Επιβεβλημένα νέα "διδακτικά" μέτρα μετά την νέα αναστολή λειτουργίας των σχολείων

Δημοσίευση: 21/03/2020

Τελευταία Ενημέρωση: 22/03/2020, 11:11

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Επιβεβλημένα νέα "διδακτικά" μέτρα μετά την νέα αναστολή λειτουργίας των σχολείων

Γράφει ο Γιάννης Καραγιάννης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών Ν. Δωδεκανήσου , 2ο ΠΕ.ΚΕ.Σ. Ν. Αιγαίου

H απόφαση αναστολής λειτουργίας των σχολείων δημιουργεί μια σειρά από προβλήματα άλλα μεγάλα και άλλα μικρότερα. Ένα ίσως από τα μεγαλύτερα προβλήματα που καλείται για πρώτη φορά, για αυτόν τον λόγο, να απαντήσει η πολιτεία είναι σχετικό με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, και συγκεκριμένα με την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια. Όμως και στα Γυμνάσια και στις Α΄, Β΄ τάξεις των ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. δημιουργούνται, μικρότερα ίσως, προβλήματα στην διαχείριση του διδακτικού χρόνου.

Οδηγούμεστε σε  δύο σενάρια: 

1) Το πρώτο σενάριο λέει ότι τα μαθήματα θα αρχίσουν στις 27 Απριλίου, ημέρα Δευτέρα, οπότε, θεωρητικά, έως την ημερομηνία προγραμματισμού λήξης των μαθημάτων έχουμε ότι:

α) Για τα Γυμνάσια και την Α΄ και Β΄τάξη των ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. ο ωφέλιμος διδακτικός χρόνος είναι 4 εβδομάδες, δηλαδή περίπου ίσος με τον χρόνο που χάθηκε. Αν, στην περίπτωση αυτή, μετατρέψουμε τον εξεταστικό χρόνο στα Γυμνάσια (4 εξεταζόμενα μαθήματα και στα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. από 6-8 μαθήματα) σε διδακτικό, θα έχουμε ένα όφελος 2 διδακτικών εβδομάδων, δηλαδή τον μισό χαμένο χρόνο από την αναστολή λειτουργίας των σχολείων. Επομένως, η πρόταση είναι να μην διεξαχθούν εξετάσεις στα μαθήματα του Γυμνασίου  και της Α΄ και Β΄ ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας. Ο υπόλοιπος διδακτικός χρόνος μπορεί να «μετακυλήσει» στις 2 πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου στην επόμενη τάξη σε ό,τι αφορά στην απαραίτητη ύλη ώστε κα κυλήσει ομαλά η επόμενη σχολική χρονιά.

β) Για την Γ΄ ΓΕ.Λ. και την Γ΄ ΕΠΑ.Λ. ο ωφέλιμος διδακτικός χρόνος είναι 2 διδακτικές εβδομάδες  δηλαδή ο μισός χρόνος από αυτόν που χάθηκε. Ωστόσο δεν μπορεί να αναπληρωθεί ο διδακτικός χρόνος (χωρίς παράταση του διδακτικού έτους). Σε αυτήν την περίπτωση η πρόταση είναι να υπάρξει μείωση της εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικά Εξεταζόμενων μαθημάτων και να μην διεξαχθούν εξετάσεις στα μαθήματα της Γ΄ ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας.

Η νέα ύλη θα διαμορφωθεί με βάση την τελευταία σελίδα, σε κάθε μάθημα, που έχει δηλώσει έστω και ένα ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. της χώρας. Όπως γίνεται τακτικά οι ΔΔΕ θα συλλέξουν τα δεδομένα και θα καταγράψουν την τελευταία σελίδα σε κάθε μάθημα. Το Υ.ΠΑΙ.Θ. θα συγκεντρώσει όλες τις καταγραφές και θα αναμορφώσει κατάλληλα την εξεταστέα ύλη με νέα Υ.Α. που θα αντικαθιστά την προηγούμενη, λόγω έκτακτης ανάγκης.

