Εγκύκλιος: Εντολή στους Διευθυντές σχολείων να καταγράψουν αριθμητικά τους μαθητές και εκπαιδευτικούς που δεν έχουν υπολογιστές για να τους χορηγηθούν laptop και tablet

Δημοσίευση: 07/04/2020

Τελευταία Ενημέρωση: 13/11/2020, 19:51

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εγκύκλιος: Εντολή στους Διευθυντές σχολείων να καταγράψουν  αριθμητικά τους μαθητές και εκπαιδευτικούς  που   δεν έχουν υπολογιστές για να τους χορηγηθούν laptop και tablet

Δείτε την εγκύκλιο - Διατάξεις στη Βουλή για αποδοχή δωρεών

Εγκύκλιο με την ένδειξη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ   εξέδωσε σήμερα  το υπουργείο Παιδείας   (σ.σ, την οποία παρουσιάζει κατ αποκλειστικότητα το esos), με την οποία διατυπώνει την πρόθεση  να προβεί στην προμήθεια και παροχή εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (laptop και tablet) στις σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, προκειμένου να αξιοποιηθεί από εκπαιδευτικούς ή/και μαθητές, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια και τις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε σχολικής μονάδας.

Γι αυτό το υπουργείο Παιδείας, με την εγκύκλιο,  προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες ενέργειες καλεί τους Διευθυντές όλων των σχολείων της χώρας  όπως μεριμνήσουν άμεσα για την καταγραφή των αναγκών (εκπαιδευτικών  και μαθητών)  σε επίπεδο σχολικής μονάδας (σ.σ. η εγκύκλιος δεν αναφέρει κριτήρια) και να   αποστείλουν τα στοιχεία , μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου , έως την Πέμπτη 9/4/2020 και ώρα 12.00.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

Η καταγραφή, σημειώνει το υπουργείο Παιδείας,  θα γίνει αυστηρά με τη χρήση (συμπλήρωση) σχετικής   φόρμας  .

Η τήρηση της ανωτέρω προθεσμίας, υπογραμμίζει το υπουργείο,  είναι επιτακτική, δεδομένου ότι η όλη διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα.

Παράλληλα,τονίζει, ότι   η μη υποβολή των αναγκών εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας συνεπάγεται τη μη συμμετοχή σας στην πράξη.

Στόχος,  είναι, σύμφωνα με την εγκύκλιο,  να υποστηριχθεί άμεσα η εκπαιδευτική διαδικασία, τόσο κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων για την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού όσο και μετέπειτα στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών στόχων, για την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και για την υποστήριξη της διδασκαλίας και των νέων μορφών μάθησης.

Παράλληλα , αναφέρει η εγκύκλιος,  να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία από όλους αφού πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές (σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης) είτε σε περιοχές με χαμηλό κατά κεφαλήν ΑΕΠ, είτε σε απομακρυσμένες περιοχές, είτε λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω έλλειψης βασικού εξοπλισμού.

Την κατάσταση αυτή, υπογραμμίζει το υπουργείο Παιδείας, επιβαρύνει περαιτέρω το γεγονός ότι αρκετές οικογένειες δεν διαθέτουν επαρκή αριθμό ηλεκτρονικών συσκευών για χρήση στο διαδίκτυο (π.χ. λόγω χαμηλού εισοδήματος, πολύτεκνες οικογένειες, τηλεργασία γονέων/κηδεμόνων).

Δωρεές

Στο μεταξύ υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως κατέθεσε προς ψήφιση, στη Βουλή τις ακόλουθες διατάξεις, προκειμένου το υπουργείο Παιδείας να μπορεί να κάνει δεκτές δωρεές.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Σχόλια (46)

Georgia
|

Να είσαι καλά ! Μ΄έκανες και γέλασα μέσα απ΄την καρδιά μου μετά τον σημερινό κλαυσίγελω στην πλατφόρμα εγγραφών για τα Νηπιαγωγεία.

