Ν. Κεραμέως καλεί σε συνάντηση τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ με κυρίαρχο θέμα την αξιολόγηση

Δημοσίευση: 27/02/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 27/02/2021, 23:30

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ν. Κεραμέως καλεί σε συνάντηση τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ με κυρίαρχο θέμα την αξιολόγηση

Συνδικαλιστές κάνουν λόγο για “προσπάθεια της υπουργού Παιδείας να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει καθώς τα μηνύματα που έχουν φθάσει από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στο υπουργείο Παιδείας είναι ότι η αξιολόγηση δεν φαίνεται να προχωρά”.

Με κυρίαρχο θέμα στην "ατζέντα"  την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που από τι φαίνεται υπάρχει αδιέξοδο,  μετά την συμμετοχή στην αποχή- απεργία της συντριπτικής πλειονότητας  των καθηγητών , η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως απέστειλε σήμερα στα  ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ  πρόσκληση για  διαδοχικές συναντήσεις  , τη Δευτέρα, στη 1 το μεσημέρι (ΟΛΜΕ) και την Τρίτη στις 12 το μεσημέρι (ΔΟΕ).

Συνδικαλιστές κάνουν λόγο για “προσπάθεια της υπουργού Παιδείας να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει καθώς τα μηνύματα που έχουν φθάσει από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης  στο υπουργείο Παιδείας είναι ότι  η αξιολόγηση δεν φαίνεται να προχωρά”.

Η ΟΛΜΕ στη συνάντηση θα θέσει εκ νέου το αίτημα για αναστολή εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων φέτος για τους μαθητές της Α Λυκείου και την ακύρωση των εκλογών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.  

Ακολουθεί το κείμενο της πρόσκληση της υπουργού Παιδείας προς ΟΛΜΕ και ΔΟΕ

Σας προσκαλούμε σε συνάντηση με την Υπουργό, την Υφυπουργό και τη Γενική Γραμματέα για θέματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που περιλαμβάνουν τη λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας, την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, την ενισχυτική διδασκαλία για τα ειδικά μαθήματα, την πρόσληψη επιπλέον ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και άλλα θέματα επικαιρότητας, τη Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 και ώρα 1 μ.μ. στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Προσβλέπουμε σε μία γόνιμη συζήτηση μαζί σας.»

 

Σχόλια (70)

δρ. Μαύρος
|

Για κάθε ενδιαφερόμενο/η:

Η ποινή της οριστικής παύσης (απόλυσης) επιβάλλεται μόνο για τα ακόλουθα παραπτώματα:
...
γ) στην αναξιοπρεπή ή ανάρμοστη διαγωγή εντός και εκτός υπηρεσίας,
ε) στην παράβαση καθήκοντος κατά τον ποινικό κώδικα ή άλλους ειδικούς νόμους,
η) στην εξαιρετικά σοβαρή απείθεια
Ιδ) στην αδικαιολόγητη αποχή από την εκτέλεση των υπηρεσιακών καθηκόντων πέραν από είκοσι δύο (22) εργάσιμες ημέρες, συνεχώς ή διακεκομμένα, μέσα στο ίδιο ημερολογιακό έτος

Απαντήσεις
|

Απαντήσεις προς διάφορους εδώ...
1) άριστη τη λέμε ειρωνικά και δεν το εννοούμε φυσικά
2) να αξιολογήσετε πρώτα το υπουργείο εσείς όλοι οι φορολογούμενοι και μετά τους δασκάλους
3) το υπουργείο ξέρει πού υπάρχουν κενά, ελλείψεις κλπ, αναρωτηθείτε γιατί τα ζητάει από εμάς μέσω της αυτοαξιολογησης να της τα καταγράψουμε 4) για να αξιολογήσεις κάποιον πρέπει πρώτα να του παράσχεις τα αυτονόητα για ένα σχολείο και μετά να τον αξιολογήσεις... Δηλ. ΝΑ του έχεις κτίρια (κι όχι προκάτ που δουλεύω εγώ), διαδραστικό πίνακα, ψυχολογο, επιστάτη 5) αξιολόγηση χωρίς κινητρο δε νοείται σε κανέναν κλάδο, αλλιώς γιατί να μπει στη διαδικασία ο εργαζόμενος;;; Πρέπει να χει bonus, εξέλιξη, αύξηση μισθου κάτι τέλος πάντων. 6) με 800 ευρώ και όλα αυτά που κάνουμε κάθε μέρα στα σχολεία... Που είμαστε τα πάντα, μέχρι και υδραυλικοί και ηλεκτρολόγοι είμαστε, ε, όχι. Δε θα κάνουμε κι όλα αυτά που ζητάει το υπουργείο.

