“Πανηγυρική” παρουσίαση του πολυνομοσχεδίου “Κεραμέως” για αξιολόγηση, επιλογές στελεχών εκπαίδευσης και αυτονομία σχολικών μονάδων

Δημοσίευση: 25/06/2021

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Πανηγυρική” παρουσίαση του πολυνομοσχεδίου “Κεραμέως” για αξιολόγηση, επιλογές στελεχών εκπαίδευσης και αυτονομία σχολικών μονάδων

Από τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη και την υπουργό Παιδείας τη Δευτέρα στις 7:30 το βράδυ

Σε “πανηγυρική” παρουσίαση του πολυνομοσχεδίου   για την αξιολόγηση, τις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης, την  αυτονομία σχολικών μονάδων και την εκκλησιαστική εκπαίδευση, θα προχωρήσει τη Δευτέρα το υπουργείο Παιδείας.

Συγκεκριμένα έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστούν  διαδικτυακά  (σ.σ. Θα το μεταδώσει ζωντανά  και το esos) από τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη και την υπουργό Ν. Κεραμέως τη Δευτέρα στις 7:30 το βράδυ οι πτυχές του πολυνομοσχεδίου .

Την επόμενη ημέρα, την Τρίτη το πρωί, η υπουργός Παιδείας θα παραχωρήσει Συνέντευξη Τύπου προς τους εκπαιδευτικούς συντάκτες σχετικά με το πολυνομοσχέδιο.

Αμέσως μετά θα ακολουθήσει δημόσια διαβούλευση επί του πολυνομοσχεδίου για δύο εβδομάδες.

Επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι εντός του Ιούλη το πολυνομοσχέδιο να έχει ψηφιστεί στη Βουλή.

Αμέσως μετά θα εκδοθούν οι σχετικές υπουργικές αποφάσεις και οι εγκύκλιοι, προκειμένου να ξεκινήσουν οι κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης, καθώς και οι διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών από το νέο σχολικό έτος.

Οπως ήδη το esos, κατ αποκλειστικότητα έγραψε, το πολυνομοσχέδιο   προβλέπει, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Α. Αύξηση των θητειών των στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντών Σχολείων , Διευθυντών Εκπαίδευσης, κλπ) στα τέσσερα χρόνια.

Β. Αίρεται ο περιορισμός στη δήλωση  του υποψήφιοι Διευθυντή , του ίδιου σχολείου, μετά από δύο θητείες.Προϋπόθεση για να θέσει ένας εκπαιδευτικός υποψηφιότητα για Διευθυντής Σχολείου θα αποτελεί  η 12χρονη προϋπηρεσία και για Διευθυντής Εκπαίδευσης  15 χρόνια.

Γ. Δημιουργία του θεσμού του μέντορα για την ένταξη των εκπαιδευτικών στο σχολείο. Ο ρόλος τους θα είναι η καθοδήγηση  των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών.

Δ. Επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων οι οποίοι  «βαφτίζονται» Σύμβουλοι Εκπαίδευσης. Προβλέπονται 800 θέσεις από 540 που είναι σήμερα οι Συντονιστές Εκπαίδευσης.

Ε. Ο θεσμός του Συντονιστή Εκπαίδευσης καταργείται.

Ζ. Δημιουργείται ο θεσμός του Ενδοσχολικού Συντονιστή ανά μία τάξη στην Πρωτοβάθμια  ή ανά  γνωστικό αντικείμενο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης (σ.σ. το εφαρμόσουν πολλά Ιδιωτικά Σχολεία). Τον  Ενδοσχολικό Συντονιστή θα τον επιλέγει ο Διευθυντής του Σχολείου με συγκεκριμένα κριτήρια. Ο Ενδοσχολικός Συντονιστής, δεν θα έχει κάποιο οικονομικό κίνητρο αλλά θα αποκτά επιπλέον  μόρια τα οποία θα συνεκτιμώνται εάν θα είναι υποψήφιοι για στελέχη εκπαίδευσης.   Ο Ενδοσχολικός Συντονιστής θα απαλλάσσεται  από εξωδιδακτική απασχόληση.

