“Ποινή” παύσης καθηκόντων στα στελέχη εκπαίδευσης που κρίνονται ανεπαρκείς στην αξιολόγηση

Δημοσίευση: 30/06/2021

Τελευταία Ενημέρωση: 30/06/2021, 21:44

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Ποινή” παύσης καθηκόντων   στα στελέχη εκπαίδευσης που κρίνονται ανεπαρκείς στην αξιολόγηση

Καταργούνται οι αιρετοί από τα Συμβούλια για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης

Ποινή παύσης καθηκόντων στα στελέχη εκπαίδευσης (ΠΔΕ, Διευθυντές Εκπαίδευσης, Διευθυντές Σχολείων, Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, Επόπτες)που κρίνονται ανεπαρκή στην αξιολόγηση και επιστροφή στην σχολική μονάδα που είναι η οργανική τους θέση προβλέπει το πολυνομοσχέδιο που ανακοίνωσε σε σημερινή Συνέντευξη Τύπου η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Ειδικότερα το πολυνομοσχέδιο προβλέπει αντικατάσταση του στελέχους που κρίνεται ανεπαρκές (μέσος όρος < 50) & μη συμμετοχή σε διαδικασία επιλογής για ίση ή ανώτερη θέση για 4 έτη.

Η αξιολόγηση των στελεχών διεξάγεται δύο φόρες εντός τετραετούς θητείας.

Η πρώτη ενεργείται στο μέσον της θητείας και η δεύτερη στο τέλος αυτής.

Ποιος αξιολογεί: οι 2 άμεσα προϊστάμενοι του στελέχους, λαμβάνοντας υπόψη και ανώνυμες αξιολογήσεις από τους υφιστάμενους

Δεν υπάρχει δυνατότητα συμμετοχής σε διαδικασία επιλογής στελέχους ευθύνης εάν ο εκπαιδευτικός έχει χαρακτηριστεί ως «μη ικανοποιητικός» στις σχετικές εκθέσεις αξιολόγησης κατά την τελευταία 4ετία

Καταργούνται οι αιρετοί από τα Συμβούλια για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης

Το πολυνομοσχέδιο προβλέπει επίσης την  κατάργηση της συμμετοχής των εκπροσώπων αιρετών των εκπαιδευτικών στα Συμβούλια Επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης , προβλέπει το πολυνομοσχέδιο που ανακοίνωσε σε σημερινή Συνένετυξη Τύπου η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας

Για την επιλογή στελεχών εκτός από τα αντικειμενικά κριτήρια Θεσμοθετείται η   ημι-δομημένη συνέντευξη/μελέτης περίπτωσης

Ποιοι λογίζονται ως Στελέχη της εκπαίδευσης

Στελέχη της εκπαίδευσης:  

αα) Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης. 

αβ) Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης. 

αγ)  Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 

αδ)  Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

αε) Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

αστ) Σύμβουλος Εκπαίδευσης.

αζ) Προϊστάμενος Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.).

αη) Προϊστάμενος Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.).

αθ) Προϊστάμενος του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

αι)   Διευθυντής Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.). 

αια)  Διευθυντής Πρότυπου ή Πειραματικού ΓΕ.Λ..

αιβ)  Διευθυντής Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.).

αιγ) Διευθυντής Πρότυπου ΕΠΑ.Λ..

αιδ) Διευθυντής Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.). 

αιε) Διευθυντής Μουσικού Λυκείου.

αιστ) Διευθυντής Καλλιτεχνικού Λυκείου.

αιζ) Διευθυντής Λυκείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

αιη) Διευθυντής Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.).

αιθ) Διευθυντής Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).

ακ)  Διευθυντής Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου.

ακα) Διευθυντής Γυμνασίου. 

ακβ) Διευθυντής Πρότυπου ή Πειραματικού Γυμνασίου.

ακγ)  Διευθυντής Γυμνασίου Ε.Α.Ε.. 

ακδ) Διευθυντής Μουσικού Γυμνασίου.

