Υπουργός: Υπάρχει ενδεχόμενο σταδιακού ανοίγματος των σχολείων- Είναι υπό συζήτηση εάν θα γίνουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις

Δημοσίευση: 26/04/2020

Τελευταία Ενημέρωση: 27/04/2020, 08:47

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Υπουργός: Υπάρχει ενδεχόμενο σταδιακού ανοίγματος των σχολείων-  Είναι υπό συζήτηση εάν  θα γίνουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις

"Για τα Πανεπιστήμια βασική μας προτεραιότητα είναι προς επίλυση ζητήματα των κλινικών εργαστηρίων και πότε αυτά θα μπορέσουν να ξεκινήσουν και πότε θα γίνουν οι εξετάσεις του εξαμήνου"

Ανοικτά παραμένουν τα ζητήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων , τους ανοίγματος των σχολείων και των εξετάσεων των φοιτητών , σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως.

Ειδικότερα η υπουργός Παιδείας, μιλώντας στον ΟΡΕΝ, δήλωσε τα εξής:

Πανελλαδικές: Στόχος είναι μετά τις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού να υπάρξει και μια κατεύθυνση αναφορικά με την ημερομηνία έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων .Προτεραιότητά μας είναι η Γ Λυκείου είναι οι Πανελλαδικές.

Επαναληπτικές Πανελλαδικές το Σεπτέμβριο: Εάν νοσήσει κάποιος στις Πανελλαδικές, είναι κάτι που συμβαίνει κάθε χρόνο με άλλες ασθένειες υπάρχει μέριμνα για Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις τον Σεπτέμβριο.

Άνοιγμα σχολείων: Υπάρχει ενδεχόμενο σταδιακού ανοίγματος των εκπαιδευτικών δομών.  Αναμένουμε τις τελικές ανακοινώσεις του πρωθυπουργού.

Ενδοσχολικές εξετάσεις: Είναι υπό συζήτηση εάν  θα γίνουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις. Υπάρχουν  εκεί όλα τα ενδεχόμενα. Σαφώς η προτεραιότητά μας είναι η κάλυψη της διδακτέας ύλης. Προτεραιότητας μας είναι οι μεγαλύτερες τάξεις.

Παράταση διδακτικού έτους: Υπάρχει ενδεχόμενο παράτασης του διδακτικού έτους με στόχο την μεγαλύτερη δυνατή κάλυψη  της ύλης . Τα σενάρια που εξετάζουμε είναι η παράταση να μην υπερβεί το μήνα Ιούνιο.

Έναρξη του νέου διδακτικού έτους:  Έχει συζητηθεί να ανοίξουν νωρίτερα τα σχολεία για το επόμενο σχολικό έτος. Υπάρχει το ενδεχόμενο να ξεκινήσουν νωρίτερα τα μαθήματα, προκειμένου να καλυφθεί χαμένη ύλη από το τρέχον  διδακτικό έτος.

Μπορεί να ξεκινήσει το νέο Διδακτικό έτος και Αύγουστο;  Δεν  έχουμε ακόμη συγκεκριμένες ημερομηνίες

Φροντιστήρια-Κέντρα Ξένων Γλωσσών: Περιλαμβάνονται στις τελικές αποφάσεις  που θα ληφθούν  και θα ανακοινωθούν.

Επιστροφή χρημάτων για σχολικές εκδρομές που δεν έγιναν: Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει  κάτι ανακοινώσιμο. Λόγοι ανωτέρας βίας οδήγησαν την Κυβέρνηση να λάβει απόφαση απαγόρευσης των εκδρομών των μαθητών  για την προστασία της δημόσιας υγείας

Πανεπιστήμια: Βασική μας προτεραιότητα είναι προς επίλυση είναι ζητήματα των κλινικών εργαστηρίων και πότε  αυτά θα μπορέσουν να  ξεκινήσουν  και πότε θα γίνουν οι εξετάσεις του εξαμήνου.

