Live/esos : Συνέντευξη Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του υπ. Παιδείας

Δημοσίευση: 03/12/2019

Τελευταία Ενημέρωση: 04/12/2019, 06:29

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Live/esos :  Συνέντευξη Τύπου της  πολιτικής ηγεσίας του υπ. Παιδείας

Σχέδιο Νόμου για ΑΕΙ, νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, επιλογή στελεχών εκπαίδευσης

Την πρώτη Συνέντευξη Τύπου, ως υπουργός Παιδείας,  προς τους συντάκτες του εκπαιδευτικού ρεπορτάζ, έδωσε σήμερα το μεσημέρι, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Στη  Συνέντευξη Τύπου η υπουργός Παιδείας παρουσίασε  το Σχέδιο Νόμου για τη νέα ΑΔΙΠ, ΕΛΚΕ και άλλες διατάξεις το οποίο θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση 15 ημερών, ενώ απάντησε σε  ερωτήσεις για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης .

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Σχόλια (33)

Περιφερειακά ΑΕΙ
|

Υπάρχει σχεδιασμός για τη βιωσιμότητα των περιφερειακών σχολών; Συνεχώς παρατηρούνται παράδοξα, όπως στην Κρήτη με τα τρία ΑΕΙ, ή σε άλλα ιδρύματα που δεν μπορούν να λειτουργήσουν και απλώς παρακμάζουν.

Οι μαθητές στην Α' Λυκείου σε τρία χρόνια θα σπουδάζουν σε 400 και πλέον τμήματα; Πρέπει κάτι να αλλάξει.

Νομοσχέδιο
|

Ένα νομοσχέδιο για την υποχρεωτική εκπαίδευση και ένα νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ είναι τα επείγοντα θέματα.

Τι θα γίνει με τους χιλιάδες φοιτητές που κάθε χρόνο ζητούν μετεγγραφή; Θα συνεχίσουν να λειτουργούν τα απομακρυσμένα και υποστελεχωμένα περιφερειακά τμήματα;

Ισοτίμηση με κριτήρια και διαδικασίες για τους αποφοίτουςΤΕΙ
|

Κυρία κεραμεως, αναμένουμε μια πρόταση του υπουργείου για το φλέγον ζήτημα με τους αποφοίτους των πρώην ΤΕΙ.
Τι θα κάνετε? Έχετε δώσει το θέμα στον κύριο Διγαλακη. Τι πόρισμα βγήκε! ?

@ Απόφοιτοι ΤΕΙ
|

Και γιατι να το κάνεις αυτό; Σου ακύρωσε κανένας τα επαγγελματικά σου δικαιώματα ή δεν σε αφήνει να τα ασκήσεις;

@@Απόφοιτοι ΤΕΙ
|

Εξομοίωση με τα αντιπστοιχα τμήματα Αυτό πρέπει να γίνει

Φοιτητές ΤΕΙ
|

Εδώ και τωρα εξομοίωση των πτυχίων των αποφοίτων ΤΕΙ με τα αντίστοιχα πανεπιστημιακά τμήματα

Πρότυπα Σχολεία
|

Για τα Πρότυπα Σχολεία σε κάθε νομό της Ελλάδας; Πότε θα υλοποιηθεί αυτή η εξαγγελία στην οποία όλοι συμφωνούν;

Φυσικοθεραπευτής ΤΕ
|

''@ Απόφοιτοι ΤΕΙ03 Δεκ 2019 21:10
Τι λύση περιμένεις να δοθεί; Κάνατε τις σπουδές σας, πήρατε τα πτυχία σας, τέρμα. Όποιος θέλει αλλαγή ειδικότητας, πανελλαδικές ή κατατακτήριες.''

Εγω που εχω τελειωσει ΤΕΙ Αθηνας φυσικοθεραπειας θα πρεπει να ξανα δωσω κατακτηριες για να παρω πτυχιο φυσικοθεραπειας ΠΑΔΑ για να εκτελώ διαφορετικα τις φυσικοθεραπευτικες πραξεις ;

Σ.Καραγιάννης@Αγγελική ΠΕ 02
|

Θα κριθούν και θα εκλεγούν με βάση το νέο νόμο πρώτα οι ΔΔΕ και ΔΠΕ και μετά οι Σχολικοί Σύμβουλοι.Από Ιούνιο του 20...

@ Απόφοιτοι ΤΕΙ
|

Τι λύση περιμένεις να δοθεί; Κάνατε τις σπουδές σας, πήρατε τα πτυχία σας, τέρμα. Όποιος θέλει αλλαγή ειδικότητας, πανελλαδικές ή κατατακτήριες.

Ert
|

Γενικολογίες.