Ήρθαν όλα αλλά θέλουμε τις αίθουσες.
|

Εντάξει ήρθαν όλα τα ταμπλετ που μας έστειλε το υπουργείο και τα αποθηκευσαμε στις 3 μεγάλες αίθουσες (για να χωρέσουν). Τώρα θέλουμε τις αίθουσες για τους μαθητές. Τι να κάνουμε; Να επιστρέψουμε τα ταμπλετ στο υπουργείο ή να τα χαρίσουμε στους μαθητές για να παίζουν στα διαλλέιματα (έτσι θα είναι και μακριά ο ένας από τον άλλο);

Φοιτητής
|

Σε εμάς που και είναι υποχρεωτικό το μάθημα εν μέσω πανδημίας και θα μας φανεί χρήσιμο μετά από όλο αυτό και ΔΕΝ έχουν σταλεί ακόμα τα συγγράμματα;;;; Εκλογές πλησιάζουν και όλοι μας θα ψηφίσουμε.

Υπερασπιστής κοινωνιολογίας
|

Θέλω να μας πει η υπουργος τους λόγους για τους οποίους θα αφαιρεθει η κοινωνιολογία από τις πανελλαδικές, για να δούμε αν αποτελεί οντως στρεβλωση του εκπαιδευτικού συστήματος το αξιόλογο μάθημα της κοινωνιολογιας όπως λέει κ η ιδια.

Φοιτητές
|

Εμείς οι φοιτητές φαντάζομαι πρέπει να κόψουμε τον λαιμό μας;

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@απορώ!
Απορείς και εξίστασαι και ...δεν είσαι καλά, γιατί απλούστατα δεν μπορείς να σκεφτείς σοβαρά το ζήτημα, το οποίο περιέγραψα αναλυτικότατα σε προηγούμενο σχόλιό μου, όπου και σε παραπέμπω. Αν νομίζεις πως ο διευθυντής ενός σχολείου είναι ένα είδος ασφαλίτη που καταγράφει κάθε στοιχείο των μαθητών και των γονέων τους, προφανώς αναπολείς άλλες εποχές, τότε που παρακολουθούνταν κάθε κίνηση των μαθητών με καρτέρι στις γωνιές, έξω από κινηματογράφους κλπ!
Κατά καμία σώφρονα λογική λοιπόν δε θα μπορούσε αφ' εαυτού του ο διευθυντής να είχε κάνει κάτι τέτοιο ή και ο,τιδήποτε άλλο ανάλογο ενδεχομένως θα απαιτηθεί στο μέλλον! Άλλωστε ακόμη κι αν το επιχειρούσε, με ποιον τρόπο θα μπορούσε να διασφαλίσει ότι του είπαν την αλήθεια οι γονείς ή οι μαθητές; Πρέπει να πω στο σημείο αυτό ότι ακόμη και για τις μαθητικές εκδρομές που προσπαθούμε να εντοπίσουμε μαθητές, οι οποίοι λόγω οικονομικής δυσκολίας δεν συμμετέχουν, δεν είναι καθόλου εύκολο να το κάνουμε!
Στην πραγματικότητα κάθε πολίτης θα έπρεπε να απορεί, να εξίσταται και να εξανίσταται μπροστά στην απαίτηση του υπουργείου να τεθούν σε δημόσια χρήση τα προσωπικά περιουσιακά στοιχεία του καθενός, επειδή το ίδιο είναι ανεπαρκές να τακτοποιήσει τις υποχρεώσεις του! Γιατί αυτό μας ζητάει! Οπότε, ναι! Δεν είμαστε καλά...

