Ν. Φίλης: Καλώς αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί με συντριπτικό ποσοστό στα σχέδια της κυβέρνησης

Δημοσίευση: 05/03/2021

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Ν. Φίλης: Καλώς αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί  με συντριπτικό ποσοστό στα σχέδια της κυβέρνησης

«Τα σχολεία ανοιγοκλείνουν χωρίς κανένα ουσιαστικό πρόσθετο μέτρο· οι εκπαιδευτικοί δεν είχαν προτεραιότητα στον εμβολιασμό· και τώρα αντιμετωπίζουν μια ψευδώνυμη αξιολόγηση, εκδικητική κι όχι υποβοηθητική του έργου τους».

Αυτό τόνισε ο τομεάρχης παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης, σήμερα στη Βουλή, κατά τη συζήτηση    επίκαιρης επερώτησης 53 βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης με θέμα: «Η πανδημία επέφερε περαιτέρω υποβάθμιση της Δυτικής Αθήνας», και υπογράμμισε τα εξής:

Καλώς αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί: Μην παραπλανούν κανέναν μ’ αυτά που λένε, ότι δήθεν «οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να αξιολογηθούν επειδή φοβούνται». Χωρίς τις κατάλληλες συνθήκες και προϋποθέσεις, χωρίς διαρκή μετεκπαίδευση και επιμόρφωση, έχοντας βγει από τις σχολές πριν από 20 και 30 χρόνια χωρίς στο μεταξύ να έχουν επιμορφωθεί ούτε μια φορά για τις τρέχουσες εκπαιδευτικές αντιλήψεις (όχι με δική τους ευθύνη!), καλώς αντιδρούν με συντριπτικό ποσοστό στα σχέδια της κυβέρνησης, όπως έκαναν με τις (εξίσου) ψευδώνυμες εκλογές για Υπηρεσιακά Συμβούλια.

Ανάλγητη πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Παιδείας:  Πρώτη φορά βλέπει κανείς τόσο ανάλγητη πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Παιδείας. Ας το έχουν υπόψη όμως, χωρίς εκπαιδευτικούς -ή με τους εκπαιδευτικούς να αισθάνονται ότι είναι θύματα εκδικητικής πολιτικής- σχολεία δεν υπάρχουν. Χωρίς την κα Κεραμέως, μπορούν να υπάρξουν καλύτερα σχολεία.

Τα πανεπιστήμια: Επίσης, τα πανεπιστήμια είναι κλειστά εδώ κι ένα χρόνο και το υπουργείο δεν έχει πάρει κανένα μέτρο για τη λειτουργία τους. Ιδιαίτερα οι φοιτητές σχολών με κλινικές, εργαστήρια, πρακτικές ασκήσεις βρίσκονται σε δεινή θέση -χτες οι πρυτάνεις απαίτησαν: «πάρτε επιτέλους μέτρα για την επαναλειτουργία»! Ακούει κανείς τους φοιτητές που διαδηλώνουν για τον ίδιο λόγο στο κέντρο της Αθήνας; Ακούει και ερμηνεύει κανείς το θυμό τους, για την υποβάθμιση των σπουδών τους;

Τράπεζα Θεμάτων: Η κυβέρνηση επιμένει, παρά τις εκκλήσεις των συλλογικών οργάνων των εκπαιδευτικών, να εφαρμόσει την Τράπεζα Θεμάτων από την Α’ Λυκείου σε τέτοιες συνθήκες. Είναι απολύτως παράλογη επιλογή και πρέπει να την πάρουν πίσω!

