Έτοιμο το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας - Σε διαβούλευση την άλλη εβδομάδα

Δημοσίευση: 04/04/2020

Τελευταία Ενημέρωση: 05/04/2020, 09:57

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Έτοιμο το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας - Σε διαβούλευση την άλλη εβδομάδα

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο δεν θα περιλαμβάνονται: η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, οι νέες Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ

Σε δημόσια  διαβούλευση στο opengov μπαίνει την άλλη εβδομάδα το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο περιλαμβάνει διατάξεις και για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του esos, δεν θα περιλαμβάνονται:

1. Η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου.

2. Οι νέες Δομές Εκπαίδευσης .

3. Η διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και

4. Η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ.

Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι τέλος του μήνα και αμέσως  μετά θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.

Το πολυνομοσχέδιο , μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

Α. Διορθωτικές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ “Γαβρόγλου”.

Β. Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων

Γ. Αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών- Επιμόρφωση

Δ. Πλαίσιο λειτουργίας και ίδρυση νέων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων.

Ε. Νέες Θεματικές Ενότητες, στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο.

Ζ. Ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση σύμπραξης των ελληνικών με ξένα Πανεπιστήμια.

Η. Ρυθμίσεις για τη διαδικασία Πρυτανικών εκλογών.

Θ. Ρυθμίσεις για μη απαιτητή αναγνώριση από  ΔΟΑΤΑΠ πτυχίων,  για υποψήφιους φοιτητές  πολίτες εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να εγγραφούν στα ξενόγλωσσα τμήματα των ελληνικών Πανεπιστημίων.

Σχόλια (103)

Spiros
|

Τι σόι παιχνίδι ειναι αυτό με την κοινωνιολογία δεν μπορώ να καταλάβω. Ή βγάλτε τη ή βάλτε τη. Τη βάζει η ΝΔ με Αρβανιτοπουλο τη βγάζει ο Σύριζα με Φίλη. Την επαναφέρει ο Σύριζα με Γαβρογλου την ξανά αφαιρεί η ΝΔ με Κεραμεως. Μας δουλεύουν κανονικότατα, πρέπει να βγαίνει ό,τι βάζουν οι άλλοι άσχετα αν εμείς το είχαμε βάλει πριν από αυτούς.

Νέο 98 έρχεται
|

Έτσι όπως το πάει η κα Κεραμέως, τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν ποτέ. Με την νέα χρονιά θα υπάρχει νέο κύμα καταλήψεων. Μόνο θετικό ο θεσμός του σχολικού σύμβουλου

c.el.
|

Η χώρα είναι σε καραντίνα, μετράει τις πληγές της και κάποιοι εκεί τον χαβά τους. Να γίνουν Στελέχη Εκπαίδευσης τώρα. Πώς το λέγαν οι παλιότεροι; "Εδώ ο κόσμος καίγεται ..."

Παναγιώτης
|

Τι θα γίνει με την αντιστοίχιση των πτυχίων των πρώην ΤΕΙ με τα νέα πτυχία; Ειδικά του Τ.Ε.Ι ΑΘΗΝΑΣ και ΠΕΙΡΑΙΑ (Π.Α.Δ.Α) που είναι ίσως οι μόνοι που το δικαιούνται.

Αναμενόμενο ήταν μετά το νομοθέτημα Γαβρόγλου να ζητά και ο απόφοιτος του εκάστοτε Τ.Ε.Ι την ισοτίμηση του αλλά είναι το ίδιο με τους αποφοίτους των Τ.Ε.Ι ΑΘΗΝΑΣ και ΠΕΙΡΑΙΑ που μπήκαν στις σχολές με απολυτήριο 15 και 16 και το ίδιο για τα περιφερειακά Τ.Ε.Ι;

Γιάννης
|

Πρέπει να καθοριστεί η πορεία της ΑΣΠΑΙΤΕ σύντομα. Σε λίγο αποφοιτούν φοιτητές, που σε αντίθεση με τους υπόλοιπους φοιτητές της χώρας, δεν θα έχουν την επιλογή να κάνουν το πτυχίο τους Π.Ε. . Αυτό δεν είναι μία ακόμη αδικία;

Αξιολόγηση
|

Τα αυτονόητα έπρεπε να έχουν γίνει από το 1991 ή το 2001 για να μη φτάσουμε σε περίοδο κρίσης να προσπαθούμε να συμμαζέψουμε την εκπαίδευση.

