Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Δημοσίευση: 11/02/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 12/02/2021, 07:04

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Με 166 "ναι" και 132 “όχι”

Υπερψηφίστηκε σήμερα , δύο ώρες μετά τα μεσάνυχτα και μετά από τρεις ημέρες συζήτησης,  με 166 “ναι"και 132  “όχι”, το νομοσχέδιο «Εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις».

Υπέρ του νομοσχεδίου ψήφισαν οι Βουλευτές της ΝΔ και της  Ελληνικής Λύσης.

Κατά του νομοσχεδίου ψήφισαν οι Βουλευτές   του ΣΥΡΙΖΑ, του Κινήματος  Αλλαγής, τυ ΚΚΕ και του ΜέΡΑ 25.

Συνολικά ψήφισαν 298 βουλευτές, ενώ κατά το τριήμερο της συζήτησης μίλησαν συνολικά 167 Βουλευτές.

Η  υπουργός Παιδείας Νίκη Κεράμεως λίγο πριν τη ψήφιση του νομοσχεδίου ανέφερε ότι:

  • Το νομοσχέδιο πρωτοπαρουσιάστηκε στον δημόσιο διάλογο τον Δεκέμβριο, μετά το Υπουργικό Συμβούλιο του Δεκεμβρίου. Τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση τον Ιανουάριο. Έλαβε πεντακόσια εξήντα εννέα σχόλια.
  • Έγιναν επτά συνεδριάσεις στη Βουλή. Μίλησαν εκατόν εξήντα επτά Βουλευτές, εισηγητές και κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι μόνο στην Ολομέλεια, δώδεκα Υπουργοί, πέντε πολιτικοί Αρχηγοί. Είναι από τα νομοσχέδια που έχουν συζητηθεί το περισσότερο. Και για την κοινοβουλευτική αυτή διαδικασία, για τον πλούσιο αυτόν διάλογο, οφείλουμε νομίζω όλοι να είμαστε υπερήφανοι.
  • Διαφορετικές απόψεις εκτέθηκαν. Η εισηγήτριά ς, η κ. Παπακώστα, τις εξέθεσε νομίζω με εξαιρετικό τρόπο. Δεν θα σταθώ σε αυτές. Θα σταθώ στα σημεία σύγκλισης. Θα σταθώ στο γεγονός ότι ακούσαμε, καταγράψαμε και ενσωματώσαμε σχόλιά σας.
  • Η κυρία Ασημακοπούλου της Ελληνικής Λύσης πρότεινε να υπάρχει ειδική αναφορά ότι τα όργανα των πανεπιστημίων επιδιώκουν την αποζημίωση των πανεπιστημίων για φθορές που προκαλούνται στη δημόσια περιουσία. Το εντάξαμε και ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο, για την πρόταση.
  • Ο κ. Φίλης ζήτησε να είναι σαφές ότι τα όποια μέσα καταγράφουν, οι κάμερες, δεν θα είναι καθόλου στους χώρους διδασκαλίας. Το είχαμε ήδη πει ότι δεν θα αφορούν το εκπαιδευτικό έργο, δεν θα είναι στους χώρους εργασίας. Το διευκρινίσαμε.
  • Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων έκανε παρατηρήσεις. Τις εντάξαμε. Η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής, επίσης, έκανε παρατηρήσεις που έχουν να κάνουν και με τα πειθαρχικά. Τα εντάξαμε, γιατί αυτός είναι ο πλούτος του διαλόγου, αυτός είναι ο πλούτος του να ακούς, να καταγράφεις και να εντάσσεις διαφορετικές θέσεις.
  • Οφείλω, όμως, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, μια απάντηση, μια απάντηση στους πολίτες που ανησυχούν για το αν θα κάνουμε πίσω. Η απάντηση είναι ότι δεν θα κάνουμε ούτε βήμα πίσω, γιατί οφείλουμε να φέρουμε ριζικές αλλαγές που τόσο έχει ανάγκη η κοινωνία και ας είναι δύσκολες, ας είναι σκληρές κάποιες αλήθειες.
  • Το νομοσχέδιο που συζητάμε και  ολοκληρώνεται πλέον αυτή η πολύ μεγάλη διαβούλευση είναι ένα νομοσχέδιο κοινής λογικής, ένα νομοσχέδιο για τα αυτονόητα, πλην,  όμως, τόσο απαραίτητα για το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο.