Δυτική Αττική: Στη Δυτική Αττική -που αποτελούσε το επίκεντρο της επερώτησης- οι ταξικές αντιθέσεις στην εκπαίδευση είναι ακόμα πιο έντονες. Κόπηκαν τα γεύματα στους αδύναμους οικονομικά μαθητές, δεκάδες τα ακατάλληλα κτίρια, ακόμα και κτίρια που έχουν πληγεί από σεισμό και παραμένουν κλειστά εδώ και χρόνια, οι σχολικές βιβλιοθήκες έμειναν στάσιμες μετά την ώθηση που έλαβαν από τη δική μας κυβέρνηση, τα voucher δεν έχουν ακόμα μοιραστεί, τα μισά παιδιά στη Δυτική Αττική συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση με κινητό τηλέφωνο, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής έχει αφεθεί στην τύχη του για ιδεολογικούς λόγους.

Σχόλια (18)

ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ...
|

ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΤΗΣ ΝΔ. ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ( Ο ΝΥΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΕΛΥΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ;). Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ 2-3 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ. O ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

καταλαβαίνουμε...
|

Έχουμε μνήμη, δυστυχώς για ορισμένους. Τώρα ανάλγητη η πολιτική ηγεσία ενώ πριν δεν είχαμε πρόβλημα, ήταν όλα καλά και ξαφνικά ανάλγητη και έχουν πάντα δίκιο οι εκπαιδευτικοί. Γιατί δε μας τα λέγατε και όταν ήσασταν στη θέση τους;

Χμ
|

Για μένα η μεγαλύτερη ήττα Κεραμέως είναι ότι δίνει την ευκαιρία να απαντά ο Φίλης.

Ελεος
|

Σίγουρα δεν είσαι εκπαιδευτικος. Για να είσαι το ένθερμος υποστηρικτής της αξιολόγησης. Μάλλον δεν έχεις ιδέα για το τι κρύβεται, τι έρχεται... Τι υπάρχει πίσω από αυτό... Ξύπνα.

εκπαιδευτικός
|

Πόσα χρόνια θα συζητάμε για την αξιολόγηση; Πόσα χρόνια στασιμότητα; Όλοι αξιολογούνται το ίδιο κι εμείς. Αρκετά η μιζέρια και η γκρίνια. Μία μας φταίνε οι φύλακες στα πανεπιστήμια μία η αξιολόγηση της μονάδας μία το αντισηπτικό. Απλά δε θέλουμε. Έτσι.

Όχι και δια μαγείας!!
|

Ένα χρόνο φωνάζει η εκπαιδευτική κοινότητα, οι γονείς και οι μαθητές για να σπάσουν τα τμήματα των σχολείων σε μικρότερα! Κι αυτό χρειαζόταν πριν και τώρα, στην πανδημία, όχι όταν θα έχει ήδη τελειώσει!!

Ροδανθη δασκάλα
|

Θυμηθείτε το... Αυτό, όπως και πολλά άλλα, θα καθιερωθεί. Τα σχολεία πλέον θα κλείνουν 30 Ιούνη και όχι 15...

Απάντηση σε εκπαιδευτικό
|

Ευτυχώς και είστε κάποιοι και όχι πολλοί...

Σωστή τοποθέτηση
|

Σωστή τοποθέτηση κ τεκμηριωμένη κ τουλάχιστον συμβαδίζει με ο, τι συμβαίνει στα σχολεία κ σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς. Εκεί στο ΥΠΑΙΘ δεν υπάρχει κανείς να γνωρίζει τι συμβαίνει στα σχολεία; συμβούλους δεν έχουν. Θα ιό; με κατά του δημοσίου σχολείου αλλά κρατήστε κ τα προσχήματα!

Μάχιμος εκπαιδευτικός
|

Mάλλον έχει ξεχάσει ο κ Φίλης πως το 2019 την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου την ψήφισε η κυβέρνησή του. Αν έχει διαβάσει το νόμο είχε ακριβώς την ίδια μορφή με εκθέσεις από Συντονιστή,ΠΕΚΕΣ,,ΙΕΠ
Απλά όλα τα βάφτιζαν αποτίμηση.
Επίσης ο κ Φίλης νομίζει πως οι εκπαιδευτικοί που απείχαν το έκαναν γενικά για την αυτοαξιολόγηση ή για τη χρονική στιγμή που θέλουν να γίνει;
Πολλοί εκπαιδευτικοί που είναι υπέρ, απέχουν τη συγκεκριμένη στιγμή