Για παράδειγμα, τα ΤΕΙ Αθηνών, Πειραιά και ΑΣΠΑΙΤΕ θα έπρεπε από τη δεκαετία του '90 να έχουν απορροφηθεί από τις αντίστοιχες σχολές των ΑΕΙ της Αττικής (ΕΚΠΑ, ΕΜΠ και Γεωπονικό, ΟΠΑ και Πειραιά και Πάντειος).

Το υπουργείο πρέπει να αναδιαρθρώσει τα ΑΕΙ με εθνικό σχεδιασμό και ορίζοντα το 2030 και να σταματήσει να πιστοποιεί μεμονωμένα τμήματα ή σχολές που εκ των πραγμάτων δεν είναι βιώσιμα.

Ακόμα και η ΠΟΣΔΕΠ παραδέχεται ότι οι αποχωρήσεις μελών ΔΕΠ θα δημιουργήσουν προβλήματα την επόμενη τριετία, αν και η λύση που προτείνει για συνταξιοδότηση στα 70 είναι απαράδεκτη και δεν αντιμετωπίζει την ουσία του προβλήματος: κακή κατανομή θέσεων προσωπικού και θέσεων εισακτέων, με διασπορά σχολών σε κάθε περιοχή της χώρας.

Κωστας
|

Κα κεραμεως με την Ασπαιτε τι θα κάνετε;;; μας έχετε κάνει ζητιάνους... Ζητιανεύουμε τα αυτονόητα...... Ασχοληθείτε με το θέμα αυτο

Στη σωστή κατεύθυνση...
|

Η νομοθετική πρωτοβουλία και λειτουργία δεν πρέπει να σταμάτησε. Να βγει το νομοσχέδιο σε διαβούλευση και να προχωρήσουν γρήγορα οι νομοθετικές πράξεις. Φτάνει τόση κωλυσιεργία! Ακούς Μητσοτάκη;

Tzeni
|

@ Σχέδιο Νόμου για τις Δομές
Το σχόλιο σας αντικατοπτρίζει απόλυτα την πραγματικότητα!!! Και ο πόνος για τη Νεα Δημοκρατία και την κατάντια της μεγάλος....στο κομμάτι της εκπαίδευσης μόνο, ευτυχώς!Ακους, Κυριάκο Μητσοτάκη?

@Σχέδιο Νόμου για τις Δομές
|

Σε ευχαριστώ πολύ μου λύσατε όλες τις απορίες . Τα είπες όλα!

Υποκλίνομαι!!!!!!

Χάρτης των Πανεπιστημίων
|

Είναι παραλογισμός τα τμήματα των πρώην ΤΕΙ και πανεπιστημίων να λειτουργούν διάσπαρτα σε 5 ή 6 πόλεις ή νησιά. Επίσης, η δυτική Αττική, η Κρήτη και η Θεσσαλονίκη δε έχουν ανάγκη από ένα ακόμα Πανεπιστήμιο.

Σχέδιο Νόμου για τις Δομές
|

Δεν χρειάζεται δικά του στελέχη το Υπουργείο και η κυβέρνηση, φρόντισε ο ΣΥΡΙΖΑ να της τα έχει έτοιμα. Τσακάλια όλα τους. Έρμη Νέα Δημοκρατία, πώς κατάντησες, δεν έχει προηγούμενο η κατάσταση αυτή στην Παιδεία στην ιστορία της Παράταξης.

