N. Κεραμέως: Γιατί δεν ακυρώνουμε τις Πανελλαδικές όπως έγινε με τις εξετάσεις σε άλλες χώρες

Δημοσίευση: 06/04/2020

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

  N. Κεραμέως: Γιατί δεν ακυρώνουμε τις Πανελλαδικές όπως έγινε με τις εξετάσεις σε άλλες   χώρες

Η ύλη που θα εξεταστεί στις Πανελλαδικές θα είναι αυτή που έχει διδαχθεί τη φυσική τάξη

Στο ερώτημα γιατί δεν ακυρώνονται οι πανελλαδικές όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως απάντησε σήμερα ΣΚΑΪ 100,3 και τον Παύλο Τσίμα ότι είναι λάθος η σύγκριση, καθώς η πορεία της Ελλάδας αναφορικά με την πανδημία είναι σχετικά καλή.

Εξήγησε ότι συνομιλεί καθημερινά με τον Σωτήρη Τσιόδρα, για το πότε θα μπορεί να γίνει συγχρωτισμός και πως δεν ακυρώνονται οι πανελλαδικές «γιατί τα προγνωστικά είναι καλά».

 “Συζητάω καθημερινά με τον κ. Τσιόδρα για όλα τα ζητήματα πότε θα μπορέσει να γίνει συγχρωτισμός  επί της ουσίας μαθητών μέσα σε μια αίθουσα”, είπε χαρακτηριστικά η Ν. Κεραμέως και σημείωσε:.

  • Ο λόγος που δεν έχουμε προχωρήσει, όπως η Γαλλία και άλλες  χώρες, σε ακύρωση των   Εξετάσεων  είναι γιατί η χώρας μας δεν είναι  σ αυτή την κατάσταση.
  • Αυτό οφείλεται στην εξαιρετική οργάνωση του επιτελείου  Υγείας  και σε επίπεδο υπουργείου Υγείας και σε επίπεδο γιατρών και νοσηλευτών .
  • Ευτυχώς τα μέτρα έχουν  αποδώσει και δεν ζούμε μια τραγωδία, όπως ζουν άλλες χώρες”.
  • Είναι λάθος να συγκρινόμαστε με άλλες χώρες αναφορικά με αυτές τις αποφάσεις.Περνάμε μια πολύ δύσκολη κρίση . Ο Ελληνικός πληθυσμός έχει πειθαρχήσει, τα μέτρα δείχνουν ότι αποδίδουν και συνεπώς το επιτελείο  του υπουργείου Υγείας είναι  συγκρατημένα αισιόδοξο

Η υπουργός Παιδείας επανέλαβε ότι “Επιδίωξή μας είναι να κάνουμε Πανελλαδικές  όσο πιο κοντά γίνεται στις καθιερωμένες ημερομηνίες με μείωση της εξεταστέας ύλης, κι  ενδεχομένως με μια μικρή  παράταση του διδακτικού  έτους.  Προσπαθούμε να κάνουμε τις εξετάσεις Ιούνιο  ή Ιούλιο”.

Για την ύλη

"Η ύλη που θα εξεταστεί στις Πανελλαδικές θα είναι αυτή που έχει διδαχθεί  τη φυσική τάξη" επανέλαβε η Νίκη Κεραμέως, και τόνισε τα εξής: 

  • Αρα εάν έχει καλυφθεί κάποια ύλη με τη εξ αποστάσεως εκπαίδευση αυτή θα πρέπει να επαναληφθεί  με το άνοιγμα των σχολείων.
  • “Λαμβάνουμε μέριμνα για όλα τα σενάρια και μέριμνα για την κάλυψη της ύλης.
  • Μόλις έχουμε τα τελικά δεδομένα θα κάνουμε τη μείωση της ύλης. Το θέμα της ύλης που δεν έχει καλυφθεί δεν αφορά μόνο τη Γ Λυκείου,αλλά όλες τις τάξεις Λυκείου, το Γυμνάσιο και το Δημοτικό.
  • Για να μπορέσουν οι μαθητές να συνεχίσουν στις επόμενες τάξεις . Σε   συνεργασία μ το ΙΕΠ θα ληφθεί μέριμνα  και για το την κάλυψη της ύλης  .

