Αγνοούσε η υφ. Παιδείας τον αριθμό που πρέπει οι μαθητές να στέλνουν sms για τη μετακίνηση στο σχολείο τους

Δημοσίευση: 27/01/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 27/01/2021, 15:24

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αγνοούσε η υφ. Παιδείας τον αριθμό που πρέπει οι μαθητές να στέλνουν sms για τη μετακίνηση στο σχολείο τους

Η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή σε τηλεοπτική Συνέντευξη στο “Κόντρα” φάνηκε ότι αγνοούσε τον αριθμό που πρέπει οι μαθητές να στέλνουν sms για τη μετακίνηση στο σχολείο τους.

Συγκεκριμένα η υφ. Παιδείας, κατά τη  συνέντευξη είπε τα εξής:

Δημοσιογράφος: Ρωτούν οι γονείς εάν οι μαθητές του Λυκείου θα πρέπει να στέλνουν sms για τη μετακίνηση στο σχολείο τους.

Υφ. Παιδείας: Νομίζω ότι είναι  ο αριθμός 6 , αλλά δεν είμαι σίγουρη, να μην πω κάτι που παραπλανώ . Θα το ρωτήσω κι εγώ.

Σημείωση: Με τον κωδικό 6 οι  μπορούν να βγουν από το σπίτι τους για μικρή βόλτα κατοικίδιου κοντά στην οικία τους.

Για την μετακίνησή  τους στο σχολείο οι γονείς  θα πρέπει στέλνουν sms 13033  με  τον αριθμό  4     που αφορά σε «Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη ή συνοδεία ανηλίκων μαθητών από/προς το σχολείο».

Σχόλια (21)

Μαθήτρια
|

Τα κινητά δεν απαγορεύονται στο σχολείο; Πως θα στείλουμε μήνυμα χωρίς κινητό; Και επίσης γιατί να στείλω Μήνυμα , ο αστυνόμος δεν βλέπει ότι φοράω τσάντα σχολική και είναι 8 το πρωί; Που άλλου μπορεί να πηγαίνω δηλαδή; Στην κλειστή καφετέρια;

Sms ή Sos?
|

Εάν δεν το χρησιμοποιείς.... πώς να το ξέρεις?..... Πάμε για ψώνια τώρα με τις εκπτώσεις κα υφυπουργέ?

Ξεφτέρι...
|

Ο κωδικός μηνύματος δυστυχώς δεν είναι το χειρότερο που μπορεί να αγνοεί κάποιος με...καρέκλα σε αυτόν τον χώρο. Το χειρότερο είναι νομίζεις ότι οι εκπαιδευτικοί δουλεύουν μόνο τις ώρες του υποχρεωτικού τους ωραρίου, ότι η αξιολόγηση του μαθητή είναι κάτι που γίνεται άνετα και σωστά μέσα σε μόνο 10 ώρες μαθήματος, ότι ο κορονοϊός καταπολεμάται μόνο με ανοιχτά παράθυρα, ότι όλοι οι μαθητές έχουν υπολογιστές και παρακολουθούν τηλεμαθήματα, ότι το μάθημα είναι μια παθητική τυπική διαδικασία στην οποία επεμβαίνεις με αλλαγές που δυναμιτίζουν τον παιδαγωγικό της χαρακτήρα, ότι η παιδαγωγική είναι περιττή πολυτέλεια, ότι η τηλεκπαίδευση ταυτίζεται με την διά ζώσης, ότι σε όλα τα σχολεία υπάρχουν 500 υπολογιστές και όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός για τηλεμαθήματα, τηλεδιασκέψεις, ΤΠΕ στο μάθημα και 50άρα σύνδεση με το...σύμπαν, ότι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν ζωή και ανεξαρτησία, άρα μπορείς να προτείνεις να δουλεύουν Σάββατο, Κυριακή, διπλοβάρδιες, τριπλοβάρδιες λόγω κορονοϊού (αλλά δεν έχεις σκεφτεί να αυξήσεις τον μισθό τους), ότι σε άλλους χώρους οι κάτοχοι πτυχίων αμείβονται, αλλά οι εκπαιδευτικοί με προσόντα -για κάποιον περίεργο λόγο- όχι, ότι στα σχολεία υπάρχει γραμματειακή υποστήριξη, άρα οι εκπαιδευτικοί είναι αφοσιωμένοι μόνον στα διδακτικά τους καθήκοντα, ότι μπορείς να προσλαμβάνεις, να απολύεις όποτε θέλεις έναν εκπαιδευτικό, να του μεταβάλλεις τους όρους εργασίας του και της ζωής του ξαφνικά και αναιτιολόγητα, άρα οι εκπαιδευτικοί είναι "τα παιδιά για όλες τις δουλειές", ότι θεωρείς τους γιατρούς ειδικούς για τις ασθένειες, αλλά όχι τους εκπαιδευτικούς αρμόδιους και ειδικούς για τα θέματα της εκπαίδευσης, επειδή τους υποτιμάς ως άσχετους και τους αντιμετωπίζεις με προκατάληψη, άρα δεν κάνεις ποτέ διάλογο μαζί τους, συζητάς όμως με άλλους που έχουν...καρέκλα, ενώ δεν έχουν μπει ποτέ σε τάξη ή έχουν να μπουν από το 1980, ότι το έργο του εκπαιδευτικού είναι να βγάζει άριστους και όχι να βγάζει ανθρώπους, ότι τέλος πάντων...γιατί "δεν τρώτε παντεσπάνι, αφού δεν έχετε ψωμί;" κλπ...
Αυτά είναι αληθινά επικίνδυνα.