2) Το δεύτερο σενάριο λέει ότι τα μαθήματα θα αρχίσουν σε απροσδιόριστη ημερομηνία πιθανόν εντός του Μαΐου ή Ιουνίου. Στην περίπτωση αυτή προτείνονται όλα τα παραπάνω και επιπλέον, αναπόφευκτα, μετατόπιση της ημερομηνίας έναρξης των Πανελλαδικών  εξετάσεων, αναλογικά με την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων.

Επομένως, σε κάθε περίπτωση, το Υ.ΠΑΙ.Θ. οφείλει να ανακοινώσει μέτρα που θα ελαφρύνουν την αγωνία των υποψηφίων της Γ΄ τάξης, των γονέων και των εκπαιδευτικών από το «κυνήγι» ολοκλήρωσης της εξεταστέας ύλης. Όσο γρηγορότερα γίνει αυτή η ανακοίνωση τόσο καλύτερο θα είναι το κλίμα της προετοιμασίας των υποψηφίων και η εκπαιδευτική κοινότητα, παρά τα μεγάλα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί, θα ανακουφιστεί και μαζί με αυτούς και οι γονείς.

 

Σχόλια (26)

ΙΩΑΝΝΗΣ
|

Πρόκειται για έναν νέο κοροναϊό, ο οποίος εμφανίζει χαμηλή μεταδοτικότητα και μειωμένη θνησιμότητα . ( Τσιόδρας , 22 Ιανουαρίου 2020 , iatronet ).

Γ' Λυκείου
|

Οι πανελλαδικές μπορούν να γίνουν τέλος Ιουνίου, οι ενδοσχολικοί βαθμοί δεν αποτελούν κριτήριο αντικειμενικής αξιολόγησης. Τεράστιες διακυμάνσεις δεν υπάρχουν (π.χ. μαθητές του 18 δε θα γράψουν ξαφνικά 10) αλλά πολλοί μαθητές έχουν παρόμοιες βαθμολογίες (13-15) και είναι αδύνατον να αξιολογηθεί ποιος περνάει πού.

Τα σχολεία αναγκαστικά θα ανοίξουν γιατί δεν έχει νόημα να είναι κλειστά πάνω από δύο μήνες.

Gf
|

Να περάσουν τα παιδιά χωρίς εξετάσεις με βάση την βαθμολογία τους στις τρεις τάξεις του λυκείου...όσο για το Γυμνάσιο χωρίς εξετάσεις όπως παλιά.... οπότε αξιοποιείται ως διδακτικός ο χρόνος που θα απόμεινει.

Σημερινά Δεδομένα
|

Κρούσματα: 350.000 (άρα μπορεί να είναι μέχρι και 3.000.000, κανείς δε γνωρίζει). Με ήπια συμπτώματα: 224.000 (δε χρειάζονται νοσηλεία). Θεραπεύτηκαν: 102.000

Μέχρι σήμερα ο αριθμός των νεκρών είναι περίπου 15.000, με τις 14.000 να είναι σε 6 χώρες. Ψυχραιμία χρειάζεται και σωστή κοινωνική πολιτική, να έχουν πρόσβαση οι ασθενείς σε ιατρική περίθαλψη και οι ευπαθείς πολίτες να περιορίσουν τις κοινωνικές επαφές τους.

Σουηδία
|

Στην Ιταλία τα 4/5 των περιστατικών είναι συγκεντρωμένα σε τρεις περιοχές, γι'αυτό έχουν πρόβλημα. Άλλες χώρες, όπως η Σουηδία δεν εφαρμόζουν απαγορεύσεις και επιλέγουν να κάνουν περισσότερους ελεγχους. Όλα θα κριθούν στο αμέσως επομενο διάστημα, 3-4 εβδομάδες μέχρι να ξεπερασει η Ευρώπη το πρώτο κύμα.

