Ν. Κεραμέως: Υπάρχει η πιθανότητα πρώτα να ανοίξουν τα Δημοτικά και μετά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια

Δημοσίευση: 21/11/2020

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ν. Κεραμέως: Υπάρχει η πιθανότητα πρώτα να ανοίξουν τα Δημοτικά και μετά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια

«Οι μελέτες έδειξαν ότι τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες διασποράς του ιού και τα σχολεία έκλεισαν για να περιοριστεί η κινητικότητα των ενηλίκων. Στόχος μας και προτεραιότητα είναι να ανοίξουν τα σχολεία και υπάρχει η πιθανότητα πρώτα να ανοίξουν τα δημοτικά και μετά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια».

Τη δήλωση αυτή έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σήμερα μιλώντας στον ΑΝΤ1 και διευκρίνισε  ότι “ο χρόνος στον οποίο θα υλοποιηθεί η επαναλειτουργία των σχολείων εξαρτάται από τους λοιμωξιολόγους”.

Σε ότι αφορά τις απουσίες των μαθητών, είπε ότι αυτές δεν υπολογίζονται όταν υπάρχουν τεχνικά προβλήματα, ωστόσο κατά τις άλλες ημέρες τα μαθήματα είναι υποχρεωτικά για όλους και πρέπει να παρακολουθούνται από τα παιδιά.

Η υπ. Παιδείας επανέλαβε σε ότι αφορά την πλατφόρμα για την τηλεκπαίδευση ότι δεν αφορά σε έργο που υλοποιείται στο πλαίσιο διαγωνισμού, αλλά αποτελεί δωρεά η χρήση της, για την οποία μάλιστα όπως είπε, αν και η αντιπολίτευση το ζητούσε επιμόνως τις προηγούμενες ημέρες, ουδείς έχει αντααποκριθεί αφότου το Υπουργείο δήλωσε ότι μπορεί όποιος θέλει να δει τα σχετικά έγγραφα.

Η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε στο πλαίσιο λειτουργίας της τηλεκπαίδευσης στην χώρα, μέσω δωρεάν πλατφόρμας και πρόσβασης σε αυτήν των μαθητών σε όλη την χώρα, υπογραμμίζοντας ότι είναι ένα πολύ μεγάλο ψηφιακό έργο, που αφορά 1,6 εκ. μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενώ παραδέχθηκε ότι υπήρξαν μικρά προβλήματα και θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

Σχετικά  με τις  καταγγελίες για διανομή tablet σε σχολεία, τα οποία καταλήγουν όμως αντί για τα χέρια μαθητών σε χέρια καθηγητών, η κ. Κεραμέως είπε ότι υπάρχουν σαφείς εντολές που πρέπει να τηρούνται, αποδέχθηκε ότι υπάρχουν προβλήματα σε κάποιες περιοχές, τόνισε όμως ότι είναι μεγάλη η συμμετοχή των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η υπ. Παιδείας είπε ότι σύμφωνα με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης της περιοχής, τα παιδιά από το χωριό της Ηλείας, η φωτογραφία των οποίων να κάθονται στο καφενείο του χωριού για να «συνδεθούν» με την τηλεκπαίδευση, ουδέποτε συνδέθηκαν τις επίμαχες δύο ημέρες στην πλατφόρμα ούτε έκαναν χρήση της συσκευής που υπήρχε στο σχολείο και ήταν στην διάθεση τους, επαναλαμβάνοντας ότι το Υπουργείο είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο να παρέμβει για να δοθούν λύσεις σε τέτοιου είδους περιπτώσεις.

«Αυτό που συνέβη τις τελευταίες ημέρες είναι πρωτόγνωρο για την χώρα και ουδείς θα πίστευε πριν από μερικούς μήνες ότι λόγω της πανδημίας θα γινόταν η ψηφιακή μετάβαση όλων των σχολείων της χώρας. Την πρώτη ημέρα σύνδεσης των Γυμνασίων και των Λυκείων της χώρας, υπήρξαν αρρυθμίες, έπρεπε να συντονιστεί το σύστημα, υπήρχε πανευρωπαϊκό πρόβλημα, όμως δύο εβδομάδες τώρα γίνονται κανονικά τα μαθήματα σε δεκάδες χιλιάδες εικονικές τάξεις καθημερινά. Το ίδιο έγινε και την πρώτη ημέρα σύνδεσης των δημοτικών, υπήρξαν προβλήματα και θα συνεχίσουν να υπάρχουν κάποια προβλήματα, όμως πλέον τα μαθήματα γίνονται», τόνισε η κ. Κεραμέως.