Ένας γονιός
|

Το μέτρο είναι καλό, πάντα θα υπάρχουν γρίνιες σε μια πατρίδα που όλοι αισθανόμαστε παρεξηγημένες ιδιοφυΐες, επειδή γνωρίζουμε πως δουλεύει το σύστημα.
Κάποιοι θα εκμεταλλευτούν το μέτρο, αλλά δεν μπορείς λόγο αυτών να μην προσπαθήσεις να δώσεις μια βοήθεια, και ας χαρακτηριστεί όπως χαρακτηρίζετε πάντα, λόγο του ότι τα ξέρουμε όλα, αλλά όταν είναι να βγάλουμε τα κάστανα από τη φωτιά, σφυρίζουμε αδιάφορα περιμένοντας κάποιον άλλον να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
Το ότι αναφερόμαστε σε δωρεές, γιατί και πως γίνονται, ας κοιτάξουμε μεταξύ μας γιατί έχει φτάσει το χάλι σε όλα τα επίπεδα ως εδώ, και γιατί θα συνεχίζετε η κατρακύλα μετά το 2010, εκτός εάν βγήκαμε από τα μνημόνια, που παπαγαλίζουν .
Το θέμα είναι να μπορέσει και η εκπαιδευση να κερδίσει κάτι και όχι μόνο μισθούς και συντάξεις για το προσωπικό της.

απορώ!
|

Καλά οι εκπαιδευτικές μονάδες περίμεναν το υπουργείο για να δουν ποια παιδιά έχουν ή δεν έχουν πρόσβαση, στο σπίτι είναι με έναν υπολογιστή και δυσκολεύονται ή είναι με tablet; δεν έχουν επικοινωνία με τα παιδιά τόσον καιρό; δεν είμαστε καλά...

Teacher
|

Διευκρίνιση που στάλθηκε από τη Δ/νση Εκπ/σης:

"Έπειτα από επικοινωνία της ΠΔΕ Αττικής με τις ΔΔΕ , σας ενημερώνουμε ότι κατά την αποτύπωση των αναγκών των εκπαιδευτικών και μαθητών σε ηλεκτρονικές συσκευές, πρέπει να λάβετε υπ΄όψιν σας τον αριθμό υπολογιστών που αφορά τους μαθητές που δεν πήραν μέρος στην τηλεκπαίδευση, δηλ. τις πραγματικές ανάγκες του σχολείου."

Ερώτημα: Πώς θα προσδιορίσουμε τον αριθμό; Θα ερωτηθεί κάθε εκπαιδευτικός πόσοι μαθητές συμμετείχαν στη σύγχρονη διδασκαλία; Θα ερωτηθεί κάθε μαθητής αν συμμετείχε από το κινητό του ή από τον υπολογιστή του; Και αυτό θα αποτυπωθεί μέσα σε ελάχιστες ώρες....

Αντί να παράσχουν τάμπλετ σε όλους τους μαθητές που φοιτούν στα σχολεία, τα οποία να αποτελέσουν περιουσία του σχολείου από τη νέα σχολική χρονιά και να αξιοποιούνται στα μαθήματα, μας έπιασαν οι τσιγκουνιές!

Τα χάλια μας
|

Σήμερα, μέσα σε λιγότερες από 3 ώρες συγκεντρώσαμε περισσότερες δ/νσεις e-mail γονέων που ζητάνε χορήγηση tablet/laptop για την τηλεκπαίδευση απ' ότι καταφέραμε συνολικά να συγκενρώσουμε μέσα σε 27 μέρες για τις ανάγκες επικοινωνίας της ίδιας της τηλεκπαίδευσης.

Ένας ακόμη ιθαγενής
|

Μα είναι δυνατόν μέσα σε ελάχιστες ώρες να καταγράψουν οι μάγοι διευθυντές κάτι τέτοιο; Και ποια κριτήρια;;; Υπάρχει καθόλου σοβαρότητα;;; Άλλη μια γεμάτη ασάφειες εγκύκλιος που άντε να έφτασε σήμερα το πρωί στα σχολεία και κάποιες Διευθύνσεις θελαν εντός λίγων ωρών απάντηση. Βάλτε σαφέστατα κριτήρια, βάλτε να κάνουν αίτηση οι γονείς σε πλατφόρμα του Υπουργείου και στείλτε στα σχολεία τη λίστα και τους η/υ να δοθούν στους δικαιούχους.