Στελέχη Εκπαίδευσης
|

Υπουργείο Παιδείας χωρίς πολιτική στόχευση, χωρίς στελέχη, χωρίς συνέπεια λόγων και έργων. Προδοσία απέναντι στους Σχολικούς Συμβούλους που τη στήριξαν.

Συνένωση ΑΕΙ
|

Πάρα πολλά ΑΕΙ πρέπει να συνενωθούν γιατί δεν είναι ελκυστικά για καθηγητές, ερευνητές και φοιτητές. Μην εστιάζεται το ενδιαφέρον σε μια μόνο σχολή.

Το νέο σχολείο πρέπει να σχεδιαστεί για την επόμενη δεκαετία, με νέα βιβλία και νέο πρόγραμμα σπουδών. Διορισμοί εκπαιδευτικών πότε θα γίνουν;

Αρθούρος
|

Προς ΑΣΠΑΙΤΕ: Η τοποθέτησή σας,κινείται σε σωστή κατεύθυνση,όμως δεν αγκαλιάζει όλα τα ιδρύματα και σχολές της χώρας,χωρίς να αποφεύγει και τις εμμονές.
Έτσι,συμφωνώ με την ύπαρξη τριών ιδρυμάτων στο λεκανοπέδιο,όμως με άλλη διάρθρωση και οπωσδήποτε ομόσπονδα,γιατί η οπισθοδρομική και συντηρητική νοοτροπία των Ελλήνων δε θα μπορούσε να δεχτεί τόσο μεγάλου μεγέθους συγχωνεύσεις,ειδικά ως προς το ΕΜΠΑθηνών.
α)Συγχώνευση του ΠΑΜΑΚ με το ΑΠΘ.
β1)Ένταξη της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης στο Διεθνές Πανεπιστήμιο που αργά ή γρήγορα,θα μετονομαστεί σε "Μακεδονίας"από "Ελλάδας".β2)Ένταξη των τριών σχολών του σε Δράμα και Καβάλα στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης,όπου και πιό κοντά είναι σε απόσταση. β3)Ανωτατοποίηση της Σχολής Ξεναγών και ένταξή της στο ΔΙΠΑΕ.
γ1)Συγχώνευση των δύο ιδρυμάτων της Κρήτης,του ΕΛΜΕΠΑ και του Πολυτεχνείου Κρήτης στο Πανεπιστήμιο Κρήτης με την ονομασία "Ενιαίο Πανεπιστήμιο Κρήτης",με ίδρυση πολυτεχνικών σχολών και στο Ηράκλειο και Νομικής Σχολής στα Χανιά.
γ2)Ένταξη της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Ηρακλείου στο νέο Ενιαίο Πανεπιστήμιο Κρήτης,όπως και της ΑΣΤΕ Αγ. Νικολάου στο νέο ίδρυμα
δ1)Ένταξη της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Ιωαννίνων στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και δ2)του Ιόνιου Πανεπιστήμιου με ίδρυση Πανεπιστημίου Ηπείρου και Ιονίων Νήσων. δ3)Ανωτατοποίηση της Σχολής Ξεναγών Κέρκυρας και ένταξή της στο νέο Πανεπιστήμιο.
ε.Ένταξη της ΑΣΤΕ Ρόδου στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
στ. Ένταξη της ΑΣΚΤ Αθηνών στο ΕΚΠΑ ως Σχολή του μαζί με τα τμήματα Θεατρικών και Μουσικών Σπουδών όπως επίσης και της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών.
ζ.Ίδρυση Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας με απόσπαση σχολών από το ΕΚΠΑ και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο με έδρες την Άμφισσα,το Καρπενήσι,τη Λιβαδειά,τη Θήβα και τα Ψαχνά.
η)Συγχώνευση της ΑΣΠΑΙΤΕ και του Πανεπιστημίου Πειραιά στο ΠΑΔΑ.
θ1)Τέλος,η μεγάλη συγχώνευση των ιδρυμάτων Πάντειο, Χαροκόπειο, Οικονομικό, Γεωπονικό και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο σε ένα ομόσπονδο ίδρυμα με τίτλο "Αττικό Πανεπιστήμιο".Ανωτατοποίηση κι ένταξη σ'αυτό της Σχολής Ξεναγών.
ι)Ένταξη των Στρατιωτικών Σχολών ΣΣΑΣ,ΣΣΕ,ΣΙ,ΣΝΔ,των Σχολών της ΕΛΑΣ,του Λιμενικού,της Πυροσβεστικής,της ΣΑΑΝ,των Σχολών Υπαξιωματικών Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού σε ένα Ενιαίο Πανεπιστήμιο Εθνικής Άμυνας και Δημόσιας Τάξης.
ια)Το Πανεπιστήμιο Πατρών να απλωθεί σε όλη τη Δυτική Ελλάδα: Ζάκυνθο, Κεφαλληνία,Ηλεία και να μετονομαστεί σε Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδας.Έτσι δε χρειάζεται καμία συγχώνευση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,όπως λανθασμένα αναφέρετε.
Έτσι,από το σημερινό χάος των 40 περίπου διάσπαρτων σχολών και ιδρυμάτων,θα προκύψουν 15 νέα ιδρύματα.Και πάλι πολλά είναι αν συγκριθούν με τα μόλις 20 Πανεπιστήμια της Ισπανίας που είναι μεγαλύτερη 4 φορές από εμάς.