 

Σχόλια (35)

Μπανανία
|

Μας μιλάει για μελέτες χωρίς test. Αυτό μιλάει από μόνο του. "Έκλεισαν τα σχολεία για να περιοριστεί η κινητικότητα των μεγάλων". Προφανώς τα παιδιά δεν ζουν με τους μεγάλους. "Ο ιός έχει διασπαρεί στην κοινότητα". Προφανώς όμως όχι στους Έλληνες γονείς γι' αυτό και η διασπορά στα παιδιά είναι μηδαμινή."Οι μεγάλοι μεταδίδουν στα παιδιά και όχι τα παιδιά στους μεγάλους". Προφανώς τα παιδιά κολλούν από τους γονείς τους και το υπόλοιπο περιβάλλον τους αλλά με κάποιο τρόπο δεν φέρνουν τον ιό που έχουν κολλήσει στο σχολείο. Γονείς κι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν γεμάτα πορτοφόλια για να πληρώνουν τα test κάθε φορά που υπάρχει υποψία... Αναρωτήθηκε κανείς πόσες φορές συμβαίνει αυτό μέσα στην σχολική χρονιά; Κάνω εικόνα τι θα συνέβαινε εάν όλα αυτά ξεστομίζονταν από τους "άλλους" κι όχι από τους " άριστους". Εσείς;

Φιλόλογος
|

Είτε ανοιξουν τώρα είτε αργότερα, λίγο μετά θα ξανακλεισουν.Άς ρυθμιστεί το θέμα της ύλης της Γ Λυκειου. Είναι τεράστια & δεν μπορούν καθηγητές και μαθητές να ανταποκριθούν.

HΡΑ*
|

Στην κοινή συνέντευξη με τον κ. Πρωθυπουργο - 5 Νοεμβρίου 2020 - ο κ. Τσιόρδας δηλώνει τα εξής : " Δεν σάς έδειξα μία διαφάνεια στην οποία φαίνεται ότι το 86% των μεταδόσεων..... συμβαίνει μέσα σε κλειστούς χώρους."
Ερωτάται η κ. Υπουργός : Το μάθημα στα Δημοτικά, τα Γυμνάσια και Λύκεια γίνεται σε ανοιχτούς χώρους;
Ο κ. Μόσιαλος δήλωσε πάνω κάτω τα ίδια, ο κ. Μαγιορκίνης τον περασμένο Ιούλιο σημειώνει χαρακτηριστικά : "Η μετάδοση του κορωνοϊού σε ανοιχτούς χώρους είναι 10 φορές χαμηλότερη." Σύμφωνα μάλιστα με μελέτη κινέζων ερευνητών με την τήρηση των υγειονομικών μέτρων ( μάσκα + αποστάσεις) το ποσοστό μετάδοσεις στους ανοιχτούς χώρους κυμαίνεται από 0 - έως 5%. Λοιπόν, αφήστε την αρλουμπολογία και σοβαρευτείτε ! Κι αν όπως επίσημα δηλώνεται ότι "...η επαναλειτουργία των σχολείων εξαρτάται από τους λοιμωξιολόγους”, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε κατά γράμμα τις προτάσεις τους. Δυστυχώς τον περασμένο Ιούνιο οι προειδοποιήσεις και προτάσεις των λοιμοξιολογων ΔΕΝ εισακούστηκαν και φτάσαμε στην τραγική κατάσταση που βιώνουμε...Τα ήξεις αφήξεις και οι δηλώσεις επί δηλώσεων δεν λύνουν προβλήματα. Απλά δημιουργούν σύγχυση στους γονείς, μαθητές και τους εκπαδευτικούς όλων των βαθμίδων. Έλεος , φτάνει πια !

