Τι είπε η ΟΛΜΕ και τι απάντησαν Ν Κεραμέως-Ζ Μακρή στη δίωρη συνάντηση για αξιολόγηση, Υπηρεσιακά Συμβούλια και εξετάσεις Μαΐου

Δημοσίευση: 01/03/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 02/03/2021, 06:46

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τι είπε η  ΟΛΜΕ   και τι απάντησαν Ν Κεραμέως-Ζ Μακρή στη δίωρη συνάντηση για αξιολόγηση, Υπηρεσιακά Συμβούλια και εξετάσεις Μαΐου

Ν. Κεραμέως: "Θα μπορούσα να πάω δικαστικά για να κηρυχθεί παράνομη η απεργία-αποχή , αλλά δεν έχω διάθεση να συγκρουστώ με τους εκπαιδευτικούς"

Χωρίς να υπάρξει η παραμικρή σύγκλιση απόψεων ως προς την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων   ολοκληρώθηκε η δίωρη συνάντηση μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας (Ν. Κεραμέως, Ζ. Μακρή, Σ. Γκίκα) και του ΔΣ της ΟΛΜΕ.

 Ειδικότερα:

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Στη συζήτηση, όπως ήταν αναμενόμενο, κυριάρχησε η αξιολόγηση σχολικών μονάδων.

Η ΟΛΜΕ ζήτησε να αποσυρθεί ο νόμος και η σχετική υπουργική απόφαση και να ξεκινήσει διάλογος από το μηδέν.

Παράλληλα τονίστηκε από την πλευρά των συνδικαλιστών:

  • Για την αυτοαξιολόγηση έχουμε θέση από το 1997  (8ο Συνέδριο).
  • Τηρώντας κάθε νόμιμη διαδικασία  προκηρύξαμε απεργία -αποχή.
  • Οι Σύλλογοι Διδασκόντων  τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  τάχθηκαν με την άποψη των δύο Ομοσπονδιών (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ). Είμαστε κάθετα αντίθετοι με τη συγκεκριμένη αξιολόγηση.
  • Ποτέ δεν ρωτηθήκαμε

Η υπουργός Παιδείας απαντώντας στο αίτημα της    ΟΛΜΕ για κατάργηση του νόμου για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων είπε ότι η υπουργική απόφαση δεν ήρθε ξαφνικά , αλλά εκδόθηκε βάσει   νόμου που ψηφίστηκε στη Βουλή , αφού προηγήθηκε διάλογος. Η αξιολόγηση είναι προμετωπίδα στο πρόγραμμα της ΝΔ.

Η Νίκη Κεραμέως σχετικά με την απεργία αποχή είπε στην ΟΛΜΕ:  "Ακολουθείτε επιθετική πολιτική  ακολουθείτε επιθετική πολιτική. Στέλνετε εξώδικα που δεν έχουν τις βασικές προϋποθέσεις,  δεν έχουν αρχή μέση και τέλος, ούτε προσωπικό ασφαλείας. Θα μπορούσα να πάω δικαστικά  για να κηρυχθεί παράνομη η απεργία-αποχή , αλλά δεν  έχω διάθεση να συγκρουστώ με τους εκπαιδευτικούς".

Η υπουργός τόνισε “δεν πιστεύω  ότι υπάρχει εκπαιδευτικός που δεν θέλει  το καλό των παιδιών, που δεν θέλει να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα

Υπηρεσιακά Συμβούλια

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζήτησε από την υπουργό Παιδείας να προχωρήσει σε “γενναία” πράξη, ακυρώνοντας της εκλογές για την ανάδειξη αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των εκπαιδευτικών .

Η Νίκη Κεραμέως απάντησε: "Οι εκλογές έγιναν . Υπάρχουν τα αποτελέσματα. Εσείς τα αρνηθήκατε”.

Προαγωγικές-Απολυτήριες Εξετάσεις

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ απαίτησε οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, συμπεριλαμβανομένου και της Α’Λυκείου που θα γίνουν με την Τράπεζα θεμάτων, να μην πραγματοποιηθούν για τη φετινή σχολική χρονιά, όπως συνέβη και πέρσι.

Η Νίκη Κεραμέως απέφυγε να δώσει απάντηση.