ακε) Διευθυντής Καλλιτεχνικού Γυμνασίου.

ακστ) Διευθυντής Γυμνασίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

ακζ) Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου.

ακη) Διευθυντής Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου.

ακθ) Διευθυντής Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.

ακι) Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

αλ) Προϊστάμενος Δημοτικού Σχολείου. 

αλα) Προϊστάμενος Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.

αλβ) Προϊστάμενος Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου.

αλγ) Διευθυντής Νηπιαγωγείου.

αλδ) Διευθυντής Ειδικού Νηπιαγωγείου. 

αλε) Προϊστάμενος Νηπιαγωγείου.

αλστ) Προϊστάμενος Ειδικού Νηπιαγωγείου.

αλζ) Προϊστάμενος Πειραματικού Νηπιαγωγείου.

αλη) Υποδιευθυντής σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

αλθ) Υποδιευθυντής σχολικής μονάδας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. 

αλι) Υποδιευθυντής Ε.Κ.

αμ) Υπεύθυνος Τομέα Ε.Κ.

αμα) Υποδιευθυντής Σχολικής Μονάδας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

αμβ) Υποδιευθυντής Σ.Μ.Ε.Α.Ε. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

αμγ) Προϊστάμενος του Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Σχόλια (30)

Μανώλης
|

@Μηδέν εις το πηλίκον?02 Ιουλ 2021 23:22
Αγαπητέ, καμία σχέση αυτά που κατάλαβες με αυτά που είπα.
Πρώτον, ακόμη και αν πάρουν όλοι τελικά άριστα, η αξιολόγηση είναι πολύτιμη, καθώς περιγράφει με λόγια τι χρειάζεται να κάνει κάποιος για να βγει άριστος, οπότε όποια προσπάθεια και να κάνει θα είναι στη θετική κατεύθυνση. Το είδα να συμβαίνει, θα συμβεί και τώρα.
Δεύτερον, είπα ότι άριστοι βγήκαν (σχεδόν) όλοι όσοι αξιολογήθηκαν στις προηγούμενες κρίσεις, όχι επειδή ήταν στελέχη, απλά η αξιολόγηση σταμάτησε στα στελέχη. Το ίδιο γίνεται και τώρα και σε όλους τους υπαλλήλους του δημοσίου που αξιολογούνται και αν πάρουν κάτω από 90, μερικές φορές και κάτω από 95, αρχίζουν τις προσφυγές διότι κρίνουν ότι αδικήθηκαν. Η εκτίμησή μου είναι ότι το ίδιο θα συμβεί με σχεδόν όλους τους εκπαιδευτικούς που θα βγουν άριστοι και αυτοί. Μέσα όμως σε αυτούς, τους εκπαιδευτικούς της τάξης, βρίσκονται, όπως όλοι ξέρουμε και κάποιοι προβληματικοί. Όπως όλοι ξέρουμε επίσης, ούτε από την εκπαίδευση θα φύγουν ούτε έχει σημασία η αξιολόγηση γι αυτούς.

ΤΑΣΟΣ
|

Να προβλέπεται παύση καθηκόντων και για την πολιτική ηγεσία όταν ανώνυμα καταγγελεται για γεγονότα εξακριβωμένα!!! Αμ πώς...!

Μηδέν εις το πηλίκον?
|

@Μανώλης
Αν σας κατάλαβα καλά, στάχτη για τα μάτια του κόσμου η αξιολόγηση.
Στελέχη και αξιολογητές κάθε είδους (που ΔΕΝ κάνουν μάθημα) θα κρίνονται ΟΛΟΙ άριστοι, ενώ μπορεί να είναι "βαθιά προβληματικοί"? Και αυτοί θα κρίνουν και θα αξιολογούν τους μάχιμους? Και τελικά, οι μόνοι που μπορεί να κριθούν "ικανοποιητικοί" ή "μη ικανοποιητικοί", θα είναι αυτοί που πραγματικά κάνουν μάθημα?