Πανελλαδικές
|

Τέλη Ιουνίου και ακύρωση ενδοσχολικών εξετάσεων για τη φετινή Γ' Λυκείου, ίσως και αλλαγή της ύλης (αφαίρεση τελευταιών κεφαλαίων).

Οι υπόλοιπες τάξεις Γυμνασίου-Λυκείου μπορούν να ξεκινήσουν μαθήματα νωρίτερα τον Σεπτέμβριο, και έτσι να μη μεταφερθεί το πρόβλημα στην επόμενη χρονιά.

Έχουμε συνηθίσει να αντιδρούμε σπασμωδικά αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να διατηρήσει τη συνοχή του, δεν μπορεί να αλλάξει το πρόγραμμα των μαθητών για ένα εξάμηνο ή παραπάνω. Η γρίππη θα περάσει, τα προβλήματα όμως θα παραμείνουν.

Αφρική
|

Όταν φτάσει εκεί ο ιός θα υπάρχει πρόβλημα, ήδη στη Συρία κανείς δεν ξέρει τι γίνεται - εμπόλεμες ζώνες με κατεστραμμένο υγειονομικό σύστημα.

Μ.Β
|

Αυτή την καθολική απαγόρευση ( όπως έκανε η Κίνα, και τώρα δεν μετράει κανένα κρούσμα) δεν βλέπω να θέλουν να την εφαρμόσουν άπαντες... Το λένε μόνο και μετά το βλέπουν "ελαφρά τη καρδία"...Φαίνεται η πολύ δημοκρατία βλάπτει την παιδεία...Ε, ρε Ελληνάρες, θέλετε τον χωροφύλακα, αλλιώς δεν καταλαβαίνετε...
Ας γινόταν σωστά για 2-3 εβδομάδες και μετά θα βλέπαμε... Εδώ λίγες μέρες έχουμε που εφαρμόστηκε το μέτρο "Μένουμε σπίτι" κι όλοι αρχίσαμε την γκρίνια.

Λοιπόν;;;;
|

@Στοιχεία Ιταλίας

Στοιχεία Ιταλίας
|

Στην Λομβαρδία οι νεκροί είναι πλέον 3.456. Στην Εμίλια Ρομάνια τα κρούσματα είναι 7.555 με τους νεκρούς να έχουν φτάσει τους 816 . Στην περιφέρεια Βένετο, οι θετικοί στον ιό είναι 5.122, και 169 οι νεκροί.

Άρα η συγκέντρωση είναι σε 3 επαρχίες.

Απαγορεύσεις
|

Χωρίς εκπαίδευση, γεωργία, βιομηχανία, όταν όλα έχουν κατεβάσει ρολά, πόσο θα αντέξει το σύστημα Υγείας; Η απαγόρευση μετακινήσεων πρέπει να είναι καθολική αλλά με περιορισμένη διάρκεια 2 ή 3 εβδομάδες για να μην ξεθεμελιώσει όλη τη χώρα.

Όχι στον πανικό αγέλης
|

Μετά από 4-5 εβδομάδες σε περιορισμό πρέπει να παραμείνουν μόνο οι ηλικιωμένοι, με μέριμνα της πολιτείας για την παροχή αναγκαίων (τρόφιμα, φάρμακα, κτλ.) με ασφάλεια και χωρίς περιττές επαφές.

Ο ιός φυσικά δε γίνεται ισχυρότερος, αντιθέτως ο πληθυσμός αναπτύσσει αντισώματα και ήδη το 90% των περιπτώσεων τον ξεπερνάει με ελαφρά συμπτώματα: Πάνω από 200.000 από τα επιβεβαιωμένα κρούσματα δε χρειάστηκαν νοσηλεία και πάνω από 100.000 έχουν ιαθεί.

