Ελληνική PISA: Εγκύκλιος για επιλογή Εποπτών και Θεματοδοτών

Δημοσίευση: 03/02/2022

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ελληνική PISA: Εγκύκλιος  για επιλογή Εποπτών και Θεματοδοτών

Για τη διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των Γυμνασίων

Το ΙΕΠ απευθύνειΒπρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων για την κάλυψη των αναγκών  για τη διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των Γυμνασίων .

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ειδικότερα η   πρόσκληση αφορά ανάθεση σε:

  • Τέσσερις (4) Επόπτες, ένας (1) ανά γνωστικό αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης
  • Έως είκοσι (20) Θεματοδότες, πέντε (5) ανά γνωστικό αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης

Δικαιούχοι αιτήσεως:

Επόπτες:

α) Μέλη Δ.Ε.Π./Ε.ΔΙ.Π./Ε.Ε.Π. και επιστημονικοί συνεργάτες με διδασκαλία στο Πανεπιστήμιο οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σπουδών,

β) Εν ενεργεία Εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημόσιας και ιδιωτικής, με τουλάχιστον δέκα (10) έτη εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, κλάδου ΠΕ70 για τις ΚΘ1 και ΚΘ2, ΠΕ02 για την ΚΘ3 και ΠΕ03 για την ΚΘ4.

Θεματοδότες:

Εν ενεργεία Εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημόσιας και ιδιωτικής, με τουλάχιστον δέκα (10) έτη εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, κλάδου ΠΕ70 για τις ΚΘ5 και ΚΘ6, ΠΕ02 για την ΚΘ7 και ΠΕ03 για την ΚΘ8.

Επισημαίνεται ότι οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί της δημόσιας ή ιδιωτικής εκπαίδευσης καθώς και τα μέλη Δ.Ε.Π./Ε.ΔΙ.Π./Ε.Ε.Π. που συνταξιοδοτούνται μετά την ημερομηνία λήξης των αιτήσεων, όπως επίσης και οι εκπαιδευτικοί της ιδιωτικής εκπαίδευσης οι οποίοι απολύονται μετά την ημερομηνία λήξης των αιτήσεων, συνεχίζουν να θεωρούνται ενεργοί στον πίνακα κατάταξης για ανάθεση και παροχή έργου.
Σημειώνεται ότι τα στελέχη της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. και του Ι.Ε.Π., δεν έχουν δικαίωμα αιτήσεως για το διάστημα που υπηρετούν στους εν λόγω φορείς.

Οι εξετάσεις

Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν μόνο για  6.000 μαθητές Στ’ Δημοτικού και 6.000 μαθητές Γ’ Γυμνασίου,  σε επιλεγμένες σχολικές μονάδες της χώρας.

Από τα αποτελέσματα των εξετάσεων το υπουργείο παιδείας θα ζητήσει από το ΙΕΠ τη κατάρτιση  εισηγήσεων για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Οι εξετάσεις θα διενεργηθούν σε θέματα ευρύτερων/γενικών γνώσεων των γνωστικών αντικειμένων της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών.

Ηδη το υπουργείο Παιδείας αναμένει την εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σχετικά με

  •             τον  τρόπο   διεξαγωγής των εξετάσεων,  και
  •             την επεξεργασία  και αξιολόγηση  των αποτελεσμάτων
  •             την κατηγοριοποίηση των αποτελεσμάτων ανά περιφερειακή Διεύθυνση, Διεύθυνση Εκπαίδευσης
  •             κατηγοριοποίηση βαθμολογικών επιδόσεων μαθητών ανά σχολείο .

Πρόκειται ουσιαστικά, εκτός των άλλων, για μια έμμεση αξιολόγηση αποδοτικότητας

  •             της κάθε    σχολικής μονάδας χωριστά, και
  •             συνολικά των σχολείων ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης

Σκοπός των ως άνω εξετάσεων είναι η εξαγωγή πορισμάτων σχετικά με την πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων σπουδών και τον βαθμό επίτευξης των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων σε εθνικό επίπεδο, περιφερειακό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

Τα αποτελέσματα των εξετάσεων   είναι ανώνυμα και δεν συνεκτιμώνται από τους διδάσκοντες κατά την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών στα συγκεκριμένα μαθήματα.

Σχόλια (9)

ABC
|

Μια υπενθύμιση:
Το 30% των εξεταζόμενων στην Γ Γυμνασίου σύμφωνα με τους βαθμούς που πήραν την χρονιά που πέρασε είναι αριστούχοι
Μια πρόβλεψη (αισιόδοξη):
Το 50% των εξεταζόμενων θα βαθμολογηθεί κάτω από την βάση στις εξετάσεις.
Αυτό πιστεύω είναι το πραγματικό πρόβλημα της παιδείας στην χώρα μας.

Πεταμένα λεφτά
|

Δεν υπάρχει λόγος να πετάτε τα λεφτά του φορολογούμενου πολίτη για εξετάσεις! Ρωτήστε τους διευθυντές και τους μάχιμους εκπαιδευτικούς να σας πουν τι φταίει για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα! Κακογραμμένα βιβλία και υπερβολικά δύσκολη ύλη από το Δημοτικό είναι οι κύριες αιτίες που δεν μαθαίνουν οι μαθητές! Μόνο το υπουργείο δεν μπορεί ή δεν θέλει να το καταλάβει...

Καταιγισμός ιδεών!
|

Να εξετάσετε τα παιδιά στα Λατινικά, να δούμε πόσο πρόκοψαν στην μεγάλη μεταρρύθμιση που φέρει την σφραγίδα των Τιτάνων της ελληνικής αγωγής. Αλλαγή που αναβάθμισε το ελληνικό σχολείο: με τα πόδια στον ουρανό και το κεφάλι καρφωμένο στη γη...

Δάσκαλος
|

Από την Προγεννητική Αγωγή στον πύργο της Pisa. Μιλάμε για μεγάλα επιτεύγματα, τι να πρωτοθαυμάσει κανείς...

Πιτσιφλής
|

Αν και ο τίτλος είναι ακατάλληλος... μιλάμε για μία θεμελιώδη διαδικασία που έπρεπε να υπάρχει από την εποχή της Αλλαγής....
Ελπίζω η νέα Αλλαγή να δικαιώσει αυτή τη φορά το όνομά της.

Σώστης
|

Με τις κατάλληλες ερωτήσεις θα μπορούσε να βγει ένα συμπέρασμα. Τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να αποτελέσουν έδαφος για βελτιωτικές κινήσεις.

Κριτήρια
|

Τα κριτήρια επιλογής είναι φωτογραφικά. Δεν θα επιλέγουν οι καλύτεροι, αλλά οι αρεστοί τοι ΙΕΠ.

Για να δούμε
|

Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μάθουμε τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων, ειδικά το πού θα γίνουν αυτές οι εξετάσεις (πχ στο σχολείο τους;), με ποιον τρόπο θα εξεταστούν τα παιδιά και από ποιους θα αξιολογηθούν.

Υπουργείο Παραπαιδείας
|

Δεν έχω λόγια!!! Το υπουργείο βρήκε τον τρόπο να λύσει τα προβλήματα που το ίδιο δημιουργεί!!! Εξετάσεις!!! Μόνο που οι εξετάσεις δεν είναι η λύση αλλά το ίδιο το πρόβλημα!!! Υπάρχει άραγε κάποιος με παιδαγωγικές σπουδές και αντιλήψεις μέσα σε αυτό το υπουργείο;


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/76737/elliniki-pisa-egkyklios-gia-epilogi-epopton-kai-thematodoton