Είναι αστείοι
|

που ισχυρίζονται ότι δεν κολλάνε.Στο δημοτικό που δουλεύω είχαμε 6 επιβεβαιωμένα κρούσματα σε δασκάλους και βοηθητικό προσωπικό το ένα μετά το άλλο. Κανένα κλιμάκιο δεν ήρθε, κανένα τέστ δεν έγινε, να καμία απολύμανση... Και περιμένοντας το αποτέλεσμα του τέστ του δασκάλου η τάξη του λειτουργεί κανονικά χωρίς το δάσκαλο. Ο οποίος τελικά βγαίνει θετικός αλλά 9 μέρες που αναμένεται το αποτέλεσμα τα παιδιά και αυτοί που αναπληρώνουν είναι στην τάξη. Αυτή κλείνει τη δέκατη μέρα. Είναι λογικό??? Επίσης αν κάποιος βγεί θετικός με rapid δεν αναγνωρίζεται ως επίσημο κρούσμα και δε γίνεται τίποτα μέχρι το αποτέλεσμα του μοριακού. Ένα πραγμα γίνεται βέβαια. Η ΔΙΑΣΠΟΡΆ! Για αυτό και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε! Να μας αποδείξουν ότι δεν υπάρχει κίνδυνος στα σχολεία κάνοντας τέστ και ανακοινώνοντας ποσοστά θετικών. Αλλά δε συμφέρει...

ΕΛΕΝΗ
|

Η Υπουργός δήλωσε: "Οι μελέτες έδειξαν ότι τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες διασποράς του ιού και τα σχολεία έκλεισαν για να περιοριστεί η κινητικότητα των ενηλίκων". ΕΡΩΤΗΜΑ 1: Εφόσον τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες διασποράς, γιατί τότε κλείσατε τα Γυμνάσια-Λύκεια; Για να περιοριστεί η κινητικότητα του μπαμπά, της μαμάς και του παππού τους, που τους πηγαίνει απ' το χεράκι στο σχολείο; ΕΡΩΤΗΜΑ 2: Εφόσον τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες διασποράς, γιατί τότε στα Δημοτικά έχουμε τόσα κλειστά Τμήματα, τόσους μαθητές συμπτωματικούς σε καραντίνα και ποιος ξέρει πόσους ασυμπτωματικούς; Ποια ιχνηλάτηση επαφών έχει κάνει ο ΕΟΔΥ, που μετά από 5-7 μέρες ούτε τα τεστ δεν έχει στείλει στους γονείς και δεν έχει καν ρωτήσει με ποιους ήρθε το παιδί σε επαφή; Που βγάζει το ένα τεστ rapid θετικό και μετά βγάζει το μοριακό RCR αρνητικό για το ίδιο παιδί, την ίδια μέρα; Κι εσείς μας λέτε, ότι οι μελέτες έδειξαν... Εάν έχετε λίγο ντροπή κι ανθρωπιά μέσα σας, στείλτε μόλις ανοίξουν τα σχολεία τον ΕΟΔΥ στα Δημοτικά για μαζικά τεστ. Και μετά ελάτε να μας πείτε για μελέτες!

Νίκος
|

Υπάρχει πιθανότητα να βρέξει ή να χιονίσει ή και καλό καιρό να κάνει... Επειδή η ανικανότητά σας δεν έχει όριο, υπάρχει η πιθανότητα να κολλήσουμε και όλοι (μαθητές-εκπαιδευτικοί). Αλλά υπάρχει και η βεβαιότητα ότι 3 μαθητές δημοτικού στο σχολείο μας βρέθηκαν θετικοί κι είχαν συμπτώματα (πυρετό, πονοκέφαλο, κόπωση) αλλά ευτυχώς το ξεπέρασαν ήπια. Κι επίσης 1 εκπ/κός του σχολείου μας νοσηλεύτηκε με πυρετό επί 1 βδομάδα σε Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο. Αλλά ξέχασα, οι εκπ/κοί και τα παιδιά δεν κολλάνε... Θου κύριε, φυλακήν τω στόματι μου...!