ΧΑΡΙΣΗΣ
|

Υπάρχουν σχολεία που από τις 11 Ιανουαρίου είναι ανοιχτά,
χωρίς να έχουν χάσει ούτε μέρα μάθημα. Για ποιο λόγο να γίνει παράταση του έτους και σε αυτά τα σχολεία; Ούτε ψυχολογικοί λόγοι υπάρχουν ούτε και λόγοι
ύλης. Όπως υπάρχει διαχωρισμός στο κλείσιμο, να υπάρξει και στην παράταση.

Γιωργος
|

@Εκαιδευτικος

Το "πολλοι" ξεχνα το. Μη λεμε και τοσο χοντρα ψεματα!

Λαυρέντης δάσκαλος
|

Φυσικά καλά κάνουμε και αντιδρούμε. Αυτό έλειπε, να σκύβουμε το κεφάλι και να υπακουμε σε ο, τι μας προστάζει η εκάστοτε κυβέρνηση...

Απάντηση στον εκπαιδευτικο
|

Είσαι υπέρ της αξιολόγησης;;; στο 10% που δεν υπεγραψε...;; Ε, δεν πειράζει. Πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Ευτυχώς εμείς οι υπόλοιποι που είμαστε κατά είμαστε πλειοψηφία. Πάλι θα σας σώσουμε...

@Εκπαιδευτικός
|

Υπάρχουν κάποιοι (όχι πολλοί) εκπαιδευτικοί κλπ κλπ.

Μ.Χ
|

Άντε μωρέ μα έχουν ζαλίσει. Θέλει η κυρία και παράταση του έτους. Δεν φτάνει που πηγαίνουμε σχολείο κάθε μέρα μάθημα δεν χάσαμε. Είμαστε εκτεθειμένοι μέσα στον ιό και θα λουστούμε και την παράταση. Δεν ντρέπονται. Επειδή αυτοί εκεί μέσα έχασαν την μπάλα δεν ξέρουν από πού τους βαράει θα την πληρώσουν όλοι οι άλλοι. Ας συνέλθουν επιτέλους. Τηλεκπαίδευση κάνουμε παράταση θέλουν. Δια ζώσης κάνουμε παράταση θέλουν. Δηλαδή με τα δικά τους τα γούστα θα πηγαίνουμε. Κουραστηκε ο κόσμος ας το πάρουν χαμπάρι. Εμ δεν ξέρουν να παίρνουν μέτρα ζητάνε και τρελά πράγματα. Άλλα ανοιχτά σχολεία άλλα κλειστά το απόλυτο μπαχαλο. Ούτε ένας μα ούτε ένας εκεί μέσα νορμάλ. Έλεος πια. 2 3 4 6 μαυτους τους αριθμούς κατάγινονται. Τους γυρίζουν από δω τους γυρίζουν από κει λες και κάτι θα κάνουν. Και οι πέτρες γελάνε μαζί τους. Για τα πανηγύρια είναι. Αυτά είναι τα χαζομετρα τους οι περίπατοι τα ποδήλατα τα χιλιόμετρα. Άντε πια.

Εκπαιδευτικός
|

Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που δεν αντιδρούν και συμφωνούν με αξιολόγηση, Τράπεζα θεμάτων και ασφάλεια στα Πανεπιστήμια.

Δεν εκπλήσσομαι
|

Ανάλγητη ε; Ενώ εσεις θα τα λύνατε ως δια μαγείας όλα ε; Θα ανοίγετε και τα πανεπιστήμια κι ο,τι προκύψει; Μέχρι και τις σχολικές βιβλιοθήκες θυμηθήκατε. Την τράπεζα θεμάτων ίσως;


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/71912/n-filis-kalos-antidroyn-oi-ekpaideytikoi-me-syntriptiko-pososto-sta-shedia-tis