 

Σχόλια (33)

Πανελλαδικές 2020
|

Δυστυχώς είναι μια δύσκολη χρονιά ειδικά για τους τελειόφοιτους. Με σωστό προγραμματισμό από τον Μάιο μπορεί να καλυφθεί σε ικανοποιητικό βαθμό η ύλη και να προγραμματιστούν εξετάσεις λίγο αργότερα, μια και τώρα τα εξεταζόμενα μαθήματα σε κάθε κατεύθυνση / ομάδα προσανατολισμού είναι λίγα.

Το θέμα είναι να παρθούν αποφάσεις για την επόμενη χρονιά και σταδιακά να ενισχυθούν τα σχολεία ώστε σε παρόμοιες έκτακτες περιστάσεις να μην επικρατήσει ο πανικός.

Οι μαθητές και οι φοιτητές είναι το μέλλον κάθε κοινωνίας, και το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να έχει στόχο την καλύτερη προετοιμασία τους για το αύριο.

Μαθητής
|

Να μην πάμε πάντως από την μία μέρα καραντίνα την άλλη πανελλήνιες είναι θάνατος

Μαθήτρια Γ Λυκείου
|

Θεωρώ σαν μαθήτρια της Γ Λυκείου απαράδεκτη και ανεύθυνη την στάση του Υπουργείου απέναντι στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Θα έπρεπε ήδη να έχει πάρει μία απόφαση άσχετα με το τι λένε οι γιατροί. Είμαστε πολλοί εκείνοι που περνάμε μία δύσκολη κατάσταση. Δεν είναι το ίδιο με άλλες προηγούμενες χρονιές το άγχος για τις εξετάσεις. Είμαστε μακριά τόσο καιρό απο την καθημερινή μας ρουτίνα και από τους καθηγητές μας, πράγμα που έχει τεράστιο ψυχολογικό κόστος. Το θέμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εκτός του ότι είναι πολύ επιβλαβές για την υγεία μας μιας και έχουμε φτάσει σε σημείο να είμαστε έξι και πλέον ώρες μπροστά από μία οθόνη, προκύπτουν ένα σωρό άλλα προβλήματα. Δεν λειτουργεί 100% όπως αναφέρουν τα στοιχεία. Υπάρχουν καθηγητές και μαθητές που δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε μία τέτοιου είδους "εκπαίδευση".
Επιπλέον, οι λόγοι που αναφέρει για την ακύρωση των πανελλαδικών εξετάσεων, πράγμα που ίσως να ήταν και το πιο σωστό αφήνοντας στην άκρη την δουλειά που έχουμε κάνει, σίγουρα δεν επαρκούν. Πρέπει να σταματήσει να παίζει με όλους εμάς και να αφήσει τα πολιτικά παιχνίδια και τις δημόσιες εμφανίσεις για μια άλλη στιγμή. Σίγουρα οι ζωές που χάνονται είναι πιο σημαντικές, είναι μία άσχημη για όλους κατάσταση αλλά δεν μπορεί να παίζει με όλους εμάς.

Έλα μου ντε...
|

"Ν. Κεραμέως: Γιατί δεν ακυρώνουμε τις Πανελλαδικές όπως έγινε με τις εξετάσεις σε άλλες χώρες".
Γιατί σε καμία άλλη χώρα δεν έχει Πανελλαδικές, ίσως? Γιατί η κατάργηση των Πανελλαδικών, θα σήμαινε και κλείσιμο των φροντηστηρίων + χιλιάδες άνεργους εκπαιδευτικούς?