Στην Ιταλία υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που χτυπήθηκαν 2 επαρχίες: ένας τοπικός ποδοσφαιρικός αγώνας που διέσπειρε κρούσματα και στην Ισπανία. Λογικό είναι η Ευρώπη, που έχει μεγαλύτερο ποσοστό ηλικιωμένων, να εμφανίζει θύματα στο πρώτο κύμα. Όμως δεν έχουμε ιδέα πόσους προσβάλει και πόσοι είναι ασυμπτωματικοί, έτσι κάθε υπολογισμός μπορεί να είναι τάξης μεγέθους λάθος.

Ας μην καταστρέφουμε με πανικό "αγέλης" μια ολόκληρη κοινωνία, την εκπαίδευση, την υγεία, ακυρώνοντας κάθε εργασία για πολλούς μήνες.

Έκτακτες συνθήκες
|

Δεν έχουμε αξιόπιστα δεδομένα για το πόσοι άνθρωποι προσβάλλονται από τον κορωνοϊό. Δεν ξέρουμε αν τα πραγματικά κρούσματα είναι 3πλάσια ή 300 φορές παραπάνω. Ακόμη και σήμερα, 3 μήνες μετά την έναρξη της έξαρσης του ιού, οι περισσότερες χώρες δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν μεγάλο αριθμό διαγνωστικών αναλύσεων, και καμία χώρα δεν έχει αξιόπιστα δεδομένα για τον επιπολασμό του ιού σε τυχαίο αντιπροσωπευτικό δείγμα. Η πληροφόρηση είναι αναγκαία για την καθοδηγήσει τις αποφάσεις και δράσεις μας και για να δούμε τις επιπτώσεις τους.

Δρακόντεια μέτρα έχουν επιβληθεί σε πολλές χώρες, τα οποία θα είναι ανεκτά από όλους αν η πανδημία υποχωρήσει, είτε από μόνη της είτε λόγω των μέτρων. Για πόσο καιρό όμως θα πρέπει να ακολουθήσουμε αυτά τα μέτρα, και τι θα γίνει αν η πανδημία συνεχίσει για μεγάλο διάστημα; Πώς θα ξέρουμε αν τα μέτρα είναι στη σωστή κατεύθυνση ή τελικά προκαλούν περισσότερο κακό;
Ένα εμβόλιο θα ήταν σίγουρα η λύση, αλλά είμαστε μήνες μακρυά από μια τέτοια επιλογή. Δεν έχουμε λοιπόν καμία εικόνα για τις επιπτώσεις ενός παρατεταμένου lock-down. Αντί να πιεστεί υπερβολικά σε μια σύντομη, οξεία φάση, το σύστημα υγείας θα παραμείνει πιεσμένο για μια παρατεταμένη περίοδο.

Είναι σαν ένας ελέφαντας να δέχεται επίθεση από μια γάτα. Στην απόγνωση του προσπαθώντας να αποφύγει τη γάτα, ο ελέφαντας πηδάει από ένα βράχο και πεθαίνει.

Με το lock-down για μήνες, αν όχι έτη, η ζωή σταματάει σε μεγάλο βαθμό, οι βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συνέπειες είναι εντελώς άγνωστες και μπορεί να διακυβευθούν τελικά δισεκατομμύρια, και όχι μόνο εκατομμύρια, ζωές.

Λανθασμένη κατεύθυνση
|

Το σωστό είναι μετά από 2 μήνες να επανέλθει η κανονική λειτουργία της κοινωνίας αλλιώς ρισκάρουμε ΟΛΟΙ. Το λογικό είναι να περιοριστούν οι ηλικιωμένοι και οι ευπαθείς ομάδες και να τους προσφέρεται στήριξη στις οικίες τους αντί να εκτροχιάζεται μια ολόκληρη κοινωνία ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

Το σύστημα Υγείας, αλλά και το σύστημα Εκπαίδευσης, έχει συγκεκριμένες ΧΡΟΝΙΚΕΣ αντοχές, δεν αντέχει διαταραχές για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αυτό είναι το μόνο ρεαλιστικό και ανθρώπινο σενάριο αλλιώς μπαίνουμε σε αχαρτογράφητα νερά. Διαβάστε την τεκμηριωμένη άποψη του καθηγητή Ιατρικής από το Στανφορντ.