Σχόλια (28)

Δέκα δημόσια Πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα
|

Αν παραμείνουν και ισχυροποιηθούν 10 Δημόσια Πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα, τα πέντε στην περιφέρεια και άλλα πέντε σε Αττική και Θεσσαλονίκη, τότε θα μπορούν να προσφέρουν σίτιση και στέγαση σε φοιτητές ώστε να ολοκληρώνουν τις σπουδές τους χωρίς καθυστέρηση.

Καμία λογική δεν έχει να περιμένουμε να διορθωθεί η κατάσταση στον χάρτη των ΑΕΙ μέσω της βαθμολογίας ή των επιλογών των φοιτητών: Υπάρχουν τμήματα Πανεπιστημίων και πρώην ΤΕΙ με βάση 14 στα 20 που πρέπει να συγχωνευτούν, όπως και τμήματα με βάση 9 στα 20 που πρέπει να ανανεωθούν και να διατηρηθούν.

Με ποια λογική θα διατηρηθούν διπλές σχολές σε Αττική ενώ οι αντίστοιχες σχολές σε Κρήτη ή Ιωάννινα ή Θράκη θα οδηγούνται σε απαξίωση λόγω έλλειψης πόρων;

Οι αποφάσεις των ΑΕΙ για ίδρυση διάσπαρτων σχολών σε πεντε ή έξι πόλεις και νησιά δεν ωφελεί την περιφέρεια, ούτε φυσικά ενισχύει το ακαδημαϊκό και παραγωγικό δυναμικό της χώρας. Οι καθηγητές πρώτα εγκαταλείπουν τα περιφερειακά τμήματα για θέσεις στο κέντρο, ενώ οι απόφοιτοι επιστρέφουν στις μεγάλες πόλεις για να βρουν εργασία. Αυτό δε θα λυθεί με αυξομείωση των θέσεων εισαγωγής ή ακόμα και αν όλοι οι υποψήφιοι φέτος γράψουν από πάνω από 9 σε όλα τα μαθήματα!

Είναι παράλογο να είμαστε στην Ελλάδα του 2021 δέσμιοι ασυνάρτητων αποφάσεων που ελήφθησαν στο παρελθόν χωρίς καμία αξιολόγηση και χωρίς εθνική στρατηγική -η ΑΔΙΠ ιδρύθηκε μολις το 2005- και το Υπουργείο να μην τολμάει να κάνει ένα νέο ξεκίνημα.

PE19
|

@ΔΕΠ
Πόσο δίκιο έχετε !!!
Αν θέλουν να κόψουν τους αιώνιους φοιτητές με μια περίοδο χάριτος 1 έτους Βάζουν δίδακτρα και εξέταστρα για τους θεωρούμενους αιώνιους.
Αν θέλουν να μειώσουν τους εισακτέους κάνουν τους 75000 50000 και τέρμα. Έχοντας όμως πριν προνοήσει τι θα κάνουν οι 25000 που περισσεύουν. Τα δημόσια ΙΕΚ ακούγονται σαν ανέκδοτο. Διετή? τριετή-Νεα-ΤΕΙ ? κατι αλλά υπό την ομπρέλα των Παν/μιων που μπορούν να δουλέψουν πολύ σύντομα. Για την Παν/κη Αστυνομία δεν έχω άποψη γιατί ακριβώς τα 2-3 πανεπιστήμια που έχουν πρόβλημα δεν μπόρεσαν να προφυλάξουν τα του οίκου τους.

