Υπουργός: Επαναληπτικές Πανελλαδικές για τους υποψηφίους που προσβληθούν από Κορωνοϊό ή τεθούν σε καραντίνα

Δημοσίευση: 24/04/2020

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Υπουργός:  Επαναληπτικές Πανελλαδικές για τους υποψηφίους που προσβληθούν από Κορωνοϊό ή τεθούν σε καραντίνα

Ειδική μέριμνα για τους υποψηφίους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες

Οι υποψήφιοι που στη διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων προσβληθούν από τον ιό του Κορωνοϊού ή τεθούν σε καραντίνα θα δώσουν Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Τη δήλωση αυτή έκανε σήμερα η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, κι επανέλαβε ότι επιδίωξη του υπουργείου είναι οι Πανελλαδικές να ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνιο και να ολοκληρωθούν στα μέσα Ιουλίου.

Οσον αφορά τους υποψηφίους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι θα υπάρξει ειδική μέριμνα.

Το ισχύει για τις Επαναληπτικές Εξετάσεις

Για τις Επαναληπτικές Εξετάσεις, ισχύουν τα εξής:

Δικαίωμα συμμετοχής στις επαναληπτικές εξετάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και οργάνωση διαδικασιών

Το Σεπτέμβριο εκάστου σχολικού έτους διενεργούνται επαναληπτικές εξετάσεις για την εισαγωγή σε σχολές ή Τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν οι υποψήφιοι Γενικού (ημερήσιου ή εσπερινού) και Επαγγελματικού (ημερήσιου ή εσπερινού) Λυκείου, εφόσον, είτε εξαιτίας σοβαρού λόγου υγείας, είτε λόγω ψυχικής οδύνης συνεπεία θανάτου συγγενούς α ́ βαθμού εξ αίματος σε ευθεία γραμμή ή β ́ βαθμού εξ αίματος σε πλάγια γραμμή, ο οποίος επήλθε εντός του μήνα που προηγείται του μήνα έναρξης των εξετάσεων και μέχρι τη λήξη αυτών, δεν έλαβαν μέρος ή διέκοψαν την εξέτασή τους σε ένα ή περισσότερα μαθήματα κατά τη διάρκεια της τακτικής εξεταστικής περιόδου.

Στις επαναληπτικές εξετάσεις οι υποψήφιοι εξετάζονται υποχρεωτικά στο σύνολο των μαθημάτων στα οποία έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή με την αίτηση-δήλωση που υπέβαλαν τον Μάρτιο (Ομάδας Προσανατολισμού, Γενικής Παιδείας, Ειδικά Μαθήματα, Μουσικά Μαθήματα (Μουσική Αντίληψη και Γνώση, Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία) Μαθήματα Ειδικότητας, πρακτικές δοκιμασίες) και όχι μόνο σε όποιο απουσίασαν.

Με την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής στις επαναληπτικές εξετάσεις, η συμμετοχή του υποψηφίου στις εξετάσεις της τακτικής εξεταστικής περιόδου ακυρώνεται, όπως και η βαθμολογία και η επίδοσή του σε μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες, στα οποία έχει ήδη εξεταστεί, και ο υποψήφιος λογίζεται ως μη εξετασθείς.

Οι διατάξεις της Υ.Α. Φ.253.2/92419/Α5/01-06-2017 δεν εφαρμόζονται για τις προβλεπόμενες, από ειδικές διατάξεις, κατηγορίες εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε ποσοστό θέσεων επιπλέον του αριθμού εισακτέων.

Οι υποψήφιοι των εσπερινών λυκείων, ανεξαρτήτως της κατηγορίας με την οποία επέλεξαν να εξεταστούν στις εξετάσεις της τακτικής εξεταστικής περιόδου, μπορούν να συμμετέχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις μαζί με τους υποψηφίους των ημερησίων λυκείων.

Στην περίπτωση αυτή εξετάζονται στην ίδια ύλη και θέματα με τους υποψηφίους των ημερησίων λυκείων και διεκδικούν τις ίδιες με αυτούς θέσεις.

Για τη διεξαγωγή των εξετάσεων αυτών ορίζονται ως εξεταστικά κέντρα, λύκεια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και ανάλογα με τον αριθμό των υποψηφίων, μπορεί να ορίζονται εξεταστικά κέντρα και σε άλλες πόλεις της χώρας. Τα εξεταστικά κέντρα και η κατανομή των υποψηφίων σε αυτά ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Οι εξετάσεις αυτές διενεργούνται σε θέματα που καθορίζουν οι αρμόδιες, κατά περίπτωση, Κεντρικές Επιτροπές Εξετάσεων.