Αντώνης φρ
|

Το θέμα είναι να μοιραστούν στους μαθητές οι δάσκαλοι έχουν ολοι

Ευάγγελος Α.
|

το να μοιραστούν ή όχι τάμπλετ και υπολογιστές νομίζω ότι πρέπει να μας απασχολεί πολύ λιγότερο απ' το ΠΩΣ και από ΠΟΙΟΝ θα μοιραστούν!!! θα τα μοιράσουμε εμείς οι διευθυντές;;; θα μας εφοδιάσει το ΥΠΑΙΘ με το κατάλληλο προστατευτικό υλικό (φόρμες, γάντια, μάσκες κλπ) για να επιτελέσουμε και αυτή την "επικίνδυνη αποστολή";;;
ποιος θα αναλάβει την ευθύνη εάν κάποιος από εμάς κολλήσει τον ιό ενόσω ερχόμαστε σε επαφή με τόσαάτομα που θα έρθουν στο σχολείο;;
μήπως θα αναλάβουμε χρέη ντελιβερά να τα πηγαίνουμε και στα σπίτια;;;

Τριτεκνη μαμα
|

Διαβάζω όλων τα σχόλια που προφανώς είστε εκπαιδευτικοί. Δεν έχετε μπει όμως στη σκέψη των απλών οικογενειών. Εγώ έχω τρία παιδιά και δουλεύω πλέον από το σπίτι μου με τηλεεργασια. Άρα χρειάζομαι καθημερινα 4 υπολογιστές η τέλος πάντων 4 συσκευές όποιου συνδυασμού.ππρωε ιδίους πόρους να καλυφθω; Τη μικροπολιτικη αφήστε την για όταν τελειώσουμε. Άσε που εσείς είστε για να μορφωνετε τα παιδιά μας κι όχι για να μας κατευθεινετε...

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Για κάποιους όλη αυτή η πρωτοβουλία του υπουργείου μοιάζει εξαιρετική, γιατί θεωρούν ότι λύνει το πρόβλημα της συμμετοχής όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δικαιώνοντας έτσι με την ενθουσιώδη τους αντίδραση την επικοινωνιακή εκστρατεία της υπουργού!
Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική και εν πολλοίς έχει εκτεθεί από διάφορους συναδέλφους που βλέπουν με την απαιτούμενη σοβαρότητα το πρόβλημα.
Έχουμε και λέμε λοιπόν: Μόλις ανοίξαμε σήμερα το πρωί την αλληλογραφία του σχολείου μας, είδαμε αυτό το επείγον έγγραφο του υπουργείου που απαιτεί μέσα σε 24 ώρες να δώσουμε στοιχεία για τον αριθμό ηλεκτρονικών συσκευών (laptop και/ή tablet) που έχουν ανάγκη μαθητές και καθηγητές για την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Τι ακολούθησε; Ο απόλυτος πανικός! Άμεση επικοινωνία με την προϊσταμένη αρχή για το πώς θα μπορέσουμε αντικειμενικά να προσδιορίσουμε τις ανάγκες. Συμφωνήσαμε να ενημερώσουμε μέσω email όλους (μαθητές και καθηγητές), για να μας δηλώσει ο καθένας ποια ανάγκη έχει. Το ξέραμε ότι μπορεί να