Ροδανθη
|

Τι να σου πω Τκ9... Εμένα πάντως το δικό μου παιδί πέρασε Οδοντιατρική χωρίς να χρυσοπληρωσω όπως λες εσύ. Μήπως να μη ρίχνουμε το φταίξιμο πάντα στους άλλους;;;; Μπορεί το δικό σας παιδί να χε ανάγκη από πολλά μαθήματα... Να ταν αδύναμο.

Απάντηση σε ΤΚ9
|

Θα μας τρελάνεις;;;; δηλ το παιδί σου(αν πήγαινε στο εξωτερικό) θα ταν περιζήτητο επειδή εσύ ως γονέας το πηγες φροντιστήριο;;;;; Κι όχι για την εκπαίδευση που δέχθηκε όλα τα χρόνια;;;;; (Αθμια-βθμια-Γβαθμια).

Προς Τκ9
|

Εσύ μάλλον δε θες ή δεν μπορείς να καταλάβεις...
Θα το πω πιο απλά...
Στο εξωτερικό που εφαρμόζεται η αξιολόγηση εδω και χρόνια γιατί δεν έχει καλό εκπ/κο σύστημα;;;;

Αστοχία
|

Διαβάζω τώρα τελευταία την άστοχη σύγκριση που γίνεται μεταξύ του 2015 (εκπ/κοι ψήφιζαν αν θέλουν ή όχι τον διευθυντή να παραμείνει) και τώρα με την αξιολόγηση. Δεν έχει καμία απολύτως σχέση. Διότι : αν ο διευθυντής έχει εμπάθεια με 2 συναδέλφους μπορεί να τους τσεκουρωσει αδίκως μέσω της αξιολόγησης που θα κάνει γι αυτούς. Ενώ 2 δάσκαλοι αν είχαν εμπάθεια προς τον διευθυντή και να μην τον ψήφισαν το 2015, πάλι θα γινόταν διευθυντής!!!!!! Χρειαζόταν μόνο το 20% θετικών ψήφων να πάρει του συλλόγου και γινόταν ξανά διευθυντής!!!!!!!!! Εσείς τι λέτε;;; Δεν υπήρχαν 2 άτομα σε κάθε σχολείο που να τον ψηφίσουν;;;;; ΑΝ όχι, τότε κάτι είχε κάνει λάθος και καλά έκανε και έφυγε σπίτι του...

ΤΚ9
|

Μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνετε, είτε γιατί δεν θέλετε, είτε γιατί δεν μπορείτε.
Το σχόλιο μου ήταν ανεξάρτητο της συζήτησης περί αξιολόγησης.
Οι νέοι που είναι περιζήτητοι στο εξωτερικό δεν είναι αποτέλεσμα του ανώτερου εκπαιδευτικού συστήματος μας,αλλά της τεράστιας προσπάθειας μιας οικογένειας (αν μπορεί και όσο μπορεί) να στηρίξει τα παιδιά της,λόγω της ανεπάρκειας του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Υ.Γ Σχετικά με την αξιολόγηση μας,δεν κατάλαβα αν είμαστε υπέρ ή κατά.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (συνέχεια)
|

Όσο για την πρόσκληση της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ καλά είναι να τις καλεί πριν μπει σε αδιέξοδο και να συνεργάζεται. Στο δια ταύτα τώρα για την αξιολόγηση, χάθηκε ο κόσμος να ξεκινήσει του χρόνου σε συνεννόηση μαζί τους αλλά και χωρίς την κατηγοριοποίηση των σχολείων μέχρι να αποκτηθεί η σχετική κουλτούρα από όλες τις πλευρές και από την κοινωνία την ίδια;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
|

