Επιτροπή για την κωδικοποίησης της νομοθεσίας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Δημοσίευση: 21/11/2020

Τελευταία Ενημέρωση: 21/11/2020, 11:53

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Επιτροπή για την κωδικοποίησης της νομοθεσίας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Ομάδα εργασίας η οποία θα κάνει  προπαρασκευαστικές εργασίες  της νομοθετικής κωδικοποίησης της νομοθεσίας για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ήτοι τη συγκέντρωση της σχετικής νομοθεσίας και τη σύνταξη διαγράμματος κωδικοποίησης, καθώς και προσχεδίου κώδικα,  συγκρότησε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως,  ως εξής:

α) Πρόεδρος της ομάδας εργασίας ορίστηκε ο Σπυρίδων Παπαγιαννόπουλος του Αντωνίου, Αντιπρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

β) Μέλη της ομάδας εργασίας ορίστηκαν οι ακόλουθοι:

βα) Μεταξία Ανδροβιτσανέα , Αντιπρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ε.τ. και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Κωδικοποίησης, η οποία αναπληρώνει τον Πρόεδρο της ομάδας εργασίας σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του,

ββ) Αφροδίτη Καρούκη , Πάρεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους,

βγ) Ελένη Κεφαλή , Νομικός, Διευθύντρια του Γραφείου της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων,

βδ) Σπυριδούλα Πετράτου , Δικηγόρος, Συνεργάτης της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων,

βε) Ειρήνη Καπελλάκη , Δικηγόρος, Συνεργάτης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων,

βστ) Νικόλαος Παπαθανασίου , Δικηγόρος, Συνεργάτης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων,

βζ) Κωνσταντίνος Κατσανέβας , Δικηγόρος, Συνεργάτης στο Γραφείο της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφίας Ζαχαράκη,

βη) Κωνσταντίνος Παπαθεοφάνης , εκπαιδευτικός Π.Ε. 70 Δασκάλων και 78 Κοινωνικών Επιστημών, Συνεργάτης στο Γραφείο της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφίας Ζαχαράκη,

βθ) Νικόλαος Γεωργαντάς , Δικηγόρος, Συνεργάτης του Γραφείου της Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,

βι) Μαρία Τουρλούπη, υπάλληλος Π.Ε. Διοικητικού - Οικονομικού, αναπληρώτρια προϊσταμένη του Τμήματος Νομοθετικής Πρωτοβουλίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,

βια) Μαρία Ιωάννου, υπάλληλος Π.Ε. Διοικητικού - Οικονομικού του Τμήματος Νομοθετικής Πρωτοβουλίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,

βιβ) Δέσποινα Λαζαρίδου, υπάλληλος Π.Ε. Διοικητικού - Οικονομικού του Τμήματος Νομοθετικής Πρωτοβουλίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,

βιγ) Δωροθέα Βασιλαντωνάκη , Δικηγόρος - αποσπασμένη εκπαιδευτικός Π.Ε. 78 Κοινωνικών Επιστημών που υπηρετεί στο Τμήμα Νομοθετικής Πρωτοβουλίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,

βιδ) Ιωάννης Αλτάνης , υπάλληλος Π.Ε. Πληροφορικής της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,και

βιε) Ηλιάνα Αναστοπούλου, υπάλληλος Τ.Ε. Διοικητικού - Λογιστικού που υπηρετεί με διάθεση στο Γραφείο της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων,

Η ομάδα εργασίας θα λειτουργεί εκτός του ωραρίου εργασίας και εκτός του χρόνου που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση.

Στον Πρόεδρο, τα μέλη και τη γραμματέα της ομάδας εργασίας καταβάλλεται αμοιβή ή αποζημίωση που καθορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4354/2015.

Η ομάδα εργασίας λειτουργεί σύμφωνα με τις διατάξεις περί συλλογικών οργάνων του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Για τις συνεδριάσεις της ομάδας συντάσ- σονται πρακτικά.

Το σύνολο των υπηρεσιών και του προσωπικού του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων οφείλει να παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή στην ομάδα εργασίας για την ολοκλήρωση του έργου της.

Το έργο της ομάδας εργασίας θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο έως τις 31.12.2021.

Σχόλια (12)

Ο ΠΑΡΟΙΜΙΑΣ
|

Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν. Μέχρι να κωδικοποιήσουν τη μέχρι σήμερα νομοθεσία, έχει τροποποιηθεί η προηγούμενη, έχει ψηφιστεί νέα και πάλι από την αρχή... Τρία χρόνια χτίζουνε και ακόμα ούτε στα θεμέλια είναι!!!
Αγοράζω δυο πλυντήρια, για να βάλω πάνω τη σκάφη. Όπερ σημαίνει, ότι μπήκαμε στην 3η δεκαετία της ψηφιακής εποχής κι εμείς ακόμα κωδικοποιούμε τα ακωδικοποίητα... Πού είναι το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο (οέο;) Πού είναι η ηλεκτρονική διακυβέρνηση (οέο;).

@έκθεση προόδου του εγχειρήματος
|

ΜΑ ΤΗΝ είδαμε ! Δύο χρόνια ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ , ΟΥΤΕ μια ιστοσελίδα σημόσια με κωδικοποίηση , όχι προτάσεις εξορθολογισμού ! Παρατασεις και αριστεία με τη ΣΕΣΟΥΛΑ ! διαλιέχτε !