Κώστα Κ.
|

Έλα να ακουστούν οι κλασικές φωνές που είναι εναντίον των πανελληνίων,των εξετάσεων που εξοντώνουν. Επιτέλους μια ευκαιρία να τρυπώσουν σε καλές σχολές στο πανεπιστήμιο οι γονείς που τα έχουν καλά με τους καθηγητές και τον διευθυντή και βρίσκονται όλη μέρα στο σχολείο για να παρακαλάνε τους καθηγητές για μεγάλους βαθμούς.

Evi
|

Κοροναϊός...οι πανελλαδικές...η Κεραμέως...πόσο μικρή είναι αυτή η εικόνα...Να δούμε τη μεγάλη εικόνα επιτέλους κ να σταματήσουμε να τρωγομαστε μεταξύ μας;Όλοι μας (μικροι-μεγαλοι) ζούμε μια νέα πραγματικότητα που ούτε τις λέξεις δεν έχουμε βρει ακόμα να την περιγράψουμε κ να την εκφράσουμε. Η κατάσταση αυτή δε λύνεται με ημίμετρα ούτε με μεγάλα λόγια, θέλει αποφασιστικότητα. Για το καλό όλων μας πανελλήνιες δε πρέπει να γίνουν. Το υπουργείο να δώσει τη λύση σε αυτή την κατευθυνση. Να ακολουθήσουμε για άλλη μια φορά τις ευρωπαϊκές χώρες σε αυτή την πορεια γιατί θέλουμε να είμαστε κ μεις εκεί , στην νέα εποχή μετά Κοροναϊου, περήφανοι για τις επιλογές μας.

Μηχανογραφικό 2020
|

Είμαστε πλέον στο 21ο αιώνα και δεν μπορούν να εισάγονται φοιτητές στα πανεπιστήμια χωρίς αξιολόγηση. Ούτε οι βαθμοί αποτελούν αντικειμενική αξιολόγηση ούτε μπορεί να γίνει εξέταση των υποψηφίων αφότου εισαχθούν στα ΑΕΙ.

Πρέπει να ανακοινωθεί μέχρι το τέλος Απριλίου το νέο πρόγραμμα των θερινών εξετάσεων για την Γ' Λυκείου (6-7 γενικά μαθήματα και τα ειδικά μαθήματα μετά) και οι αναπληρώσεις για τις επόμενες τάξεις από τον Σεπτέμβριο, ώστε να επανέλθει σε κανονική ροή το εκπαιδευτικό σύστημα.

Δημόσια εκπαίδευση
|

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν έχει ίδια ποιότητα, η φυσική παρουσία σε μια τάξη από μόνη της δεν εγγυάται την ποιότητα αλλά είναι αναγκαία συνθήκη.

Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ένας αντικειμενικός διαγωνισμός για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, η προετοιμασία όμως για αυτές δεν είναι ίδια για όλους τους μαθητές έτσι εμφανίζονται στρεβλώσεις.

Συνεπώς, προέχει να διορθωθεί το σχολείο (νέα βιβλία, νέα προγράμματα σπουδών, προσλήψεις νέων μονίμων εκπαιδευτικών) και να ενισχυθεί η Δημόσια Εκπαίδευση, όχι να καταργηθούν οι εξετάσεις:

Το Γυμνάσιο να αυξηθεί σε 6 χρόνια (σημερινή Ε' Δημοτικού έως Α' Λυκείου), με εξετάσεις σε 7-8 βασικά μαθήματα (Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία, Φυσική κ.α.). Με καθιέρωση απογευματινού ωραρίου για ενισχυτική διδασκαλία και δραστηριότητες στα σχολεία θα δοθεί επίσης η δυνατότητα στους αδύναμους μαθητές να καλύψουν τα κενά και να καλλιεργήσουν παράλληλα ενδιαφέροντα (πχ. ξένες γλώσσες, αθλητισμός, τέχνες)

Το τετραετές Δημοτικό και η δίχρονη προσχολική αγωγή πρέπει να ενισχυθούν σε πόρους και προσωπικό ώστε να παρέχονται σε όλα τα παιδιά οι κατάλληλες συνθήκες για την πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και την ομαλή κοινωνικοποίηση. Να γίνεται διάγνωση για τυχόν μαθησιακές ιδιαιτερότητες.