@Παρασκευή
|

Εμείς πάντως πέρα από παγουρίνα και γιγαντομάσκες κάτι άλλο δεν είδαμε στα σχολεία μας. Ούτε μαζικά τεστ, ούτε ιχνηλατήσεις, ούτε μείωση μαθητών στα τμήματα, ούτε λάπτοπ, ούτε τάμπλετ, ούτε κινητά, ούτε κι ενδιαφέρθηκε κανείς ποια από τα παιδιά μας έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και ποια όχι. Το "ό, τι μπορούσαν" ήταν δηλαδή μια σύμβαση με τη webex που κατέρρευσε τελείως την πρώτη μέρα και λειτούργησε με πολλά προβλήματα από τη δεύτερη και μετά και που δεν παρέχει ουσιαστικά επαρκή ασφάλεια στους συμμετέχοντες; Στα ιδιωτικά γιατί έδωσαν δικαίωμα επιλογής και άλλων πλατφορμών και στα δημόσια δεν έδωσαν ούτε μια εναλλακτική; Αν είναι δυνατόν! Αύξησαν τον αριθμό των μαθητών σε κάθε τάξη εν μέσω πανδημίας! Λογικά, πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία! Χώρια που έπαιξαν με τη νοημοσύνη μας λέγοντάς μας πως τι 15 τι 25 παιδιά στην τάξη, δεν έχει καμιά μεγάλη διαφορά... Όταν η χώρα μας μετρά 100 νεκρούς τη μέρα , το "ό,τι μπορούν" και "ό,τι προαιρούνται" δεν περνά τη βάση!

Παρασκευή
|

Θα ήταν καλύτερα να κυλήσουν τα πράγματα ήρεμα, όλοι οι γονείς έχουμε δίκαιο, αλλά και η κυβέρνηση βρίσκεται σε αδιέξοδο, ότι μπορούσαν έκαναν με το διαδίκτυο, αλλά δεν το περίμεναν ότι τα κρούσματα ιού θα αυξηθούν τόσο πολύ,και ότι όλα θα είναι έτοιμα να παρακολουθούν μαθήματα .τηλεκπαίδευσης.Να δώσουν τάμπλετ στα παιδιά να παρακολουθούν μαθήματα,ανεφ εισοδήματος του γονέα,να μάθουν τα παιδιά γράμματα,και στο πιο μακρινό χωριό.Χρονια όποια κυβέρνηση και να ήταν έφευγαν άσκοπα χρήματα.Και τώρα για να δώσουν τάμπλετ η λάπτοπ θα βγάλουν των γονιών τον λάδι, για να μορφωθούν τα παιδιά τους.

@ Τασούλα
|

Αν είναι δυνατόν! Το να λέτε μπράβο στην απόλυτα ανεπαρκή, την χειρότερη υπουργό Παιδείας που θυμάμαι, πόσο τυφλό φανατισμό μπορεί να περιέχει; Τι ακριβώς έκανε η Κεραμέως; Άφησε τόσους μήνες να περάσουν χωρίς καμία δοκιμή, χωρίς καμία διανομή υλικού (πλην τα παγουρινια), χωρίς καμία καταγραφή ποια παιδιά στερούνται πρόσβασης, χωρίς να μειώσει τους μαθητές, χωρίς να ανοίξει άδειες αίθουσες, χωρίς να προσλάβει έξτρα καθαριστές, χωρίς να αναπτύξει υλικό διαδικτυακό, χωρίς να πονέσει για τούς πρώτους νεκρούς ήρωες της εκπαίδευσης. Για αυτήν μπράβο; Προς Θεού, αλίμονο, έλεος, αυτό θυμίζει το Ελιά Ελιά και Κώτσο βασιλιά. Προς το παρόν έχουμε μόνο των κώτσο.

@Μαρία
|

Πολλοί γονείς έχουν ίντερνετ στα κινητά τους , αλλά δεν το γνωρίζουν, όπως πιθανότατα δεν το γνώριζες κι εσύ ως τώρα. Χωρίς ίντερνετ δε θα μπορούσες, όπως λες, να μπαίνεις κανονικά. Έχεις λοιπόν ίντερνετ , από τη στιγμή που μπορείτε και βλέπετε το μάθημα από την οθόνη του κινητού σου. Δυστυχώς όμως υπάρχουν και πολλά παιδιά που δεν έχουν ούτε ίντερνετ , ούτε σύγχρονο κινητό , τάμπλετ ή λάπτοπ ή κάποιον οικείο τους που να έχει τις γνώσεις, για να τα βοηθήσει να συνδεθούν και φυσικά δεν έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση.