ΠΟΛΙΤΗΣ
|

Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατό να ολοκληρώσει το έργο της η επιτροπή μέχρι 31/12/2023 τη στιγμή που όλοι οι μετακλητοί που συμμετέχουν έχουν ημερομηνία λήξης εντός του 2023 (εκλογές γαρ). Επίσης, θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπαμε μια έκθεση προόδου του εγχειρήματος …

Xatzisp
|

Πολύ ωραίο νέο, μακάρι να ολοκληρωθεί η προσπάθεια!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
|

Μπράβο για την πρωτοβουλία. Κάλιο αργά...παρά ποτέ!

νικος
|

Καλη κινηση. Επρεπε να υπαρχει εδω και χρονια. Οχι μονο στην εκπαιδευτικη νομοθεσια αλλα στην νομοθεσια γενικοτερα. Σκοπος ειναι να υπαρχουν ατομα που να ασχολούνται αποκλειστικα με αυτο και να ανανεώνεται αυθημερον οταν αλλαζει κατι. Αλλιως τζαπα ο κοπος.

Επισης οι νομικοι εχετε ενα κακο συνηθειο. Τροποποιειτε οτι σας βολευβει με μια τροποποιηση και ψαχνει ο κοσμος να βρει πισω πισω τον αρχικο νομο. Οταν γινονται τροποποιησεις πρεπει να αναφερονται στο ιδιο κειμενο και οι τροποποιησεις αλλα και το τελικο κειμενο τροποποιημενο.

Μια πρόταση...
|

Φροντίστε να χτίσετε μια τράπεζα/βιβλιοθήκη, τέτοια που η αναζήτηση νόμου ή εγκυκλίου, να γίνεται ψηφιακά από όλους τους διευθυντές (-τριες) των σχολικών μονάδων.
Καταργήστε -ουσιαστικά- τους φακέλλους Φ1 , Φ2, ... , Φ45 !
Κάθε σχολική μονάδα να διατηρήσει στους φακέλλους ό,τι αφορά αποκλειστικά την σχολική μονάδα.
Η Διεύθυνση του σχολείου θα ενημερώνεται μέσω email όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά το υλικό της ενημέρωσης θα βρίσκεται σε κοινόχρηστη ψηφιακή βιβλιοθήκη (τίτλος, περίληψη, κύριο σώμα, ετικέτες).

Κιμ
|

Επιτέλους. Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια. Με θετικό πρόσημο. Οι συνήθεις γκρινιάρηδες πάλι θα έχουν κάτι να πουν, αλλά δεν πειράζει.

επιτέλους
|

...η άσκηση διοίκησης πλέον στην εκπαίδευση έχει καταντήσει προβληματική, όλοι ακροβατούν ρισκάροντας κάθε φορά με προσφυγές, επιπλέον έχουν προκύψει καινούριες ανάγκες με νέα πεδία, όπως τα προσωπικά δεδομένα, η τηλεκπαίδευση, οι επιμέλειες τέκνων...., που χρειάζεται ολόκληρη ομάδα νομικών, η οποία και όταν ακόμα υπάρχει στις ΠΔΕ, αδυνατεί να βρει άκρη στο λαβύρινθο της νομοθεσίας, την οποία ο κάθε υπουργός προσθέτει, τροποποιεί, συμπληρώνει, πολλές φορές αντιφάσκοντας σε ήδη υπάρχοντα νομοθετήματα. Αρκεί να γίνει σοβαρή δουλειά, όπως παράδειγμα ο νόμος 1566/85, είναι ακόμα σημείο αναφοράς ως αποτέλεσμα σοβαρής και μακροχρόνιας μελέτης...

το λέμε χρόνια - απαράδεκτο
|

πλατφόρμα ανοιχτή για τα θέματα και διαβούλευση. τι ξέρουν αυτοί; ήδη τα πρώτα σου δείγματα (βλέπε και διευθυντές εκπαίδευσης και πολλά άλλα που ΔΕΝ διορθώθηκαν σε διαδικασίες και διοικητικές πράξεις, έγγραφα κλπ) δείχνουν ότι δεν έχεις διάθεση για αυτό - ένας νόμος σε κάθε βαθμίδα χωρίς παράθυρα και τροπολογίες. δεν περιμένουμε δικαιοσύνη από σένα. ούτε βελτίωση σε τίποτα έχουμε δει... μεχρι του χρόνου τον δεκέμβριο διαβάζουμε ; έχει γίνει λάθος; φτιάξε πλατφόρμα και ΤΖΑΜΠΑ σε ένα μήνα θα έχεις όλα τα κακώς κείμενα και λύσεις. ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΘΕΣ...

YP
|

πέρα από τους μετακλητούς σας κ. υπουργε δεν μπορούσατε να κανετε και μια ανοιχτή πρόσκληση σε ενδιαφερόμενους; υπαρχουν τοσα αξιολογα στελεχη της εκπαιδευσης.....

Εκπαιδευτικός Π.Ε Β. Εύβοιας
|

Αξιέπαινη η προσπάθεια. Η ετερόκλητη και ασαφής νομοθεσία δημιουργεί μείζονα προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι μία από τις σοβαρές παθογένειες της εκπαίδευσης όπισθεν της οποίας κρύβονται πλείστοι όσοι καιροσκόποι.


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/70480/epitropi-gia-tin-kodikopoiisis-tis-nomothesias-protovathmias-kai-deyterovathmias