Μητέρα παιδιού που δίνει για δεύτερη φορά Πανελλήνιες
|

Κανείς δεν έχει καταλάβει ότι αυτοί που πρωτίστως ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
είναι οι ηλικίες από 0-60 ετών. Αυτοί είναι που κάνουν τη ζημιά και διασπείρουν το ιό. Επειδή δεν κάνουν συμπτώματα ή περνάνε τις ιώσεις στο πόδι, νιώθουν άτρωτοι και φυσικά δεν καταλαβαίνουν ή το χειρότερο δεν θέλουν να καταλάβουν το κακό που κάνουν στους υπόλοιπους, που ναι μεν είναι μεγαλύτεροί τους, αλλά δεν παύουν να είναι άνθρωποι και έχουν το δικαίωμα να ζήσουν. Όλες οι ιώσεις ξεκινάνε από τους νέους και μεταφέρονται στους μεγάλους οι οποίοι έχουν χαμηλή άμυνα και δυστυχώς αρρωσταίνουν πιο βαριά.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι θα πρέπει μόνο οι μεγαλύτερες ηλικίες να μένουν αμπαρωμένοι και οι νέοι να αλωνίζουν ... Εκτός του ότι αυτό δεν είναι ανθρώπινο, έτσι δεν θα τελειώσει ποτέ αυτός ο εφιάλτης και κατά συνέπεια ο ιός θα γίνει τόσο ισχυρός που δεν θα κάνει ηλικιακές διακρίσεις.
Εσείς που είστε γονείς, πρώτοι δείξτε αίσθημα ευθύνης και δώστε το παράδειγμα στα παιδιά σας. Τα παιδιά θα προσαρμοστούν αν βλέπουν εσάς να υπακούτε στους κανόνες. Δηλαδή τι ζητάμε, να κλείσουμε τους μεγάλους μέσα , μόνο και μόνο για να μπορούμε να παίρνουμε τη σύνταξή τους και εμείς οι υπόλοιποι να μολύνουμε κάθε πιθαμή; Λίγο ΣΕΒΑΣΜΟ σ΄αυτούς που μας έφεραν στον κόσμο και έζησαν δύσκολα χρόνια δεν θα έβλαπτε κανέναν... Τους χρωστάμε και δεν μας χρωστούν ...Λίγη υπομονή και πειθαρχία και με τη βοήθεια του Θεού θα γίνουν και οι Πανελλήνιες και η ζωή θα βρει τους ρυθμούς της. Αρκεί να είμαστε στη ζωή την επόμενη μέρα, εμείς και όλοι οι συνάνθρωποί μας. Όλοι πρέπει να ζήσουμε, νέοι και γέροι, γιατί όπως είπε και ο Κος Τσόδρας οι παππούδες μας είναι οι ρίζες μας. Γι αυτό μαζευτείτε και μαζέψτε τα παιδιά σας στο σπίτι ... Δεν θα πάθετε τίποτα και θα τελειώσουμε πιο γρήγορα !!!

Απαγόρευση κυκλοφορίας
|

Ανακοινώνεται σήμερα και θα ισχύει από εβδομάδα. Πρέπει να σκεφτούμε το επόμενο εξάμηνο και τον επόμενο χρόνο, για όλη την κοινωνία - είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό να επιμένουμε σε αυστηρά και απόλυτα μέτρα για όλον τον πληθυσμό.

@ Καραντίνα, καραμπίνα, καντίνα?
22 Μαρ 2020 15:45

Τα σχολεία είναι κλειστά για τους μαθητές και αυτό αποτελεί μεγάλο πρόβλημα για το εκπαιδευτικό σύστημα. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι αποτελεσματική και σε καμία περίπτωση δεν οργανώνεται "στο πόδι" μέσα σε μία εβδομάδα.