Δικαιολογητικά και προθεσμία υποβολής της αίτησης συμμετοχής στις επαναληπτικές εξετάσεις στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια

Για να συμμετάσχουν οι υποψήφιοι στις επαναληπτικές εξετάσεις, πρέπει το αργότερο εντός δύο (2) ημερών, εκ των οποίων τουλάχιστον η τελευταία εργάσιμη, από την ημέρα λήξης του Προγράμματος πανελλαδικών εξετάσεων των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων και του Προγράμματος πανελλαδικών εξετάσεων των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Ειδικότητας των ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ κατά περίπτωση, να καταθέσουν οι ίδιοι, εφόσον είναι ενήλικοι, ή ο κηδεμόνας τους, σχετική αίτηση στην ΕΕΔΔΕ που εδρεύει στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία ανήκει το σχολείο στο οποίο είχαν υποβάλει την αρχική αίτηση-δήλωσή τους για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις, συνοδευόμενη από ένα από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, από τα οποία να προκύπτει αδυναμία του υποψηφίου να συμμετάσχει την ημέρα εξέτασης του μαθήματος:

α) δικαιολογητικά ασθενείας από Δημόσιο Νοσοκομείο τα οποία φέρουν σφραγίδα Διευθυντή είτε Κλινικής ΕΣΥ ή Εργαστηρίου ή Πανεπιστημιακού Τμήματος ή Δημόσιου Κέντρου Υγείας, τα οποία φέρουν σφραγίδα του Διευθυντή του Κέντρου,

β) δικαιολογητικά ασθενείας από Ιδιωτικό Νοσοκομείο τα οποία φέρουν υπογραφή και σφραγίδα του θεράποντος ιατρού και του Διοικητικού Διευθυντή της ιδιωτικής Κλινικής,

γ) πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και ληξιαρχική πράξη θανάτου συγγενούς α ́ βαθμού εξ αίματος σε ευθεία γραμμή ή β ́ βαθμού εξ αίματος σε πλάγια γραμμή.

Δε θεωρούνται επαρκείς απλές ιατρικές βεβαιώσεις από ιδιώτες ή υπεύθυνες δηλώσεις των μαθητών ή των γονέων και κηδεμόνων τους.

Σε περίπτωση απουσίας κατά τη διάρκεια του Προγράμματος πανελλαδικών εξετάσεων των Ειδικών και Μουσικών Μαθημάτων, η προθεσμία κατάθεσης της σχετικής αίτησης και των δικαιολογητικών είναι το αργότερο εντός δύο (2) ημερών, εκ των οποίων τουλάχιστον η τελευταία εργάσιμη από την ημέρα εξέτασης του μαθήματος στο οποίο απουσίασε ή διέκοψε την εξέτασή του ο υποψήφιος και κατατίθενται στην ΕΕΔΔΕ που εδρεύει στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία ανήκει το σχολείο στο οποίο είχαν υποβάλει την αρχική αίτηση-δήλωσή τους για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Σε περίπτωση απουσίας κατά τη διάρκεια του Προγράμματος διεξαγωγής των πρακτικών δοκιμασιών, η προθεσμία κατάθεσης της σχετικής αίτησης και των δικαιολογητικών είναι το αργότερο εντός δύο (2) ημερών, εκ των οποίων τουλάχιστον η τελευταία εργάσιμη από την ημέρα κατά την οποία ήταν προγραμματισμένη η συμμετοχή του υποψηφίου σε αυτές εφόσον είτε απουσίασε είτε διέκοψε λόγω ατυχήματος ή αιφνίδιας ασθένειας και κατατίθενται στην οικεία ΕΕΔΔΕ.

Αν κατά τη διάρκεια της εξέτασης λόγω ξαφνικής ασθένειας υποψήφιος ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, αναγκαστεί να διακόψει την εξέτασή του, η Λυκειακή Επιτροπή ή η Εξεταστική Επιτροπή κατά περίπτωση, αφού συντάξει σχετικό πρακτικό, αποστέλλει για φύλαξη το γραπτό δοκίμιο στην οικεία ΕΕΔΔΕ και αντίγραφο του πρακτικού στο Βαθμολογικό Κέντρο ενημερώνοντας για την απουσία του υποψηφίου.