Κατά τα λεγόμενα πάντα της κ. Υπουργού, αλλά και με την αναγνώριση τόσο των μαθητών όσο και των γονέων τους, οι εκπαιδευτικοί στην περίοδο της πανδημίας κράτησαν τα σχολεία όρθια, άρα και την κοινωνία κατά ένα σημαντικό μέρος αφού η κοινωνία στηρίζεται στα σχολεία και στην νεολαία. Φυσικά πρωταγωνιστές ήταν οι μαθητές και ομάδα υποστήριξης το οικογενειακό τους περιβάλλον. Αυτό πρέπει να αναγνωρισθεί και με πράξεις από την κ. Υπουργό όχι μόνο με λόγια και να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στην υλοποίηση (θυμίζω μόνο τις τελευταίες υποσχέσις, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, τάμπλετ στους μαθητές, νέος νόμος επιλογής στελεχών).
Η εκπαιδευτική κοινότητα φαίνεται να έχει κουρασθεί από υποσχέσεις και δεν θα δώσει άλλη ανοχή, γεγονός που μπορεί να στοιχίσει "ακριβά" στην κ. Υπουργό και την κυβέρνησή της αφού την υπομονή τους έχουν χάσει και οι ΝΔκράτες και όχι μόνο....

HΡΑ*
|

Ενιαία στάση και κοινά αιτήματα ΟΛΜΕ & ΔΟΕ τώρα ! Άμεσα μόνιμοι διορισμοί τόσο στην Πρωτροβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Με 40 - 45.000
αναπληρωτές δεν μπορεί να περπατήσει καμία αυτοαξιολόγη σχολικών μονάδων πόσω μάλλον αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Πρώτα μόνιμοι διορισμοί και μετά συζήτηση για αξιολόγηση...

Έλλη
|

ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ:

Η ΕΡΩΤΗΣΗ:
Τι απέγιναν τα πορίσματα από τις δύο προηγούμενες διαδικασίες αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων;;
Υπήρξαν πορίσματα;; Που είναι;;
Υπήρξαν παρεμβάσεις αξιοποίησης των πορισμάτων από την Πολιτεία;;
Ποιες είναι;;;

Ή μήπως τελικά κάποιοι καρεκλοκένταυροι βάζουν τους εκπαιδευτικούς να κυνηγούν την ουρά τους, χωρίς λόγο και χωρίς αποτέλεσμα;; Απλά γιατί μπορούν!

Η ΠΡΟΤΑΣΗ:
Σαφώς χρειάζεται μια σωστά δομημένη αξιολόγηση (ουδεμία σχέση φυσικά με την προτεινόμενη από την αλαζόνα υπουργό και την αυλή της!)
ΑΛΛΆ; θα πρέπει και οι ΜΑΧΙΜΟΙ εκπαιδευτικοί ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ τις επιλογές των "σοφών" του ΙΕΠ, όσον αφορά τις επιλογές σε προγράμματα σπουδών, ύλης, επιλογές σχολικών εγχειριδίων κλπ...
Γιατί;;; Γιατί μόνο οι ΜΑΧΙΜΟΙ εκπαιδευτικοί τα κάνουν πράξη και μόνο αυτοί μπορούν να έχουν άποψη για το πως λειτουργούν στην πραγματικότητα... Και δεν είναι λίγες οι φορές, που οι επιλογές αυτών των ανευθυνο-υπεύθυνων μας κάνουν να αναρωτιόμαστε σε ποιον πλανήτη ζουν και έχουν τόσο στρεβλή εικόνα της πραγματικότητας.

Στο "δια ταύτα" λοιπόν και πριν προβούμε σε οποιεσδήποτε νέες διαδικασίες κυνηγιού της ουράς μας:
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
1. ΤΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΚΟΠΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!

2. ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ "ΣΟΦΩΝ", ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ"... ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ

ΤΈΛΟΣ:
ΟΛΜΕ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΛΜΕ;;;
Είδα σελίδες επιχειρημάτων, αλλά τα παραπάνω Τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ δεν τα είδα πουθενά!
Τόσο δύσκολο ήταν να τα σκεφτείτε;;

ert
|

Ωραία, αφού δεν θέλετε αυτοαξιολόγηση, πάμε σε ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ χωρίς τη γνώμη σας. Πάλι διαφωνείτε; Τί θέτε τελοσπάντων; 5000 μισθό και σχολεία από χρυσάφι; Να δοθούν τα πρακτικά της συνάντησης με την ολμε στη δημοσιότητα ...