ΕΔΙΠ
|

Περα απο τις βαρυδουπες κουβεντες για να εντυπωσιασει το κομματικο της ακροατηριο, για να δουμε επι της ουσιας τι τελικα θα εφαρμοσθει. (α) Για τους αιωνιους με το παραθυρακι της μερικης απασχολησης και τα δικαιωματα διακοπης μιλαμε για 14 , 15 χρονια σπουδων οι τετραετεις σπουδες οποτε στη πραξη παλι οι σπουδες παραμενουν αιωνιες (β) Για τις περιφημες βασεις εισαγωγης αυτες θα γινουν λαστιχο με τη δικαιολογια των "εθνικων λογων". Οταν λεει η κυβερνηση οτι θα υπαρχει προβλεψη για μετατοπιση των εισακτεων στα περιφερειακα Πανεπιστημια αυτο σημαινει οτι οι βασεις στα περιφερειακα θα πεσουν ακομα πιο κατω δηλαδη δεν θα εισαγεται με 3 καποιος Μαθηματικος αλλα για να συμπληρωθουν οι θεσεις για "εθνικους λογους" θα εισαγωνται Μαθηματικοι με 2 και3 μεσο ορο δηλαδη καποιος στα Μαθηματικα μπορει να εχει γραψει και 0.5 . Να δωθουν κινητρα για επενδυσεις ειτε δημοσιες ειτε ιδιωτικες στη ακριτικη περιφερεια για να μεινει ο κοσμος στα σπιτια του γιατι το να περιμενεις μετατοπιση του εισοδηματος απο τη ηπειρωτικη Ελλαδα στα νησια λογω σπουδων των παιδιων δεν ειναι σωστη λυση. Για το τριτο ζητημα της Πανεπιστημιακης αστυνομιας ας περιμενουμε την αντιδραση των φοιτητων οταν θα ανοιξουν. Η εκτιμηση μου ειναι οτι θα ειναι τοσο σφοδρη ωστε το χουντικης εμπνευσης αυτο δημιουργημα δεν θα εφαρμοσθει ποτε.

Παθογένειες δεκαετιών
|

Χωρίς ουσιαστικές τομές με ανασχεδιασμό των ΑΕΙ τίποτα δε θα αλλάξει - το υπουργείο Παιδείας οφείλει να λάβει αποφάσεις και να προχωρήσει σε συγχωνεύσεις ιδρυμάτων αντί να ασχολείται με την αστυνόμευσή τους.

Πόσα πια είναι αυτά τα περιστατικά μέσα στο έτος στους δεκάδες χιλιάδες φοιτητές και εργαζομένους;

https://www.esos.gr/arthra/71568/n-kerameos-me-nomoshedio-mas-gia-ta-ae…

Χρόνια προβλήματα στα ΑΕΙ
|

Οι υπερβολές δεν αλλάζουν την πραγματικότητα ότι χιλιάδες σπουδαστές και καθηγητές δε νιώθουν ότι τα ΑΕΙ είναι εστίες παραβατικότητας και ανομίας.

Όταν η ίδια η υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στην ομιλία της σε «εξαιρέσεις που δεν αποτελούν κανόνα αλλά διατηρούνται επί δεκαετίες» ας μην υπερθεματίζουν ορισμένοι.

Υπάρχουν πιο σημαντικά προβλήματα, που επίσης ταλαιπωρούν επί δεκαετίες την ελληνική κοινωνία που έχει επενδύσει στην Ανώτατη Εκπαίδευση από το 1975 μέχρι σήμερα: Έλλειψη μακροπρόθεσμου σχεδίου ανάπτυξης των ΑΕΙ, τοπικιστικά και συντεχνιακά συμφέροντα, διαφθορά, υποχρηματοδότηση, έλλειψη εξωστρέφειας στις προσλήψεις διδασκόντων και άλλα πολλά.

https://www.esos.gr/arthra/71450/niki-kerameos-nomoshedio-poy-eisagoyme…

@Γιαννης
|

κατανοείται ότι ενας φοιτητής που θεωρείται "αιώνιος " δεν σημαίνει ότι δεν πατάει 10 χρονια στην σχολή! Σημαίνει ότι έκανε να βγάλει την σχολή 10 χρόνια, δηλαδή σε μια σχολή 4 χρονών άργησε +6 χρόνια και αν μετρήσουμε το γνωστό ν+2 (δλδ 4+2=6) άργησε 4... Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι απλά σε κάποιες εξεταστικές έδωσε λίγο μαθηματα ή αν έχει εργαστήρια ότι έπαιρνε λίγα κάθε εξάμηνο. Αυτοί που όντως μπήκαν κάναν έναν χρόνο και μετά απλά εξαφανίστηκαν έχουν όντως ελάχιστες πιθανότητες να ξανάρθουν. Επειδή διαφημίζουν ενα παππούλη στις ειδήσεις νομίζεται ότι έτσι είναι οι αιώνιοι φοιτητές?? Άνθρωποι που σταματάνε για μεγάλο χρονικό διάστημα, πχ μια κοπέλα κάνει παιδί και δεν πάει για δυο χρόνια στην σχολή, κάνουν παύση σπουδών και μετά ξανασυνεχισουν κανονικά οταν μπορέσουν. Οπότε όχι οταν βλέπεται φοιτητή που είναι στο 10ο έτος δεν σημαίνει ότι είχε "ξεχάσει" την σχολή και μια μερα είπε "τί να κάνω σμρ ας πάρω το πτυχίο" και κάνει φασαρία γιατί θα τον διαγράψουν, συνήθως είναι παιδιά που προσπαθούν να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα και απλά θέλουν λίγο χρόνο παραπάνω. - Δανάη