Αποφοιτος ΣΕΛΕΤΕ
|

Δεν υπαρχει καμια πλεον δικαιολογια ν αφεθει στο ελεος η ΑΣΠΑΙΤΕ ενω ειναι μεγαλη προκληση ολες οι σχολες μ ειδικοτητες ανυπαρκτες στην ελληνικη αγορα εργασιας και ολες οι σχολες με βασεις ιδιαιτερα χαμηλες μπηκαν στην πανεπιστημιακη προστασια.Θα προτιμουσα σαν παλιος αποφοιτος που με πολυ αγωνα καταφερα να εισαχθω στην σχολη να την κλεισουν παρα να βλεπω αυτη την καταντια.Ας συγχωνευτουν οι φοιτητες σ αλλα τμηματα σχολων.Αφηνουν την σχολη απο το περσιμο πολυνομοσχεδιο του Γαβρογλου στην απομονωση και καλα εγραψε παραπανω ενας συνομιλητης να φτανουν οι φοιτητες να ζητιανευουν τ αυτονοητα απο την κ υπουργο που σφυριζει αδιαφορα και αυτη οπως και οι προηγουμενη.Ας κλεισει η σχολη τουλαχιστον να την θυμομαστε στα καλα της στην αιγλη που ειχε καποτε βγαζοντας καθηγητες στην δευτεροβαθμια τεχνικη εκπαιδευση.Κ Κεραμεως λυστε το πολυχρονο θεμα να μεινετε σαν ονομα να σας θυμουνται στα χρονια που θα περασουν.

Σχολικός Σύμβουλος
|

Νομοσχέδιο χωρίς Σχολικους Συμβούλους, αλλά με ΠΕΚΕΣ θα είναι παρωδία. Αλήθεια ποιος θα εφαρμόσει το μεγαλεπήβολο πρόγραμμα για τις νέες δομές; Ποιος θα βάλει πλάτη για τις θεσμικές αλλαγές; Που είναι οι άνθρωποι που σάς στήριξαν και σας έφεραν στην εξουσία; Τι λέγατε τον Ιούλιο του 18 για τον νόμο Γαβρόγλου στη Βουλή; Τι κάνετε έναν χρόνο τώρα; Γιατί το κλωσσάτε τόσους μήνες, που είναι η αποφασιστικότητά σας, επιτέλους ;