ΣΟΚ
|

Μα κυρία Υπουργέ πέρυσι ήσασταν έτοιμη για το νομοσχέδιο για τις επιλογές στελεχών, τι έγινε φέτος ; Μας δουλεύεται ;

@ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΖΑΜΠΡΑΣ
|

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΖΑΜΠΡΑΣ

Δημήτριε, είναι όπως τα λες, αλλά τα δύο μόρια που παίρνουν τα Διδασκαλεία, όπως το Μαράσλειο, μπορείς, με ανάλογες προσπάθειες, να τα "μαζέψεις" και εσύ από τις υπόλοιπες μοριοδοτήσεις. Ούτε εγώ έχω Μαράσλειο, αλλά δεν το θεωρώ δίκαιο να ζητήσω την ακύρωση της ευκαιρίας, αλλά και του κόπου των άλλων, που ξεκίνησαν να γίνουν δάσκαλοι και αξιοποίησαν με κόπο τις δυνατότητες που τους δόθηκαν.

Συνενώσεις τμημάτων ΑΕΙ
|

Πότε θα παρουσιαστεί η νέα χωροταξική δομή της Ανώτατης Εκπαίδευσης; Είναι δυνατόν να συντηρούνται δεκάδες μη βιώσιμες σχολές;

Έμφαση να δοθεί και στην Α'Βθμια και την Β'Βθμια, όπου την τελευταία δεκαετία δεν έχουν γίνει επαρκείς προσλήψεις νέων εκπαιδευτικών.

Aιτήματα
|

για αναβάθμιση διαφόρων κατηγοριών προσωπικού είναι άτοπα όταν προέχει να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων.

Το θέμα με τα ΤΕΙ θα έπρεπε να έχει λήξει εδώ και χρόνια, με την απορρόφηση των τμημάτων από αντίστοιχα πανεπιστημιακά. Η δημιουργία πολλών σχολών και η λειτουργία τους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας δεν ωφελεί τους φοιτητές.

Ενιαία 14χρονη Εκπαίδευση
|

Σκοπεύετε να αυξήσετε τα χρόνια της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης ώστε μέχρι το 2030 να περιλαμβάνουν και το Λύκειο;

Είναι πια καιρός να ξεκινήσουν αλλαγές στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, προκειμένου να δοθεί μια ευκαιρία στη νέα γενιά: νέα ύλη, νέα σχολικά βιβλία, νέοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί.

Να αλλάξουν οι σχολικές μονάδες και να συνενωθούν ώστε να μην υπάρχουν κενά μέχρι τον Ιανουάριο!

ΜΑΥΡΟ-ΓΙΑ-ΛΟΥΡΟΣ
|

Με την εξέλιξη της ΑΣΠΑΙΤΕ σε Πανεπιστήμιο Εκπαιδευτικών Μηχανικών υπάρχει κάτι νεώτερο ;

Ισοτίμηση με κριτήρια και εξετασεις σε μαθήματα
|

Τι θα κάνετε με τους παλιούς αποφοίτους των ΤΕΙ? Μας στερείτε το μέλλον , δεν το καταλαβαίνετε? Περιμένουμε εναγωνίως τόσο καιρό τις διαδικασίες ισοτιμησης.

Απόφοιτοι ΤΕΙ
|

Αναμένουμε μια αναθεματισμενη πρόταση για τους αποφοίτους των ΤΕΙ, επιτέλους , έλεος τι θα κάνετε? Δεσμεύτηκε ο κύριος Διγαλακης να δώσει λύση!Που είναι?

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕ02
|

Για τους Σχολικούς Συμβούλους τι θα κάνει; Για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης;

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΜΜΕΣΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

ΝικΔΓκ
|

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν.
Φαίνεται ότι η κα Υπουργός δεν έχει κατανοήσει το μέγεθος των προβλημάτων. Πέρασε μισός χρόνος και ΚΑΝΕΝΑ ουσιαστικό μέτρο δεν έχει ληφθεί.
Ας διαβάσει τα αποτελέσματα του PISA και ας σηκωσει τα μανίκια.
Ο χρόνος είναι λίγος

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΖΑΜΠΡΑΣ
|

Κυρία Υπουργέ,
Στην Α/θμια Εκπ/ση υπηρετούν εκτός από τους Δασκάλους ΠΕ 70, και άλλες ειδικότητες όπως ΠΕ11 κ.λ.π., ισάξια και ισότιμα, με κοντά 30 χρόνια υπηρεσίας πλέον. Όμως πως γίνεται κατά την επιλογή στελεχών εκπ/σης ο ΠΕ 70 να μοριοδοτείται για την Μαράσλειο και μάλιστα με αρκετά μόρια, τη στιγμή που για τις ειδικόητες δεν υπάρχει αντίστοιχη Μαράσλειος !! Π.Χ. Ο εκπ/κός ειδικότητας Α/θμιας με μεταπτυχιακό θα πάρει Χ μόρια στις κρίσεις ενώ ο Δάσκαλος με μετεπτυχιακό και Μαράσλειο θα πάρει Χ+Ψ μόρια, επειδή δεν έιχε ούτε έχει τη δυνατότητα σπουδών στη Μαράσλειο !! Κατάφωρη, παιφανής, εξόφθαλμη και αντισυνταγματική διάκριση !! Τι προτείνεται ?? Ευχαριστώ ! (Δημήτριος Ζάμπρας Εκπ/κός ΠΕ 11)