Ο κλάδος βράζει
|

10500 μόνιμοι διορισμοί μια και έξω, όλοι μέχρι τον Αύγουστο. Οτιδήποτε άλλο θα είναι εμπαιγμός, κοροϊδία. Οι αντοχές έχουν στερέψει. Διάλογος με τις ομοσπονδίες για το θέμα της αξιολόγησης αφού πρώτα ικανοποιηθούν τα βασικά αιτήματα του κλάδου. Σοβαρά τώρα, μιλάμε για αξιολόγηση και αναβάθμιση της Παιδείας με 50.000 αναπληρωτές που περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο με μια βαλίτσα στο χέρι κάθε χρόνο;;;

@ αμερόληπτος
|

είναι άλλο αυτή η αξιολόγηση και άλλο η έστω και μυστική ψηφοφορία. για πολλούς λόγους. η μυστική έσωζε κάποιες καταστάσεις (όχι όλες , κάποιες - δεν ήταν δυνατόν ομαδικά/ομόφωνα να αδικηθεί κάποιος, και στη σπάνια περίπτωση που δε σε θέλει και άδικα έστω ολόκληρος ο σύλλογος, δεν έχει νόημα να επιβάλεις την παρουσία σου). κάποιες τρανταχτές περιπτώσεις δεν μπορεί να καταγγελθούν δημόσια , οπότε ο σύλλογος κρίνει. είχε πολλά προβλήματα η διαδικασία αλλά να πω το εξής : αν γίνεται από τον διευθυντή αξιολόγηση (έχουμε την άτυπη και τα ποταπά της κριτήρια νωπά κάποιοι υποψιασμένοι, μπορεί να μην έχεις τέτοιες προσλαμβάνουσες), τότε να δίνεται δυνατότητα να επιλέγεις να φύγεις απ΄λο τοξικό περιβάλλον συλλόγου που θεωρείς εμπαθές απέναντί σου... νομίζεις ότι συμβαίνει σπάνια; αμ δε... να υπάρχει δηλαδή πιο εύκολη εκούσια κινητικότητα

Φίλος Arte
|

Φίλε Arte, έχεις συνειδητοποιήσει ότι αυτά που λες δεν είναι δημοκρατικά; Δεν στέκουν σε δυτικές χώρες;Έχουμε αντιπροσώπους, έχουμε αιρετούς, βουλευτές, δημάρχους, μέλη διοικητικών συμβουλίων κλπ. Μια συμβουλή. Η άμεση δημοκρατία ήταν στην Αρχαία Αθήνα..Δεν είσαι εκπαιδευτικός αλλιώς θα σου έλεγα να αποφύγεις να διδάξεις αγωγή του Πολίτη.

Μεθοδικότητα χρειάζεται
|

Ας ανοίξουν τα σχολεία ώστε να λειτουργήσουν οι τάξεις κανονικά το επόμενο τρίμηνο και η αξιολόγηση μπορεί να γίνει τον Ιούνιο ή τον Σεπτέμβριο, με ηρεμία και χωρίς εντάσεις.

Ερώτηση
|

Να κάνω μια ερώτηση σ όλους εσάς που τασσεστε υπέρ της αξιολόγησης;;;;
Θα πρέπει εγώ ο εκπαιδευτικος να προβώ σε αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας ώστε να καταγράφουν οι αδυναμίες της;;; Το υπουργείο πιστεύετε δεν ξέρει τις ελλείψεις, κενά των σχολείων;;;; Το ότι είμαστε πολλά σχολεία σε προκάτ, χωρίς υποδομές, χωρίς υπολογιστές και διαδραστικους, χωρίς ψυχολόγος, επιστάτης... Τι ακριβώς να αξιολογήσω εγω ο δάσκαλος;;;; Αυτά που δεν έχει κάνει το υπουργείο;;;; και αν του τα πω, θα τα κάνει;;;; Ξυπνήστε όσοι ευαγγελιζεστε τα καλά της αξιολόγησης!!!!!!!!!!!! Ψαχτειτε!!!!! Διαβάστε. Δεν εννοούμε μόνο για ατομική... Μιλάμε και για αυτοαξιολογηση