Όχι κοροϊδία αλλά προδοσία
|

Θα μπορούσαν οι συνεντεύξεις για τις επιλογές στελεχών να γίνουν εξ αποστάσεως μέσω webex , όπως υποστηρίζονται και τα διδακτορικά σε αυτή την περίοδο, αλλά η Υπουργός όχι μόνο κορόιδεψε , απλά πρόδωσε όλους εσάς που την επιστεφτήκατε. Δεν έχετε καταλάβει ακόμα ότι δεν έχει ουδεμία πρόθεση να κάνει επιλογές όσο θα είναι υπουργός. Η πανδημία της έκατσε βούτυρο στην φέτα. Και το βασικότερο δεν έχει κανένα πολυνομοσχέδιο έτοιμο γιατί δεν την ενδιαφέρει.

ΑΣΠΑΙΤΕ
|

Θα έπρεπε να απορροφηθούν οι σχολές Μηχανικών Αττικής από το ΕΜΠ, δηλαδή τα αντίστοιχα τμήματα σε πρώην ΤΕΙ Πειραιά, Αθηνών και ΑΣΠΑΙΤΕ και να δημιουργηθεί ένα ενιαίο ΑΕΙ.

Τα υπόλοιπα είναι λανθασμένα μέτρα που δημιουργούν φοιτητές δύο ταχυτήτων, όπως συμβαίνει εδώ και 40 χρόνια με την ίδρυση των ΤΕΙ και μετά το 2001 την ανωτατοποίηση που έμεινε στα χαρτιά.

Όσο καθυστερούμε τα προφανή στη δομή των Πανεπιστημίων θα χάνεται και άλλος χρόνος. Ένα ΑΕΙ αρκεί για κάθε >1 εκατομμύριο γενικού πληθυσμού, δηλαδή στην Αττική πρέπει να λειτουργούν 3 Πανεπιστήμια που θα ενσωματώσουν όλα τα τμήματα (ΕΚΠΑ, Πολυτεχνείο μαζί με Γεωπονικό και ένα ενιαίο Οικονομικό, ΠΑΠΕΙ, Πάντειος, Χαροκόπειος).

Αντίστοιχα, στη Θεσσαλονίκη πρέπει να ενωθεί το ΑΠΘ με το ΠΑΜΑΚ και στην υπόλοιπη περιφέρεια να παραμείνουν τα πανεπιστήμια σε Θράκη, Θεσσαλία, Ήπειρο (Παν.Ιωαννίνων), Πελοπόννησο (Παν. Πατρών) και Κρήτη (Παν. Κρήτης).

Μαχόμενη εκπαιδευτικός
|

Πάλι οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα πληρώσουν τις προχειρότητές σας!

Αγανακτισμένος ασπαιτε
|

Αναρωτιέμαι...κανένας δεν παρακολουθεί από τη διοίκηση της ασπαιτε από τους εκπαιδευτικούς..γιατί απελπισμένοι φοιτητές βλέπω(αν και προσωπικά θεωρώ ότι οι φοιτητές έχουν μεγάλη ευθύνη γιατί?γιατί δεν βλέπω καμιά αντίδραση έπρεπε ήδη τόσο καιρό την κατάσταση να την είχαν πάρει στα χέρια τους..λάθος που θα το βρουν μπροστά τους!!!)
Από αυτούς λοιπόν τους υπεύθυνους που είναι στη πρώτη γραμμή και έχουν την ευθύνη για το μέλλον της σχολής των φοιτητων και των οικογενειών τους...δεν υπάρχει ένας να ενημερώσει τι στο καλό κινήσεις έχουν κάνει τόσο καιρό ....έστω για να μην έχει κανένας να τους καταλογησει κάτι.....κανένας??? Είναι λογικό άραγε?