Ο υποψήφιος θα λάβει μέρος στις επαναληπτικές εξετάσεις, εφόσον καταθέσει σχετική αίτηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Σε διαφορετική περίπτωση το γραπτό δοκίμιο αποστέλλεται τελικά στο ΒΚ για βαθμολόγηση με σχετικό πρακτικό της ΕΕΔΔΕ.

Αν βέβαια ο υποψήφιος δηλώσει με υπεύθυνη δήλωση ότι ολοκλήρωσε τελικά την εξέτασή του, τότε το γραπτό του αποστέλλεται και βαθμολογείται κανονικά.

Τα δικαιολογητικά και η σχετική αίτηση μπορούν να αποσταλούν στις οικείες ΕΕΔΔΕ και μέσω εταιρείας ταχυμεταφοράς.

Σε αυτή την περίπτωση ως ημερομηνία κατάθεσης θα θεωρείται η χρονολογική σήμανση αποστολής των εγγράφων.

Οι Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. που συγκροτούνται στις κατά τόπους Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 13 του Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ 65 Α) θα έχουν στις αρμοδιότητές τους τη συλλογή και τον έλεγχο των αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων, οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις τόσο των ΓΕΛ όσο και των ΕΠΑΛ.

Κατάθεση μηχανογραφικού και καθορισμός θέσεων εισαγωγής

Οι υποψήφιοι που παραπέμπονται σε επαναληπτικές εξετάσεις καταθέτουν μηχανογραφικό με τις προτιμήσεις τους, μαζί με τους υποψηφίους (ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.) της τακτικής εξεταστικής περιόδου, σύμφωνα με τις ισχύουσες κατά τα λοιπά διατάξεις.

Οι υποψήφιοι εισάγονται στις Σχολές ή Τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ποσοστό θέσεων επιπλέον του αριθμού εισακτέων της τακτικής εξεταστικής περιόδου και συγκεκριμένα:

α) οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων εισάγονται σε ποσοστό θέσεων 0,5% επιπλέον του αριθμού εισακτέων ανά Τμήμα σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.), στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και

β) οι υποψήφιοι των Επαγγελματικών Λυκείων εισάγονται σε ποσοστό θέσεων 0,5% επιπλέον του αριθμού εισακτέων ανά Τμήμα σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να προκύπτει τουλάχιστον μία (1) θέση ανά Τμήμα.

Συνεπώς, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι υποψήφιοι που συμμετέχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις δεν έχουν δικαίωμα εισαγωγής σε Στρατιωτικές ή Αστυνομικές Σχολές ή σε Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας ή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων ή στις Ακαδημίες του Εμπορικού Ναυτικού.

Προϋπόθεση για την εισαγωγή σε κάποια σχολή ή Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση είναι να λάβουν οι εξεταζόμενοι στις επαναληπτικές αυτές εξετάσεις βαθμολογία τουλάχιστον ίση με αυτήν του τελευταίου επιτυχόντα των πανελλαδικών εξετάσεων της τακτικής εξεταστικής περιόδου της αντίστοιχης κατηγορίας ημερησίου λυκείου (ΓΕ.Λ. ΕΠΑ.Λ.) στη συγκεκριμένη σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση.

Σχόλια (28)

ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
|

Η υγειονομική κρίση που ζούμε είναι πρωτόγνωρη! Οι σκέψεις για διεξαγωγή των Πανελλαδικών τον Ιούλιο ή ακόμη και τον Σεπτέμβριο δεν παίρνουν υπόψη την ήδη καταρρακωμένη ψυχολογία των παιδιών! Είναι σαν να τα βάζουμε ουσιαστικά 6 μήνες καραντίνα στο σπίτι διαβάζοντας!

Μία σοφή λύση είναι η αναβολή των εξετάσεων για έκτακτους εθνικούς λόγους και η εισαγωγή των μαθητών στις σχολές με βάση τον βαθμό απολυτηρίου Λυκείου!!!

Οι καταστάσεις είναι έκτακτες και επιβάλλουν έκτακτες και σοφές λύσεις! Μην παίζετε με την ψυχολογία και την υγεία των 17χρονων παιδιών μας!!!

Αγανακτισμένος φιλελεύθερος πολίτης
|

Παντελώς ανίκανη υπουργός: Κάθε ημέρα και συνέντευξη στα κανάλια που τη λιβανίζουν .