@Μαρία
|

Χωρίς ίντερνετ και κάνουν μάθημα κανονικά, μας λες! Αυτό πάλι είναι πολύ παράξενο, Μαρία. Τι εννοείς; Σε ρωτάω γιατί το μάθημα έχει μόνο δύο τρόπους να γίνει. Ο ένας μέσω ίντερνετ (το σύνηθες) κι ο άλλος μέσω σταθερού τηλεφώνου (το σπάνιο). Αν όπως λες δεν έχεις ίντερνετ, τότε ακούν τα παιδιά μέσα από το σταθερό σου, χωρίς να βλέπουν εικόνα, κάτι που θα πρέπει να ξέρεις πως δεν είναι δυστυχώς δωρεάν για όλους όσους μπαίνουν έτσι. Μπορεί , από όσο ξέρω , αν δεν έχει κάποιος δωρεάν κλήσεις σε σταθερά, να κοστίσει 10 ευρώ περίπου την ώρα (δηλ. 600 ευρώ τον μήνα). Γι΄αυτό, σε αυτή την περίπτωση σιγουρέψου για το τι σύνδεση έχεις, ώστε να μη χρεωθείς άδικα. Αν πάλι βλέπουν εικόνα τα παιδιά σου και μπαίνουν όπως λες κανονικά, τότε θα έχεις ίντερνετ στο "έξυπνο" κινητό σου και άρα μέσω του ίντερνετ μπαίνουν, οπότε η πληροφορία που μας έδωσες πριν λίγο είναι λάθος.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ.
|

Πριν ανοιξουν εσεις που ειστε υπερμαχοι καλεστε στα σπιτιας σας ολους τους συμμαθητες των παιδιων σας και για μια εβδομαδα να παιζουν μαζι για 5 ωρες. Ετσι θα αποδειξετε οτι ολα βαινουν καλως και θα απαλλαξετε απο το αγχος τους εκπαιδευτικους. Οι συνδικαλιστικες οργανωσεις αν υπηρχαν θα επρεπε να συγκεντρωνουν στοιχεια αναλυτικα για το τι συμβαινει στους εκπαιδευτικους και αν αν αν ( μακαρι και ευχομαι και πιστευω οτι ο Θεος προστατευει το εργο μας) υπαρχει προβλημα να στειλουν εξωδικα στους λοιμωξιολογους και στον καθε υπευθυνο που εγγυαται με τις δηλωσεις του κλπ την ασφαλεια των εκπαιδευτικων στην δεδομενη στιγμη της πανδημιας (ευτυχως υπαρχουν και αρκετοι επιστημονες που δεν εχουν καθετες αποψεις)

Πε70
|

Οι δάσκαλοι ποτέ δεν είπαμε να κλείσουν τα σχολεία. Να λειτουργήσουν με ασφάλεια ζητήσαμε. Αλλά αυτό κοστίζει σε χρήματα. Από κει και πέρα κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ότι αυτό που ζούμε είναι ένας διαφορετικός πόλεμος. Στον πόλεμο οι προτεραιότητες αλλάζουν. Πρώτα έρχεται η ανθρώπινη ζωή και μετά η παιδεία. Στο κάτω κάτω τα μαθήματα μπορούν να αναπληρωθουν. Η ανθρώπινη ζωή και υγεία όμως όχι.

Μαρια
|

Εγω εχω δυο παιδια στο δημοτικο και δεν εχω ιντερνετ.Κανουν κανονικα μαθημα.Οντως ειναι δωρεαν και μονο την πρωτη μερα υπηρχε προβλημα.Παρολα αυτα τα σχολεια πρεπει να ανοιξουν!