Sakis Salonikios
|

@ Τάκης. Μέρες που είναι καλό είναι και να γελάμε κάπου-κάπου.... Άκου εκεί "διωχθέντες Σχολικούς Συμβούλους"... (με δύο παρατάσεις θητείας!!! Και με το 60% (και βάλε) των πρώην Σχολ. Συμβούλων να έχουν επιλεγεί και να υπηρετούν ήδη ως Συντονιστές!.. Όταν η εμπάθεια συσκοτίζει το νού...

Χάρτης των ΑΕΙ
|

Φαίνεται πως θα καθυστερήσει η αναγκαία αναδιάρθρωση του χάρτη των ΑΕΙ. Με τα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί, την οικονομική και κοινωνικά ανασφάλεια, ποιος θα επιλέξει τις δεκάδες σχολές που λειτουργούν στην επαρχία;

Το υπουργείο έπρεπε κατά προτεραιότητα, μαζί με την ανανέωση των σχολικών βιβλίων και την ενίσχυση της Β'θμιας Εκπαίδευσης (πχ. Πειραματικά Σχολεία σε κάθε νομό), να προωθήσει τη συνένωση κεντρικών και περιφερειακών ΑΕΙ.

Σ.Κ.@Νίκος.Εδώ ο κόσμος καίγεται κ εσένα σε νοιάζει μήπως..
|

Νίκος
06 Απρ 2020 09:20

Φίλε 'επιλογή στελεχών΄δεν εννοείς να καταλάβεις ότι ζούμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Ποιός θα κάνει όλες αυτές τις επιλογές;Εδώ ο κόσμος καίγεται κ εσένα σε νοιάζει μήπως δεν γίνεις διευθυντής;]

Να εξηγήσουμε κάποια πράγματα...