Παιδεία στα τάρταρα: αυτό το νομοσχέδιο ετοίμαζε η παράταξη για να το εφαρμόσει όταν θα νικούσε τον ΣΥΡΙΖΑ; Ένα τίποτα. Κανένα βαθύ πρόβλημα της παιδείας δεν αντιμετωπίζεται με αυτές τις μικροδιορθώσεις (πχ αλλαγή στην αναγραφή της διαγωγής και άλλα ασήμαντα)

Ερώτημα: Έχουμε ανθρώπους με όραμα και σχέδιο για την παιδεία; (όχι μαιντανούς στα κανάλια).

Δεν βλέπω σε τι γίναμε καλύτεροι από τον Γαβρόγλου.

Μαθήτρια Γ λυκείου
|

Κυρία Υπουργέ μάλλον το βρίσκετε εύκολο να διακινδυνεύσετε την υγεία τόσων μαθητών οι οποίοι δεν βάλλονται μόνο από τον φόβο να μην κολλήσουν(μάλλον δεν έχετε διανοηθει το τι πρόκειται να επιφέρει ο συνωστισμός στο προαύλιο του σχολείου,καθώς και η επαφή με καθηγητές μεγάλους σε ηλικία και με πλήθος προβλημάτων υγειας),αλλά και από το άγχος ότι η μειωμένη ύλη ανακοινώθηκε τελευταία στιγμή ενώ γνωρίζατε ότι δεν επρόκειτο να καλυφθεί όλο το εύρος της!!Ησασταν ικανή να την ανακοινώσετε μια μέρα πριν δώσουμε εξετάσεις!!!

κατερίνα
|

Αν κολλήσουν τα παιδιά μας ή συγγενείς του, ποιος θα είναι υπεύθυνος κε Τσιόδρα και κα υπουργέ; Εισαγωγή στις σχολές με άλλο τρόπο, όπως με βάση το απολυτήριό τους. Δεν θα γίνουν πειραματόζωα τα παιδιά μας για την ανοσία της αγέλης που ξαφνικά θέλετε να εφαρμόσετε παρά τα αρχικά λεγόμενά σας!

Σώφρων
|

Κατά την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, ποιο είναι τελικά υπέρτατο αγαθό: η υγεία και η ζωή έστω και ενός μαθητή ή ενός εκπαιδευτικού, ή η επιστροφή όλων των τάξεων Λυκείου, Γυμνασίου και Δημοτικού καθώς και η πολυθρύλητη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων; Εάν επιστρέψουν όλες οι τάξεις, πως μπορεί να εφαρμοστεί η οδηγία της φυσικής απόστασης στις αίθουσες , στους διαδρόμους, στις τουαλέτες, στο γραφείο εκπαιδευτικών και αλλού; Επικίνδυνοι πειραματισμοί με την υγεία των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των οικογενειών τους και όχι μόνο. Παράδειγμα σωφροσύνης και υπεύθυνης στάσης, η ακύρωση των εξετάσεων Baccalaureate από τον Γάλλο Υπουργό Παιδείας.

Εκπαιδευτικος
|

Είσαι επικίνδυνη.Παραιτήσου " χθες".

ένας ταλαιπωρημένος μαθηματικός
|

#Μητέρα μαθητή Γ Λυκείου
το παιδί σας δεν θα πάει στο εξωτερικό.
Αν ήταν να πάει δεν θα διαβάζατε το essos.
Ποιος ο λόγος να διαβάζετε το essos όταν έχετε σκοπό να πάτε έξω?

foros1
|

Δυστυχώς το υπουργείο θέλει να κάνει εκπαιδευτικούς και μαθητές πειραματόζωα.
Τρεις ώρες μέσα σε μια αίθουσα, αν κάποιος φτερνιστει ή βηξει και όλοι πεταχτούν έξω από την αίθουσα, ποιος θα φταίει?
Να έρθει η ίδια η υπουργός να μείνει 3 ώρες σε ένα κλειστό χώρο με τόσα παιδιά.
Επίσης οι ηλικιωμένοι εκπαιδευτικοί με χρόνια υποκείμενα νοσήματα (φαίνονται από τις ηλεκτρονικές συνταγογραφησεις), ο τυχόν εξαναγκασμός τους να μπουν σε ένα τέτοιο περιβάλλον κινδύνου, είναι ή δεν είναι κακούργημα εκ μέρους αυτών που τους το επιβάλουν? Ας απαντήσουν παρακαλώ κάποιοι νομικοί.