Εμβόλια -Τεστ

Η υπουργός Παιδείας διατύπωσε το παράπονο προς τον κλάδο , καθώς ενώ υπήρχε αίτημα από τις Ομοσπονδίες για εμβολισμούς και τεστ εκπαιδευτικών , στην  Ειδική Αγωγή που ξεκίνησε το πρόγραμμα εμβολιασμών δήλωσε ενδιαφέρον μόνο το 1/3 των εκπαιδευτικών ενώ στο πρόγραμμα για τα τεστ από τους 160.000 εκπαιδευτικούς συμμετείχαν μόνο 25.000.

Ψηφιοποίηση διαδικασιών πρόσληψης αναπληρωτών

Η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε ότι προχωρά στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Για ΙΕΠ

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διατύπωσε την “πικρία” του για τη στάση της  διοίκησης του ΙΕΠ απέναντι στη Ομοσπονδία, θέτοντας το ερώτημα: “είναι δυνατόν να μας συναντά η υπουργός και όχι η διοίκηση του ΙΕΠ;”

Η Νίκη Κεραμέως ζήτησε από την ΟΛΜΕ να καταθέσει την πρότασή της για τα Ωρολόγια Προγράμματα μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα.

Διορισμοί

Η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε ότι προχωρούν οι διαδικασίες διορισμού 5.250 εκπαιδευτικών μέσα στο 2021 και 5.250 τη συνέχεια.Στόχος είναι για την πρώτη φάση οι διαδικασίες να  ολοκληρωθούν το Σεπτέμβριο 2021.

Σύστημα διορισμών

Η Ν. Κεραμέως είπε ότι σύντομα θα υπάρξει νομοσχέδιο για το νέο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών.

Επιλογές στελεχών εκπαίδευσης

Η υπουργός ανακοίνωσε ότι το επόμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας θα αφορά τις Δομές Εκπαίδευσης και τις διαδικασίες και προσόντα επιλογής των νέων στελεχών εκπαίδευσης. ΗΝ. Κεραμέως δεν ανακοίνωσε χρονοδιάγραμμα.

Σχόλια (69)

maraki
|

Έχουμε υπερβεί τους εαυτούς μας οι εκπαιδευτικοί τη φετινή σχολική χρονιά!
Τι άλλο πια περισσότερο μπορεί ν' αποδείξει την αξία και την προσφορά μας, ειδικά σε τέτοιες συνθήκες, όταν το Υπουργείο μάς άφησε απροστάτευτους μέσα στην πανδημία;
Δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος, που να μην καταλαβαίνει πόσο έχουμε προσπαθήσει όλο αυτό το διάστημα και τι έχουμε καταφέρει!
Αντί να τόνιζε η κ. Υπουργός την αποφυγή της σύγκρουσης με τους εκπαιδευτικούς στο θέμα της αξιολόγησης, ας έκανε μια αυτοκριτική για όλα όσα δεν έπραξε το προηγούμενο διάστημα, ώστε να διδάσκουμε χωρίς να φοβόμαστε και να αρρωσταίνουμε...

Maria
|

Η αδικια πληρωβεται. Η εμμονες της ειναι τρελα και το κακο που προκαλει δε θα ξεχαστει. Ουτε απο ανθρωπους ουτε απο Θεο.

Λευτέρης
|

Όσοι δε θέλουν την αξιολόγηση, στην πράξη, γιατί μερικοί φαντάζονται μια δική τους, στην πραγματικότητα δε θέλουν να φανεί η γύμνια και να αναδειχθούν με επίσημο τρόπο τα διαρκώς αυξανόμενα προβλήματα στο δημόσιο σχολείο που το υποβαθμίζουν συνεχώς. Δεν έχετε την κοινωνία με το μέρος σας!

Μελίνα
|

Όλη τη φάση της πανδημίας την περνάμε μόνοι μας. Μόνοι μας αγοράσαμε εξοπλισμό για τηλεκπαίδευση, μόνοι μας αυτοεπιμορφωθήκαμε, μόνοι μας αντιμετωπίζουμε τα χίλια λειτουργικά προβλήματα με τα παιδιά που δεν φοράνε μάσκες, με τις αίθουσες που δεν απολυμαίνονται παρά τα κρούσματα, με τα τεχνικά προβλήματα που τα παιδιά αντιμετωπίζουν, με τους γονείς που έχουν κι αυτοί διαφόρων ειδών προβλήματα, κάνουμε μάθημα μέσα στο χειμώνα με ανοιχτά παράθυρα, με διπλές μάσκες και καθημερινό πονοκέφαλο γιατί δεν αναπνέουμε... και το μόνο που απασχολεί την Υπουργό είναι να αξιολογήσει τον άχρηστο εκπαιδευτικό. Πόσο καλύτερους μπορείς να μας κάνεις κυρία Υπουργέ, δίχως να ξοδέψεις ούτε φράγκο για υποδομές και δίχως να γνωρίζεις τις βάσεις της Παιδαγωγικής επιστήμης? Έχουμε υπερβεί όλοι τον εαυτό μας κι εσύ που δεν ενδιαφέρεσαι ούτε για τα παιδιά, ούτε για τα σχολεία και φυσικά ούτε για εμάς, θα μας πεις ότι δεν είμαστε άξιοι?