1.Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας ξεκίνησε επί ΠΑΣΟΚ. Είχε επιτυχία γιατί για πρώτη φορά οι σχολικές μονάδες προέβαλλαν την εικόνα τους προς τα έξω. Το μοναδικό στοιχείο που δεν περιελάμβανε ήταν οι συνθήκες εργασίας των αναπληρωτών που σε όλη την επικράτεια ενώ εργάζονταν περίμεναν να κινηθεί η γραφειοκρατική διαδικασία για να πληρωθούν. Οι Διευθυντές κυρίως των σχολικών μονάδων που συμμετείχαν σ' αυτήν, κάποιοι ευαισθητοποιημένοι εκπαιδευτικοί που είχαν κατανοήσει τα θετικά της σημεία και εμείς οι Σχολικοί Σύμβουλοι είχαμε βάλει "μια γερή πλάτη" για να πετύχει...Οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ την δαιμονοποίησαν, με αποτέλεσμα να σταματήσουμε αργότερα όταν τους βρήκαμε απέναντί μας με άγριες διαθέσεις. Η κρίση και η απόφαση για τη διαθεσιμότητα διαφόρων ειδικοτήτων των συναδέλφων μας την αποδυνάμωσαν ως καινοτόμο δράση για τρία και πλέον χρόνια στην κοινή συνείδηση των εκπαιδευτικών. Αν ο Σύριζα παρέμενε στην εξουσία θα την δρομολογούσε με ένα παραλλαγμένο πλαίσιο από το αρχικό γιατί η εικόνα μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση σ' αυτόν τον τομέα παρέμενε αρνητική..Πάντα υποστήριζα ότι το Υπουργείο μας δεν είχε ποτέ σοβαρό πάγκο για να τρέξει τα εκπαιδευτικά νομοσχέδια. Η ανικανότητα του Σύριζα να φέρει έγκαιρα ένα νόμο στη δημοσιότητα για την επιλογή των στελεχών έχει πλέον περάσει στην Ιστορία της εκπαίδευσής μας, αφού μέχρι να βγει ο νόμος από το κομματικό κονκλάβιο πήραμε αρκετές παρατάσεις με αποτέλεσμα τα νέα στελεχάκια της παράταξης να γκρινιάζουν συνεχώς από την αδημονία. Τα θυμάστε. Πέντε χρόνια κοιλοπονούσε η κομματική ομάδα τον 4547 και τον έβγαλε τελικά εφταμηνίτικο αλλά με αγριοδοντάρες-κόφτες! Η ΝΔ ήταν πιο γρήγορη...παρά τις κραυγές των φανατικών για αργοπορία..Στηρίχτηκε στον σωστό νόμο της κ,Γιαννάκου και μέσα σε ένα χρόνο έφτιαξε ένα δίκαιο από πλευράς μοριοδότησης νόμο που μοριοδοτεί σοβαρά τα πάντα, που θα αποκαταστήσει όσα από τα παλιά στελέχη δεν βγήκαν στη σύνταξη, και που τον μόνο περιορισμό που βάζει είναι η κατοχή του πιστοποιητικού ΤΠΕ Α, αναγκαίου τεκμηρίου για να μη θεωρείται ο εκλεγείς Σχολικός Σύμβουλος τεχνολογικά αναλφάβητος!!!.Μοριοδοτεί δίκαια το συμβουλίκι+ΣΕΕ και την διοικητική εμπειρία επίσης. Επίσης ακριβοδίκαια όλους τους τίτλους, τις επιμορφώσεις ,τις γλώσσες, το συγγραφικό. Θα τα δούμε όλα αυτά μελλοντικά με στοιχεία. Δεν είναι η ώρα..Οι κραυγάζοντες και λοιδορούντες την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεν έχουν δίκιο γιατί ετοιμάζονταν να τον περάσει το νέο νόμο μέσα στον Μάρτη από διαβούλευση και προέκυψε η παγκόσμια τραγωδία του κορωνοιού και ο περισσός πονοκέφαλος για το τι μέλλει γενέσθαι με το νο.1 θέμα της εκπαιδευτικής κοινότητάς μας ,τις πανελλήνιες εξετάσεις...
1.Στο δια ταύτα τώρα
Ποτέ πολιτική ηγεσία δεν έκοψε θητεία στελεχών στη μέση για να ικανοποιήσει κάποιους αδημονούντες "δικούς της"..ποτέ..
2.Δεν είναι γνωστή η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας για το αν θα τέλειωνε με τα ΠΕΚΕΣ αυτό το καλοκαίρι..ας λένε ότι θέλουν κάποιοι..
3.Σίγουρα θα εξέλεγε τους ΔΕ..
4.Ο κορωνοιός όμως με την τραγωδία έφερε τα πάνω κάτω...
5.Το Υπουργείο για να διασφαλίσει ως ένα βαθμό τη συνέχεια της εκπαιδευτικής, διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας προσέφυγε, μέσα στον πανικό, σωστά στον "από μηχανής θεό" της ΕξΑΕ.
6.δεν νοούνταν να μη συμμετέχουν σ' αυτή την κινητοποίηση και οι 500 τόσοι ΣΕΕ. που ex oficio και όντας στο τρίτο σκαλί της εκπαιδευτικής πυραμίδας, μετά τους ΠΔΕ και τους ΔΕ, αναγομώθηκαν και ρίχτηκαν στο πεδίο της μάχης.
[Ερωτήματα-δολώματαα για τον καθένα"(Οδυσσέας Ελύτης, Εν Λευκώ]
1.Υπήρχε περίπτωση να γίνουν κρίσεις με σοβούσα την κρίση του κορωνοιού για να ικανοποιηθούν οι αδημονούντες? ΟΧΙ
2.Δεν θα ήταν ατσαλιά να έχουν βάλει μια γερή πλάτη οι ΣΕΕ για την ΕξΑΕ και ναποδομηθούν μέσα στο καλοκαίρι?
3.Ποιοί θα πήγαιναν Πρόεδροι και μέλη των επιτροπών στα βαθμολογικά κέντρα?
4.Δεν θα μπορούσαν να γίνουν οι κρίσεις Εξ αποστάσεως γιατί ο νόμος περιλαμβάνει την τελική συνέντευξη ενώπιον του συμβουλίου επιλογής..
5.Θα γίνονταν κρίσεις χωρίς να έχουν πάρει το νόμο στα χέρια τους οι ΔΟΕ,ΟΛΜΕ,ΟΙΕΛΕ? ΟΧΙ