Δεν πάτε καλά
|

Δύσκολες, πρωτόγνωρες συνθήκες και ελάχιστες- δυστυχώς- οι κυρίες που διοικούν το Υπουργείο. Φοβούνται μη χαθούν τα δίδακτρα των ιδιωτικών σχολείων, των ΙΕΚ, των φροντιστηρίων και υποκύπτουν σε πιέσεις χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τη δημόσια υγεία.
Αφήστε τα παιδιά ήσυχα και ασφαλή στο σπίτι τους. Προέχει η υγεία τους και η υγεία των οικογενειών τους.
Βρείτε ΣΟΒΑΡΕΣ λύσεις για τις Πανελλαδικές κι αφήστε τα ημερήσια επικοινωνιακά σόου.

ΚΠ
|

Για όσους μαθητές νοσήσουν ή μπουν σε καραντίνα υπάρχει η λύση από το υπουργείο!!!!! Επαναληπτικές εξετάσεις στις οποίες θα πρέπει να δώσουν ΟΛΑ τα μαθήματα και οχι μονο αυτα που θα χασουν. Φτάνει πια!! Αρκετά παιξατε με τα παιδιά μας!! Γιατί τα παιδιά που δίνουν φέτος Πανελληνιες είναι όλα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!

ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΗ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ
|

Μήπως όλοι αυτοί στο Υπουργείο πιέζονται και από Φροντιστήρια, διότι όπου βλέπω ότι θα ανοίξουν τα Σχολεία για τη Γ΄Λυκείου, κολλάνε δίπλα ότι θα ανοίξουν και τα Φροντιστήρια. Τώρα ησυχάσαμε....Κοιτάξτε δε νομίζω να κάνω λάθος.Μας κλείσανε μέσα άρον άρον και τώρα θα βγάλουν τα παιδιά που είναι ομάδες ασυμπτωματικές!!!!!!! και μάλιστα τώρα λένε ξαφνικά ότι τα μικρά δε φέρουν μεγάλο ιικό φορτίου !! Πότε μας κορόιδευαν τότε ή τώρα;

Μητέρα μαθητή Γ Λυκείου
|

το παιδί της δε θα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιες καταστάσεις διότι πολύ απλά δε θα δώσει Πανελλήνιες αλλά θα φύγει κατευθείαν για Σπουδές στο εξωτερικό...

Μητέρα
|

Πραγματικά λυπάμαι..λάθοι το ένα μετά το άλλο..

Πάνω απ'όλα η υγεία...
|

Δηλαδή θα μπουν σε καραντίνα ολόκληρα εξεταστικά κέντρο και θα δώσουν εξετάσεις το Σεπτέμβριο;
Αυτές οι εξετάσεις δεν μπορεί να είναι αξιοκρατικές μ'αυτές τις συνθήκες. Κι αυτές οι συνεχείς εμφανίσεις της υπουργού με το ψεύτικο χαμόγελο της επιτυχίας ,εν μέσω πανδημίας, σου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι.

ΧΡ.ΠΑΠΑΣΤΑΘ.
|

Κ Υπουργέ πρώτα θα εξασφαλίσεις τις εξής προϋποθέσεις: Σπάσιμο των (24-26 μαθητών) τμημάτων. Προμήθεια μασκών, γαντιών,αντισηπτικών για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Προκήρυξη θέσεων καθαριστριών για την καθημερινή καθαριότητα-απολύμανση των αιθουσών και WC . Ασφαλή πρόσβαση-αποχώρηση των μαθητών του Σχολείου, με περισσότερα αστικά δρομολόγια στις ώρες αιχμής. Τελευταίο αφήνω αυτό που σε καίει!!!!!! Θα πρέπει να προσλάβεις ωρομίσθιους για τα τμήματα που θα απομείνουν μετά το σπάσιμο και αναπληρωτές για τις αναρρωτικές που θα προκύψουν!!!!!!! Κανένας εκπαιδευτικός δεν είναι διατεθειμένος να κάνει παραπάνω ώρες, διακινδυνεύοντας την υγεία του και κανένας γονιός δεν θα ρισκάρει στέλνοντας το παιδί του σε εστία μόλυνσης. Οι Διευθυντές των Σχολείων θα πρέπει να προσέξουν, ώστε να τηρηθούν όλα αυτά και οι εισαγγελείς να βρίσκονται σε ετοιμότητα.

