα και όχι χρονοδιάγραμμα ; (πότε να καταθέσουν δημόσια τις προτάσεις)

Μαρία
|

Τα ΕΚ πρέπει να αλλάξουν τρόπο λειτουργίας αφού αποδυναμώνουν σημαντικά τις σχολικές μονάδες.

Πρότυπα ΕΠΑΛ
|

Δεν μπορεί να συνεχιστεί ο διαχωρισμός των παιδιών στην Ελλάδα, με την συγκεκριμένη βιομηχανία και οικονομία, σε "επαγγελματικά" και "γενικά" Λύκεια.

η κασσετα ξαναπαίζει..
|

ωχ αρχίσαμε τις επιτροπές για τα Επαλ τα ΙΕΚ, απο το 2004 τις θυμάμαι...


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/65040/eptameli-symvoyleytiki-epitropi-gia-ta-epal-sygkrotise-yp-paideias