Η. Σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης  θα υπάρχει ένας επόπτης.   Συνολικά δημιουργούνται 116 θέσεις εποπτών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και 13 στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Ο επόπτης θα εκλέγεται από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης (Σχολικούς Συμβούλους) της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

«Πρωτιά» στις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης θα έχουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι και θα ακολουθήσουν οι Διευθυντές Σχολείων. Οι δύο αυτές «κρίσεις» θα γίνουν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Αξιολόγηση

Για την  ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  προβλέπεται τετράβαθμη κλίμακα:

  1.     Μη ικανοποιητικός
  2.     Ικανοποιητικός
  3.     Πολύ καλός
  4.     Εξαιρετικός

Για τους  εκπαιδευτικούς που χαρακτηρίζονται "Μη ικανοποιητικοί"  και "Ικανοποιητικοί"  προβλέπεται βελτιωτική επιμόρφωση.

Οι εκπαιδευτικοί που κρίνονται μη ικανοποιητικοί θα έχουν την  μοναδική ποινή του αποκλεισμού από την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης.

Στις παραπάνω κατηγορίες αξιολόγησης δεν προβλέπεται ποσόστωση.

Η αξιολόγηση θα είναι περιγραφική και όχι ποσοτική.

Η αξιολόγηση θα γίνεται κάθε δυο χρόνια από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης και από τον Διευθυντή του Σχολείου  για την  υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια  του εκπαιδευτικού  και κάθε τέσσερα χρόνια για το  για το παιδαγωγικό κλίμα , διατήρησης τάξης και όλα τα υπόλοιπα.

Η αξιολόγηση θα έχει τρεις άξονες:

Πρώτον: Γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου την οποία θα κάνει ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης.

Δεύτερον: Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης , η οποία θα γίνεται από τον Διευθυντή του Σχολείου, και

Τρίτον: Υπηρεσιακή συνέπεια από τον Διευθυντή του Σχολείου και τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής  ετυθύνης.

Ο  Διευθυντής του Σχολείου για την ατομική αξιολόγηση θα μπορεί να  μπαίνει στην αίθουσα και να παρακολουθεί το μάθημα του εκπαιδευτικού .

Επίσης στο πλαίσιο της αυτονομίας των σχολικών μονάδων δίνεται η δυνατότητα στους Διευθυντές των Σχολείων να αξιοποιούν τα σχολικά κτήριο, προς όφελος της κοινότητας του σχολείου , καθώς και να διοργανώνουν επιμορφωτικές δράσεις.

Πολλαπλό βιβλίο

Δίνεται η δυνατότητα στον Σύλλογο Διδασκόντων να έχει ελεύθερη επιλογή βιβλίου από συγκεκριμένα βιβλία που θα προτείνονται αό το ΙΕΠ.

Μόλις ολοκληρωθούν τα Αναλυτικά Προγράμματα από το ΙΕΠ θα γίνει προκήρυξη για τη συγγραφή των βιβλίων.

Ο θεσμός του πολλαπλού βιβλίου  θα εφαρμοστεί από το σχολικό έτος 2022-23.  

1.100 οργανικές θέσεις

Το πολυνομοσχέδιο προβλέπει  τη σύσταση 1.100 οργανικών θέσεων ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών στα ΚΕΣΥ, προκειμένου να διορισθούν ισάριθμοι εκπαιδευτικοί.

Σχόλια (53)

Οβελίξ
|

@Αστεριξ
- Και ποιός σας λέει ότι τα διαδικτυακά σεμινάρια, θα ωφελήσουν - μετρήσουν στην επερχόμενη αξιολόγηση?
- Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται χρόνια τώρα (χωρίς την αξιολόγηση), για την προσωπική αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους. Η φύση και οι ανάγκες του επαγγέλματος το απαιτούν, καθώς και η επαγγελματική τους ευσυνειδησία.
- Ο μεγάλος όγκος των αιτήσεων για τα διαδικτυακά σεμινάρια εξηγείται (εκτός από τα προηγούμενα), κυρίως από την ευκολία συμμετοχής σε αυτά.

ΠΕ04
|

Σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα υπάρχει ένας επόπτης. Συνολικά δημιουργούνται 116 θέσεις εποπτών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και 13 στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Ο επόπτης θα εκλέγεται από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης (Σχολικούς Συμβούλους) της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Η ψηφοφορία είναι αντισυνταγματική!!!
Πως θα εκλέγεται από τους συμβούλους; Με φανερή και αιτιολογημένη κρίση!!!
Θα δούμε!!!