Φοιτητής της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε
|

Με τη σχολη μας γτ κάνεις άλλος δεν ασχολείται. Δεν βλέπεται αυτή την χωρίς προηγούμενο αδικία;!

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Νέες αυθαίρετες και επιπόλαιες εξαγγελίες που δε βασίζονται ούτε στην κοινή λογική, ούτε βεβαίως σε αντικειμενικά δεδομένα. Εκείνο το 0,5% επιπλέον του αριθμού εισακτέων πώς υπολογίστηκε; Πώς μπορεί να ξέρει εκ των προτέρων την αναλογική σχέση υποψηφίων μιας περιοχής που θα τεθεί τυχόν σε καραντίνα με το υπόλοιπο δυναμικό των υποψηφίων; Μπορεί να είναι πολύ χαμηλό ή και υπερβολικά υψηλό! Αν υποθέσουμε πως θα τεθεί σε καραντίνα ένας μεγάλος νομός (Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Αχαΐας, Ηρακλείου κλπ), πώς μπορεί αυτό το 0,5% να είναι δίκαιο;

Μητέρα υποψήφιας
|

Μπράβο. Λύθηκε το ζήτημα.
( Πού μπλέξαμε... Ούτε ο Γαβρόγλου τέτοια έλλειψη στοιχειώδους επαφής με την πραγματικότητα. Πότε είναι οι επόμενες εκλογές να σας προτιμήσουμε;)

ΠΕ86
|

Αυτό τώρα είναι καινούριο κα.Υπουργέ? Ίσχυε για όσους δικαιολογημένα και αποδεδειγμένα έχαναν τις Πανελλαδικές εδώ και χρόνια...

Καταλαβαίνετε ότι κάθε μέρα εμφανίζεστε για να πείτε από ασάφειες ή πράγματα που είναι γνωστά εδώ και χρόνια?

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Κυρία υπουργέ, είστε επικίνδυνη. Πάνω απ'όλα η υγεία των παιδιών και των εκπαιδευτικών και ύστερα όλα τα άλλα. Αλλά τι να περιμένει κάποιος από μία υπουργό που σε καιρό υγειονομικού πολέμου δημοσιεύει νομοσχέδια που αλλάζουν πολλά ως προς την παιδεία στα επόμενα δύο χρόνια. Εδώ δεν ξέρει και δεν αποφασίζει τι θα κάνει για τον επόμενο μήνα. Η σοφή απόφαση είναι μία και ας μας πονάει: Πανελλαδικές τον Σεπτέμβριο!

PANOS
|

Από μόνο του το γεγονός ότι ανακοινώνουν επαναληπτικές εξετάσεις υποδηλώνει το μέγεθος του κινδύνου από την πανδημία . Είναι δυνατόν να αναλαμβάνουν τέτοιο ρίσκο ? Θα έπρεπε ήδη να είχαν ακολουθήσει τις λύσεις άλλων χωρών και επίσης να αναγνωρίσουν το άγχος των μαθητών της φετινής 3ης Λυκείου οι οποίοι αντιμετωπίσθηκαν και συνεχίζουν να αντιμετωπίζονται ως πειραματόζωα .

Νίκος ΠΕ86
|

Ακυρώστε τις εξετάσεις για εφέτος. Ας περάσουν με βάση τον βαθμό του απολυτηρίου. Σταματήστε να παίζετε με την ψυχολογία των παιδιών. Ήδη δεν είναι καλά τα περισσότερα παιδιά με τις καθυστερημένη ανακοίνωση της ύλης.
Όλα τα άλλα είναι πειραματισμοί και απανθρωπιά.

Πατερας
|

Παει καλα αυτή η υπουργός η όχι;;;;;κάθε μέρα μας λέει και μια βλακεία τι είναι αυτό παλι σημερα;;;;τα παιδια φοβουνται τι δεν καταλαβαίνεις κυρά μου;ασε τις Πανελλαδικές για αυγουστο να καταλαγισει η κατάσταση και τα σχολεία γιατί τ ανοίγετε;έχετε σκεφτεί τι θα συμβεί αν έχει έξαρση ο ιός απ αυτή την απόφαση;;;;