Calma Bonanza η Conclusión

Ανεξαρτήτως του πότε θα γίνουν οι κρίσεις των ΔΕ οι κρίσεις των Σχολικών Συμβούλων πάνε για μετά το φθινόπωρο..Φανταστείτε Συμβούλια Επιλογής με μάσκες να ψελλίζουν ερωτήσεις στον συνεντευξιαζόμενο υποψήφιο Σχολικό Σύμβουλο!!
Να γιατί όπως λένε οι διασταυρωμένες πληροφορίες του ESOS
[Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο δεν θα περιλαμβάνονται:

1. Η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου.

2. Οι νέες Δομές Εκπαίδευσης .

3. Η διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και

4. Η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ.]

Παναγιωτης
|

Γιατι δεν φερνεται και το θεμα των μετεγγραφων;

Στο καλό...
|

Όσοι ψήφισαν αυτή την κυβέρνηση με μοναδικό κριτήριο ότι θα τους "αποκαταστήσει" ως Σχολικούς Συμβούλους, καλύτερα να μη γίνουν κρίσεις και ας ποντάρουν σε άλλο κόμμα!
Η αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα( Περιφέρεια, Διεύθυνση,Σχολική μονάδα, εγκαταστάσεις, υποδομές, πόροι,βιβλία, ωρολόγια,εκπαιδευτικοί) ο καθένας στην ευθύνη που του αναλογεί, πρέπει να προχωρήσει άμεσα!

πανηγύρια
|

Μερικοί εσκούζαν για τον γαβρογλου (μια χαρά υπουργός) εδώ περνάνε στο έτσι πολυνομοσχέδια, εν μέσω κρίσης!!! δεν θέλω καν να φανταστώ μετά την πανδημία με την οικονομική κρίση που θα μας σερβίρουν...πραγματικά για πόσο ακόμα τα μέσα (παρά)πληροφόρησης θα σας καλύπτουν. Όσα μέσα και αν έχετε ο κόσμος βλέπει τι περνάτε κόβοντας και ανάπτοντας εν "αγνοία" του ...χαχαχα και μετά θα ξυπνήσετε.

Αντισυνταγματικές πρακτικές
|

Εν μεσω καραντίνας δεν νοείται να εισάγεται νομοσχέδιο. Εκτός και εάν η κυβέρνηση γνωρίζει ότι μετά την λήξη της διαβούλευσης online θα αρθουν τα μέτρα πριν τη συζήτηση στις επιτροπές.....αλλιώς πρόκειται περί ορμπανικών πρκατικών.....

Χ.Χ @ Φ.Φ
|

Για τον απλούστατο λόγο ότι η αυτοαξιολόγηση είναι αναπόσπαστο μέρος κάθε συνειδητής και σκόπιμης δράσης. Νομίζω ότι η εκπαίδευση εντάσσεται σε αυτές.
Η αυτοαξιολόγηση συντελείται με βάση τα δεδομένα της περίστασης, όποια και αν είναι αυτά. Το παράξενο είναι γιατί δεν γινότανε τόσα χρόνια, που δεν ήταν χρόνια κρίσης, και αν γινόταν, γιατί ενοχλεί η σαφής αναφορά και η καλύτερη οργάνωσή της;

Τώρα πια
|

@Σχολικοί Σύμβουλοι Νέες Δομές
Ένας άλλος Γιάννης, ο Πάριος, είχε ένα πολύ επιτυχημένο τραγούδι πριν χρόνια... το ΤΩΡΑ ΠΙΑ... αφού δυστυχώς τους πιστέψατε.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/66943/etoimo-polynomoshedio-toy-yp-paideias-se-diavoyleysi-tin-alli-evdomada