Xara
|

Η τηλεκπαιδευση ειναι πολυ χρησιμη αρκει να γίνεται με τις καταλληλες παροχές κ υποστηριξη. Με τις συνθηκες αυτες που το συστημα διαρκώς καταρρέει κ η πλατφορμα δεν επιτρεπει εκτελεση των εφαρμογων της ειναι σκετη τηλεπαιδευση κ οχι τηλεκπαιδευση. Το μεταφερω σαν εκπαιδευτικος που πέρυσι εκανα χρηση της webex κ δεν ειχε καμια σχεση με τη φετινη κατασταση. Το συστημα περυσι λογω του μειωμενου κορεσμου λειτουργουσε αψογα. Φέτος ειναι καθαρη τρελα. Και για γονεις και για εκπαιδευτικους.

foros1
|

Όταν η εναλλακτική της τηλεκπαίδευσης είναι οι θάνατοι ανθρώπων που κολλάνε τον ιό από ιχνηλάτηση που περνά μέσα ή γύρω από σχολεία, χίλιες φορές η πρώτη.

@Τασούλα
|

Δύο από τους μαθητές μου δεν έχουν ίντερνετ στο σπίτι τους, οπότε δεν έχουν καμία πρόσβαση στο ... θαύμα της τηλεκπαίδευσης. Προς το παρόν τηλεφωνιόμαστε με τους γονείς (στο ένα και μοναδικό κινητό της οικογένειας) λίγο μετά το μάθημα για κανένα δεκάλεπτο και τους δίνω καθημερινά τα μαθήματα. Σε αυτά τα παιδιά και τους γονείς τους να πω ότι άδικα "γκρινιάζουν" κι ότι είναι "μέγα κατόρθωμα" που προχωρώ στην ύλη με τα παιδιά τους απόντα; Σύμφωνα με τις οδηγίες δηλαδή, θα πρέπει να τους βάζω και απουσίες; Θεωρείται ή όχι "τεχνικό πρόβλημα" η μη ύπαρξη ίντερνετ; Αυτοί οι μαθητές είναι ... "αόρατοι"; "Μεμονωμένο πρόβλημα"; Τι είναι; Ρωτώ γιατί , από όσο ξέρω, στη φορολογία είναι μια χαρά ... ορατοί! Αποφάσισα λοιπόν να "γκρινιάζω" κι εγώ μαζί τους, ώσπου να υπάρξει κάποια πρόβλεψη και για αυτά τα ελληνόπουλα.

ΠΕ86 σε φροντιστηριο μεσης εκπαίδευσης.
|

Μειώστε την ύλη!
Ελάτε, προσγειωθείτε τώρα. Αρκετά με τις πτήσεις της παντελούς έλλειψης κατανόησης της γήινης ελληνικής πραγματικότητας στην δευτεροβάθμια. Το ταξιδάκι στον πλανήτη σας πρέπει να τελειώσει...

Αναγκαίο κακό
|

Βεβαίως και είναι δύσκολη η τηλεκπαίδευση ειδικά για τους μικρούς μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, βεβαίως όμως κινδυνεύουμε όλοι αυτή την εποχή (παιδιά, εκπαιδευτικοί, γονείς, παππούδες) αν ανοίξουν βιαστικά τα σχολεία. Ας ξεκινήσουν με το άνοιγμα των Παιδικών Σταθμών για να λειτουργήσει κανονικά έστω αυτή η ομάδα παιδιών και γονέων και για τα υπόλοιπα βλέποντας και κάνοντας.

Επαναλειτουργία σχολείων
|

Τα Δημοτικά Σχολεία δεν έπρεπε να έχουν κλείσει ποτέ και να υπάρχουν μέτρα για την αποφυγή συνωστισμού ενηλίκων και παιδιών στην άφιξη και την αναχώρηση. Φυσικά πρέπει να επαναλειτουργήσουν κανονικά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, η εκπαίδευση είναι απαραίτητο να μην εκτροχιαστεί από την επιδημία της ίωσης.