ΕΕΠ
|

Θα γίνει κάποια ερώτηση και κυρίως θα δοθεί επιτέλους μία ξεκάθαρη απάντηση για το τι προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση με την δυνατότητα εξέλιξης των μελών ΕΕΠ και ΕΔΙΠ σε θέση λέκτορα;

άλλου είναι τα καυτά θέματα
|

βασικό στοιχείο η αξιολόγηση των ιδρυμάτων. Όμως όλες οι αξιολογήσεις λένε για τρομερές ελλείψεις σε επιχορήγηση και υποδομές. Εκεί χρειάζεται γενναίο σχέδιο 4ετίας
βασικό στοιχείο οι ΕΛΚΕ. Όμως δεν ακούμε την φωνή των ερευνητών αλλά των υπαλλήλων και διαχειριστών των προγραμμάτων. Δεν υπάρχει οργάνωση αλλά κυρίως οργανωμένη αντίδραση σε οτιδήποτε αισθάνονται ότι απειλεί κάποια αόριστα κεκτημένα. Πρέπει να επιστρέψει η προσοχή στους ερευνητές, σε αυτούς που παράγουν δηλαδή.

Θοδωρής Γεωργάκης
|

Εκκρεμεί ακόμα η κατανομή των πανεπιστημιακών τμημάτων στα πεδία, κάτι που είναι τουλάχιστον ντροπή, καθώς τα παιδιά στη γ λυκείου ΠΡΕΠΕΙ να ξέρουν που στοχεύουν, να έχουν κίνητρο, να μελετήσουν ΠΣ των σχολών ακόμα και ενδεχομένως να κάνουν έναν προϋπολογισμό αν είναι επαρχία.

Θανασης
|

Κυρία Υπουργέ,
Σκοπεύετε και εσείς να αντιμετωπίσετε τους εκπαιδευτικούς ως υπαλλήλους Β κατηγορίας, όπως ο προκάτοχός σας, στερώντας τους το δικαίωμα να συμμετέχουν στις διαδικασίες του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας;

NIKOS
|

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΝΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΤΕΙ. Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΦΗΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ . ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΛΥΠΑΜΑΙ.

ΝΕΦΕΛΗ
|

ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑ ΚΕΡΑΜΕΩΣ:

Κυρία υπουργέ, κατά τα 10 τελευταία χρόνια, τα Δημοτικά Σχολεία και τα Γυμνάσια αποτυγχάνουν συστηματικά να μάθουν στους μαθητές και της μαθήτριες Ελληνική Γλώσσα και Μαθηματικά (τουλάχιστον αυτά τα δύο βασικά μαθήματα). Είναι κοινός τόπος ότι τα περισσότερα παιδιά τελειώνουν την υποχρεωτική εκπαίδευση σχεδόν αγράμματα, με καταστροφικές επιπτώσεις για τη μελλοντική τους εκπαίδευση και την ομαλή ένταξή τους στην καθημερινή ζωή. Ως πολιτικός τονίζετε ότι η παιδεία είναι η ύψιστη εθνική επένδυση, όμως η σχολική αποτυχία είναι ανησυχητική και εμποδίζει το μέλλον της πατρίδας μας: ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.

Θα μετρήσετε τις χαμηλές επιδόσεις των μαθητών στην Ελληνική Γλώσσα και στα Μαθηματικά για να γνωρίσετε με αντικειμενικό τρόπο τις διαστάσεις του φαινομένου ή θα συνεχίσετε να κλείνετε τα μάτια, να συγκαλύπτετε το πρόβλημα, όπως έκαναν οι προηγούμενοι ;

Θα λάβετε μέτρα θεραπείας για την αντιμετώπιση της αμάθειας για να αλλάξετε τα κακώς κείμενα, όπως άλλωστε υποσχεθήκατε, ή θα επιμείνετε στον κατήφορο του λαϊκισμού και στα πανηγύρια των πρόσκαιρων εντυπώσεων ;

ΣΚΥΨΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

Βαριά ασθενείς
|

Προτείνω στους συντάκτες να δηλώσουν στραμπούληγμα και στα δύο τους χέρια, για να μην χάσουν το χρόνο τους άσκοπα.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/65307/liveesos-synenteyxi-typoy-tis-politikis-igesias-toy-yp-paideias