 

Σχόλια (22)

@
|

υπαρχει ενδεχομενο ο κορονοιος να εξαφανισθεί τελείως, εμεις να κερδίσουμε το λοτο, και η κ. υπουργός να γινει πιο συγκεκριμενη. Διαφορετικά καλύτερα να στρωθει στη δουλειά και να μην δινει συνεντεύξεις παρουσιαζοντας ενδεχόμενα.

Δημητρης
|

Απο το να υποχρεωνουν καθηγητες και μαθητες να πανε σχολειο και αυτο να ειναι επικινδυνο, ας υποχρεωσουν τους καθηγητες του σχολειου να κανουν μαθημα εξ αποστασεως παντα για τα παιδια που δεν πανε φροντιστηριο. Και οσα παιδακια δεν εχουν ταμπλετ η κατι τετοιο, που δεν θα ειναι πολλα, να τους δωσουν. Μιλαω για τη Γ λυκειου.
Γιατι να κινδυνεψουν και να μη δωσουν καν Πανελληνιες;
2020-εξ αποστασεως εκπαιδευση. Hello...
ΗΜΑΡΤΟΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΕ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
|

και κατι ακομα
μπραβο Θαναση που άνοιξες τα σχόλια, λέγοντας με λίγα λόγια σχεδον όλα.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΕ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
|

Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη μανία να ανοίξουν τα σχολεία για την Τρίτη Λυκείου ενώ ξέρουμε όλοι ότι υπάρχει κίνδυνος. Προσωπικά θα ήθελα μια απάντηση στα παρακάτω ερωτήματα:
- Αν υποθέσουμε ότι κάποιο παιδί νοσήσει, τα άλλα παιδιά του σχολείου τι θα γινουν; θα εχουμε καραντινα και δεν θα δώσουν;
- το ίδιο για το κάθε παιδί. γιατι το εκθετουν σε αυτον τον κινδυνο;

έχω από την αρχη μπει στην εξης τακτική:
ανησυχώ μεν αλλά κάνω καθημερινά υπομονή και εμπιστεύομαι τους υπευθύνους, γιατί μου έδειξαν οτι μπορώ να το κάνω. και αισιοδοξώ οτι θα βρεθούν σιγα σιγά λύσεις και με ηρεμία θα γίνουν όλα όπως πριν. τώρα γιατι το αλλάζουν;
επίσης, λένε πως ίσως η διασπορα να μην ειναι μεγάλη. οκ, θέλω κι εδω μια απάντηση
-αν εγω ως εκπαιδευτικος κολλήσω και παθω κάτι εγω η κάποιος απο την οικογένειά μου, με νοιαζουν τα νουμερα...;
Τα νουμερα ειναι για τους ειδικους που παρακολουθουν την ιστορία. Και σιγουρα ειναι σημαντικό ότι πάμε καλά εδώ στην χώρα μας και μπραβο. Για τον άνθρωπο που έφυγε όμως, η την οικογένεια του δεν υπάρχουν. Για πειτε για νουμερα σε αυτούς...
ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΙς ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙς ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕς ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ. ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΥΛΗ ΜΕΙΩΘΗΚΕ... ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΥΤΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΠΙΤΙ..
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ...

υγ: εγω ως εκπαιδευτικος, διστάζω αυτη τη στιγμη να μπω στην αιθουσα, ποσο μάλλον συνάδελφοι με προβλήματα υγείας. Ας το αφησουν όταν η επιστημη θα έχει περισσότερα όπλα.
συγνώμη για το μακροσκελες.

