Εγκύκλιος: Χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της διδακτέας-εξεταστέας ύλης των μαθημάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Δημοσίευση: 27/11/2019

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εγκύκλιος: Χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της διδακτέας-εξεταστέας ύλης των μαθημάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Εκθέσεις ζητά το υπ. Παιδείας για τα σχολεία που παρατηρείται καθυστέρηση στην πορεία ολοκλήρωσης της ύλης, αιτίες καθυστέρησης, καθώς και ενέργειες, για επίλυση των προβλημάτων των σχολείων και για την ολοκλήρωση της ύλης

Εγκύκλιο προς όλα τα Λύκεια , τις Περιφερειακές και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, απέστειλε  το υπουργείο Παιδείας, με την οποία ζητά:

Α. Να συγκροτηθούν Επιτροπές παρακολούθησης και συντονισμού της διδασκαλίας της ύλης.

Η επιτροπή αποτελείται από:

  •  τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπ/σης, ως πρόεδρο,
  • τον Οργανωτικό Συντονιστή του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. . στην περιοχή αρμοδιότητας του οποίου ανήκει η Δ/νση Δ.Ε. (εφόσον υπάρχει δυνατότητα),
  •  τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου αντίστοιχου των διδασκόμενων-πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων και
  •  έναν διοικητικό υπάλληλο της οικείας Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης ως Γραμματέα της επιτροπής, ο οποίος αναλαμβάνει και την τεχνική υποστήριξη της ομάδας.

Β. Οι Διευθυντές των ΓΕ.Λ. θα υποβάλλουν στην οικεία Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης (για την επιτροπή παρακολούθησης και συντονισμού της ύλης) συμπληρωμένο τον ΠΙΝΑΚΑ   με τις ενδείξεις της ύλης που έχει διδαχθεί στο σχολείο τους:

α) μέχρι και 13-12-2019,

β) μέχρι και 24-01-2020,

γ) μέχρι και 21-02-2020,

δ) μέχρι και 27-03-2020 και

ε) μέχρι και 08-05-2020

Γ. Εισηγητική έκθεση του Προέδρου της Επιτροπής

Ο Πρόεδρος της επιτροπής πρέπει να συνυποβάλλει – μαζί με την αποστολή του ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ – εισηγητική έκθεση για την πορεία ολοκλήρωσης της ύλης (καταγραφή των σχολείων στα οποία παρατηρείται καθυστέρηση στην πορεία ολοκλήρωσης της ύλης, αιτίες καθυστέρησης, καθώς και ενέργειες, στις οποίες προέβη η επιτροπή για επίλυση των προβλημάτων των σχολείων και για την ολοκλήρωση της ύλης).

Δ.   Συγκέντρωση και αποστολή των στοιχείων - Τήρηση των χρονικών προθεσμιών

Όταν ολοκληρωθεί η συγκέντρωση όλων των συμπληρωμένων ΠΙΝΑΚΩΝ  από όλα τα Γενικά Λύκεια στην οικεία Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης, τα στοιχεία (ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ και εισηγητική έκθεση) θα αποστέλλονται από τη Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης στο υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ/θμιας Εκπ/σης, Τμήμα Α ́) μόνο ηλεκτρονικά.

Χωρίς ελλείψεις και ασάφειες

Το υπουργείο Παιδείας υπενθυμίζει ότι η επιτροπή παρακολούθησης είναι υπεύθυνη να ελέγχει, ώστε ο ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ να συμπληρώνεται ορθώς και να αποστέλλεται χωρίς ελλείψεις και ασάφειες.

Επισημάνσεις

Το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει προς τα Λύκεια  ότι η εξεταστέα – διδακτέα ύλη πρέπει σε κάθε περίπτωση να ολοκληρωθεί.  