Τέλος, το διετές ενιαίο Λύκειο θα παρέχει σε όλους Γενικό Απολυτήριο και θα προετοιμάζει για τη φοίτηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά και τα επόμενα στάδια στην κοινωνική ζωή - είτε σε ΑΕΙ είτε σε ΙΕΚ, ο κάθε νέος πολίτης πρέπει να έχει βασική παιδεία και αυτή μόνο με ένα ισχυρό εκπαιδευτικό σύστημα εξασφαλίζεται.

Το υπουργείο πρέπει να κινηθεί στη διεύρυνση της υποχρεωτικής ενιαίας εκπαίδευσης τα επόμενα χρόνια και να μην αναλώνεται σε επικοινωνιακές στρατηγικές.

gIANNIS
|

ΟΣΟΙ ΜΙΛΟΥΝ για εισαγωγή χωρίς εξετάσεις ειναι εκτός τόπου και χρόνου. Φανταστείτε 70.000 φοιτητές στο πρώτο έτος στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη μόνο!

DIMITRIOS GKAR.
|

Κατάντησε η Γ΄Λυκείου να είναι φροντιστηριακή τάξη και οι καθηγητές να ασχολούνται με το αν θα βγάλουν την εξεταζόμενη ύλη. Η δουλειά τους δεν είναι αυτή.
Τα πανελλαδικά διαγωνίσματα (κι όχι εξετάσεις) είναι η χαρά των φροντιστηριάδων..
Συμφωνώ σε όλα με τον Νικ Δη Γκρηκ που έγραψε πιο πάνω τις σκεψεις του..

Εξ αποστάσεως
|

Γιατί δεν καλύπτεται η υπόλοιπη ύλη αυστηρά για τη Γ Λυκείου , εξ αποστάσεως όπως γίνεται και με τους φοιτητές ; Στα ΑΕΙ γιατί προχωρούν στην ύλη κι εδώ δεν μπορεί να γίνει;

Alessio Dimitropoulos
|

Ιδού η μοναδική ευκαιρία να καταργηθούν οι απαράδεκτες πανελλαδοκές. Εισαγωγή άνευ εξετάσεων, έφθασε η ώρα.

Πανελλαδικές εξετάσεις
|

Ο μέσος όρος κάθε μαθητή είναι περίπου ίδιος στο Λύκειο αλλά η εισαγωγή σε σχολές κρίνεται στις λεπτομέρειες, δηλαδή ο μαθητής που γράφει 18+ μάλλον δε θα γράψει ξαφνικά 9 ή 10 - τί γίνεται όμως με τον μαθητή που γράφει 14-15; Σε ποια από τις σχολές θα εισαχθεί;

Σωστά προγραμματίζονται οι εξετάσεις για το καλοκαίρι (τέλος Ιουνίου) και το υπουργείο πρέπει μέχρι τον Μάιο να καθορίσει την εξεταστέα ύλη, που πρέπει να είναι μειωμένη λόγω του χρόνου που χάθηκε. Ας μπουν και μια χρονιά λογικά διαβαθμισμένα θέματα ώστε οι τελειόφοιτοι να μπορούν με τη βασική προετοιμασία να γράψουν τη βάση στα μαθήματα και να πάρουν το απολυτήριο.