Θεσσαλός
|

Δεν είμαι νομικός, αλλά καταλαβαίνω ότι επαναληπτικές εξετάσεις δίνει ένας μαθητής που για δικούς του λόγους δηλαδή με αιτία που αφορά τον ίδιον π.χ. ασθενεια. Ένα όμως παιδί που δεν είναι άρρωστο και μπορεί να παραβρεθεί εξετάσεις και απλά θα μπει σε καραντίνα γιατί ένας συμμαθητής του ή κάποιος άλλος βρέθηκε θετικός στο εξεταστικό κέντρο αυτό το παιδί που δεν έχει καμία υπευθυνότητα δεν φταίει σε τίποτα το ίδιο γιατί να δώσει επαναληπτικές εξετάσεις τον Σεπτέμβρη ; θεωρώ ότι υπάρχει νομικό κ ηθικό ζήτημα, καθόσον ένας μαθητής που δεν έχει κάποιο προβλημα κ επιθυμεί να ολοκληρώσει τις εξετάσεις του δεν θα του επιτρέπεται με τη λογική ότι δυνητικά μπορεί να νοσήσει. Και αν δεν νοσήσει ;
ΥΓ : Εννοείται για αποφυγή κάθε παρεξηγήσεως ότι οποιοσδήποτε μαθητής ή τρίτος εμπλεκόμενος με τις πανελλήνιες εξετάσεις νόσησει από τον κορονοϊό δεν έχει καμία ευθύνη ο ίδιος για μετάδοση σε άλλους μην φτάσουμε σε κοινωνικό ρατσισμό Ούτε φυσικά θα πρέπει να του αποδοθούν ευθύνες

Απορία
|

Οι εκπαιδευτικοί-επιτηρητές των Πανελληνίων και οι εξεταζόμενοι μαθητές θα φορούν μάσκες κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, αφού θα βρίσκονται σε κλειστούς χώρους; Οι αποστάσεις στις αίθουσες εξετάσεων πως θα τηρούνται; Τα θέματα θα δίδονται και τα γραπτά θα παραδίδονται εξ αποστάσεως; Είναι δυνατόν; Έλεος!

Κ.Π.
|

Ξεκινούν οι πανελλήνιες και τα παιδιά δίνουν 2-3 μαθήματα . Σε κάποιο σχολείο εμφανίζεται ένα κρούσμα!! Μπαίνουν σε καραντίνα όλοι οι μαθητές!! Ποια είναι η λύση;;;; Σύμφωνα με το υπουργείο : " Επαναληπτικές Εξετάσεις στις οποίες οι υποψήφιοι εξετάζονται υποχρεωτικά στο σύνολο των μαθημάτων και όχι μόνο σε όποιο απουσίασαν" Έτσι απλά και χωρίς κανείς να έχει σκεφτεί τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τα παιδιά μας!!! Γιατί όλα τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες είναι ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!

Τί να πω;
|

Δεν παίζεται η γυναίκα.Το παιδι θα αρρωστήσε, θα φοβαται ακομα και για τη ζωη του,θα ειναι στην απομονωση ολο το καλκαιρι ( μακαρι οχι στο νοσοκομειο και θα πρεπει να ειναι ετοιμος να γραψε.Το ιδιο ισχυει βεβαια και για τους συμμαθητες του που θα τεθουν υποχρωτικα σε καραντινα.Ευτυχως αυτα τα παιδια οπως και ολοι μας ψηφιζουμε και δε θα ξεχασουμε ποτε αυτην που γραφει στα παλα της τα παπουτσια την υγεια μας, τη ζωη μας.Αραγε αν το παιδι της αντιμετωπιζε παρομοιες καταστασεις τί θα εκανε;

ενας απλος ανθρωπος
|

μηπως ειναι ωρα να δουμε μεσα απο την απανθρωπη συμπεριφορα της υπουργου τι ακριβως σημαινουν οι πανελλαδικες εξετασεις; τι ειναι αυτες οι εξετασεις που αξιζει να διακινδυνευσουν χιλιαδες νεοι την υγεια τους; γτ δεν εφαρμοζεται το συστημα που εφαρμοστηκε στην γαλλια; μηπως υπαρχουν διαφορα συμφεροντα πισω απο τις εξετασεις και αλλοι ευνοουνται εις βαρος των παιδιων ; μηπως ειναι καιρος η ελληνικη κοινωνια να ξυπνησει;


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/67224/ypoyrgos-epanaliptikes-panelladikes-gia-toys-ypopsifioys-poy-prosvlithoyn-apo-koronoio