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί μεγάλη καθυστέρηση ή άλλο σοβαρό πρόβλημα σχετικά με τη διδασκαλία, το υπουργείο Παιδείας καλεί τους Διευθυντές των ΓΕ.Λ. να ενημερώσουν άμεσα την επιτροπή παρακολούθησης και συντονισμού της ύλης της οικείας Διεύθυνσης Δ.Ε.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Σχόλια (14)

Anastasia
|

Απορίες:
1. Στα σχολεία που οι καθηγητές δεν πήγαν ακόμη ή πήγαν στα μέσα του Νοέμβρη θα πρέπει οπωσδήποτε να τελειώσει η ύλη;
2. Αυτή η επιτροπή θα πληρώνεται; Γιατί δεν κάνουν αυτή τη δουλειά οι συντονιστές εκπαίδευσης;
3. Εγώ που ακολούθησα άλλη σειρά τι σελίδα θα γράψω; Η έκθεση μου θα διαβαστεί ή ...;
4. Στο μάθημα που διδάσκω (Χημεία) υπάρχουν ακόμη ασάφειες ως προς την ύλη και οι υπεύθυνοι κάνουν πως δεν βλέπουν και δεν ακούν τα ερωτήματα που υποβάλλουμε. Αν γράψω ότι βρίσκομαι σε αμφισβητούμενη σελίδα θα συγκινηθεί κανείς να μου γράψει αν καλά κάνω και βρίσκομαι εκεί;

Βασίλης Δ. Φυσικός
|

Νομίζω ότι όλοι κοιτάνε το δέντρο και όχι το δάσος.
Τι νόημα έχει να τελειώσει η ύλη; αυτό λέει κάτι;
Άντε και τελείωσε, ε και;
Εκτός αν η λέξη τελειώνω εμπεριέχει και την λέξη αφομοιώνω και δεν το ξέρω.

Το να τελειώσεις την ύλη είναι το πιο εύκολο πράμα, αρχίζω π.χ. σήμερα λέω μία ή δύο παραγράφους την μέρα και να ’μαι τελείωσα!!!
Δηλαδή ψεκάστε σκουπίστε, τελειώσατε.
Το τι έχει μάθει ο μαθητής δεν μας ενδιαφέρει; μάλλον όχι, απλά να βγούμε από την υποχρέωση.
Δηλαδή εγώ τα 'πα αν εσείς τα μάθατε ουδόλως με απασχολεί.

Βέβαια ακούω και το άλλο «θα τελειώσουμε νωρίς και θα κάνουμε πολλές επαναλήψεις».
Άμα κάτι δεν το μάθεις πραγματικά … πάει πέρασε και δεν ακούμπησε.
Απλά έχεις ημιμάθεια, ενώ αν το μάθεις πραγματικά είναι σαν το ποδήλατο, δεν το ξεχνάς ή αν το ξεχάσεις με ελάχιστη προπόνηση επανέρχεται.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας να με διαβάσετε!!!!

Εξορθολογισμός
|

Οι μήνες πέρασαν, ήδη συμπληρώνουμε το πρώτο εξάμηνο, και πάλι μισές υποσχέσεις: καμία προτεραιότητα και όραμα, για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια, για την υποχρεωτική Δημόσια Εκπαίδευση.

Τι θα γίνει με τη στελέχωση των σχολείων; Τι θα γίνει με την ανανέωση της σχολικής ύλης; Μόνο τροπολογίες και υποσχέσεις για μελλοντικά νομοσχέδια, που θα ψηφιστούν χωρίς να θίγονται τα πραγματικά ζητήματα.

Με τα πανεπιστήμια, ανούσιες εκδηλώσεις και συναντήσεις χωρίς να τολμούν να δημοσιεύσουν στοιχεία για αριθμό αποφοίτων και μετεγγραφών κάθε έτος.

Κωστας_Δ
|

@ΝΙΚΟΛΑΣ Δ.
έχουμε Γαβρόγλου και δεν το ξέρω;
Η νυν κυβερνηση δεν είχε καταψηφίσει το νόμο Γαβρόγλου;
Η νυν κυβέρνηση δεν είπε ότι θα εξορθολογήσει κάποια πράγματα;
Που είναι ο εξορθολογισμός; Οι 3 σελίδες αφαίρεσης της ύλης Βιολογίας και οι 2 της Χημείας;
Ε, γι΄αυτό ρωτάω κι αν έχουμε μαθήματα βαρύτητας.
Αλλά μάλλον κάποιοι μας δουλεύουν ή/και τους αρέσει ο νόμος Γαβρόγλου.

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
|

@Κώστας Δ
Επειδή τελικά
* η ηγεσία του Υπουργείου μας "ὤδινεν ὄρος, ἔτεκεν μῦν"
* άλλαξ΄ο Μανωλιός...