Πλατάρος Γιάννης
|

@ Φάνης . Να αποκτήσετε ακριβές μοντέλο της πραγματικότητας παρακαλώ:
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ:
***Δεν έχει καταργηθεί ο θεσμός των αιρετών. Επίσημα και απολύτως.
***«Καταργήθηκε» με αποκλειστική ευθύνη των ιδίων των αιρετών, που είχαν την ψευδαίσθηση ότι θα ακινητοποιηθεί η Διοίκηση. (Αυτογκόλ, αυτοπλήγμα, αυτοτραυματισμός του κλάδου, είτε από μη ιδιαίτερα ευφυής μας εκπροσώπους είτε από σκόπιμα επιδιώκοντας το μπάχαλο.
*** Η κατάργηση των αιρετών από τα Συμβούλια Επιλογής είναι απρόσμενο ΔΩΡΟ (θείο δώρο) υπέρ του κλάδου, συνολικά του κλάδου, τον εξυγιαίνει, τον επαναφέρει στην ΣΩΣΤΗ λειτουργία του , στην σωστή ρότα. Δεν μπορεί η ΟΛΜΕ να ναυλώνει πούλμαν για να πάνε να συμπαρασταθούν σε «αδίκως διωκόμενο» ενώ ΗΤΑΝ ΘΥΤΗΣ. Και μάλιστα -εντελώς δικονομικό σχόλιο- για να χαρακτηριστείς ως «θύτης» και να έχεις απλή ποινική δίωξη σε δεύτερο βαθμό, δεν έχεις κάνει απροσεξία, ούτε παράβλεψη, ούτε αβλεψία ούτε σφάλμα εκ παραδρομής. Πρέπει να έχεις ΔΟΛΟ. (=το πιο δύσκολα αποδεικνυόμενο κίνητρο)
Έχουμε πει και ξαναπεί, ότι τα ΑΕΙ είναι ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟΙ οργανισμοί και αυτό κατοχυρώνεται ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ! Γι αυτό έχουν αιρετούς «Για Διοίκηση των Πανεπιστημίων»
Τα έχω εξηγήσει 100 φορές τόσα χρόνια εδώ! Και όχι μόνον εγώ!
Βεβαίως υπάρχει και η αντίθετη «άποψη» για να δικαιολογήσει το πανηγύρι με της εκλογές με κουκούλες.
ΟΜΩΣ:
Εμείς πρέπει να πέφτουμε θύματα λαϊκισμού; Γνώσεις στοιχειώδεις και αρχές δεν έχουμε;

Μανώλης
|

Δίκιο έχει ο Πλατάρος ως συνήθως. Με την ευκαιρία, να πω ότι στις κρίσεις διευθυντών με το ΠΔ 152, σε μια ΠΔΕ με χίλια περίπου σχολεία, πόσοι διευθυντές νομίζετε ότι πήραν λιγότερο από "άριστα;" ΈΝΑΣ έμεινε στο Πολύ Καλός, επειδή ήταν αδύνατο να ανέβει και αυτός στους άριστους, παρά στην προσπάθεια των αξιολογητών του. Αυτό για όσους φοβούνται ότι "οι από πάνω" θα τους θάψουν γιατί "δεν είναι αρεστοί" Αποκλείεται να γίνει αυτό, το αντίθετο γίνεται, κρίνονται επαρκείς άνθρωποι βαθιά προβληματικοί και επιβλαβείς για τους μαθητές για χάρη της συναδελφικής αλληλεγγύης.

ΤΑΣΟΣ
|

Απόλυτα σωστή η κατάργηση των αιρετών από τα υπηρεσιακά συμβούλια. Απόλυτα σωστό ο Διευθυντής Σχολείου να εισηγειται για τον άμεσο συνεργατη του τον υπ/ντή. Από εκεί και μετά ένα μεγάλο κρίμα για αυτά που προσδοκούσαμε και χλευάζαμε επί Σύριζα... Ανώνυμη αξιολόγηση των από κάτω προς τα πάνω σημαίνει συμπλεγματική - αξιολόγηση, υπουλία, ξεκατίνιασμα και πολλά άλλα!!! Ως προς τη μοριοδότηση είναι απίστευτο οι ΤΠΕ ΙΙ να πριμοδοτείται με 1 μοριο και τα συγγραφικά με 7, σχεδόν όσο κι ένα διδκό!!!!!!!! Προδήλως εξυπηρετούνται κάποιοι συγκεκριμένοι...