Αστεριξ
|

Γιατί αφού δε θέλουμε αυτήν την αξιολόγηση τρέχουμε όλοι να δηλώσουμε στα διαδικτυακά σεμινάρια ;

@βόλος 4
|

ούτε γραμματεία δε χρειάζεται : ο διευθυντής με το επίδομα λίγο πιο γενναίο , χωρίς ωράριο διδασκαλίας (αστείο) και με ωράριο 7-3 και διακοπές 1 εβδομάδα πάσχα-χριστούγεννα και ένα μήνα μόνο το καλοκαίρι να περνά τις απουσίες στο τέλος της ημέρας και να στέλνει τα σμσ στους γονείς, ενδιάμεσα να κάνει τις εργασίες , να βγάζει βεβαιώσεις , να συμμαζεύει το σχολείο, να διορθώνει το προγραμμα. απλό. θέση διοικητική, διετία μόνο. μετά υποχρεωτικά μάχιμος και μετά πάλι θητεία (χωρίς άλλο κόφτη)

Βάσω
|

Στα σχολεία τουλάχιστον ένας γραμματέας χρειάζεται ... Οι δουλειές είναι άπειρες. Δε γίνεται να γίνονται από έναν διευθυντή. Μερικά απ αυτες αναφερω:
Σήκωμα απειρων τηλεφώνων, ανοιγοκλειμα εξώπορτας, απουσίες κάθε μέρα, αποστολή e mail στους συναδέλφους, σύνταξη ανακοινωσεων και αποστολή αυτών, αποστολή εγγράφων στον Δήμο, αποστολή χαρτιών στα γυμνάσια, νηπιαγωγεία (τέτοια εποχή) κ. α.

Κλεομενης για Dario Moutso
|

Αγαπητέ μου, ακόμη κι αν παραιτηθεί ένας διευθυντής θα βρεθεί αλλος που θα αγανακτησει και αυτος... Και πάει λέγοντας...

@DARIO MOUTSO
|

Η απάντηση είναι απλη: γιατί να παραιτηθεί κάποιος διευθυντής;;; αφού θα βρεθεί άλλος δύσμοιρος να αναλάβει. Έτσι δε διορθώνεται το πρόβλημα. Η γραφειοκρατία και οι τόσες εργασίες που έχει επωμιστει ένας διευθυντής είναι άπειρα. Και πάνε να του φορτώσουν και την αξιολόγηση. Είναι για γέλια οι άνθρωποι στο υπουργειο.

Απάντηση στον ert
|

Κι επειδή είναι νόμος;;;;; τι σημαίνει;;;;; ότι πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι και να υπακουσουμε;;;;

Βόλος 4
|

Γραμματεία σε όλα τα σχολεία ( Απουσίες και Myschool ) και μετά όλα τα άλλα
Όχι εφημερίες από τους εκπαιδευτικούς.

Εκπαιδευτικός
|

Η θέση ευθύνης έχει τις υποχρεώσεις της όπως βεβαίως και η διδασκαλία στην τάξη. Εσείς επιλέξατε το πρώτο. Προς τι λοιπόν η γκρίνια;

Θανασης
|

Σε μια κανονική αξιόλογη το κίνητρο σε μια καπιταλιστική κοινωνία είναι τα ΛΕΦΤΑ. Από την στιγμή που δεν υπάρχουν λεφτά η «αξιολόγηση» πετυχαίνει δύο στόχους:
Ο πρώτος να μην αλλάξει τίποτα ουσιαστικό, ο δεύτερος η ικανοποίηση του, ούτως ή άλλως μειωμένης αντιληπτικής ικανότητας, εκλογικού ακροατηρίου.

@Μια διευθύντρια@
|

Φαντάζομαι ότι κανείς δεν σας έσυρε με το ζόρι στην θέση που έχετε. Προφανώς την προτιμήσατε έναντι της τάξης για τους δικούς σας λόγους. Προς τι λοιπόν τα ειρωνικά σχόλια προς τους εκπαιδευτικούς της τάξης; Αν μετανιώσατε υπάρχει και η παραίτηση!!