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ,
ας διατηρηθούν τα μαθήματα βαρύτητας για δικαιότερο μοίρασμα μονάδων στο γενικό άθροισμα.

ΝΙΚΟΛΑΣ Δ.
|

ΚΩΣΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ .

Κωστας_Δ
|

Πότε θα ανακοινωθεί ο τρόπος υπολογισμού των μορίων στις πανελλήνιες; Θα υπάρχουν μαθήματα βαρύτητας; Πότε θα το μάθουν οι μαθητές; Δεν είναι απαράδεκτο να μην ξέρουν ακόμα;
Γνωρίζετε εκεί στο υπουργείο ότι αν δεν υπάρξουν μαθήματα βαρύτητας θα προκύψουν πάρα πολλές ισοβαθμίες; Τι θα κάνετε τότε; Θα εισαχθούν όλοι;
Τα παιδιά πρέπει να ξέρουν τους όρους των εξετάσεων.
Ήδη έχετε καθυστερήσει. Λίγος σεβασμός στον κόπο των παιδιών...

ΠΕ86
|

Στο μάθημα της Πληροφορικής Ο.Π. έχουμε 3 βιβλία και το ίδιο το ΙΕΠ προτείνει να μην ακολουθήσουμε τη σειρά των κεφαλαίων. Η παρακολούθηση ύλης με έναν "ξερό" αριθμό σελίδας δε λέει τίποτα όταν, στη διδακτική αλληλουχία, η παράγραφος 13.1 προηγείται του κεφ. 9! Επίσης, δεν υπάρχει πιο γελοίο πράγμα από το να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα αν όλοι λένε πως το Φλεβάρη έχουν τελειώσει την ύλη κανονικά και επειδή εσύ θες 1 κεφάλαιο ακόμα, να πρέπει να γράψεις ολόκληρη αναφορά (αιτία, μέτρα αντιμετώπισης κτλ) για το πως θα προλάβεις να διδάξεις το κεφάλαιο αυτό έχοντας 2-3 μήνες χρόνο μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους...

Αντιγόνη
|

Δύο θέματα: α) το θέμα της παρακολούθησης ύλης της Γ' Λυκείου επιλυοταν τόσα χρόνια από τους σχολικούς συμβούλους χωρίς να έχει γίνει ποτέ θέμα ενώ προφανώς δεν τέθηκε στο καθηκοντολογιο των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου ώστε να μπορούν να το χειριστούν και β) Στην περίπτωση που ο οργανωτικός συντονιστής είναι της Α/θμιας, θα υπογράψει ως ένας εκ των υπευθύνων μελών της Επιτροπής παρακολούθησης ύλης των Πανελλαδικων της Γ' Λυκείου; Μήπως έχουμε χάσει κάθε έννοια των βαθμίδων μα και των ορίων των στελεχών εκπαίδευσης;

ρε παιδιά
|

χαλαρώστε: μας δουλεύει το υπουργείο, το δουλεύουμε κι εμείς. σε δουλειά να βρίσκονται για να λένε ότι κάνουν και κάτι , για τα οσυσιαστικά θέματα τσιμουδιά. τα παιδιά μας δεν θα τα στείλουμε να πια να δουλέψουν έξω, ούτε απλώς να σπουδάσουν, αλλά και να τελειώσουν το σχολείο !

Αχρηστο
|

Ένας αριθμός σελίδας σε ένα excel είναι. Υπάρχουν μαθήματα που μπορεί (ή είναι απαραίτητο) να μην ακολουθείται ή σειρά των κεφαλαίων. Δηλαδή πρέπει πχ να κάνεις τα κεφάλαια με την σειρά: 1,2,7,8,3,5. Ή υπάρχουν 2-3 βιβλία (ασκήσεων κλπ). Ο αριθμός της σελίδας δεν λέει τίποτα.

Giannis
|

Πότε θέλετε να τελειώσει Γονέα?

Str
|

Άλλη μια δικαιολογία για να τρεχουν

Γονέας
|

Σε περίπτωση που η ύλη τελειώσει πολύ νωρίς π. χ. τον Ιανουάριο, θα υπάρχουν κυρώσεις; γιατί πολλοί καθηγητές βιάζονται να τελειώσουν την ύλη.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/65239/egkyklios-hronodiagramma-oloklirosis-tis-didakteas-exetasteas-ylis-ton-mathimaton-ton