Ντροπή!
|

Δηλαδή δεν είναι επιθετική ενέργεια να ζητά η άλλη τα ονόματα όσων δεν έδωσαν βαθμούς; Να απειλεί η ίδια με "υπηρεσιακά καθήκοντα"; Μα.. σε ποιούς νομίζει ότι μιλάει; Για τόσο χαζούς μας περνά; Επιστράτευσέ μας τουλάχιστον όπως ο φίλος σου να τελειώνουμε με αυτή την παρωδία δημοκρατίας που ζούμε!

ANTONIOS
|

"δεν έχω διάθεση να συγκρουστώ με τους εκπαιδευτικούς".
Αυτήν η υποτιμητική για εμάς έκφραση υποδηλώνει ξεκάθαρα την ουσία του προβλήματος:
Μας αντιμετωπίζει όχι ως συνεργάτες αλλά όπως ο αυτοκράτορας τους υπηκόους του. Όπως ο βασιλιάς τον γελωτοποιό του, που όταν έχει καλή διάθεση παίζει μαζί του και όταν δεν έχει μπορεί και να τον δέρνει. Η κυρία έθεσε μόνη της τον εαυτό της εκτός εκπαιδευτικού κόσμου. Πλέον για μας δεν αντιπροσωπεύει παρά μόνο ένα φάντασμα, μία σκιά με την οποία η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ δεν πρέπει να δεχτούν να συνομιλήσουν ξανά. Τώρα είναι η ώρα του πρωθυπουργού. Μόνο σ' αυτόν πρέπει να απευθύνονται η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ πλέον. Πρέπει και αυτός να αποφασίσει : ή με την Κεραμέως ή με 180000 ψήφους. Οι εκλογές θα γίνουν κάποτε.

Κεραμεως
|

Συνέχισε το έργο σου δυνατά

Απάντηση στον Γιάννη
|

Εχουμε πολύ καλά καταλάβει τι υπογράψαμε. Εσύ καταλαβαίνεις τι διαβάζεις;;;;
Ξεστραβωθειτε όλοι όσοι υστε υπέρ... Διαβάστε κάνα βιβλίο...προσχημα είναι :"το καλό των παιδιών" και η "βελτίωση". Δε θέλουν το καλό των παιδιών. Αν το ήθελαν δε θα στοιβαζαν 25 παιδιά σε κάθε τάξη, θα είχαν ψυχολόγους σ όλα τα σχολεία και επιστάτες. Θα είχαμε καλύτερα βιβλία, διαδραστικους πίνακες παντού. Δε θα διδάσκαμε σε λυομενα (προκάτ) σχολεία. Και γενικώς καλύτερες υποδομές. Θέλετε και άλλα;;;;;

Το συντομότερο ανέκδοτο
|

"δεν έχω διάθεση να συγκρουστώ με τους εκπαιδευτικούς"

Ηλίας
|

Απάντηση σε αρκετούς/αρκετές
αλλά κυρίως στον "Π. Γ. 02 Μαρ 2021 08:41"
ως πλέον χαρακτηριστική αντιστροφή της πραγματικότητας και μάλιστα επικαλούμενος το "σύνταγμα" .. (με τόσους "νομικούς" στο υπουργείο Παιδείας.. χάθηκε το "Δίκαιο" !!! Άλλο ένα οξύμωρο ! .. Η στρεψοδικία έχει γίνει "τέχνη" στα υπουργεία ! ..ή αλλιώς πιο γνήσια λαϊκά: "εκεί που μας χρωστούσανε μας θέλουν και το βόδι" ) :
Παγκόσμια "αριστεία" και νομική "καινοτομία" !!!
Εκλογές"παρωδία_κεραμέως"2019 για ..ΥΣΠΕ/..ΥΣΔΕ !! :
σε ποιο "σύνταγμα" προβλέφθηκαν .. ΕΚΛΟΓΕΣ_ΧΩΡΙΣ_ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ?!
"Αξιολογείστε" ελεύθερα ! ..
Στο τέλος η "διάσπαση" θα είναι με την "Συν-είδηση":
Ευθυ-κρισία vs υπο-κρισία
(και τώρα ας δούμε .. ποιοι θα ξανα-ψηφίσουν «κεραμέως» .. ?! .. )