Πλατάρος Γιάννης
|

Τώρα το πρόσεξα! ...Απίστευτο!
Χτες σχολίασα τον πλαγιότιτλο του ρεπορτάζ. Δεν διάβασα το κείμενο προσεκτικά. Γράφει:
«Ποιος αξιολογεί: οι 2 άμεσα προϊστάμενοι του στελέχους, λαμβάνοντας υπόψη και ανώνυμες αξιολογήσεις από τους υφιστάμενους»
Αυτό το «λαμβάνοντας υπ΄όψιν και ανώνυμες αξιολογήσεις από υφισταμένους»
Μπορώ να κραυγάσω διάφορα, όπως γίνεται συνήθως, αλλά θα κάνω μια συγκροτημένη -όσο μπορώ- ανάλυση νομική.
1. Δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από ανώνυμη αξιολογική κρίση ο αξιολογητής. Έχει την ΠΛΗΡΗ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ της αξιολόγησης που κάνει.
2. ΔΕΝ μπορεί να πει ότι διαμόρφωσε άποψη ΚΑΙ από ΑΝΩΝΥΜΗ αξιολόγηση (ανώνυμη=άνευ ευθύνης)
3. Αν ο ενδιαφερόμενος αιτηθεί «να μου κοινοποιήσετε παν έγγραφο που με αφορά προσωπικά και αναφέρει το όνομά μου και δεν έχω ευχέρεια πρόσβασης σε αυτό» είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ο αξιολογητής να το ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙ.
4. Αν ΔΕΝ το έχει πρωτοκολλήσει, μπορεί να το αποκρύψει. ΟΜΩΣ αν το χρησιμοποιήσει για να ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ, τότε η κρίση είναι άκυρη.
5. Υπενθυμίζω στο εκλεκτό κοινό εδώ (δεν έχει τόνο ειρωνείας αυτό) ότι όποιος επιχειρήσει να αιτιολογήσει την αξιολόγησή του σε ΞΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ , ΜΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ αντικειμενικά από έγγραφα και γεγονότα και πάει σε δικαστήριο, τον λυπάμαι από τώρα, από τον διασυρμό που θα υποστεί από τον εισαγγελέα της έδρας.
6. Η ανώνυμη καταγγελία στην Διοίκηση είναι ΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ (απίστευτο για κάποιους, αλλά είναι, αφού η ρουφιανιά είναι ένα έθος και οιονεί έθιμο για πολλούς συμπατριώτες μας) ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ και με πολύ καλύτερο σκεπτικό. Ένας είναι ΑΔΥΝΑΜΟΣ, ΕΥΑΛΩΤΟΣ , ΔΕΝ ΠΟΡΕΙ ΛΟΓΩ ΦΟΒΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΊΛΕΙ κάτι που είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΣ. Υπονομεύεται το Δημόσιο συμφέρον με αυτό. Πρέπει να γίνει αποδεκτό το ανώνυμο έγγραφο ΕΦ΄ΟΣΟΝ αφορά ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΙΜΑ, ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ.
7. Ο αξιολογητής, μπορεί να κάνει ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ. Αν διαπιστώσει ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ότι τα καταγγελλόμενα είναι ΑΛΗΘΗ, μπορεί να τα χρησιμοποιήσει στην διαμόρφωση της κρίσης του. Άλλως-αυτονοήτως- ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.
8. Τα «άκουσα», «μου είπαν», «με διαβεβαίωσαν» , «το λένε όλοι», «υπάρχει η φήμη» δεν περνούν ούτε την πόρτα των δικαστικών αιθουσών.
Σε μια περιφερειακή διεύθυνση πήγαιναν 29 ρουφιανιές ημερησίως (Είχαν βγάλει και Μ.Ο.) Δεν μπορούν να πάνε στα σκουπίδια όλες, όταν αναφέρουν ΓΕΓΟΝΟΤΑ και ΟΧΙ ΚΡΙΣΕΙΣ.
Νομίζω έγινα κατανοητός και όλοι να αντιληφθούν πλήρως τι σημαίνει αυτό το «ανώνυμα»
Υ.Γ. Σε περίπτωση που Αξιολογητής, σε δικαστήριο, επικαλεστεί ότι διαμόρφωσε κρίση από ανώνυμη καταγγελία «...διότι το προβλέπει ο παρών νόμος» τότε είναι που τον λυπάμαι πιο πολύ από την μήνιν της εισαγγελικής έδρας...