Ποια κοινωνία;;
|

Αυτό που η "κοινωνία" τάχα κουράστηκε και απαιτεί με ξεπερνάει. Είναι η ίδια κοινωνία που δεν ρίχνει ούτε ένα βλέμα στον άστεγο μην τύχει και σφιχτεί το στομάχι της. Είναι η ίδια κοινωνία που το πρωί αναθεματίζει την τύχη της για τον μισθό πείνας που παίρνει και το βράδυ τον σκορπίζει στα μπουζούκια. Είναι η ίδια κοινωνία που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί της για τα παιδιά της και ταυτόχρονα τα κλείνει σε τέσσερις τοίχους 8-4 χωρίς λόγο, έτσι για να'χει την ησυχία της (προφανώς δεν μιλώ για τους έχοντες σοβαρούς λόγους). Είναι η ίδια κοινωνία που τα βάζει με όλους τους άλλους για την κατάντια της. Είναι η κοινωνία που αγαπά την κολακεία γι'αυτό και θυμώνει όταν της μιλήσουν την γλώσσα της αλήθειας. Είναι η κοινωνία που κοιτάζει μόνο το συμφέρον της και γυρίζει αδιάφορα την πλάτη στην συλλογικότητα. Είναι αυτή που τα έχει όλα σωστά και άγια καμωμένα κι ας λείπουν λεφτά από το ταμείο. Είναι αυτή που πάντα δείχνει τους άλλους μα ποτέ τον εαυτό της. Αυτή η κοινωνία ας κοιταχτεί μια φορά στον καθρέφτη μπας και τρομάξει και συνέλθει!!!

Απλος Καθημερινός Φοιτητής
|

Θα ήθελα να κάνω επίκληση στη λογική της ανύπαρκτης ΝΔ με τις "τεραστιες δημοτικοτητες" και αλλα παχιά λόγια που λεει για να νομίζει οτι μπορεί να περνάει το ενα ηληθιο νομοσχέδιο μετα το αλλο!! Αν είχατε λίγη αξια και λογικη όπως προαναφερθέν σημειωθηκε θα πηγαίνατε σε άμεσες εκλογες η Ιούνιο η το Σεπτέμβριο... Αλλά αφήστε το αφου ακουσα οτι και τα δυο αυτα εχουν εξαφανιστεί απο εσάς!!

Dario Moutso
|

Μια Διευθύντρια 26 Ιουν 2021 16:42

Από ότι καταλαβαίνω πρέπει να είσαστε διευθύντρια σε κάποιο μικρό και ίσως περιφερειακό σχολείο με λίγους σχετικά μαθητές. (μπορεί όμως και να κάνω λάθος). Δεν έχετε άδικο πάντως σ όσα γράφετε. Αλλά εδώ γεννιέται ένα ερώτημα. Αφού έχετε <<ισοπεδωθεί>> (όπως λέτε) γιατί δεν παραιτείσται; (μάλλον ρητορικό είναι γιατί το έχω θέσει πολλές φορές και απάντηση δεν έχω πάρει)

Μια παρατήρηση
|

Επιτακτική ανάγκη να γίνουν οι 10.500 σε μια φάση φέτος!

Μεταρρυθμίσεις που εστιάζουν ουσιαστικά στους εκπαιδευτικούς σε σχολεία χωρίς σταθερούς-μονιμους εκπαιδευτικούς (θα φτάσουμε τα 20.000 οργανικά κενά), με χιλιάδες αναλώσιμους από το κράτος αναπληρωτές (50.000) δεν μπορούν να είναι ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, αλλά πυροτεχνήματα.

Περιμένουμε από τον Πρωθυπουργό και την Υπουργό Παιδείας να ικανοποιήσουν το δίκαιο και σωστό αίτημα των Ομοσπονδιών για την υλοποίηση φέτος σε μια φάση και των 10.500 μονιμων διορισμών εκπαιδευτικών που έχουν εξαγγελθει από την κυβέρνηση μετά από 12 χρόνια αδιοριστιας.

123
|

Για την κυβέρνηση για όλα τα δεινά του τόπου φταίνε πάντα οι πολίτες ,για τον κοροναιο έχει ο καθένας από μας την ευθύνη εμείς φταίμε,για την κατάσταση στην εκπαίδευση πάλι οι πολίτες (εκπαιδευτικοί) και πάει λέγοντας.