Προς ΤΚ9
|

Πιστεύετε πως αν είχαμε αξιολόγηση δε θα στέλνατε το παιδί σας φροντιστήριο;;;;;;;; ΑΝ ΝΑΙ, είστε γελασμένος. Δείτε τα ιδιωτικά σχολεία... Που υπάρχει "έλεγχος, αυστηρότητα" από εργοδότη... Υπάρχει παιδί που πάει σε ιδιωτικό σχολείο αλλά δεν κάνει φροντιστήριο στη Γ λυκείου;;;;;;;
Βασια, διευθυντρια Α βθμιας

Ροδανθη εκπ/κος
|

Αγαπητέ Τκ9,
Το παιδί σας και πάλι σε φροντιστήρια θα το στέλνατε... Ακόμα και αν υπήρχε η αξιολόγηση.
Είστε γελασμένος αν πιστεύετε το αντίθετο...

Βίκυ
|

Η αξιολόγηση της αποτυχημένης κυρίας Κεραμέως θα λειτουργήσει ως βουρδουλας στα σχέδια της για τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Κάποιος να διαβάσει τι θέλουν να φέρουν στην εκπαίδευση θα καταλάβει.. καθήκον όλων των μάχιμων εκπαιδευτικών είναι να αντισταθούν σθεναρά. Η ιστορία θα μας κρίνει όλους!

ΟΥΠΣ!!!
|

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ!!! ΓΙΑ ΠΟΤΕ? ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΕΤΟΣ?? ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ?? ΟΕΟΟΟΟ!

ΜΙΝΑ
|

Καλη η κριτικη στην ΟΛΜΕ. Οφειλουμε ομως, για να ειμαστε αντικειμενικοι και δικαιοι, στην παρουσα συγκυρια να της πουμε ενα μεγαλο ευχαριστω για τη στηριξη που μας παρειχε.

ΤΚ9
|

@ Ροδάνθη
Δεν ξέρω για σας,αλλά για να γίνει το δικό μου παιδί γιατρός,εντός Ελλάδας χρυσοπλήρωσα φροντιστήρια.Είναι νομίζω άδικο να κάνουμε κάτι δικό μας που δεν μας ανήκει.Από την άλλη πρέπει να αναγνωρίσω στο εκπαιδευτικό σύστημα ότι μέσα από τα διάφορα προγράμματα (πολιτιστικά,περιβαλλοντικά,ευρωπαικά)
δίνει διέξοδο ξεκούρασης στους επιμελείς μαθητές.
Και δυστυχώς αυτά τα λέει κάποιος που δίνει καθημερινά τον αγώνα του ,μέσα στην σχολική αίθουσα.

Δασκάλα
|

Ποια σχέση μπορεί να έχει με το ελληνικό δημόσιο σχολείο μία κυρία που δεν έχει πατήσει ποτέ ως μαθήτρια στο δημόσιο σχολείο και που το αντικείμενο της είναι η νομική επιστήμη την οποία σπούδασε στο εξωτερικό;Η υπουργός δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την ελληνική δημόσια εκπαίδευση,πώς είναι δυνατόν να είναι διευθύνουσα αυτής;Η υποτίμηση των εκπαιδευτικών δεν αρμόζει σε υπουργό παιδείας.Δεν είμαστε υπήκοοι του υπουργείου,αλλά υπάλληλοι του,όποια και αν είναι η εκάστοτε ηγεσία.Οι ηγεσίες έρχονται και παρέρχονται,εμείς παραμένουμε και αγωνιζόμαστε για τα τόσα ζευγάρια μάτια που μας κοιτούν και μας εμπιστεύονται καθημερινά.Δεν σκύβουμε το κεφάλι γιατί είμαστε ο μοναδικός κλάδος που δεν μπήκε με μέσο στο δημόσιο και είμαστε τόσο περήφανοι για αυτό!
Ας συνέλθει επιτέλους το υπουργείο μπας και σώσει οτιδήποτε ΑΝ σώζεται...