foros1
|

#foros1

φυσικά και το γνωρίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί. Το σκεπτικό είναι να ακυρωθεί με κάθε νόμιμο τρόπο το άνοιγμα των σχολείων ΕΚΤΌΣ από την γ λυκείου και τις πανελλαδικές, που με πολύ προσοχή και τύχη θα μπορούσαν ίσως να γίνουν.
Είναι απαράδεκτα να γίνουμε εκπαιδευτικοί, παιδιά και γονείς πειραματόζωα από κάποιους που θέλουν να δοκιμάσουν την ανοσία της αγέλης μέσα στα σχολεία.
Τα μέτρα που ανέφερα είναι πρακτικά αδύνατο να εφαρμοστούν στα περισσότερα σχολεία, άρα η λειτουργία τους θα βασιστεί στην σιωπηλή ανοχή των εκπαιδευτικών. Αυτό όμως δεν πρέπει να συμβεί. Θέλετε με ενστάσεις, άδειες, απεργία, εξώδικα, δεν ξέρω τι άλλη νόμιμη ενέργεια, να μην υπάρχει καμμία ανοχή σε ελλείψεις προστασίας.

Μητέρα μαθητή
|

Η κ. Ζαχαράκη σαν καθηγήτρια που είναι, και αφού έχει εργασθεί σε σχολεία όπως αναφέρει στο βιογραφικό της.
Ποτέ δε συμμετείχε σε Πανελλήνιες για να γνωρίζει από μέσα πως λειτουργεί το σύστημα;;;;
Να ενημερώσει τουλάχιστον την προϊσταμένη της για τα πρακτικά προβλήματα που θα παρουσιαστούν;;;;
Φωνάζουν οι καθηγητές καθημερινά, κανείς δεν ακούει επιτέλους τους ειδικούς επί του θέματος!!!

Ηλίας
|

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μασάει τα λόγια της η Κεραμέως... Λέει :

"Υπάρχει ενδεχόμενο σταδιακού ανοίγματος των εκπαιδευτικών δομών. Αναμένουμε τις τελικές ανακοινώσεις του πρωθυπουργού."

Και σκέφτομαι... Είπαν ότι όταν με τη σταδιακή άρση των μέτρων, δε θα απαιτείται βεβαίωση ή SMS για να βγούμε από το σπίτι θα επιτρέπονται οι συναθροίσεις μέχρι 10 ατόμων.

Είναι δυνατό να απαγορεύεται η συνάθροιση άνω των 10 ατόμων και να ανοίξουν ταυτόχρονα τα σχολεία όλων των βαθμίδων και να βάζουμε σε κλειστούς χώρους τμήματα των 20..25..27 μαθητών??? Ποια η λογική πίσω από κάτι τέτοιο?

BT
|

Τα μικρά παιδιά δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις που επιβάλλουν οι νέες συνθήκες, απλά λόγω ηλικίας. Ένα τετράχρονο ή πεντάχρονο παιδί δεν μπορεί να καλύψει όπως πρέπει το πτάρνισμα ούτε μπορεί να κρατήσει επί ώρες τη δέουσα απόσταση από τους συμμαθητές και την/τον εκπαιδευτικό του με όποιες συνέπειες συνεπάγονται. Οι αίθουσες είναι, εξάλλου, μικρές στην πλειονότητά τους και η καθαρίστρια έρχεται μετά το πέρας του ολοημέρου... Κι ο εκπαιδευτικός θα προβαίνει συνεχώς σε απαγορεύσεις σε τόσο μικρά παιδιά; Και με το ολοήμερο τι θα γίνει; Θα ξαπλώνουν το ένα δίπλα στο άλλο, όπως γίνεται συνήθως;

Ηρα
|

Λυπαμαι που πειραματοζωα θα γινουν τα παιδια και οι εκπαιδευτικοι! Διατυμπανιζει η υπουργος οτι τα παιδια ΜΑΣ αξιζουν καλυτερη εκπαιδευση, οι εκπαιδευτικοι ΜΑΣ ειναι διπλα τους...ΞΕΧΝΑ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ απο το 3γωνο ΜΑΘΗΤΗΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΓΟΝΕΙΣ...Δυστυχως μας κοροιδευουν για αλλη μια φορα...ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ...ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ....τοσα λεφτα εδωσαν στις διαφημισεις...ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ....