Μια Διευθύντρια
|

Δυσκολεύτηκα φέτος να βρω υπεύθυνους τμημάτων καθώς στο σχολείο μου έχω διατεθειμένους κυρίως εκπαιδευτικούς (άρα διερχόμενους)... Αν έχω κι υπεύθυνους μαθημάτων ανά δύο τάξεις που τίποτε άλλο δε θα κάνουν,ε.. θα περνάω όλες τις απουσίες η ίδια, θα τηλεφωνώ πάντα σε όλους τους γονείς η ίδια... Ισοπεδωστε μας .. αντέχουμε... Έλεος!

"Ο παράδεισος μπορεί να περιμένει"
|

@Ert (10:18)
"ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ και το ψήφισε η Βουλή"???

- Πείτε μου ένα λόγο, γιατί αυτό αποτελεί "κίνητρο"? Εδώ ολόκληρος Θεός, κι έναν παράδεισο τον έταξε....

- Μπορώ να σας γράψω ένα ολόκληρο βιβλίο, με αυτά που θέλει η κοινωνία. Για να μην σας κουράσω όμως, θα σας πω μόνο τον τίτλο. <<Διαφάνεια, αριστεία, αξιοκρατία, ανάπτυξη, ασφάλεια>>. Εναλλακτικά σκέφτομαι και το <<Πολλές και καλές δουλειές για όλους>>. Εάν στα δύο χρόνια, είδατε εσείς κάτι από τα παραπάνω, πείτε το και σ' εμένα, μήπως και δεν είναι καλός ο οφθαλμίατρος μου τελικά.

- Για το τί ψηφίζει η Βουλή, θα χρειαζόταν και δεύτερο βιβλίο. Και τα Μνημόνια πχ τα ψήφισε η Βουλή και τη βουλευτική ασυλία και τα χρέη των κομμάτων. Ο τίτλος λοιπόν του δεύτερου βιβλίου, μάλλον θα ήταν <<Η κολυμβήθρα του Σιλωάμ>>.

Ερτ
|

Το ότι είναι ΝΟΜΟΣ του κράτους, πως σας φαίνεται σαν κίνητρο; Σήμερα έμαθε η ΟΛΜΕ τι σημαίνει παράνομη απεργία....

Πασιφάη
|

Πιστεύουν κάποιοι ότι με την αξιολόγηση θα διορθωθούν τα πάντα στην εκπαίδευση... Κούνια που τους κούναγε... Ακόμη χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα.

Κλειω
|

Γελάνε και οι πέτρες με τα μεγαλεπήβολα και άκρως άστοχα σχέδια της ΝΔ...
Θα γελάσουμε από Σεπτέμβρη πολυυυυυυ και πολλοιιιιιιι

@ert
|

Αυτό καλέ μου δεν είναι κίνητρο... Είναι αντικίνητρο. Άνοιξε κάνα βιβλίο... Το μόνο κίνητρο είναι το οικονομική...

Απάντηση σε ert
|

Τι λες βρε δυσμοιρε ert?????????? Επειδή το θέλει η κοινωνία εμείς θα χορέψουμε στον σκοπό της;;;;;; Πας καλά;;;;;;;;; Όταν θα δει η κοινωνία όμως τα αποτελέσματα της αξιολόγησης και της κατάντιας που θα επέλθει, θα είναι πια αργά να διορθωθεί οτιδήποτε. Προσπαθούμε, εμείς οι εκπ/κοι, να δωσουμε στην κοινωνία να καταλάβει ότι αυτό είναι ένα τραγικό λάθος που πάει να γίνει. Δεν πρέπει να περάσει. Θα έρθει η καταστροφή της δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης...

@ert
|

Η κοινωνία μπορεί να θέλει και να περπατάμε στα 4 για να έρθουμε σχολείο, έτσι από βίτσιο. Τι πάει να πει;;;; ότι θα το κάνουμε;;;;; οι κοινωνίες δεν έχουν πάντα δίκιο σε όλα αγαπητέ μου ... Η κοινωνία ψήφισε και αυτό το κόμμα, δυστυχώς που μας κυβερνά. Σημαίνει ότι είναι σωστη στην επιλογή της;;;;;;;;;;;;;

Γ. Κ. Δ.
|

Αξιολόγηση για να γίνει πρέπει να δοθεί κίνητρο οικονομικό. Χωρίς οικονομικό κίνητρο αξιολόγηση δε νοείται. Ανοιξτε κάνα βιβλίο να ξεστραβωθειτε. Παντού σ όλη τη βιβλιογραφία θα το δείτε να αναγράφεται. Ε, μα πια... Κουράστηκα. Ο τζάμπας πέθανε. Πάρτε το χαμπάρι.