Δανάη
|

Αγαπητέ @φοιτητή για πες μας ενα παράδειγμα βιας που έχεις βιώσει στην σχολή σου; Και τμημα φυσικά! Γιατί εγώ στην ΑΣΚΤ δεν έχω βιώσει ποτέ κάτι τέτοιο και ούτε τα άλλα δύο άτομα της οικογένειας μου σε ΕΚΠΑ και ΕΜΠ. Επίσης στην δική μου σχολή ποτέ δεν έγινε κάτι που δεν αποφασίστηκε απο τον φοιτητικό σύλλογο σε συνέλευση, που μιλούσαμε όλοι ελεύθερα.
@Τέλος η ανομία και η βία, με λεφτα στην αστυνομία του Πανεπιστημίου και οχι στην πραγματική λειτουργία του Πανεπιστημίου θεωρείτε οτι τα λεφτά των φορολογουμένων θα πιάσουν τόπο;
@Σχολιαστής, αρχικά έχετε κάποια σχέση με το Πανεπιστήμιο αυτή την στιγμη; Γιατί αν μοναχα από την την τηλεόραση βλέπετε τί γίνεται δεν έχετε ιδέα αν έχουμε την ησυχία μας ή όχι.
@Πρόοδος και αλλαγή, κατανοείτε ότι εδώ οι απόψεις των λίγων είναι οι 166 που ψήφισαν υπερ και αυτοί των 2-3 συλλόγων αστυνομικών που χαίρονταν με τα νεα; Ο κόσμος των πανεπιστημίων ειναι οι καθηγητές και οι φοιτητές! Όχι ο χαρούμενος βουλευτής που πάει στο Πανεπιστήμιο αγκαλιά με αστυνόμους και κάμερες. Αν ο τεράστιος αριθμός φοιτητών στους δρόμους δεν σας έπεισε γιατί δεν σέβεστε τουλάχιστον του καθηγητές και ΟΛΟΥΣ τους πρυτάνεις που είπαν οχι στο νομοσχέδιο. Ακυρώνοντας αυτους τους ανθρώπους ως καθοδηγούμενους ουσιαστικά ακυρώνετε και το ίδιο το Πανεπιστήμιο γιατί αυτοί το διοικούν.
Και ξαναλέω βεβαίως να υπάρχει ασφάλεια στις σχολες και στις εισόδους, εμείς που ήμαστε στην Πειραιώς μονάχοι μας είχαμε σεκιούριτι στην είσοδο για παράδειγμα. Στις περισσότερες σχολές το μεγάλο θέμα ειναι μικροκλοπές (με μεγαλύτερες και σημαντικότερες αυτές κάποιων λάπτοπ φοιτητών) αυτό δεν χρειάζεται αστυνομικούς μέσα αλλά ενα μικρό σώμα φύλαξης που θα ανήκει στην σχολή και θα δουλεύει για το Πανεπιστήμιο! Πετάτε λεφτά και κάνετε ότι πιο προσβλητικό θα μπορουσατε για τα Πανεπιστήμια και τους ανθρώπους τους.
Υ.Γ η οδός Τοσίτσα ειναι γεμάτη με ναρκομανείς εδώ και χρόνια (εκτός του Πολυτεχνείου, που την είσοδο από αυτή την πλευρά την κλείνει το απόγευμα και έχει και πάντα επιστάτη) το ξέρουν όλοι αυτό. Η αστυνομία δεν τους έχει μαζέψει, ούτε από αυτόν τον εξωτερικό χώρο στον οποίο είχε ΠΑΝΤΑ δικαίωμά να κυκλοφορεί ανενόχλητη, τώρα ξαφνικά θα κάνει το θαύμα της ε;

@ Δανάη
|

Η πλειοψηφία του κόσμου διαφωνεί με όσα λες. Ο βασικός λόγος που το προχώρησαν τόσο πολύ είναι η συμφωνία του κόσμου με το νομοσχέδιο. Δε βλέπω να πέφτει η δημοτικότητά τους.