Νικ Δη Γκρηκ
|

Η Ελληνική κοινωνία δεν εμπιστεύεται τους εκπαιδευτικούς της για την βαθμολογία που βάζουν. Φυσικά, αφού τους πιέζει αφόρητα, νύχτα μέρα, με κάθε πρόσφορο και απρόσφορο τρόπο να βάλουν ψηλούς βαθμούς στους γόνους τους. Κι αυτοί ανταποκρίνονται. Βάζουν μεγάλους βαθμούς, αφού δεν παίζει ρόλο η βαθμολογία, κι έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι...
Αν όμως από την βαθμολογία εξαρτάται η εισαγωγή στα ΑΕΙ, όλοι θα γίνουν πιο υπεύθυνοι, η βαθμολογία πιο διαφανής, πιο δίκαιη και σωστή.
Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί οι Φινλανδοί πχ εμπιστεύονται τους εκπαιδευτικούς τους, ενώ οι Έλληνες όχι.
Οι πανελλαδικές είναι ένα άχρηστο θέαμα, μια άνευ λόγου πασαρέλα, κι έχουν ένα στόχο. Να συντηρήσουν τις χιλιάδες εκπαιδευτικών που εργάζονται στα φροντιστήρια.
Αν κατανοήσουμε ότι δεν είναι εξετάσεις αλλά διαγωνισμός, τότε ίσως πάρουμε και μηνύματα.
Η λύση, τέλος, είναι ένα καλό δημόσιο σχολείο, με καλά αμειβόμενους εκπαιδευτικούς, με αποτελεσματική εποπτεία της μαθησιακής διαδικασίας, με αντικειμενικά (όσο γίνεται) κριτήρια βαθμολογίας, με αντισταθμιστική εκπαίδευση για εκπαιδευτική -κοινωνική δικαιοσύνη.
Πανελλαδικές, πάντως, δεν θα γίνουν φέτος. Ξεχάστε τις.

ΧΡΉΣΤΟΣ
|

Εισαγωγή χωρίς εξετάσεις στην σχολή πού επιθυμούν και εξετάσεις τέλος Ιανουαρίου. Όσοι επέτυχαν στο 50+1 των μαθημάτων του εξαμήνου συνεχίζουν να παρακολουθούν. Οι υπόλοιποι επιστροφή στο σχολείο για νέα αίτηση το 2021 για συμμετοχή.

ΧΡΉΣΤΟΣ
|

Όλοι οι υποψήφιοι εγγράφονται στην σχολή που επιθυμούν και τον Ιανουάριο δίνουν εξετάσεις που εποπτεύουν οι σχολές. Όση αποτύχουν κάνουν ξανά αίτηση το Μάρτιο για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις του επόμενου έτους.

γιαννης
|

το 1974 μετα την επιστρατευση περασαν χωρις εξετασεις πολλοι δεν γνωριζω ποσοι και αν ηταν σε ολες τις σχολες παντως λογω των ειδικων συνθηκων περασαν στα ανωτατα ιδρυματα

γιαννης
|

σεπτεμβριος γιατι οχι .............εδω εχουν καταστραφει οικογενειες επιχειρησεις το συμπαν ολο και εμεις εχουμε αγωνια για τον ιουλιο????ειδικες συνθηκες ειδικες καταστασεις και μην ξεχνατε πιθανα να υπαρξει 2ος κυκλος επιδημιας λενε οι επιστημονες