Φάνης
|

Εξ ου κ η στόχευση της ηλεκτρονικης ψηφοφορία..
Καταργουμε την αντιπροσωπευτικη μειοψηφικη.συμμετοχη των έργαζομενων ενώ ας πούμε σε ΕΡΤ /ΔΕΗ κτλ εκπροσωπουνται στα διοικητικά συμβούλια και στα ΑΕΙ εκλέγουν τους ιεραρχικα ανώτερους Πρυτάνεις Προέδρους,Κοσμετάτος..

ΔΕΠ
|

Μπράβο, βάλτε και ποινή παύσης σε όποιον κρίνεται ανεπαρκής στη δουλειά του ΓΕΝΙΚΑ σε όλη την εκπαίδευση ΚΑΙ σε όλο το Δημόσιο, και θα είμαστε μαζί σας!

nik
|

Θετικό που έφυγαν οι αιρετοί από την αξιολογηση στελεχών ..... θα ξεβρωμίσει ο τόπος, να αγιάσει αυτός που το σκέφτηκε. Βέβαια αντι να δοθούν κίνητρα σε όσους κάνουν μάθημα (πρώτη γραμμή) φτιάχνουμε στρατηγούς χωροφύλακες. Αρα φαίνεται πως πάμε σε αποτυχία, μάλλον σε τραγωδία.

ΒΑΣΙΛΗΣ
|

ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΛΛΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ

ΠΕ19
|

Το είπα και αλλού Μάθημα ποιος θα κάνει ?

Πωπω πόσα στελέχη μπαμπά;
|

Από στρατηγούς καλά πάμε. Από στρατιώτες;

Ροδοπέταλα και αγκάθια
|

Προς ΜΑΝΤΩ και @ΜΑΝΤΩ
Τί υποδοχής θα τύχουν άραγε στην επιστροφή στα σχολεία τους, τα στελέχη που θα κριθούν ανεπαρκή? Που δεν θα πιάσουν τους "δείκτες"? Που δεν θα είναι αρεστοί στους "από επάνω"? Έτσι πάει.... αφού όποιος κρίνει, κρίνεται.

Πρώην στελεχος
|

Όπως και στο σχολείο πέφτει μια αποβολή και τρέχουμε να μάθουμε ποιος την έφαγε έτσι είμαι περίεργος ποιο στέλεχος εκπαίδευσης θα ρίξει ποινή σε αλλο..... Κόρακας κορακου μάτι......