ζητάει ό,τι θέλει ο καθένας, αλλά υπολογίζαμε ότι η επισήμανση πως οι συσκευές θα επιστραφούν στα σχολεία ίσως συγκρατούσε την κάθε ανεύθυνη βουλιμία. Αφού λοιπόν το κάναμε αυτό κι άρχισε μετά από λίγη ώρα ο βομβαρδισμός αιτημάτων μέσω email, έρχεται μια αυτοσχέδια διευκρίνιση από τη ΔΔΕ (όχι από το υπουργείο) ότι δε χρειάζεται να ενημερωθούν όλοι οι γονείς - ήταν όμως πλέον αργά!!! - και ότι οι πραγματικές ανάγκες θα προσδιοριστούν με κριτήριο τη συμμετοχή των μαθητών στα ως τώρα μαθήματα!!! Άκουσον, άκουσον! Μα, καλέ μου κ. προϊστάμενε, αυτό πώς θα το βρούμε; Δεν κρατάμε ηλεκτρονικό απουσιόλογιο και ούτε είναι σταθερή η συμμετοχή των παιδιών και υπάρχουν οικογένειες με πολλά παιδιά αλλά με έναν μόνο υπολογιστή και... και... και μαζί δεν τα είπαμε το πρωί αυτά και τώρα τα γυρίζετε; Και από πού προκύπτει αυτό το πρωτότυπο κριτήριο; Και γιατί τέλος πάντων όλη αυτή η πρεμούρα 2 μέρες πριν από τις διακοπές του Πάσχα; Δε θα μπορούσαμε να έχουμε λίγο χρόνο παραπάνω και να βρούμε μια άκρη ως τα μέσα της επόμενης εβδομάδας; Διευθυντές είμαστε, έτσι κι αλλιώς μας θεωρούν υποζύγια, δεν πειράζει να πάμε στο σχολείο και καμιά μέρα τη Μ. Εβδομάδα!
Εν ολίγοις, μιλάμε για έναν πανικό και μια ντροπιαστική κατάσταση με το πολυδιαφημισμένο αυτό ημίμετρο! Η μόνη αποτελεσματική λύση είναι η τροφοδοσία όλων με ηλεκτρονικές συσκευές. Και ξαναλέω: Κανείς δεν μπορεί να απαιτεί να βάζω τα προσωπικά μου αντικείμενα σε δημόσια χρήση, αν δεν έχει κηρυχθεί επίταξη και επιστράτευση! Κανείς δεν μπορεί να υποχρεώνει ένα παιδί να κάνει "μάθημα" με ένα κινητό επί ώρες στη μούρη του (ασχέτως αν - δικαίωμά του - το κινητό το έχει συνεχώς στο χέρι) και ούτε είναι τόσο εύκολο να συμμετέχει ενεργά στο ζωντανό μάθημα με το κινητό!
Συμπέρασμα: Αύριο θα δηλώσουμε εντελώς στην τύχη υποτιθέμενες ανάγκες σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό! Υποτιθέμενες φυσικά και πιθανότατα διογκωμένες! Γιατί δεν γίνεται να διασταυρωθούν με κάποιον τρόπο οι αντικειμενικές ανάγκες. Το ερώτημα είναι τι θα πράξει το υπουργείο. Θα ικανοποιήσει αυτές τις ανάγκες ή θα κάνει μια διανομή με δικά του αυθαίρετα και απροσδιόριστα κριτήρια; Και τι θα μοιράσει ακριβώς: Laptop ή tablet; Αυτό πώς θα αποφασιστεί;