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Συνεχίζεται η ανεύθυνη συνεντευξιομανία της υπουργού με ήξεις-αφήξεις και μισόλογα χωρίς καμία συγκεκριμένη απάντηση για κανένα θέμα, αλλά εκείνο που είναι απολύτως εξοργιστικό είναι ότι όλη η συζήτηση για το άνοιγμα των σχολείων σε επίπεδο κυβέρνησης και δημοσιογράφων δεν περιλαμβάνει την παραμικρή αναφορά στον παράγοντα εκπαιδευτικός! Είναι απίθανο ότι η κουβέντα περιστρέφεται γύρω από κάθε λεπτομέρεια πλην των εκπαιδευτικών! Τόσο φανερά λοιπόν έχουν απαξιώσει το ρόλο μας, ώστε ούτε καν μια τυπική κουβέντα δεν μας χαλαλίζουν;
Εγώ πάντως ως διευθυντής έχω ήδη σπεύσει από σήμερα να ενημερώσω τις υπερκείμενες αρχές (δήμο, ΔΔΕ) ότι οφείλουν οι πάντες να μεριμνήσουν ώστε πριν από την ενδεχόμενη προσέλευση μαθητών στο σχολείο, θα πρέπει να έχουν απολυμναθεί σχολαστικά οι σχολικοί χώροι και να υπάρχει ρητή δέσμευση ότι η απολύμανση θα είναι καθημερινή και ότι θα εξασφαλιστούν σε επάρκεια τα είδη υγιεινής άμεσης προτεραιότητας, δηλαδή μάσκες, γάντια και αντισηπτικά. Αλλιώς, δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να επιτραπεί να εισέλθουν μαθητές σε αίθουσες και να υποχρεωθεί εκπαιδευτικός να κλειστεί μαζί τους στην αίθουσα! Κι έχουν ήδη ενημερωθεί και οι γονείς για τα παραπάνω!
Βεβαίως όλοι ελπίζουμε - προσωπικά το θεωρώ βέβαιο - ότι η κατάσταση από μόνη της θα είναι πιο εύκολα αντιμετωπίσιμη με την έννοια ότι ελάχιστοι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο, ειδικά της γ' τάξης λυκείου, είτε γιατί δε θα τους αφήνουν οι γονείς τους, είτε γιατί αποκλείεται να προσμετρηθούν οι απουσίες αυτής της περιόδου, είτε ακόμα ακόμα γιατί οι περισσότεροι τελειόφοιτοι έτσι κι αλλιώς έχουν κρατήσει τα όρια απουσιών τους ακριβώς για το τέλος της χρονιάς!

Γιατί σταδιακού?
|

"Υπάρχει ενδεχόμενο σταδιακού ανοίγματος των σχολείων". Υπάρχει ενδεχόμενο ταχέως κλεισίματος των δελτίων ειδήσεων, του τίποτα, του "καναλιού" Κεραμέως?

Μητέρα μαθητή Γ Λυκείου
|

Τύφλα να΄χει η πυθία μπροστά στην Κεραμέως!!!
Πανελλαδικές: Στόχος είναι....
Επαναληπτικές Πανελλαδικές το Σεπτέμβριο: Εάν νοσήσει κάποιος...
Άνοιγμα σχολείων: Υπάρχει ενδεχόμενο .....
Ενδοσχολικές εξετάσεις: Είναι υπό συζήτηση.....
Παράταση διδακτικού έτους: Υπάρχει ενδεχόμενο .....
Έναρξη του νέου διδακτικού έτους: Έχει συζητηθεί να ανοίξουν νωρίτερα τα σχολεία για το επόμενο σχολικό έτος. Υπάρχει το ενδεχόμενο .......
Μπορεί να ξεκινήσει το νέο Διδακτικό έτος και Αύγουστο; Δεν έχουμε ακόμη συγκεκριμένες ημερομηνίες....
Επιστροφή χρημάτων για σχολικές εκδρομές που δεν έγιναν: Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο...........
Πανεπιστήμια: Βασική μας προτεραιότητα είναι προς επίλυση είναι ζητήματα των κλινικών εργαστηρίων και πότε αυτά θα μπορέσουν να ξεκινήσουν και πότε θα γίνουν οι εξετάσεις του εξαμήνου........
Αυτά από τα χείλη της αρμόδιας Υπουργού!!!!!