@@DASKALA (27 Φεβ 23:02), @Προς ΟΛΜΕ
|

Αγαπητέ κύριε ή κυρία (διότι είστε το ίδιο πρόσωπο... με γραπτό λόγο όλο εμπάθεια χωρίς λογικά επιχειρήματα, με φανερή την ημιμάθεια σας στον εκπαιδευτικό τομέα, με απόψεις που θα ανατρίχιαζε ακόμα και ο Skinner) προσέξτε πολύ: το αναιτιολόγητο δηλητήριο του μίσους και της εμπάθειας σας στους εκπαιδευτικούς να μην το βγάλετε ποτέ στα παιδιά σας (για τα οποία πληρώνετε τους φόρους όπως λέτε). Διότι οι καρποί που θα δρέψετε από αυτή την τακτική σας, θα είναι πόνος, απελπισία και απόγνωση. Σας μιλώ με πολύ καλή διάθεση, γιατί πραγματικά έχετε εκτροχιασθεί και είναι κρίμα! Οποιος/α και αν είστε!

Αμερόληπτος
|

Να ξεκαθαρίσω για κάθε καλοπροαίρετο πως είμαι εντελώς αντίθετος με την επιχειρούμενη εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση που βρίσκει αντίθετη το σύνολο σχεδόν της εκπαιδευτικής κοινότητας. Θα ήθελα ωστόσο να θέσω ένα ερώτημα προς όλους εκείνους τους εκπαιδευτικούς που θυμήθηκαν να σηκώσουν την ψευτοεπαναστατική τους παντιέρα τώρα που γίνεται λόγος για τη δική τους αξιολόγηση, μήπως ξέχασαν πόσο πανηγύριζαν την αξιολόγηση δια της αντισυνταγματικής ψηφοφορίας τον Ιούνιο του 2015 των Διευθυντών των σχολικών τους μονάδων; Μήπως συνάδελφοι αποδεικνύεστε υποκριτές; Το 2015 ήταν καλή η αξιολόγηση, το 2021 δεν είναι! "Τα καλά και συμφέροντα", λοιπόν!!!

Απάντηση σε Αθανάσιο Καρανικολα
|

Αγαπητέ Αθανάσιε,
Μάλλον εσύ δεν έχεις ανοίξει κανένα βιβλίο. Αν είχες ανοίξει... Δε θα δες τοποθετηθεί έτσι... Λυπάμαι...

Γιωργος
|

Μα γιατι καποιοι επαναλαμβανουν οτι οι εκπαιδευτικοι ειναι κατα της αξιολογησης; Νομιζω οτι αυτο γινεται παραπλανητικα και για δημιουργια εντυπωσεων εις βαρος των εκπαιδευτικων.
Το διευκρινισαμε ξανα και ξανα: αρνουμαστε τη συγκεκριμενη αξιολογηση που θελει να επιβαλει το υπουργειο και οχι την αξιολογηση γενικα.
Και ο λογος για τον οποιο την αρνουμαστε ειναι οτι θα επιφερει την υποβαθμιση του δημοσιου σχολειου ,το ποιο υπερασπιζομαστε και οφειλουμε να υπερασπιζομαστε.

pakis προς Αθανάσιος Καρανικόλας
|

Σώπα ρε φορολογούμενε, λες και είσαι ο μοναδικός φορολογούμενος.
Αξιολόγηση αγαπητέ φορολογούμενε πρέπει να ξεκινήσει από την κορυφή προς τα κάτω στρώματα της διοίκησης.
Αυτή η αξιολόγηση που φέρνουν οι κομματικοί σου φίλοι δεν είναι αξιολόγηση !

Ροδανθη εκπ/κος
|

Όσοι είστε υπέρ της αξιολόγησης, απαντήστε μου στο εξης:
Πώς γίνεται το υπάρχον εκπ/κο μας σύστημα να θεωρείται ανώτερο των συστημάτων του εξωτερικού, εφόσον εκεί έχουν αξιολόγηση;;;;; (γιατροί, Πολ. Μηχανικοί κλπ είναι περιζήτητοι στο εξωτερικό λόγω του υψηλού επιπέδου σπουδων στην Ελλάδα). Αναρωτηθείτε αυτό και ύστερα ταχθειτε υπέρ ή όχι της αξιολόγησης


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/71824/n-kerameos-kalei-se-synantisi-ta-ds-tis-olme-kai-doe-me-kyriarho-thema-tin-axiologisi