Λαφογ.Τάσος
|

Να απαντήσουν ηλεκρονικά και εντός της σήμερον όσοι δεν έχουν υπολογιστή και πρόσβαση στο διαδίκτυο !!!

Ολγα
|

Η απολυτη προχειροτητα !

F2
|

20 εκατ. € είπε τώρα στη Βουλή η Κεραμέως θα διατεθούν από κονδύλια του ΕΣΠΑ για το σκοπό αυτό, αν κατάλαβα καλά. Υπολογίζω ότι μπορούν να καλύψουν περίπου το 10% των μαθητών & εκπαιδευτικών, ίσως και 20% αν πάνε για τάμπλετ.

Ηλίας
|

Θα ήθελα να επισημάνω αυτό το καινούριο με τις "δωρεές"...

Βγάζουν σποτάκια στην TV για δωρεές προς το ΕΣΥ (μάλιστα η Τρ. Πειραιώς αν θυμάμαι καλά τις έχει και πολύ εύκολες μέσω e-banking...). Τώρα η Κεραμέως θέλει δωρεές για το Υπουργείο Παιδείας!

Γιατί δε σχολιάζει ΚΑΝΕΝΑΣ για ποιο λόγο θέλουμε τώρα δωρεές???

Το ΕΣΥ είναι γυμνό από εξοπλισμό & προσωπικό από τα πρώτα χρόνια της κρίσης! Γιατί μη μου πείτε ότι δεν τα είχατε ακούσει ειδικά προ-2015 πως το νοσηλευτικό-ιατρικό προσωπικό έλεγε σε περιπτώσεις "φέρτε μας γάζες, νάρθηκες κτλ και εμείς θα σας φτιάξουμε τα πάντα!". Τα κούσματα του COVID-19 είναι, σε σύγκριση με άλλες χώρες, πολύ λίγα ΑΛΛΑ το ΕΣΥ ήδη είναι στα όρια..! Καταλαβένουμε τώρα πόσες ελλείψεις έχει και τι θα γινόταν αν δεν είχαμε πάρει τα μέτρα τόσο νωρίς ή ο κόσμος δεν πειθαρχούσε σε τέτοιο βαθμό? Θα είχαμε νεκρούς όχι μόνο από τον COVID-19 αλλά και από όλα τα άλλα που δε θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε. Και άντε, ας πούμε ότι οι συνθήκες για το ΕΣΥ είναι πρωτόγνωρες...

Το Υπ.Παιδείας, υποστελεχωμένο και σε μεγάλο βαθμό χωρίς εξοπλισμό & κατάλληλο εκπ/κό υλικό και αυτό, χρειάζεται ΔΩΡΕΕΣ τώρα προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών! Μη μου πείτε ότι και αυτές οι ανάγκες είναι επίκαιρες ή πρόσκαιρες ή δεν ξέρω τι άλλο λόγω πανδημίας, γιατί ένας Η/Υ κόστους 150€ (ναι τόσο έχει ένας απλό desktop PC για τις ανάγκες ενός μαθητή) και μία σύνδεση internet δεν χρειάζεται μόνο σε συνθήκες καραντίνας... Το υπουργείο δεν παρέχει ούτε το ελάχιστο διδακτικό υλικό (π.χ ασκήσεις, φύλλα εργασίας κτλ) σε πολλά μαθήματα στους εκπ/κούς για τη "δια ζώσης διδασκαλία".

Δωρεές θέλετε κα.Κεραμέως? ΟΡΙΣΤΕ δωρεές από τους υπαλλήλους σας :
Ιστοσελίδες φτιάξαμε εμείς χωρίς καμία στήριξη (οικονομική ή έστω ηθική), εξοπλισμό συντηρούμε εμείς χωρίς χρηματοδότηση ή βοήθεια σε πολλές περιπτώσεις (υποστελέχωση ΚΕΠΛΗΝΕΤ!), εκπ/κό υλικό παράγουμε εμείς με εξοπλισμό δικό μας το απόγευμα (συμπληρώνοντας τα λειψά βιβλία), στα σχολεία τρέχουμε με δικά μας καύσιμα πολλές φορές, προγράμματα κάνουμε εμείς (εκτός ωραρίου & χωρίς καμία αμοιβή), εκπ/κές εκδρομές πηγαίνουμε με δικά μας έξοδα αφού έχετε κόψει τις αποζημιώσεις εδώ και χρόνια... και άλλα πολλά! Και αυτά δεν γίνονται τώρα... γίνονται εδώ και χρόνια! Εσείς τι κάνετε? Απλά αφήνετε να υπάρχουν συζητήσεις για μειώσεις μισθών κτλ... Αυτό είναι το "ευχαριστώ" σας που σας ξελασπώνουμε 10 χρόνια τώρα!

Για να μην πω το πόσα πληρώνουμε σε ΦΟΡΟΥΣ και εισφορές για την ΥΓΕΙΑ με τις παροχές να είναι, όχι απλά αναντίστοιχες, ούτε κλάσμα όλων αυτών που πληρώνουμε (σε περιπτώσεις είναι ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ)!!!

ΓΕΩΡΓΙΑ
|

@ΧΟΥΡΔΑΚΗΣ
Αγαπητέ κύριε, εν έτη 2020 υπάρχουν πράγματι εκπαιδευτικοί, όπως εγώ, με laptop και tablet στο σπίτι τους, που τους εξυπηρετούσαν μέχρι πρότινος για τις εργασίες που τα χρειάζονταν, ακόμα και για την επιμόρφωση ΤΠΕ Β1 επιπέδου, αλλά το λογισμικό τους δε θεωρείται επαρκώς σύγχρονο για την πλατφόρμα Webex ή Zoom και δεν μπορούν να τα εγκαταστήσουν και άρα να τα χρησιμοποιήσουν. Αν ο/η σύζυγος δεν εργάζεται, πείτε μας αν περισσεύουν στην οικογένεια αυτή χρήματα για νέο laptop. Η ενσυναίσθηση είναι σημαντικότατη αρετή, ως ενήλικες οφείλουμε να αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν και άλλες πραγματικότητες στον κόσμο πέραν της δικής μας.