Νηπιαγωγός
|

Ισότητα για ΟΛΟΥΣ!!!!!! Παιδιά με απόσταση 2μ.το ένα από το άλλο,15 τ.μ. για τον καθένα, υποχρεωτική μάσκα για όλους, πλύσιμο κάθε φορά που πιάνουμε κάτι, καθαρίστρια κατά τη διάρκεια που λειτουργεί το σχολείο, πλέξ γκλας στην έδρα, υπεύθυνη δήλωση των γονέων καθημερινά ότι το παιδί δεν νοσεί (ΤΕΛΟΣ η προσφιλής συνήθεια να δίνουν στο άρρωστο παιδί τους depon και να το στέλνουν στο σχολείο!!!!!!!!!!!). Τίποτα λιγότερο από τις άλλες επαγγελματικές ομάδες. Τόσα χρόνια νηπιαγωγός έχω κολλήσει όλων των λογιών τις ιώσεις(Αυτά προς απάντηση και σε όλους αυτούς τους που μιλάνε για τεμπέληδες εκπαιδευτικούς χωρίς να γνωρίζουν).Και κάτι ακόμα...Φόρους πληρώνουμε κι εμείς στο κράτος και μάλιστα έως το τελευταίο ευρώ, εν αντιθέσει με κάποιους που ξέρουν μόνο να κουνάνε το δάχτυλο...Ποιον προσπαθείτε να ξεγελάσετε;

@foros1
|

Πολύ σωστά όλα αυτά. 2 μέτρα απόσταση, ένας μαθητής ανά 15 τετραγωνικά. Δυο μικρές ερωτησούλες:
1. Γνωρίζετε ότι υπάρχουν σχολεία που έχουν αίθουσες σε κοντέινερ;
2. Γνωρίζετε ότι σε πάρα πολλά σχολεία απλά δεν φτάνουν οι αίθουσες γι αυτή την αναλογία;
Τι προτείνετε γι αυτό;

Σπίλμπεργκ?
|

@foros1
Σωστά. Όμως λίγο σε ταινία επιστημονικής φαντασίας του Σπίλμπεργκ και σε εργαστήριο της ΝΑΣΑ δεν παραπέμπει η εικόνα?
Πρακτικά, ΜΠΟΡΕΙ άραγε να είναι-γίνει έτσι μια μαθητική τάξη και να γίνεται και κανονικό μάθημα?

Νηπιαγωγός
|

Συμφωνώ απόλυτα με τον ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Β. Δεν γίνεται δύο μέτρα δύο σταθμά. Δεν ζητάμε, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ίση μεταχείριση!!!!!!!!!(προς απάντηση και όσων συκοφαντούν τους εκπαιδευτικούς).

ΣΙΜΩΣ. ΓΕΩΡΓΙΑ
|

Αυτά που λένε με την κοινωνική λογική της τήρησης των μέτρων απλά δεν γίνονται εκτός αν χτιστούν όπως στην Κίνα μέσα σε μια εβδομάδα καινούργια σχολεία! Είναι δεδομένο ότι και να επιχειρήσουν να τα ανοίξουν οι γονείς δεν θα στείλουν τα παιδιά δεδομένου ότι δεν υπάρχουν έγκυρες πληροφορίες για τα επίπεδα ανοσίας στον γενικό πληθυσμό. Κανείς δεν θα παίξει ρώσικη ρουλέτα με την ζωή των οικείων του δεδομένου ότι στην Ελλάδα babysitting κάνουν οι ευπαθείς ομάδες.