Γιαννης
|

Αυτό το παραμύθι τι σας πειράζουν οι αιώνιοι φοιτητές ας σταματήσει πια. Υπάρχε λόγος ύπαρξης για κάποιον που έχει να εμφανιστεί δέκα χρόνια; που αλλου ισχύει αυτό; πειτε μου

Δανάη
|

Αυτός ο νόμος είναι ντροπή. Αυτό θεωρεί η κα.Κεραμέως ότι ειναι απαραίτητο στα Πανεπιστήμια; Αστυνομία, διαγραφές και κάμερες; Είναι τελείως εκτός πραγματικότητας. 1) όπως όλοι θα έπρεπε πλέον να γνωρίζουν οι αιώνιοι φοιτητές δεν κοστίζουν τίποτα στο Πανεπιστήμιο, εκτός από μια κόλα χαρτί οταν γράφουν στην εξεταστική. 2) όλα αυτά τα λεφτά που δίνουν τσάμπα στο νέο αστυνομικό σώμα θα ηταν πιο χρήσιμα είτε στην έρευνα είτε στις υποδομές όπως πχ στις εστιες που έχουν χιλιάδες προβλήματα. 3) τόλμησε ο πρωθυπουργός να πει ότι έτσι μπαίνει τελος στους βιασμούς(!) στις σχολές... 4) ας κάνουν πρώτα κάποια μέτρα για να λειτουργήσουν ορισμένα τμήματα που αδυνατούν να λειτουργήσουν από το σπίτι και μετά να χαλάσουν λεφτά σε αστυνομία. Κατανοείτε ότι πχ οι εικαστικοί της ασκτ δεν πανε στα εργαστήρια;;;;; Οι εικαστικοί χρειάζονται κάποια πολύ εξειδικευμένα μέσα για να παράγουν έργο, όπως τους ειδικούς φούρνους-κλιβανους της σχολής που προφανώς δεν έχουν στα σπίτια τους. Τα συγγράμματα από την άλλη πήγαν στους φοιτητές ενώ είχε αρχίσει η εξεταστική! 5) σχετικά με την ανομία δεν υπάρχει πια το άσυλο, αν κόπτονται τόσο για τους εμπόρους ναρκωτικών να μπουν να τους πιάσουν, δεν τους σταμάτησε κάνεις. Να σημειωθεί ότι μπορούσαν να μπουν και πριν καταργηθεί το άσυλο, αυτεπάγγελτα αν έβλεπαν αξιόποινη πράξη ή με εντολή του πρύτανη. 6) η βάση εισαγωγής είναι ντροπή γιατί αναγκάζεται παιδιά να μείνουν εκτός πανεπιστημίων στα 18 τους. Έχει σκεφτεί κανένας ότι σε αυτή την ηλικία και με τον παπαγαλιστικο τρόπο της διεξαγωγής των πανελληνίων μπορεί όντως κάποιος να μην ειναι αποδοτικός μαθητής; Αν μπει σε μια σχολή που του κινεί το ενδιαφέρον μπορεί να εξελιχθεί σε εναν καλό φοιτητή. Αν δεν μπορεί είτε θα φύγει για να βρει μια δουλειά είτε θα γίνει "αιώνιος" που και πάλι ΔΕΝ κοστίζει τίποτα!! Δεν γίνεται ενα λάθος γραπτό, μια λάθος στιγμή να καιει τις πιθανες ευκαιρίες ανθρώπων που μπορεί να μην έχουν αποφασίσει ακόμη για το μέλλον τους. 7) το γεγονός ότι εξισωσαν τα νυχτερινά σχολεία με τα ημερήσια, στον βαθμό εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, είναι εγκληματικό ελπίζω να το καταλαβαίνετε και χωρίς εξηγήσεις... 8) η ύπαρξη καμερών στους κοινόχρηστους χώρους ειναι φίμωση της ελευθερίας λογου και τον φοιτητών, αλλά και των καθηγητών, γιατί αποτελεί μέσο στοχοποίηση.
Πραγματικά από όπου και αν το πιάσεις ειναι ενα τεράστιο λάθος αυτό το έκτρωμα που ψηφίστηκε! Κανείς δεν είπε όχι στους ελέγχους στην είσοδο των πανεπιστημίων, αλλά από επαγγελματίες που ανήκουν στο Πανεπιστήμιο και λογοδοτούν μόνο σε αυτό. Ειναι ΝΤΡΟΠΉ οταν για να πετύχουν αυτό που θέλουν υποτιμάται η δουλειά που κάνουν οι καθηγητές και οι φοιτητές με ελάχιστη μάλιστα στήριξη από το κράτος. Οταν ενας Έλληνας επιστήμονας στο εξωτερικό καταφέρνει κάτι αμέσως το κάνουμε σημαία. Αυτός ο άνθρωπος από που νομίζουν ξεκίνησε την σταδιοδρομία του; Από τα ελληνικά Πανεπιστήμια. Οταν με τα λεγόμενα και τις πράξεις τους μειώνουν το έργο που παράγουν εντός συνόρων οι δικοί μας επιστημονες, καθηγητές, που συχνά μάλιστα έχουν διορίσει οι ίδιοι σε πόστα, δεν καταλαβαίνουν ότι δυσφιμηζουν και τους εαυτούς τους; Τα Πανεπιστήμια είναι ελεύθεροι χωροι έκφρασης. Το επόμενο που θα κάνουν δηλαδή ποιο θα είναι; Να ορίζουν στους καθηγητές τί θα διδάξουν;;; Εγώ είπα την γνώμη μου θα ήθελα ο Νίκος από επάνω (και ο κάθε Νίκος) που επικροτεί την Κα.Κεραμέως να μας πει το γιατί.