@Τασούλα
|

Τασούλα αυτή την μορφή τηλεκεπαίδευσης την θεωρείς τηλεκπαίδευση; Επειδή επιβάλανε στην εκπαιδευτική κοινότητα να καθίσει μπροστά σε έναν υπολογιστή και να ακούνε οι μαθητές τον εκπαιδευτικό να μιλάει και να δείχνει μια εικόνα, κάνανε τηλεκπαίδευση; Χωρίς υποδομές, χωρίς σχεδιασμό, χωρίς καλή γνώση του οποιουδήποτε εργαλείου δεν μπορείς να κάνεις τηλεκπαίδευση. Ρίξε μια ματιά σε αυτά που είπε ο κ. Λιοναράκης:
«Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι κάτι που αποφασίζεις σε μια μέρα και την επόμενη υλοποιείς. Απαιτεί προετοιμασία, σχεδιασμό, διδακτικούς και μαθησιακούς στόχους, μαθησιακό υλικό, ορισμούς επικοινωνιακών αλληλεπιδράσεων»
Και ένα τελευταίο, τα ελληνόπουλα αξίζουν πολλά περισσότερα από αυτό που εσύ υποστηρίζεις και λες τηλεκπαίδευση!

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Ποιες μελέτες επικαλείται η κυρία υπουργός; Η πραγματική εικόνα της επιρροής των σχολείων στη διασπορά του ιού θα φανεί εάν αποφασίσετε να κάνετε εκτεταμένους ελέγχους στην εκπαιδευτική κοινότητα. Κάτι το οποίο διαρκώς αποφεύγετε. Πάντως, αν ανοίξετε τα σχολεία μόνο με μάσκες και παγουρίνο, όπως τον Σεπτέμβριο, να είστε σίγουροι ότι ο ιός θα κάνει πάρτυ μέσα στις κλειστές λόγω του κρύου αίθουσες.

K
|

Nα τα ανοίξετε στις περιοχές χωρίς κρούσματα!Απορώ γιατί τα κλείσατε σε τέτοιες περιοχές;

Κώστας
|

Όπως πάντα εκτός τόπου και χρόνου, με ασυναρτησίες να προσπαθεί να δικαιολογίσει το απίστευτο μπάχαλο.......

Αν τα ανοίξουν χύμα
|

όπως ήταν πριν θα πρέπει ΟΛΗ η εκπαιδευτική κοινότητα να απεργησει απαιτώντας να αντιμετωπιστεί όπως και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι. Όσο για την καραμέλα της δήθεν ασήμαντης μετάδοσης στα σχολεία γελάει κάθε σοβαρός επιστήμονας ( μη χειραγωγημενος από πολιτικά συμφέροντα). Όσο για τους γονείς που δεν τους ενδιαφέρει αν θα τους μεταφέρουν τα παιδιά τον ιό, μάλλον δεν αντιλαμβάνονται τη σοβαρότητα της κατάστασης!

ΔΡΑΜΑ
|

Η κατάσταση με κλειστά τα σχολεία είναι δραματική κυρίως τα δημοτικά!

Τασουλα
|

Μπράβο σας γιατί κατορθώσαμε το ακατόρθωτο, την τηλεκπαίδευση στην Ελλάδα. Αν μας το έλεγαν πριν δυο Χρονια θα το θεωρούσαμε αστείο ! Μπράβο που αντέχετε όλη αυτή τη γκρίνια και την επιθετική ρητορική κάποιων. Συνεχίστε ! Το αξίζουν τα ελληνόπουλα! Σας έχουμε ανάγκη!

Μελετες
|

Ποιες μελέτες ακριβώς;αυτές που λένε σχολεία και σούπερ μάρκετ ότι κολλάνε πρώτα;γιατί μόνο αυτές υπάρχουν από Αγγλία.Δριξτε μας μια έρευνα στην Ελλάδα επιτελους

Ελένη
|

Μάθημα σωστό από το κινητό δεν γίνεται. Τώρα που κλείσανε και τα δημοτικά, με τις άδειες ειδικού σκοπού, υπάρχουν σημαντικά μαθήματα που σταματήσαμε να γίνονται λόγω άδειας του εκπαιδευτικού. Αν προσθέσουμε σε αυτά και τα κενά της προηγούμενης χρονιάς, η κατάσταση είναι τραγική ....

Orania
|

Πρωτα πρεπει να ανειξουν τα γυμνασια και τα λυκεια και τελος τα δημοτικα


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/70478/n-kerameos-yparhei-i-pithanotita-prota-na-anoixoyn-ta-dimotika-kai-meta-ta-gymnasia-kai