τρεχαλατζής
|

"Αρα εάν έχει καλυφθεί κάποια ύλη με τη εξ αποστάσεως εκπαίδευση αυτή θα πρέπει να επαναληφθεί με το άνοιγμα των σχολείων."
κοινώς, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έγινε για τα μάτια του κόσμου γιατί διαφορετικά είτε αποδίδει (οπότε δε χρειάζεται να επαναληφθεί) είτε δεν αποδίδει (οπότε δε χρειάζεται να γίνει).
Έτσι οι εκπαιδευτικοί έγιναν 'τρεχαλατζήδες' για να πουλήσει κανονικότητα το υπουργείο.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Άλλο ένα αλλοπρόσαλλο επικοινωνιακό σόου της υπουργού, δυστυχώς. Χθες μας έλεγε ότι θα γίνουν ...δυο μήνες ακόμη μαθημάτων! Σήμερα το ξέχασε κι άρχισε να ψελλίζει για περικοπή της ύλης, χωρίς και πάλι να λέει ΤΙΠΟΤΕ συγκεκριμένο παίζοντας με την ψυχολογία των υποψηφίων! Θυμίζω ότι από την αρχή διαβεβαίωνε ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση επ' ουδενί δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παράδοση ύλης που δεν έχει διδαχθεί στο φυσικό σχολείο, αλλά αίφνης αφήνει να εννοηθεί ότι μπορεί κι αυτό να συμβαίνει λάθρα σε κάποια σχολεία! Κάτι ασφαλώς έχει στο μυαλό της που δε θέλει να το αποκαλύψει και πασχίζει να βρει τρόπο να το ξεπεράσει ανώδυνα! Τι να είναι αυτό, άραγε; Ε, μα όλοι βέβαια ξέρουμε ότι έχει την απόλυτη ευθύνη λόγω καθυστερημένων διορισμών που υπάρχουν μερικά σχολεία, όπου η ύλη σε κάποια μαθήματα υστερεί σημαντικά σε σχέση με τον κύριο κορμό των σχολείων της υπόλοιπης Ελλάδας! Αποκλείεται λοιπόν εκεί να οφείλεται αυτή η δυστοκία στη λήψη μιας ξεκάθαρης απόφασης;

10η φορά...
|

@ @Εκπαιδευτικός 16:41
06 Απρ 2020 18:36
Μπορούσαμε δηλαδή και χωρίς τα μνημόνια Ιππότη? Πώς αλήθεια? Πχ με το "όχι" του δημοψηφίσματος?

@Εκπαιδευτικός 16:41
|

Τα 3 μνημόνια,τα 350δις εξωτερικό χρέος,τα πάνω από 700 δις εσωτερικό χρέος,η υποθήκευση της περιουσίας της χώρας από το ΤΑΥΠΕΔ με ξένο ΔΣ και έδρα το Λουξεμβούργο,η μετανάστευση 500.000 πτυχιούχων,η ατιμωρησία όσων ευθύνονται για τα παραπάνω είναι η μεγαλύτερη αποτυχία της μεταπολεμικής Ελλάδας και όχι οι πανελλήνιες που γράφετε.Είστε εκτός τόπου και χρόνου.

Γκιώνα
|

@ekp/kos, προς το παρόν απολαμβάνουν την επιτυχία (με πολλές προβολές σε Ευρώπη, Αμερική.κ.τ.λ) από την εφαρμογή κσι αποτελεσματικότητα των μέτρων. Τα υπόλοιπα είναι ευσεβείς πόθοι όπως και οι εκλογές που είχατε για σίγουρες λόγω μεταναστευτικού!! Καλή υπομονή.....

gf
|

Να περάσουν όλοι οι μαθητές με βάση το μέσο όρο τους στα μαθήματα της κατεύθυνσης τους και από τις 3 τάξεις του Λυκείου. Για την θετική π.χ
μέσος όρος στην φυσική, χημεία, μαθηματικά, γλώσσα και των τριών τάξεων....Μα θα μου πείτε δεν το ήξεραν τα παιδιά να διαβάζουν για το σχολείο....Απάντηση : 1.ας διάβαζαν όπως όφειλαν
2.ισχύει για όλους
3.αν κάποιος πήρε μη αντικειμενική βαθμολογία σε κάποιο μάθημα είναι απίθανο αυτό να έγινε και στις 3 τάξεις.
4.είναι στατιστικά βέβαιο ο σοβαρός μαθητής να μελετά και για το σχολείο τα μαθήματα που τον ενδιαφέρουν.......ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Φοιτητης
|