Φάνης
|

Πολύ κομματική γκρίνια συνάδελφοι. Ολοι πρέπει να σκεφτούμε πρώτα απ όλα τα παιδιά και να κάνουμε οτι καλύτερο μπορούμε κάτω απο δύσκολες συνθήκες. Ολα τα άλλα ειναι δικαιολογίες

teacher
|

Φαίνεται ότι το υπουργείο προσπαθεί. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η γκρίνια θα σταματήσει.

Φ.Φ.
|

Δεν ξέρω τι να δηλώσω! Το ζήτημα για εκπαιδευτικούς και γονείς δεν είναι αν έχουν, είναι αν χαλαλίζουν τα χρήματά τους για να παραγγείλουν ένα λάπτοπ ή τάμπλετ για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση! Κι εγώ τι κάνω;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
|

Επίσης το να ζητείται να κριθεί η οικονομική και κοινωνική κατάσταση των μελών της σχολικής κοινότητας είναι εντελώς απαράδεκτο. Το μέτρο έχει αξία εφόσον αφορά όλες και όλους μαθήτριες/μαθητές και εκπαιδευτικούς.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
|

Γκρίνια; Ελάχιστα είπαμε. Να πούμε μπράβο επειδή χρησιμοποιούμε προσωπικούς πόρους για να βγαίνει νέο και άφθαρτο το υπουργείο; Να πούμε μπράβο επειδή γίνονται αναθέσεις χωρίς να τηρούνται τα πρότυπα ασφάλειας για ανήλικους; Μα πούμε μπράβο επειδή τα επίσημα δίκτυα, ΠΣΔ, υποχρηματοδοτούμενα υπολειτουργούν και χρειάζεται να ενοικιάζονται ιδιωτικά; Γκρίνια; και πολύ λίγα λέμε!

Διευθυντής
|

Ένα σχολείο καλό είναι να έχει κάποιο αριθμό από tablets ή laptops. Για παράδειγμα αν έχει 200 μαθητές καλό είναι να έχει 20 tablets ώστε να μπορούν κάποιοι μαθητές στη βιβλιοθήκη να εργάζονται. Παραπάνω δεν νοείται. Ούτε στη Φινλανδία δεν έχουν τόσα όσα ο αριθμός των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Ως διευθυντής λοιπόν αφού μου ζητείται η καταγραφή των αναγκών της σχολικής μονάδας είναι προφανές τι θα απαντήσω.

Διευθυντής
|

Ένα σχολείο καλό είναι να έχει κάποιο αριθμό από tablets ή laptops. Για παράδειγμα αν έχει 200 μαθητές καλό είναι να έχει 20 tablets ώστε να μπορούν κάποιοι μαθητές στη βιβλιοθήκη να εργάζονται. Παραπάνω δεν νοείται. Ούτε στη Φινλανδία δεν έχουν τόσα όσα ο αριθμός των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Ως διευθυντής λοιπόν αφού μου ζητείται η καταγραφή των αναγκών της σχολικής μονάδας είναι προφανές τι θα απαντήσω.

ΔΑΣΚΑΛΑ
|

Στο δικό μας σχολείο αυτή η καταγραφή έγινε από την προηγούμενη εβδομάδα. Συνεπώς υπήρχε νωρίτερα η πληροφορία. Γιατί τόση γκρίνια; Εσείς τι καλύτερο θα κάνατε;

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Μπράβο στο υπουργείο. Αν και δεν έχω καταλάβει ακόμα πώς γίνεται, στο έτος 2020, να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που να μην έχουν εξοπλισμό και/ή να δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν κάτι εξαιρετικά απλό όπως το webex/zoom/skype και να έχουν ανάγκη από επιμόρφωση...


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/66977/egkyklios-entoli-stoys-dieythyntes-sholeion-na-katagrapsoyn-arithmitika-toys-mathites