Γονιός
|

Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.

Eπιτελους μετα απο τοσα χρονια και για αναδειξη Πρυτανη.....
|

Σας ευχαριστουμε.

Και επισης εαν γινεται συντομα να ψηφιστει σας παρακαλουμε να ψηφιζουν ολοι οι διδασκοντες των Πανεπιστημιων οχι μονο μελη ΔΕΠ για την αναδειξη του Πρυτανη.

φοιτητής
|

Ελπίζω με το νόμο αυτό να βρούμε την ασφάλεια, την αξιοπρέπεια και την ησυχία μας να δουλέψουμε χωρίς έλεγχο και βία. Κακώς καταψήφισαν ορισμένοι, ας σκεφτούνε τις εικόνες ντροπής που εκτυλίσσονταν και ένα μέρος ήρθε στη δημοσιότητα.

Φάτε
|

αυτοδύναμες κυβερνήσεις.

Παύλος Γ.
|

Μπράβο ούτε βήμα πίσω!
προς @pakis Θα απογοητευτείς πολύ!

TASOS
|

ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ

ΔΕΠ
|

Συγχαρητήρια κα Κεραμεως. Ομως κ άλλοι υπουργοί ξεκινησαν να συμμαζεψουν/ μειωσουν τα τμήματα αλλά..στην πορεία..εφεραν "ρυθμισεις" που ακυρωναν το συμμάζεμα. Βλέπετε ειναι κ οι τοπικοι βουλευτες που θα επιχειρησουν να σας πείσουν πως το τμήμα με βάση μηδέν στηρίζει την τοπική οικονομία της γκαρσονιέρας. Κ κάπως έτσι δε γινόταν τίποτα. Στην Ελλάδα ολοι θελουν να αλλάξουν τα πάντα αλλά όχι οι ιδιοι. Ευχομαι να μειωσετε επιτελους καποια τμηματα κ να πάει μια μερίδα στην τεχνική εκπαίδευση. Παρακαλούμε να υλοποιησετε στο ακέραιο το νομοσχέδιο κ ναμγν το ακυρωσετε στην πορεία με "ρυθμισεις"

Νίκος
|

Τελικά το πρόβλημα είναι τα ν+2 χρόνια των φοιτητών και όχι η 20 χρόνια των ίδιων βουλετών. Ρε τι άλλο θα δούμε από αυτούς.....

@ΟΧΙ ΣΕ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ...
|

Φαίνεται δεν ξέρεις τι σημαίνει νόμος και δημοκρατία. Το ψήφισαν στη Βουλή. Αυτό σημαίνει δημοκρατία. Όχι να λέω "αντιδημοκρατικό" ότι δε με βολεύει ή δε μ αρεσει. Αντιδημοκρατικό είναι να τα σπάω, να διαδηλώνω κόντρα στη βούληση της πλειοψηφίας και να θεωρώ δικαίωμά μου να καταπατώ τους νόμους κατά το δοκούν.

ΔΕΠ
|

Επιτέλους! Και τώρα αναμένουμε να εφαρμοστεί και να δουμε τα αποτελέσματα - το πρώτο βήμα έγινε!