@ΜΑΝΤΩ
|

Να σου πω την αλήθεια, είναι το πρώτο που πέρασε και από το δικό μου μυαλό. Είδα όμως κάπου να λέει πως κατά την αξιολόγηση αργότερα των ίδιων των Διευθυντών θα λαμβάνονται υπόψη ανώνυμες αξιολογήσεις των υφισταμένων τους. Αυτό κοντολογίς οδηγεί μάλλον σε κάτι αντίθετο. Ο Διευθυντής, υπό τη δαμόκλειο σπάθη ενός κορυφαίου θαψίματος στις ανώνυμες αξιολογήσεις από τους αδικηθέντες υφισταμένους του, είναι μάλλον πιθανότερο να βάζει σε όλους άριστα ελπίζοντας να λάβει και αυτός το καλύτερο...μπορεί και όχι όμως...άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

ΜΑΝΤΩ
|

Δεν πρόκειται να γράψω κάτι πρωτότυπο ή έστω καινοφανές ως σχόλιο... Όλοι καταλαβαίνουμε τί θα συμβεί στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο... Θα κορυφωθούν τα μίση και οι αντιπάθειες και με τις ευλογίες του Δ/ντή ή της Δ/ντριας θα αξιολογούνται καλοί ή εξαιρετικοί οι "κολλητοί", οι περισσότερο αρεστοί, αυτοί που μπαινοβγαίνουν στο γραφείο, κάνουν εκδουλεύσεις, κολακεύουν κλπ. Όσοι πορεύονται με τον "σταυρό στο χέρι" και τυγχάνει να έχουν και αυξημένα προσόντα ή/και προηγούμενη διοικητική εμπειρία θα είναι στο στόχαστρο ώστε να μην "φάνε την καρέκλα" και φυσικά, θα τυγχάνουν κάκιστης αξιολόγησης, με δυσμενή αποτελέσματα για τη μελλοντική, υπηρεσιακή τους πορεία (αναφέρομαι, μεταξύ άλλων, και στην ποινή του αποκλεισμού από μελλοντικές κρίσεις διοικητικών στελεχών). Για εμένα, ο Δ/ντής ή η Δ/ντρια θα πρέπει ασφαλώς να ερωτάται αλλά μέχρι εκεί... Γιατί αν παίζει καθοριστικό ρόλο η κρίση του/της υπάρχει ορατός κίνδυνος υπονόμευσης ή και δίωξης αξιόλογων και ικανών συναδέλφων για λόγους προσωπικής επιβίωσης... Το κλίμα αμοιβαίας καχυποψίας και διάχυτης ανασφάλειας θα πυροδοτηθεί και η κατάσταση που θα διαμορφωθεί θα είναι σε βάρος της παραγωγικότητας, αποδοτικότητας των εκπαιδευτικών και εν τέλει, της ποιότητας της εκπαίδευσης!

γιόχαν
|

Απόλυτα σωστή η κατάργηση των αιρετών από τα υπηρεσιακά συμβούλια.

δσ
|

απο τη στιγμη που δεν πεφτουν λεφτα στα στελεχη προκοπη δεν θα υπαρξει ... το σχολειο για τους ικανους θα ειναι μεχρι τις 1-2 και μετα να κανουμε καμια δουλιτσα extra να ζησουμε

@Μαρία
|

θα πρέπει να γνωρίζεις ότι εάν δεν είσαι σε κάποιο ψηφοδέλτιο, από εδώ ή από εκεί, θα πρέπει να είσαι ο πάπας για να πάρεις κάποια θέση... ή μήπως όχι;

Apodomisi
|

Τον πρώτο χρόνο η συντριπτική πλειοψηφία θα απέχει! Το δεύτερο χρόνο εκλογές και άμε στο καλό κυρά μας.

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
|

Μετά τις προσφυγές στη δικαιοσύνη για τις αυθαιρεσίες που έγιναν τα τελευταία χρόνια με τα συμβούλια επιλογής στελεχών έβαλαν γνώση οι φύλακες.