Νίκος Γαρδέλης
|

Εσύ Κώστα πως το ξέρεις ότι θα κλείσουν σχολεία με την αξιολόγηση; Από που βγάζετε αυτά τα συμπεράσματα βρε΄παιδιά; Ότι σας κατέβει λέτε. Χρόνια το ακούω αυτό το παραμύθι.

ΜΙΝΑ
|

@ Εrt
ΝΟΜΙΚΟΣ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ!

Σπύρος
|

Όλα εδώ πληρώνονται Νίκη μου!Και οι συμπεριφορές σας, θα σας επιστραφούν.
Δε θα σας ξεχάσουμε όταν θα μας ζητάτε την ψήφο μας...Ηλεκτρονικά έτσι;;;;;,;

Εκπαιδευτικός
|

Δεν είμαι εναντίον της αξιολόγησης. Είμαι εναντίον ΑΥΤΗΣ της αξιολόγησης που θέλουν να μου επιβάλλουν χωρίς να με ρωτήσουν. Η υπουργός δεν σέβεται και δεν εκτιμά τους εκπαιδευτικούς. Αυτούς που με δικά τους μέσα κράτησαν όρθια την Δημόσια Εκπαίδευση. Και φυσικά οι εκπαιδευτικοί δεν εκτιμούν την υπουργό. Ανάξιοι άνθρωποι σε θέσεις ευθύνης, δογματικοί που κατάφεραν να εξαγριώσουν όλους τους εκπαιδευτικούς, ακόμα και αυτούς που δεν είχαν σε εκτίμηση τους συνδικαλιστές και το κομματισμό τους. Συντριπτική λοιπόν η ενότητα των εκπαιδευτικών και μακάρι να συνεχιστεί και να αντέξει στις επιθέσεις του υπουργείου "παραπαιδείας και παραπληροφόρησης" που όπως φαίνεται θα συνεχιστούν.

Αννα
|

Η εμμονη της αγγιζει τα ορια της παθολογιας!

Γιωργος
|

@ Φυσα το τρομπονι

Αυτη δεν τους χρειαζεται. Εσυ δεν τους χρειαζεσαι. Εμεις ομως τους χρειαζομαστε, ιδιαιτερα τωρα!
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ

ΕΛΕΝΗ
|

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ?
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΑΓΓΈΛΘΗΚΕ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΑΣ ΠΕΙ ΕΥΘΕΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΤΕ (ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ), ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΜΕΡΑ(ΣΑΒΒΑΤΟ).....
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ!!!!!!!!

Έχει ο καιρός γυρίσματα
|

Θα τα πούμε στις εκλογές. Κάθε μέρα μαθαίνουμε.

Μελίτακας ο Α΄
|

@ Ελέησον
Μια ουτοπική ιδέα διατύπωσα στη χώρα των πονηρών ναυτών, όλοι γνωρίζουμε το βάρος της Παιδείας στον τόπο μας όταν έρθει η ώρα των επιλογών, η συγκυ-ρία είναι ευνοϊκή για την Niki, ο χρόνος πυκνός και οι προσευχές δεν αρκούν, χρειάζεται ένας τουλάχιστον πειστικός αντίλογος κι αυτός δεν είναι το «κρυφό ευαγγέλιο» του 97!...
Για το νομοσχέδιο των στελεχών γνωρίζουμε κάτι;
Μα, τι λέω!...