Μεγάλης ηλικίας θεωρούνται όσοι είναι άνω των 60-65 ετών. Αυτοί θα πρέπει να περιοριστούν και όχι να συναθροίζονται.

Με τα γενικευμένα αυστηρά και αμφιβόλου αποτελεσματικότητας μέτρα απλώς διαταρράσεται όλη η κοινωνία, με αρνητική μακροπρόθεσμη εξέλιξη.

Κωνσταντίνος
|

Όλα τα μέτρα είναι υποθετικά και αλλάζουν συνεχώς λόγω νέων άγνωστων δεδομένων.
Προς το παρόν πρέπει να ακολουθήσουμε τους κανόνες των ειδικών για να μείνουμε υγιείς και ζωντανοί, εμείς και οι διπλανοί μας. Μην ξεχνάτε στις Σπαρτιατικές φάλαγγες ο κάθε οπλίτης προστάτευε το διπλανό του με την ασπίδα του.
Μόλις δοθεί το ΟΚ είναι σίγουρο ότι τα μέτρα που θα ανακοινωθούν θα είναι προς το όφελος της ταλαιπωρημένης κοινωνίας μας.
Μείνετε υγιείς...σκεφτείτε τις επόμενες κοντινές μέρες μόνο.

Καραντίνα, καραμπίνα, καντίνα?
|

@Καραντίνα
Πέστε μας αγαπητέ γιατρέ... μήπως να αφήσουμε την καραντίνα και να πάρουμε την καραμπίνα? Ή να πάμε όλοι στην καντίνα?
- Για ποιά καραντίνα 8 εβδομάδων μιλάτε και σε ποιά χώρα? Πού είδατε τέτοιο πράγμα στο άρθρο ή γύρω σας? Καραντίνα 14 ημερών υπάρχει. Και μάλιστα, μόνο για όσους έρχονται από το εξωτερικό ή παρουσιάζουν συμπτώματα νομίζω. Άλλο καραντίνα κι άλλο "μένουμε σπίτι".
- [Τα σχολεία ας μείνουν κλειστά μέχρι τέλος Απριλίου]. Γιατί πότε έκλεισαν? Για ρωτήστε τους διευθυντές. Δια ζώσης μαθημάτα δεν γίνονται μόνον. Για ρωτήστε την κα. Υπουργό να σας πει για το ΠΣΔ και για το myscool που έχουν 100%+@#$ συμμετοχή. Μπορεί και παραπάνω αύριο Δευτέρα...
- [περιορισμός κυκλοφορίας ... μόνο για τις μεγαλύτερες ηλικίες]. Ποιές είναι δηλαδή οι μεγαλύτερες ηλικίες που λέτε? Οι άνω των 18? Οι πραγματικά μεγαλύτερες ηλικίες(δηλ. οι ευπαθείς ομάδες άνω των 70), δεν νομίζω ότι καίγονται να ξεχυθούν στις καντίνες, στα σοκάκια και στις ρούγες. Τα παιδιά πάλι αντίθετα, δεν νομίζω ότι κατανοούν καν, τί σημαίνει [περιορισμός της κυκλοφορίας]. Και λογικό μου φαίνεται. Ούτε πόλεμο έζησαν, ούτε Χούντα.

Καθηγητής
|

Το άρθρο ενός Έλληνα Καθηγητή Ιατρικής θίγει ακριβώς αυτό το ζήτημα, ότι η κοινωνία θα επιβαρυνθεί πολύ περισσότερο από γενικευμένη παύση δραστηριοτήτων για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το σύστημα Υγείας δεν αντέχει παρατατεταμένη περίοδο πίεσης. Μετά το πρώτο κύμα πρέπει οι χώρες να αντιδράσουν, με στοχευμένα μέτρα για ηλικιωμένους και ευπαθείς ομάδες.