foros1
|

Πολύ απλά, τυπικότητα μέχρι κεραίας!
2 μέτρα απόσταση, ένας μαθητής ανά 15 τετραγωνικά, όχι συναθροίσεις πάνω από 10 άτομα, δεν πιάνουμε τίποτα χωρίς γάντια και αμέσως μετά απολύμανση, ενστάσεις από ηλικιωμένους και με υποκείμενα νοσήματα εκπαιδευτικούς, γιατί όχι και διαχωριστικά πλεξι γκλας μπροστά από κάθε έδρα.
Δεν γίνεται αλλού να ισχύουν αντίστοιχα μέτρα και στα σχολεία όχι. (ΟΛΜΕ ΑΚΟΥΣ?)
Με όλα τα αναγκαία μέτρα, μπορεί σε κάθε σχολείο κάθε μέρα να χωράει μόνο μια τάξη,
Οτιδήποτε άλλο είναι έγκλημα!
Επίσης οταν ένα τμήμα πχ 27 παιδιών χωριστεί σε 3 υποτμήματα, πρέπει να βρεθούν άλλοι 2 συνάδελφοι για να γίνει μάθημα σε όλο το τμήμα? Νέες αναθέσεις?

Παναγιώτης Β
|

"Υπό συζήτηση", "υπό σκέψη", "υπό διερεύνηση", "υπό εξέταση"...
Στον πραγματικό κόσμο, όλα αυτά τα "υπό..." οδηγούν σε ΥΠΟβιβασμό της επικοινωνίας με τον κοινό, η οποία είναι εκ των πραγμάτων κρίσιμη αυτό το διάστημα.
Εξαιρετικά κουραστική, τόσο η αναποφασιστικότητα του ΥΠΑΙΘ, όσο και το πάθος αυτοπροβολής της κ. Κεραμέως.

ΕΛΕΝΗ
|

Χωρίς κατάλληλες αίθουσες και μείωση του αριθμού των μαθητών δεν επαρκούν τα αντισηπτικά για να ανοίξουν τα σχολεία. Όταν έχεις 27 μαθητές σε μια αίθουσα που δεν απομένει χώρος για την έδρα του εκπαιδευτικού, πως και ποιός να προστατευτεί; Ας ξεκινήσει από αυτό λοιπόν η υπουργός, δεν μας καίει τώρα και καλά η τράπεζα θεμάτων!

Πάλι συνεντεύξεις;
|

Μπορεί το Υπουργείο να ανακοινώσει το πρόγραμμα συνεντεύξεων της Υπουργού τις επόμενες κρίσιμες ημέρες;

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Ποια ύλη των άλλων τάξεων και ποια κάλυψή της; Μας κλείσατε μέσα, μας απομονώσατε, για να αποφύγετε το ρεζιλίκι με τα νοσοκομεία. Προχωρήσαμε στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με όλες μας τις δυνάμεις. Και τώρα, μόνο και μόνο για οικονομικούς λόγους προβαίνετε στο απονενοημένο διάβημα του ανοίγματος όλων των σχολείων. Δηλαδή ο κίνδυνος πέρασε; Τώρα δεν μας ενδιαφέρει η διασπορά του ιού και τα πιθανά θύματα; Όλα καλά; Μπορούμε να συγχρωτισθούμε στις τάξεις (γιατί όσα μέτρα κι αν λάβετε αυτό είναι αναπόφευκτο), να πιάνουμε στα χέρια μας γραπτά και τετράδια, να ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με συναδέλφους και παιδιά; Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος; Ή τώρα δεν σας πειράζει αν αρρωστήσουν τα παιδιά, οι γονείς τους, οι εκπαιδευτικοί; Βρείτε απλά έναν τρόπο να γίνουν οι Πανελλήνιες και να τελειώνουν και αφήστε κατά μέρους τις ανοησίες.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/67257/ypoyrgos-yparhei-endehomeno-stadiakoy-anoigmatos-ton-sholeion-einai-ypo-syzitisi-ean