Το Υπουργείο έχει μία αποστολή
|

στο πως θα βρει χρήματα για να πληρώνει τους εκπαιδευτικούς! Αυτό λέει η ΟΛΜΕ. Όλα τα άλλα κανονίζονται από τους ίδιους.Αυτή είναι όλη η αλήθεια.Φάτε τώρα στην μάπα εσείς οι γονείς που έχετε τώρα παιδιά στο σχολείο,ποθ όταν το ΠΑΣΟΚ για να ικανοποιήσει τους αριστερούς , καταργούσε τον επιθεωρητή και κάθε έλεγχο εσείς νομ΄'ιζατε ότι αυτό είναι προοδευτικό μέτρο .Έχουμε σχολείο κατά βάση: Ανεξέλεγκτο ,βρώμικο,απείθαρχο,βαριεστημένο,ουρά των φροντιστηρίων,εικονικοί βαθμοί χωρίς καμία αξία,δημοσιουπαλληλική νοοτροπία του σπρώχνουμε τον χρόνο να πάρουμε σύνταξη....

Κώστας
|

Απάντηση στο Γιάννη ,που σηκώθηκε πρωί πρωί να γίνει δικηγόρος της υπουργού. Γιαννάκη μήπως θυμάσαι τι έπαθαν οι εκπ/κοι του υγείας πρόνοιας το 2013; Φυσικά δεν θυμάσαι γιατί δεν έφυγες εσύ άλλοι έφυγαν . Μήπως ξέρεις να μας πεις με το πρόσχημα της αξιολόγησης πόσα σχολεία θα κλείσουν όχι γιατί πρέπει αλλά γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ μερικοί μερικοί. ΠΟΙΟς σου είπε ότι με την αξιολόγηση όλα τελείωσαν ΙΣΑ ΙΣΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΧΟΥΝ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑ ΣΠΟ ΜΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΉ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΆΛΛΟ και σου το λέει άνθρωπος που πήρε το 2014 καυτή πατάτα στα χέρια με την τότε αξιολόγηση

Πλατάρος Γιάννης
|

Η ΟΛΜΕ ζήτησε την ακύρωση των εκλογών για υπηρεσιακά συμβούλια.
Μήπως μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει νομικα πως μπορεί να το κάνει;
Εγω γνωρίζω, ότι τώρα, ακόμα κι αν θέλει, δεν μπορεί. Ας μας πει κάποιος επαΐων, από τους πολλούς που το ζητούν, πως μπορεί να γίνει συνταγματικώς σωστά. Τον αφορισμό "στην Ελλάδα, όλα γίνονται" τον ξέρω. Αλλά ας μας εξηγήσει ο ειδήμονας, πως μπορεί να γίνει αυτό χωρίς να γελοιοποιεί το πολίτευμα...

ΓΟΩΡΓΟΑ
|

Οι εκπαιδευτικοι δεν ειμαστε εναντια στην αξιολογηση γενικα και αοριστα. Υπηρχε νομοθετικο πλαισιο για εσωτερικη αξξιολογηση που το ειχε αποδεχτει η ολμε και η πλειοψηφια ρου εκπαιδευτικου κοσμου. Δεν προλαβε να εφαρμοστει γιατι το καταργησε η ΝΔ και εφερε αυτη την αξιολογηση που οπου εφαρμοσυηκε κατεστρεψε τα δημοσια σχολεια. Δεν αποδεχομαστε την μετατροπη των σχολειων σε μαγαζια.

Ert
|

Η απεργία τύποις είναι νόμιμη και είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ να κηρυχθεί παράνομη με ασφαλιστικά μέτρα εντός 48ωρου, αφού δεν υφίσταται στο νομικό πλαίσιο απεργία χωρίς λήξη, ούτε απεργία χωρίς προσδιορισμό ημέρας αλλά έργου.

ΓΙΑΝΝΗΣ
|

Μπορεί η ΟΛΜΕ να μας πει πιο συγκεκριμένα πώς τη θέλει την αξιολόγηση; Ή μήπως δεν τη θέλει καθόλου; Πολλοί εκπαιδευτικοί υπέγραψαν ένα έτοιμο κείμενο της ΟΛΜΕ με το οποίο δηλώνουν αποχή διαρκείας από τις διαδικασίες της αξιολόγησης. Έχουν καταλάβει τι υπέγραψαν;

Mάντης
|

Η γνωστή και μη εξαιρετέα κυρία μας προβάλει το απαρχαιωμένο μοντέλο της δήθεν "αξιολογήσης" της προηγούμενης εικοσαετίας που δεν εφαρμόζεται πλέον σε κανένα σοβαρό οργανισμό ή επιχείρηση..
Η προσέγγιση του νομοσχεδίου αυτού από όπου κι αν το δει ένας σοβαρός γνώστης( expert )του αντικειμένου θα διαπιστώσει ότι:
1) Ξεκινάει από λάθος αφετηρία....
2) Ακολουθεί λάθος διαδρομή....
3) καταλήγει σε μία στείρα γραφειοκρατία που δεν μας οδηγεί στο αποτέλεσμα ( δηλαδή να έχουμε ποιοτικά σχολεία)
4) Το κυριότερο δεν εκπληρώνεται ο στόχος που είναι να διαμορφώσει μυαλά πού να διαθέτουν κριτική σκέψη..