Πρόοδος και αλλαγή
|

Τα λιμνάζοντα ύδατα μυρίζουν "σαπίλα".
Προοδευτικός είναι αυτός που βλέπει μπροστά και δεν φοβάται να αλλάξει, να προσαρμοστεί και να βελτιώσει παγιωμένες καταστάσεις.
Δεν κινδυνεύει το φοιτητικό κίνημα ούτε και η ελεύθερη σκέψη από τις αλλαγές που ψηφίστηκαν (με μια ένσταση στην αστυνομία). Κινδυνεύει μάλλον από τους πάσης φύσεως "εμπόρους" αντικειμένων, ουσιών ή ιδεών.
Τα πανεπιστήμια ανήκουν στους φοιτητές και στους δασκάλους τους και όχι στους ναρκέμπορους, τους ληστές, τους βιαστές και τους "φοιτητοπατέρες" καθοδηγητές.
Η ελεύθερη σκέψη ΔΕΝ καθοδηγείται. Η δημοκρατία διδάσκεται και εμπεδώνεται μέσα στην κοινωνία των ανθρώπων οι οποίοι οφείλουν να σέβονται τις αποφάσεις των πολλών όπως και τις αντιρρήσεις των λίγων. Οι λίγοι όμως δεν πρέπει να προσπαθούν να επιβάλλουν με κάθε τρόπο την άποψη τους σε όλους.
Αν δεν μπορείς να με πείσεις για την άποψή σου με τα επιχειρήματα σου, δεν χρειάζεται να με πετροβολάς!
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να βλέπαμε τα αποτελέσματα μιας ευρείας δημοσκόπησης πάνω στο θέμα των πανεπιστημίων μας.
Τέλος, κάτι που άλλαξε και δεν είναι χρήσιμο, ή σωστό, ή παραγωγικό, ή, ή, αλλάζει ξανά !

Η αλήθεια είναι
|

Τελείωσα επαρχιακό πανεπιστήμιο. Ήξερα ότι δεν φυλάσσεται και μόλις σκοτείνιαζε περιφέρονταν διάφοροι και φοβόμασταν ακόμη και όταν τελειώναμε το μάθημα βράδυ φεύγαμε ομάδες γρήγορα γρήγορα. Κάμερες πουθενά έξω. Πόρτες ανοιχτές. Θα μπορούσα να καθόμουν να μελετήσω μέχρι αργά γιατί είχε καλή σύνδεση Ίντερνετ αλλά ούτε σκέψη. Αγχωνόμασταν να τελειώσουμε να φύγουνε μια ώρα νωρίτερα. Αυτό πρέπει να τελειώσει. Ανοιχτές πόρτες μέχρι αργά αλλά με ασφάλεια για να δέχεται φοιτητές συνέχεια.

Σχολιαστής
|

Όταν διαπιστώσουν την ηρεμία και την προστασία που θα προσφέρει θα καταλάβουν το λάθος της διαφωνίας εκτός αν υποστηρίζουν το μπάχαλο.

pakis
|

Στις εκλογές θα καταψηφιστεί.

Τέλος η ανομία και η βία
|

Επιτέλους να υοαρχει δημοκρατία, ειρηνη και ηρεμία στα πανεπιστήμια μας! Να πιάνουν τόπο τα χρήματα του φορολογούμενου! Να δούμε και καμία κατάταξη προόδου υψηλή.

@Νικος
|

Όσον αφορά τις επόμενες μεταρρυθμίσεις αν είναι να γίνουν έχοντας αντιλήψεις ξεπερασμένες από τη πραγματικότητα όπως για παράδειγμα στην αντιμετώπιση της πανδημίας και τη μεταδοτικοτητα στα παιδιά που πλέον έχει αποδειχθεί και με στοιχεία καλύτερα να μην γίνουν! Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα χθεσινά στοιχεία του ΕΟΔΥ που από τα 1300 περίπου κρουσματα τα 300 και πλέον είναι σε παιδιά αλλά για τα υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Παιδείας ακόμα δεν υπάρχει μεταδοτικοτητα στα παιδιά.

ΟΧΙ ΣΕ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ-ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.
|

ΟΧΙ ΣΕ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ-ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!

ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ .

Νικος
|

Συγχαρητήρια Κα Υπουργέ!

Όλοι θέλαμε να προχωρησει

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ!

ΤΙΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/71603/psifistike-nomoshedio-toy-ypoyrgeioy-paideias