δεν υπάρχει τσίπα
|

έτσι όπως το πάτε θα ζητήσετε από την υφυπουργό και βουλευτή να παραιτηθεί.
Σας έχω ένα καλύτερο...Σε παλαιότερη συνέντευξη η υπουργός δεν γνώριζε το ποσοστό του ΑΕΠ που πάει στην παιδεία...καλό έτσι!!

Γνώση ....
|

Μια διαχρονική και διακομματική παθογένεια είναι η τοποθέτηση ανθρώπων σε θέσεις κλειδιά το κρατικού μηχανισμού που δεν γνωρίζουν το αντικείμενο.
Αν δεν είσαι του χώρου και δεν έχεις βιώσει εκ των έσω και για χρόνια ένα περιβάλλον είναι αδύνατον να πάρεις τις σωστές αποφάσεις και να δώσεις τις ορθές λύσεις των προβλημάτων.
Και η παθογένεια αυτή μεγιστοποιείται όταν και οι σύμβουλοι που προσλαμβάνονται από τα πρόσωπα αυτά δεν είναι γνώστες, αλλά τοποθετούνται διαχρονικά και από όλα τα κόμματα με πολιτικά ή άλλα άσχετα κριτήρια!

Χαρίδημος
|

Επίτηδες το είπε, έμμεση αξιολόγηση έκανε, τώρα θα τα ακούσει από την ΟΛΜΕ!..

Φ. Κώστας
|

Αυτό δεν είναι είδηση. Είδηση είναι να αγνοεί την εκπαιδευτική διαδικασία, την νομοθεσια για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες κλπ. Αλλά βέβαια αυτά είναι σίγουρο ότι τα αγνοούν οπότε δεν υπάρχει είδηση.

Καλα μαρη
|

Βασικα τοσα χρόνια κοπανιουνται ολοι οτι απαγορευονται τα κινητά στα σχολεία τωρα πως θα το εχουν μαζί τους για την επίδειξη του sms

Δια Ταύτα
|

Ποια η σημασία των διαφορετικών κωδικών στα μηνύματα ; Μήπως αυτό εμπίπτει στην νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων ;

Επιτελική
|

Πρωτοφανής η ασχετοσύνη της. Καμία επαφή με τα θέματα του χαρτοφυλακίου της. Πραγματικά ΤΡΑΓΙΚΗ....

οικονομου
|

και αν τον αγνοούσε τι σημάινει...αν ακούω μπαρουφες κάτι με πιάνει.

Μαθήτρια λυκείου
|

Τόσο την ενδιαφέρει η εργασία της....

Ερώτηση
|

Οι μαθητές απαγορεύετε να έχουν μαζί τους κινητά τηλέφωνα, όταν βρίσκονται στο σχολείο. Πως τους ζητάμε τώρα να στέλνουν και μηνύματα;

HΡΑ*
|

Μην τής βάζετε δύσκολες ερωτήσεις, βρε παιδιά... Πώς λέγαν οι παλιοί : Ρωτώντας πας στην πόλη! Πάντως σε καλό τής βγαίνει της κ. Υφυπουργού: Με 2 - 3 εμφανίσεις στην TV την ημέρα ΚΑΙ μαθαίνει ΚΑΙ ενημερώνεται πάνω στο αντικείμενό της...Κι εμείς βρίσκουμε λόγους κι αφορμές για γέλιο και για σχόλιο...

ΑΡΙΣΤΑ
|

Θα αξιολογηθεί και θα πάρει άριστα!όποιος αξιολογεί αξιολογείται...και μη χειρότερα!

ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ
|

Η ασχετοσύνη της υφυπουργού πχτυπσει κόκκινο.Μέχρι σήμερα σχεδόν για τίποτα δεν γνωρίζει , και σαν να μην έφθανε αυτό γυρνάει από κανάλι σε κανάλι.Ε που να της μείνει χρόνος να μελετήσει τα θέματα του υπουργείου της!

Σχόλιο
|

Σπουδαία παρέμβαση και σχόλιο. Τι να σας πω; Ας γίνουνε ουσιαστικοί και βοηθητικοί στο έργο κι ας αφήσουνε τις επουσιώδεις παρεμβάσεις.

δεν νομίζω
|

γιατί να στέλνουν μήνυμα...έχουν το χαρτί από το σχολείο...Οι γονείς στέλνουν το 4.

Γιατί;
|

Από πού συνάγεται ότι η "συνοδεία ανηλίκων μαθητών από/προς το σχολείο" ισοδυναμεί με τη μετάβαση του ίδιου του παιδιού στο σχολείο;

Κάλλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί μετακίνηση κοντά στον τόπο κατοικίας... Για τα περισσότερα παιδιά... Γιατί -και πάλι- πώς καλύπτονται οι μαθητές που πρέπει να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις;

Για αυτά νομίζω ότι θα πρέπει να δοθούν διευκρινήσεις...

Καίτη Αγγελοπούλου
|

Υπουργοί είναι καλό είναι να ενημερώνονται αλλιώς να μην κάνουν τόσες εμφανίσεις.

Χρήστος
|

Τα λαϊκά ρητά είναι πολύ σοφά : <<Από το αυτί και στο δάσκαλο>> η υφυπουργός Παιδείας!!!!!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/71362/agnooyse-i-yf-paideias-ton-arithmo-poy-prepei-oi-mathites-na-stelnoyn-sms-gia-ti