Από μία ΗΓΕΣΙΑ που δεν εμπνέει και δεν πείθει
το αποτέλεσμα είναι καταδικασμένο εκ των προτέρων.

Βέρα
|

Όλα αυτά... Δείχνουν εκλογές μες στο 2021 και προσπαθεί να πάρει με το μέρος της τον εκπαιδευτικό κλάδο.

ΠΕ01.....ΠΕ90
|

Ποιος κρίνει αν μια απεργία είναι νόμιμη ή παράνομη & καταχρηστική; Μα φυσικά τα Δικαστήρια. Πως γνωρίζει η Υπουργος πως η απόφαση θα ήταν καταδικαστική για τους εκπαιδευτικούς;
Τα συμπεράσματα δικά σας.
(Για να μη λέμε ποιοι επεμβαίνουν στη Δικαιοσύνη).
Αμετανόητοι!!!!

Ελέησον
|

@Δεν ... υποστέλλει 22:20
Τί θέλετε να πείτε? Ότι η επιστράτευση του 2014, ήταν ΝΙΚΗ του Αρβανιτόπουλου??? Το λέτε σοβαρά τώρα?
Όταν προσφεύγεις σε μέτρα-λύσεις όπως η επιστράτευση (ή τα δικαστήρια, που λέει τάχα ότι θα μπορούσε να πάει έναν ολόκληρο κλάδο.... δηλ. τους ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ της), αυτό είναι ΜΕΓΙΣΤΗ ήττα για μια ηγεσία.
Αποδείχθηκε άλλωστε και με τις εκλογές του 2015! Ατυχέστατο λοιπόν το παράδειγμα που φέρατε κατά τη γνώμη μου.

@Μελίτακας ο Α΄
ΚΑΙ οι γονείς, ψήφισαν το 2015, αγαπητέ μου.
Φήμες επίσης λένε.... ότι Alexis-Nikos-Kostas, τρίβουν τα χεράκια τους και της ανάβουν κάθε μέρα το καντήλι της Nikis....
ΘΑ, μιλούσαν λοιπόν, αλλά προς το παρόν είναι νηστεία και προσευχή.... για να "πετύχει" η υπουργός....

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@Φύσα το τρομπόνι / 01 Μαρ 2021 23:08
Κι εσύ χαίρεσαι γι' αυτό; Ω! Πολύ προοδευτική αντίληψη που περιγράφει ανάγλυφα τη "νέα εποχή".
Κάποιοι προφανώς έχετε ήδη διαβεί τον Ρουβίκωνα και χάνεστε σε δυστοπικά πεδία! Γιατί από κάτι τέτοιους ακούμε ιδέες για ενοχοποίηση των κομμάτων επειδή αντιδρούν στα κυβερνητικά σχέδια ξεχνώντας ότι χωρίς κόμματα και κομματικές αντιπαραθέσεις δεν υπάρχει κοινοβουλευτισμός και δημοκρατία!
Κι ακόμη συχνότερα ακούμε δεξιόθεν αφορισμούς κατά του συνδικαλισμού λησμονώντας ότι ο συνδικαλισμός είναι επίσης κύτταρο της δημοκρατίας. Με μια στενόμυαλη ισοπέδωση πάμε να ταυτίσουμε τους συνδικαλιστές (καλούς ή κακούς) με τον συνδικαλισμό προωθώντας αντιλήψεις αποδόμησης και απαξίωσης ενός τόσο θεμελιώδους δημοκρατικού θεσμού.
Ο φασισμός κρύβεται πίσω απ' όλα αυτά. Κι ο φασισμός πλέον έχει αρχίσει να υψώνει απειλητικά το μπόι του. Αυτή τη νέα εποχή οραματιζόμαστε; Φρίκη!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/71839/ti-eipe-i-olme-kai-ti-apantisan-n-kerameos-z-makri-sti-diori-synantisi-gia-axiologisi