Mr Nikos
|

@Σκέφτομαι έξυπνα ...
Οσα λες ισχύουν, πολλοί συνάδελφοι δουλεύουν περισσότερο από όσο προβλέπεται, η πρότασή σου όμως θα περίμενα να είναι, ότι όλα αυτά θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στην αξιολόγηση, ώστε να τα πιστωθούν οι συνάδελφοι, όχι να αρνούμαστε την αξιολόγηση εντελώς προς χάρη όσων απλά περιμένουν τη σύνταξη.

Θεαθήναι
|

Όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου, όντως είναι για τα πανηγύρια... Και με τις πρωθυπουργικές ευλογίες θα παρουσιαστεί ως "φοβερή μεταρρύθμιση". Μια ζωλη αερολογίες...! Αλλάζουμε τα χρόνια από 8 σε 12, τα τάδε μόρια από 5 σε 4, κλπ. κλπ. και από ουσία τίποτα. Εξουθενωμένος διευθυντής "Τιραμόλα" που τα κάνει όλα, εξουθενωμένοι εκπ/κοί, που επιτηρούν παιδιά, διδάσκουν, επιμορφώνονται μόνοι τους (βλ. webex), κάνουν όλες τις γραφειοκρατικές και μη εργασίες (από βάψιμο αίθουσας έως αλλαγές βρυσών) και θα έρθει το δίδυμο της "επιτυχίας", να μα παρουσιάσει τον εκπαιδευτικό... "Παράδεισο". Και οι κρίνοντες... κρίνεστε!!! Όντως για τα πανηγύρια!

Ert
|

Στην ερώτηση γιατί να περάσουν αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί, τι κίνητρο έχω...η απάντηση είναι ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ και το ψήφισε η Βουλή. Ξέρετε, η εκπαίδευση δεν είναι ΟΑΕΔ, κάποτε πρέπει να δούμε και τους ΜΑΘΗΤΕΣ.

Dario Moutso
|

@Σκέφτομαι έξυπνα .... 26 Ιουν 2021 00:40

Θα κάνω λίγο τον <<συνήγορο του διαβόλου>> προσεγγίζοντας από μια άλλη οπτική γωνία αυτά που θίξατε..

1. Καμία δουλειά δεν είχε ο συνάδελφος να πάει να φέρει τα τετράδια των αγγλικών. Αυτή είναι δουλειά της επιτροπής, άλλωστε ΚΑΙ γι αυτό πληρώνεται. Μήπως με κάποιον τρόπο θα εξαργυρώσει αυτή την χάρη ;; (μπορώ να σκεφτώ μερικούς, όπως όλοι μας)

2. Μήπως η διαχείριση της ιστοσελίδας του σχολείου είναι η εξωδιδακτική του εργασία; (και μόνο αυτή)

3. Αυτή είναι δουλειά της διοίκησης του σχολείου. Μήπως και αυτός με κάποιον τρόπο στο μέλλον θα εξαργυρώσει αυτή την χάρη;;

4. Μήπως είναι η εξωδιδακτική του απασχόληση; Αν ναι θα ήταν ενδιαφέρον να μας πεις τι εννοείς λέγοντας συντήρηση για να καταλάβουμε πόσο <<κουράζεται>> Αν δεν είναι κακώς κάνει αυτή την δουλειά εκτός και αν είναι το χόμπι του.

5. Μήπως οι καταπληκτικές σημειώσεις είναι <<κράχτης>> για ιδιαίτερα ;

6. Μήπως ο <<Δάσκαλος>> με τις επιμορφώσεις και τα σεμινάρια μαζεύει μόρια; Μήπως δεν έχει κάτι <<καλύτερο>> να κάνει; Καλή η δουλειά αλλά πρέπει να υπάρχει και ζωή εκτός δουλειάς..


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/73464/panigyriki-paroysiasi-toy-polynomoshedioy-kerameos-gia-axiologisi-epiloges-stelehon