Μελίνα
|

Καλά κάνει ο κ. Καραγιάννης, και όλοι όσοι έχουν αντίστοιχες γνώσεις και εμπειρία ως προς τη δομή και τη λειτουργία της β'θμιας, και κάνει εμπεριστατωμένες προτάσεις. Το Υπουργείο, η Πολιτεία να ακούει αυτούς τους ανθρώπους γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση και η σύνθεση των ιδεών και προτάσεων ικανών επιστημόνων όπως ο κ. Καραγιάννης σίγουρα θα βοηθήσει προς μια σωστή κατεύθυνση. Φυσικά και προέχει η υγεία, αλλά και το θέμα των Πανελληνίων είναι ένα καυτό ζήτημα για χιλιάδες οικογένειες!

ΕΛΕΝΗ
|

Συγχαρητήρια για την ρεαλιστική σας πρόταση. Ελπίζω να ακούσουν και να μην παίζουνε με τα νεύρα μας και με αυτά τα θέματα ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ

ΝΙΚΗ
|

ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΙΕ ΟΛΑ .ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑ΅Σ
Επομένως, σε κάθε περίπτωση, το Υ.ΠΑΙ.Θ. οφείλει να ανακοινώσει μέτρα που θα ελαφρύνουν την αγωνία των υποψηφίων της Γ΄ τάξης, των γονέων και των εκπαιδευτικών από το «κυνήγι» ολοκλήρωσης της εξεταστέας ύλης. Όσο γρηγορότερα γίνει αυτή η ανακοίνωση τόσο καλύτερο θα είναι το κλίμα της προετοιμασίας των υποψηφίων και η εκπαιδευτική κοινότητα, παρά τα μεγάλα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί, θα ανακουφιστεί και μαζί με αυτούς και οι γονείς.

Γονέας που παρακολουθεί
|

Εμείς οι γονείς και τα παιιδιά μας θέλουμε να ξέρουμε ότι όταν θα αποκατασταθούν τα πράματα οι μαθητές θα έχουν μείωση της ύλης που δεν μπορούν να διδαχθούν να το ξέρουν από τώρα.Μπράβο στον κ. Καραγιάννη που το επισημαίνει.

Καραντίνα
|

Κανένα νόημα δεν έχει η καραντίνα πάνω από 8 εβδομάδες. Τα σχολεία ας μείνουν κλειστά μέχρι τέλος Απριλίου, παραπάνω δεν έχει νόημα και μάλιστα θα είναι περιττή επιβάρυνση για την Παιδεία. Μετά ο περιορισμός κυκλοφορίας πρέπει να συνεχίσει να ισχύει μόνο για τις μεγαλύτερες ηλικίες όχι για τα παιδιά.

Θετικές εξελίξεις
|

Μετά από δύο μήνες θα περάσει το κύμα έξαρσης και θα ανοίξουν πάλι τα σχολεία. Ο περιορισμός θα έχει λήξει μέχρι τον Μάιο. Μην τρομοκρατείτε τον κόσμο, αν δε λειτουργεί ομαλά το εκπαιδευτικό σύστημα τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται και θα ταλαιπωρούν όλη την κοινωνία για χρόνια.

Παντελής Πολυχρονοπουλος
|

Στη γειτονική χώρα πεθαίνουν σχεδόν 1000 άνθρωποι τη μέρα και εμείς ασχολούμαστε με τις Πανελλαδικές.Δεν λέω η ζωή θα συνεχιστεί αλλά θα είναι διαφορετική όσο ποιο γρήγορα το καταλάβουμε τόσο καλύτερα. Πως θα είναι δεν ξέρω. Τα σχέδια για μετά από μήνες δεν έχουν νόημα.Βδομαδα βδομάδα και θα δούμε.
Παντελής Πολυχρονοπουλος
Δ/της
Γυμνασίου Αγριάς


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/66737/epivevlimena-nea-didaktika-metra-meta-tin-nea-anastoli-leitoyrgias-ton-sholeion