@Μαθητής γ λυκείου
Μην είσαι ατομιστής, σκέψου και τους απόφοιτους που δεν γίνεται να μπουν με απολυτήριο (μ.ο.) σε πανεπιστήμιο, αν ακυρωθούν όπως λες οι πανελλήνιες, διότι αυτό θα είναι άκρως άδικο. Μείωση θα γίνει, απλά υπομονή. Τώρα θα την ψυχολογική πίεση, τι να πω...όλοι περάσαμε από αυτό, δεν είστε οι μόνοι, συνεπώς μην δραματοποιείται τα γεγονότα. Τέλος, αναφορικά με το γεγονός ότι ψηφίζεται, να σου θυμίσω ότι αυτοί που δίνουν πανελλήνιες είναι μόνο 100.000 όχι παραπάνω, οπότε δεν τίθεται ζήτημα πολιτικού κόστους.

Ν.Ρ.
|

Στη Γαλλία θα μπουν στο πανεπιστήμιο με βαθμούς του σχολείου. Υπάρχει κανένας που να πιστεύει ότι στην Ελλάδα οι βαθμοί του λυκείου είναι αληθινοί και αντικειμενικοί ώστε να γίνει κι εδώ κάτι τέτοιο;

Μητέρα μαθητη
|

Μηπως για τις Πανελληνιες πρεπει τελικά να απευθυνθούμε στον ιδιο τον Πρωθυπουργό;

ekp/kos
|

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΣΙΟΔΡΑΣ ΘΑ ΦΟΡΤΩΘΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ

Μαθητής γ λυκείου
|

Γιατί ΔΕΝ ακυρώνονται οι πανελληνιες μας το εξηγήσατε . Γιατί ΔΕΝ μειώνεται η ύλη ΔΕΝ μας εξηγήσατε . Άσχετα από το αν θα ανοίξουν τα σχολεία και καλυφθεί η ύλη πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να γίνει μια μείωση της ύλης μόνο και μόνο για όλο αυτό το ψυχολογικό φορτίο που δεχόμαστε εμείς που θα δώσουμε και η ύλη που από τον Σεπτέμβριο με 7 ώρες το κάθε μάθημα δεν έχει καλυφθεί ακόμη . Σας φαίνεται φυσιολογικό ; Δηλαδή δεν τελειώνουμε πανεπιστήμιο , πανελληνιες δίνουμε δεν χρειάζεται τόση λεπτομερια . Και στο κάτω κάτω λέτε ότι αν ανοίξουν τα σχολεία θα μπορέσει να καλυφθεί η ύλη ! Και όλοι αυτοί οι μήνες που προορίζονταν για επαναλήψεις ; Δεν θα κάνουμε επανάληψη στο σχολείο ; Με την μια φορά θα πάμε να δώσουμε ;; Και οι ΕΙΔΙΚΟΙ που λέτε μέρα νύχτα ΤΟΝΙΖΟΥΝ πως οι επόμενοι 2 μήνες είναι ιδιαίτερα κρίσιμοι ! Εσείς θα πάτε να ανοίξετε τον Μάιο ; Λέτε θα γίνει μειώση και ΘΑ ΓΙΝΕΙ μειώση . Αυτά που λενε οι πολιτικοί . Από ΘΑ χορτάσαμε ! Μήπως να περάσουμε και στην πράξη ; Και μην ξεχνάτε ότι όλοι εμείς της γ λυκείου ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ πως θέλετε να σας θυμόμαστε στις επόμενες εκλογές ;;;

Εκπαιδευτικός
|

Η Κεραμέως και όχι ο Τσιόρδας, θα φορτωθεί τη μεγαλύτερη αποτυχία της μεταπολεμικής Ελλάδας: Ακύρωση εξετάσεων που θα έχουν ξεκινήσει.
Ας το σκεφτεί καλά


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/66955/n-kerameos-giati-den-akyronoyme-tis-panelladikes-opos-egine-me-tis-exetaseis-se-alles