Μαρία
|

Χωρίς αιρετούς μιλάμε για την αναβίωση του κομματικού κράτους.. Μόνο οι αρεστοί και όχι οι άριστοι θα μπαίνουν σε θέσεις ευθύνης. Δυστηχως ακόμα ένα βήμα πίσω

ph
|

Είναι καθαρά ένας νόμος που θα φέρει κατήφεια. Θα χαθεί η καλή διάθεση στο χώρο του σχολείου και όλοι θα υποπτεύονται το διπλανό τους. Τελικά, θα λειτουργούν με άγχος. Άρα δεν υπάρχει όφελος.
Ο βαθμός του αξιολογητή, αν επηρεάζει επαγγελματικά τον συνάδελφο, θα έχει σίγουρα νομικές συνέπειες (ονομαστικά) και πιθανόν να οδηγήσει και σε πιο δύσκολες καταστάσεις. Βέβαια σε 1 ως 1,5 έτη έρχονται και εκλογές στις οποίες ακόμη και να κερδηθεί η πρωτιά από το κυβερνών κόμμα, θα χρειαστεί συγκάτοικο στην κυβέρνηση. Πιστεύω ότι θα υπάρχουν πολλές αλλαγές αργά ή γρήγορα.

Πλατάρος Γιάννης
|

Η κατάργηση των αιρετών από τα συμβούλια επιλογής στελεχών είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΥΓΙΕΣ , υπέρ του Συνδικαλισμού, υπέρ του κλάδου, προς την απολύτως σωστή κατεύθυνση και το συμφάρον των εκπαιδευτικών.
Δεν εξηγώ πλήρως το γιατί, απλώς υπενθυμίζω, οτι όποιος αδυνατεί να κατανοήσει τα γεγονότα που γίνονται στις κρίσεις και την υποστήριξη που κάνει ο συνδικαλισμός στους εκάστοτε θύτες , δεν γνωρίζει την κρυμμένη πραγματικότητα.
Όσοι δεν ξέρουν την δικαστική πραγματικότητα που κρύβεται πίσω από τις εκάστοτε κρίσεις, ας πρειοριστούν στο επιχείρημα του σπασίματος της διαπλοκής.
Μόνο και αποκλειστικά γι αυτό το θέμα, καταγράφω μεγάλο θετικό πρόσημο υπέρ του κλάδου.
Επιμένω απολύτως στην παραπάνω άποψη για το συγκεκριμένο θέμα.
Θα διαβάσουμε κια τα υπόλοιπα όταν αδειάσουμε...

Νεμεσις
|

“Ποινή” άμεσης παύσης καθηκόντων στις υπουργούς παιδείας που κρίνονται ανεπαρκείς σε αξιολόγηση κάλπης, πότε θα νομοθετηθεί;

95% την έχουν κρίνει ανεπαρκή την Κεραμέως, αλλά αυτή συνεχίσει.
Φιλοδοξεί στο 100% φαντάζομαι...

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Μία μία διαψεύδονται οι διαβεβαιώσεις περί του εναντίου! Μία μία αποκαλύπτονται οι αποτρόπαιες αντιεκπαιδευτικές αντιλήψεις που διαπνέουν τη σημερινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας. Μία μία ξυπνούν εφιαλτικές μνήμες του σκοτεινού παρελθόντος που έρχονται να αποτελειώσουν ό,τι τυχόν ακόμη έχει κάποια σπιθίτσα ζωής στη δημόσια εκπαίδευση. Απόγνωση...

Γεώργιος Ξένος
|

Ο Υπεύθυνος Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού αφού για να πάρει τη θέση περνά από κρίση (μοριοδότηση προσόντων και συνέντευξη), δεν θα πρέπει να θεωρείται Στέλεχος Εκπαίδευσης;

Nikoletta
|

"Λαμβάνοντας υπόψη και ανώνυμες αξιολογήσεις". Ωραία!! Με κουκούλα ή χωρίς? Άριστες παρεμβάσεις!!! Ακριβως οτι χρειαζεται το εκπαιδευτικό σύστημα!! Ας ελπίσουμε οτι γρήγορα θα πάμε σε εκλογές για να σας στειλει ο λαός εκει που σας αρμόζει!!

Αριστεία, όχι αστεία
|

Πάλι ψηφοφορία, πάλι.
(Η φράση ακούγεται με φωνή Άδωνη).


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/73520/poini-paysis-kathikonton-sta-stelehi-ekpaideysis-poy-krinontai-aneparkeis-stin